ΣΕ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΕ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Το Ελληνικο εθνος προσπαθουν να το αφανισουν εδω και πολλες χιλιαδες χρονια. 


 
 
 
 
Οι αιτιες ειναι ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος και η Ορθοδοξια.  
 
 
 
 
 
Αυτα τα δυο μονιμα αποτελουν απο την αρχαιοτητα το μεγαλυτερο και ανυπερβλητο εμποδιο για την επιβολη της εωσφορικης νεας ταξης πραγματων.  
 
 
 
 
 
 
Ειναι πλεον γνωστο στους περισσοτερους οτι ο εωσφορισμος ειναι η  "θρησκεια" της ανομιας, της αταξιας, της σεξουαλικης διαφθορας καθως και πασης φυσεως τρελας, ανωμαλιας και καταστροφης. 
 
 
 
 
 
 
 
Για τους εωσφοριστες του δωδεκαθεου αποτελει ιερο σκοπο να εξαφανισουν δια παντος το Ελληνικο εθνος.
 
 
 
 
 
 
Ομως με τα απο καθε μεγαλη εθνικη καταστροφη την οποια μας προκαλουσαν οι δωδεκαθειστες
ερχοταν η ανασταση του Ελληνικου εθνους.
 
 
 
 
 
 
Ταυτοχρονα μεγαλουργουσαμε με επιτευγματα τα οποια δεν επετυχε κανενα αλλο εθνος σε ολοκληρο το κοσμο. 
 
 
 
 
 
 
Οταν μας κατεστρεψαν ολοσχερος οι φοινικες  δωδεκαθειστες με την εισβολη απο την Αιγυπτο και διελυσαν τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο το αποτελεσμα ηταν να κατακτηθει κατ ουσιαν  αμαχητι η Ελλαδα απο τους Ρωμαιους. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ομως οι Ελληνες ανεκαμψαν για αυτο και επετυχαν να απελευθερωθουν.
 
 
 
 
Παραλληλα, εφτασε το εθνος εφτασε στο απογειο του Ελληνισμου απο καταβολης κοσμου, διοτι
εγιναν οι αγιοι προγονοι μας αναιμακτα διοικητες στο Ρωμαικο κρατος στο οποιο ηταν επι αιωνες σκλαβοι. 
 

 
 
 
 
 
Οταν κυνηγησαν τους Ελληνες Δωριεις οι αλλοδαποι δωδεκαθειστες απο την Πελοπονησο και την Στερεα Ελλαδα τους οποιους εν συνεχεια τους εκτοπισαν στην αρχαια Ηπειρο, τοτε εγιναν αθελα τους η αιτια για την δημιουργια του του ενδοξου Ελληνικου Μακεδονικου εθνους.
 
 
 
 
 
Με την δημιουργια του ιερου Μακεδονικου (Δωρικου) Ελληνισμου η Ελλαδα θα φτασει για μια ακομη φορα να θριαμβευσει με τον Μεγα Αλεξανδρο.
 
 
 
 
Οταν επιχειρησαν στους Περσικους πολεμους να κανουν υποτακτικους και συμμαχους τους αρχαιους Αθηναιους, εναντιον των υπολοιπων Ελληνικων πολεων, απετυχαν.
 
 
 
 
 
Αυτο εγινε εξαιτιας της πολιτικης τους να δημιουργουν εμφυλιους σπαραγμους αναμεσα στις αρχαιες Ελληνικες πολεις. 
 
 
 
 
 
 
 
Καθε φορα που επιχειρουν οι εωσφοριστες του Φοινικικου-Αιγυπτιακου δωδεκαθεου στο περασμα των αιωνων να μας κανουν κακο, καταληγουν χωρις καμια προθεση απο την πλευρα τους να ευεργετουν το Ελληνικο εθνος.  
 
 
 
 
 
 
Αυτο συμβαινει διοτι ειναι ικανοι μονον για κακο, για αδικιες και καταστροφες. 
 
 
 
 
Μονον που το κακο οπως και η καθε πολυ κακη πραξη γινεται παρα πολυ ευκολα καθως ακομη και ατομα με μειωμενες ικανοτητες τα οποια δεν εχουν ηθικη-παιδεια μπορουν να κανουν οτιδηποτε καταστροφικο. 
 
 
 
 
Με αυτους τους τροπους νιωθουν ολοι οι ανανδροι και οι ανικανοι οτι ειναι καποιοι.
 
 
 
 
 

Ολα τα ανδραποδα απο καταβολης κοσμου,  οπως κανουν ολοι οι αχρηστοι, προσπαθουν να καλυψουν την ανικανοτητα τους με κακια, προσβολες ανομια, αταξια, και προδοσιες. 
 
 
 
 
 
 
Στον αντιποδα για να κανεις καλο θελει κοπο, παρα πολυ μεγαλο ενω ταυτοχρονα πρεπει να εχεις ηθικη,παιδεια, ανδρισμο και αξιοπρεπεια.
 
 
 
 
 
 
Απο τα παναρχαια χρονια ολοι οι ανανδροι και οι αχρηστοι εωσφοριστες το μονον το οποιο κανουν ειναι σφαγες, κλοπες, εμπρησμους, βιασμους,  σκλαβωμα γυναικων.
 
 
 
 
Επισης κανουν πλεκτανες και αδικιες πασης φυσεως εις βαρος αλλων αθωων. 
 
 
 
 
Απο την αλλη οι Ελληνες απο καταβολης κοσμου
δημιουργουν σε ολους τους τομεις οπως ειναι οι επιστημες, οι τεχνες, ο αθλητισμος και γενικοτερα επι παντος επιστητου για το καλο της
ανθρωποτητας.
 
 
 
 
 
 
Οι εκαστοτε προδοτες διοτι δεν ειναι Ελληνες αλλα ειναι  αλλοδαποι, για αυτο παντοτε κανουν ενα τεραστιο λαθος, διοτι εσκεμενα αγνοουν ενα παρα πολυ σημαντικο αξιωμα.
 
 
 
 
ΤΟ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΞΙΩΜΑ.
 
 
 
 
Το αξιωμα αυτο ειναι οτι το κακο αρχικα επικρατει ενω παντοτε στο τελος ητταται. 
 
 
 
 
 
Σε διαφορετικη περιπτωση εαν δεν ισχυε αυτο το ιερο αξιωμα η Ελλαδα θα ειχε εξαφανιστει απο προσωπου γης παρα πολλους αιωνες πριν. 
 
 
 
 
Εδω και πολλες χιλιαδες χρονια το εχουμε δει αυτο παρα πολλες φορες να γινεται στην περιπτωση του Ελληνικου εθνους.  
 
 
 
 
 
Το ιερο αυτο αξιωμα μας το διδαξε ο Μεγας φιλοσοφος ο Αριστοκλης, οτι μετα απο κατι κακο ερχεται παντοτε κατι παρα πολυ καλο. 
 
 
 
 
 
Η διαφορετικα οπως το ερμηνευσε ο Οδυσσεας Ελυτης :  Σε ευλογημενη ημερα βγαζει παντα το κακο. 
 
 
Ο Οδυσσέας Ελύτης πιστός στο αξίωμα που μας δίδαξε ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλης, ότι μετά από κάθε κακό έρχεται πάντοτε κάτι καλό.
 
 
 
Για αυτο έγραψε το ποίημα αυτό, το οποίο μελοποιήθηκε. 
 
 
 
 
 
Ας ευχηθούμε Ελληνες να μην είμαστε εμείς η εξαίρεση αυτού του ιερού αξιώματος που μας δίδαξαν οι κορυφαίοι πανεπιστήμονες. 
 
 
 
Ολα αυτά με βάση την παρακμή και το κατάντημα στο οποίο έχουμε περιέλθει ως Εθνος. 
 
 
Ευτυχώς όμως υπάρχει και αυτή η Ελλάδα στην σύγχρονη εποχή. 
 
 
 
Η Ελλάδα του Ελύτη, του Ρίτσου, του Παλαμά, του Μαβιλη και  των Μουσικών Σχολείων. 
 
 
 
Μια Ελλάδα που αποτελεί μια όαση στην αταξία, την ανομία και την καταστροφή που έχουν επιβάλλει οι "Νεοταξίτες".
 
 
 
Στις μέρες μας η ποιότητα ζωής, σκέψης και έκφρασης έχει εξευτελιστεί σε πολύ μεγαλο βαθμο.
 
Ο Ηλιος ο ηλιατορας είναι  ενα έργο γεμάτο Ελλαδα-ζωη, ηλιο, φως, θάλασσα, γεμάτο μνήμες και ιστορία. 
 
 
Το κειμενο του Ελύτη, είναι μια  εμπνευσμενη μελοποιηση από τον Δημητρη Λαγιο.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Γιάννης Ρίτσος έγραψε το ΕΔΩ ΤΟ ΦΩΣ.  
 
 
Με αυτο το ιερο αξιωμα ειναι συμφωνος και ο Γιαννης Ριτσος για αυτο εγραψε και το πολυ σημαντικο ποιημα το οποιο μελοποιηθηκε : 
 
 
 
Σε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει μηδέ αλυσίδα στου Ρωμιού και στ’ αγεριού το πόδι.
 
 
 
 
 
 
 
 

ΝΤΑΛΑΡΑΣ DALARAS " ΕΔΩ ΤΟ ΦΩΣ " 1974 - YouTube

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο "μυστικο " επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. 
 
 
 
 
 
Εξαιτιας των χρηστων ηθων και της σωστης παιδειας, οι Ελληνες του μεσαιωνα, από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους ,εγιναν διοικητες του (ρωμαικου κρατους ), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.
 
 
 
 
 
 
 
Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. 
 
 
 
 
 
 
 
Ο συνδυασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. 
 
 
 
 
Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος.
 
 
 
 
 
 
Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. 
 
 
 
 
 
 
 
Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. 
 
 
 
Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. 
 
 
 
 
 
Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων.
 
 
 
 
 
 
Μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου, εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια. 
 
 
 
 
 
 
 
Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο. Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. 
 
 
 
 
 
Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας. 
 
 
 
 
 
Ακομη και ο Αλεξανδρος με πολύ εμπειρους και με πολύ περισσοτερους στρατιώτες και με ένα πανισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο κρατος  πολιτικα και οικονομικα, εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια ,σε σχεση με τον Ηρακλειο.
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Το πιο σημαντικο ειναι να συνυπαρχουν ειρηνικα ολοι οι λαοι του πλανητη. 
 
 
 
 
 
 
Για αυτο παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
 
 
 
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
 
 
 
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
 
 
 
 
Τι θα πρεπει να κανουν οι Ελληνες όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο μας ;
 
 
 
 
Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως 
 
;

 
 
 
Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου κρατους.
 
 
 
 
Από ολους τους προαναφερομενους εξαιρειται,
ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων  μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και          μηδεν αγαν.  
 
 
 
 
Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-σημιτες που απο μονοθειστες της Π.διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες του δωδεκαθεου.
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους Σημιτες. 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των Σημιτων. 

 

Ειναι ιστορικα γνωστο και αποδεδειγμενο οτι ολοι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, ποιητες, επιστημονες κλπ, καταδικαζαν το ξενοφερτο εβραικο δωδεκαθεο ως εωσφορικο και αναξιο του ιερου αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου.
 
 

 
 
 

 

 
 
ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ 
ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 
ΕΒΡΑΙΚΟ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
ΕΘΝΟΚΤΟΝΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ :
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 

Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΦΟΙΝΙΚΩΝ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ

 

Ανατρεχοντας στους ιερους αρχαιους Ελληνες τον Εκαταιο Μιλησιο (Στραβων 7, 321), τον Θουκυδιδη (Α, 3 – 9), τον Ηροδοτο (Ιστορια Α 54 - 58), τον Ισοκρατη (Παναθηναικος, Ελένης εγκωμιον 68 – 69, Πανηγυρικος ), τον Διοδωρο (1, 23-24 και 28-29,  Μ, αποσπασμα 3), τον Υπατο των Φιλοσοφων τον Αριστοκλη (Μενεξενος, 245c-d) , θα δειτε οτι ολοι μας αναφερουν ακριβως τα ιδια σχετικα με τους Φοινικες και τους αλλους αλλοδαπους εωσφοριστες του δωδεκαθεου, οι οποιοι εισαβαλαν στην Ελλαδα. 

 

Πριν ακομη  απο τον  Τρωικο πολεμο το 1500 π.χ.,  ξεσπουν στην Αιγυπτο ασθενειες. 

 

 

Οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς εβραιους αλλόφυλους. 

 

 

Οι εβραιοι για να αποφυγουν τους εξαγριωμενους Αιγυπτιους, εγκαταλειπουν την Αιγυπτο . 

 

 

Απο αυτους καποιοι εβραιοι με αρχηγο τον Μωυση κατευθυνθηκαν δια ξηρας στο Ισραηλ. 

 

 

Οι Εβραιοι Δαναοι με πλοία και με αρχηγό το Δαναο, πηγαν αρχικα στην Ροδο και εν συνεχεια  στο Αργος της Πελοποννησου. 

 

 

 

Οταν έφτασαν στο Αργος ηρθαν σε συγκρουση με τους ΅Ελληνες κατοίκους, που ηταν Αχαιοί στην καταγωγη. 

 

 

 

Εντουτοις ο βασιλιας των Αργειων, ο Γελανωρ, δεν είχε  διάδοχο και παραλληλα δεν ειχε στρατηγικες ικανοτητες γιανα νικησει τους εβαιρους δαναους.

 

 

 

Κατω υπο αυτες τις συνθηκες οι Αργειοι προσκαλεσαν τον Δαναο για συνθηκολόγηση ωστε να γινει κοινος βασιλιας, Ελληνων και Εβραιων. 

 

 

Αυτος ειναι και ο λογος που  οι κατοικοι του Άργους ονομαζονταν Αχαιοι και Δαναοι . 

 

 

 

Συμφωνα με του Αριστοκλη Ισοκρατη, Θουκυδιδη, οι Δαναοι επιτεθηκαν στην Πελοποννησο το ετος 1511 π.Χ. και ο Καδμος στην Βοιωτία το ετος 1519 π.Χ. 

 

 

 

ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ :

 

 Την παλιά εποχη ξεσπασε λοιμωδης ασθενεια στην Αιγυπτο και οι Αιγυπτιοι  απεδωσαν τις ασθενεις στους ασεβείς αλλόφυλους. 

 

Τοτε οι αλλοδαποι εφυγαν και ηρθαν στην Ελλαδα. 

 

Αρχηγοι των αλλοδαπων ηταν ο Καδμος και ο Δαναος. 

 

 

Οι υπόλοιποι εβραιοι δωδεκαθειστες πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ηταν ο Μωυσης, ο οποιος  ειχε φρονηση και ανδρεια (Διοδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, αποσπασμα 3).

 

 

Oι Εβραιοι που εφυγαν μαζι με τον Δαναο απο την Αιγυπτο εγκατασταθηκαν στο Αργος , ενω οι υπολοιποι πηγαν των Κολχωνστον στην Ιουδαια. 

 

O Φοινικας Κάδμος γεννηθηκε στις Θήβες της Αιγυπτου, και ενα απο τα παιδια του ηταν και η εβραια Σεμελη. 

 

Στα κατοπινά χρόνια, ο Ορφέας, που απόκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Έλληνες για την μουσική, τις τελετές και τα θεολογικά ζητήματα, φιλοξενηθηκε απο τους απογονους του Καδμου. 

 

 

Εκει  στην Θηβα απολαμβανε μεγαλες τιμες διοτι ειχε μυηθει στον εβραικο εωσφορισμο (Διοδωρος Σικελιωτης, βίβλος 1, 23-24 και 28-29).

 

 Ο Εκαταίος ο Μιλήσιος αναφερει οτι την Πελοποννησο εκτος απο τους Ελληνες την κατοικησαν βαρβαροι. Ολοκληρη σχεδόν η Ελλαδα ηταν πλεον κατοικία εβραιων  στους παλιούς καιρους.

 

Αυτο διοτι ο Πελοπας εφερε εναν λαο απο στην  Πελοπόννησο, ενω ο Δαναός από την Αίγυπτο, οι Δρυοπες, οι Καυκωνες  οι Πελασγοι και οι Λελεγες  μοιρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό. 

 

Την Αττικη κατέλαβαν οι εωσφοριστες Θρακες, οι οποιοι εισεβαλν με αρχηγο τον μεγαλο μαγο τον Ευμολπο.

 

 Την Βιοωτια και την  Θηβα την κατεκτησαν οι Φοινικες που εισεβαλαν με τον Καδμο.

 

 

ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.

 

 

 

50

1 σχεδὸν δὲ καὶ πάντων τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν ἐξ Αἰγύπτου ἐλήλυθε ἐς τὴν Ἑλλάδα. διότι μὲν γὰρ ἐκ τῶν βαρβάρων ἥκει, πυνθανόμενος οὕτω εὑρίσκω ἐόν· δοκέω δ᾽ ὦν μάλιστα ἀπ᾽ Αἰγύπτου ἀπῖχθαι. 2 ὅτι γὰρ δὴ μὴ Ποσειδέωνος καὶ Διοσκούρων, ὡς καὶ πρότερόν μοι ταῦτα εἴρηται, καὶ Ἥρης καὶ Ἱστίης καὶ Θέμιος καὶ Χαρίτων καὶ Νηρηίδων, τῶν ἄλλων θεῶν Αἰγυπτίοισι αἰεί κοτε τὰ οὐνόματα ἐστὶ ἐν τῇ χώρῃ. λέγω δὲ τὰ λέγουσι αὐτοὶ Αἰγύπτιοι. τῶν δὲ οὔ φασι θεῶν γινώσκειν τὰ οὐνόματα, οὗτοι δέ μοι δοκέουσι ὑπὸ Πελασγῶν ὀνομασθῆναι, πλὴν Ποσειδέωνος· τοῦτον δὲ τὸν θεὸν παρὰ Λιβύων ἐπύθοντο·

 

 3 οὐδαμοὶ γὰρ ἀπ᾽ ἀρχῆς Ποσειδέωνος οὔνομα ἔκτηνται εἰ μὴ Λίβυες καὶ τιμῶσι τὸν θεὸν τοῦτον αἰεί. νομίζουσι δ᾽ ὦν Αἰγύπτιοι οὐδ᾽ ἥρωσι οὐδέν.

 
 
 
 

51[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν καὶ ἄλλα πρὸς τούτοισι, τὰ ἐγὼ φράσω, Ἕλληνες ἀπ᾽ Αἰγυπτίων νενομίκασι· τοῦ δὲ Ἑρμέω τὰ ἀγάλματα ὀρθὰ ἔχειν τὰ αἰδοῖα ποιεῦντες οὐκ ἀπ᾽ Αἰγυπτίων μεμαθήκασι, ἀλλ᾽ ἀπὸ Πελασγῶν πρῶτοι μὲν Ἑλλήνων ἁπάντων Ἀθηναῖοι παραλαβόντες, παρὰ δὲ τούτων ὧλλοι.

 

 2 Ἀθηναίοισι γὰρ ἤδη τηνικαῦτα ἐς Ἕλληνας τελέουσι Πελασγοὶ σύνοικοι ἐγένοντο ἐν τῇ χώρῃ, ὅθεν περ καὶ Ἕλληνες ἤρξαντο νομισθῆναι. ὅστις δὲ τὰ Καβείρων ὄργια μεμύηται, τὰ Σαμοθρήικες ἐπιτελέουσι παραλαβόντες παρὰ Πελασγῶν, οὗτος ὡνὴρ οἶδε τὸ λέγω· 3 τὴν γὰρ Σαμοθρηίκην οἴκεον πρότερον Πελασγοὶ οὗτοι οἵ περ Ἀθηναίοισι σύνοικοι ἐγένοντο, [καὶ παρὰ τούτων Σαμοθρήικες τὰ ὄργια παραλαμβάνουσι]. 4 ὀρθὰ ὦν ἔχειν τὰ αἰδοῖα τἀγάλματα τοῦ Ἑρμέω Ἀθηναῖοι πρῶτοι Ἑλλήνων μαθόντες παρὰ Πελασγῶν ἐποιήσαντο· οἱ δὲ Πελασγοὶ ἱρόν τινα λόγον περὶ αὐτοῦ ἔλεξαν, [τὰ ἐν τοῖσι ἐν Σαμοθρηίκῃ μυστηρίοισι δεδήλωται].

52[Επεξεργασία]

1 ἔθυον δὲ πάντα πρότερον οἱ Πελασγοὶ θεοῖσι ἐπευχόμενοι, ὡς ἐγὼ ἐν Δωδώνῃ οἶδα ἀκούσας, ἐπωνυμίην δὲ οὐδ᾽ οὔνομα ἐποιεῦντο οὐδενὶ αὐτῶν· οὐ γὰρ ἀκηκόεσάν κω. θεοὺς δὲ προσωνόμασαν σφέας ἀπὸ τοῦ τοιούτου, ὅτι κόσμῳ θέντες τὰ πάντα πρήγματα καὶ πάσας νομὰς εἶχον. 2 ἔπειτα δὲ χρόνου πολλοῦ διεξελθόντος ἐπύθοντο ἐκ τῆς Αἰγύπτου ἀπικόμενα τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν τῶν ἄλλων, (Διονύσου δὲ ὕστερον πολλῷ ἐπύθοντο). καὶ μετὰ χρόνον ἐχρηστηριάζοντο περὶ τῶν οὐνομάτων ἐν Δωδώνῃ· (τὸ γὰρ δὴ μαντήιον τοῦτο νενόμισται ἀρχαιότατον τῶν ἐν Ἕλλησι χρηστηρίων εἶναι, καὶ ἦν τὸν χρόνον τοῦτον μοῦνον). 3 ἐπεὶ ὦν ἐχρηστηριάζοντο ἐν τῇ Δωδώνῃ οἱ Πελασγοὶ εἰ ἀνέλωνται τὰ οὐνόματα τὰ ἀπὸ τῶν βαρβάρων ἥκοντα, ἀνεῖλε τὸ μαντήιον χρᾶσθαι. ἀπὸ μὲν δὴ τούτου τοῦ χρόνου ἔθυον τοῖσι οὐνόμασι τῶν θεῶν χρεώμενοι· παρὰ δὲ Πελασγῶν Ἕλληνες ἐξεδέξαντο ὕστερον.

 
 
 

55[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν τῶν ἐν Θήβῃσι ἱρέων ἤκουον, τάδε δὲ Δωδωναίων φασὶ αἱ προμάντιες· δύο πελειάδας μελαίνας ἐκ Θηβέων τῶν Αἰγυπτιέων ἀναπταμένας τὴν μὲν αὐτέων ἐς Λιβύην τὴν δὲ παρὰ σφέας ἀπικέσθαι,

2 ἱζομένην δέ μιν ἐπὶ φηγὸν αὐδάξασθαι φωνῇ ἀνθρωπηίῃ ὡς χρεὸν εἴη μαντήιον αὐτόθι Διὸς γενέσθαι, καὶ αὐτοὺς ὑπολαβεῖν θεῖον εἶναι τὸ ἐπαγγελλόμενον αὐτοῖσι, καί σφεας ἐκ τούτου ποιῆσαι. 3 τὴν δὲ ἐς τοὺς Λίβυας οἰχομένην πελειάδα λέγουσι Ἄμμωνος χρηστήριον κελεῦσαι τοὺς Λίβυας ποιέειν· ἔστι δὲ καὶ τοῦτο Διός. Δωδωναίων δὲ αἱ ἱρεῖαι, τῶν τῇ πρεσβυτάτῃ οὔνομα ἦν Προμένεια, τῇ δὲ μετὰ ταύτην Τιμαρέτη, τῇ δὲ νεωτάτῃ Νικάνδρη, ἔλεγον ταῦτα· συνωμολόγεον δέ σφι καὶ οἱ ἄλλοι Δωδωναῖοι οἱ περὶ τὸ ἱρόν.

 
 
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
 
 
 
 
 
Αγάπη είναι... - Διάρκεια: 1:07:45. Μουσικό Σερρών708 προβολές 

 

 
 
 
 
" style="box-sizing:border-box;margin:0px;padding:0px;border:0px;vertical-align:baseline;color:rgb(17,85,204);text-decoration:none;font-family:arial,sans-serif" target="_blank">Μουσικό Σχολείο Βόλου Ό,τι κι αν πω δε σε ξεχνώ - Διάρκεια: 3:06. Βασίλης Καραβάς400 προβολές