ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ.

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ.

 
Αυτην την εποχη αντι για Ελληνοχριστιανικη παιδεια εχουμε δωδεκαθειστικη-νεοταξικη "εκαπαιδευση".


 
 
 
Το αποτελεσμα ειναι να μην ειναι η Ελληνικη μουσικη το βασικοτερο των μαθηματων, διοτι επικρατησαν τα δωδεκαθειστικα φοινικικα ειδη μουσικης. 
 
 
 
 
 
 
Η μουσικη ηταν το βασικοτερο μαθημα των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων μαζι με την γεωμετρια.
 
 
 
Η διδασκαλία της μουσικής ταιριάζει στην φύση των νεων ανθρωπων με αποτελεσμα να αποτελει ενα πολυ ισχυρο οπλο στην διαπλαση των ηθων. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οι Ελληνες φιλοσοφοι μας διδαξαν οτι η ψυχη χρειαζεται αρμονια την οποια θα αποκτησουμε μεσα απο την μουσικη αγωγη.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο μουσικος πολιτισμος ειναι κατι πολυ σημαντικο για την επιβιωση του Ελληνικου εθνους.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ελληνες θα πρεπει να γνωρίζετε σχετικα με την ανεκτιμητη αξια-προσφορα, του μουσικου πολιτισμου στον ανθρωπο. 
 
 
 
 
 
 
 
Ειδικα σε αυτές τις πολύ δυσκολες και επικίνδυνες εποχές για το Ελληνικο εθνος, τα σωστα ειδη μουσικης, αποτελουν πηγη ζωης-επιβιωσεως για ολους. 
 


 
 
 
 
Η Ελληνικη μουσικη (εντεχνο, παραδοσιακο, εκκλησιαστικη, είναι ενα από τα ελαχιστα μεσα τα οποια δημιουργουν φιλεύσπλαχνους ανθρώπους οι οποιοι είναι ενωμενοι και στηριζουν ο ενας τον άλλο σε ολες της δυσκολες στιγμες. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Μεσα από την σωστη μουσικη παιδεια,          παίρνουμε κατι πολύ πολυτιμο, την ανθρωπια και την αλληλεγγύη, ​συστατικα ανεκτίμητα για την συνεχεια ενός εθνους. 
 
 
 
 
 
Τα σωστα ειδη μουσικης αποτελουν οπωσδήποτε αντίβαρο στην μαστιγα του συγχρονου τρόπου ζωής της νεας ταξης και στην εξάπλωση της. 
 
 
 
 
 
 
Μεσα από τα σωστη μουσικη οι γνησιοι Ελληνες θα είναι σε θεση να ερθουν αντιμέτωπα με ολες τις δυσκολιες της ζωης. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Η σωστη μουσικη αποδεδειγμενα προσεφερει τα παντα, σε έναν ανθρωπο λυτρωνει, εξευγενιζει, ισορροπει, καλλιεργει ηρεμει και ομορφαίνει τις ανθρώπινες ψυχές, τις γεμίζει με αγαπη για τον συνάνθρωπο, την ζωη και κάθε τι ωραίο. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Τα σωστα ειδη μουσικης είναι απαραιτητα διοτι είναι το μονο αντιδοτο κατά της οικονομικης, πνευματικης, ηθικης κρισης ενω ταυτοχρονα θα ενισχυσει την αντιμετωπιση των δυσκολιων της ζωης.
 
 
 
 
 
 
 
 
Η μουσικη επιστημη είναι ένα από τα παρα πολύ σημαντικα τμηματα του πολιτισμου και της επιβιωσης για το Ελληνικο εθνος. 
 
 
 
 
 
 
 
Η Ελληνικη μουσικη συμβαλλει στο να αποκτησει ένα ατομο εθνικη και θρησκευτικη συνειδηση.
 
 
 
 
 
 
Κατ επεκτασιν στηριζει την σταθερη συνεχεια της θρησκειας και του εθνους χωρις να υπαρχει κίνδυνος ηθικης-πνευματικης κατάπτωσης, οι οποιες θα οδηγησουν στον αφανισμο του εθνους.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Η μουσικη αγωγη της ψυχης είναι απαραιτητο στοιχειο για την δημιουργια πραγματικων Ελλήνων.  
 
 
 
 
 
 
Την ανεκτιμητη αξια της μουσικής στην ζωή των Ελληνων μας δειχνει και το γεγονός οτι η Εκκλησια χρησιμοποιησε εξ αρχης υμνους και ωδές. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οι αγιοι ιεραρχες μας διδαξαν ότι η μουσικη είναι δωρο του τριαδικου θεου ώστε να συμβαλει στην διαμορφωση των ηθικων αρχων στους Ελληνες. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ενδεικτικα αναφερουν ότι η αρχαια Ελληνικη παιδεια και η Ελληνικη μουσικη προσφερουν ισόποσα στην εξελιξη και το ηθος ολων των ανθρωπων. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Πολυ σημαντικο είναι οτι οι Ιεραρχες με την σειρα τους επιμενουν να ακουνε οι Ελληνες μονον τα σωστα ειδη μουσικης ώστε να εχουν το μεγιστο οφελος στην ψυχη και στην παιδεια. 

 
 
 
 
 
 
 

 
Αντίθετα αναφερουν ότι τα τα αλλα ειδη μουσικης κανουν παρα πολύ μεγαλο κακο στις ψυχες των ανθρωπων, οι οποιοι γινονται ευάλωτοι και εν συνεχεια ανήθικοι και κακοι ανθρωποι. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Η Ελληνικη-ρωμαικη-"βυζαντινη" μουσική είναι το πιο βασικο ειδος μουσικης το οποιο μας δινει τα εχεγγυα της πνευματικης και ηθικης εξελίξεως και σε οδηγει μονιμα στον δρομο του Χριστου. 
 
 
 
 
To βασικο κριτηριο για την επιλογή της σωστης μουσικης είναι να μας βοηθα στην αποκτηση ηθικων αρχων -παιδειας, να συνετίζει, να μας κανει να νιώθουμε ανώτερα αισθηματα, και να μας φερνει κοντα στον θεο. 
 
 
 
 
 
 
 
Οταν η μουσική διακρίνεται απο όλα αυτά τα στοιχ
εια τότε είναι αποδεκτη και πολυτιμη.
 
 
 
 
 
 
Αυτο διότι επιδρά θετικά στον ψυχικό κόσμο και στην παιδεια ​των Ελλήνων προκαλώντας μια τεραστια αισθηση ευφοριας και αγαλλίασης. 
 
 
 
 
 
 
Μεσα από τα ειδικα ειδη μουσικης και χορου, οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, ηταν σε θεση να δημιουργουν ενδιαμεσους χαρακτήρες με βαση το μετρον αριστον, οι οποιοι δεν ηταν ουτε πολύ μαλθακοι, ουτε παρα πολύ σκληροι. 
 
 
 
 
 
 
Αυτες οι κατηγοριες μουσικης, δημιουργησαν τα εκατομμύρια των Ελλήνων ηρωων της αρχαιότητος και του μεσαιωνα. 
 
 
 
 
 
 
Την δημιουργια ηθους μεσα απο την μουσικη παιδεια μας την διδαξε  ο 
υπατος των Ελληνων 
φιλοσοφων ο Αριστοκλης στην Πολιτεία.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο Αριστοκλης μιλησε για την μουσικη ως κυριο μάθημα της βασικης εκπαιδευσης των παιδιων στην Αρχαια Αθήνα. 
 
 
 
 
 
 
Ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλής-Πλατων είχε ​αναφερει​ ότι η μουσικη ειναι η ζωη και η ​ψυχη ολου του σύμπαντος ​διοτι προσφερει τα παντα στους ανθρωπους. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο Αριστοκλης είναι εκεινος ο οποιος πρωτος διδασκει ως κατεξοχήν ιαση ​ψυχης και σωματος την Δωρικη μουσικη, η αρχαία μουσική κλίμακα  αντιστοιχεί στον πρώτο ήχο της Ελληνικης ρωμαικης-"βυζαντινης" μουσικής. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οι αγιοι ιεραρχες επιβεβαιωνουν τους αρχαιους Ελληνες Φιλοσοφους ότι η μουσικη είναι η επιστημη η οποια μεσα από τους ηχους και της σωστες μελωδιες προσφερει ανεκτίμητα στην διαπλαση των σωστων χαρακτηρων και στην εξελιξη του Ελληνικου εθνους. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Το ηθος στην μουσικη διαμορφωνει τον χαρακτηρα το πνευμα και την ψυχη του καθε ανθρωπου. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οι τεσσερις κορυφαιοι νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι
οι ιεραρχες για να μην καταστραφουν οι 
Ελληνες ηθικα, πνευματικα και κατ επεκτασιν στρατιωτικα, πολιτικα και κοινωνικα, δεν επετρεπαν τα ειδη πορνικης μουσικης.    
 
 
 
 
                                               
Αυτα τα εκαναν οι αγιοι με για 
να διακοψουν   
οριστικα τους εβραικους 
δωδεκαθεστικους 
δεσμους μεταξυ του εβραικου δωδεκαθεου και της χριστιανικής θρησκείας απαγόρευσαν την χρήση των προστυχων εβραικων μουσικων και των αντιστοιχων οργανων. (1) 
 
 
 
 
 
Τον 4ο αιώνα μ.χ. , εγιναν προσπαθειες για την αναβαθμιση της εκκλησιατικης μουσικης με στοχο την δημηουργια καλυτερων ανθρωπων.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Σε αυτην την προσπαθεια πρωτοστατουν οι αγιοι της ορθοδοξιας μας.,με επικεφαλεις τους Αγιους ιεραρχες, τον Ιωαννη τον Χρυσοστομο και τον μεγα Βασιλειο. 
 
 
 
 
 
 
 
Το παραδειγμα των αγιων ιεραρχων ως αξιοι συμπαραστατες ακολουθουν και αλλοι συγχρονοι τους οπως ειναι  ο μεγας Αθανασιος, ο  Εφραιμ ο Συρος , ο Αμβροσιος στην Εκκλησία των Μεδιολάνων.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Η βασικη επιδιωξη των Αγιων ιεραρχων ειναι να αποτρεψουν τους Ελληνες απο τα πορνικα και εκφυλα μουσια ακουσματα. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Στα πλαισια αυτων των σκοπων οι αγιοι ιεραρχες θα συθεσουν νεα ειδη εκκλησιαστικης μουσικης για να υπαρχει βέλτιωση των ανθρωπων ειδικα στις ψυχες τους
 
 
 
 
 
Τα νεα ειδη εκκλησιαστικης μουσικης οι αγιοι ιεραρχες τα δημιουργισαν με βαση την μουσικη των Ελληνων Δωριεων.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ειναι γνωστο οτι η μουσικη αυτη ξεχωριζει για την ηθικη της της, την αξιοπρεπεια της, την σεμνοτητα και το μεγαλειο της.  
 
 
 
 
 
 
Επισης οι αγιοι ιεραρχες για τους Ελληνες που επρεπε να εχουν θαρρος και να ειναι γεναιοι επελεξαν να συνδυασουν δυο ειδη μουσικης. 
 
 
 
 
Την δωρικη και την Φρυγικη Μουσικη. 
 
 
 
 
 
 
Την Φρυγικη Μουσικη την επελεξαν διοτι ειναι ενα ειδος μουσικης που σου δημιουργει θαρρος και αυτοπεποιθεση. 
 
 
 
Ολοι οι γνησιοι Ελληνες δια λογους εθνικης και ατομικης επιβιωσεως ειναι απαραιτητο να γινονται κοινωνοι των σωστων ειδων Ελληνικης μουσικης. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Μεσα απο τις αρετες της σωστης Ελληνικης μουσικης  γεμιζουν οι ψυχες μας με ενθουσιασμο, αγαπη και καλοσυνη. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οπως μας διδαξε ο υπατος των φιλοσοφων με βαση το μετρον αριστον οτι το τελειο πολιτευμα ειναι ο συνδυασμος της ολιγαρχιας με την δημοκρατια.
 
 
 
 
Το ιδιο μας διδασκει σχετικα με την Δωρικη μουσικη, διοτι ειναι το ειδος μουσικης το οποιο δημιουργει ενδιαμεσους χαρακτητηρες οι οποιοι δεν ειναι ουτε πολυ σκληροι αλλα δεν ειναι και μαλθακοι.
 
 
 
 
 
 
 

Τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο "μυστικο " επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. 
 
 
 
 
 
Εξαιτιας των χρηστων ηθων και της σωστης παιδειας, οι Ελληνες του μεσαιωνα, από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους ,εγιναν διοικητες του (ρωμαικου κρατους ), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.
 
 
 
 
 
 
 
 
Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. 
 
 
 
 
 
 
 
Ο συνδυασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. 
 
 
 
 
Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος.
 
 
 
 
 
 
Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. 
 
 
 
 
 
 
 
Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. 
 
 
 
 
 
Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων.
 
 
 
 
 
 
Μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου, εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια. 
 
 
 
 
 
 
 
Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο. Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. 
 
 
 
 
 
Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας. 
 
 
 
 
 
Ακομη και ο Αλεξανδρος με πολύ εμπειρους και με πολύ περισσοτερους στρατιώτες και με ένα πανισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο κρατος  πολιτικα και οικονομικα, εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια ,σε σχεση με τον Ηρακλειο.
 
Στα αυτοκρατορικα παλατια της βασιλευουσας ολους εκεινους τους αιωνες, οι προγονοι μας ειχαν καθορισει συγκεκριμενες ωρες κατα τις οποιες σε καθημερινη βαση, ειχαμε ψαλμωδιες. 
 
 
 
 
 
 
Η μουσικη ειναι το πιο σημαντικο μαθημα για την διαμορφωση των γνησιων Ελληνων.
 
 
 
 
Σε συνδυασμο με την Ορθοδοξια, την κατηχηση, τα χρηστα ηθη, την ιστορικη γνωση, το αθλημα του παγκρατιου,ειναι διαχρονικα αποδεδειγμενο οτι θα δημιουργθουν Ελληνες ανωτερης και  ανωτατης ποιοτητας. 
 
 
Μην ξεχαντε το σπουδαιοτερο ολων, οτι ειμαι ο μοναδικος Ελληνας σε ολοκληρο τον κοσμο ο οποιος σας προτεινει αυτον τον συνδυασμο για την εθνικη μας επιβιωση.  
 
 
 
 
 
 
 
 
Το πιο σημαντικο ειναι να συνυπαρχουν ειρηνικα ολοι οι λαοι του πλανητη. 
 
 
 
 
 
 
Για αυτο παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
 
 
 
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
 
 
 
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
 
 
 
 
Τι θα πρεπει να κανουν οι Ελληνες όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο μας ;
 
 
 
 
Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως 
 
;

 
 
 
Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου κρατους.
 
 
 
 
Από ολους τους προαναφερομενους εξαιρειται,
ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων  μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και          μηδεν αγαν.  
 
 
 
 
Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-σημιτες που απο μονοθειστες της Π.διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες του δωδεκαθεου.
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους Σημιτες. 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των Σημιτων. 

 

Ειναι ιστορικα γνωστο και αποδεδειγμενο οτι ολοι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, ποιητες, επιστημονες κλπ, καταδικαζαν το ξενοφερτο εβραικο δωδεκαθεο ως εωσφορικο και αναξιο του ιερου αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου.
 
 

 
 
 

 

 
 
 
 
 
 

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ.

 
 
 
 
 

Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΦΟΙΝΙΚΩΝ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ

 

Ανατρεχοντας στους ιερους αρχαιους Ελληνες τον Εκαταιο Μιλησιο (Στραβων 7, 321), τον Θουκυδιδη (Α, 3 – 9), τον Ηροδοτο (Ιστορια Α 54 - 58), τον Ισοκρατη (Παναθηναικος, Ελένης εγκωμιον 68 – 69, Πανηγυρικος ), τον Διοδωρο (1, 23-24 και 28-29,  Μ, αποσπασμα 3), τον Υπατο των Φιλοσοφων τον Αριστοκλη (Μενεξενος, 245c-d) , θα δειτε οτι ολοι μας αναφερουν ακριβως τα ιδια σχετικα με τους Φοινικες και τους αλλους αλλοδαπους εωσφοριστες του δωδεκαθεου, οι οποιοι εισαβαλαν στην Ελλαδα. 

 

Πριν ακομη  απο τον  Τρωικο πολεμο  το 1500 π.Χ. ξεσπουν στην Αιγυπτο ασθενειες. 

 

 

Οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς εβραιους αλλόφυλους. 

 

 

Οι εβραιοι για να αποφυγουν τους εξαγριωμενους Αιγυπτιους, εγκαταλειπουν την Αιγυπτο . 

 

 

Απο αυτους καποιοι εβραιοι με αρχηγο τον Μωυση κατευθυνθηκαν δια ξηρας στο Ισραηλ. 

 

 

Οι Εβραιοι Δαναοι με πλοία και με αρχηγό το Δαναο, πηγαν αρχικα στην Ροδο και εν συνεχεια  στο Αργος της Πελοποννησου. 

 

 

 

Οταν έφτασαν στο Αργος ηρθαν σε συγκρουση με τους ΅Ελληνες κατοίκους, που ηταν Αχαιοί στην καταγωγη. 

 

 

 

Εντουτοις ο βασιλιας των Αργειων, ο Γελανωρ, δεν είχε  διάδοχο και παραλληλα δεν ειχε στρατηγικες ικανοτητες γιανα νικησει τους εβαιρους δαναους.

 

 

 

Κατω υπο αυτες τις συνθηκες οι Αργειοι προσκαλεσαν τον Δαναο για συνθηκολόγηση ωστε να γινει κοινος βασιλιας, Ελληνων και Εβραιων. 

 

 

Αυτος ειναι και ο λογος που  οι κατοικοι του Άργους ονομαζονταν Αχαιοι και Δαναοι . 

 

 

 

Συμφωνα με του Αριστοκλη Ισοκρατη, Θουκυδιδη, οι Δαναοι επιτεθηκαν στην Πελοποννησο το ετος 1511 π.Χ. και ο Καδμος στην Βοιωτία το ετος 1519 π.Χ. 

 

 

 

ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ :

 

 Την παλιά εποχη ξεσπασε λοιμωδης ασθενεια στην Αιγυπτο και οι Αιγυπτιοι  απεδωσαν τις ασθενεις στους ασεβείς αλλόφυλους. 

 

Τοτε οι αλλοδαποι εφυγαν και ηρθαν στην Ελλαδα. 

 

Αρχηγοι των αλλοδαπων ηταν ο Καδμος και ο Δαναος. 

 

 

Οι υπόλοιποι εβραιοι δωδεκαθειστες πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ηταν ο Μωυσης, ο οποιος  ειχε φρονηση και ανδρεια (Διοδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, αποσπασμα 3).

 

 

Oι Εβραιοι που εφυγαν μαζι με τον Δαναο απο την Αιγυπτο εγκατασταθηκαν στο Αργος , ενω οι υπολοιποι πηγαν των Κολχωνστον στην Ιουδαια. 

 

O Φοινικας Κάδμος γεννηθηκε στις Θήβες της Αιγυπτου, και ενα απο τα παιδια του ηταν και η εβραια Σεμελη. 

 

Στα κατοπινά χρόνια, ο Ορφέας, που απόκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Έλληνες για την μουσική, τις τελετές και τα θεολογικά ζητήματα, φιλοξενηθηκε απο τους απογονους του Καδμου. 

 

 

Εκει  στην Θηβα απολαμβανε μεγαλες τιμες διοτι ειχε μυηθει στον εβραικο εωσφορισμο (Διοδωρος Σικελιωτης, βίβλος 1, 23-24 και 28-29).

 

 

 

Ο Εκαταίος ο Μιλήσιος αναφερει οτι την Πελοποννησο εκτος απο τους Ελληνες την κατοικησαν βαρβαροι. 

 

 

Ολοκληρη σχεδόν η Ελλαδα ηταν πλεον κατοικία εβραιων  στους παλιούς καιρους.

 

Αυτο διοτι ο Πελοπας εφερε εναν λαο απο στην  Πελοπόννησο, ενω ο Δαναός από την Αίγυπτο  , οι Δρυοπες, οι Καυκωνες  οι Πελασγοι και οι Λελεγες  μοιρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό. 

 

Την Αττικη κατέλαβαν οι εωσφοριστες Θρακες, οι οποιοι εισεβαλν με αρχηγο τον μεγαλο μαγο τον Ευμολπο.

 

 Την Βιοωτια και την  Θηβα την κατεκτησαν οι Φοινικες που εισεβαλαν με τον Καδμο.

 

 

ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.

 

 

 

50

1 σχεδὸν δὲ καὶ πάντων τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν ἐξ Αἰγύπτου ἐλήλυθε ἐς τὴν Ἑλλάδα. διότι μὲν γὰρ ἐκ τῶν βαρβάρων ἥκει, πυνθανόμενος οὕτω εὑρίσκω ἐόν· δοκέω δ᾽ ὦν μάλιστα ἀπ᾽ Αἰγύπτου ἀπῖχθαι. 2 ὅτι γὰρ δὴ μὴ Ποσειδέωνος καὶ Διοσκούρων, ὡς καὶ πρότερόν μοι ταῦτα εἴρηται, καὶ Ἥρης καὶ Ἱστίης καὶ Θέμιος καὶ Χαρίτων καὶ Νηρηίδων, τῶν ἄλλων θεῶν Αἰγυπτίοισι αἰεί κοτε τὰ οὐνόματα ἐστὶ ἐν τῇ χώρῃ. λέγω δὲ τὰ λέγουσι αὐτοὶ Αἰγύπτιοι. τῶν δὲ οὔ φασι θεῶν γινώσκειν τὰ οὐνόματα, οὗτοι δέ μοι δοκέουσι ὑπὸ Πελασγῶν ὀνομασθῆναι, πλὴν Ποσειδέωνος· τοῦτον δὲ τὸν θεὸν παρὰ Λιβύων ἐπύθοντο·

 

 3 οὐδαμοὶ γὰρ ἀπ᾽ ἀρχῆς Ποσειδέωνος οὔνομα ἔκτηνται εἰ μὴ Λίβυες καὶ τιμῶσι τὸν θεὸν τοῦτον αἰεί. νομίζουσι δ᾽ ὦν Αἰγύπτιοι οὐδ᾽ ἥρωσι οὐδέν.

 
 
 
 

51[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν καὶ ἄλλα πρὸς τούτοισι, τὰ ἐγὼ φράσω, Ἕλληνες ἀπ᾽ Αἰγυπτίων νενομίκασι· τοῦ δὲ Ἑρμέω τὰ ἀγάλματα ὀρθὰ ἔχειν τὰ αἰδοῖα ποιεῦντες οὐκ ἀπ᾽ Αἰγυπτίων μεμαθήκασι, ἀλλ᾽ ἀπὸ Πελασγῶν πρῶτοι μὲν Ἑλλήνων ἁπάντων Ἀθηναῖοι παραλαβόντες, παρὰ δὲ τούτων ὧλλοι.

 

 2 Ἀθηναίοισι γὰρ ἤδη τηνικαῦτα ἐς Ἕλληνας τελέουσι Πελασγοὶ σύνοικοι ἐγένοντο ἐν τῇ χώρῃ, ὅθεν περ καὶ Ἕλληνες ἤρξαντο νομισθῆναι. ὅστις δὲ τὰ Καβείρων ὄργια μεμύηται, τὰ Σαμοθρήικες ἐπιτελέουσι παραλαβόντες παρὰ Πελασγῶν, οὗτος ὡνὴρ οἶδε τὸ λέγω· 3 τὴν γὰρ Σαμοθρηίκην οἴκεον πρότερον Πελασγοὶ οὗτοι οἵ περ Ἀθηναίοισι σύνοικοι ἐγένοντο, [καὶ παρὰ τούτων Σαμοθρήικες τὰ ὄργια παραλαμβάνουσι]. 4 ὀρθὰ ὦν ἔχειν τὰ αἰδοῖα τἀγάλματα τοῦ Ἑρμέω Ἀθηναῖοι πρῶτοι Ἑλλήνων μαθόντες παρὰ Πελασγῶν ἐποιήσαντο· οἱ δὲ Πελασγοὶ ἱρόν τινα λόγον περὶ αὐτοῦ ἔλεξαν, [τὰ ἐν τοῖσι ἐν Σαμοθρηίκῃ μυστηρίοισι δεδήλωται].

52[Επεξεργασία]

1 ἔθυον δὲ πάντα πρότερον οἱ Πελασγοὶ θεοῖσι ἐπευχόμενοι, ὡς ἐγὼ ἐν Δωδώνῃ οἶδα ἀκούσας, ἐπωνυμίην δὲ οὐδ᾽ οὔνομα ἐποιεῦντο οὐδενὶ αὐτῶν· οὐ γὰρ ἀκηκόεσάν κω. θεοὺς δὲ προσωνόμασαν σφέας ἀπὸ τοῦ τοιούτου, ὅτι κόσμῳ θέντες τὰ πάντα πρήγματα καὶ πάσας νομὰς εἶχον. 2 ἔπειτα δὲ χρόνου πολλοῦ διεξελθόντος ἐπύθοντο ἐκ τῆς Αἰγύπτου ἀπικόμενα τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν τῶν ἄλλων, (Διονύσου δὲ ὕστερον πολλῷ ἐπύθοντο). καὶ μετὰ χρόνον ἐχρηστηριάζοντο περὶ τῶν οὐνομάτων ἐν Δωδώνῃ· (τὸ γὰρ δὴ μαντήιον τοῦτο νενόμισται ἀρχαιότατον τῶν ἐν Ἕλλησι χρηστηρίων εἶναι, καὶ ἦν τὸν χρόνον τοῦτον μοῦνον). 3 ἐπεὶ ὦν ἐχρηστηριάζοντο ἐν τῇ Δωδώνῃ οἱ Πελασγοὶ εἰ ἀνέλωνται τὰ οὐνόματα τὰ ἀπὸ τῶν βαρβάρων ἥκοντα, ἀνεῖλε τὸ μαντήιον χρᾶσθαι. ἀπὸ μὲν δὴ τούτου τοῦ χρόνου ἔθυον τοῖσι οὐνόμασι τῶν θεῶν χρεώμενοι· παρὰ δὲ Πελασγῶν Ἕλληνες ἐξεδέξαντο ὕστερον.

 
 
 

55[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν τῶν ἐν Θήβῃσι ἱρέων ἤκουον, τάδε δὲ Δωδωναίων φασὶ αἱ προμάντιες· δύο πελειάδας μελαίνας ἐκ Θηβέων τῶν Αἰγυπτιέων ἀναπταμένας τὴν μὲν αὐτέων ἐς Λιβύην τὴν δὲ παρὰ σφέας ἀπικέσθαι,

2 ἱζομένην δέ μιν ἐπὶ φηγὸν αὐδάξασθαι φωνῇ ἀνθρωπηίῃ ὡς χρεὸν εἴη μαντήιον αὐτόθι Διὸς γενέσθαι, καὶ αὐτοὺς ὑπολαβεῖν θεῖον εἶναι τὸ ἐπαγγελλόμενον αὐτοῖσι, καί σφεας ἐκ τούτου ποιῆσαι. 3 τὴν δὲ ἐς τοὺς Λίβυας οἰχομένην πελειάδα λέγουσι Ἄμμωνος χρηστήριον κελεῦσαι τοὺς Λίβυας ποιέειν· ἔστι δὲ καὶ τοῦτο Διός. 

 

Δωδωναίων δὲ αἱ ἱρεῖαι, τῶν τῇ πρεσβυτάτῃ οὔνομα ἦν Προμένεια, τῇ δὲ μετὰ ταύτην Τιμαρέτη, τῇ δὲ νεωτάτῃ Νικάνδρη, ἔλεγον ταῦτα· συνωμολόγεον δέ σφι καὶ οἱ ἄλλοι Δωδωναῖοι οἱ περὶ τὸ ἱρόν.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Μουσικο Σχολειο Βολου - Δρομοι του Αρχαγγελου. - YouTube
 
 
 
 
 
 
 
 
 
" rel="nofollow" style="box-sizing:border-box;margin:0px;padding:0px;border:0px;vertical-align:baseline;color:rgb(25,106,212);text-decoration:none;outline-style:none" target="_blank">'VRECHEI STI FTOCHOGEITONIA'' - ''ΒΡΕΧΕΙ ΣΤΗ ...
 
 
 
 
" rel="nofollow" style="box-sizing:border-box;margin:0px;padding:0px;border:0px;vertical-align:baseline;color:rgb(25,106,212);text-decoration:none;background-image:none;outline-style:none" target="_blank">https://
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
" style="box-sizing:border-box;margin:0px;padding:0px;border:0px;vertical-align:baseline;color:rgb(17,85,204);text-decoration:none;font-family:arial,sans-serif" target="_blank">Μουσικό Σχολείο Βόλου Ό,τι κι αν πω δε σε ξεχνώ - Διάρκεια: 3:06. Βασίλης Καραβάς400 προβολές