ΜΑΡΚΟΣ ΛΙΚΙΝΙΟΣ ΚΡΑΣΣΟΣ : ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΜΑΡΚΟΣ ΛΙΚΙΝΙΟΣ ΚΡΑΣΣΟΣ : ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΡΚΟΣ ΛΙΚΙΝΙΟΣ 
ΚΡΑΣΣΟΣ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ 
ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ; 


 
 
 
 
 
Η  Ρωμαικη αυτοκρατορια ιδρυθηκε από αλλοδαπούς εωσφοριστες δωδεκαθειστες νεοταξιτες στην αρχαια  Ρωμη, και πήρε την θεση της διαλυμενης πλεον περσικης αυτοκρατοριας. 
 
 
Την περσικη αυτοκρατορια την ειχε κατακτησει ο Μ.Αλεξανδρος.
 
 
 
 
Όταν το κρατος ειχε ακομη πρωτευουσα την αρχαια Ρωμη, οι αρχαιοι Ρωμαιοι συγκλητικοι δημοσια ανεφεραν με πολύ μεγαλη υπερηφανια ότι, η αρχαια Ρωμη είναι η νεα πορνη Βαβυλωνα. 
 
 
 
Για οσους δεν γνωριζουν η αρχαια Βαβυλωνα ηταν το παλαιοτερο παγκοσμιο κεντρο του εωσφορισμου. 
 
 
 
 
Ο σκοπος για τον οποιο δημιουργηθηκε η ρωμαικη αυτοκρατορια ηταν η κατακτηση της Ελλαδος, ωστε να ανοιξει αργοτερα ο δρομος για το πολυποθητο  παγκοσμιο κρατος (Pax Romana).
 
 
 
Aκομη οι εωσφοριστες ηθελαν με την δημιουργια της ρωμαικης αυτοκρατοριας, να κερδισουν χρονο, ώστε να ξαναδημιουργησουν την ανατολικη εωσφορικη αυτοκρατορια την περσικη. 
 
 
 
 
Για αυτό μεχρι να την επανασυστησουν,σκεφτηκαν να κανουν μια άλλη παγκοσμια εωσφορικη
αυτοκρατορια από τα δυτικα. 
 
 
 
Ο στρατηγικος τους στοχος, ηταν με την ανακαμψη της Περσικης αυτοκρατοριας  ηταν να εχουν ετοιμη μια ακομη παγκοσμια εωσφορικη αυτοκρατορια να 
επεμβει εναντιον των Ελλήνων, σε περιπτωση που
απελευθερωνόταν από τα ρωμαικα δεσμα.
 
 
 
 
 
 
Πραγματικα το πληρωμα του χρονου εφτασε το 610 μ.Χ. με την ανοδο στον ρωμαικο θρονο του Ελληνα αυτοκράτορα από την Αγιοτοκο Καππαδοκια, του Ηρακλειου.
 


 
 
Το κρατος του εωσφορου, η παγκοσμια ρωμαικη αυτοκρατορια (Pax Romana), ειχε γινει οριστικα και αμετάκλητα πλεον το πρωτο παγκοσμιο Ελληνικο αυτοκρατορικο κρατος του Χριστου.
 
 
 
 
ΜΑΡΚΟΣ ΛΙΚΙΝΙΟΣ ΚΡΑΣΣΟΣ
 
 
Στα χρονια της ακμης του Ρωμαικου κρατους με πρωτευουσα την αρχαια Ρωμη εζησε και ο Μαρκος Λικινιος Κρασσος. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο Κρασσος ηταν ο πλουσιοτερος ρωμαιος πολιτης της αυτοκρατοριας και ενας απο τους εξυπνοτερους. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Την περιουσια του την εκανε με αδικιες, βια, απειλες, εκβιασμους, αισχροκερδεια, δηλαδη με ολους τους γνωστους τροπους τους οποιους χρησιμοποιουν απο τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα ολοι οσοι πιστευουν στο Φοινικικο εωσφορικο δωδεκαθεο.  
 
 
 
 
 
 
ΜΑΡΚΟΣ ΛΙΚΙΝΙΟΣ ΚΡΑΣΣΟΣ ΕΝΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ
ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΗΣ.
 
 
 
 
 
 
 
 
Εκεινη την εποχη οι σκλαβοι της ρωμαικης "δημοκρατιας" δεινοπαθουν παρα πολύ από τον Ρωμαικο ζυγο. 
 
 
 
 
Μεταξυ ολων αυτων των  ατυχων ανθρωπων είναι και ο Σπάρτακος.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Τους σκλαβους οι ρωμαιοι τους χρησιμοποιουν για κάθε είδους σεξουαλικη ανωμαλια προς τιμην του Δια και των αλλων εβραιων δαιμονων.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Επισης τους κακοποιουν-εκμεταλευονται με κάθε μεσο και τροπο.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Μεταξυ πολλων αλλων τους θυσιαζαν και στους εβραιους δαιμονες του δωδεκαθεου.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο Ρωμαικος εωσφορικος ζυγος είναι αφορητος-αβασταχτος. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ενας από τους τροπους με τους οποιους
χρησιμοποιουσαν οι ρωμαιοι τους σκλαβους
ηταν για να τους εχουν ως μοναμαχους στις αρενες της ρωμαικης αυτοκρατοριας, για την διασκεδαση των "ευγενών " και του λαου.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Καποια στιγμη μερικοι μονομαχοι με αρχηγο τον Σπαρτακο θα κατορθωσουν να απελευθερωθουν από τα Ρωμαικα εωσφορικα δεσμα της δουλειας.
 
 
 
 
 
 
 
Μετα την απελευθερωση τους στην συνεχεια σχηματισαν έναν αξιομαχο επαναστατικο στρατο. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ένα από τα ενδεικτικα χαρακτηριστικα ολων των εωσφοριστων είναι παντοτε η αλαζονεια και η υπεροψια. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Για αυτό και οι αρχαιοι ρωμαιοι υποτιμουν τους επαναστατημένους διοτι όχι μονον δεν τους θεωρουν ανθρώπους αλλα δεν τους υπολογιζουν ουτε ως κτηνη. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Τους θεωρουν κατωτερους των ζωων.
 
 
 
 
 
 
 
Την αλαζονικη-εωσφορικη τους συμπεριφορα θα την πληρωσουν παρα πολύ ασχημα χανωντας πραίτορες, υπατους, στρατηγους, αξιωματικούς και αρκετες χιλιαδες ρωμαιων στρατιωτών κατά τις μαχες που ακολουθησαν.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Τοτε μετα από ολες αυτές τις μαχες αρχισαν να αντιλαμβάνονται οτι δεν ειναι τα πραγματα όπως ακριβως τα νομιζαν.
 
 
 
 
 
 
 
 
Για την αποτελεσματικη αντιμετωπιση των επαναστατών σταλθηκε ο Μαρκος Λικινιος Κρασσος.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο Μαρκος Λικινιος  Κρασσος ηταν ενας παρα πολύ φιλόδοξος και εξυπνος 
ανθρωπος, ο οποιος ηθελε να φτασει παρα πολύ ψηλα.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο Κρασσος επεδειξε ένα πολυ τεραστιο  πλεονεκτιμα.
 
 
 
 
 
Αυτο ηταν ότι δεν υποτιμουσε ποτε κανεναν από τους αντιπαλους του στα πεδια των μαχων.
 
 
 
 
 
 
Στον αντιοποδα οι αλλοι ρωμαιοι στρατηγοι που το εκαναν το πληρωσαν με τις ζωες διοτι απο εωσφορικη αλαζονεια ηταν απολυτως σιγουροι οτι ολοι οι επαναστατημένοι σκλαβοι ηταν  αναξιοι και μηδενικα. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Επισης ο  Κρασσος ηξερε παρα ότι για να επιτυχεις πολύ μεγαλους  στοχους επρεπε να εχεις υπομονη-ψυχραιμια παρατηρητικοτητα
και πολυ ισχυρους συμμαχους.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Γνωριζε ο Κρασσος ότι στην πολιτικη και στον πολεμο χωρις ισχυρούς και ικανους συμμαχους δεν είναι δυνατον να επιβιώσεις και να διακριθείς.
 
 
 
 
 
 
 
Στα πλασια ολων αυτων των στοχων εκανε συμμαχια με τον ανερχομενο τοτε Γιαο Ιουλιο Καισαρα, και τον Πομπηιο.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ενδεικτικο για το ποσο εξυπνος ηταν με το να    μην υποτιμησει τον Σπαρτακο και τους επαναστατημένους.
 
 
 
 
 
 
 
O Kρασσος ως μεγαλος πολιτικος εδωσε στον Γναιο Πομπηιο το δικαιωμα τελειως αδικα να
καρπωθει την νικη επι των επαναστατηνενων  σκλαβων, και να  τελεσει θριαμβο στην Ρωμη.
 
 
 
 
Αυτή η νικη εγινε καθαρα από τις λεγεώνες του Μαρκου Λικινιου Κρασσου.
 
 
 
 
 
Εδωσε όμως το δικαιωμα να χρεωθεί ενας άλλος την δικη του επιτυχια ώστε να τον κανει συμμαχο του.
 
 
ΓΝΩΡΙΖΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ. 
 
ΑΥΤΟ OXI MONON ΓΙΑ ΝΑ EΠΙΒΙΩΣΕΙ 
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ 
ΑΛΛΑ 
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΑ 
ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ 
ΜΕΛΛΟΝ.
 
 
 
 
Ο ΚΡΑΣΣΟΣ ΔΙΔΑΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΠΩΣ ΘΥΣΙΑΣΕ ΤΑ ΛΙΓΑ ΓΙΑ 
ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ 
ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
 
 
 
 
ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΔΑΞΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ 
ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΜΟΝΗ 
ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ, ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ 
ΖΩΗ.
 
 
 
ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΔΕΝ 
ΦΤΑΝΕΙΣ 
ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙΣ 
ΤΙΠΟΤΑ. 
 
 
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΔΩΣΕ 
ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ 
ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ ΣΤΟΝ ΠΟΜΠΗΙΟ.
 
 
 
 
 
 
 
ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕ Ο ΜΑΡΚΟΣ ΚΡΑΣΣΟΣ 
ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ 
ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ; 
 
 
Οργια, ανωμαλιες, και πασης φυσεως σεξουαλικη διαστροφη ηταν στην ημερησια διαταξη ολους εκεινους τους αιωνες. 
 
 
Ανομια, αταξια, χαος και κατσαστροφη σταδιακα εξαπλονωταν και απειλουσε με οριστικο αφανισμο την ρωμαικη αυτοκρατορια.  
 
Οπως σας εχω αναφερει οταν ενα εθνος διαλυθει πνευματικα, κμαι ηθικα, ακολουθει η πολιτικη και η στρατιωτικη του καταρρευυση. 
 
 
 
Η ρωμαικη αριστοκρατια πρωταγωνιστουσε κατα σε ολες τις σεξουαλικες ανωμαλιες με βασικο  παραδειγμα τους ανωμαλους αυτοκρατορες. 
 
 
 
 
Οι ακολασιες τους και τα οργια τους εμειναν θρυλικα στην ιστορια. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οι πορνες Αφροδιτες-Μεσσαλινες δεν υπηρχαν πλεον μονον στα παλατια των αυτοκρατορων αλλά σχεδον σε ολα τα σπιτα των ευκαταστατων ρωμαιων. 
 
 
 
 
 
 
 
Οι ρωμαιοι με πολυ μεγαλο παθος εκαναν κάθε ειδους σεξουαλική διαστροφή που μπορεί να βάλει ο ανθρώπινος νους. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ενδεικτικο ειναι οτι ολοι οι ισχυροι οικονομικα ρωμαιοι ειχαν χαρεμια απο πολυ ωραιες σκλάβες. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Τα τρομερα εκφυλα οργια των ρωμαιων ευγενων επανω στα σωματα των δυστυχισμενων αυτων γυναικων δεν εχουν ιστορικο προηγουμενο. 
 
 
 
 
 
 
 
Οι σκλαβοι δεν υπολογιζοταν ως ανθρωποι, αλλα ουτε καν ως ζωα, ήταν για τους ρωμαιους res-αντικειμενα και οι ρωμαιοι ειχαν το δικαιωμα να τους κανουν οτι επιθυμουσαν. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Αλλωστε τα περισοτερα χρονια ειχαν την δυνατοτητα οι ρωμαιοι να φερνουν αρκετους αλλους καινουριους σκλαβους και σκλάβες, σε πολύ χαμηλες τιμες. 
 
 
 
 
 
 
Ενδεικτικο ειναι οτι οταν ηθελαν να προσφερουν θυσιες στους αιγυπτιους δαιμονες θυσιαζαν δουλους και όχι ζωα καθως μεταξυ αλλων τα ζωα κοστιζαν πολυ περισσότερο απο τους δουλους. 
 
 
 
 
 
 
 
Ο 
Οκταβιος διεταξε να σφαξουν στον βωμο του Καισαρα 300 δούλους (Σουετώνιος, Οκτάβιος 15). 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο Πομπηιος εδωσε την εντολη να ρίξουν στην θάλασσα πολλους δουλους για θυσια στον αιγυπτιο δαιμονα Πωσειδον (Δίων Κάσσιος 48). 
 
 
 
 
 
 
 
Ο παρα πολυ γνωστος ρωμαιος αυτοκρατορας  Αδριανος θυσιαζε ανα ετος απο έναν δουλο στον βωμό του αιγυπτιου δαιμονα του  Δια (Λακταντιος dιv. instit. I 21). 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Η εωσφορικη ανωτατη-ανωτερη εκφυλη αρχουσα ρωμαικη ταξη σε ολες τις θρησκευτικες εωσφορικες τελετες εκανε παντοτε αισχρες-πορνικες διασκεδασεις και απιστευτα οργια.
 
 
 
 
 
 
 
 
Τα γευματα ολων των ισχυρων ρωμαιων εμειναν ξακουστα στην ιστορία. Την ιδια στιγμη που οι απλοι ρωμαιοι πεινουσαν η επαιτουσαν.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ολοι οι πλουσιοι ρωμαιοι ειχαν την δυνατοτητα να έχουν στα τραπεζια τους καθε τι το εκλεκτο απο καθε γωνια της αυτοκρατοριας. 
 
 
 
 
 
 
Ο Ορτηνσιος για παραδειγμα ειχε τοσο πολυ κρασι ωστε να το πετα για να ποτιζει τα δέντρα του κηπου του. 
 
 
 
 
 
Ο Λουκουλος του οποιου τα γευματα εμειναν ως και σημερα ονομαστα, διοτι ξεπερνουσαν ακομη και τα αυτοκρατορικα στο αρχοντικο του ετρεφε στρατιες απο τις ωραιοτερες σκλαβες, αλλα και δουλους πολλους, τους οποιους εσφαζε και τους εριχνε τροφη στα ψαρια των λιμνων του.
 
 
 
 
 
Η παρακμη και ο  ξεπεσμος της εποχης δεν εχουν οριο. 
 
 
 
 
 
 
Εξαντλημενοι οι ρωμαιοι  επειτα απο τις  τοσες παραλυσιες επεφταν σε πληρη αδρανεια. 
 
 
 
 
Καποιοι εωσφοριστες ρωμαιοι  αηδιασμενοι από τετοιου ειδους οργια και διασκεδασεις αυτοκτονουσαν. 
 
 
 
 
 
Αρκετοι ρωμαιοι ηταν σωματικα και ψυχικα σε πολυ ασχημο επιπεδο, και  καιροφυλακτουσαν για μια νεα ζωη χωρις ανηθικοτητα.
 
 
 
 
 
 
 
 
Κανενας τους ομως απο ολους αυτους δεν γνωριζε ειτε δεν ηθελε να παραδεχτει οτι η νεα αυτη ζωη επρεπε να στηριζεται στην ηθικη, στα χρηστα ηθη στην σωστη παιδεια και στην εργασια. 
 
 
 
 
 
 
Όλοι οι προναναφερομενοι τα περιφρονουσαν ολα αυτα με αποτελεσμα την καταρρευση σε ολα τα επιπεδα (ηθικο, πνευματικο, πολιτικο, στρατιωτικο, κοινωνικο, εγασιακο, οικονομικο κλπ).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ομως με βαση το μετρον αριστον και το μηδεν αγαν τις παγκοσμιες Ελληνικες μαθηματικες σταθερες μονον πολυ λιγοι ρωμαιοι ενιωθαν ντροπη για όσα γινονταν γυρω τους, ακόμη και για τους σκλάβους αισθανονταν ντροπη και οικτο. 
 
 
 
 
 
 
Αυτοι ομως ηταν πολυ λιγοι για να επηρεασουν την ρωμαικη εξουσια. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οι Ρωμαιοι ποιητες ιουβεναλης και ο περσιος παρα την μας αναφερουν την κοινωνικη διαφθορα και την εξαθλειωση που υπηρχε παντου. 
 
 
 
 
Ο Σενεκας μας αναφερει πως στην εποχη του η εποχή του γινοταν εγκληματα. 
 
 
 
 
 
 
Μαλιστα υπηρχε και ανταγωνισμος μεταξυ των εωσφοριστων δωδεκαθειστων ρωμαιων για το ποιος θα διαπραξει τα περισσότερο και τα πιο πρωτοτυπα κακουργηματα (Σενέκας De ira II 8 και Επιστολ. 95). 
 
 
Οπως ηταν φυσικο ο ηθικος ξεπεσμος δεν περιοριζονταν μονον στις ανωτερες ταξεις, αλλα εφτανε μεχρι τα κατωτερα κοινωνικα στρωματα. 
 
 
Ολοι οσοι ηταν απο κατωτερες ρωμαικες ταξεις "επαιρναν" την σκυταλη και με την σειρά τους εκαναν οτι ηταν δυνατο προκειμενου να ανεβουν  στην ιεραρχια της ανηθικότητας και της ανωμαλιας. 
 
 
Ο θεσμος του γαμου ειχε γελοιοποιηθει και διαλυθει, ο θεσμος της ρωμαικης οικογενειας ειχε πλεον ουσιαστικα καταργηθει, ενω η κοινοκτημοσυνη των γυναικων ειχε διευρυνθει. 
 
 
 
Οι ανδρες εκαναν καθε ειδους ασυδωσια ενω οι ρωμαιες γυναικες ανταγωνιζοταν η μια την αλλη στην πορνεια, η οποια ειχε παρει ανεξέλεγκτη πορεια. 
 
 
Οι φτωχες ρωμαιες τα παιδιά τους ειτε τα πουλουσαν η τα σκοτωναν η τα πετουσαν στον δρομο. 
 
 
Το αρρωστο κοινωνικο φαινομενο των εγκαταλειμμενων νοθων παιδιων, μεσα  στους δρομους τα οποια επεφταν θυματα διαφορων επιτηδειων, ειχε παρει τετοιες διαστασεις ωστε το ιδιο το εκφυλο ρωμαικο κρατος αναγκαστηκε κάποια στιγμή να πάρει μέτρα για την προστασια των αδυναμων παιδιων απο τους δρομους.
 
 
ΑΚΜΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΜΗ.
 
Σε καθε εποχη παντοτε η ανηθικότητα και τα οργια, εχουν και αυτα τα ορια τους. 
 
Αηδιασμενοι πλεον ολοι οι απλοι ρωμαιοι απο τον αδιεξοδο και ψυχοφθορο τροπο ζωης και βλεποντας τις μεμονωμενες επαναστασεις και εξεγερσεις τους,να αποτυγχανουν, εναπόθεσαν και εκεινοι ολες τις ελπιδες τους για μια αλλη, διαφορετικη ζωη σε μια ανωτερη αληθινη δυναμη, τον Σωτηρα – Λυτρωτη Χριστο  το Παιδί της Παρθένου. 
 
 
Οι απλοι ρωμαιοι περιμεναν απο τον σωτηρα Χριστο να δωσει πισω την ευτυχια και να τους φερει δικαιοσυνη ωστε να ειναι ολα τα αγαθα κοινα, και ολοι οι άνθρωποι να στηριζουν ο ενας τον άλλο.
 
Ολες αυτες οι πολυ υψηλες και πολυ δικαιες  προσδοκιες, μπορουσαν να υλοποιηθουν μονον απο τον λυτρωτη Χριστο και τον Χριστιανισμο.
 
 
Ολοι η ψυχικα-πνευματικα, ηθικα και σωματικα και κοινωνικα εξαθλιωμενοι ρωμαιοι βρηκαν την λυτρωση στον σωτηρα Χριστο.
 
 
Ο Χριστιανισμος, σε αντιθεση με τον αρχαιο κοσμο, ειχε μια ηθικη και ιδεολογια η οποια ηταν εντελως  αντιθετη απο την "ηθικη" και τα "αξιωματα" του αρχαιου δωδεκαθεου της παρακμης της διαφθορας και του εωσφορισμου, 
 
Ειναι ιστορικο γεγονος οτι η ηθικη παρακμη της εποχης με την σεξουαλικη διαφθορα συνεβαλε σε μεγαλο βαθμο στην ανάπτυξη του Χριστιανισμού. 
 
 
Στην ιδια ακριβως κατασταση βρεθηκαν και οι προγονοι μας οι αρχαιοι Ελληνες εξαιτιας του Αιγυπτιακου δωδεκαθεου. 
 
Ομως με το που γνωρισαν τον Χριστιανισμο αμεσως αλλαξαν τα δεδομενα για το εθνος μας. 
 
Το κομβικο σημειο ηταν οταν η πλειοψηφια των Ελληνων εγκατελειψε το εωσφορικο φοινικικο δωδεκαθεο για να ασπαστει τον μοναδικο αληθινο θεο-δημιουργο.
 
Τον αληθινο θεο δημιουργο τον αναγνωριζαν και τον  διδασκαν ολοι οι Ελληνες φιλοσοφοι με προεξεχων τον Υπατο των φιλοσοφων τον Αριστοκλη.  
 
Το Ελληνικο εθνος μετα την εισβολη των σκλαβων απο την Αιγυπτο οι οποιοι ηταν σημιτικης καταγωγης αρχισε να οδηγειται αργα και σταθερα προς τον αφανισμο. 
 
Αυτο διοτι επεβαλλαν το εωσφορικο δωδεκαθεο καθως και πασης φυσεως τρελα ανωμαλια και καταστροφη. 
 
Μεσα απο την απιστευτη σεξουαλικη διαφθορα της ανθρωποθυσιες και τον θεσμο των δουλων το Ελληνικο εθνος δεν ειχε καμια ελπιδα επιβιωσεως.
 
Εκτος απο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους και ενα μικρο κομματι γνησιων Ελληνων η μεγαλη πλειοψηφια ακολουθουσε τον εωσφορισμο και το ξενοφερτο απο την Αιγυπτο δωδεκαθεο.
 
Οι συνεπειες του εωσφορισμου ηταν να σαπισει ηθικα και πνευματικα ο αρχαιος Ελληνικος κοσμος με αποτελεσμα να ακολουθησει η πολιτικη, η στρατιωτικη και φυσικα η κοινωνικη διαλυση του Ελληνικου εθνους. 
 
Εκτος απο τα προαναφερομενα οι φοινικες εωσφοριστες απο την Αιγυπτο προκαλεσαν τρομερους εμφυλιους σπαραγμους μεταξυ των αρχαιων Ελληνικων πολεων.  
 
Οταν θα ερθουν οι εωσφοριστες-νεοταξιτες οι ρωμαιοι να κατακτησουν την Ελλαδα θα βρουν τους Ελληνες εντελως αδυναμους, σε αθλια κατασταση χωρις να ειναι σε θεση να ανισταθουν και να υπερασπιτουν την πατριδα τους.
 
Ουδεποτε ειχε βρεθει το Ελληνικο εθνος σε παρομοια κατασταση απο την ημερα την οποια ειχε δημιουργηθει.
 
Μονον δυο φορες εχει γινει αυτο απο καταβολης κοσμου κατα την αρχαια εποχη αλλα και την συχρονη στην οποια ζουμε εμεις σημερα.
 
Χωρις καμια απολυτως αντισταση οι ρωμαιοι κατεκτησαν την αρχαια Ελλαδα. 
 
Οτι δεν επετυχαν οι φοινικες δωδεκαθειστες με  την περσικη αυτοκρατορια την Εσθηρ και τον Μαρδοχαιο, το κατορθωσαν με το νεο τους δημιουργημα την ρωμαικη αυτοκρατορια. 
 
  
Εντουτοις σχεδον απο την ημερα κατακτησεως του Ελληνικου εθνους θα αρχισει και η αντιστροφη μετρηση για τους αρχαιοιυς ρωμαιους. 
 
Η ρωμαικη αυτοκρατορια αποσυντιθεται αργα και σταθερα οπως ειχε γινει προηγουμενος με τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο.   
 
 
Ειναι γεγονος οτι η ανασταση Ελληνικου εθνους εγινε 
με τον ερχομο ομως του Χριστου και τις διδασκαλιες των αποστολων, οι Ελληνες θα ασπαστουν τον χριστιανισμο και θα αναστηθουν ηθικα, πενυματικα και  στην συνεχεια σε ολους τους τομεις.  
 
Εξαιτιας των χρηστων ηθων, του χριστιανισμου και της αρχαιοελληνικης παιδειας, οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους, εγιναν διοικητες του χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.
 
Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη) και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. 
 
 
 
 
 
 
Ο συνδυασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. 
 
 
 
 
 
 
Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος. 
 
 
 
 
 
 
 
Το Ελληνικο εθνος με βαση την αδιαμφισβητητη πολιτιστικη του ανωτεροτητα θα επρεπε να ηταν 
αυτοκρατορια μεγαλης χρονικης διακρκειας απο την αρχαιοτητα. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Δυστυχως οχι μονον δεν εγινε το πιο αυτονοητο ωστε να ειναι η Ελλαδα αυτοκρατορια αλλα απο το 1519 π.χ.,  το ετος κατα το οποιο ηρθαν οι
φοινικες σκλαβοι απο την Αιγυτπο και κατελαβαν την Πελοπονησο και την Στερεα Ελλαδα. 
 
 
 
 
 
 
 
Με την εισβολη των φονικων μαεσως αρχισε η πνευματικη, η ηθικη, και στην συνχεια η πολιτικη και στρατιωτικη καθιζηση των Ελληνων.
 
 
 
 
 
 
 
 
Το χειροτερο ηταν οτι κατακερματισαν την Ελλαδα και ξεκινησαν τρομερους εμφυλιους γενοκτονικους πολεμους.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Το Ελληνικο εθνος θα φτασει στο απογειο του οταν θα ενωθουν και θα γινουν ενα ο Αρχαιος Ελληνικος Πολιτισμος και ο Χριστιανισμος.

 

 

 

 

 

 

 

Μεχρι τοτε ηταν τελειως αδυνατον ο κορυφαιος μακραν  πολιτισμος  ολων των εποχων που ηταν και ειναι ο Ελληνικος, να φερει απο μονος του στο απογειον της ακμης του το Ελληνικο εθνος.

 

Αυτο διοτι το Ελληνικο εθνος ειχε καταστρεψει το Φοινικικο δωδεκαθεο.

 

 

 
 
 
ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
 
 
 
Για την αλλαγη της παγκόσμιας ιστοριας, για όλα αυτά τα κοσμοιστορικα γεγοντα αιτια είναι ο Αγιος Κωνσταντινος. 
 
 
 
 
 
 
Ο Αγιος είναι ενας από τους ανθρώπους, στον οποιο χρωσταμε την υπαρξη μας ως εθνος.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο αγιος εμελλε να αλλαξει την ιστορια της ανθρωποτητος.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο αγιος ηταν η αιτια, για την δημιουργια της πρωτης παγκόσμιας Ελληνοχριστιανικης αυτοκρατοριας.
 
 
 
 
 
 
 
 
Δεν υπαρχει αμφιβολια ότι αυτος ο μεγαλος πολιτικος διεγνωσε αριστα,ολα τα θεικα σημαδια, που του εστειλε ο Θεος, αν και πρωην σατανιστης.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο αγιος ηταν τεραστιο μυαλο, δεν ηταν μέθυσος, ενω δεν πηγαινε για σεξ με την αδερφη του, με την μητερα του στα πλαισια "θρησκευτικης" λατρειας του Εωσφορου, οπως εκαναν ο Καλιγούλας, Καρακαλλας, Κομμοδος, Νερων, κλπ.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο Αγιος Κωνσταντινος καταλαβε οτι ακομη και η ανερχομενη χριστιανικη Θρησκεια την ανοδο της και την εξαπλωση της την οφειλει στον αρχαιο ιερο Ελληνικο 
πολιτισμο. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Για αυτο θα παρει την ιστορικη του αποφαση να μεταφερει την πρωτευουσα του ρωμαικου κρατους στην Κωνσταντινουπολη για να παραδωσει την διοικηση του κρατους στους Ελληνες.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο αγιος Κωνσταντινος με την αποφαση του αυτη αλλαξε την παγκοσμια ιστορια ενω ταυτοχρονα εδωσε παραταση ζωης για ακομη 880 χρονια στην μεχρι τοτε ετοιμοθανατη ρωμαικη αυτοκρατορια.
 
 
 
 
 
 
Γνωριζε πολυ καλα το μεγαλυτερο πολιτικο μυαλο ολων των εποχων ο Αγιος Κωνσταντινος οτι με αυτην την αποφαση του να αλλαξει την πρωτευουσα του ρωμαικου κρατους οτι κατ ουσιαν παραχωρει την διοικηση δια παντος στους ανωτερους σε ηθικο και πνευματικο επιπεδο Ελληνες.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Το Ελληνικο εθνος προσπαθουν να το αφανισουν εδω και πολλες χιλιαδες χρονια. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οι αιτιες ειναι ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος και η Ορθοδοξια.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Αυτα τα δυο μονιμα αποτελουν απο την αρχαιοτητα το μεγαλυτερο και ανυπερβλητο εμποδιο για την επιβολη της εωσφορικης νεας ταξης πραγματων.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ειναι γνωστο οτι ο εωσφορισμος ειναι η 
θρησκεια της ανομιας, της αταξιας, της σεξουαλικης διαφθορας καθως και πασης φυσεως τρελας, ανωμαλιας και καταστροφης. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Για τους εωσφοριστες του δωδεκαθεου αποτελει ιερο σκοπο να εξαφανισουν δια παντος το Ελληνικο εθνος.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ομως με τα απο καθε μεγαλη εθνικη καταστροφη την οποια μας προκαλουσαν οι 
δωδεκαθειστες
ερχοταν η ανασταση του Ελληνικου εθνους.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ταυτοχρονα μεγαλουργουσαμε με επιτευγματα τα οποια δεν επετυχε κανενα αλλο εθνος σε ολοκληρο το κοσμο. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οταν μας κατεκτησαν οι φοινικες δωδεκαθειστες
με την εισβολη απο την Αιγυπτο και διελυσαν τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο το αποτελεσμα ηταν να κατακτηθει η Ελλαδα αμαχητι απο την ρωμαικη αυτοκρατορια. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ομως οι Ελληνες ανεκαμψαν για αυτο και επετυχαν να απελευθερωθουν ενω παραλληλα, εφτασε το εθνος εφτασε στο απογειο του Ελληνισμου απο καταβολης κοσμου.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Αυτο διοτι εγιναν οι αγιοι προγονοι μας αναιμακτα διοικητες στο κρατος το οποιο ηταν προηγουμενος σκλαβοι (ρωμαικη αυτοκρατορια)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οταν κυνηγησαν τους Ελληνες Δωριεις οι Αλλοδαποι δωδεκαθειστες απο την Πελοπονησο και την Στερεα Ελλαδα τους οποιους εν συνεχεια τους εκτοπισαν στην αρχαια Ηπειρο, τοτε εγιναν αθελα τους η αιτια για την δημιουργια του του ενδοξου Ελληνικου Μακεδονικου εθνους.
 
 
 
 
 
 
 
Με την δημιουργια του ιερου Μακεδονικου (Δωρικου)  
Ελληνισμου η Ελλαδα θα φτασει για μια ακομη φορα να θριαμβευσει με τον Μεγα Αλεξανδρο.
 
 
 
 
 
 
Οταν επιχειρησαν στους περσικους πολεμους να κανουν υποτακτικους και συμμαχους τους αρχαιους Αθηναιους, εναντιον των υπολοιπων Ελληνικων πολεων, απετυχαν.
 
 
 
 
 
 
 
 
Αυτο εγινε εξαιτιας της πολιτικης τους να δημιουργουν εμφυλιους σπαραγμους αναμεσα στις αρχαιες Ελληνικες πολεις. 
 
 
 
 
 
Καθε φορα που επιχειρουν οι εωσφοριστες του Φοινικικου δωδεκαθεου στο περασμα των αιωνων να μας κανουν κακο, καταληγουν χωρις καμια προθεση απο την πλευρα τους να ευεργετουν το Ελληνικο εθνος.  
 
 
 
Αυτο συμβαινει διοτι ειναι ικανοι μονον για κακο και για αδικιες και καταστροφες. 

 
 
 
 

Από τα αρχαια χρονια οι λαοι που ανηκουν στον ανθρωποκτονο εωσφορο, παντοτε σφαζουν, κλεβουν, βιαζουν, κανουν εμπρησμούς, σκλαβωνουν Ελληνιδες. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ολα αυτα για να τελουν τα εωσφορικα θρησκευτικα τους καθήκοντα, με πασης φυσεως ,
σεξουαλικες ανωμαλίες, παρα φυση σεξ μεταξυ ανδρων γυναικων, μετα του ιδιου φυλου, παιδεραστειες, αιμομιξίες,οργια κλπ. 
 
 
 
 
 
 
Μεταξυ αλλων απο τα αρχαια χρονια ολοι αυτοι οι λαοι μονιμα επιτιθονται στην Ελλαδα.
 
 
 
 
Αυτά είναι τα στοιχεια με τα οποια ξεχωρίζουμε τους λαους που πιστευουν στον Εωσφορο.
 
 
Η βασική αιτία της παρακμης της ρωμαικης αυτοκρατοριας ηταν το εωσφορικο δωδεκαθεο. 
 
 
 
 
 
Το εωσφορικο δωδεκαθεο μεταξυ αλλων εχει ως πιο  βασικο τελετουργικο του τις ανθρωποθυσιες και την σεξουαλικη διαφθορα.
 
 
 
 
 
Aκομη ενας απο τους βασικους θεσμους του δωδεκαθεου  ειναι ο θεσμος της δουλειας.
 
 
 
 
 
 
Το φοινικικο δωδεκαθεο με την σεξουαλικη διαφθορα και με τον θεσμο της δουλειας υπηρξε ανασταλτικος παραγοντας δια την παραπερα εξελιξη της ρωμαικης κοινωνιας σε ηθικο, πνευματικο, στρατιωτικο και σε οικονομικο επιπεδο, σχετικα με την αναπτυξη του ρωμαικου κρατους.
 
 
Ο αληθινος θεος είναι ο θεος του καλου, της δικαιοσυνης, της αγαπης, της ταξης, της ηθικης, για αυτό δεν βοηθησε ποτε ανα τους αιωνες, τους σαπιους που ζουνε μεσα στην σεξουαλικη διαφθορα, την αδικια, την ανομια, την αταξια κλπ.  
 
 
 
 
 
 
Ο Θεος δημιουργος των παντων (ο Ιησούς Χριστός), είναι γεματος αγαπη, καλοσυνη, ταπεινοτητα. Αυτό διοτι είναι αγαθος και στον αγαθο, δεν υπαρχει καμια κακια, κανενα μισος, όπως μας διδαξε ο Πλατων, στο εργο για την δημιουργια του κοσμου, στο εργο του με την επωνυμια Τιμαιος. 
 
 
 
 
 
Ο Χριστος είναι γεματος αγαπη ειναι αιτια μονον για κάθε τι καλο που συμβαινει, καθως είναι ο θεος της απολυτης αγαπης, της δικαιοσυνης, της ομορφιας, της ταξης. 
 
 
 
 
Αντίθετα ο εωσφορος ειναι ο απολυτος "θεος" του μισους, της αδικιας, του ψευδους, της καταστροφης των παντων. 
 
 
 
Ο Εωσφορος είναι η αιτια για κάθε τι κακο που συμβαινει. 
 
 
 
Ο Εωσφορος είναι αυτος που μισει κάθε τι καλο, ωραιο, δικαιο, που εφτιαξε ο Θεος. 
 
 
 
Για αυτό ο Εωσφορος ανα τους αιωνες μεσα από τους λαους που πιστευουν σε αυτόν, προκαλει διαφορα τρομερα δεινα στην Ελλαδα, αλλα και σε ολους τους χριστιανους ανα τον κοσμο.
 
 
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως; 
  
;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται
,
ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
 
 
 
 
Αναφερομαι παντοτε στους εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκς και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
 
 
 
 
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
 
 
 
 
 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων. 

 
 
ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΝΩΡΙΖΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ 
ΚΑΛΑ Ο ΜΑΡΚΟΣ ΚΡΑΣΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ 
ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΕΩΣΦΟΡΙΣΜΟΣ, ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΔΙΚΙΑ, ΑΝΟΜΙΑ, 
ΑΤΑΞΙΑ ΚΑΙ  ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ. 
 
 
 
 
ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ 
ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΑΞΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ,
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΕΞΕΛΙΞΗ
ΑΝΘΡΩΠΙΑ. 
 
Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΣΕ ΕΞΕΥΓΕΝΙΖΕΙ ΚΑΙ 
ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΕΣ
ΑΡΕΤΕΣ.
 
 
 
 
 
 
   ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ 

 
    
                 ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ, ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ (ΠΛΑΤΩΝ)
 
 

 

 
 
 
 
 
 

 

(2) Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΦΟΙΝΙΚΩΝ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ

 

Ανατρεχοντας στους ιερους αρχαιους Ελληνες τον Εκαταιο Μιλησιο (Στραβων 7, 321), τον Θουκυδιδη (Α, 3 – 9), τον Ηροδοτο (Ιστορια Α 54 - 58), τον Ισοκρατη (Παναθηναικος, Ελένης εγκωμιον 68 – 69, Πανηγυρικος ), τον Διοδωρο (1, 23-24 και 28-29,  Μ, αποσπασμα 3), τον Υπατο των Φιλοσοφων τον Αριστοκλη (Μενεξενος, 245c-d) , θα δειτε οτι ολοι μας αναφερουν ακριβως τα ιδια σχετικα με τους Φοινικες και τους αλλους αλλοδαπους εωσφοριστες του δωδεκαθεου, οι οποιοι εισαβαλαν στην Ελλαδα. 

 

Πριν ακομη  απο τον  Τρωικο πολεμο  το 1500 π.Χ. ξεσπουν στην Αιγυπτο ασθενειες. 

 

 

Οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς εβραιους αλλόφυλους. 

 

 

Οι εβραιοι για να αποφυγουν τους εξαγριωμενους Αιγυπτιους, εγκαταλειπουν την Αιγυπτο . 

 

 

Απο αυτους καποιοι εβραιοι με αρχηγο τον Μωυση κατευθυνθηκαν δια ξηρας στο Ισραηλ. 

 

 

Οι Εβραιοι Δαναοι με πλοία και με αρχηγό το Δαναο, πηγαν αρχικα στην Ροδο και εν συνεχεια στο Αργος της Πελοποννησου. 

 

 

 

Οταν έφτασαν στο Αργος ηρθαν σε συγκρουση με τους ΅Ελληνες κατοίκους, που ηταν Αχαιοί στη. 

 

 

 

Εντουτοις ο βασιλιας των Αργειων, ο Γελανωρ, δεν είχε  διάδοχο και παραλληλα δεν ειχε στρατηγικες ικανοτητες γιανα νικησει τους εβαιρους δαναους.

 

 

 

Κατω υπο αυτες τις συνθηκες οι Αργειοι  προσκαλεσαν τον Δαναο για συνθηκολόγηση ωστε να γινει κοινος βασιλιας, Ελληνων και Εβραιων. 

 

 

Αυτος ειναι και ο λογος που  οι κατοικοι του Άργους ονομαζονταν Αχαιοι και Δαναοι . 

 

 

 

Συμφωνα με του Αριστοκλη Ισοκρατη, Θουκυδιδη, οι Δαναοι επιτεθηκαν στην Πελοποννησο το ετος 1511 π.Χ. και ο Καδμος στην Βοιωτία το ετος 1519 π.Χ. 

 

 

 

ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ :

 

 Την παλιά εποχη ξεσπασε λοιμωδης ασθενεια στην Αιγυπτο και οι Αιγυπτιοι  απεδωσαν τις ασθενεις στους ασεβείς αλλόφυλους. 

 

Τοτε οι αλλοδαποι εφυγαν και ηρθαν στην Ελλαδα. 

 

Αρχηγοι των αλλοδαπων ηταν ο Καδμος και ο Δαναος. Οι υπόλοιποι εβραιοι δωδεκαθειστες πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ηταν ο Μωυσης, ο οποιος  ειχε φρονηση και ανδρεια (Διοδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, αποσπασμα 3).

 

 

Oι Εβραιοι που εφυγαν μαζι με τον Δαναο απο την Αιγυπτο εγκατασταθηκαν στο Αργος , ενω οι υπολοιποι πηγαν των Κολχωνστον στην Ιουδαια. 

 

O Φοινικας Κάδμος γεννηθηκε στις Θήβες της Αιγυπτου, και ενα απο τα παιδια του ηταν και η εβραια Σεμελη. 

 

Στα κατοπινά χρόνια, ο Ορφέας, που απόκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Έλληνες για την μουσική, τις τελετές και τα θεολογικά ζητήματα, φιλοξενηθηκε απο τους απογονους του Καδμου. 

 

 

Εκει  στην Θηβα απολαμβανε μεγαλες τιμες διοτι ειχε μυηθει στον εβραικο εωσφορισμο (Διοδωρος Σικελιωτης, βίβλος 1, 23-24 και 28-29).

 

Ο Εκαταίος ο Μιλήσιος αναφερει οτι την Πελοποννησο εκτος απο τους Ελληνες την κατοικησαν βαρβαροι.

 

 

Ολοκληρη σχεδόν η Ελλαδα ηταν πλεον κατοικία εβραιων-φοινικων στους παλιούς καιρους.

 

Αυτο διοτι ο Πελοπας εφερε εναν λαο απο στην  Πελοπόννησο, ενω ο Δαναός από την Αίγυπτο,  οι Δρυοπες, οι Καυκωνες  οι Πελασγοι και οι Λελεγες  μοιρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό. 

 

Την Αττικη κατέλαβαν οι εωσφοριστες Θρακες, οι οποιοι εισεβαλν με αρχηγο τον μεγαλο μαγο τον Ευμολπο.

 

Την Βιοωτια και την  Θηβα την κατεκτησαν οι Φοινικες που εισεβαλαν με τον Καδμο.

 

 

 

ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.

 

 

 

50

1 σχεδὸν δὲ καὶ πάντων τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν ἐξ Αἰγύπτου ἐλήλυθε ἐς τὴν Ἑλλάδα. διότι μὲν γὰρ ἐκ τῶν βαρβάρων ἥκει, πυνθανόμενος οὕτω εὑρίσκω ἐόν· δοκέω δ᾽ ὦν μάλιστα ἀπ᾽ Αἰγύπτου ἀπῖχθαι. 2 ὅτι γὰρ δὴ μὴ Ποσειδέωνος καὶ Διοσκούρων, ὡς καὶ πρότερόν μοι ταῦτα εἴρηται, καὶ Ἥρης καὶ Ἱστίης καὶ Θέμιος καὶ Χαρίτων καὶ Νηρηίδων, τῶν ἄλλων θεῶν Αἰγυπτίοισι αἰεί κοτε τὰ οὐνόματα ἐστὶ ἐν τῇ χώρῃ. λέγω δὲ τὰ λέγουσι αὐτοὶ Αἰγύπτιοι. τῶν δὲ οὔ φασι θεῶν γινώσκειν τὰ οὐνόματα, οὗτοι δέ μοι δοκέουσι ὑπὸ Πελασγῶν ὀνομασθῆναι, πλὴν Ποσειδέωνος· τοῦτον δὲ τὸν θεὸν παρὰ Λιβύων ἐπύθοντο·

 3 οὐδαμοὶ γὰρ ἀπ᾽ ἀρχῆς Ποσειδέωνος οὔνομα ἔκτηνται εἰ μὴ Λίβυες καὶ τιμῶσι τὸν θεὸν τοῦτον αἰεί. νομίζουσι δ᾽ ὦν Αἰγύπτιοι οὐδ᾽ ἥρωσι οὐδέν.

 
 
 
 

51[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν καὶ ἄλλα πρὸς τούτοισι, τὰ ἐγὼ φράσω, Ἕλληνες ἀπ᾽ Αἰγυπτίων νενομίκασι· τοῦ δὲ Ἑρμέω τὰ ἀγάλματα ὀρθὰ ἔχειν τὰ αἰδοῖα ποιεῦντες οὐκ ἀπ᾽ Αἰγυπτίων μεμαθήκασι, ἀλλ᾽ ἀπὸ Πελασγῶν πρῶτοι μὲν Ἑλλήνων ἁπάντων Ἀθηναῖοι παραλαβόντες, παρὰ δὲ τούτων ὧλλοι. 2 Ἀθηναίοισι γὰρ ἤδη τηνικαῦτα ἐς Ἕλληνας τελέουσι Πελασγοὶ σύνοικοι ἐγένοντο ἐν τῇ χώρῃ, ὅθεν περ καὶ Ἕλληνες ἤρξαντο νομισθῆναι. ὅστις δὲ τὰ Καβείρων ὄργια μεμύηται, τὰ Σαμοθρήικες ἐπιτελέουσι παραλαβόντες παρὰ Πελασγῶν, οὗτος ὡνὴρ οἶδε τὸ λέγω· 3 τὴν γὰρ Σαμοθρηίκην οἴκεον πρότερον Πελασγοὶ οὗτοι οἵ περ Ἀθηναίοισι σύνοικοι ἐγένοντο, [καὶ παρὰ τούτων Σαμοθρήικες τὰ ὄργια παραλαμβάνουσι]. 4 ὀρθὰ ὦν ἔχειν τὰ αἰδοῖα τἀγάλματα τοῦ Ἑρμέω Ἀθηναῖοι πρῶτοι Ἑλλήνων μαθόντες παρὰ Πελασγῶν ἐποιήσαντο· οἱ δὲ Πελασγοὶ ἱρόν τινα λόγον περὶ αὐτοῦ ἔλεξαν, [τὰ ἐν τοῖσι ἐν Σαμοθρηίκῃ μυστηρίοισι δεδήλωται].

52[Επεξεργασία]

1 ἔθυον δὲ πάντα πρότερον οἱ Πελασγοὶ θεοῖσι ἐπευχόμενοι, ὡς ἐγὼ ἐν Δωδώνῃ οἶδα ἀκούσας, ἐπωνυμίην δὲ οὐδ᾽ οὔνομα ἐποιεῦντο οὐδενὶ αὐτῶν· οὐ γὰρ ἀκηκόεσάν κω. θεοὺς δὲ προσωνόμασαν σφέας ἀπὸ τοῦ τοιούτου, ὅτι κόσμῳ θέντες τὰ πάντα πρήγματα καὶ πάσας νομὰς εἶχον. 2 ἔπειτα δὲ χρόνου πολλοῦ διεξελθόντος ἐπύθοντο ἐκ τῆς Αἰγύπτου ἀπικόμενα τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν τῶν ἄλλων, (Διονύσου δὲ ὕστερον πολλῷ ἐπύθοντο). καὶ μετὰ χρόνον ἐχρηστηριάζοντο περὶ τῶν οὐνομάτων ἐν Δωδώνῃ· (τὸ γὰρ δὴ μαντήιον τοῦτο νενόμισται ἀρχαιότατον τῶν ἐν Ἕλλησι χρηστηρίων εἶναι, καὶ ἦν τὸν χρόνον τοῦτον μοῦνον). 3 ἐπεὶ ὦν ἐχρηστηριάζοντο ἐν τῇ Δωδώνῃ οἱ Πελασγοὶ εἰ ἀνέλωνται τὰ οὐνόματα τὰ ἀπὸ τῶν βαρβάρων ἥκοντα, ἀνεῖλε τὸ μαντήιον χρᾶσθαι. ἀπὸ μὲν δὴ τούτου τοῦ χρόνου ἔθυον τοῖσι οὐνόμασι τῶν θεῶν χρεώμενοι· παρὰ δὲ Πελασγῶν Ἕλληνες ἐξεδέξαντο ὕστερον.

 
 
 

55[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν τῶν ἐν Θήβῃσι ἱρέων ἤκουον, τάδε δὲ Δωδωναίων φασὶ αἱ προμάντιες· δύο πελειάδας μελαίνας ἐκ Θηβέων τῶν Αἰγυπτιέων ἀναπταμένας τὴν μὲν αὐτέων ἐς Λιβύην τὴν δὲ παρὰ σφέας ἀπικέσθαι,

2 ἱζομένην δέ μιν ἐπὶ φηγὸν αὐδάξασθαι φωνῇ ἀνθρωπηίῃ ὡς χρεὸν εἴη μαντήιον αὐτόθι Διὸς γενέσθαι, καὶ αὐτοὺς ὑπολαβεῖν θεῖον εἶναι τὸ ἐπαγγελλόμενον αὐτοῖσι, καί σφεας ἐκ τούτου ποιῆσαι. 3 τὴν δὲ ἐς τοὺς Λίβυας οἰχομένην πελειάδα λέγουσι Ἄμμωνος χρηστήριον κελεῦσαι τοὺς Λίβυας ποιέειν· ἔστι δὲ καὶ τοῦτο Διός. Δωδωναίων δὲ αἱ ἱρεῖαι, τῶν τῇ πρεσβυτάτῃ οὔνομα ἦν Προμένεια, τῇ δὲ μετὰ ταύτην Τιμαρέτη, τῇ δὲ νεωτάτῃ Νικάνδρη, ἔλεγον ταῦτα· συνωμολόγεον δέ σφι καὶ οἱ ἄλλοι Δωδωναῖοι οἱ περὶ τὸ ἱρόν.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ 
ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 
ΕΒΡΑΙΚΟ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
ΕΘΝΟΚΤΟΝΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ :
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ