H ΔΩΡΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ (ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ)-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

H ΔΩΡΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ (ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ)-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΘΕΛΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Η ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ  
ΔΕΙΛΟΙ ΘΗΛΥΠΡΕΠΕΙΣ ΡΑΓΙΑΔΕΣ ;


 
 
 
 
 
Ειναι γεγονος οτι η ορθοδοξια αλλα και καποια αλλα χριστιανικα δογματα βρισκονται υπο διωγμο απο την νεα ταξη πραγματων.  
 
Ολοι γνωριζουν τι γινεται στην Ελλαδα, στην Συρια καθως και σε διαφορα μερη του Πλανητη σχετικα με τον Χριστιανισμο. 
 
Ειναι δεδομενο οτι η εωσφορικη νεα ταξη αποφασισε να δωσει μια οριστικη λυση με το εμποδιο που ονομαζεται χριστιανισμος. 
 
 
Το πιο ασχημο ειναι οτι εξαιτιας της παρακμης, της ελλειψης ηθικων αρχων, της αμαθειας, εαν και ειμαστε
σε κανονικο πολεμο, οι περισσοτεροι δεν το εχουν καν αντιληφθει. 
 
 
Εκτος απο τις προαναφερομενες αιτιες ενας ακομη λογος ειναι οτι, εχουν αλλαξει τα μεσα πολεμου. 
 
 
Ναι μεν εχουμε νεκρους και απωλειες στην Ελλαδα, εντουτοις κανεις δεν βλεπει πουθενα οπλα, , σφαιρες, χειροβομβιδες, τανκς, πολεμικα αεροπλανα να κανουν βομβαρδισμους κλπ.  
 
 
Για πρωτη φορα ο εχθρος μας πολεμα με τελειως
διαφορετικα οπλα, σε σχεση με ολους τους προηγουμενους αιωνες. 


 
 
 
 
 
Τα οπλα ειναι πλεον η μοδα, η σεξουαλικη διαφθορα, η αμαθεια που επιβαλλουν στα σχολεια, ο ελεγχος της οικονομιας, των μεσων ενημερωσεως, της εργασιας κλπ.    
 
 
 
 
 
Μην ξεχνατε οτι με την σεξουαλικη διαφθορα, που ειναι αναποσπαστο μερος του εωσφορικου δωδεκαθεου, οπως ειναι η ανηθικοτητα, με την αμαθεια, οι αρχαιοι εχθροι επετυχαν την καταρρευση του Ελληνικου εθνους και την αμαχητι κατ ουσιαν παραδωση του στους ρωμαιους.  
 
 
Οταν θα ερθουν οι εωσφοριστες-νεοταξιτες οι ρωμαιοι να κατακτησουν την Ελλαδα θα βρουν τους Ελληνες εντελως αδυναμους, σε αθλια κατασταση χωρις να ειναι σε θεση να ανισταθουν και να υπερασπιτουν την πατριδα τους.
 
 
 
 
Ουδεποτε ειχε βρεθει το Ελληνικο εθνος σε παρομοια κατασταση απο την ημερα την οποια ειχε δημιουργηθει.
 
 
 
 
Μονον δυο φορες εχει γινει αυτο απο καταβολης κοσμου κατα την αρχαια εποχη αλλα και την συχρονη στην οποια ζουμε εμεις σημερα.
 
 
 
Χωρις καμια απολυτως αντισταση οι ρωμαιοι κατεκτησαν την αρχαια Ελλαδα. 
 
 
Οτι δεν επετυχαν οι φοινικες δωδεκαθειστες με  την περσικη αυτοκρατορια την Εσθηρ και τον Μαρδοχαιο, το κατορθωσαν με το νεο τους δημιουργημα την ρωμαικη αυτοκρατορια. (1)
 
  
 
 
 
 
 
 
ΟΙ ΠΟΡΝΙΚΕΣ ΕΩΣΦΟΡΙΚΕΣ  ΜΟΥΣΙΚΕΣ.
 
 
 
 
Οπως σας εχω αναφερει πολλες φορες σε καθε εποχη οι εωσφοριστες της νεας ταξης δεν μας πολεμουσαν μονον με τα οπλα στελνωντας πολλα εθνη εναντιον μας αλλα μας πολεμουσαν και με τις αιρεσεις. 
 
 
 
 
 
 
Ο βασικος στοχος των αιρεσεων ηταν η πνευματικη και η ηθικη καταρευση για να επελθει εν συνεχεια η πολιτικος, ο  στρατιωτικος και ο κοινωνικος αφανισμος του ενδοξου Ελληνικου
εθνους.
 
 
 
 
 
 
 
Στα πλαισια αυτων των σκοπων οι αιρετικοι νεοταξιτες προωθουν τα προστυχα ειδη χορων και μουσικης. (1)
 
 
 
 

Ο αγιος Χρυσοστομος μας διδαξε οτι  η ηθική των αρχαίων φιλοσοφφων βρισκεται μεσα στην εκκλησιαστικη μουσικη.
 
 
Διοτι η εκκλησιατικη μουσικη εχει αρμονικες και  ηρεμες  μελωδίες για αυτο και επιτυγχανει να βελτιωνει τις ψυχές ενω παραλληλα της απομακρύνει από την σεξουαλικη διαφθορα και την ανηθικοτητα. 
 
 
 
 
 
Ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος ειναι ο πρώτος απο τους πατερες της εκκλησιας ο οποιος εγραψε υμνους, που προερχονται απο την Δωρικη μουσικη, για αυτο συνεβαλε τα μεγιστα ωστε οι  χριστιανοι να έρθουν πιο κοντά στον Θεό και την Ελλαδα. 
 
 
 
Ενδεικτικα ειναι αυτα τα οποια μας διδαξε ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος :
 
H  φαυλη μουσικη και τα αισχρα πορνικα ασματα
δημιουργουν ηθη κολάσμενα και διεφθαρμενες ζωες, με ατομα που αγαπουν την μαλθακη ζωη, την καλοπεραση, την νωθροτητα και την
θηλυπρεπη συμπεριφορα καθως μεταξυ αλλων υποτασονται στις γυναικες.  
 
 
 
 
 
 
Η μουσικη ηταν το βασικοτερο μαθημα των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων μαζι με την γεωμετρια.
 
 
 
Η διδασκαλία της μουσικής ταιριάζει στην φύση των νεων ανθρωπων με αποτελεσμα να αποτελει ενα πολυ ισχυρο οπλο στην διαπλαση των ηθων. 
 
 
 
 
 
 
 
Οι Ελληνες φιλοσοφοι μας διδαξαν οτι η ψυχη χρειαζεται αρμονια την οποια θα αποκτησουμε μεσα απο την μουσικη αγωγη.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο μουσικος πολιτισμος ειναι κατι πολυ σημαντικο για την επιβιωση του Ελληνικου εθνους.
 
 
 
 
 
 
 
Οι Ελληνες θα πρεπει να γνωρίζουν σχετικα με την ανεκτιμητη αξια-προσφορα, του μουσικου πολιτισμου στον ανθρωπο. 
 
 
 
 
 
 
 
Ειδικα σε αυτές τις πολύ δυσκολες και επικίνδυνες εποχές για το Ελληνικο εθνος, τα σωστα ειδη μουσικης, αποτελουν πηγη ζωης-επιβιωσεως για ολους. 
 
 
 
 
 
Η Ελληνικη μουσικη (εντεχνο, παραδοσιακο, εκκλησιαστικη, είναι ενα από τα ελαχιστα μεσα τα οποια δημιουργουν φιλεύσπλαχνους ανθρώπους οι οποιοι είναι ενωμενοι και στηριζουν ο ενας τον άλλο σε ολες της δυσκολες στιγμες. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Μεσα από την σωστη Ελληνικη μουσικη παιδεια,  παίρνουμε κατι πολύ πολυτιμο, την ανθρωπια και την αλληλεγγύη, ​συστατικα ανεκτίμητα για την συνεχεια ενός εθνους. 
 
 
 
 
 
Τα σωστα ειδη μουσικης αποτελουν οπωσδήποτε αντίβαρο στην μαστιγα του συγχρονου τρόπου ζωής της νεας ταξης και στην εξάπλωση της. 
 
 
 
Τα σωστα ειδη μουσικης είναι απαραιτητα διοτι είναι το μονο αντιδοτο κατά της οικονομικης, πνευματικης, ηθικης κρισης ενω ταυτοχρονα θα ενισχυσει την αντιμετωπιση των δυσκολιων της ζωης. 
 
 
 
 
 
Μεσα από τα σωστη μουσικη οι γνησιοι Ελληνες θα είναι σε θεση να ερθουν αντιμέτωπα με ολες τις δυσκολιες της ζωης. 
 
 
 
 
 
  
Η σωστη μουσικη αποδεδειγμενα προσεφερει τα παντα, σε έναν ανθρωπο λυτρωνει, εξευγενιζει, ισορροπει, καλλιεργει ηρεμει και ομορφαίνει τις ανθρώπινες ψυχές, τις γεμίζει με αγαπη για τον συνάνθρωπο, την ζωη και κάθε τι ωραίο. 
 
 
 
 
 
Η μουσικη επιστημη είναι ένα από τα παρα πολύ σημαντικα τμηματα του πολιτισμου και της επιβιωσης για το Ελληνικο εθνος. 
 
 
 
 
 
 
 
Η Ελληνικη μουσικη συμβαλλει στο να αποκτησει ένα ατομο εθνικη και θρησκευτικη συνειδηση.
 
 
 
 
 
 
Κατ επεκτασιν στηριζει την σταθερη συνεχεια της θρησκειας και του εθνους χωρις να υπαρχει κίνδυνος ηθικης-πνευματικης κατάπτωσης, οι οποιες θα οδηγησουν στον αφανισμο του εθνους.
 
 
 
 
 
Η μουσικη αγωγη της ψυχης είναι απαραιτητο στοιχειο για την δημιουργια πραγματικων Ελλήνων.  
 
 
 
 
 
 
Την ανεκτιμητη αξια της μουσικής στην ζωή των Ελληνων μας δειχνει και το γεγονός οτι η Εκκλησια χρησιμοποιησε εξ αρχης υμνους και ωδές. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οι αγιοι ιεραρχες μας διδαξαν ότι η μουσικη είναι δωρο του τριαδικου θεου ώστε να συμβαλει στην διαμορφωση των ηθικων αρχων στους Ελληνες. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ενδεικτικα αναφερουν ότι η αρχαια Ελληνικη παιδεια και η Ελληνικη μουσικη προσφερουν ισόποσα στην εξελιξη και το ηθος ολων των ανθρωπων. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Πολυ σημαντικο είναι οτι οι Ιεραρχες με την σειρα τους επιμενουν να ακουνε οι Ελληνες μονον τα σωστα ειδη μουσικης ώστε να εχουν το μεγιστο οφελος στην ψυχη και στην παιδεια. 

 
 
 
 
 
 
 

 
Αντίθετα αναφερουν ότι τα τα αλλα ειδη μουσικης κανουν παρα πολύ μεγαλο κακο στις ψυχες των ανθρωπων, οι οποιοι γινονται ευάλωτοι και εν συνεχεια ανήθικοι και κακοι ανθρωποι. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Η Ελληνικη-ρωμαικη-"βυζαντινη" μουσική είναι το πιο βασικο ειδος μουσικης το οποιο μας δινει τα εχεγγυα της πνευματικης και ηθικης εξελίξεως και σε οδηγει μονιμα στον δρομο του Χριστου. 
 
 
 
 
To βασικο κριτηριο για την επιλογή της σωστης μουσικης είναι να μας βοηθα στην αποκτηση ηθικων αρχων -παιδειας, να συνετίζει, να μας κανει να νιώθουμε ανώτερα αισθηματα, και να μας φερνει κοντα στον θεο. 
 
 
 
 
 
 
 
Οταν η μουσική διακρίνεται απο όλα αυτά τα στοιχ 
εια τότε είναι αποδεκτη και πολυτιμη.
 
 
 
 
 
 
Αυτο διότι επιδρά θετικά στον ψυχικό κόσμο και στην παιδεια ​των Ελλήνων προκαλώντας μια τεραστια αισθηση ευφοριας και αγαλλίασης. 
 
 
 
 
 
 
Οι τεσσερις κορυφαιοι νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι
οι ιεραρχες για να μην καταστραφουν οι  
Ελληνες ηθικα, πνευματικα και κατ επεκτασιν στρατιωτικα, πολιτικα και κοινωνικα, δεν επετρεπαν τα ειδη πορνικης μουσικης.    
 
 
 
 
 
Τον 4ο αιώνα μ.χ. , εγιναν προσπαθειες για την αναβαθμιση της εκκλησιατικης μουσικης με στοχο την δημιουργια καλυτερων ανθρωπων.
 
 
 
 
 
 
Σε αυτην την προσπαθεια πρωτοστατουν οι αγιοι της ορθοδοξιας μας,με επικεφαλεις τους Αγιους ιεραρχες, τον Ιωαννη τον Χρυσοστομο και τον μεγα Βασιλειο. 
 
 
 
 
 
 
 
Το παραδειγμα των αγιων ιεραρχων ως αξιοι συμπαραστατες ακολουθουν και αλλοι συγχρονοι τους οπως ειναι  ο μεγας Αθανασιος, ο  Εφραιμ ο Συρος , ο Αμβροσιος στην Εκκλησία των Μεδιολάνων.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Η βασικη επιδιωξη των Αγιων ιεραρχων ειναι να αποτρεψουν τους Ελληνες απο τα πορνικα και εκφυλα μουσια ακουσματα. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Στα πλαισια αυτων των σκοπων οι αγιοι ιεραρχες θα συθεσουν νεα ειδη εκκλησιαστικης μουσικης για να υπαρχει βέλτιωση των ανθρωπων ειδικα στις ψυχες τους
 
 
 
 
 
Τα νεα ειδη εκκλησιαστικης μουσικης οι αγιοι ιεραρχες τα δημιουργισαν με βαση την μουσικη των Ελληνων Δωριεων.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ειναι γνωστο οτι η μουσικη αυτη ξεχωριζει για την ηθικη της της, την αξιοπρεπεια της, την σεμνοτητα και το μεγαλειο της.  
 
 
 
 
 
 
Επισης οι αγιοι ιεραρχες για τους Ελληνες που επρεπε να εχουν θαρρος και να ειναι γεναιοι επελεξαν να συνδυασουν δυο ειδη μουσικης. 
 
 
 
 
Την δωρικη και την Φρυγικη Μουσικη. 
 
 
 
 
Η μουσικη κατείχε την πιο σημαντική θέση στiς ζωες των αρχαιων Ελληνων. 
 
 
 
Συνδεοταν με ολες τις πτυχες ζωης με ευχαριστες η δυσαρεστες καταστάσεις  σε περιοδους ειρηνης, αλλά  και πολεμου. 
 
 
 
 
Τα σωστα ειδη μουσικης αγωγης υπηρχαν σε καθε τομεα της ζωης των προγονων μας,
 
 
Μουσικη ειχαμε  στις δημοσιες εκδηλωσεις, στον  αθλητισμο, στις γαμηλιες τελετες, στα συμποσια ακομη και στην καθημερινη εργασία. 
 
 
 
Επισης  μουσικοι συνοδευαν την πορεια προς την μαχη η την επιστροφη απο αυτην. 
 
 
Η μουσικη ως εννοια δεν περιλαμβάνει μόνον την μουσική οπως την θεωρουν οι περισσοτεροι στην συγχρονη εποχη αλλα εμπεριεχει,  όλες τις σωστες τέχνες και τα γραμματα.
 
 
 
 
 
 
Η μουσική είχε γινει αναποσπαστο κομματι  στην καθημερινότητα των αρχαιων Ελληνων.
 
 
Στην αρχαια Ελλαδα υπηρχαν αμειβομενοι μουσικοι. 
  
 
Κάποιοι έπαιζαν μόνιμα μουσική σε σπίτια ευγενων, άλλοι ταξίδευαν σε διαφορες περιοχες ενω μερικοι εξ αυτων επαιρναν μέρος σε μουσικούς αγώνες. 
 
 
 
 
 
Τα βασικα εκπαιδευτικα μοντελα στην αρχαιοτητα ειναι το Αθη ναικο και το Σπαρτιατικο.
 
 
 
 
 
Η βασική διαφορά ανάμεσα στο σπαρτιάτικο μοντέλο και στο αθηναϊκό μοντέλο παιδειας είναι ο δημοσιος και ο ιδιωτικος χαρακτηρας αντιστοιχα. 
 
 
 
 
Η αρχαια Σπαρτη, ως γνησια δωρικη πολιτεια, εδινε πολυ εξεχουσα θεση στην μουσική. 
 
 
Στην αρχαια Σπαρτη υπήρχαν τρείς χορωδίες οργανωμένες ανα ηλικιακές κατηγορίες που επαιρναν μέρος σε δημόσιες εορτές. 
 
 
Αυτο ειναι κατι το οποιο μας το διδασκει ο Αριστοκλης ο υπατος των Φιλοσοφων,
 
 
 
 
 
 
 
Οι μουσικες των Ελληνων Σπαρτιατων προετοιμαζαν τα παιδια για να γινουν γεναιοι ανδρες και τρομεροι πολεμιστες.
 
 
 
 
 
 
Η μουσική αγωγη, κατείχε την πιο εξεχουσα θεση στην εκπαίδευση των αρχαιων
Αθηναιων,
 
 
Εκεινους τους αιωνες εαν δεν γνωριζε καποιος να  παίξει λύρα, αυτο σημαινε οτι ηταν απαιδευτος,
 
 
 
 
Η ψυχικη ευφορια μεσα απο τα σωστα ειδη μουσικης δεν πρεπει να ειναι η πρωτη προτεραιοτητα αλλά να είναι  το οχημα για να εξελιχτεί ο χαρακτήρας και η ηθικες αρχες.
 
 
 
Τα σωστα ειδη μουσικης συμβαλλουν στην διαμορφωση του χαρακτηρα για αυτο μπορουν να χρησιμοποιηθουν στην εκπαίδευση. 
 
 
 
 
Η δυνατότητα της  μουσικης στην απόκτηση των ηθικών αρετών  μας οδηγει στις εναρετες πραξεις για την μητερα πατριδα.
 
 
 
 
 
Η παιδεία και η διαγωγὴ ειναι οι βασιικοτεροι στοχοι της αυθεντικης Ελληνικης παιδειας., 
 
 
 
Ενας ανθρωπος ο οποιος δεν γνωριζει  μουσικη δεν θα ωφεληθεί αρκετα με την ακρόαση των κατάλληλων ειδων μουσικής. 
 
 
 
Η σημαντικη βελτίωση στην παιδεια, στα ηθη, και στον χαρακτηρα  γινεται μονον με τις μουσικες γνωσεις.
 
 
 
 
 
 
Συμφωνα με τον υπατο των φιλοσοφων η μουσικη δημιουργια ειναι αντιγραφη και μιμηση των αισθητων  Ο αισθητος κοσμος ειναι η απεικονιση των ιδεων, ο οποίος κατ ουσιαν ειναι η πραγματικη ζωη. 
 
 
 
 
 
 
Στις μουσικες και στους ρυθμους εχουμε την εκφραση των βασικων ανθρωπινων  συναισθηματων  όπως είναι ο θυμός, αλλά και οι αρετες, όπως είναι η σωφροσύνη και η γεναιοτητα, η τιμιοτητα, η δικαιοσυνη. η λογικη, . 
 
 
 
Η δύναμη των σωστων ειδων μουσικης αυνισταται  στι; επιρροες που ασκουν στις ψυχικες διαθεσεις και την πνευματικη διαυγεια. 
 
 
Τα δύο αυτα στοιχεία αποτελουν το ηθος και τις αρετες των μουσικων ειδων. 
 
 
Οι μουσικες αρετες ειναι ο βασικος πυρηνας στην φιλοσοφικη διασταση του Αριστοκλη  περι μουσικης.
 
 
 
Ο μεγαλυτερος φιλοσοφος ολων των εποχων μας διδασκει οτι η μελωδίες, οι ρυθμοι και οι λόγοι, διαμορφωνουν τον χαρακτήρα , επιδρώντας πολυ θετικα στα ανθρωπινα συναίσθημα . 
 
 
 
 Διοτι η μουσική ανηκει στα ωφελιμα πραγματα, και η αρετη σχετίζεται με το να χαιρομαστε, να αγαπαμε και να μισουμε με τον σωστο τροπο.
 
 
Ολοι οι γνησιοι Ελληνες να μαθαινουν να ξεχωριζουν τα σωστα ειδη μουσικησ τα οποια δημιουργουν ευπρεπη ήθη και οδηγουν στις εναρετες πραξεις. 
 
 
 
 
Τα σωστα ειδη μουσικης μεσα απο τους στιχους , τους ρυθμους και τις μελωδιες δημιουργουν στα μυαλα των ακροατων και των μουσικων αξίες όπως η ελευθερία, η ανεξαρτησία και η ηρωική συμπεριφορά των Ελληνων στρατιωτών στις μάχες.
 
 
 
 
Ο Αριστοκλης στηριζει την Δωρικη μουσικη και ειδικα την υποκατηγορια η οποια δημιουργει γεναιους Ελληνες στις μαχες και στους πολεμους.
 
 
 
 
 
 
Στο σημειο 339 της Πολιτείας, ο Αριστοκλης, αναφερει τα είδη μουσικων 
αρμονιών  που πρεπει να ακουνε οι αρχαιοι Αθηναιοι.
 
 
 
 
Πολιτεία Γ, 399.a.5-b3: Οὐκ οἶδα, ἔφην ἐγώ, τὰς ἁρμονίας, ἀλλὰ κατάλειπε ἐκείνην τὴν ἁρμονίαν, ἣ ἔν τε πολεμικῇ πράξει ὄντος ἀνδρείου καὶ ἐν πάσῃ βιαίῳ ἐργασίᾳ πρεπόντως ἂν μιμήσαιτο φθόγγους τε καὶ προσῳδίας, καὶ ἀποτυχόντος ἢ εἰς τραύματα ἢ εἰς θανάτους ἰόντος ἢ εἴς τινα ἄλλην συμφορὰν πεσόντος, ἐν πᾶσι τούτοις παρατεταγμένως καὶ καρτερούντως ἀμυνομένου τὴν τύχην· 
 
 
 
 
ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ-ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ.
ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΦΟΒΟΣ.
 
 
 
 
Μεσα από τα ειδικα ειδη μουσικης και χορου, οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, ηταν σε θεση να δημιουργουν ενδιαμεσους χαρακτήρες με βαση το μετρον αριστον, οι οποιοι δεν ηταν ουτε πολύ μαλθακοι, ουτε παρα πολύ σκληροι. 
 
 
 
 
 
 
Αυτες οι κατηγοριες μουσικης, δημιουργησαν τα εκατομμύρια των Ελλήνων ηρωων της αρχαιότητος και του μεσαιωνα. 
 
 
 
 
 
 
Την δημιουργια ηθους μεσα απο την μουσικη παιδεια μας την διδαξε  ο  
υπατος των Ελληνων 
φιλοσοφων ο Αριστοκλης στην Πολιτεία.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο Αριστοκλης μιλησε για την μουσικη ως κυριο μάθημα της βασικης εκπαιδευσης των παιδιων στην Αρχαια Αθήνα. 
 
 
 
 
 
 
Ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλής-Πλατων είχε ​αναφερει​ ότι η μουσικη ειναι η ζωη και η ​ψυχη ολου του σύμπαντος ​διοτι προσφερει τα παντα στους ανθρωπους. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο Αριστοκλης είναι εκεινος ο οποιος πρωτος διδασκει ως κατεξοχήν ιαση ​ψυχης και σωματος την Δωρικη μουσικη, η αρχαία μουσική κλίμακα  αντιστοιχεί στον πρώτο ήχο της Ελληνικης ρωμαικης-"βυζαντινης" μουσικής. 
 
 
 
 
 
 
 
Οι αγιοι ιεραρχες επιβεβαιωνουν τους αρχαιους Ελληνες Φιλοσοφους ότι η μουσικη είναι η επιστημη η οποια μεσα από τους ηχους και της σωστες μελωδιες προσφερει ανεκτίμητα στην διαπλαση των σωστων χαρακτηρων και στην εξελιξη του Ελληνικου εθνους. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Το ηθος στην μουσικη διαμορφωνει τον χαρακτηρα το πνευμα και την ψυχη του καθε ανθρωπου. 
 
 
 
 
 
 
 
Μεσα απο τις αρετες της σωστης Ελληνικης μουσικης  γεμιζουν οι ψυχες μας με ενθουσιασμο, αγαπη και καλοσυνη. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οπως μας διδαξε ο υπατος των φιλοσοφων με βαση το μετρον αριστον οτι το τελειο πολιτευμα ειναι ο συνδυασμος της ολιγαρχιας με την δημοκρατια.
 
 
 
 
Το ιδιο μας διδασκει σχετικα με την Δωρικη μουσικη, διοτι ειναι το ειδος μουσικης το οποιο δημιουργει ενδιαμεσους χαρακτητηρες οι οποιοι δεν ειναι ουτε πολυ σκληροι αλλα δεν ειναι και μαλθακοι.
 
ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΙΑ,
 
 
Η σωφροσυνη και η ανδρεια καταστρεφονται απο την υπερβολη, ειτε απο την ελλειψη και την αμαθεια, ενω διατηρουνται με το μετρον αριστον. 
 
 
 
 
Τα αισθηματα ειναι σημαντικα στοιχεια της αρετης. 
 
 
 
Ειναι στην φυση του ανδρειου χαρακτηρα να νιωθει φοβο, αλλα και παραλληλα και θαρρος. 
 
 
Ενας Ελληνας πολεμιστης παντοτε αισθανεται φοβο κατά τη διαρκεια των πολεμων,  αλλά διότι το θάρρος του ειναι περισσοτερο απο τον φοβο που νιωθει, κερδιζει τις μαχες.
 
 
 
 
Ο ανδρειος Ελληνας ειναι σε θεση  να κρατησει μια σωστη ισορροπια αναμεσα σε αυτα τα δυο βασικα συναισθηματα.
 
 
 
 Εαν ο φοβος υπερεβαινε το μετρο η δεν υπηρχε καθολου μεσα στις ψυχες τοτε οι 
 Ελληνες πολεμιστες δεν θα ηταν γεναιοι.
 
 
 
Οι σωστοι χειρισμοι και η καλλεργεια των συναισθηματων  μεσα απο τα σωστα ειδη μουσικων αρμονιων μας οδηγουν  στους ανδρειους χαρακτηρες. 
 
 
Η ηθικη αρετη, αποκταται μεσα απο τις καταλληλες μουσικες συνθεσεις, 
οι οποίες μας οδηγούν στις ενάρετες πράξεις. 
 
 
Τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο "μυστικο " επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. 
 
 
 
 
 
Εξαιτιας των χρηστων ηθων και της σωστης παιδειας, οι Ελληνες του μεσαιωνα, από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους ,εγιναν διοικητες του (ρωμαικου κρατους ), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.
 
 
 
 
 
 
 
 
Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. 
 
 
 
 
 
 
 
Ο συνδυασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. 
 
 
 
 
Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος.
 
 
 
 
 
 
Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. 
 
 
 
 
 
 
 
Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. 
 
 
 
 
 
Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων.
 
 
 
 
 
 
Μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου, εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια. 
 
 
 
 
 
 
 
Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο. Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. 
 
 
 
 
 
Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας. 
 
 
 
 
 
Ακομη και ο Αλεξανδρος με πολύ εμπειρους και με πολύ περισσοτερους στρατιώτες και με ένα πανισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο κρατος  πολιτικα και οικονομικα, εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια ,σε σχεση με τον Ηρακλειο.
 
 
 
 
Στα αυτοκρατορικα παλατια της βασιλευουσας ολους εκεινους τους αιωνες, οι προγονοι μας ειχαν καθορισει συγκεκριμενες ωρες κατα τις οποιες σε καθημερινη βαση, ειχαμε ψαλμωδιες. 
 
 
 
 
 
 
Η μουσικη ειναι το πιο σημαντικο μαθημα για την διαμορφωση των γνησιων Ελληνων.
 
 
 
 
Σε συνδυασμο με την Ορθοδοξια, την κατηχηση, τα χρηστα ηθη, την ιστορικη γνωση, το αθλημα του παγκρατιου,ειναι διαχρονικα αποδεδειγμενο οτι θα δημιουργθουν Ελληνες ανωτερης και  ανωτατης ποιοτητας. 
 
 
Μην ξεχαντε το σπουδαιοτερο ολων, οτι ειμαι ο μοναδικος Ελληνας σε ολοκληρο τον κοσμο ο οποιος σας προτεινει αυτον τον συνδυασμο για την εθνικη μας επιβιωση.  
 
 
 
 
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως 
;
 
 

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
 
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται
,ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
 
 
 
 
Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
 
 
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
 
 
 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων.   
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ-
ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ  ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ
 
 
 

 
 
 

 

 
 
(1) ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ 
ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 
ΕΒΡΑΙΚΟ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
ΕΘΝΟΚΤΟΝΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ :
 
 
 
 


(1) ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ. 

Μεσα απο τα εωσφορικα ειδη της Φοινικικης μουσικης, οι λατρεις του φρυγικου δαιμονα Σαβαζιου ο οποιος μετονομαστηκε σε Διονυσο και υιοθετηθηκε απο τον αρχιδαιμονα Δια, προξενησαν φοβερη γενοκτονια στην Ελλαδα.   

 
 
 
Η οργιαστικη διονυσιακη λατρεια, αναμειχτηκε με αλλα τοπικα εωσφορικα στοιχεια, οπου δημιουργηθηκε ο ορφισμος, μια νεα θρησκεια, η οποια άρχισε να εξαπλωνεται σε ολη την Ελλαδα, από τον 8ο π. Χ. αιωνα.
 
 
 
 
Οι φανατικοι λατρεις του φρυγικου δαιμονα των οργίων και της κραιπαλης, διέδιδαν τη νέα θρησκεια με πρωτοφανή βιαιότητα.
 
 
 
 
 
Ο εκστασιασμένες δαιμονικες πορνες του μεθυσου δαιμονικου Διονυσου, ετρεχαν τις νυχτες στις ερημιές ουρλιάζοντας, καταβρόχθιζαν ωμά τα ατυχα ζώα που έβρισκαν μπροστά τους, αλλά και τους ανδρες που τυχαινε να συναντήσουν. 
 
 
Αναφέρεται ότι μαιναδες κατασπάραξαν και εφαγαν τον Ορφεα. 
 
 
 
Επίσης οι λατρεις του Διονυσου ηταν υποχρεωμενοι να παιρνουν μέρος στα εμετικά "ιερα οργια".
 
 
 
 
Εκει στις αισχρες Διονυσιακες εορτες εκαναν τρομερες ηθικές αθλιοτητες. 
 
 
 
 
 
 
 
Η καθε γυναίκα, εγγαμη η μη, ήταν υποχρεωμενη στο ονομα του δαιμονικου θεου, να ανεχτει τις σεξουαλικες βρωμερες και διεστραμμενες ορεξεις του καθε εβραιου εωσφοριστη του δωδεκαθεου. 
 
 
 
 
 
Οι βιασμοι γυναικων και η ασκηση καθε είδους βίας κατά την διάρκεια των εορτων, όχι μόνο δεν θεωρουνταν έγκλημα, αλλά ηταν μερος της λατρειας του μεθυσου και εωσφορικου "θεου".
 
 
 
 
Η "ιερη" πορνεια επισης ήταν λατρευτικη απαιτηση των δαιμονων. 
 
 
 
 
 
Οσοι αρνουνταν να τη δεχτουν και να συμμετασχουν στα εμετικα οργια κατασφαζονταν ως εχθροι του νέου δαιμονα. 
 
 
 
Μια περιγραφη αυτης της τρομερηςγενοκτονιας
μας δίνει ο μεγαλος τραγικος ποιητης Ευριπιδης στην τραγωδια του «Βάκχες».
 
 
 

Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΦΟΙΝΙΚΩΝ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ

 

Ανατρεχοντας στους ιερους αρχαιους Ελληνες τον Εκαταιο Μιλησιο (Στραβων 7, 321), τον Θουκυδιδη (Α, 3 – 9), τον Ηροδοτο (Ιστορια Α 54 - 58), τον Ισοκρατη (Παναθηναικος, Ελένης εγκωμιον 68 – 69, Πανηγυρικος ), τον Διοδωρο (1, 23-24 και 28-29,  Μ, αποσπασμα 3), τον Υπατο των Φιλοσοφων τον Αριστοκλη (Μενεξενος, 245c-d) , θα δειτε οτι ολοι μας αναφερουν ακριβως τα ιδια σχετικα με τους Φοινικες και τους αλλους αλλοδαπους εωσφοριστες του δωδεκαθεου, οι οποιοι εισαβαλαν στην Ελλαδα. 

 

Πριν ακομη  απο τον  Τρωικο πολεμο  το 1500  π.Χ. ξεσπουν στην Αιγυπτο ασθενειες. 

 

 

Οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς εβραιους αλλόφυλους. 

 

 

Οι εβραιοι για να αποφυγουν τους εξαγριωμενους Αιγυπτιους, εγκαταλειπουν την Αιγυπτο . 

 

 

Απο αυτους καποιοι εβραιοι με αρχηγο τον Μωυση κατευθυνθηκαν δια ξηρας στο Ισραηλ. 

 

 

Οι Εβραιοι Δαναοι με πλοία και με αρχηγό το Δαναο, πηγαν αρχικα στην Ροδο και εν συνεχεια στο Αργος της Πελοποννησου. 

 

 

 

Οταν έφτασαν στο Αργος ηρθαν σε συγκρουση με τους ΅Ελληνες κατοίκους, που ηταν Αχαιοί στη. 

 

 

 

Εντουτοις ο βασιλιας των Αργειων, ο Γελανωρ, δεν είχε  διάδοχο και παραλληλα δεν ειχε στρατηγικες ικανοτητες γιανα νικησει τους εβαιρους δαναους.

 

 

 

Κατω υπο αυτες τις συνθηκες οι Αργειοι  προσκαλεσαν τον Δαναο για συνθηκολόγηση ωστε να γινει κοινος βασιλιας, Ελληνων και Εβραιων. 

 

 

Αυτος ειναι και ο λογος που  οι κατοικοι του Άργους ονομαζονταν Αχαιοι και Δαναοι . 

 

 

 

Συμφωνα με του Αριστοκλη Ισοκρατη, Θουκυδιδη, οι Δαναοι επιτεθηκαν στην Πελοποννησο το ετος 1511 π.Χ. και ο Καδμος στην Βοιωτία το ετος 1519 π.Χ. 

 

 ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ :

 

 Την παλιά εποχη ξεσπασε λοιμωδης ασθενεια στην Αιγυπτο και οι Αιγυπτιοι  απεδωσαν τις ασθενεις στους ασεβείς αλλόφυλους. 

 

Τοτε οι αλλοδαποι εφυγαν και ηρθαν στην Ελλαδα. 

 

Αρχηγοι των αλλοδαπων ηταν ο Καδμος και ο Δαναος. Οι υπόλοιποι εβραιοι δωδεκαθειστες πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ηταν ο Μωυσης, ο οποιος  ειχε φρονηση και ανδρεια (Διοδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, αποσπασμα 3).

 

 

Oι Εβραιοι που εφυγαν μαζι με τον Δαναο απο την Αιγυπτο εγκατασταθηκαν στο Αργος , ενω οι υπολοιποι πηγαν των Κολχωνστον στην Ιουδαια. 

 

O Φοινικας Κάδμος γεννηθηκε στις Θήβες της Αιγυπτου, και ενα απο τα παιδια του ηταν και η εβραια Σεμελη. 

 

Στα κατοπινά χρόνια, ο Ορφέας, που απόκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Έλληνες για την μουσική, τις τελετές και τα θεολογικά ζητήματα, φιλοξενηθηκε απο τους απογονους του Καδμου. 

 

 

Εκει  στην Θηβα απολαμβανε μεγαλες τιμες διοτι ειχε μυηθει στον εβραικο εωσφορισμο (Διοδωρος Σικελιωτης, βίβλος 1, 23-24 και 28-29).

 

Ο Εκαταίος ο Μιλήσιος αναφερει οτι την Πελοποννησο εκτος απο τους Ελληνες την κατοικησαν βαρβαροι.

 

 

 

 Ολοκληρη σχεδόν η Ελλαδα ηταν πλεον κατοικία εβραιων  στους παλιούς καιρους.

 

Αυτο διοτι ο Πελοπας εφερε εναν λαο απο στην  Πελοπόννησο, ενω ο Δαναός από την Αίγυπτο, οι Δρυοπες, οι Καυκωνες  οι Πελασγοι και οι Λελεγες  μοιρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό. 

 

Την Αττικη κατέλαβαν οι εωσφοριστες Θρακες, οι οποιοι εισεβαλν με αρχηγο τον μεγαλο μαγο τον Ευμολπο.

 

 Την Βιοωτια και την  Θηβα την κατεκτησαν οι Φοινικες που εισεβαλαν με τον Καδμο.

 

 

ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.

 

 

 

50

1 σχεδὸν δὲ καὶ πάντων τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν ἐξ Αἰγύπτου ἐλήλυθε ἐς τὴν Ἑλλάδα. διότι μὲν γὰρ ἐκ τῶν βαρβάρων ἥκει, πυνθανόμενος οὕτω εὑρίσκω ἐόν· δοκέω δ᾽ ὦν μάλιστα ἀπ᾽ Αἰγύπτου ἀπῖχθαι. 2 ὅτι γὰρ δὴ μὴ Ποσειδέωνος καὶ Διοσκούρων, ὡς καὶ πρότερόν μοι ταῦτα εἴρηται, καὶ Ἥρης καὶ Ἱστίης καὶ Θέμιος καὶ Χαρίτων καὶ Νηρηίδων, τῶν ἄλλων θεῶν Αἰγυπτίοισι αἰεί κοτε τὰ οὐνόματα ἐστὶ ἐν τῇ χώρῃ. λέγω δὲ τὰ λέγουσι αὐτοὶ Αἰγύπτιοι. τῶν δὲ οὔ φασι θεῶν γινώσκειν τὰ οὐνόματα, οὗτοι δέ μοι δοκέουσι ὑπὸ Πελασγῶν ὀνομασθῆναι, πλὴν Ποσειδέωνος· τοῦτον δὲ τὸν θεὸν παρὰ Λιβύων ἐπύθοντο· 3 οὐδαμοὶ γὰρ ἀπ᾽ ἀρχῆς Ποσειδέωνος οὔνομα ἔκτηνται εἰ μὴ Λίβυες καὶ τιμῶσι τὸν θεὸν τοῦτον αἰεί. νομίζουσι δ᾽ ὦν Αἰγύπτιοι οὐδ᾽ ἥρωσι οὐδέν.

 
 
 
 

51[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν καὶ ἄλλα πρὸς τούτοισι, τὰ ἐγὼ φράσω, Ἕλληνες ἀπ᾽ Αἰγυπτίων νενομίκασι· τοῦ δὲ Ἑρμέω τὰ ἀγάλματα ὀρθὰ ἔχειν τὰ αἰδοῖα ποιεῦντες οὐκ ἀπ᾽ Αἰγυπτίων μεμαθήκασι, ἀλλ᾽ ἀπὸ Πελασγῶν πρῶτοι μὲν Ἑλλήνων ἁπάντων Ἀθηναῖοι παραλαβόντες, παρὰ δὲ τούτων ὧλλοι. 2 Ἀθηναίοισι γὰρ ἤδη τηνικαῦτα ἐς Ἕλληνας τελέουσι Πελασγοὶ σύνοικοι ἐγένοντο ἐν τῇ χώρῃ, ὅθεν περ καὶ Ἕλληνες ἤρξαντο νομισθῆναι. ὅστις δὲ τὰ Καβείρων ὄργια μεμύηται, τὰ Σαμοθρήικες ἐπιτελέουσι παραλαβόντες παρὰ Πελασγῶν, οὗτος ὡνὴρ οἶδε τὸ λέγω· 3 τὴν γὰρ Σαμοθρηίκην οἴκεον πρότερον Πελασγοὶ οὗτοι οἵ περ Ἀθηναίοισι σύνοικοι ἐγένοντο, [καὶ παρὰ τούτων Σαμοθρήικες τὰ ὄργια παραλαμβάνουσι]. 4 ὀρθὰ ὦν ἔχειν τὰ αἰδοῖα τἀγάλματα τοῦ Ἑρμέω Ἀθηναῖοι πρῶτοι Ἑλλήνων μαθόντες παρὰ Πελασγῶν ἐποιήσαντο· οἱ δὲ Πελασγοὶ ἱρόν τινα λόγον περὶ αὐτοῦ ἔλεξαν, [τὰ ἐν τοῖσι ἐν Σαμοθρηίκῃ μυστηρίοισι δεδήλωται].

52[Επεξεργασία]

1 ἔθυον δὲ πάντα πρότερον οἱ Πελασγοὶ θεοῖσι ἐπευχόμενοι, ὡς ἐγὼ ἐν Δωδώνῃ οἶδα ἀκούσας, ἐπωνυμίην δὲ οὐδ᾽ οὔνομα ἐποιεῦντο οὐδενὶ αὐτῶν· οὐ γὰρ ἀκηκόεσάν κω. θεοὺς δὲ προσωνόμασαν σφέας ἀπὸ τοῦ τοιούτου, ὅτι κόσμῳ θέντες τὰ πάντα πρήγματα καὶ πάσας νομὰς εἶχον. 2 ἔπειτα δὲ χρόνου πολλοῦ διεξελθόντος ἐπύθοντο ἐκ τῆς Αἰγύπτου ἀπικόμενα τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν τῶν ἄλλων, (Διονύσου δὲ ὕστερον πολλῷ ἐπύθοντο). καὶ μετὰ χρόνον ἐχρηστηριάζοντο περὶ τῶν οὐνομάτων ἐν Δωδώνῃ· (τὸ γὰρ δὴ μαντήιον τοῦτο νενόμισται ἀρχαιότατον τῶν ἐν Ἕλλησι χρηστηρίων εἶναι, καὶ ἦν τὸν χρόνον τοῦτον μοῦνον). 3 ἐπεὶ ὦν ἐχρηστηριάζοντο ἐν τῇ Δωδώνῃ οἱ Πελασγοὶ εἰ ἀνέλωνται τὰ οὐνόματα τὰ ἀπὸ τῶν βαρβάρων ἥκοντα, ἀνεῖλε τὸ μαντήιον χρᾶσθαι. ἀπὸ μὲν δὴ τούτου τοῦ χρόνου ἔθυον τοῖσι οὐνόμασι τῶν θεῶν χρεώμενοι· παρὰ δὲ Πελασγῶν Ἕλληνες ἐξεδέξαντο ὕστερον.

 
 
 

55[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν τῶν ἐν Θήβῃσι ἱρέων ἤκουον, τάδε δὲ Δωδωναίων φασὶ αἱ προμάντιες· δύο πελειάδας μελαίνας ἐκ Θηβέων τῶν Αἰγυπτιέων ἀναπταμένας τὴν μὲν αὐτέων ἐς Λιβύην τὴν δὲ παρὰ σφέας ἀπικέσθαι,

2 ἱζομένην δέ μιν ἐπὶ φηγὸν αὐδάξασθαι φωνῇ ἀνθρωπηίῃ ὡς χρεὸν εἴη μαντήιον αὐτόθι Διὸς γενέσθαι, καὶ αὐτοὺς ὑπολαβεῖν θεῖον εἶναι τὸ ἐπαγγελλόμενον αὐτοῖσι, καί σφεας ἐκ τούτου ποιῆσαι. 3 τὴν δὲ ἐς τοὺς Λίβυας οἰχομένην πελειάδα λέγουσι Ἄμμωνος χρηστήριον κελεῦσαι τοὺς Λίβυας ποιέειν· ἔστι δὲ καὶ τοῦτο Διός. 

Δωδωναίων δὲ αἱ ἱρεῖαι, τῶν τῇ πρεσβυτάτῃ οὔνομα ἦν Προμένεια, τῇ δὲ μετὰ ταύτην Τιμαρέτη, τῇ δὲ νεωτάτῃ Νικάνδρη, ἔλεγον ταῦτα· συνωμολόγεον δέ σφι καὶ οἱ ἄλλοι Δωδωναῖοι οἱ περὶ τὸ ἱρόν.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Μουσικο Σχολειο Βολου - Δρομοι του Αρχαγγελου. - YouTube
 
 
 
 
 
 
 
 
 
" rel="nofollow" style="box-sizing:border-box;margin:0px;padding:0px;border:0px;vertical-align:baseline;color:rgb(25,106,212);text-decoration:none;font-family:arial,sans-serif;outline-style:none" target="_blank">'VRECHEI STI FTOCHOGEITONIA'' - ''ΒΡΕΧΕΙ ΣΤΗ ...
 
 
 
 
" rel="nofollow" style="box-sizing:border-box;margin:0px;padding:0px;border:0px;vertical-align:baseline;color:rgb(25,106,212);text-decoration:none;background-image:none;font-family:arial,sans-serif;outline-style:none" target="_blank">https://
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
" style="box-sizing:border-box;margin:0px;padding:0px;border:0px;vertical-align:baseline;color:rgb(17,85,204);text-decoration:none" target="_blank">Μουσικό Σχολείο Βόλου Ό,τι κι αν πω δε σε ξεχνώ - Διάρκεια: 3:06. Βασίλης Καραβάς400 προβολές