Η ΦΙΛΟΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΥΠΑΤΙΑ ΜΕΡΟΣ Β- ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΦΙΛΟΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΥΠΑΤΙΑ ΜΕΡΟΣ Β- ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ


H ΥΠΑΤΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ.


 
 
 
Η Φιλοσοφος Υπατια δεν ηταν υπερ του φοινικικου δωδεκαθεου οπως δεν ηταν ποτε κανενας γνησιος Ελληνας φιλοσοφος, σοφιστης, ρητορας, ποιητης, ιστορικος κλπ. 
 
 
 
Ολοι οι μεγαλοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, ρητορες, ποιητες, ιστορικοι καταδικαζαν το δωδεκαθεο ως ξενοφερτο και αναξιο του ιερου αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. (1)
 
 
 
Η φιλοσοφος Υπατια ηταν συγχρονη των τριων πολυ μεγαλων σοφιστων, φιλοσοφων, ρητορων, των τριων ιεραρχων. 
 
 
 
 
Την εποχη που ζουσε η φιλοσοφος Υπατια ηδη οι τρεις ιεραρχες ειχαν ενσωματωσει ολοκληρη την Πλατωνικη διδιασκαλια στον Χριστιανισμο και εν συνεχεια διδασκαν με μοναδικο τροπο τον Χριστο και τον Πλατωνα. 
 
 
 
 
Η Φιλοσοφος Υπατια η οποια γνωριζε αριστα τον Αριστοκλη και το εργο του αγαπησε αμεσως τον Χριστο και τους Χριστιανους μαθητες στην σχολη της. ενω οι δυο μακραν πιο αγαπημενοι της μαθητες ηταν δυο χριστιανοι.
 
 
 
Η Υπατια ειναι μια φιλοσοφος, με πολυ μεγαλες ηθικές αρχες, ενω αναμεσα στις αρετες της ειναι το θαρρος, η  δυναμης, η  δικαιοσυνη, η  ειλικρινεια, ο σεβασμος και η πιστη στις φιλοσοφικες αξιες.
 
 
 
Η Yπατια ειναι μια απο τις σπανιες γυναικειες μορφες, οπου η ενασχολησή της με τις κατ εξοχην για την εποχη , ανδροκρατουμενες επιστημες, αλλαξε τα δεδομενα τα οποια υπηρχαν μεχρι τοτε.
 
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΛΑΤΡΕΥΑΝ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
 
Ο μεγαλυτερος θαυμαστης σε επιστημονικο επιπεδο της φιλοσοφου Υπατιας ηταν ο Χριστιανος επισκοπος και μαθητης ο Συνεσιος.
 
 
 
Δεν ειναι καθολου υπερβολη να σας αναφερω οτι οι σχεσεις της Υπατιας με τον Χριστιανο επισκοπο Συνεσιο σε επιστημονικο επιπεδο ηταν οπως ηταν οι σχεσεις του Σωκρατη με τον Πλατωνα.
 
 
Αυτο ειναι πολυ εμφανες απο την αλληλογραφια την οποια διατηρουσαν ο Συνεσιος με την Υπατια.


 
 
 
 
Ειναι ενδεικτικο οτι ο Συνεσιος σε μια επιστολη προς τον προς τον αδελφο του, αναφερει τους γλυκους καρπους τους οποιους εδρεψε απο την φιλοσοφικη διδασκαλια της Ελληδιδας Υπατιας 
 
Η διδασκαλια της Υπατιας αναφερει ο Συνεσιος αναβαθμισε την σχολη της Αλεξανδρειας. την ιδια στιγμη κατα την οποια οι διδασκαλιες της Αθηναικης φιλοσοφικηςς σχολης ηταν υποβαθμισμενες. 
 

 

Η φιλοσοφικη διδασκαλια της Υπατιας προερχεται απο δυο μερη την Πλατωνικη και την Χριστιανικη διδασκαλια.
 
Η φιλοσοφια και η ρητορικη ειναι η εικονα του θειου και ειναι η  αντανακλαση του  θεου δημιουργου, αν και ο ανθρωπινος φιλοσοφικος λογος ειναι κατωτερος απο αυτον του Χριστου, διδαξε η Υπατια.
 
 
 
Η Ελληνιδα φιλοσοφος Υπατια δεν δεχεται την απολυτη παντοδυναμια της ανθρωπινης λογικης και της γνωσεως καθως θεωρεί οτι ολα ειναι κατω απο την μεριμνα της προνοιας του Ιησου Χριστου.
 
 
Η Υπατια διδαξε οτι ειναι ύβρη και πολυ μεγαλη αμαρτια να ισχυριζονται οι ανθρωποι  οτι οι γνωσεις τους ειναι τεραστιες-ανεξαντλητες σε σχεση με τον Χριστο-δημιουργο.
 
 
Η Υπατια διδαξε οτι σε καθε ανθρωπο εχει προτεραιοτητα η ψυχή, το πνευμα, η λογικη και η συνειδηση. 
 
Ο φιλοσοφικος λόγος εχει πολυ μεγαλη δυναμη.
 
 
 

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ.
 
 


Οι αγιοι ιεραρχες ηταν άριστοι διδάσκαλοι του χριστιανισμου και του Πλατωνα. 
 
 
Κανένας δεν εξήγησε όπως εκεινοι, με τόση σαφήνεια τα νοήματα των θείων και ιερεων γραφων και την πλατωνικη διδασκαλια κατά την εποχη της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατορίας.
 
 

 
 
 
Οι αγιοι ιεραρχες υπηρξαν δεινοι ρήτορες και εξαιρετικοι διδασκαλοι Φιλοσοφοι, Ρητορες,
Θεολογοι με πολυ μεγαλη αγαπη για τον Χριστο και την Ελλα,δα. 
 
 
 
 

Σχετικα με την Ελληνικη παιδεια οι ιεραρχες διδαξαν ότι το καθήκον ολων των γονεών να αποκτουν τα παιδια τους Ελληνοχριστιανικη παιδεια.

Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΠΙΟ ΓΛΥΚΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΙ 
ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ.

Συμφωνα με τους αγιους, οι γονεις που δεν φροντιζουν για τη μορφωση των παιδιων τους, με βαση τον πλατωνα θεωρουνται δολοφονοι και ανθελληνες.
 
 
 
 
Γιατί η μόρφωση είναι εκείνη που θα καλλιεργήσει την ψυχή και κατ επεκτασιν την ηθικη ενος παιδιου.

 
 
 
 
Βέβαια, μας διδαξαν ότι όπως κάθε τι χρησιμο και δημιουργικο στην ζωη χρειαζεται κοπο για να αποκτηθει. 
 
 
 
 
Όμως οσο δύσκολα και αν είναι, αξίζει να κατακτησουμε το πιο υψηλο επιπεδο της αρχαιας Ελληνικης παιδειας. 

 
Γιατί μόνο έτσι θα μπορέσουμε να γίνουμε ολοκληρωμένοι Ελληνες.

 
Οι αγιοι θεολογοι-φιλοσοφοι μας προτρεπουν να στολίσουμε τις ψυχές των παιδιών με τον τις διδαχες του Ιησου Χριστου και του Πλατωνα, ωστε να επιβιώσουμε στο περασμα των αιωνων ως Ελληνικο εθνος. 

 
 
 
ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ

Οι αγιοι Ιεραρχες μας διδαξαν ότι μεσα από την αρχαια Ελληνικη παιδεια  και τον χριστιανισμο θα αποκτησουμε τον σωστο Ελληνικο χαρακτήρα. 
 
 
Όλα αυτά τα οποια διδασκαν πρωτα τα ειχαν κανει πραξη όπως ολοι οι μεγαλοι αρχαιοι προγονοι.

 
 
Οι φωστηρες της τρισηλιου θεοτητος ειχαν τεραστιο ηθος,  ειλικρινεια, και ψυχικό πλουτο, ενω παραλληλα ειχαν πολυ μεγαλη αγαπη για ολους τους ανθρωπους. 
 
 
Η κάθε τους διδασκαλια αποτελει είναι και μια λύση σε κάποιο πρόβλημα της ζωής, της Ορθοδοξιας και  του Ελληνικου εθνους.

Ο άνθρωπος αποτελείται από δύο στοιχεία, το πνεύμα και το σώμα.
 
 
Αυτά τα δυο πολύτιμα δώρα του θεού πρέπει να τύχουν ειδικής μεταχείρισης από τον καθένα μας. 
 
 
 
 
Όπως οι μελισσες διαλεγουν το νεκταρ από τα λουλούδια, το ιδιο και οι σωστοι Ελληνες θα πρεπει να διαβαζουν μονο Πλατωνα και αγια γραφη, ώστε να εχουν το μεγιστο οφελος. 
 
 
 
 
Παντα από ότι διαβαζεται να κρατατε μονον τα χρήσιμα, αυτά τα οποια σε κανουν καλυτερο ανθρωπο.




 

Για τους Αγιους , η αρχαια Ελληνικη γραμματεια-πολιτισμος είναι η σπουδαιοτερη από όλες τις αρετες. 
 
 
 
Για αυτο θεωρουν την παιδεία ως το μεγαλυτερο δωρο προς τον ανθρώπο, ενω ταυτοχρονα 
επιτίθονται λεκτικα εναντία σε ολους τους εχθρους της αρχαιας Ελληνικης παιδειας.



Οι αγιοι ιεραρχες ειχαν πολύ μεγαλη προσήλωση στο δίκαιο, την παιδεια και την αλήθεια. 
 
 
 
 
 
 
Οι μεγαλυτερες ηθικες αξιες ειναι για ολους τους 
ανθρωπους ειναι ο συνεχής αγώνας για την
πνευματική ανάπτυξη και την ψυχική τελείωση των Ελλήνων μεσα από τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.

 
 
Οι αγιοι  διδαξαν, με βαση το ιερο αξιώμα του υπατου των Ελλήνων φιλοσοφων ότι αξιος τιμης σε μια πολη είναι οποιος δεν αδικει.
 
 
 
 Όμως όλα τα αξιωματα και τις τιμες μιας πολεως της αξιζουν οσοι σταματουν της αδικιες. 
 
 
Για αυτό με την σειρα τους ανεφεραν ότι ολοι οι γνήσιοι Ελληνες πρέπει να πολεμάμε για την αλήθεια και το δίκαιο, να ειμαστε προσηλωμενοι στους στόχους μας, να έχουμε το αίσθημα του καθήκοντος, της ευθύνης και της φιλοπατρίας. 
 
 
 
 
Όταν ενας και μόνο άνθρωπος εχει πιστη στην καρδιά και διαθετει αρχαια Ελληνικη παιδεια μπορεί να διορθώσει μια ολόκληρη πόλη.
 
 
Το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο, ηταν ξενοφερτο με βαση τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους,σοφιστες, ποιητες, ρητορες κλπ.
 
 
 
 
Φυσικα δεν  ηταν το καλυτερο στοιχειο της αρχαιοελληνικης παιδείας και του αρχαιου Ελληνικου κοσμου, διοτι ηταν αστειο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου οπωςς διδαξαν οι αρχαιοι Ελληνες πανεπιστημονες.

 
 
 
Οι Πατέρες της εκκλησιας προωθουν και συνεχιζουν σε ολους τους τομεις την Ελληνικη παιδεια, των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων, επιστημόνων.
 
 
 
 
Επισης αντιγραφουν την ιστορια, ποιηση, τεχνη, αφαιρώντας μονον την ασέβεια και την ανηθικότητα των δαιμονων του δωδεκαθεου. 

 
 
 
 
Οι ιεραρχες διδαξαν μετα τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους-σοφιστες ότι ο αληθινος Ελληνας δεν μπορει να ειναι εωσφοριστης, οπως δεν ηταν και οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο χριστιανισμος δεν εβλαψε τον Ελληνισμο, αλλα τον διεσωσε απο την παρακμη και του εδωσε νεα πνευματική δύναμη, για να συνεχισει την πορεια του.

 
 
 
Ο εκχριστιανισμός της Πλατωνικης διδασκαλιας 
από τους αγιους ιεραρχες είναι η μεγαλυτερη αποδειξη ότι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι ηταν μονοθειστες και ότι δεν ειχαν καμια απολυτως σχεση με το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο.

 
 
 
 
 
 
Από την ημερα που ηρθε ο Χριστος, μεχρι σημερα, σε κανενα άλλο εθνος δεν είχε τοσο μεγαλη αποδοχη ο Χριστιανισμός,παρα μονον στον Ελληνικό λαό. 
 
 
 
Αυτό φυσικα εξαγριωνε ακομη περισσοτερο τους φανατικούς Εβραίους εωσφοριστες του δωδεκαθεου.



Το Ελληνικο εθνος στο περασμα των αιωνων ανεδειξε τους μεγαλύτερους αγιους, Πατέρες και Διδασκάλους.
 
 
 
Αναμεσα στους κορυφαιους είναι και οι αγιοι ιεραρχες.



Οι αγιοι ιεραρχες μεταξυ αλλων εζησαν την βασιλεια του χριστομαχου και απαραδεκτου Ιουλιανου.


Ο Ιουλιανός προσπάθησε να εξαναγκασει τους Ελληνες χριστιανους να αποδεχτουν, πως εαν αποκηρυξουν τον παγανισμο θα έπρεπε παραλληλα να τον αποκηρυξουν και τον ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.


Ο εωσφοριστης Ιουλιανος απαγορευε την διδασκαλια στα σχολεια των εργων αρχαιων φιλοσοφων, σοφιστων,που ειχαν γραψει εναντιον της αρχαίας θρησκείας, καιγοντας με μισος τα έργα τους. 
 
 
Δείτε τι είχε γράψει σε επιστολή του ο δαιμονισμενος Ιουλιανος : 
 
 
 
Ας μη φτανει στην ακοη επικουρειος ή πυρρωνειος λογος. 
 
 
Τωρα αληθεια, οι θεοι καλα εκαναν και κατεστρεψαν τα εργα τους, ευτυχως που τα βιβλια τους χαθηκαν (Ιουλιανος, Επιστ.89β, Προς αρχιερέα Θεόδωρο, 301c).



Οι Πατέρες της ορθοδοξίας που τοσο αδικα τους συκοφαντουν ως δήθεν "ανθέλληνες", έχουν απόλυτη συνείδηση σχετικα με την Ελληνικη Φιλοσοφια.
 
 
 
 
 
Για αυτό διαμαρτύρονται εντονα προς τον εωσφοριστη Ιουλιανο, σχετικα με τις υπουλες-δαιμονικες τακτικες του και ότι δεν είναι δυνατον το ονομα Ελλην, να ταυτίζεται μονον με το εωσφορικο δωδεκαθεο.
 
 
 
 
 
H Ελληνικη Εκκλησία χρησιμοποιησε την πνευματική κληρονομιά της αρχαίας Ελληνικης
φιλοσοφίας για τη διαμόρφωση της Χριστιανικής δογματικής διδασκαλίας και κατ επέκτασιν της Ελληνιικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
 
 
 
 
Στο περασμα των αιώνων ο χριστιανισμος ειναι ο βασικοτερος παραγοντας που διαμορφώνει τον χαρακτηρα του Ελληνικου κρατους σε σχεση με τα αλλα εθνη. 

 

 
Ο παγκοσμιος χαρακτηρας της Ελληνορωμαικης 
αυτοκρατοριας  εδραιωνεται σταθερα μεσα απο  την οικουμενικη χριστιανικη ιδέα.

 

 

Ο βασικος σκοπος των Ελληνων του ρωμαικου κρατους ειναι  η ενοποιηση του πληθυσμου της μεσω της χριστιανικης πιστεως, βασικο στοιχειο συνοχης της για να αντιμετωπισει τον μονιμο κινδυνο λογω των διαφορετικων λαων.
 
 
 
Η πολιτικη ιδεολογία της Ελληνικης - ρωμαικης αυτοκρατοριας θεμελιωθηκε επάνω στο αξιωμα της χριστιανικης οικουμενικότητας  και των ρωμαικων πολιτικων αξιωματων.
 
 

 

Η βασική αρχή της πολιτικης Ρωμαικης θωριας ηταν η Pax Romana.
 
 
 
Η παγκοσμια Ρωμαική Αυτοκρατορία ένωσε ολη την οικουμενη ενω επεφερε την υποταγή ολων των Βαρβάρων, κατάργησε τα σύνορα των εθνών και σχημάτισε την πατριίδα που γεννήθηκε ο Θεάνθρωπος.

 

 

 

 

Οι Ελληνες οι οποιοι ηταν οι κληρονομοι και οι συνεχιστες στην διοκηση του ρωμαικου κρατους από σεβασμο στον κληροδοτη και εθνικο ευεργετη τον αγιο Κωνσταντινο εκαναν  τα εξης :

 

1) Kρατησαν το ιδιο ονομα για την αυτοκρατορια. 

 

Για αυτο χαράξουν την ιδια πολιτικη πορεία με βαση το ρωμαικο δικαίο, την ρωμαικη κρατικη οργανωση μαζι με την Ελληνικη χριστιανική ηθική-πίστη και την πνευματική παράδοση του ελληνισμού. 

 

 

 

Η ρωμαικη αυτοκρατορία συνεχισε τον Ελληνικό πολιτισμό (παιδεια, γλώσσα, ήθη, έθιμα), μεσα σε ένα κρατος με τα πολιτικά  αξιωματα των αρχαιων ρωμαιων της ιταλιας. 

 

 

 

Το ρωμαικο κράτος συνεχισε να υπαρχει εξαιτιας του Χριστου, του αγιου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, και των τριων ιεραρχων μαζι με τον αγιο γρηγοριο τον επισκοπο Νυσσης.

 

 

Η αυτοκρατορια ηταν  ηταν το παγκοσμιο κεντρο διάδοσεως της χριστιανικής θρησκείας, με στοχο την εξαπλωση  των χριστιανικων ευαγγελίων και της σωτηρίας ολων των ανθρωπων.

 

 

Οι Ελληνες είναι πλεον οι παγκόσμιοι ηγετες όλων των άλλων εθνων. 

 

Αυτό σημαίνει πως όλοι οι λαοί όφειλαν σεβασμό στους παγκοσμιους Ελληνες και στον παγκοσμιο πολιτισμο τους (Pax romama-pax ellas).

 

 
 
Οι αλλοι λαοι ειχαν σεβασμο στα επιτεύγματα των Ελλήνων του μεσαιωνα, που από σκλαβοι
εγιναν διοικητες του ρωμαικου κρατους χωρις να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο. με μοναδικα
στηρίγματα τον Χριστο και τον Πλατωνα, 
 
 
Αυτο φυσικα ειχε ως συνεπεια  οι απρογονοι μας να προκαλον δεος στα υπολοιπα εθνη τα οποια αναγνωρίιζαν ως ανωτατη παγκοσμια αρχη την ρωμαικη αυτοκρατορια.

 

 
 
 
Η αλλαγη του Χριστιανισμου από τον εβραικο στον Ελληνικο πολιτισμο εφερε την παγκοσμια  οαποδοχη και αναγνωριση των Ευαγγελικων διδασκαλιων.
 
 
 
 
Συνεβαλε ο χριστιανισμος στην εκ θεμελιων μεταμορφωση του Ελληνικου πολιτισμού, που υπηρξε η κορύφωση της ανθρωπινης προόδου και ο οποιος καταστραφηκε από το εωσφορικο δωδεκαθεο.
 

 

 

 

 

Ο Χριστιανισμός μαζι με τον σωτηρα Ιησου Χριστο διαμορφωσαν ηθικα και πνευματικα ολοκληρο το Ελληνικο εθνος, διοτι εξ αρχης ο Χριστιανισμος ταυτισθηκε με τον Ελληνισμο.
 
 
 
 
 
Τρια απο τα τεσσερα Ευαγγελια γραφτηκαν απευθειας στα Ελληνικα, οπως επίσης οι πράξεις των Αποστολων, οι επιστολες του Αποστόλου Παύλου και τα πρωτα άρθρα πιστεως και χριστιανικης θεολογιας.
 
 
 
 
 
 
 
 
Την Ελληνικοτητα του ιερου-αγιου χριστιανισμου την διαπιστώνουμε μεσα από την ορθοδοξη Εκκλησια και την χρηση της Ελληνικής γλώσσας στις γραπτές πηγες της χριστιανικης πιστης όπως είναι η Αγια γραφή, και ολη η καινη διαθηκη κλπ
 
 
 
 
 
 
Η ιερη ιστορικη διαδρομή του αρχαιου Ελληνικου κοσμου θα ενωθει με τον Χριστιανισμο και την Εκκλησια ως σωμα Χριστου, οταν οι Ελληνες θα αναλάβουν την ηγεσία της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας και της αγιας ορθόδοξης Εκκλησίας.
 
 
 
 
 
Ο μεγιστος εκφραστής της κλασικής Ελληνικής Αρχαιότητας ο υπατος των φιλοσοφων ο Πλατων μαζι με τους τρεις Ιεραρχες θα δημιουργησουν της βασεις για την οικουμενικοτητα και την αιωνια διαχρονικοτητα του Ελληνισμού και της χριστιανικης Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Τα περισσοτερα στοιχεια του αρχαιου Ελληνικου πνευματος θα είναι πλεον μεσα στην ορθοδοξη Ελληνικη πιστη και οικουμενικοτητα.


​Σε πνευματικο επιπεδο την εποχη του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους, ολοι οι συμμετέχοντες είναι ταυτόχρονα και φορεις του ιερου αρχαιου​ Ελληνικου πνευματος.




Οι Αγιοι φωστηρες της τρισηλιου Θεοτητος με την εισαγωγή του υπατου των φιλοσοφων στην χριστιανικη διδασκαλια,​ ​αλλαξαν​ τον μεχρι τοτε εβραικο Χριστιανισμο σε Ελληνικο. 


 
 
Έξω από την Ελληνικη Ορθοδοξία αφησαν οι Ιεραρχες το δωδεκαθεο τον εβραικο παγανισμο ως εωσφορικο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. 
 
 
 
 
Προσθεσαν στον χριστιανισμο μονον ότι καλο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος μεσα από τα αξιωματα-διδαδματα του υπατου των Φιλοφοφων του Αριστοκλή. 

 
 
 
Το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο, δεν υπηρξε το μοναδικο, ουτε ηταν το καλυτερο στοιχειο της αρχαιοελληνικης παιδείας και του αρχαιου Ελληνικου κοσμου.

 
 
 
Οι Πατέρες της εκκλησιας προωθουν και συνεχιζουν σε ολους τους τομεις την Ελληνικη παιδεια, των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων, επιστημόνων. 
 
 
Επισης αντιγραφουν την ιστορια, ποιηση, τεχνη, αφαιρώντας μονον την ασέβεια και την ανηθικότητα των δαιμονων του δωδεκαθεου. 






Οι ιεραρχες διδαξαν μετα τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους-σοφιστες ότι ο αληθινος Ελληνας δεν μπορει να ειναι εωσφοριστης, οπως δεν ηταν και οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι.
 
 
 
 
 
Ο χριστιανισμος δεν εβλαψε τον Ελληνισμο, αλλα τον διεσωσε απο την παρακμη και του εδωσε νεα πνευματική δύναμη, για να συνεχισει την πορεια του.





Ο εκχριστιανισμός των διδασκαλιων του υπατου των φιλοσοφων Πλατωνα από τους αγιους ιεραρχες είναι η μεγαλυτερη αποδειξη ότι οι Ελληνες φιλσοφοι ηταν μονοθειτες και ότι δεν ειχαν καμια απολυτως σχεση με το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο.


Για τους Αγιους Ιεραρχες, η αρχαια Ελληνικη γραμματεια-πολιτισμος είναι η σπουδαιοτερη από όλες τις αρετές.
 
 

Οι ευαγγελικες αξιες ενωνονται με τα ιερα αξιωματα του Πλατωνα.
 
 
 
 
Με την εισοδο του Πλατωνα, ο ορθοδοξος Χριστιανισμος, εκτοξευτηκε στα υψη.
 
Παραλληλα εγινε πολύ ευκολα κατανοητος και αποδεκτος από ολους τους Ελληνες.




Με τον Πλατωνα και τα φιλοσοφικα του αξιωματα, ο χριστιανισμος γινεται η κορυφαια θρησκεια σε ολο τον κοσμο.
 
 
Ταυτόχρονα θωρακίζεται χωρις να κινδυνευει από της αμέτρητες αιρεσεις που δημιουργουσαν,
ολους εκεινους τους αιωνες οι εωσαφοριστες με σκοπο να διαλυσουν τον Χριστιανισμο.
 
 


Μεσω του υπατου των Ελλήνων φιλοσοφων του Αριστοκλη ασφάλισαν την πίστη, όρθωσαν φραγμούς στις αιρέσεις και παρερμηνείες και σφυρηλάτησαν την πανοπλία, με την οποία αμύνονται παλιοί και νέοι πρόμαχοι της ορθόδοξης πίστης.



Ηταν τοσο φοβερες ολους εκεινους τους αιωνες, που παρα τον ερχομο, τα θαυματα, τα μαρτυρια και την ανασταση του Θεανθρωπου, ηταν τελειως αδυνατον να επιβιωσει ο Χριστιανισμος, χωρις τον Πλατωνα.
 
 
 
Ταυτόχρονα μεσα από τα πλατωνικα διδαγματα και τα ηθικα αξιωματα, ο Χριστιανισμος εγινε πολύ ευκολοτερα αποδεκτος από τους Ελληνες.
 
 
 
 
Μεσα απο τον Πλατωνα τους φανηκε από την αρχη, ο Χριστιανισμος οτι είναι κατι πολύ οικειο, προς εκεινους.



Το αποτέλεσμα ηταν να εχουμε πολύ μεγαλη εξαπλωση του Χριστιανισμου, στην αυτοκρατορια.
 

Μονον οσοι ηταν αγραμματοι δεν εγιναν χριστιανοι.
 
Αυτο εγινε διοτι δεν μπορεσαν να διεισδυσουν στα ουσιωδη νοηματα της χριστιανικης διδασκαλιας.
 
 
Οι Ελληνες Χριστιανοί της εποχής, δεν καταφεροταν εναντια στον θαυμαστο και ανεκτιμητο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.

Αντιδρούσαν όμως σε ένα σύνολο από πολυ ακραιες εωσφορικες εκδηλωσεις των σατανιστων του δωδεκαθεου. 
 
Aυτες ηταν οι ανθρωποθυσιες, μερος των οποιων ηταν και η σπλαγχνομαντεια,οπου αποσπουσαν τις κοιλιες των θυματων παρατηρωντας μεσα σε αυτην τα μελουμενα.
 
 

Oλοι οι Ελληνες χριστιανοι ηταν παντοτε καθετα αντιθετοι στα εωσφορικα βασανιστηρια, στους αυτοβασανισμους, στους ευνουχισμους στις σεξουαλικες ανωμαλιες,προς τιμην του εωσφορου, στις μυήσεις με χρηση φόβου και ναρκωτικων ουσιων (βλεπε ως παράδειγμα εωσφορικα Ελευσινια μυστηρια).

Οι ενστασεις ​ολων των γνησιων Ελληνων​ σχετικα με το δωδεκαθεο είναι πολύ συγκεκριμενες. Πρωτον διοτι είναι ξενοφερτο (Ηρόδοτος, Αριστοκλής, Ισοκράτης, Εκαταίος κλπ).
 
 
Δευτερον γιατι εχθρευεται θανάσιμα τον Ελληνισμο. 
 
Τριτον διοτι οι ανθρωποθυσίες, σεξουαλικες ανωμαλίες, κλπ, προκαλουν ανομια, αταξια και καταστροφή σε κάθε εποχη για το Ελληνικο εθνος.
 
 
 
 
Κυριολεκτικα οι συνεπειες είναι τραγικες. 
 
 
Μην ξεχνατε πανω από όλα οι ιδιοι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες κλπ, καταδικαζαν το δωδεκαθεο ως εωσφορικο , αστειο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. 
 
 
 
 Ειχαν απολυτο δικιο οι αρχαιοι προγονοι μας. 
 
 
 
 
Διοτι οι αδικες ανθρωποθυσίες, το φαγωμα των θυσιασμένων, η δια της βιας εκπορνευση των Ελληνιδων γυναικων εναντι αδρας αμοιβης , την οποια εισεπραταν οι μαστροποι εωσφοριστες ιερεις των δαιμονικων θεων.
 
 
 Όπως επισης οι ευνουχισμοι ανδρων, οι θυσιες ζωων ,οι λιτανειες του φαλλου, και οι σεξουαλικες ανωμαλίες , οι τελετες μαυρης μαγειας, όλα αυτά δεν ειχαν κατι το ηθικο, το δικαιο, το λογικο,το αξιολογο.
 
 
Αντίθετος ολες αυτές της ενεργειες από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα της κανουν ολοι οι λαοι οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο.
 
 
 

 
 
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
 
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
 
 
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
 
 
 
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως; 
   
 
 
 
 

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
 
 
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται
 
,
ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
 
 
 
 
Αναφερομαι παντοτε στους εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκς και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
 
 
 
 
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
 
 
 
 
 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων. 
 
 
 
 
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ 

 
    
                 ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ, ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ (ΠΛΑΤΩΝ)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

(2) Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΦΟΙΝΙΚΩΝ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ

 
Ανατρεχοντας στους ιερους αρχαιους Ελληνες τον Εκαταιο Μιλησιο (Στραβων 7, 321), τον Θουκυδιδη (Α, 3 – 9), τον Ηροδοτο (Ιστορια Α 54 - 58), τον Ισοκρατη (Παναθηναικος, Ελένης εγκωμιον 68 – 69, Πανηγυρικος ), τον Διοδωρο (1, 23-24 και 28-29,  Μ, αποσπασμα 3), τον Υπατο των Φιλοσοφων τον Αριστοκλη (Μενεξενος, 245c-d) , θα δειτε οτι ολοι μας αναφερουν ακριβως τα ιδια σχετικα με τους Φοινικες και τους αλλους αλλοδαπους εωσφοριστες του δωδεκαθεου, οι οποιοι εισαβαλαν στην Ελλαδα. 
 
Πριν ακομη  απο τον  Τρωικο πολεμο  το 1500 π.Χ. ξεσπουν στην Αιγυπτο ασθενειες. 
 
 
Οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς εβραιους αλλόφυλους. 
 
 
Οι εβραιοι για να αποφυγουν τους εξαγριωμενους Αιγυπτιους, εγκαταλειπουν την Αιγυπτο . 
 
 
Απο αυτους καποιοι εβραιοι με αρχηγο τον Μωυση κατευθυνθηκαν δια ξηρας στο Ισραηλ. 
 
 
Οι Εβραιοι Δαναοι με πλοία και με αρχηγό το Δαναο, πηγαν αρχικα στην Ροδο και εν συνεχεια στο Αργος της Πελοποννησου. 
 
 
 
Οταν έφτασαν στο Αργος ηρθαν σε συγκρουση με τους ΅Ελληνες κατοίκους, που ηταν Αχαιοί στη. 
 
 
 
Εντουτοις ο βασιλιας των Αργειων, ο Γελανωρ, δεν είχε  διάδοχο και παραλληλα δεν ειχε στρατηγικες ικανοτητες για να νικησει τους εβαιρους-Φοινικες δαναους.
 
 
 
Κατω υπο αυτες τις συνθηκες οι Αργειοι
προσκαλεσαν τον Δαναο για συνθηκολόγηση ωστε να γινει κοινος βασιλιας, Ελληνων και Εβραιων. 
 
 
Αυτος ειναι και ο λογος που  οι κατοικοι του Άργους ονομαζονταν Αχαιοι και Δαναοι . 
 
 
 
Συμφωνα με του Αριστοκλη, Ισοκρατη, Θουκυδιδη, οι Δαναοι επιτεθηκαν στην Πελοποννησο το ετος 1511 π.Χ. και ο Καδμος στην Βοιωτία το ετος 1519 π.Χ. 
 
 
 
ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ :
 
Την παλιά εποχη ξεσπασε λοιμωδης ασθενεια στην Αιγυπτο και οι Αιγυπτιοι  απεδωσαν τις ασθενεις στους ασεβείς αλλόφυλους. 
 
Τοτε οι αλλοδαποι εφυγαν και ηρθαν στην Ελλαδα. 
 
Αρχηγοι των αλλοδαπων ηταν ο Καδμος και ο Δαναος. Οι υπόλοιποι εβραιοι δωδεκαθειστες πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ηταν ο Μωυσης, ο οποιος  ειχε φρονηση και ανδρεια (Διοδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, αποσπασμα 3).
 
 
Oι Εβραιοι που εφυγαν μαζι με τον Δαναο απο την Αιγυπτο εγκατασταθηκαν στο Αργος , ενω οι υπολοιποι πηγαν των Κολχωνστον στην Ιουδαια. 
 
O Φοινικας Κάδμος γεννηθηκε στις Θήβες της Αιγυπτου, και ενα απο τα παιδια του ηταν και η εβραια Σεμελη. 
 
Στα κατοπινά χρόνια, ο Ορφέας, που απόκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Έλληνες για την μουσική, τις τελετές και τα θεολογικά ζητήματα, φιλοξενηθηκε απο τους απογονους του Καδμου. 
 
 
Εκει στην Θηβα απολαμβανε μεγαλες τιμες διοτι ειχε μυηθει στον εβραικο εωσφορισμο (Διοδωρος Σικελιωτης, βίβλος 1, 23-24 και 28-29).
 
Ο Εκαταίος ο Μιλήσιος αναφερει οτι την Πελοποννησο εκτος απο τους Ελληνες την κατοικησαν βαρβαροι.
 
 
Ολοκληρη σχεδόν η Ελλαδα ηταν πλεον κατοικία εβραιων-φοινικων στους παλιούς καιρους.
 
Αυτο διοτι ο Πελοπας εφερε εναν λαο απο στην  Πελοπόννησο, ενω ο Δαναός από την Αίγυπτο,  οι Δρυοπες, οι Καυκωνες  οι Πελασγοι και οι Λελεγες  μοιρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό. 
 
Την Αττικη κατέλαβαν οι εωσφοριστες Θρακες, οι οποιοι εισεβαλν με αρχηγο τον μεγαλο μαγο τον Ευμολπο.
 
Την Βιοωτια και την  Θηβα την κατεκτησαν οι Φοινικες που εισεβαλαν με τον Καδμο.
 
 
 
ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.
 
 
 

50

1 σχεδὸν δὲ καὶ πάντων τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν ἐξ Αἰγύπτου ἐλήλυθε ἐς τὴν Ἑλλάδα. διότι μὲν γὰρ ἐκ τῶν βαρβάρων ἥκει, πυνθανόμενος οὕτω εὑρίσκω ἐόν· δοκέω δ᾽ ὦν μάλιστα ἀπ᾽ Αἰγύπτου ἀπῖχθαι. 2 ὅτι γὰρ δὴ μὴ Ποσειδέωνος καὶ Διοσκούρων, ὡς καὶ πρότερόν μοι ταῦτα εἴρηται, καὶ Ἥρης καὶ Ἱστίης καὶ Θέμιος καὶ Χαρίτων καὶ Νηρηίδων, τῶν ἄλλων θεῶν Αἰγυπτίοισι αἰεί κοτε τὰ οὐνόματα ἐστὶ ἐν τῇ χώρῃ. λέγω δὲ τὰ λέγουσι αὐτοὶ Αἰγύπτιοι. τῶν δὲ οὔ φασι θεῶν γινώσκειν τὰ οὐνόματα, οὗτοι δέ μοι δοκέουσι ὑπὸ Πελασγῶν ὀνομασθῆναι, πλὴν Ποσειδέωνος· τοῦτον δὲ τὸν θεὸν παρὰ Λιβύων ἐπύθοντο·
 3 οὐδαμοὶ γὰρ ἀπ᾽ ἀρχῆς Ποσειδέωνος οὔνομα ἔκτηνται εἰ μὴ Λίβυες καὶ τιμῶσι τὸν θεὸν τοῦτον αἰεί. νομίζουσι δ᾽ ὦν Αἰγύπτιοι οὐδ᾽ ἥρωσι οὐδέν.
 
 
 
 

51[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν καὶ ἄλλα πρὸς τούτοισι, τὰ ἐγὼ φράσω, Ἕλληνες ἀπ᾽ Αἰγυπτίων νενομίκασι· τοῦ δὲ Ἑρμέω τὰ ἀγάλματα ὀρθὰ ἔχειν τὰ αἰδοῖα ποιεῦντες οὐκ ἀπ᾽ Αἰγυπτίων μεμαθήκασι, ἀλλ᾽ ἀπὸ Πελασγῶν πρῶτοι μὲν Ἑλλήνων ἁπάντων Ἀθηναῖοι παραλαβόντες, παρὰ δὲ τούτων ὧλλοι. 
 
2 Ἀθηναίοισι γὰρ ἤδη τηνικαῦτα ἐς Ἕλληνας τελέουσι Πελασγοὶ σύνοικοι ἐγένοντο ἐν τῇ χώρῃ, ὅθεν περ καὶ Ἕλληνες ἤρξαντο νομισθῆναι. ὅστις δὲ τὰ Καβείρων ὄργια μεμύηται, τὰ Σαμοθρήικες ἐπιτελέουσι παραλαβόντες παρὰ Πελασγῶν, οὗτος ὡνὴρ οἶδε τὸ λέγω· 
 
3 τὴν γὰρ Σαμοθρηίκην οἴκεον πρότερον Πελασγοὶ οὗτοι οἵ περ Ἀθηναίοισι σύνοικοι ἐγένοντο, [καὶ παρὰ τούτων Σαμοθρήικες τὰ ὄργια παραλαμβάνουσι]. 
 
4 ὀρθὰ ὦν ἔχειν τὰ αἰδοῖα τἀγάλματα τοῦ Ἑρμέω Ἀθηναῖοι πρῶτοι Ἑλλήνων μαθόντες παρὰ Πελασγῶν ἐποιήσαντο· οἱ δὲ Πελασγοὶ ἱρόν τινα λόγον περὶ αὐτοῦ ἔλεξαν, [τὰ ἐν τοῖσι ἐν Σαμοθρηίκῃ μυστηρίοισι δεδήλωται].

52[Επεξεργασία]

1 ἔθυον δὲ πάντα πρότερον οἱ Πελασγοὶ θεοῖσι ἐπευχόμενοι, ὡς ἐγὼ ἐν Δωδώνῃ οἶδα ἀκούσας, ἐπωνυμίην δὲ οὐδ᾽ οὔνομα ἐποιεῦντο οὐδενὶ αὐτῶν· οὐ γὰρ ἀκηκόεσάν κω. θεοὺς δὲ προσωνόμασαν σφέας ἀπὸ τοῦ τοιούτου, ὅτι κόσμῳ θέντες τὰ πάντα πρήγματα καὶ πάσας νομὰς εἶχον. 
 
2 ἔπειτα δὲ χρόνου πολλοῦ διεξελθόντος ἐπύθοντο ἐκ τῆς Αἰγύπτου ἀπικόμενα τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν τῶν ἄλλων, (Διονύσου δὲ ὕστερον πολλῷ ἐπύθοντο). καὶ μετὰ χρόνον ἐχρηστηριάζοντο περὶ τῶν οὐνομάτων ἐν Δωδώνῃ· (τὸ γὰρ δὴ μαντήιον τοῦτο νενόμισται ἀρχαιότατον τῶν ἐν Ἕλλησι χρηστηρίων εἶναι, καὶ ἦν τὸν χρόνον τοῦτον μοῦνον). 
 
3 ἐπεὶ ὦν ἐχρηστηριάζοντο ἐν τῇ Δωδώνῃ οἱ Πελασγοὶ εἰ ἀνέλωνται τὰ οὐνόματα τὰ ἀπὸ τῶν βαρβάρων ἥκοντα, ἀνεῖλε τὸ μαντήιον χρᾶσθαι. ἀπὸ μὲν δὴ τούτου τοῦ χρόνου ἔθυον τοῖσι οὐνόμασι τῶν θεῶν χρεώμενοι· παρὰ δὲ Πελασγῶν Ἕλληνες ἐξεδέξαντο ὕστερον.
 
 
 

55[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν τῶν ἐν Θήβῃσι ἱρέων ἤκουον, τάδε δὲ Δωδωναίων φασὶ αἱ προμάντιες· δύο πελειάδας μελαίνας ἐκ Θηβέων τῶν Αἰγυπτιέων ἀναπταμένας τὴν μὲν αὐτέων ἐς Λιβύην τὴν δὲ παρὰ σφέας ἀπικέσθαι,
2 ἱζομένην δέ μιν ἐπὶ φηγὸν αὐδάξασθαι φωνῇ ἀνθρωπηίῃ ὡς χρεὸν εἴη μαντήιον αὐτόθι Διὸς γενέσθαι, καὶ αὐτοὺς ὑπολαβεῖν θεῖον εἶναι τὸ ἐπαγγελλόμενον αὐτοῖσι, καί σφεας ἐκ τούτου ποιῆσαι. 
 
3 τὴν δὲ ἐς τοὺς Λίβυας οἰχομένην πελειάδα λέγουσι Ἄμμωνος χρηστήριον κελεῦσαι τοὺς Λίβυας ποιέειν· ἔστι δὲ καὶ τοῦτο Διός. Δωδωναίων δὲ αἱ ἱρεῖαι, τῶν τῇ πρεσβυτάτῃ οὔνομα ἦν Προμένεια, τῇ δὲ μετὰ ταύτην Τιμαρέτη, τῇ δὲ νεωτάτῃ Νικάνδρη, ἔλεγον ταῦτα· συνωμολόγεον δέ σφι καὶ οἱ ἄλλοι Δωδωναῖοι οἱ περὶ τὸ ἱρόν.
 
 
 
 
 
 

ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ 
ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 
ΕΒΡΑΙΚΟ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
ΕΘΝΟΚΤΟΝΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ :
 
 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ