Η ΦΙΛΟΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΥΠΑΤΙΑ ΜΕΡΟΣ Α-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΦΙΛΟΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΥΠΑΤΙΑ ΜΕΡΟΣ Α-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΥΠΑΤΙΑ


 
 
 
 
 
 

 
Απο την εποχη του αγιου Κωνσταντινου εως την εποχη του αυτοκρατορα Θεοδοσιου εζησαν οι 5 μεγαλυτεροι Ελληνες νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι του μεσαιωνα. *
 
Αυτοι ηταν ηταν ο μεγας Βασιλειος, ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος, ο αγιος Γρηγοριος Νυσσης και η φιλοχριστιανη Αλεξανδρινη φιλοσοφος η Υπατια. 
 
 
Την εποχη εκεινη και οι πεντε τεραστιοι νεοπλατωνικοι διδασκουν τον Αριστοκλη εχοντας παντοτε την αμεριστη υποστιριξη των αυτοκρατορων.
 
Οι αυτοκρατορες γνωριζουν προσωπικα τους μεγαλους φιλοσοφους και ρητοτρες τους αγιους ιεραρχες και τους στηριζουν  στο επιστημονικο τους εργο το οποιο δεν ηταν αλλο απο την ενσωματωση ολοκληρης της Πλατωνικης διδασκαλιας στον Χριστιανισμο. 
   
 
Με την ολοκληρωση αυτου του μοναδικου στο ειδος του στα παγκοσμια χρονικα φιλοσοφικου και πνευματικου εργου καθως οι αγιοι Ιεαραρχες μετετρεψαν τον ιουδαικο χριστιανισμο σε καθαρα Ελληνικο, αμεσως ο αγιος και μεγας Θεοδοσιος τον Μαιο του 381 μ.χ. θα ανακηρυξει τον Ελληνικο πλεον χριστιανισμο σε επισημη θρησκεια της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.


 
 
Εαν οι αυτοκρατορες ηταν εναντια στον Ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο δεν θα επετρεπαν ποτε και σε καμια περιπτωση την ενσωματωση αυτουσιας της διδασκαλιας του Αριστοκλη στην χριστιανικη θρησκεια.
 
 
 
Ακομη αμεσα οι αυτοκρατορες θα τιμωρουσαν τους αγιουςς ιεραρχες και θα τους αφαιρουσαν ολα τα εκκλησιαστικα τους αξιωματα.  
 
 
 
 
Φυσικα θα απαγορευαν την διδασκαλια του Πλατωνα και στους αγιους ιεραρχες στην φιλοχριστιανη Υπατια αλλα και σε ολους τους υπολοιπους φιλοσοφους. 
 
 
 
Αυτο ομως ειναι κατι το οποιο δεν το εκανε ποτε ο κανενας αυτοκρατορας καθως ολοι οι φιλοσοφοι διδασκαν ελευθερα τον Πλατωνα.
 
 
 
 
Μεταξυ αλλων οι αυτοκρατορες θα εκλειναν και ολες τις φιλοσοφικες σχολες.
 
 
 
 
Ο αγιος Θεοδοσιος εδωσε Ελληνοχριστιανικη παιδεια στα παιδια του και αυτα με την σειρα τους στα δικα τους παιδια.
 
 
Το αποτελεσμα να ανοιξει ο δρομος στην αγια Ευδοκια-Αθηναιδα να εξελιξει και να επανιδρυση την ανωταση φιλοσοφικη πανεπιστημιακη σχολη της πολης-Κωνσταντινουπολεως.
 
 
Το  425 μ.χ. με  διαταγμα του Θεσοδοσιου του β αναβαθμιζεται και επανιδρυεται η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της πολης κατοπιν επιθυμιας της αγιας αυτοκρατειρας Ευδοκιας-Αθηναιδας.
 
 
 
Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 
 
 
 
 
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
 
 
 
 
Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. 
 
 
Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 
 

 
 
 
Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 
 
 
 
 
Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασει στην κορυφη του κοσμου το Εθνος.
 
 
 
 
Για αυτο και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   
 
 
 
 
 
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
 
 
 
 
 
 
Οι αγιοι πατερες της Εκκλησίας διοτι σπουδασαν φιλοσοφια και ρηρορικη στην αρχαια Αθηνα αλλα και σε αλλα μερη ενω υπηρξαν για λιγο διαστημα πρωτου να γινουν ιερεις επαγγελματιες ρητορες και σοφιστες αντιλήφθηκαν αμεσως την αξία του αρχαίου Ελληνικου πνευματος.
 
 
 
 
Για αυτο  χρησιμοποιησαν τις αξίεις και τα ιδανικα τνω φιλοσοφων για να δημιουργησουν την χριστιανικη Ελληνορωμαικη αυτοκρατορια. 
 
 
 
 
 
Aξιοποιοησαν στο επακρο  την Ελληνική γλωσσα για να γραψουν ολα τα υψηλου επιστημονικου φιλοσοφικου και πνευματικου επιπεδου εργα τους.
 
 
Ταυτοχρονα μεσα απο τη Ελληνικη φιλοσοφια διατυπωσαν  τα δογματα της ορθοδοξιας ωστε να προστατεψουν την ανερχομενη θρησκεια απο τους αιρετικους και  απο πασης φυσεως αιρεσεις.
 
 
 
 
Μεσα απο την δυναμη και την πνευματικότητα της αρχαιοελληνικής αγωγής, διδαξαν στους Ελληνες  
την ελευθερια, την ομορφια, την αγαπη, την ηθικη, την δικαιοσυνη, την γεναιοτητα και 
 
την πιστη στον Ιησου Χριστου.
 
 
 
 
Εδω και πολλες δεκαετιες μεσα στα ψεματα τα οποια λεγονται απο τους εωσφοριστες του δωδεκαθεου ειναι οτι οι χριστιανοι σκοτωσαν την Υπατια.
 
 
 
 
 
Ολα αυτα στα πλαισια του παναρχαιου στοχου τους ο οποιος ειναι ο αφανισμος του Ελληνικου εθνους.
 
 
 
 
Την ιδια εποχη με την Υπατια στην Αιγυπτο εζησε και η Ευδοκια-Αθηναις στην Κωνσταντινουπολη.
 
 
 
 
Η Ευδοκια συνδυασε αριστα το αρχαιο Ελληνικο πνευμα με την Χριστιανικη πιστη.
 
 
 
 
 
 
Εντουτοις η αγια Ευδοκια-Αθηναις  ηταν νεοτερη απο την Υπατια,την οποια την ειχε ως πρωτυπο με αποτελεσμα να οδηγηθει στον χριστιανσιμο.
 
 
 
 
 
Η Υπατια ηταν φιλοχριστιανη και πολυ φιλικα προσκειμενη προς τον χριστιασνισμο ως γνησια νεοπλατωνικη φιλοσοφος.  
 
 
 
 
 
Σε περιπτωση που ο χριστιανισμος ηταν εναντια στον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο η Αγια Ελληνιδα Αθηναιδα-Ευδοκια δεν θα γινοταν χριστιανη. 
 
 
Επισης να μην ξεχναμε το σπουδαιοτερο, οτι η ιδια η Υπατια ειχε εκεινα τα χρονια ως μαθητες παρα πολλους χριστιανους. 
 
 
 
 

Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΚΑΤΑ THN  ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΥΔΟΚΙΑΣ-ΑΘΗΝΑΙΣ.

 

Εκει διδασκοταν το μαθημα της φιλοσοφιας, ακριβως με τον ιδιο τροπο που διαδασκοταν στην αρχαια Ελλαδα, οπου οι σπουδαστες των πανεπιστημιακών σχολων Κωνσταντινουπόλεως διδασκοταν μουσικη,γεωμετρια, αστρονομια, φιλοσοφια, φιλολογια. 

 

 

 

Η Ελληνιδα Ευδοκια-Αθηναις εβαλε τα θεμελια μετα τους τρεις ιεραρχες για την ανοδικη πορεια του Ελληνισμου και της αυτοκρατοριας. 

 

 

Παραλληλα με την Ελληνικη φιλοσοφικη σχολη η αυτοκρατειρα Ευδοκια θωρακιζε τον Ελληνισμο σε ηθικο-πνευματικο και σε πολιτικο και σε στρατιωτικο επιπεδο.  

 

 
 

 

 

 
 
Πολλες φορες σας εχω αναφερει οτι οι Ελληνες της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας λατρεψαν οσο τιποτε αλλο στον κοσμο τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ειναι πολυ ενδεικτικο οτι οι Ελληνες χριστιανοι της αυτοκρατοριας αγαπησαν τοσο πολυ τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο με αποτελεσμα να ειναι φανατικα προσκολημενοι σε αυτον.
 
 
 
 
 
Αυτο συνεβαλε στο να μην εξελιχθουν  πολιτιστικα οσο θα επρεπε με βαση τις ικανοτητες τους και την παιδεια τους.
 
 
 

Ειναι εντελως αδυνατον διανοουμενοι οπως οι τρεις ιεραρχες, η Αγια Ευδοκια, η Αννα Κομνηνη και αρκετοι αλλοι να μην ηταν σε θεση να επιδειξουν παρομοιο επιστημονικο εργο οπως αυτο των αρχαιων. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οπως ηδη προανεφερα μια ακομη πολυ μεγαλη Ελληνιδα η οποια στηριξε ολοψυχα τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο, ηταν η Ελληνιδα Αθηναις-Ευδοκια η οποια ηταν κορη του ρητορα Λεοντιου και συζυγος του Θεοδοσιου του β.
 
 
 
 
 
 
 
Η ΑΓΙΑ ΕΥΔΟΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΦΙΛΟΣΦΟΣ-ΡΗΤΟΡΑΣ.
 
Η Αγια Ευδοκια-Αθηναις ειναι η πρωτη Ελληνιδα φιλοσοφος-ρητορας και αποτελει προδρομο της μεγαλης Αννας Κομνηνης.
 
 
Παραλληλα η αγια Ευδοκια επιδοθηκε στην συγγραφη πολυ σημαντικων εργων. 
 
 
 
Δυστυχως τα περισσοτερα εργα της δεν εχουν διασωθει.
 
 
 
 
Ελαχιστα ειναι αυτα τα οποια σωθηκαν μεταξυ αυτων οι στιχοι για την νικη των Ελληνων επι των περσων, και οι εργασιες της για τους προφητες Δανιηλ και Ζαχαρια. 
 
 
 
 
Επισης εγραψε την ιστορια του ευαγγελιου σε Ομηρικους στιχους, ενω δεν παρελειψε να γραψει εναντια στον μαυρο μαγο του δωδεκαθεου τον Κυπριανο απο την Αντιοχεια. 
 
 
 
Η Αθηναιδα ηταν κορη του ρητορα Λεοντιου.
 
Ο Λεοντιος διδαξε στην Αθηναιδα την αρχαια Ελληνικη γραμματεια. 
 
 
 
Η Ελληνιδα Ευδοκια-Αθηναις σπουδασε μουσικη, γεωμετρια,αστρονομια, φιλοσοφια και ρητορικη.
 

 

 
 
 Εαν ηταν τα πραγματα οπως τα αναφερουν οι μεγιστοι εχθροι του Ελληνισμου οι εβραιοι δωδεκαθειστες δεν θα ανοιγε το 425 μ.χ. με επιθυμια της αγιας Ευδοκιας-Αθηναιδος στην Κωνσταντινουπολη η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη.
 
 
 
ΥΠΑΤΙΑ.
 
 
 
Η μεγαλη νεοπλατωνικη φιλοσοφος Υπατια ειχε
εκεινα τα χρονια ως μαθητες παρα πολλους χριστιανους. 
 
 
 
Αυτο ειναι ενδεικτικο οτι ο γνησιος ορθοδοξος χριστιανισμος ουδεποτε ηταν εναντια στην αρχαια Ελληνικη γραμματεια. 
 
 
 
 
Εαν οι Ελληνες χριστιανοι ηταν εναντια στον αρχαιο Ελληνικο πολιτσμο τοτε δεν θα τους δεχοταν η Φιλοσοφιος Υπατια ως μαθητες της.
 
 
Aυτο ειναι ιστορικο γεγονος πλεον. 
 
 
 
Ομως σε ολα τα χρονια τα οποια διδασκε η Υπατια ειχε παντοτε πολλους χριστιανους ως μαθητες.
 
 
 
 
 
Ο Συνεσιος ηταν ο πιο αγαπημενος μαθητης της Υπατιας και μεγας θαυμαστης της φιλοσοφου. 
 
 
 
 
Οταν τελέιωσε την φιλοσοφικη  διατηρουσε αλληλογραφια και ειχε επαφες με την μεγαλη φιλοσοφο. 
 
 
 
 
 
Ο Συνεσιος ηταν χριστιανος και μαθητης της Υπατιας ενω μετα απο την φοιτηση του στην σχολη της Υπατιας εγινε επισκοπος Κυρηνης.
 
 
 
 
 
Σε μια απαντηση της Υπατιας προς τον Συνεσιο η μεγαλη φιλοσοφος ειχε εκφρασει την επιθυμια να γινει Χριστιανη.
 
 
 
Η Υπατια αγαπουσε πολυ τον Χριστιανισμο και τους χριστιανους μαθητες της.
 
 
 
Αυτος ειναι και ο λογος για τον οποιο η Υπατια δεχοταν ως μαθητες τους χριστιανους, διοτι γνωριζε οτι ο Χριστιανισμος και η αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια ειχαν τα ιδια αξιωματα. 
 
 
 
Αλλωστε η Υπατια ειχε το παραδειγμα των τριων ιεραρχων οι οποιοι ως φιλοσοφοι ενσωματωσαν ολοκληρη την Πλατωνικη διδασκαλια στον χριστιανισμο.
 
 
 
 
Γνωριζε η μεγαλη φιλοσφος Υπατια οτι ο χριστιανισμος ηταν κατα πολυ καλο για τον Ελληνισμο και για ολοκληρη την ανθρωποτητα.
 
 
 
Ποιες ομως ηταν οι αιτιες για τις οποιες δολοφονηθηκε η Υπατια ; 
 
 
 
Η Υπατια ηταν κορη του Θεωνα απο την Εξελληνισμενη Αλεξανδρεια της Αιγυπτου και ηταν φιλοσοφος. 
 
 
 
 
Η Υπατια ως νεοπλατωνικη φιλοσοφος διδασκε γεωμετρια, μουσικη, φιλοσοφια, ρητορικη κλπ. 
 
 
 
Ως φιλοσοφος η Υπατια απεκτησε πολυ μεγαλη φημη διοτι ειχε παρα πολλους μαθητες χριστιανους και εωσφοριστες του δωδεκαθεου.
 
 
 
 
Αναμεσα στους πολλους μαθητες της Φιλοσοφου Υπατιας ηταν και ο χριστιανος Ορεστης ο οποιος οταν τελειωσε τις σπουδες στην φιλοσοφικη σχολη της Υπατιας εγινε ρωμαιος επαρχος. 
 
 
 
 
Η Υπατια ως γυναικα ηταν ενα πολυ ανησυχο πνευμα και εκτος απο την αρχαια Ελληνικη γραμματεια ασχολουνταν και με την πολιτικη. 
 
 
 
 
 
 
Αυτο ομως ηταν κατι πρωτογνωρο για τα δεδομενα εκεινης της εποχης.
 
 
Ηταν αδιανοητο μια γυναικα να ασχολειται με τα δημοσια πραγματα και ειδικα με την πολιτικη.
 
 
 
Η Υπατια διοτι ειχε γνωση των υψηλων ικανοτητων της αλλα και του πολυ μεγαλου σεβασμου τον οποιο ειχε στο προσωπο της η πλειοψηφια των κατοικων της Αλεξανδρειας.
 
 
Για αυτο ι δεν συμμετειχε απλα στα πολιτικα δρωμενα αλλα κατ ουσιαν ηταν εκεινη η οποια διοικουσε σε ενα μεγαλο βαθμο την εξελληνισμενη πολη.
 
 
 
Σε αυτο επαιξε εν μερη ρολο εκτος απο την πολυ μεγαλη προσωπικη της αξιας οτι ο μαθητης της ο Ορεστης ο οποιος ηταν χριστιανος και διοικητης της πολεως ως ρωμαιος επαρχος, της ειχε τεραστιο σεβασμο αλλα και μεγαλη αδυναμια.
 
 
 
 
Η ΥΠΑΤΙΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΦΘΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ.
 
 
 
Η φημη και ο σεβασμος προς την Υπατια αυξανοταν συνεχεια. 
 
 
 
Η αναμιξη της ομως στην πολιτικη ηταν κατι το οποιο ενοχλουσε τρομερα τους πολιτικους απο ολες τις εθνικοτητες οπως ηταν οι Ελληνες Χριστιανοι, οι Εβραιοι αλλα και οι εθνικοι. 
 
 
 
 
Παρα τις διαμαρτυριες και της πολλες συστασεις η Υπατια εξακολουθουσε να συμμετεχει στα συμβουλια και ουδεποτε δεχτηκε να αποσυρθει απο την ενεργη πολιτικη.
 
 
 
 
Αυτο το καθεστος προκαλουσε τρομερη οργη στους πολιτκους ανδρες της Αλεξανδρειας οι οποιοι δεν δεχοταν σε καμια των περιπτωσεων να ασκει την διοικηση της πολεως κατα ενα μεγαλο βαθμο μια γυναικα. 
 
 
 
Εδω βλεπουμε ξεκαθαρα το ποσο πολυ επηρεασμενη ηταν η Υπατια απο τον Αριστοκλη (Πλατων).
 
 
Ο Αριστοκλης διδαξε οτι τις πολεις θα πρεπει να τις διοικουν οι φιλοσοφοι-βασιλεις, οι οποιοι θα ειναι οι ικανοτεροι ολων των υπολοιπων ανθρωπων σε ολους τους τομεις.
 
 
 
 
Εκτος απο τους εβραιους της Αλεξανδρειας ενας απο αυτους που δεν ηταν με την εντονη πολιτικη δραση της Υπατιας ηταν και ο πατριαρχης Αλεξανδρειας ο Κυριλλος. 
 
 
 
 
Η μη συμορφωση της Φιλοσοφου Υπατιας στις υποδειξεις των ανδρων πολιτικων, ωστε να σταματησει την εμπλοκη της με την πολιτικη επεφερε  φοβερο μισος εναντιον της και μια κατασταση εκτος ελεγχου στην πολη της Αλεξανδρειας. 
 
 
 
 
Δυστυχως  η Υπατια αγνοησε επιδεικτικα τις υποδειξεις των πολιτικων και θρησκευτικων παραγοντων της πολης να μην αχολειται με την πολιτικη και τελικα η επιμονη της αυτη με την πολτικη προκαλεσε τον θανατο της.
 
 
 
 
Ολοι αυτοι οι πολιτικοθρησκευτικοι παραγοντες οπως ο πατριαρχης Κυριλλος και οι Ραββινοι δεν δεχοταν να τους επισκιαζει και να διοικει την Αλεξανδρεια η Ελληνιδα φιλοσοφος Υπατια.
 
 
 
 
Τελικα η αποφαση της Υπατιας να συνεχισει να ασολειται με την πολιτικη στα πρωτυπα του πλατωνα Βασιλεας-φιλοσοφος επεφερε τον θανατο της.
 
 
 
 
 
 
ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ
 
 
Σαν χαρακτηρας ο πατριαρχης Κυριλλος ηταν πολυ δυναμικος και κινηθηκε εναντιον των εχθρων του Χριστου στην Αλεξανδρεια οπως ηταν οι Ιουδαιοι και οι Νοβοτιανοι.
 
 
 
Τα μετρα που ελαβε ο Πατριαρχης Κυριλλος εναντια στους Ιουδαιους εφεραν την αντιδραση του Χριστιανου επαρχου του Ορεστη.
 
 
 
 
Σε αυτην την πολυ επεισοδιακη εποχη για την πολη της Αλεξανδρειας ο επαρχος Ορεστης συνελαβε με υποδειξεις των εβραιων τον χριστιανο γραμματεα Ιερακα. 
 
 
 
Ο ιερακας θα μαστιγωθει με την κατηγορια οτι προετοιμαζε αντισταση κατα των ρωμαικων αρχων.
 
 
 
 
 
Την ιδια ημερα οταν πλεον ειχε βραδιασει οι Εβραιοι διεδωσαν ψεματα οτι καιγεται ο ναος του Αγιου Αλεξανδρου. 
 
 
 
 
 
 
Αμεσως ετρεξαν οι χριστιανοι για να σβησουν την ανυπαρκτη φωτια. 
 
 
 
 
Τοτε επεσαν στην παγιδα των ιουδαιων οι οποιοι τους λιθοβολησαν και επετυχαν να σκοτωσουν αρκετους χριστιανους εκεινη την βραδια.
 
 
 
 
 
 
Την επομενη ημερα με βαση τις ενισχυμενες εξουσιες τις οποιες ειχε ο πατριαρχης Κυριλλος εκανε κατασχεσεις στις περιουσιες των Εβραιων που συμμετειχαν στις δολοφονιες, ενω στην συνεχεια τους απελασε απο την πολη. 
 
 
 
 
 
 
Ο επαρχος Χριστιανος Ορεστης ηταν ταυτοχρονα και ο ρωμαιος πολιτικος διοικητης της Αλεξανδρειας.
 
 
 
 
 
 
Για αυτο στα πλαισια αυτα προσπαθουσε να τηρησει τις ευθραυστες ισορροπιες αναμεσα στους Χριστιανους στους εβραιους και στους εθνικους. 
 
 
 
 
Ο επαρχος Ορεστης γνωριζοντας το μενος των εβραιων προσπαθουσε να τους κανει τα χατηρια ωστε να εξομαλυνθει η κατασταση αναμεσα στους χριστιανους και τους εβραιους. 
 
 
 
 
 
Ομως αυτη η πολιτικη του Ορεστη εφερε ακριβως τα αντιθετα αποτελεσματα με αποκορυφωμα την δολοφονια της φιλοσοφου Υπατιας.
 
 
 
 
Ο ιδιος ο μεγαλος της θαυμαστης, ο μαθητης της ο οποιος ηταν και πολυ ερωτευμενος με την φιλοσοφο Υπατια, ο επαρχος ορεστης εγινε η αιτια να σκοτωθει η δασκαλα του.
 
 
 
Eξαιτιας αυτης της τεραστιας θρησκευτικης και πολιτικης διαμαχης μεταξυ των χριστιανων και των εβραιων ενα χρονο πριν απο τον θανατο της Υπατιας θα ξεσπασει σταση εναντια στον επαρχο Ορεστη.
 
 
 
 
 
 
Η πολιτικη αντιμετωπιση του Ορεστη ηταν κατι το οποιο δυσαρεστουσε παρα πολυ ενας μερος των Χριστιανων της Αλεξανδρειας.
 
 
 
Οι χριστιανοι σε μια συναντηση τους με τον Ορεστη και οταν τα πνευματα ειχαν οξυνθει εκ νεου, θα του πεταξουν μια πετρα στο κεφαλι και θα τον τραυματισουν.
 
 
 
 
 
Ο χριστιανος Αμμωνιος ο οποιος πεταξε την πετρα θα συλληφθει και θα γινουν ανακρισεις. 
 
 
 
 
 
Στην παρα πολυ αυτη ταραχωδη εποχη η μεγαλη διαμαχη μεταξυ του πατριαρχη Κυριλλου και του επαρχου χριστιανου Ορεστη θα συμβαλουν σε πολυ σημαντικο βαθμο στο να δολοφονηθει η Υπατια.
 
 
 
 
Η πολιτικη αντιπαλοτητα των δυο κορυφαιων παραγοντων της πολης ηταν τεραστια και χωρις τελειωμο. 
 
 
 
 
Ο κοσμος της Αλεξανδρειας λαθεμενα υπεθεσε οτι γιατι ο Ορεστης ηταν μαθητης της Υπατιας, οτι εκεινη ειναι η υπευθυνη για την σταση του Ορεστη απεναντι στον Κυριλο. 
 
 
 
 
 
Ομως η Υπατια ηταν ταυτοχρονα και με τις δυο πλευρες καθως υποστηριζε τον χριστιανισμο και την φιλοσοφια για αυτο ηταν γεματη η σχολη της απο Χριστιανους και εθνικους ολα τα χρονια τα οποια διδαξε.
 
 
 
 
 
Βλεπουμε λοιπον εδω οτι ακομη και στην εποχη του Θεοδοσιου του β οι χριστιανοι ειχαν υποστει διωξεις παρα πολυ ισχυρες απο τους εβραιους και ειδικα στην πολη της Αλεξανδρειας.
 
 
 
 
 
 
Πολυ προσφατη ηταν και η σφαγη πολλων χιλιαδων χριστιανων απο τους εβραιους στην Κυπρο. 
 
 
 
 
Για την σφαγη αυτη εχουμε αναφορα για μεχρι και 240000 δολοφονημενους χριστιανους.
 
 
 
 
 
Κατα τα αλλα μας αποκαλουν οι εβραιοι δωδεκαθειστες με το προδοτικο και παρα πολυ προσβλητικο εβραιοχριστιανοι. 
 
 
 
 
Ενδεικτικο ειναι οτι την παρα την επεισοδιακη εποχη στην πολη της Αλεξανδρειας, ο Κυριλλος δεν γινοταν ποτε δεκτος σε ακροαση απο τον αυτοκρατορα Θεοδοσιο.
 
 
 
Ο Κυριλλος ζητουσε ακοραση ωστε να επιτυχει να προστατευθουν οι χριστιανοι απο τους εβραιους της Αλεξανδρειας
 
 
 
Εντουτοις οι εβραιοι-Φοινικες δωδεκαθειστες παρουσιαζονται ως δηθεν διωκομενοι απο τον χριστιανισμο και τους "κακους" χριστιανους.
 
 
 
 
Μεγα λοιπον και αισχροτατο ψευδος αυτο που
θελουν να περασουν στον κοσμο οι φοινικες-εβραιοι δωδεκαθειστες οτι χριστιανισμος και Ιουδαισμος ειναι ενα πραγμα.
 
 
 
 
 
 
 
Πολυ σημαντικο ειναι οτι την εποχη που δολφονηθηκε η Υπατια ο Κυριλλος δεν ηταν στην πολη της Αλεξανδρειας ενω μετα τις ταραχες και την δολοφονια της Υπατιας.
 
 
 
 
Ενδεικτικο ειναι οτι ολοι οι κατοικοι της πολης ζητουν απο τον αυτοκρατορα Θεοδοσιο τον β, μεσω αντιπρωσοπειας ανθρωπων του επαρχου Ορεστη την παραμονη του πατριαρχη Κυριλλου στον Αλεξανδρεια. 
 
 
 
 
Ακομη και οι αιρετικοι Νεστοριανοι οι οποιοι ηταν απο τους μεγαλους αντιπαλους και εχθρους του πατριαρχη Κυριλλου ουδεποτε τολμησαν να τον κατηγορησουν ως "δολοφονο" της Υπατιας.
 
 
 
 
Ο Κυριλλος κατηγορειται αδικα και για ενα ακομη λογο διοτι μεσα απο τις εργασιες κατατροπωσε τον Ιουλιανο και τα ψευδη τα οποια εγραψε εις βαρος του Χριστιανισμου. 
 
 
 
Ο πατριαρχης Κυριλλος ειχε ως εχθρους τους εβραιους δωδεκαθειστες και πασης φυσεως αιρετικους. 
 
 
 
 
 
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
 
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
 
 
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
 
 
 
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως; 
   
 
 
 
 

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
 
 
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται
 
,
ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
 
 
 
 
Αναφερομαι παντοτε στους εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκς και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
 
 
 
 
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
 
 
 
 
 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων. 
 
 
 
 
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ 

 
    
                 ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ, ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ (ΠΛΑΤΩΝ)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

(2) Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΦΟΙΝΙΚΩΝ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ

 
Ανατρεχοντας στους ιερους αρχαιους Ελληνες τον Εκαταιο Μιλησιο (Στραβων 7, 321), τον Θουκυδιδη (Α, 3 – 9), τον Ηροδοτο (Ιστορια Α 54 - 58), τον Ισοκρατη (Παναθηναικος, Ελένης εγκωμιον 68 – 69, Πανηγυρικος ), τον Διοδωρο (1, 23-24 και 28-29,  Μ, αποσπασμα 3), τον Υπατο των Φιλοσοφων τον Αριστοκλη (Μενεξενος, 245c-d) , θα δειτε οτι ολοι μας αναφερουν ακριβως τα ιδια σχετικα με τους Φοινικες και τους αλλους αλλοδαπους εωσφοριστες του δωδεκαθεου, οι οποιοι εισαβαλαν στην Ελλαδα. 
 
Πριν ακομη  απο τον  Τρωικο πολεμο  το 1500 π.Χ. ξεσπουν στην Αιγυπτο ασθενειες. 
 
 
Οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς εβραιους αλλόφυλους. 
 
 
Οι εβραιοι για να αποφυγουν τους εξαγριωμενους Αιγυπτιους, εγκαταλειπουν την Αιγυπτο . 
 
 
Απο αυτους καποιοι εβραιοι με αρχηγο τον Μωυση κατευθυνθηκαν δια ξηρας στο Ισραηλ. 
 
 
Οι Εβραιοι Δαναοι με πλοία και με αρχηγό το Δαναο, πηγαν αρχικα στην Ροδο και εν συνεχεια στο Αργος της Πελοποννησου. 
 
 
 
Οταν έφτασαν στο Αργος ηρθαν σε συγκρουση με τους ΅Ελληνες κατοίκους, που ηταν Αχαιοί στη. 
 
 
 
Εντουτοις ο βασιλιας των Αργειων, ο Γελανωρ, δεν είχε  διάδοχο και παραλληλα δεν ειχε στρατηγικες ικανοτητες για να νικησει τους εβαιρους-Φοινικες δαναους.
 
 
 
Κατω υπο αυτες τις συνθηκες οι Αργειοι
προσκαλεσαν τον Δαναο για συνθηκολόγηση ωστε να γινει κοινος βασιλιας, Ελληνων και Εβραιων. 
 
 
Αυτος ειναι και ο λογος που  οι κατοικοι του Άργους ονομαζονταν Αχαιοι και Δαναοι . 
 
 
 
Συμφωνα με του Αριστοκλη, Ισοκρατη, Θουκυδιδη, οι Δαναοι επιτεθηκαν στην Πελοποννησο το ετος 1511 π.Χ. και ο Καδμος στην Βοιωτία το ετος 1519 π.Χ. 
 
 
 
ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ :
 
Την παλιά εποχη ξεσπασε λοιμωδης ασθενεια στην Αιγυπτο και οι Αιγυπτιοι  απεδωσαν τις ασθενεις στους ασεβείς αλλόφυλους. 
 
Τοτε οι αλλοδαποι εφυγαν και ηρθαν στην Ελλαδα. 
 
Αρχηγοι των αλλοδαπων ηταν ο Καδμος και ο Δαναος. Οι υπόλοιποι εβραιοι δωδεκαθειστες πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ηταν ο Μωυσης, ο οποιος  ειχε φρονηση και ανδρεια (Διοδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, αποσπασμα 3).
 
 
Oι Εβραιοι που εφυγαν μαζι με τον Δαναο απο την Αιγυπτο εγκατασταθηκαν στο Αργος , ενω οι υπολοιποι πηγαν των Κολχωνστον στην Ιουδαια. 
 
O Φοινικας Κάδμος γεννηθηκε στις Θήβες της Αιγυπτου, και ενα απο τα παιδια του ηταν και η εβραια Σεμελη. 
 
Στα κατοπινά χρόνια, ο Ορφέας, που απόκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Έλληνες για την μουσική, τις τελετές και τα θεολογικά ζητήματα, φιλοξενηθηκε απο τους απογονους του Καδμου. 
 
 
Εκει στην Θηβα απολαμβανε μεγαλες τιμες διοτι ειχε μυηθει στον εβραικο εωσφορισμο (Διοδωρος Σικελιωτης, βίβλος 1, 23-24 και 28-29).
 
Ο Εκαταίος ο Μιλήσιος αναφερει οτι την Πελοποννησο εκτος απο τους Ελληνες την κατοικησαν βαρβαροι.
 
 
Ολοκληρη σχεδόν η Ελλαδα ηταν πλεον κατοικία εβραιων-φοινικων στους παλιούς καιρους.
 
Αυτο διοτι ο Πελοπας εφερε εναν λαο απο στην  Πελοπόννησο, ενω ο Δαναός από την Αίγυπτο,  οι Δρυοπες, οι Καυκωνες  οι Πελασγοι και οι Λελεγες  μοιρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό. 
 
Την Αττικη κατέλαβαν οι εωσφοριστες Θρακες, οι οποιοι εισεβαλν με αρχηγο τον μεγαλο μαγο τον Ευμολπο.
 
Την Βιοωτια και την  Θηβα την κατεκτησαν οι Φοινικες που εισεβαλαν με τον Καδμο.
 
 
 
ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.
 
 
 

50

1 σχεδὸν δὲ καὶ πάντων τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν ἐξ Αἰγύπτου ἐλήλυθε ἐς τὴν Ἑλλάδα. διότι μὲν γὰρ ἐκ τῶν βαρβάρων ἥκει, πυνθανόμενος οὕτω εὑρίσκω ἐόν· δοκέω δ᾽ ὦν μάλιστα ἀπ᾽ Αἰγύπτου ἀπῖχθαι. 2 ὅτι γὰρ δὴ μὴ Ποσειδέωνος καὶ Διοσκούρων, ὡς καὶ πρότερόν μοι ταῦτα εἴρηται, καὶ Ἥρης καὶ Ἱστίης καὶ Θέμιος καὶ Χαρίτων καὶ Νηρηίδων, τῶν ἄλλων θεῶν Αἰγυπτίοισι αἰεί κοτε τὰ οὐνόματα ἐστὶ ἐν τῇ χώρῃ. λέγω δὲ τὰ λέγουσι αὐτοὶ Αἰγύπτιοι. τῶν δὲ οὔ φασι θεῶν γινώσκειν τὰ οὐνόματα, οὗτοι δέ μοι δοκέουσι ὑπὸ Πελασγῶν ὀνομασθῆναι, πλὴν Ποσειδέωνος· τοῦτον δὲ τὸν θεὸν παρὰ Λιβύων ἐπύθοντο·
 3 οὐδαμοὶ γὰρ ἀπ᾽ ἀρχῆς Ποσειδέωνος οὔνομα ἔκτηνται εἰ μὴ Λίβυες καὶ τιμῶσι τὸν θεὸν τοῦτον αἰεί. νομίζουσι δ᾽ ὦν Αἰγύπτιοι οὐδ᾽ ἥρωσι οὐδέν.
 
 
 
 

51[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν καὶ ἄλλα πρὸς τούτοισι, τὰ ἐγὼ φράσω, Ἕλληνες ἀπ᾽ Αἰγυπτίων νενομίκασι· τοῦ δὲ Ἑρμέω τὰ ἀγάλματα ὀρθὰ ἔχειν τὰ αἰδοῖα ποιεῦντες οὐκ ἀπ᾽ Αἰγυπτίων μεμαθήκασι, ἀλλ᾽ ἀπὸ Πελασγῶν πρῶτοι μὲν Ἑλλήνων ἁπάντων Ἀθηναῖοι παραλαβόντες, παρὰ δὲ τούτων ὧλλοι. 
 
2 Ἀθηναίοισι γὰρ ἤδη τηνικαῦτα ἐς Ἕλληνας τελέουσι Πελασγοὶ σύνοικοι ἐγένοντο ἐν τῇ χώρῃ, ὅθεν περ καὶ Ἕλληνες ἤρξαντο νομισθῆναι. ὅστις δὲ τὰ Καβείρων ὄργια μεμύηται, τὰ Σαμοθρήικες ἐπιτελέουσι παραλαβόντες παρὰ Πελασγῶν, οὗτος ὡνὴρ οἶδε τὸ λέγω· 
 
3 τὴν γὰρ Σαμοθρηίκην οἴκεον πρότερον Πελασγοὶ οὗτοι οἵ περ Ἀθηναίοισι σύνοικοι ἐγένοντο, [καὶ παρὰ τούτων Σαμοθρήικες τὰ ὄργια παραλαμβάνουσι]. 
 
4 ὀρθὰ ὦν ἔχειν τὰ αἰδοῖα τἀγάλματα τοῦ Ἑρμέω Ἀθηναῖοι πρῶτοι Ἑλλήνων μαθόντες παρὰ Πελασγῶν ἐποιήσαντο· οἱ δὲ Πελασγοὶ ἱρόν τινα λόγον περὶ αὐτοῦ ἔλεξαν, [τὰ ἐν τοῖσι ἐν Σαμοθρηίκῃ μυστηρίοισι δεδήλωται].

52[Επεξεργασία]

1 ἔθυον δὲ πάντα πρότερον οἱ Πελασγοὶ θεοῖσι ἐπευχόμενοι, ὡς ἐγὼ ἐν Δωδώνῃ οἶδα ἀκούσας, ἐπωνυμίην δὲ οὐδ᾽ οὔνομα ἐποιεῦντο οὐδενὶ αὐτῶν· οὐ γὰρ ἀκηκόεσάν κω. θεοὺς δὲ προσωνόμασαν σφέας ἀπὸ τοῦ τοιούτου, ὅτι κόσμῳ θέντες τὰ πάντα πρήγματα καὶ πάσας νομὰς εἶχον. 
 
2 ἔπειτα δὲ χρόνου πολλοῦ διεξελθόντος ἐπύθοντο ἐκ τῆς Αἰγύπτου ἀπικόμενα τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν τῶν ἄλλων, (Διονύσου δὲ ὕστερον πολλῷ ἐπύθοντο). καὶ μετὰ χρόνον ἐχρηστηριάζοντο περὶ τῶν οὐνομάτων ἐν Δωδώνῃ· (τὸ γὰρ δὴ μαντήιον τοῦτο νενόμισται ἀρχαιότατον τῶν ἐν Ἕλλησι χρηστηρίων εἶναι, καὶ ἦν τὸν χρόνον τοῦτον μοῦνον). 
 
3 ἐπεὶ ὦν ἐχρηστηριάζοντο ἐν τῇ Δωδώνῃ οἱ Πελασγοὶ εἰ ἀνέλωνται τὰ οὐνόματα τὰ ἀπὸ τῶν βαρβάρων ἥκοντα, ἀνεῖλε τὸ μαντήιον χρᾶσθαι. ἀπὸ μὲν δὴ τούτου τοῦ χρόνου ἔθυον τοῖσι οὐνόμασι τῶν θεῶν χρεώμενοι· παρὰ δὲ Πελασγῶν Ἕλληνες ἐξεδέξαντο ὕστερον.
 
 
 

55[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν τῶν ἐν Θήβῃσι ἱρέων ἤκουον, τάδε δὲ Δωδωναίων φασὶ αἱ προμάντιες· δύο πελειάδας μελαίνας ἐκ Θηβέων τῶν Αἰγυπτιέων ἀναπταμένας τὴν μὲν αὐτέων ἐς Λιβύην τὴν δὲ παρὰ σφέας ἀπικέσθαι,
2 ἱζομένην δέ μιν ἐπὶ φηγὸν αὐδάξασθαι φωνῇ ἀνθρωπηίῃ ὡς χρεὸν εἴη μαντήιον αὐτόθι Διὸς γενέσθαι, καὶ αὐτοὺς ὑπολαβεῖν θεῖον εἶναι τὸ ἐπαγγελλόμενον αὐτοῖσι, καί σφεας ἐκ τούτου ποιῆσαι. 
 
3 τὴν δὲ ἐς τοὺς Λίβυας οἰχομένην πελειάδα λέγουσι Ἄμμωνος χρηστήριον κελεῦσαι τοὺς Λίβυας ποιέειν· ἔστι δὲ καὶ τοῦτο Διός. Δωδωναίων δὲ αἱ ἱρεῖαι, τῶν τῇ πρεσβυτάτῃ οὔνομα ἦν Προμένεια, τῇ δὲ μετὰ ταύτην Τιμαρέτη, τῇ δὲ νεωτάτῃ Νικάνδρη, ἔλεγον ταῦτα· συνωμολόγεον δέ σφι καὶ οἱ ἄλλοι Δωδωναῖοι οἱ περὶ τὸ ἱρόν.
 
 
 
 
 
 

ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ 
ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 
ΕΒΡΑΙΚΟ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
ΕΘΝΟΚΤΟΝΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ :

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ