ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ (ΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ)-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ (ΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ)-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

 ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟ ΤΟΥ ΛΟΓΟ Ο ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΌΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ. 




 

 
 
ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΑΤΟΣΤΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ. 
 
 
ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΙΩΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΣΚΛΑΒΩΝ ΣΗΜΙΤΙΚΗΣ, ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗΣ, ΧΕΜΙΤΙΚΗΣ, ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΒΑΡΒΑΡΟΜΙΚΤΟΥΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ.
 
 
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ. 
 
 
 
 
Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΕΝΙΩΘΕ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ, ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ, ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΟΘΕΥΤΕΙ, ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, 
 
 
 
Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕ ΟΤΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ,.
 
 
ΟΜΩΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΜΑΖΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΑΠΟ ΟΡΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΑΒΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΟ, ΣΤΕΡΕΑ ΕΝΩ ΚΙΝΔΥΝΕΥΑΝ ΝΑ ΣΚΛΑΒΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ.
 
 
ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΤΟΣΟ ΜΙΣΟΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ. 
 
 
 
ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΟ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ, ΗΞΕΡΕ Ο ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΟΤΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΑΤΟΣΤΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ  ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ. 


 
 
 
 
 
ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΓΗΓΕΝΕΙΣ.
 
 
ΔΕΝ ΗΡΘΑΜΕ ΜΥΓΑΔΕΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ ,ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΩΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ.
 
 
 
ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΒΡΗΚΑΜΕ ΕΡΗΜΗ ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΠΕΙ Ο ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΝΑΜΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΔΩ. 
 
 
 
ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΔΜΟΣ, ΠΕΛΟΠΑΣ, ΔΑΝΑΟΣ, ΣΕΜΕΛΗ, ΛΥΓΚΕΑΣ, ΑΙΓΥΠΤΟΣ, ΚΛΠ ΗΤΑΝ ΣΚΛΑΒΟΙ ΣΗΜΙΤΙΚΗΣ-ΦΟΙΝΙΚΙΚΗΣ, ΧΕΜΙΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΜΕΣΩ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΑΒΑΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΤΗΝ ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΟ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΟ ΦΟΙΝΙΚΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ.  
 
 
 
 
Απο τον λογο του Μεγαλου ρητορα Ισοκρατη, ειναι ολοφανερο οτι ειχε γινει εισβολη αλλοδαπνω στην Ελλαδα. 
 
Διαφορετικα δεν υπηρχε κανενας λογος να κανεις ολες αυτες τις αναφορες.  
 
 
 
 
Ταύτην γὰρ οἰκοῦμεν οὐχ ἑτέρους ἐκβαλόντες οὐδ᾽ ἐρήμην καταλαβόντες οὐδ᾽ ἐκ πολλῶν ἐθνῶν μιγάδες συλλεγέντες, ἀλλ᾽ οὕτω καλῶς καὶ γνησίως γεγόναμεν ὥστ᾽ ἐξ ἧσπερ ἔφυμεν, ταύτην ἔχοντες ἅπαντα τὸν χρόνον διατελοῦμεν, αὐτόχθονες ὄντες καὶ τῶν ὀνομάτων τοῖς αὐτοῖς οἷσπερ τοὺς οἰκειοτάτους τὴν πόλιν ἔχοντες προσειπεῖν.  
 
 
 
 
Στη χώρα ετούτη κατοικούμε χωρίς να διώξουμε άλλους· ούτε τη βρήκαμε έρημη· ούτε και μαζευτήκαμε εδώ πέρα ανάκατοι από διάφορα έθνη. Είναι τόσο ωραία και γνήσια, λέω, η καταγωγή μας, ώστε εκεί που γεννηθήκαμε εκεί και κατοικούμε χωρίς καμιά διακοπή, γέννημα–θρέμμα αυτού του τόπου. Έτσι μπορούμε να ονομάσουμε την πόλη μας με τις ίδιες τρυφερές λέξεις που χρησιμοποιούμε για τους στενούς μας συγγενείς. [25] Μονάχα εμείς δηλαδή από τους Έλληνες έχουμε το δικαίωμα να την αποκαλέσουμε τροφό, πατρίδα, μάνα.  
 
 
 
 
 
 
 
 
Από το 1519 π.χ., με τον ερχομο των αλλοδαπών σκλαβων από την Αιγυπτο, οι οποιοι επεβαλαν δια της βιας το εωσφορικο δωδεκαθεο, ξεκινα αμεσως η αντιστροφη μετρηση, για την καταστροφή του αρχαιου Ελληνικου κοσμου.
 
 
 
Σε τραγικη κατασταση παρακμης, οι αρχαιοι Ελληνες, πλην των Αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων, Σοφιστών, επιστημόνων, και μερικων γνησιων Ελλήνων, ολοι οι υπολοιποι, δηλαδή ένα μεγαλο μερος του λαου, ειχε ξεπεσει στον εωσφορισμο.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Οι δωδεκαθειστες με το που ηρθαν στην Ελλαδα δεν άφησαν τιποτε ορθιο.

 

 

 

 Κατεδάφισαν τα ιερά, ισοπεδωσαν τις πολεις, ξεθεμελιωσαν τα καστρα, κατεστρεψαν τον πολιτισμο,των αρχαιων Ελληνων.

 

Παραλληλα οι αλλοδαποι φοινικες ιερεις του δωδεκαθεου εβαζαν τις αρχαιες Ελληνικες πολεις να πολεμουν μεταξυ τους προκαλωντας τρομερη γενοκτονια εις βαρος των Ελληνων.                    

 
 
 
 
 
 
 
 
 
TΑ ΑΙΤΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
 
Κατά την εποχη του βασιλιά Δώρου, οι Δωριείς διωκόμενοι από τους αλλοδαπούς Καδμειους, πήγαν στις πλαγιές της Όσσας και του Ολύμπου, στην χώρα που ονομάζεται Ιστιαιώτιδα. 
 
 
Από εκεί τους κυνηγησαν οι αλλοδαποι βάρβαροι οι Καδμείοι , για αυτό αναγκαστηκαν να πανε στην Πίνδο. Οσοι από τους Δωριεις παρεμειναν στην Μακεδονια , εγιναν γνωστοι με το όνομα έθνος Μακεδνό. 
 
 
 
Οι υπολοιποι Δωριεις αποφασισαν να περασουν στην αντεπιθεση, με τελικο σκοπο να παρουν πισω τα εδάφη τους , από τους αλλοδαπούς σκλαβους Σημιτικης, Αιγυπτιοχεμιτικης καταγωγης .
 
 
 
Οι Ελληνες Δωριεις (Ηρακλειδεις), καταλαβαν ότι εξαιτιας της υποχωριτικοτητας τους θα ειχαν παρα πολύ ασχημο τελος από τους αλλοδαπούς σκλαβους, 
 
 
Αντιληφθηκαν οι Δωριεις ότι η Πινδος, δεν θα ηταν ο τελικος τους προορισμος . 
 
 
Αυτό διοτι οι αλλοδαποι Καδμείοι σκλαβοι, θα τους κατεδίωκαν μεχρι να τους πεταξουν μεσα στον Δουναβη. 
 
 
Τοτε οι Ελληνες Δωριεις πηραν την αποφαση να σταματησουν, να πολεμησουν και να κερδισουν πισω την ζωη τους, και την πατριδα τους ( Η κάθοδος των Δωριεων). 
 
 
 
 
 
Στην ανυψωση του ηθικου για την αντεπιθεση των Δωριεων συνεβαλε και η νικη των Ελλήνων επι των βαρβαρων Τρωων, Όπως μας αναφερει ο Ισοκράτης στο εργο Ελένης εγκωμιον :
 
 
 
 
 
«Εξαιτίας αυτης της νικηφόρου εκστρατείας των Ελλήνων στην Τροία, επήλθε τόσο μεγάλη μεταβολή, ώστε ενώ προηγουμένως οι βάρβαροι, που ζούσαν δυστυχισμένοι στους τόπους τους, και ο Δαναός, αφού έφυγε από την Αίγυπτο, κατέλαβε το Άργος, ο Κάδμος ο Σιδώνιος έγινε βασιλιάς της Θήβας, οι Κάρες αποίκησαν τα νησιά και ο Πέλοπας κυρίευσε την Πελοπόνησο, οι μετά από αυτού του πολέμου, το γένος μας γνώρισε τόση ακμή ώστε κατάφερε να αφαιρέσει από τους βάρβαρους μεγάλες πόλεις και τεράστιες εδαφικές εκτάσεις» (Ισοκράτης Ελένης εγκώμιο 68 – 69). 
 
ΠΩΣ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΩΡΙΕΙΣ ΣΤΗΝ 
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ ;
 
Επισης ο Ισοκράτης μας αναφερει σχετικά με τους Ηρακλειδεις οι οποιοι ηταν Δωριεις μας ότι όταν πέθανε ο Ηρακλής, οι γιοί και οι απόγονοί του, φοβούμενοι μήπως τους δολοφονήσει ο Ευρυσθέας ο σφετεριστής του Θρόνου των Αργείων), κατέφυγαν στη Στερεά Ελλάδα. 
 
 
Αργότερα ήρθε εκεί ο Ευρυσθέας, για να τους βρει και να τους σκοτώσει, φοβούμενος και εκείνος μήπως γυρίσουν εκείνοι και του πάρουν την βασιλεία.
 
 
 
Ωστόσο οι Αθηναίοι βοήθησαν τους Ηρακλείδες και σκότωσαν τον Ευρυσθέα. 
 
 
Στην συνέχεια οι Ηρακλείδες μαζί με τους αλλους Δωριείς κατέβηκαν από την Βορ. Ελλάδα στην Πελοπόννησο και κατέλαβαν όλες σχεδόν τις πόλεις της Πελοποννήσου ( Σπάρτη, Μεσσήνη, Άργος κλπ.).
 
Αυτο το εκαναν με το αιτιολογικό ότι η περιοχή αυτή ήταν βασιλική κληρονομιά των Ελλήνων Δωριεων γιων του Ηρακλή.
 
 
 
Ακολούθως και αφού οι Δωριείς εγκατέστησαν τους απόγονους του Ηρακλή στο Θρόνο, Παρεμειναν στην πατριδα τους. (Ισοκράτης, Αρχίδαμος 16 – 19).
 
 
 
 
 
Στο σημειο αυτό να αναφερω ότι, οι Δωριείς που εισέβαλαν στην Πελοπόννησο ήταν τρεις φυλές, οι Πάμφιλοι, οι Υλλείς και οι Δυνάμεις. 
 
 
Μόλις οι Δωριείς κατέλαβαν την Πελοπόννησο, οι Ηρακλείδες την μοίρασαν μεταξύ τους με κλήρο διαιρώντας την σε τρία μέρη:
 
 
Στο Άργος, που δόθηκε στον Τήμενο, στην Μεσσήνη, που έλαβε ο Κρεσφόντης και στην Λακεδαίμονα που πήραν τα δυο αδέλφια Ευρυσθένης και Πρόκλης. 
 
 

Στους δυο τελευταίους ανήγαγαν την καταγωγή τους οι βασιλιάδες της Σπάρτης και γι αυτό, άλλωστε, ήσαν δύο στον αριθμό. 
 
 
Μετά την καταστροφή των Μυκηνών και της Τίρυνθας από τους εισβολείς, το Άργος έγινε η βάση των εξορμήσεων του μυθικού Δωρικού ήρωα Τέμενου, απόγονου του Ηρακλή.
 
 
 
Εκεινος  ηταν ο μεγαλύτερος των τριών αδελφών, του Κρεσφόντη και Αριστόδημου, οι οποίοι κυρίευσαν την Πελοπόννησο. 
 
 
 
Οι γιοι και οι γαμπροί του διαδοχικά (Δειφόντης, Φαλκής, και Κεισός) κατέλαβαν την Τροιζήνη, Επίδαυρο, Αίγινα, Σικυών και Φλιούντα, οι οποίες έγιναν Δωρικές αποικίες. 
 
 
 
 
 
Οι Δωριείς μέχρι να καταλάβουν την Πελοπόννησο προκειμένου να επανέλθουν οι Ηρακλείδες στον θρόνο του Άργους, αλλά και για να βρουν οι Δωριείς καλύτερες συνθηκες ζωης σε σχεση με τα μέρη που έμεναν στα βουνά του Ολύμπου, έκαναν αρκετές επιχειρήσεις. 
 
 
 
 
 
 
 
Αυτες της πολεμικες επιχειρησεις της  εκαναν οι Ηρακλειδεις Κρεσφόντης, Τέμενος και Αριστόδημος. 
 
 
 
 
Ο Αριστόδημος πέθανε στην Ναύπακτο, χτυπημένος από κεραυνό, αφήνοντας πίσω του τα δίδυμα παιδιά του, Ευρυσθένη και Πρόκλη. 
 
 
 
 
 
 
 
Τα αδέλφια του, πέρασαν τον κόλπο και αποβιβάστηκαν στην Αχαΐα, όπου και πολέμησαν νικώντας τον άρχοντα της Πελοποννήσου, Τισαμένη. 
 
 
 
 
 
 
 
Όταν η Δωρική φάλαγγα έφθασε στην περιοχή της Λακωνίας και Μεσσηνίας, επικεφαλής ήταν ο Κρεσφόντης, ο οποίος κατοίκησε την εύφορη πεδιάδα της Πάμεσου.
 
 
 
 
Το ελληνικό έθνος όπως μας αναφερουν οι ιεροι  αρχαιοι προγονοι , μετά την Τροια εκτος από τους αυτόχθονες Δωριείς,  Ίωνες, Αχαιούς και τους Αιολείς, ειχε πλεον στην συνθεση του και μερικά άλλα βάρβαρα φύλα, απο την Αιγυπτο. τους Καδμείους ή Θηβαίους, τους Δαναούς, τους Πέλοπες, τους Χεμιτες κλπ.).
 
 
 
 
Οι περισσοτεροι εξ αυτων ήρθαν σκλαβοι από την Αιγυπτο. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Τιμη και δοξα σε ολους τους αρχαιους Ελληνες (φιλοσοφους, σοφιστες) που δεν φοβηθηκαν τους σκλαβους σημιτικης, αιγυπτιοχεμιτικης καταγωγης που κατελαβαν την Ελλαδα, για αυτό εγραψαν για αυτους και το δαιμονικο δωδεκαθεο που μας εφεραν, παρα τις εξοριες, τις θανατικες ποινες με κωνειο, το κλεισιμο των φιλοσοφικων σχολων, το καψιμο των βιβλιων τους.
 
 
 
 
 
 Μονον στην αρχαια Αθηνα θανατωθηκαν και εξοριστηκαν πανω από 500 Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, επιστήμονες. 
 
 
 
 
 
 
 
Ολοι οι μεγαλοι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες διδαξαν ότι το δωδεκαθεο δεν είναι μονον δαιμονικο, αλλά ταυτόχρονα είναι αστειο και αναξιο του κορυφαιου πολιτισμου στον κοσμο, ο οποιος είναι ο Ελληνικος. 
 
 
 
 
Στο εργο του Πλατωνα με την επωνυμια Τιμαιος, καταλαβα ότι γεωμετρια σε τοσο υψηλο επιστημονικο επιπεδο δεν ειχε ξαναγραφτει παγκοσμίως. Τοτε για πρωτη φορα στην ζωη μου δημιουργηθηκε η εξης απορια: 
 
 
 
 
 
Πως γινοταν οι ιεροι Αρχαιοι επιστημονες οι οποιοι δημιουργησαν τις επιστημες, τις εξελιξαν, εγραψαν και επετυχαν τα παντα να πιστευουν σε δωδεκα ανυπαρκτους, δαιμονικούς, ανωμαλους, αιμομίκτες,"θεους"; 
 
 
 
 
Πως ηταν δυνατον οι μεγιστοι του πλανητη γη να πιστευουν σε ανθρωποθυσιες, στο φαγωμα των θυσιασμένων και στις θυσιες ζωων.
 
Επισης ηταν αδυνατον να δεχοταν να γινονται οι ευνουχισμοι των νεων αγοριων, η εκπορνευση των κοριτσιων, οι "λιτανειες" ομοιοματων του ανδρικου γεννητικου οργανου, και οι απίστευτες σεξουαλικες ανωμαλίες.
 
 
 
 
Την απαντηση μας εδωσε ο ιδιος ο Πλατωνας στο εργο του Μενεξενος. 
 
 
 
Ο  ΙΕΡΟΣ ΠΛΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ.
 
 
ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ Ο ΥΠΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ  ΛΑΘΡΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ;
 
 
O Υπατος των Φιλοσοφων μας διδαξε μεταξυ πολλων αλλων οτι οι Ελληνες είναι αυτοχθονες και δεν μπορουν να τους διοικουν λαθροεπηλιδες. 
 
 
 
Για αυτό και ο Ιερος Πλατων, στον Μενεξενο ,εγραψε ότι εμεις οι γνήσιοι Ελληνες , δεν ειμαστε βαρβαρομικτοι, δεν ειμαστε ουτε Καδμοι, ουτε Δαναοι, ουτε Πελοπες , ουτε Αιγυπτοι. 
 
 
 
Ενδεικτικα μας αναφερει οτι  το μισος μας αυξάνεται εναντιον ολων αυτων των αλλοδαπών, οι οποιοι ερχονται συνεχεια , στην αρχαια Αθηνα.
 
 
 
 Ο Πλατωνας αν και γνωριζε τον θεσμο της φιλοξενιας και ότι ο φιλοξενούμενος είναι ιερο προσωπο, εντουτοις διοτι στην περιπτωση αυτή είχαμε μαζικη εισβολή λαθροεισβολεων ,για αυτό μιλα με τοσο μισος εναντιον των αλλοδαπών κατακτητών.
 
 
Εκτος από τον Πλατωνα εχουμε αναφορες από τον Ηρόδοτος στο εργο του Ευτερπη, και στον Ισοκράτη, στα εργα του Ελένης εγκωμιον, Πανηγυρικος, Παναθηναικος.
 
 
 
Ολοι αυτοι οι τεράστιοι προγονοι μας γραφουν για τους σκλαβους σημιτικης, χεμιτικης καταγωγης κλπ που εφυγαν απο την Αιγυπτο και ηρθαν στην Ελλαδα. 
 
 
 
 
 
Οι Σκλαβοι αυτοι με αρχηγούς τους Καδμο, Πελοπα, Δαναο, Λυγκεα, Αιγυπτο, κλπ κατελαβαν δια των οπλων την Στερεα Ελλαδα,Πελοποννησο,
και επεβαλαν το δαιμονικο δωδεκαθεο, το οποιο ειχαν ως "Θρησκεια" στην Αιγυπτο, οπου ηταν σκλαβοι.
 
 
 
 
 
 
 Αυτοι λοιπον οι σκλαβοι καταφεραν δια της βιας και της απατης να επιβαλλουν το δαιμονικο δωδεκαθεο στον αγραμματο Ελληνικο λαο της εποχης εκεινης. 
 
 
 
 
Οι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες δεν δεχτηκαν ποτε αυτην την ξενοφερτη δαιμονικη και αστεια θρησκεια από την Αιγυπτο ως κατι σοβαρο. 
 
 
Αλλωστε αυτό ηταν αδυνατον να συμβει καθως η φαιδροτητα του δωδεκαθεου ξεπερασε κάθε οριο. 
 
 
 
 
 
Ενδεικτικα σας αναφερω ότι στην αρχαια Αιγυπτο εκαναν ειδικες τελετες μαυρης μαγειας σε σφαγμενα βοδια.
 
 
 
 
 
 
Μετα επαιρναν τα κεφαλια των βοδιων στα οποια εδιναν ειδικες καταρες,ενω εν συνεχεια πηγαιναν στην αρχαια αγορα της Αιγυπτου και εάν δεν εβρισκαν Ελληνες να τα πουλησουν τοτε τα πετουσαν στον ποταμο, εβριζαν και εφευγαν απογοητευμενοι. 
 
 
 
 
 
Ακομη απαγορευαν οι σατανιστες Αιγύπτιοι τους υπολοιπους να τρωνε από πηρουνια Ελληνων, να φιλουν Ελληνιδες, Ελληνες στο στομα. 
 
 
 
 
Eννοείται ότι οι αρχαιοι αιγυπτιοι εκαναν και περιτομη μεταξυ αλλων. 
 
 
 
 
Στο β βιβλιο του με την επωνυμια Ευτερπη, ο Ηροδοτος είναι πολύ περιγραφικος σχετικα με την προελευση του δαιμονικου δωδεκαθεου που μας το εφεραν από την Αιγυπτο. 
 
 
 
Πολύ αστεια ειναι η περιγραφή των αλλοδαπών γυναικων, οι οποιες ηταν ιέρειες στο δαιμονικο μαντειο της Δωδωνης. 
 
 
 
 
Οι βαρβαρες αυτές ιέρειες μιλουσαν μια πόλυ ασχημη βαρβαρικη διαλεκτο, που εμοιζε με διαλεκτο πουλιων. 
 
 
Για αυτό τον λογο της αποκαλουσαν οι ντοπιοι περιστερες. 
 
 
 
Οταν καποτε η μια από αυτές τις δαιμονικες ιέρειες, μιλησε με μια πιο ηπια διαλεκτο, τοτε ειπαν οι ντοπιοι κατοικοι της Ηπειρου, οτι η περιστερα μιλησε με ανθρωπινη λαλια. 
 
 
 
Φυσικα οι αλλοδαπες σκλαβες ηταν μελαμψες.
 
 
 
Ο Παυσανίας στο σημαντικο εργο του Αρκαδικα μας αναφερει ότι οι σατανιστες ιερεις του Λυκαιου Διος εκαναν τελετες μαυρης μαγειας όπως οι σημερινοι ζουλου, και ινδιάνοι, για να ερθει βροχη σε περιοδους ξηρασίας. 
 
 
 
 
Οσο για τα περιβοητα δαιμονικα Ελευσινια "μυστηρια", η κατασταση καταντα τελειως αστεια, καθως η "θεα" Ισιδα αναζήτα στα περατα της γης το κομενο μοριο του Οσιρι. 
 
 
 
Ο Οσιρις ηταν αδερφος και ταυτόχρονα εραστης της Ισιδας. 
 
 
 
 
Την Ισιδα όμως ηθελε για ερωμενη ο άλλος της αδερφος και αδερφος του οσιρι,ο σηθ (Τυφωνας).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Ο Σηθ ζηλευε ότι τα αλλα δυο αδερφια του ηταν εραστες, για αυτό σκοτωσε τον Οσιρι, για να γινει εκεινος εραστης της Ισιδας. 
 
 
 
 
Η δαιμονικη θεα Ισιδα όμως με τελετες μαυρης μαγειας μπορεσε να ενωσει τα διαμελισμένα κομματια του εραστη-αδερφου της. 
 
 
 
Όμως της ελειπε όμως το πιο βασικο για εκεινη το μοριο. Τοτε αρχισε να το αναζήτα σε ολη την γη. 
 
 
 
 
 
Η αναζητηση αυτή είναι η βαση των Ελευσίνιων "μυστηριων". 
 
 
 
 
Την Ισιδα , την δαιμονικη θεα από την Αιγυπτο της αλλαξαν το ονομα, όπως εκαναν με ολους τους δαιμονικούς θεους, και την ονομασαν Δημητρα. Ηρόδοτος β Βιβλιο Ευτερπη. 
 
 
 
Το μισο Β βιβλιο του Ηροδοτου εχει απίστευτες λεπτομέρειες σχετικα με την προελευση του δωδεκαθεου από την αιγυπτο.
 
 
 
Η αποθεωση σχετικα με την ηθικη και πνευματικη εξαθλιωση που επεφερε το δωδεκαθεο ερχεται όταν οι αρχαιοι Αθηναιοι καλουν τον μαυρο μαγο ονοματι Επιμενιδη να τους γλυτωσει από το Κυκλωνειο αγος. 
 
 
 
 
Δηλαδη να διωξει με μαγικα την τρομερη αυτή ασθενεια. 
 
 
 
Ματαια προσπαθουσε ο επιστημονας Ιατρος Ιπποκράτης να εξηγησει οτι η αρρωστια είναι φυσικο αιτιο, και ότι μονον εκεινος μπορουσε να την θεραπευσει ως Ιατρος. 
 
 
 
 
 
 
 
Παραλληλα τους ελεγε ο Μεγιστος Ιπποκράτης ότι δεν είναι σοβαρος τροπος θεραπειας αυτος με μαυρη μαγεια κλπ. 
 
 
 
 
 
 
Όμως ο αγραμματος και εξαθλιωμένος οχλος της αρχαιας Αθηνας δεν ηταν σε θεση να καταλαβει τι ελεγε ο Ιπποκράτης.

 
 
 

Ο Ιπποκρατης ειναι ο πρωτος, Ελληνας Ιατρος ο οποιος  διδαξε οτι η ιατρικη, δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το εωσφορικο δωδεκαθεο.

 

 

 

 

Αυτο βεβαια ηταν αντιθετο με τα οικονομικα συμφεροντα των εβραιων εωσφοριστων του Δωδεκαθεου οι οποιοι εκτος απο μαυροι μαγοι ιερεις, γινοταν και "Ιατροι".

 

 

Αυτο το εκαναν ωστε να εκμεταλευονται τους Ελληνες με καθε πιθανο και απιθανο τροπο.

 


 
 

Το Ελληνικο εθνος προσπαθουν να το αφανισουν εδω και πολλες χιλιαδες χρονια. 
 
 
 
 
Οι αιτιες ειναι ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος και η Ορθοδοξια.  
 
 
Αυτα τα δυο μονιμα αποτελουν απο την αρχαιοτητα το μεγαλυτερο και ανυπερβλητο εμποδιο για την επιβολη της εωσφορικης νεας ταξης πραγματων.  
 
 
 
 
 
 
Ειναι γνωστο οτι ο εωσφορισμος ειναι η  
"θρησκεια" της ανομιας, της αταξιας, της σεξουαλικης διαφθορας καθως και πασης φυσεως τρελας, ανωμαλιας και καταστροφης. 
 
 
 
 
 
 
 
Για τους εωσφοριστες του δωδεκαθεου αποτελει ιερο σκοπο να εξαφανισουν δια παντος το Ελληνικο εθνος.
 
 
 
 
 
 
Ομως με τα απο καθε μεγαλη εθνικη καταστροφη την οποια μας προκαλουσαν οι δωδεκαθειστες
ερχοταν η ανασταση του Ελληνικου εθνους.
 
 
 
 
 
 
Ταυτοχρονα μεγαλουργουσαμε με επιτευγματα τα οποια δεν επετυχε κανενα αλλο εθνος σε ολοκληρο το κοσμο. 
 
 
 
Οταν μας κατεστρεψαν ολοσχερος οι φοινικες  δωδεκαθειστες με την εισβολη απο την Αιγυπτο και διελυσαν τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο το αποτελεσμα ηταν να κατακτηθει κατ ουσιαν  αμαχητι η Ελλαδα απο τους Ρωμαιους. 
 
 
Ομως οι Ελληνες ανεκαμψαν για αυτο και επετυχαν να απελευθερωθουν.
 
 
 
 
Παραλληλα, εφτασε το εθνος εφτασε στο απογειο του Ελληνισμου απο καταβολης κοσμου, διοτι
εγιναν οι αγιοι προγονοι μας αναιμακτα διοικητες στο Ρωμαικο κρατος στο οποιο ηταν επι αιωνες σκλαβοι. 
 
 
 
 
 
 
Οταν κυνηγησαν τους Ελληνες Δωριεις οι αλλοδαποι δωδεκαθειστες απο την Πελοπονησο και την Στερεα Ελλαδα τους οποιους εν συνεχεια τους εκτοπισαν στην αρχαια Ηπειρο, τοτε εγιναν αθελα τους η αιτια για την δημιουργια του του ενδοξου Ελληνικου Μακεδονικου εθνους.
 
 
 
 
 
Με την δημιουργια του ιερου Μακεδονικου (Δωρικου) Ελληνισμου η Ελλαδα θα φτασει για μια ακομη φορα να θριαμβευσει με τον Μεγα Αλεξανδρο.
 
 
 
 
Οταν επιχειρησαν στους Περσικους πολεμους να κανουν υποτακτικους και συμμαχους τους αρχαιους Αθηναιους, εναντιον των υπολοιπων Ελληνικων πολεων, απετυχαν.
 
 
 
 
 
Αυτο εγινε εξαιτιας της πολιτικης τους να δημιουργουν εμφυλιους σπαραγμους αναμεσα στις αρχαιες Ελληνικες πολεις. 
 
 
 
 
 
 
 
Καθε φορα που επιχειρουν οι εωσφοριστες του Φοινικικου-Αιγυπτιακου δωδεκαθεου στο περασμα των αιωνων να μας κανουν κακο, καταληγουν χωρις καμια προθεση απο την πλευρα τους να ευεργετουν το Ελληνικο εθνος.  
 
 
 
 
 
 
Αυτο συμβαινει διοτι ειναι ικανοι μονον για κακο και για αδικιες και καταστροφες. 
 
 
 
 
Μονον που το κακο οπως και η καθε πολυ κακη πραξη γινεται παρα πολυ ευκολα καθως ακομη και ατομα με μειωμενες ικανοτητες τα οποια δεν εχουν ηθικη-παιδεια μπορουν να κανουν οτιδηποτε καταστροφικο. 
 
 
 
 
Με αυτους τους τροπους νιωθουν ολοι οι ανανδροι και οι ανικανοι οτι ειναι καποιοι.
 
 
 
 
 

Ολα τα ανδραποδα απο καταβολης κοσμου,  οπως κανουν ολοι οι αχρηστοι, προσπαθουν να καλυψουν την ανικανοτητα τους με κακια, προσβολες ανομια, αταξια, και προδοσιες. 
 
 
 
 
 
 
Στον αντιποδα για να κανεις καλο θελει κοπο, παρα πολυ μεγαλο ενω ταυτοχρονα πρεπει να εχεις ηθικη,παιδεια, ανδρισμο και αξιοπρεπεια.
 
 
 
 
 
 
Απο τα παναρχαια χρονια ολοι οι ανανδροι και οι αχρηστοι εωσφοριστες το μονον το οποιο κανουν ειναι σφαγες, κλοπες, εμπρησμους, βιασμους,  σκλαβωμα γυναικων.
 
 
 
 
Επισης κανουν πλεκτανες και αδικιες πασης φυσεως εις βαρος αλλων αθωων. 
 
 
 
 
Απο την αλλη οι Ελληνες απο καταβολης κοσμου
δημιουργουν σε ολους τους τομεις οπως ειναι οι επιστημες, οι τεχνες, ο αθλητισμος και γενικοτερα επι παντος επιστητου για το καλο της ανθρωποτητας.
 
 
 
 
 
 
Οι εκαστοτε προδοτες διοτι δεν ειναι Ελληνες αλλα ειναι  αλλοδαποι, για αυτο παντοτε κανουν ενα τεραστιο λαθος, διοτι εσκεμενα αγνοουν ενα παρα πολυ σημαντικο αξιωμα.
 
 
 
 
ΤΟ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΞΙΩΜΑ.
 
Το αξιωμα αυτο ειναι οτι το κακο αρχικα επικρατει ενω παντοτε στο τελος ητταται. 
 
 
 
 
 
Σε διαφορετικη περιπτωση εαν δεν ισχυε αυτο το ιερο αξιωμα η Ελλαδα θα ειχε εξαφανιστει απο προσωπου γης παρα πολλους αιωνες πριν. 
 
 
 
 
Εδω και πολλες χιλιαδες χρονια το εχουμε δει αυτο παρα πολλες φορες να γινεται στην περιπτωση του Ελληνικου εθνους.  
 
Το ιερο αυτο αξιωμα μας το διδαξε ο Μεγας φιλοσοφος ο Αριστοκλης, οτι μετα απο κατι κακο ερχεται παντοτε κατι παρα πολυ καλο. 
 
 
 
 
 
Η διαφορετικα οπως το ερμηνευσε ο Οδυσσεας Ελυτης :  Σε ευλογημενη ημερα βγαζει παντα το κακο. 
 
Με αυτο το ιερο αξιωμα ειναι συμφωνος και ο Γιαννης Ριτσος για αυτο εγραψε και το πολυ σημαντικο ποιημα το οποιο μελοποιηθηκε : 
 
Σε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει μηδέ αλυσίδα στου Ρωμιού και στ’ αγεριού το πόδι.
 
Το πιο σημαντικο ειναι να συνυπαρχουν ειρηνικα ολοι οι λαοι του πλανητη. 
 
 
 
 
 
 
Για αυτο παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
 
 
 
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
 
 
 
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
 
 
 
 
Τι θα πρεπει να κανουν οι Ελληνες όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο μας ;
 
 
 
 
Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως 
;

 
 
 
Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου κρατους.
 
 
 
 
Από ολους τους προαναφερομενους εξαιρειται,
ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων  μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και          μηδεν αγαν.  
 
 
 
 
Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-σημιτες που απο μονοθειστες της Π.διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες του δωδεκαθεου.
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους Σημιτες. 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των Σημιτων. 

 

Ειναι ιστορικα γνωστο και αποδεδειγμενο οτι ολοι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, ποιητες, επιστημονες κλπ, καταδικαζαν το ξενοφερτο εβραικο δωδεκαθεο ως εωσφορικο και αναξιο του ιερου αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου.
 
 

 
 
 

 

 
 
ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ 
ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 
ΕΒΡΑΙΚΟ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
ΕΘΝΟΚΤΟΝΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ :
 
 
 
 
 
 

Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΦΟΙΝΙΚΩΝ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ

 

Ανατρεχοντας στους ιερους αρχαιους Ελληνες τον Εκαταιο Μιλησιο (Στραβων 7, 321), τον Θουκυδιδη (Α, 3 – 9), τον Ηροδοτο (Ιστορια Α 54 - 58), τον Ισοκρατη (Παναθηναικος, Ελένης εγκωμιον 68 – 69, Πανηγυρικος ), τον Διοδωρο (1, 23-24 και 28-29,  Μ, αποσπασμα 3), τον Υπατο των Φιλοσοφων τον Αριστοκλη (Μενεξενος, 245c-d) , θα δειτε οτι ολοι μας αναφερουν ακριβως τα ιδια σχετικα με τους Φοινικες και τους αλλους αλλοδαπους εωσφοριστες του δωδεκαθεου, οι οποιοι εισαβαλαν στην Ελλαδα. 

 

Πριν ακομη  απο τον  Τρωικο πολεμο  το 1500 π.Χ. ξεσπουν στην Αιγυπτο ασθενειες. 

 

 

Οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς εβραιους αλλόφυλους. 

 

 

Οι εβραιοι για να αποφυγουν τους εξαγριωμενους Αιγυπτιους, εγκαταλειπουν την Αιγυπτο . 

 

 

Απο αυτους καποιοι εβραιοι με αρχηγο τον Μωυση κατευθυνθηκαν δια ξηρας στο Ισραηλ. 

 

 

Οι Εβραιοι Δαναοι με πλοία και με αρχηγό το Δαναο, πηγαν αρχικα στην Ροδο και εν συνεχεια  στο Αργος της Πελοποννησου. 

 

 

 

Οταν έφτασαν στο Αργος ηρθαν σε συγκρουση με τους ΅Ελληνες κατοίκους, που ηταν Αχαιοί στην καταγωγη. 

 

 

 

Εντουτοις ο βασιλιας των Αργειων, ο Γελανωρ, δεν είχε  διάδοχο και παραλληλα δεν ειχε στρατηγικες ικανοτητες γιανα νικησει τους εβαιρους δαναους.

 

 

 

Κατω υπο αυτες τις συνθηκες οι Αργειοι προσκαλεσαν τον Δαναο για συνθηκολόγηση ωστε να γινει κοινος βασιλιας, Ελληνων και Εβραιων. 

 

 

Αυτος ειναι και ο λογος που  οι κατοικοι του Άργους ονομαζονταν Αχαιοι και Δαναοι . 

 

 

 

Συμφωνα με του Αριστοκλη Ισοκρατη, Θουκυδιδη, οι Δαναοι επιτεθηκαν στην Πελοποννησο το ετος 1511 π.Χ. και ο Καδμος στην Βοιωτία το ετος 1519 π.Χ. 

 

 

 

ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ :

 

 Την παλιά εποχη ξεσπασε λοιμωδης ασθενεια στην Αιγυπτο και οι Αιγυπτιοι  απεδωσαν τις ασθενεις στους ασεβείς αλλόφυλους. 

 

Τοτε οι αλλοδαποι εφυγαν και ηρθαν στην Ελλαδα. 

 

Αρχηγοι των αλλοδαπων ηταν ο Καδμος και ο Δαναος. 

 

 

Οι υπόλοιποι εβραιοι δωδεκαθειστες πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ηταν ο Μωυσης, ο οποιος  ειχε φρονηση και ανδρεια (Διοδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, αποσπασμα 3).

 

 

Oι Εβραιοι που εφυγαν μαζι με τον Δαναο απο την Αιγυπτο εγκατασταθηκαν στο Αργος , ενω οι υπολοιποι πηγαν των Κολχωνστον στην Ιουδαια. 

 

O Φοινικας Κάδμος γεννηθηκε στις Θήβες της Αιγυπτου, και ενα απο τα παιδια του ηταν και η εβραια Σεμελη. 

 

Στα κατοπινά χρόνια, ο Ορφέας, που απόκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Έλληνες για την μουσική, τις τελετές και τα θεολογικά ζητήματα, φιλοξενηθηκε απο τους απογονους του Καδμου. 

 

 

Εκει  στην Θηβα απολαμβανε μεγαλες τιμες διοτι ειχε μυηθει στον εβραικο εωσφορισμο (Διοδωρος Σικελιωτης, βίβλος 1, 23-24 και 28-29).

 

 Ο Εκαταίος ο Μιλήσιος αναφερει οτι την Πελοποννησο εκτος απο τους Ελληνες την κατοικησαν βαρβαροι. Ολοκληρη σχεδόν η Ελλαδα ηταν πλεον κατοικία εβραιων  στους παλιούς καιρους.

 

Αυτο διοτι ο Πελοπας εφερε εναν λαο απο στην  Πελοπόννησο, ενω ο Δαναός από την Αίγυπτο, οι Δρυοπες, οι Καυκωνες  οι Πελασγοι και οι Λελεγες  μοιρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό. 

 

Την Αττικη κατέλαβαν οι εωσφοριστες Θρακες, οι οποιοι εισεβαλν με αρχηγο τον μεγαλο μαγο τον Ευμολπο.

 

 Την Βιοωτια και την  Θηβα την κατεκτησαν οι Φοινικες που εισεβαλαν με τον Καδμο.

 

 

ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.

 

 

 

50

1 σχεδὸν δὲ καὶ πάντων τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν ἐξ Αἰγύπτου ἐλήλυθε ἐς τὴν Ἑλλάδα. διότι μὲν γὰρ ἐκ τῶν βαρβάρων ἥκει, πυνθανόμενος οὕτω εὑρίσκω ἐόν· δοκέω δ᾽ ὦν μάλιστα ἀπ᾽ Αἰγύπτου ἀπῖχθαι. 2 ὅτι γὰρ δὴ μὴ Ποσειδέωνος καὶ Διοσκούρων, ὡς καὶ πρότερόν μοι ταῦτα εἴρηται, καὶ Ἥρης καὶ Ἱστίης καὶ Θέμιος καὶ Χαρίτων καὶ Νηρηίδων, τῶν ἄλλων θεῶν Αἰγυπτίοισι αἰεί κοτε τὰ οὐνόματα ἐστὶ ἐν τῇ χώρῃ. λέγω δὲ τὰ λέγουσι αὐτοὶ Αἰγύπτιοι. τῶν δὲ οὔ φασι θεῶν γινώσκειν τὰ οὐνόματα, οὗτοι δέ μοι δοκέουσι ὑπὸ Πελασγῶν ὀνομασθῆναι, πλὴν Ποσειδέωνος· τοῦτον δὲ τὸν θεὸν παρὰ Λιβύων ἐπύθοντο·

 

 3 οὐδαμοὶ γὰρ ἀπ᾽ ἀρχῆς Ποσειδέωνος οὔνομα ἔκτηνται εἰ μὴ Λίβυες καὶ τιμῶσι τὸν θεὸν τοῦτον αἰεί. νομίζουσι δ᾽ ὦν Αἰγύπτιοι οὐδ᾽ ἥρωσι οὐδέν.

 
 
 
 

51[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν καὶ ἄλλα πρὸς τούτοισι, τὰ ἐγὼ φράσω, Ἕλληνες ἀπ᾽ Αἰγυπτίων νενομίκασι· τοῦ δὲ Ἑρμέω τὰ ἀγάλματα ὀρθὰ ἔχειν τὰ αἰδοῖα ποιεῦντες οὐκ ἀπ᾽ Αἰγυπτίων μεμαθήκασι, ἀλλ᾽ ἀπὸ Πελασγῶν πρῶτοι μὲν Ἑλλήνων ἁπάντων Ἀθηναῖοι παραλαβόντες, παρὰ δὲ τούτων ὧλλοι.

 

 2 Ἀθηναίοισι γὰρ ἤδη τηνικαῦτα ἐς Ἕλληνας τελέουσι Πελασγοὶ σύνοικοι ἐγένοντο ἐν τῇ χώρῃ, ὅθεν περ καὶ Ἕλληνες ἤρξαντο νομισθῆναι. ὅστις δὲ τὰ Καβείρων ὄργια μεμύηται, τὰ Σαμοθρήικες ἐπιτελέουσι παραλαβόντες παρὰ Πελασγῶν, οὗτος ὡνὴρ οἶδε τὸ λέγω· 3 τὴν γὰρ Σαμοθρηίκην οἴκεον πρότερον Πελασγοὶ οὗτοι οἵ περ Ἀθηναίοισι σύνοικοι ἐγένοντο, [καὶ παρὰ τούτων Σαμοθρήικες τὰ ὄργια παραλαμβάνουσι]. 4 ὀρθὰ ὦν ἔχειν τὰ αἰδοῖα τἀγάλματα τοῦ Ἑρμέω Ἀθηναῖοι πρῶτοι Ἑλλήνων μαθόντες παρὰ Πελασγῶν ἐποιήσαντο· οἱ δὲ Πελασγοὶ ἱρόν τινα λόγον περὶ αὐτοῦ ἔλεξαν, [τὰ ἐν τοῖσι ἐν Σαμοθρηίκῃ μυστηρίοισι δεδήλωται].

52[Επεξεργασία]

1 ἔθυον δὲ πάντα πρότερον οἱ Πελασγοὶ θεοῖσι ἐπευχόμενοι, ὡς ἐγὼ ἐν Δωδώνῃ οἶδα ἀκούσας, ἐπωνυμίην δὲ οὐδ᾽ οὔνομα ἐποιεῦντο οὐδενὶ αὐτῶν· οὐ γὰρ ἀκηκόεσάν κω. θεοὺς δὲ προσωνόμασαν σφέας ἀπὸ τοῦ τοιούτου, ὅτι κόσμῳ θέντες τὰ πάντα πρήγματα καὶ πάσας νομὰς εἶχον. 2 ἔπειτα δὲ χρόνου πολλοῦ διεξελθόντος ἐπύθοντο ἐκ τῆς Αἰγύπτου ἀπικόμενα τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν τῶν ἄλλων, (Διονύσου δὲ ὕστερον πολλῷ ἐπύθοντο). καὶ μετὰ χρόνον ἐχρηστηριάζοντο περὶ τῶν οὐνομάτων ἐν Δωδώνῃ· (τὸ γὰρ δὴ μαντήιον τοῦτο νενόμισται ἀρχαιότατον τῶν ἐν Ἕλλησι χρηστηρίων εἶναι, καὶ ἦν τὸν χρόνον τοῦτον μοῦνον). 3 ἐπεὶ ὦν ἐχρηστηριάζοντο ἐν τῇ Δωδώνῃ οἱ Πελασγοὶ εἰ ἀνέλωνται τὰ οὐνόματα τὰ ἀπὸ τῶν βαρβάρων ἥκοντα, ἀνεῖλε τὸ μαντήιον χρᾶσθαι. ἀπὸ μὲν δὴ τούτου τοῦ χρόνου ἔθυον τοῖσι οὐνόμασι τῶν θεῶν χρεώμενοι· παρὰ δὲ Πελασγῶν Ἕλληνες ἐξεδέξαντο ὕστερον.

 
 
 

55[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν τῶν ἐν Θήβῃσι ἱρέων ἤκουον, τάδε δὲ Δωδωναίων φασὶ αἱ προμάντιες· δύο πελειάδας μελαίνας ἐκ Θηβέων τῶν Αἰγυπτιέων ἀναπταμένας τὴν μὲν αὐτέων ἐς Λιβύην τὴν δὲ παρὰ σφέας ἀπικέσθαι,

2 ἱζομένην δέ μιν ἐπὶ φηγὸν αὐδάξασθαι φωνῇ ἀνθρωπηίῃ ὡς χρεὸν εἴη μαντήιον αὐτόθι Διὸς γενέσθαι, καὶ αὐτοὺς ὑπολαβεῖν θεῖον εἶναι τὸ ἐπαγγελλόμενον αὐτοῖσι, καί σφεας ἐκ τούτου ποιῆσαι. 3 τὴν δὲ ἐς τοὺς Λίβυας οἰχομένην πελειάδα λέγουσι Ἄμμωνος χρηστήριον κελεῦσαι τοὺς Λίβυας ποιέειν· ἔστι δὲ καὶ τοῦτο Διός. Δωδωναίων δὲ αἱ ἱρεῖαι, τῶν τῇ πρεσβυτάτῃ οὔνομα ἦν Προμένεια, τῇ δὲ μετὰ ταύτην Τιμαρέτη, τῇ δὲ νεωτάτῃ Νικάνδρη, ἔλεγον ταῦτα· συνωμολόγεον δέ σφι καὶ οἱ ἄλλοι Δωδωναῖοι οἱ περὶ τὸ ἱρόν.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ