Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΜΕΡΟΣ Β- ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΜΕΡΟΣ Β- ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΓΕΝΑΙΑ.


 
 
 
Δυστυχως για τους Ελληνες ηρωες τα δεδομενα αλλαξαν δραματικα.
 
 
Αυτο εγινε όταν στα τέλη του 1825 κατεφθασε στο
αγαρηνο στρατοπεδο ο Ιμπραημ με αξιόλογες σαρακηνες δυναμεις.
 
 
 
Απο τον Μαρτιο λοιπον η κατασταση αρχισε να αλλαζει με καταληψη απο τους Τουρκους στρατηγικων θεσεων της λιμνοθαλασσας, οπως το Βασιλαδι και ο Ντολμας.
 
 
 
Οι Έλληνες καταφεραν να διατηρησουν τον ελεγχο της νησιδας Κλεισοβα μετα απο μια σκληρη μαχη, στην οποια οι Ισμαηλίτες του Ιμπραημ ειχαν παρα πολυ βαριες απωλειες.
 
 
 
 
Ομως η προσπαθεια του Ελληνικου στολου να ανεφοδιασει την πολη ειχε καταστει αδυνατη, με αποτελεσμα οι αμυνομενοι να βρεθουν σε δυσμενη θέση.
 
 
 
 
Η πολιορκια συνεχιζοταν με αμειωτους και εξαντλητικούς ρυθμους και οι πολιορκημένοι ηταν καταπονημενοι απο τις μαχες και την ελλειψη τροφων.
 
 
 
 
Παρα τις αντίξοες συνθηκες οι Ελληνες του Μεσολογγίου επεδειξαν μεγαλο παθος να πολεμησουν με στοχο ειτε να νικησουν ειτε να θυσιαστουν μαχομενοι.
 
 
Αυτο εδειχνε τον ηρωισμο και την αυτοθυσια που διέκρινε τους Χριστιανους. 
 
Οι ελευθεροι πολιορκημενοι παρα τον εχθρικο
κλοιο εμειναν ελευθεροι και αδουλωτοι Ελληνες.
 
 
 
 
Οι Ελληνες είχαν γίνει η σκια του εαυτου τους, και η πολη ειχε γινει ερειπια από τους συνεχεις βομβαρδισμους. 
 
 
Τροφιμα δεν υπηρχαν.
 
 
 
Τα σπιτια ελαχιστα παρεμειναν ορθια και απο τα χαλασματα επαιρναν υλικο για να ενισχυσουν τις οχυρωσεις.


 
 
 
 
 
Η κατασταση στην πολη εγινε δραματικη και η πεινα αρχισε να θεριζει τους κατοικους.
 
 
 
Οι Ελληνες εξαναγκαστηκαν να σιτιζονται με σκυλια, γατες, ποντικια άλογα, μουλαρια, γαιδουρια και ώστε να αποφυγουν τον θανατο απο την πεινα.
 
 
 
Οταν τελειωσαν και αυτα αρχισαν να τρωνε αρμυρικια, πικρα χορτα που φύτρωναν στην λιμνοθαλασσα του Μεσολογγιου. 
 
 
 
 
 
 Μπροστά σε αυτή την αθλια κατάσταση το συμβουλιο των οπλαρχηγων και προκριτων της πολης πηρε την αποφαση για την εξοδο των κατοικων απο το Μεσολογγι. 
 
 
 
Η έξοδος οριστηκε για την νυχτα του Σαββάτου του Λαζαρου με ξημερωματα Κυριακης των Βαιων, μεταξύ 10ης και 11ης Απριλίου 1826.
 
 
 
Η θυσια των χριστιανων του Μεσολογγιου, ο
μεγαλος ηρωισμος και η αυτοθυσια  ξεσηκωσε μεγαλο κυμα φιλελληνισμου στην Ευρωπη.
 
 
 
Συνεβαλαν στην ευνοικη αντιμετωπιση της
επαναστάσεως σε πανευρωπαικο επιπεδο.
 
ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΠΕΘΑΝΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ 
ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.
 
ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ 
ΞΕΝΟΦΕΡΤΟ ΦΟΙΝΙΚΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ.

 

 

 

​Αναφερουν ενδεικτικα οι Ελευθεροι
Πολιορκημενοι
 του Μεσολογγίου :

 

 

 

 ​ Εν ονόματι της Αγίας Τριάδος. Βλέποντες τον εαυτόν μας, το στράτευμα και τους πολίτας, εν γένει μικρούς και μεγάλους παρ' ελπίδα εστερημένους από όλα τα κατεπέιγοντα αναγκαία της ζωής προ 40 ημέρας και ότι επληρώσαμεν τα χρέη μας ως πιστοί στρατιώται της πατρίδος εις στενήν πολιορκίανταύτην και ότι, εάν μίαν ημέραν υπομείνωμεν περισσότερον, θέλομεν αποθάνει όρθιοι εις τους δρόμους όλοι.

 

 

Θεωρούντες εκ του άλλου ότι μας εξέλιπεν κάθε ελπίς βοηθείας και προμηθείας τόσον από την θάλασσαν καθώς και από την ξηράν, ώστε να δυνηθώμεν να βαστάξωμεν, ενώ ευρισκόμεθα νικηταί του εχθρού, αποφασίσαμεν ομοφώνως: η έξοδός μας να γίνει βράδυ εις τας δύι ώρας της νυκτός 10 Απριλίου, ημέρα Σάββατον και ξημερώνοντας των Βαϊων, κατά το εξής σχέδιον, ή έλθη ή δεν έλθη βοήθεια.

 

 

Την τελευταία εκείνην βραδια ο επισκοπος Ιωσηφ βοηθουμενος απο τους ιερεις του κοινωνησαν των Αχραντων Μυστηριων ολους τους Ελληνες κατοικους του Μεσολογγιου (10.500 Ελληνες). 
   
 
 
​Οι προγονοι εχυσαν το αιμα τους, για την ιερη πιστη του Χριστου και μονον, και εάν αυτην την εποχη φτασαμε στο απογειον της παρακμης αιτια είναι οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου.
 
 
 

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ.
 
Το Ελληνικο εθνος ειναι το μοναδικο εθνος σε ολοκληρο τον κοσμο το οποιο προσδιοριζει την εθνικοτητα του με βαση το θρησκευμα.
 
Συνεπως το χριστιανος δεν υποδηλωνει μονο το θρησκευμα αλλα και την εθνικοτητα.


 
 
 
Α ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ.

Σημαντικότερο ολων εiναι το β αρθρο της εθνοσυνελεύσεως διοτι δωθηκε ο ορισμος για το ποιοι είναι πραγματικοι Ελληνες. Στο αρθρο αναφeρεται ότι : 
 
 
 
Oσοι αυτόχθονες κατοικοι της επικράτειας της Ελλάδος πιστευουσιν εις Χριστον, εισιν Έλληνες και απολαμβανουν ανευ τινος διαφορας ολων των πολιτικων δικαιωμάτων.


Στο συνταγμα των επαναστατημένων Ελλήνων του 1821, υπάρχουν πολλές αναφορές στην Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια.

Νομικη διαταξη της Ανατολικης Χέρσου Ελλαδος, η Οργανισμος του Αρειου πάγου, Γερουσίας της Ανατ. Ελλαδος, 4/11/1821: 
 
 
 
Οι κοινωνικοι νομοι των αειμνηστων χριστιανων αυτοκρατορων της Ελλαδος μονοι ισχυουσι κατα το παρον εις την Ανατολικην Χέρσον Ελλάδαν.

Πολίτευμα της Ελλάδος 1/1/1822, οπου μεταξυ αλλων αναφερει: 
 
Άχρι της κοινοποιησεως των ειρημενων κωδικων, αι πολιτικαι και εγκληματικαι διαδικασιαι βασιν εχουσι τους νομους των αειμνηστων Χριστιανων ημων αυτοκρατορων.
 
Νόμος της Επιδαύρου, Β Εθνοσυνέλευση, εν Άστρει 1823: 
 
 
ΔιορΙζεται επιτροπη για να εκθέση τα κυριωτερα των εγκληματικων εκ του προχειρου, ερανιζομενη από τους νομους των ημετερων αειμνηστων Ελληνωνν Αυτοκρατόρων. 
 
 
 
Πολιτικό σύνταγμα της Ελλαδος, Τροιζηνα, 1827 : Εως οτου δημοσιευθωσι οι κώδικες-Ελληνικοι-ρωμαικοι νομοι. 
 
 
 
Οι παρα της Ελληνικης πολιτείας δημοσιευομενοι νομοι εχουν ισχυν.
 
 
 
 
Τα Ελληνικα δικαστήρια στο ποινικο -αστικο δικαιο εφαρμοζουν μονο τους  νομους των Ελλήνων χριστιανων αυτοκρατορων.
 
 
 
Ολοι οι νομοι της Ελληνικης αυτοκρατοριας είναι συγκεντρωμένοι από τον δικαστικο του μεσαιωνα Κωνσταντινο Αρμενοπουλο οποιος συγκεντρωσε
σε ένα εργο τους περισσοτερους νομους.
 
 
Το εργο αυτό ονομάζεται εξαβιβλβος.
 


Η Εθνικη καταβολή από την Ελληνοχριστιανικη ρωμαικη αυτοκρατορια εκφράζεται και στις επαναστατικες σημαιες του 21 δεσπόζουν ο αγιασμενος δικέφαλος αετός με την κορώνα σε συνδυασμο με την πορφυρα, σύνδεσμος των επαναστατων με την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια. 
 
 
 
 
Μια άλλη Πολεμικη σημαια της επαναστασης, εχει τεσσερις ερυθρούυς δικεφαλους αετους στις τεσσερις γωνιες και κυανο σταυρο στο κεντρο.
 
 
 
 
Η σημαια που υψωσε ο Αλεξανδρος Υψηλαντης στο Ιασιο, στις 22 Φεβρουαρίου 1821, εχει στο κεντρο της τον σταυρό και την ίδια επιγραφή εν τούτω νίκα.



Στην επαναστατικη προκήρυξη ο μεγαλος αυτος πατριωτης καλει τους Έλληνες να αγωνιστούν: Μάχου υπέρ Πίστεως και Πατρίδος.
 
 
Ο Κολοκοτρώνης ο οποιος ανδρωθηκε με τα Ελληνοχριστιανικα ιδεωδη, αναφερει στον αγγλο ναυαρχο Χάμιλτον,οτι οι κλεφτες και οι αρματολοι στα βουνα είναι ο στρατος του Ηρωα βασιλια του
Κωνσταντινου Παλαιολογου, ο οποίος συνεχιζει ακομη να πολεμα τους τουρκους.
 
 
 
 
ΔΕΥΤΕΡΑ 28 ΜΑΙΟΥ 1453 Μ.Χ.
ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΑΠΛΡΙΛΙΟΥ 1826 Μ.Χ.
ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΑΝΘΙΣΜΕΝΑ.
 
 
 
Σας καλω τωρα εσας τους λιγους Ελληνες να παμε νοερα, να δουμε τους Ελληνες κατά την τελευταια βραδια της ζωης τους, κατά την 28η Μαιου του 1453 μ.Χ. , και την 10η Απριλιου του 1826μ.χ. 
 
 
Οι προγονοι μας ηταν στις επαλξεις επανω στις πολεμιστρες, λιγο πριν τις τελικες μαχες. 
 
 
 
Εκει λοιπον οι προγονοι μας αγκαλιασαν για τελευταια φορα, της γυναικες τους, τις κορες τους τις εξαδερφες τους, τις ανηψιες τους , τις μητερες τους. 
 
 
 
Της φιλησαν γλυκα τρυφερα, ζεστα μυρισαν για τελευταια φορα τα ομορφα μαλλια τους, της κοιταξαν στα ματια. 
 
 
 
 
Σκεφτειτε οτι οι γυναικες εκεινων  των εποχων ειχαν παρα πολυ μεγαλη φυσικη ομορφια και οι περισσοτερες εξ αυτων ηταν  ανεκτιμητα εργα τεχνης.
 
 
 
 
Εκτος απο την καταστροφη του Ελληνικου εθνους οι βαρβαροι εχθροι μας, οι σαρακηνοι, οι ρωσοι,  οι γερμανοι, οι σλαβοι, οι περσες κλπ, της σκλαβωναν τις Ελληνιδες διοτι οι δικες τους γυναικες υπολειποταν σε ομορφια. 
 
 
 
 
Τι τραγικο μεχρι και τις αρχες του 1990 μ.χ. οι Ελληνιδες ηταν οι ωραιοτερες γυναικες στον κοσμο. 
 
 
 
Τωρα μαζι με την ηθικη και την πνευματικη παρακμη, εγιναν πολυ ασχημες οι περισσοτερες γυναικες.
 
 
 
Ενδεικτικο  ειναι οτι αρκετες φορες στο περασμα των αιωνων οι αγαρηνοι δεν δεχοταν σχεδον ποτε να ανταλλαξουν τις Ελληνιδες αιχμαλώτες με τις δικες τους της σαρακηνες, παρα τις προτασεις των Ελληνων αυτοκρατορων. 
 
 
 
 
Επισης φανταστειτε τους πολυ πολύ νεους που μολις ειχαν παντρευτει, που μολις ειχαν αρραβωνιαστεί και κρατουσαν ο ενας τον άλλο για μια  τελευταια φορα αγκαλια, οι αντρες τις φυλουσαν, της αγκαλιαζαν για τελευταια φορα.
 
 
 
 
Ολα αυτά λιγες ωρες πριν πεθανουν, όλα αυτά λιγες ωρες πριν της εγκαταλειψουν στα χερια των Ισμαηλιτών, για να της κανουν εφ ορου ζωης σκλαβες και πορνες του Εωσφορου.
 
 

 
Οι  αγιοι προγονοι μας οι κορυφαιοι του κοσμου, οι σπουδαιοτεροι ανθρωποι ολων των εποχων στην ιστορια του πλανητη οι Ελληνες της
ρωμαικης αυτοκρατοριας υπολογιζαν ως ανδρες και Ελληνες μονον οσους πολεμουσαν. 
 
 
Ολους τους υπολοιπους τους θεωρουσαν ανανδρους, δηλαδη θηλυπρεπεις για αυτο τους σιχαινοταν και τους περιφρονουσαν. 
 
 
 
 
Oποιος δεν πολεμουσε εκεινους τους αιωνες με το σπαθι στο χερι δεν τον θεωρουσαν Ελληνα και ανδρα αλλα γυναικα.
 
 
 
Δεν υπηρχε μεγαλυτερη ατιμωση και προσβολη για εναν γνησιο Ελληνα ανδρα απο το να τον διωξουν απο τον Ελληνικο-ρωμαικο στρατο για οποιαδηποτε αιτια.
 
 
οΟ Ιωαννης Κουρκουας συεναισε στην αδικη δολοφονια του Αγιου Αυτοκρατορα Νικηφορου Φωκα, ο οποιος ηταν και θειος του.
 
 
Αυτο διοτι οχι μονον του αφαιρεσε ολα τα στρατιωτικα του αξιωματα, αλλα τον εκανε απλο πολιτη και τον εθεσε σε κατ οικον περιορισμο.
 
 
 
Δεν του επετρεψε ο Αγιος Νικηφορος να πολεμα ουτε ως απλος στρατιωτης.
 
 
 
Εκεινους τους αιωνες δεν υπηρχε μεγαλυτερη προσβολη απο το να μην πολεμας για την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια, τον Κυριο Ιησου Χριστο αλλα και για την προστασια του αμαχου Ελληνικου πληθυσμου.
 

 

Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ.
 
Τι σημαινε εκεινους τους αιωνες να πολεμα καποιος γεναια σε καθημερινη μας το εδειξε η μεγαλυτερη Ελληνδια χριστιανη Ελληνιδα Φιλοσοφος. 
 
 
 
 
Ενδεικτικη ειναι η ενεργεια της μεγαλυτερης Ελληνιδας φιλοσοφου μαζι με την Υπατια, της Πριγκιπισσας Αννας Κομνηνης.
 
 
Η Αννα Κομνηνη μεσολαβησε στον πατερα της τον αυτοκρατορα Αλεξιο τον α Κομνηνο, να μην τιμωρησει τον αξιωματικο αρμενικης καταγωγης τον Αλεξιο Μουσελε, διοτι ηταν γεναιος στα πεδια των μαχων.
 
 
Τους προγονους μονον με έναν τροπο τους τιμαμε με της πραξεις μας , με τον ηθικο τροπο ζωης με τα χρηστα ηθη.
 
 
 
Τα χρηστα ηθη ,θα μας δωσουν για μια ακομη φορα το δικαωμα στην επιβίωση ,και εν συνεχεια στην ελευθερια. 
 
 
Συνεχιστε να ζειτε μεσα στην μοδα και την σεξουαλικη διαφοθορα, και ο αφανισμος δεν θα είναι μονον σιγουρος (κατά γενικη ομολογια), αλλα θα είναι και πολύ μαρτυρικος.
 
 
 
Αυτοκτονιες, ορφανα παιδια εξαιτιας των αυτοκτονιων , αστεγοι, ανεργοι, φτωχοι , αδικημένοι. 
 
 
 
 
Επισης μεταξυ αλλων εισβολεις , βιασμοι, δολοφονιες, κλοπες κλπ.
 
 
 
ΤΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ ΤΗΣ
ΑΛΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΟΥ 
ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟΝ
ΕΝΑ :
 
Το μηνυμα της αλωσεως και των ηρωων του Μεσσολογιου είναι η εφαρμογή του αρθρου 120 παραγραφος 4 του Ελληνικου συνταγματος.(1)
 
 
 
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
 
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
 
 
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
 
 
 
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως; 
   
 
 
 
 

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
 
 
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται
 
,
ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
 
 
 
 
Αναφερομαι παντοτε στους εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκς και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
 
 
 
 
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
 
 
 
 
 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων. 
 
 
 
 
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ 

 
    
                 ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ, ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ (ΠΛΑΤΩΝ)
 
 
 
 
 
 
(1) ΤΙ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΗ 
ΑΜΥΝΑ ;
 
ΚΡΕΙΤΩΝ ΓΑΡ ΕΠΑΙΝΕΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΧΩΡΙΖΟΥΣΗΣ ΘΕΟΥ. 
 
 
 ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΝΑΖΙΑΝΖΗΝΟΣ.
 
Ο αγιος ως  νεοπλατωνικος φιλοσοφος ηταν απολυτως συμφωνος με το ιερο αξιωμα του Αριστοκλη, που διδαξε οτι απο την μητερα, τον πατερα και ολους τους αλλους προγονους η Ελλαδα ειναι το ιεροτερο, το το σεβαστοτερο και τον πολυτιμοτερο πραγμα. (1)

Οπως μας διδαξε ο παρα πολυ μεγαλος αγιος της
Ορθοδοξιας μας, δεν μπορουμε να κατηγορησουμε εναν χριστιανο που παιρνει το οπλο για να κατατροπωσει τον εχθρο, απο την στιγμη που ο εχθρος εχει ως σκοπο να αφανισει τον Ελληνα, την πιστη του και την πατριδα του.  
 
Δεν γινεται να αγαπαμε τους παντες ακομη και τους εχθρους μας και να τους επιτρεπουμε να μας σφαξουν διοτι τοτε δεν θα ειμαστε στην ζωη για να διαδωσουμε το εργο του Χριστου, δεν θα μπορουμε να ζησουμε για να αγαπησουμε, για να προσφερουμε. 
 
Επισης με αυτην την νεοταξικη και εωσφορικη λογικη θα ειχε εξαφανσιτει απο τον παγκοσμιο χαρτη πολλους αιωνες πριν το Ελληνικο εθνος.
 
Δεν ειναι χριστιανικο και λογικο να αγαπαμε τους εχθρους μας μεχρι θανατου. 
 
Ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος εξησε κατα την εποχη την οποια οι γερμανοι απειλουσαν με αφανισμο την Ελληνικη-ρωμαικη αυκτρατορια. 
 
 
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ 
ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΙ  ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ.
ΙΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ 
ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ,
 
Ηταν εντελως αδυνατον ενας απο τους κορυφαιους αγιους της ορθοδοξιας, ο οποιος προσφερε τα παντα στο Ελληνικο εθνος για να επιβιωσει και παραλληλα για να μεγαλουργησει τους επομενους αιωνες να διδασκει πραγματα εναντια στον Ιησου Χριστο. 
 
Τις διδαχες του αγιου της ασπαστηκαν και της εφαρμοσαν ολους τους επομενους αιωνες ολοι οι Ελληνες χριστιανοι αυτοκρατοτρες, στρατηγοι, αξιωματικοι και στρατιωτες.
 
Αυτος ομως που εφαρμοσε περισσοτερο απο ολους τους υπολοιπους τις διδασκαλιες του αγιου Γρηγοριου, ηταν ο κορυφαιος στρατιωτικος αγιος της Ορθοδοξιας μας ο Αγιος Νικηφορος ο β Φωκας.
 
Ο  Aγιος Νικηφορος σχετικα με την αντιμετωπιση των αγαρηνων ειναι απολυτος οπως και ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος, αφανισμος των εχθρων μεχρι ενος με την βοηθεια και την ευλογια του  Χριστου για να επιβιωσει το Ελληνικο εθνος.
 

 
 
 
ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ 
ΜΑΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 
ΑΜΕΣΑ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΕΣ.
 
 
Η ηθικη ζωη και η Ελληνικη παιδεια είναι τα διαχρονικα τα μοναδικα μεσα  για να εχουμε αρχικα δικαιωμα στην εθνικη επιβίωση, και λιγο αργοτερα να εχουμε δικαιωμα στην ελευθερια, ειτε με ειρηνικο, ειτε με βιαιο τροπο, συμφωνα με το αρθρο 120 ,παραγραφος 4, του Ελληνικου συνταγματος.
 
 
Διαβαστε και δειτε σχετικα , με το αρθρο 120 του συνταγματος τους καθηγητές Συνταγματικου δικαιου Γιωργο Κασιματη, Βασιλη Σπυρου, και αλλους.
 
Ελληνες μπορειτε να κανετε οσες απεργιες θελετε, οσες διαδηλώσεις θελετε, οσους πολιτικους φορεις θελετε. 
 
 
Επισης μπορειτε να περιμενετε οσους "σωτηρες " θελετε .
 
Τιποτε από όλα αυτά δεν τους ενοχλεί, τιποτε δεν τους φοβιζει.
 
 Ένα μονο πραγμα τρεμουν την επιστοφη στα χρηστα ηθη. Διοτι τοτε και μονον τοτε θα κερδίσουμε την ελευθερια μας. 
 
 
 
Μονον τοτε θα καταργησουμε το στημενο ελεγχομενο κατά γενικη ομολογια" πολίτευμα" ολων των Ελληνων και τα προδοτικα κομματα.
 
Μονον τοτε θα γινει αποδεκτη από τους γνησιους Ελληνες , η επι  12 χρονια προταση μου , για αλλαγη πολιτεύματος.
 
Με την αλλαγη πολιτεύματος θα εχουμε καταργηση των κομματων.
 
 Η επιλογή των υποψηφιων θα γινεται από τους Ελληνες , με βαση τον εντιμο ηθικο βιο. 
 
 
 
Προσοχη δεν θα κατεβαινουν από μονοι τους υποψήφιοι, θα τους επιλεγουμε εμεις. 
 
 
Οι εκλογες θα γινονται με κληρο.
 
Μολις παρανομησει καποιος αμεσως του αφαιρουμε το αξιωμα και τον τιμωρούμε αυτό διοτι την ανωτατη εξουσια σχετικα με θεματα δικαιοσυνης θα την εχουμε μονιμος εμεις οι Ελληνες ο λαος.
 
 
Στις εκλογες αυτές δεν θα εχουν δικαιωμα όλα τα μελη των σημερινων κομματων , και οι συγγενείς τους μεχρι εκτου βαθμου.
 
 
Μονον οι γνήσιοι και ηθικοι Ελληνες θα εχουν δικαιωμα συμμετοχης. 
 
 
 
Για να γινουν όμως όλα αυτά χρειαζεται πολύ υψηλη πραγματικη Ελληνικη παιδεια ,και ηθικες αρχες, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΝΗΣΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. 
 
 
Οι ελαχιστοι σωστοι πολιτικοι δεν τους επιτρεπουν μεσα απο το απολυτως ελεγχομενο πολιτευμα να προσφερουν το παραμικρο στην πατριδα. 
 
Σε περιπτωση που τολμησουν να κανουν κατι καλο ειτε τους εκβιαζουν ειτε τους τιμωρουν αδικα.
 
 
 
 
Οι μοναδικες λυσεις για την εθνικη μας επιβιωση κατα γενικη ομολογια ειναι μονον αυτες οι οποιες σας προτεινει η στηλη ισχυς δια της γνωσεως.
 
Ορθοδοξια, χρηστα ηθη, ιστορικη γνωση, μουσικα σχολεια, αρθρο 120 του Ελληνικου συνταγματος παραγραφος 4, αλλαγη πολιτευματος και δια παντος καταργηση των κομματων. 
 
Στρατιωτικη θητεια-εκπαιδευση για ολες τις
γνησιες Ελληνιδες γυναικες,  συμμαχια με την Συρια και γαμοι με τις Συριες. 
 
 
Ολα τα προαναφερομενα κατα γενικη ομολογια με μαθηματικη ακριβεια θα μας οδηγησουν στην εθνικη επιβιωση.
 
Στο σημειο αυτο να επαναλαβω για να μην το ξεχνα κανενας Ελληνας.
 
 
Ολοι οι ελεγχομενοι απο τους νεοταξιτες "ψευτοπατριωτες" δεν ζητουν ποτε την εφαρμογη του αρθρου 120 του Ελληνικου συνταγματος, δεν ζητουν ποτε την αλλαγη του πολιτευματος και φυσικα δεν ζητουν ποτε ιερο εθνικο συνδυασμο τον οποιο μονον η στηλη ισχυς δια της γνωσεως προτεινει.  
 
 
O Aπρίλης με τον Έρωτα χορεύουν και γελούνε,
Kι’ όσ’ άνθια βγαίνουν και καρποί τόσ’ άρματα σε κλειούνε.

Λευκό βουνάκι πρόβατα κινούμενο βελάζει,
Kαι μες στη θάλασσα βαθιά ξαναπετιέται πάλι,
Kι’ ολόλευκο εσύσμιξε με τ’ ουρανού τα κάλλη.
Kαι μες στης λίμνης τα νερά, όπ’ έφθασε μ’ ασπούδα,
Έπαιξε με τον ίσκιο της γαλάζια πεταλούδα,
Που ευώδιασε τον ύπνο της μέσα στον άγριο κρίνο·
Tο σκουληκάκι βρίσκεται σ’ ώρα γλυκιά κι’ εκείνο.
Mάγεμα η φύσις κι’ όνειρο στην ομορφιά και χάρη,
H μαύρη πέτρα ολόχρυση και το ξερό χορτάρι·
Mε χίλιες βρύσες χύνεται, με χίλιες γλώσσες κραίνει·
Όποιος πεθάνη σήμερα χίλιες φορές πεθαίνει.


 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ