Η ΦΙΛΟΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΥΠΑΤΙΑ ΜΕΡΟΣ Γ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΦΙΛΟΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΥΠΑΤΙΑ ΜΕΡΟΣ Γ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Αστρονομικος κανονας.
 

 
 

Η Υπατια εγραψε ενα εργο με τίτλο "αστρονομικος κανων" 
με σκοπο την υψηλη μελετη στους τομεις των μαθηματικών του πατερα της του Θεωνα. 
 
 
ΑΛΜΑΓΕΣΤΗ
 
Ενα απο τα εξαιρετικα βιβλία του Πτολεμαιου είναι η Αλμαγεστη. 
 
Εργασιες επανω στο εργο του Πτολεμαιου εχει κανει η Υπατια.
 
Ακομη  η Υπατια εχει κανει γεωμετρικες εργασιες για τους κωνους του Απολλωνιου και την αριθμητικη του Διοφαντου. 

 

 

Τα δυο αυτα εργα της Υπατιας ειναι σε παρα πολυ ανωτερο μαθηματικο επιπεδο εξισώσεων.

 

Ομως διοτι η προσεγγιση του Απολλωνιου ηταν μεσω της αλγεβρας και του Διόφαντου μεσα απο την γεωμετρια, βλεπουμε αμεσως σε αυτα τα εργα το παρα πολυ υψηλο επιπεδο της Υπατιας.

 

Η φιλοσοφος Υπατια ειχε αριστη επιστημονικη καταρτιση για αυτο και ηταν πολυ εξοικειωμενη με τα ανωτατου επιπεδου μαθηματικα σε αλγεβρα και γεωμετρια.

Οι Απολλωνιοι κωνοι ειναι απο τα πιο δυσκολα μαθηματικα εργα της αρχαιας εποχης και παραλληλα εβαλαν τα θεμελια για πολλα απο γεωμετρικα εργα των επομενων αιωνων.

 

Ο Απολλωνιος ηταν Αλεξανδρινος γεωμέτρης που εργαστηκε για  να ερμηνευσει τις ασυνηθιστες τροχιες των πλανητων. 

 

 

Η Υπατα σε αυτην την εργασια της προσπαθησε με απλο τροπο να κανει κατανοητη την εργασια του Απολλωνιου.

 

Ως γνησια Ελληνιδα  η Υπατία λατρευε ολα τα γεωμετρικα σχηματα που σχηματιζονται οταν ενα επιπεδο τεμνει εναν  κωνο.

 

Απο τον  18ο αιωνα οι επιστημονες ειδαν οτι αρκετα φυσικα φαινομενα, οπως οι τροχιες πλανητων,με τις καμπυλες που προεκυπταν  απο τις κωνικες τομες, αναφεροταν με τον καλυτερο δυνατο επιστημονικο τροπο στο εργο της Υπατιας.

 

 

Οι μαθηματικες εργασιες του Διοφαντου ειναι πολυ πιο ανωτερες απο τις προηγουμενες μαθηματικες εργασιες.

@@ads@2

 

 

 

Για αυτο και οι μαθηματικοι της Ελληνιστικης Αλεξανδρειας επετυχαν να ανεπτυξουν τα μαθηματικα και την λυση μιας ανωτερης ταξεως εξισωσεων.

Ενα απο τα σημαντικοτερα εργα της Υπατιας ηταν στα μαθηματικα. 

Ο Διοφαντος εχει ονομασθει  και ως πατερας της αλγεβρας διοτι  καθορισε τις απροσδιοριστες εξισωσεις, οι οποιες ειχαν δηλαδή πολλες λυσεις. 

Η Υπατια στην μαθαματικη της εργασια εδωσε εναλλακτικες λύσεις και πολλά νέα προβλήματα που προέκυπταν απο τα μαθηματικα του Διοφαντου.

Η επιστημη των μαθηματικων χρωστα στην φιλοσοφο Υπατια ενα αξιολοξο τμημα της εξελιξεως της, διοτι χωρις εκείνη θα είχαμε λιγοτερες εργασιες σε αξια και δεν θα γνωριζαμε αρκετα για σημαντικα εργα οπως αυτο του Διόφαντου.

 

 

Για οσους δεν γνωριζουν υπαρχουν καποιες υπονοιες οτι εγινε προσπαθεια με σκοπο να αναμειχθουν τα εργα του Διοφαντου και της Υπατιας.

x – y= a, x2 – y2 = (x – y) + b

 

x – y = a, x2 – y2 = m (x – y) + b

Ο αστρολαβος

Ο Μαθητης της Υπατιας ο επισκοπος Χριστιανος Συνεσιος εφτιαξε με την καθοδηγηση της Υπατιας αστρολαβο.

 

Αυτο ειναι μια ακομη αποδειξη οτι οι χριστιανοι εκεινη την περιοδο αγαπουσαν παρα πολυ την αρχαια Ελληνικη γραμματεια αλλα και την μεγαλη Ελληνιδα φιλοσοφο. 

Η Υπατια ειναι μια φιλοσοφος, με πολυ μεγαλες ηθικές αρχες, ενω αναμεσα στις αρετες της ειναι το θαρρος, η  δυναμης, η  δικαιοσυνη, η  ειλικρινεια, ο σεβασμος και η πιστη στις φιλοσοφικες αξιες.
 
Η υπατια ειναι μια απο τις σπανιες γυναικειες μορφες, οπου η ενασχολησή της με τις κατ εξοχην για την εποχη , ανδροκρατουμενες επιστημες, αλλαξε τα δεδομενα τα οποια υπηρχαν μεχρι τοτε.
 
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΛΑΤΡΕΥΑΝ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
 
Ο μεγαλυτερος θαυμαστης σε επιστημονικο επιπεδο της φιλοσοφου Υπατιας ηταν ο Χριστιανος επισκοπος και μαθητης της ο Συνεσιος.
 
Δεν ειναι καθολου υπερβολη να σας αναφερω οτι οι σχεσεις της Υπατιας με τον Χριστιανο επισκοπο Συνεσιο σε επιστημονικο επιπεδο ηταν οπως ηταν οι σχεσεις του Σωκρατη με τον Πλατωνα.
 
 
Αυτο ειναι πολυ εμφανες απο την αλληλογραφια την οποια διατηρουσαν ο Συνεσιος με την Υπατια.
 
Ειναι ενδεικτικο οτι ο Συνεσιος σε μια επιστολη προς τον προς τον αδελφο του, αναφερει τους γλυκους καρπους τους οποιους εδρεψε απο την φιλοσοφικη διδασκαλια της Ελληδιδας Υπατιας 
 
Η διδασκαλια της Υπατιας αναφερει ο Συνεσιος αναβαθμισε την σχολη της Αλεξανδρειας. την ιδια στιγμη κατα την οποια οι διδασκαλιες της Αθηναικης φιλοσοφικηςς σχολης ηταν υποβαθμισμενες. 
 

 

Η φιλοσοφικη διδασκαλια της Υπατιας προερχεται απο δυο μερη την Πλατωνικη και την Χριστιανικη διδασκαλια.
 
Η φιλοσοφια και η ρητορικη ειναι η εικονα του θειου και ειναι η  αντανακλαση του  θεου δημιουργου, αν και ο ανθρωπινος φιλοσοφικος λογος ειναι κατωτερος απο αυτον του Χριστου,
 
 
 
Η Ελληνιδα φιλοσοφος Υπατια δεν δεχεται την απολυτη παντοδυναμια της ανθρωπινης λογικης και της γνωσεως καθως θεωρεί οτι ολα ειναι κατω απο την μεριμνα της προνοιας του Ιησου Χριστου.
 
 
Η Υπατια διδαξε οτι ειναι ύβρη και πολυ μεγαλη αμαρτια να ισχυριζονται οι ανθρωποι  οτι οι γνωσεις τους ειναι τεραστιες-ανεξαντλητες σε σχεση με τον Χριστο-δημιουργο.
 
 
Η Υπατια διδαξε οτι σε καθε ανθρωπο εχει προτεραιοτητα η ψυχη, το πνευμα, η λογικη και η συνειδηση. 
 
Ο φιλοσοφικος λόγος εχει πολυ μεγαλη δυναμη. 
 
 
Επειδη το αιμα νερο δεν γινεται η Υπατια διδαξε για την δημιουργια του κοσμου οτι και ο Υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλης. 
 
 
Το συμπαν ειναι, δημιουργημα του θεου-δημιουργου για αυτό ο κοσμος ειναι καλος.
 
Ομως θα μας πει η Αλεξανδρινη Φιλοσοφος οτι  η εγωπαθεια και η ανηθικοτητα των ανθρωπων τους οδηγουν σε υπερεκτιμηση και στις σαρκικες απολαυσεις με τις διαφορες ηδονες. 
 
 
Ολα τα οντα και το συμπαν εχουν μεσα τους κατι απο την ουσια του θεου, διοτι ο θεος ειναι αιωνιος και ο μοναδικος δημιουργός του κοσμου.
 
 
Ακομη η φιλοσοφος Υπατια μας διδαξε οτι ο κοσμος των ιδεων και του πνευματος ειναι ο πραγματικος κοσμος.
 
 
 
Η Φιλοσοφος Υπατια διδαξε μεταξυ αλλων οτι οι θρησκευτικες αξιες ειναι το μοναδικο στηριγμα όλων των υπολειπων αξιών και αρχων καθως σε αυτές υποτασσεται καθε αλλη αρχη και αξια.
 
 
Η πρωτη βαση για την γνωση συμφωνα με την φιλοσοφο Υπατια ειναι η γνωση της αλήθειας για την δημιουργια του κόσμου και η πιστη στον εναν θεο δημιουργο. 
 
Η δευτερη βαση ειναι  η τ εκκλησα ενω η τριτη βαση η επιγνωση των ανθρωπων για το θειο.
 
 
Με βαση τον Πλατωνα η Υπατια αναφερει  οτι  καθε ανθρωπινη πραξη ειναι σωστη, μονον οταν στηριζεται στην σωστη γνωση. 
 
 
Η ΚΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΚΑΙ Η ΥΠΑΤΙΑ.
 
Η αμαρτια, η ανικανοτητα και τα ηθικα ολισθηματα ειναι το αποτελεσμα ελλειπων γνώσεων και λανθασμενων εκτιμήσεων.
 
 
Οι ανωτερες αρετές,και γνωσεις ειναι αυτεςεκείνες που μας ανυψωνουν προς τον θεο και μας υποστηριζουν ωστε να βγουμε απο την υλη και εν συνεχεια να καταφυγουμε στον θεο, 
 
Απο τον Θεο δημιουργο θα μας διδαξει η Υπατια οι ιδιοι οι ανθρωποι απομακρυνθηκαν με συνεπεια να χασουν την υποστηριξη. 
 
 
Οι ανώτατες ηθικες αρετες και αξιες, οπως ειναι η  πιστη, η  αγαπη, η ελπιδα εκπροσωπουν της σπουδαιοτερες ανθρωπινες αξιες.
 
Ολες οι γνωσεις της Υπατιας ειναι ενας συνδυασμος των φιλοσοφικων διαδασκαλιων του Πλατωνα και του Χριστου. 
 
Η Υπατια ηταν η πρωτη μεγαλη μαθηματικος, η οποία εσπασε ολους τους αρχαίους φραγμούς, σχετικα με την θεση της των γυναικων στην κοινωνια και τις επιστήμες.
 
 Η Ελληνιδα Υπατια ειναι μια ακομη αγια της της εκκλησιας μας καθως σκοπευε να βαπτισθει χριστιανη αλλα δεν ρπλαβε καθως ειχε αδικο τελος.
 
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.
 
 
Η σωστη παιδεια είναι το πιο βασικο για την επιβίωση του Ελληνκου εθνους.
 
Η ιδια η ορθοδοξη χριστιανικη θρησκεια εδραιωθηκε σε Ελληνικο και σε παγκοσμιο επιπεδο μεσα από τον τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.
 
 
Μεσα από της Πλατωνικα διδαγματα και τα ηθικα αξιωματα, ο Χριστιανισμος εγινε πολύ ευκολοτερα αποδεκτος από τους Ελληνες, καθως τους φανηκε από την αρχη, ότι ο Χριστιανισμος είναι κατι πολύ οικειο, προς εκεινους.
 
Το αποτέλεσμα ηταν να εχουμε πολύ μεγαλη εξαπλωση του Χριστιανισμου, στην αυτοκρατορια.
 

Μονον οσοι ηταν αγραμματοι δεν εγιναν χριστιανοι, ειτε δεν μπορεσαν να διεισδυσουν στα ουσιωδη νοηματα της χριστιανικης διδασκαλιας.
 
 
Η αλλαγη του Χριστιανισμου από τον εβραικο στον Ελληνικο πολιτισμο εφερε την οικουμενικοτητα του Ευαγγελικού κηρυγματος. 

 

Ο Χριστιανισμός μαζι με τον σωτηρα Ιησου Χριστο διαμορφωσαν ηθικα και πνευματικα ολοκληρο το Ελληνικο εθνος, διοτι εξ αρχης ο Χριστιανισμος ταυτισθηκε με τον Ελληνισμο.
 
 
Τρια απο τα τεσσερα Ευαγγελια γραφτηκαν απευθειας στα Ελληνικα, οπως επίσης οι πράξεις των Αποστολων, οι επιστολες του Αποστόλου Παύλου και τα πρωτα άρθρα πιστεως και χριστιανικης θεολογιας.
 
 
Ο μεγιστος εκφραστής της κλασικής Ελληνικής Αρχαιότητας ο υπατος των φιλοσοφων ο Πλατων μαζι με τους τρεις Ιεραρχες θα δημιουργησουν της βασεις για την οικουμενικοτητα και την αιωνια διαχρονικοτητα του Ελληνισμού και της χριστιανικης Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Τα περισσοτερα στοιχεια του αρχαιου Ελληνικου πνευματος θα είναι πλεον μεσα στην ορθοδοξη Ελληνικη πιστη και οικουμενικοτητα.


​Σε πνευματικο επιπεδο την εποχη του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους, ολοι οι συμμετέχοντες είναι ταυτόχρονα και φορεις του ιερου αρχαιου​ Ελληνικου πνευματος.

Οι Αγιοι φωστηρες της τρισηλιου Θεοτητος με την εισαγωγή του υπατου των φιλοσοφων στην χριστιανικη διδασκαλια,​ ​αλλαξαν​ τον μεχρι τοτε εβραικο Χριστιανισμο σε Ελληνικο. 

Έξω από την Ελληνικη Ορθοδοξία αφησαν οι αγιοι Ιεραρχες το δωδεκαθεο τον εβραικο παγανισμο ως εωσφορικο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. Προσθεσαν στον χριστιανισμο μονον ότι καλο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος μεσα από τα αξιωματα-διδαδματα του υπατου των Φιλοφοφων του Αριστοκλή.
ΑΜΑΘΕΙΑ 
 
Οι χειρότεροι εχθροι του Χριστιανισμου και του Ελληνικου εθνους είναι η κακια και η αμαθεια. 
 
 
 
Για αυτό ο Σωτηρας Ιησους Χριστος ηρθε για να επιβεβαιωσει τον υπατο τον Φιλοσοφων τον Αριστοκλη δισκασκοντας τό γνώσεσθε 
τὴν ἀλήθεια, καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς.
 
 
ΟΛοι οσοι δεν γνωριζουν την  αληθεια και τις αληθειες είναι αμαθεις.
 
 
Αντίθετα με τον Σωτηρα Ιησου Χριστο και τον Αριστοκλή, οι εωσφοριστες από τα αρχαια χρονια διδαξαν το πιστευε και μη ερευνα, με μοναδικο σκοπο να κρατουν τους ανθρώπους στο εωσφορικο σκοταδι και κατω από την δικη τους τυραννικη εξουσια.
 
 
Ο Σωτηρας Χριστος μας ζητησε να γνωρίζουμε την αληθεια για να ειμαστε σε θεση να απελευθερωθούμε από το θανασιμο εωσφορικο σκοταδι.
 
Στο σημειο αυτό να θυμισω τα λογια του Χριστοδουλου, με το παράδειγμα για τον κυμα, για τον οποιο ελεγε ο Χριστόδουλος, ότι τον πλαθεις και τον κανεις όπως εσυ επιθυμεις. Αυτό που ηθελε να μας πει είναι ότι εάν δεν εχεις πολύ ισχυρη πιστη και Ελληνοχριστιανικη παιδεια, εισαι ερμαιο στα χερια των ανθρωπιων της νεας ταξης, οι οποιοι σε κανουν ότι θελουν.
 
Το μεγαλυτερο και σπουδαιοτερο παράδειγμα για το τι είναι η αμαθεια, και για το ποιες είναι οι φοβερες συνεπειες της, μας το δινει ο Αριστοκλής στο εργο του με την επωνυμια Αλκιβιάδης.
 
Ο φιλόσοφος Σωκρατης συναντα στον δρομο τον Αλκιβιαδη, που πηγαινε να προσευχηθεί. Ο Σωκρατης λοιπον σταματα τον Αλκιβιαδη και του απεθυνει μια σειρα από ερωτήσεις. Αρχικα τον ρωτησε που πηγαινει .
 
Ο Αλκιβιάδης απαντησε ότι πηγαινει να προσευχηθεί. 
 
 
 
Τοτε ο Σωκρατης του απαντησε ότι πολύ οι οποιοι πηγαινουν να προσευχηθουν, στους "θεους" χωρις να το γνωριζουν εξαιτιας της αγνοιας και της αμαθειας τους, νομιζουν ότι προσευχονται και ζητανε πολυ καλα πραγματα για τους εαυτους τους και για ολους τους δικους τους ενώ στην πραγματικοτητα, χωρις καθολου να το καταλαβαινουν ζητουν εκεινοι οι ιδιοι  την καταστροφή τους, και τον αφανισμο τους, καθως και ολων των δικων τους ανθρωπων.
 
 
Ολα αυτά συμβαινουν εξαιτιας της αμαθειας κα της πνευματικης-ηθικης εξαθλιώσεως. 
 
Το ιδιο ακριβως γινεται στην σημερινη εποχη οπου οι ραγιαδες προσευχονται στον Χριστο να τους δωσει χρηματα, αξιωματα, ακριβα, σπιτια,αυτοκίνητα και γυναικες για να κανουν πασης φυσεως σεξουαλικες ανωμαλίες. 
 
 
Μονον που τετοιου είδους προσευχες δεν τις κανει ποτε αποδεκτες ο ιησους Χρστος , παρα μονον ο εωσφορος, με τις γνωστες  συνεπειες.
 
Ό θεος βοηθα μονον αυτους που αγωνιζονται σκληρα, μονον οσους πολεμουν, μονον οσους ζουνε χωρις σεξουαλικες ανωμαλίες.
 
Μονον αυτοι οι οποιοι ζουνε ηθικα και αγωνιζονται θα εχουν την υποστηριξη από τον θεο.
 
 Αντίθετος δεν βοηθα ποτε οσους ζουνε μεσα την σεξουαλικη διαφθορα.
 
Επισης ο Θεος δεν βοηθα ποτε οσους είναι καθημενοι σε έναν καναπε, και περιμενουν την ελευθερια, να τους δωθει ως "δωρο", χωρις να βοηθουν τον συνανθρωπο, χωρις να ζουνε ηθικα. 
 
 
Το πιο κλασικο παράδειγμα οι εβραιοι οι οποιοι εκαναν σεξουαλικες ανωμαλίες, ενώ ταυτόχρονα λατρεψαν δαιμονες. Τοτε ο Θεος περιμενε να πεθανει μεχρι και ο τελευταίος από τους εβραιους που ειχε αμαρτησει ενώπιον του. Μονον τοτε πηγε τους υπολοιπους εβραιους που δεν ειχαν αμαρτησει στην γη της επαγγελιας.
 
Καθως ο αληθινος θεος είναι ο θεος του καλου, της δικαιοσυνης, της αγαπης, της ταξης, της ηθικης, για αυτό δεν βοηθησε ποτε ανα τους αιωνες, τους σαπιους που ζουνε μεσα στην σεξουαλικη διαφθορα, την αδικια, την ανομια, την αταξια κλπ.  
 
Ο Θεος δημιουργος των παντων (ο Ιησούς Χριστός), είναι γεματος αγαπη, καλοσυνη, ταπεινοτητα. Αυτό διοτι είναι αγαθος και στον αγαθο, δεν υπαρχει καμια κακια, κανενα μισος, όπως μας διδαξε ο Πλατων, στο εργο για την δημιουργια του κοσμου, στο εργο του με την επωνυμια Τιμαιος. 
 
 
Ο Χριστος είναι γεματος αγαπη ειναι αιτια μονον για κάθε τι καλο που συμβαινει, καθως είναι ο θεος της απολυτης αγαπης, της δικαιοσυνης, της ομορφιας, της ταξης. Αντίθετα ο εωσφορος ειναι ο απολυτος "θεος" του μισους, της αδικιας, του ψευδους, της καταστροφης των παντων.
 
 Ο Εωσφορος είναι η αιτια για κάθε τι κακο που συμβαινει. 
 
Ο Εωσφορος είναι αυτος που μισει κάθε τι καλο, ωραιο, δικαιο, που εφτιαξε ο Θεος.
 
 
 Για αυτό ο Εωσφορος ανα τους αιωνες μεσα από τους λαους που πιστευουν σε αυτόν, προκαλει διαφορα τρομερα δεινα στην Ελλαδα, αλλα και σε ολους τους χριστιανους ανα τον κοσμο.
 
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΛΛΑ
ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟΣ ΑΓΩΝΑΣ. ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ
ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ.
 
 
Εάν η ζωη ηταν μονον προσευχες, καθως και υποστηριξη του Χριστου μεσω "θεόσταλτων σωτηρων"  τοτε οι προγονοι μας οι αγιοι Ελληνες του μεσαιωνα, αυτοι οι τέλειοι χριστιανοι δεν θα χρειαζοταν να πολεμησουν ποτε, αλλα θα επρεπε να καθοταν ολους εκεινους τους αιωνες δικαιωματικα στα σπιτια τους - καναπέδες να περιμενουν τον αντιστοιχο βατατζή, τον οποιο περιεμνουν οι ραγιαδες σημερα.
 
ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ;
 
 
Διοτι οι Ελληνιδες γυναικες του μεσαιωνα, ζουσαν χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα, κάθε ημερα εκαναν ελεημοσύνες, πηγαιναν σε εσπερινους, αγρυνπιες κλπ.Της Κυριακες πηγαιναν παντοτε στην Θεια λειτουργεια, η οποια αποτελουσε για εκεινους τροπο ζωης.
 
 
Σε εβδομαδιαια βαση επισκεπτοταν φτωχούς στα νοσοκομεια οι οποιοι ηταν αρωστοι ενω δεν ειχαν συγγενείς και φιλους.
 
Ακομη πηγαιναν και επισκεπτοταν στα φτωχοκομεία, φτωχούς, οι οποιοι δεν ειχαν παρεα και συγγενείς.
 
Για τους ιδιους λογους επισκεπτοταν κρατουμενους. Από τετοιου είδους πραγματικες Ελληνιδες γεννηθηκαν οι ηρωες της Αλωσεως (29 Μαιου 1453).
 
ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑΝ
ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΕΚΑΝΑΝ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΕΣ ΑΛΛΑ
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΤΑΝ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
ΒΑΣΗ OΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ
ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ.
 
 
Για αυτο ολους εκεινους τους αιωνες αυτοι οι τέλειοι αγιοι-ηρωες   
χριστιανοι, της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, πολεμουσαν ΣΥΝΕΧΕΙΑ για να παραμεινουν ελευθεροι, για να εχουμε την Ελληνοχριστιανικη αυτοκρατορια.
 
 Ο Χριστος δεν τους εστειλε ποτε κανεναν βατατζή. Η ελευθερια του ανθρωπου ειναι το πιο ακριβο αγαθο ,δεν δινεται δωρεαν ουτε απο τον Χριστο ουτε απο τους ανθρωπους, χρειαζεται πολυς αγωνας, πολυς κοπος, πολυ αιμα για να παρεις πισω την ζωη σου. Αυτό μας το εδειξαν οι πολεμοι, οι αγωνες των προγονων μας, οι οποιοι πολεμουσαν , για τοσους αιωνες.
 
Η προμονη "θεόσταλτων σωτηρων" από τον τριαδικο θεο είναι ένα  από τα μεγαλύτερα δειγματα αμαθειας και παρακμης των νεοραγιαδων, οι οποιοι σαπισμένοι από την σεξουαλικη διαφθορα αναμενουν βοηθεια από τον θεο.
 
Η σωστη προσευχη χρειαζεται καθαρη καρδια-ηθικη και παιδεια διαφορετικα δεν μπορεις να επιτυχεις τιποτα., παρα μονον την καυαστροφη σου.
 
 
 
Όμως το πιο βασικο το οποιο τονιζει ο υπατος των φιλοσοφων στο εργο του Αλκιβιάδης, είναι ότι ολοι οσοι είναι αμαθεις και διακατέχονται από εωσφορικη αλαζονεια, τοτε τις προσευχες τους τις κανουν αποδεκτες οι εβραιοι δαιμονες του εβραικου δωδεκαθεου με αποτέλεσμα να οδηγούνται στην καταστροφή.
 
 
 
 
Στο εργο του Αλικιβιαδης μεταξυ αλλων ο μεγας Αριστοκλής κανει αναφορα και για την μεγαλη ελειψη ικανοτητων ολων οσων επιζητουν αξιωματα τα οποια δεν τα αξιζουν.
 
Φυσικα ο υπατος των φιλοσοφων δεν ξεχνα να αναφερει στο εργο του και την αιωνια Ελληνικη μαστιγα τους εβραιους εωσφοριστες του δωδεκαθεου οι οποιοι ολους οσους πολεμουσαν για την Ελλαδα τους έστελναν στην εξορια στις φυλακες, και στον θανατο μεσω της θανατικης ποινης για το "αδίκημα" της προδοσίας,




 

 
 
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
 
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
 
 
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
 
 
 
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως;  
    
 
 
 
 

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
 
 
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται 
  
,
ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
 
 
 
 
Αναφερομαι παντοτε στους εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκς και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
 
 
 
 
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
 
 
 
 
 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων. 
 
 
 
 
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ 

 
    
                 ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ, ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ (ΠΛΑΤΩΝ)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

(2) Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΦΟΙΝΙΚΩΝ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ

 
Ανατρεχοντας στους ιερους αρχαιους Ελληνες τον Εκαταιο Μιλησιο (Στραβων 7, 321), τον Θουκυδιδη (Α, 3 – 9), τον Ηροδοτο (Ιστορια Α 54 - 58), τον Ισοκρατη (Παναθηναικος, Ελένης εγκωμιον 68 – 69, Πανηγυρικος ), τον Διοδωρο (1, 23-24 και 28-29,  Μ, αποσπασμα 3), τον Υπατο των Φιλοσοφων τον Αριστοκλη (Μενεξενος, 245c-d) , θα δειτε οτι ολοι μας αναφερουν ακριβως τα ιδια σχετικα με τους Φοινικες και τους αλλους αλλοδαπους εωσφοριστες του δωδεκαθεου, οι οποιοι εισαβαλαν στην Ελλαδα. 
 
Πριν ακομη  απο τον  Τρωικο πολεμο  το 1500 π.Χ. ξεσπουν στην Αιγυπτο ασθενειες. 
 
 
Οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς εβραιους αλλόφυλους. 
 
 
Οι εβραιοι για να αποφυγουν τους εξαγριωμενους Αιγυπτιους, εγκαταλειπουν την Αιγυπτο . 
 
 
Απο αυτους καποιοι εβραιοι με αρχηγο τον Μωυση κατευθυνθηκαν δια ξηρας στο Ισραηλ. 
 
 
Οι Εβραιοι Δαναοι με πλοία και με αρχηγό το Δαναο, πηγαν αρχικα στην Ροδο και εν συνεχεια στο Αργος της Πελοποννησου. 
 
 
 
Οταν έφτασαν στο Αργος ηρθαν σε συγκρουση με τους ΅Ελληνες κατοίκους, που ηταν Αχαιοί στη. 
 
 
 
Εντουτοις ο βασιλιας των Αργειων, ο Γελανωρ, δεν είχε  διάδοχο και παραλληλα δεν ειχε στρατηγικες ικανοτητες για να νικησει τους εβαιρους-Φοινικες δαναους.
 
 
 
Κατω υπο αυτες τις συνθηκες οι Αργειοι
προσκαλεσαν τον Δαναο για συνθηκολόγηση ωστε να γινει κοινος βασιλιας, Ελληνων και Εβραιων. 
 
 
Αυτος ειναι και ο λογος που  οι κατοικοι του Άργους ονομαζονταν Αχαιοι και Δαναοι . 
 
 
 
Συμφωνα με του Αριστοκλη, Ισοκρατη, Θουκυδιδη, οι Δαναοι επιτεθηκαν στην Πελοποννησο το ετος 1511 π.Χ. και ο Καδμος στην Βοιωτία το ετος 1519 π.Χ. 
 
 
 
ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ :
 
Την παλιά εποχη ξεσπασε λοιμωδης ασθενεια στην Αιγυπτο και οι Αιγυπτιοι  απεδωσαν τις ασθενεις στους ασεβείς αλλόφυλους. 
 
Τοτε οι αλλοδαποι εφυγαν και ηρθαν στην Ελλαδα. 
 
Αρχηγοι των αλλοδαπων ηταν ο Καδμος και ο Δαναος. Οι υπόλοιποι εβραιοι δωδεκαθειστες πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ηταν ο Μωυσης, ο οποιος  ειχε φρονηση και ανδρεια (Διοδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, αποσπασμα 3).
 
 
Oι Εβραιοι που εφυγαν μαζι με τον Δαναο απο την Αιγυπτο εγκατασταθηκαν στο Αργος , ενω οι υπολοιποι πηγαν των Κολχωνστον στην Ιουδαια. 
 
O Φοινικας Κάδμος γεννηθηκε στις Θήβες της Αιγυπτου, και ενα απο τα παιδια του ηταν και η εβραια Σεμελη. 
 
Στα κατοπινά χρόνια, ο Ορφέας, που απόκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Έλληνες για την μουσική, τις τελετές και τα θεολογικά ζητήματα, φιλοξενηθηκε απο τους απογονους του Καδμου. 
 
 
Εκει στην Θηβα απολαμβανε μεγαλες τιμες διοτι ειχε μυηθει στον εβραικο εωσφορισμο (Διοδωρος Σικελιωτης, βίβλος 1, 23-24 και 28-29).
 
Ο Εκαταίος ο Μιλήσιος αναφερει οτι την Πελοποννησο εκτος απο τους Ελληνες την κατοικησαν βαρβαροι.
 
 
Ολοκληρη σχεδόν η Ελλαδα ηταν πλεον κατοικία εβραιων-φοινικων στους παλιούς καιρους.
 
Αυτο διοτι ο Πελοπας εφερε εναν λαο απο στην  Πελοπόννησο, ενω ο Δαναός από την Αίγυπτο,  οι Δρυοπες, οι Καυκωνες  οι Πελασγοι και οι Λελεγες  μοιρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό. 
 
Την Αττικη κατέλαβαν οι εωσφοριστες Θρακες, οι οποιοι εισεβαλν με αρχηγο τον μεγαλο μαγο τον Ευμολπο.
 
Την Βιοωτια και την  Θηβα την κατεκτησαν οι Φοινικες που εισεβαλαν με τον Καδμο.
 
 
 
ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.
 
 
 

50

1 σχεδὸν δὲ καὶ πάντων τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν ἐξ Αἰγύπτου ἐλήλυθε ἐς τὴν Ἑλλάδα. διότι μὲν γὰρ ἐκ τῶν βαρβάρων ἥκει, πυνθανόμενος οὕτω εὑρίσκω ἐόν· δοκέω δ᾽ ὦν μάλιστα ἀπ᾽ Αἰγύπτου ἀπῖχθαι. 2 ὅτι γὰρ δὴ μὴ Ποσειδέωνος καὶ Διοσκούρων, ὡς καὶ πρότερόν μοι ταῦτα εἴρηται, καὶ Ἥρης καὶ Ἱστίης καὶ Θέμιος καὶ Χαρίτων καὶ Νηρηίδων, τῶν ἄλλων θεῶν Αἰγυπτίοισι αἰεί κοτε τὰ οὐνόματα ἐστὶ ἐν τῇ χώρῃ. λέγω δὲ τὰ λέγουσι αὐτοὶ Αἰγύπτιοι. τῶν δὲ οὔ φασι θεῶν γινώσκειν τὰ οὐνόματα, οὗτοι δέ μοι δοκέουσι ὑπὸ Πελασγῶν ὀνομασθῆναι, πλὴν Ποσειδέωνος· τοῦτον δὲ τὸν θεὸν παρὰ Λιβύων ἐπύθοντο·
 3 οὐδαμοὶ γὰρ ἀπ᾽ ἀρχῆς Ποσειδέωνος οὔνομα ἔκτηνται εἰ μὴ Λίβυες καὶ τιμῶσι τὸν θεὸν τοῦτον αἰεί. νομίζουσι δ᾽ ὦν Αἰγύπτιοι οὐδ᾽ ἥρωσι οὐδέν.
 
 
 
 

51[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν καὶ ἄλλα πρὸς τούτοισι, τὰ ἐγὼ φράσω, Ἕλληνες ἀπ᾽ Αἰγυπτίων νενομίκασι· τοῦ δὲ Ἑρμέω τὰ ἀγάλματα ὀρθὰ ἔχειν τὰ αἰδοῖα ποιεῦντες οὐκ ἀπ᾽ Αἰγυπτίων μεμαθήκασι, ἀλλ᾽ ἀπὸ Πελασγῶν πρῶτοι μὲν Ἑλλήνων ἁπάντων Ἀθηναῖοι παραλαβόντες, παρὰ δὲ τούτων ὧλλοι. 
 
2 Ἀθηναίοισι γὰρ ἤδη τηνικαῦτα ἐς Ἕλληνας τελέουσι Πελασγοὶ σύνοικοι ἐγένοντο ἐν τῇ χώρῃ, ὅθεν περ καὶ Ἕλληνες ἤρξαντο νομισθῆναι. ὅστις δὲ τὰ Καβείρων ὄργια μεμύηται, τὰ Σαμοθρήικες ἐπιτελέουσι παραλαβόντες παρὰ Πελασγῶν, οὗτος ὡνὴρ οἶδε τὸ λέγω· 
 
3 τὴν γὰρ Σαμοθρηίκην οἴκεον πρότερον Πελασγοὶ οὗτοι οἵ περ Ἀθηναίοισι σύνοικοι ἐγένοντο, [καὶ παρὰ τούτων Σαμοθρήικες τὰ ὄργια παραλαμβάνουσι]. 
 
4 ὀρθὰ ὦν ἔχειν τὰ αἰδοῖα τἀγάλματα τοῦ Ἑρμέω Ἀθηναῖοι πρῶτοι Ἑλλήνων μαθόντες παρὰ Πελασγῶν ἐποιήσαντο· οἱ δὲ Πελασγοὶ ἱρόν τινα λόγον περὶ αὐτοῦ ἔλεξαν, [τὰ ἐν τοῖσι ἐν Σαμοθρηίκῃ μυστηρίοισι δεδήλωται].

52[Επεξεργασία]

1 ἔθυον δὲ πάντα πρότερον οἱ Πελασγοὶ θεοῖσι ἐπευχόμενοι, ὡς ἐγὼ ἐν Δωδώνῃ οἶδα ἀκούσας, ἐπωνυμίην δὲ οὐδ᾽ οὔνομα ἐποιεῦντο οὐδενὶ αὐτῶν· οὐ γὰρ ἀκηκόεσάν κω. θεοὺς δὲ προσωνόμασαν σφέας ἀπὸ τοῦ τοιούτου, ὅτι κόσμῳ θέντες τὰ πάντα πρήγματα καὶ πάσας νομὰς εἶχον. 
 
2 ἔπειτα δὲ χρόνου πολλοῦ διεξελθόντος ἐπύθοντο ἐκ τῆς Αἰγύπτου ἀπικόμενα τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν τῶν ἄλλων, (Διονύσου δὲ ὕστερον πολλῷ ἐπύθοντο). καὶ μετὰ χρόνον ἐχρηστηριάζοντο περὶ τῶν οὐνομάτων ἐν Δωδώνῃ· (τὸ γὰρ δὴ μαντήιον τοῦτο νενόμισται ἀρχαιότατον τῶν ἐν Ἕλλησι χρηστηρίων εἶναι, καὶ ἦν τὸν χρόνον τοῦτον μοῦνον). 
 
3 ἐπεὶ ὦν ἐχρηστηριάζοντο ἐν τῇ Δωδώνῃ οἱ Πελασγοὶ εἰ ἀνέλωνται τὰ οὐνόματα τὰ ἀπὸ τῶν βαρβάρων ἥκοντα, ἀνεῖλε τὸ μαντήιον χρᾶσθαι. ἀπὸ μὲν δὴ τούτου τοῦ χρόνου ἔθυον τοῖσι οὐνόμασι τῶν θεῶν χρεώμενοι· παρὰ δὲ Πελασγῶν Ἕλληνες ἐξεδέξαντο ὕστερον.
 
 
 

55[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν τῶν ἐν Θήβῃσι ἱρέων ἤκουον, τάδε δὲ Δωδωναίων φασὶ αἱ προμάντιες· δύο πελειάδας μελαίνας ἐκ Θηβέων τῶν Αἰγυπτιέων ἀναπταμένας τὴν μὲν αὐτέων ἐς Λιβύην τὴν δὲ παρὰ σφέας ἀπικέσθαι,
2 ἱζομένην δέ μιν ἐπὶ φηγὸν αὐδάξασθαι φωνῇ ἀνθρωπηίῃ ὡς χρεὸν εἴη μαντήιον αὐτόθι Διὸς γενέσθαι, καὶ αὐτοὺς ὑπολαβεῖν θεῖον εἶναι τὸ ἐπαγγελλόμενον αὐτοῖσι, καί σφεας ἐκ τούτου ποιῆσαι. 
 
3 τὴν δὲ ἐς τοὺς Λίβυας οἰχομένην πελειάδα λέγουσι Ἄμμωνος χρηστήριον κελεῦσαι τοὺς Λίβυας ποιέειν· ἔστι δὲ καὶ τοῦτο Διός. Δωδωναίων δὲ αἱ ἱρεῖαι, τῶν τῇ πρεσβυτάτῃ οὔνομα ἦν Προμένεια, τῇ δὲ μετὰ ταύτην Τιμαρέτη, τῇ δὲ νεωτάτῃ Νικάνδρη, ἔλεγον ταῦτα· συνωμολόγεον δέ σφι καὶ οἱ ἄλλοι Δωδωναῖοι οἱ περὶ τὸ ἱρόν.
 
 
 
 
 
 

ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ 
ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 
ΕΒΡΑΙΚΟ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
ΕΘΝΟΚΤΟΝΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ :


 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ