ΣΕ ΙΣΧΥ ΤΟ Β ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ Α ΕΝΘΟΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΣ (ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ)-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΕ ΙΣΧΥ ΤΟ Β ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ Α ΕΝΘΟΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΣ (ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ)-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Μεσα στα σχεδια των εωσφοριστων, δεν συμπεριλαμβανοταν, σε καμια των περιπτώσεων, η απελευθερωση της Ελλαδος.
Η επανασταση των Ελληνων Ηρωων του 1821, εγινε εναντια σε κάθε λογικη.
 
Ολοι μας ειχαν ξεγραμμενους, εκεινη την εποχη. 
Αυτή ακριβως είναι η διαφορα μας ως Ελληνες από τους ραγιαδες, από τους προδοτες. 
Ότι εκει που όλα δειχνουν τελειωμένα, εκει που όλα δειχνουν ,να μην υπαρχει ελπιδα, οι πραγματικοι Ελληνες αγωνιζόμαστε ,αντίθετα σε κάθε λογικη.
 
Το αποτελεσμα σε κάθε εποχη, είναι να πετυχαίνουμε το ακατορθωτο, και να κερδίζουμε την ελευθερια μας, την επιβίωση μας. 
 
Οι χριστιανοι προγονοι μας ηταν σε αθλια πνευματικη κατασταση το 21, ηταν αγραμματοι οι περισσοτεροι, και δεν γνωριζαν ουτε να υπογραφουν. 
Δεν ειχαν την πνευματικη αιγλη των αρχαιων Φιλοσοφων, και των των αρχαιων Ελλήνων της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας. 
Εντούτοις ειχαν κατι κοινο με τους αρχαιους προγονους. 
Αυτό ηταν τα χρηστα ηθη, ζουσαν με ταξη Ιησου Χριστου, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα, το αποτέλεσμα ηταν να βρουν της απαραιτητες δυναμεις ώστε να κερδισουν την ελευθερια τους.
Αυτό διοτι δεν ειχαν σαπισει ηθικα και πνευματικα , όπως σαπισαν οι περισσοτεροι νεοραγιαδες στην εποχη μας.
 
Ειναι πλεον γεγονος παραδεκτο απο ολους οτι η Ελλαδα βρισκεται σε πολεμο. 
Ο πολεμος αυτος και οι μορφες του δεν ειναι ορατες σε ολους καθως δεν εχουμε σφαιρες οπλα κλπ.
Η μοναδικη διαφορα με ολους τους προηγουμενους πολεμους ειναι οτι ο πολεμος αυτος για πρωτη φορα σε παγκοσμιο επιπεδο δεν διεξαγεται με τα οπλα, τα αεροπλανα, τους πυραυλους κλπ, αλλα διεξαγεται με αλλα μεσα. 
Τα νεα ειδη πολεμου ειναι ο πνευματικος πολεμος, ο διαδικτυακος πολεμος και ο οικονομικος πολεμος και κοινωνικος πολεμος.
Για οσους δεν γνωριζουν ο πνευματικος πολεμος διεξαγεται εδω και αιωνες. 
 
Σας εχω αναφερει πολλες φορες οτι οι εωσφοριστες απο την νεα ταξη δεν μας πολεμουσαν μονον με τα οπλα κατα τις αρχαιες εποχες αλλα δημιουργουσαν ταυτοχρονα και αρκετες αιρεσεις.
 
Αυτο το εκαναν για να επιτυχουν αρχικα την ηθικη και  πνευματικη καταρρευση, για να ακολουθησσει στην συνεχεια και η στρατιωτικη με την πολιτικη. 
 
Στα πλαισια αυτων των σκοπων δημιουργησαν την εικονομαχια, τον μονοφυσιτισμο, τον αρειανισμο, τους παυλικιανους, τους βογομιλους και πολλες αλλες αιρεσεις.
 
 Εντουτοις ειναι η πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα
κατα την οποια συνδυαζουν παραλληλα στην συγρονη εποχη εναντια στο Ελληνικο εθνος τον πνευματικο, τον διαδικτυακο, τον κοινωνικο και τον οικονομικο πολεμο.
 
Το Ελληνικο εθνος προσπαθουν να το αφανισουν εδω και πολλες χιλιαδες χρονια. 
Οι αιτιες ειναι ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος και η Ορθοδοξια.  
 
Αυτα τα δυο μονιμα αποτελουν απο την αρχαιοτητα το μεγαλυτερο και ανυπερβλητο εμποδιο για την επιβολη της εωσφορικης νεας ταξης πραγματων.  

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ.
Το Ελληνικο εθνος ειναι το μοναδικο εθνος σε ολοκληρο τον κοσμο το οποιο προσδιοριζει την εθνικοτητα του με βαση το θρησκευμα.
Συνεπως το χριστιανος δεν υποδηλωνει μονο το θρησκευμα αλλα και την εθνικοτητα.

Α ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ.

Σημαντικότερο ολων εiναι το β αρθρο της εθνοσυνελεύσεως διοτι δωθηκε ο ορισμος για το ποιοι είναι πραγματικοι Ελληνες. 
Στο αρθρο αναφερεται ότι : 
Oσοι αυτόχθονες κατοικοι της επικράτειας της Ελλάδος πιστευουσιν εις Χριστον, εισιν Έλληνες και απολαμβανουν ανευ τινος διαφορας ολων των πολιτικων δικαιωμάτων.
Στο συνταγμα των επαναστατημένων Ελλήνων του 1821, υπάρχουν πολλές αναφορές στην Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια.

Νομικη διαταξη της Ανατολικης Χέρσου Ελλαδος, η Οργανισμος του Αρειου πάγου, Γερουσίας της Ανατ. Ελλαδος, 4/11/1821: 
Οι κοινωνικοι νομοι των αειμνηστων χριστιανων αυτοκρατορων της Ελλαδος μονοι ισχυουσι κατα το παρον εις την Ανατολικην Χέρσον Ελλάδαν.

Πολίτευμα της Ελλάδος 1/1/1822, οπου μεταξυ αλλων αναφερει: Άχρι της κοινοποιησεως των ειρημενων κωδικων, αι πολιτικαι και εγκληματικαι διαδικασιαι βασιν εχουσι τους νομους των αειμνηστων Χριστιανων ημων αυτοκρατορων.
Νόμος της Επιδαύρου, Β Εθνοσυνέλευση, εν Άστρει 1823: ΔιορΙζεται επιτροπη για να εκθέση τα κυριωτερα των εγκληματικων εκ του προχειρου, ερανιζομενη από τους νομους των ημετερων αειμνηστων Ελληννν Αυτοκρατόρων.
 
Πολιτικό σύνταγμα της Ελλαδος, Τροιζηνα, 1827
: Εως οτου δημοσιευθωσι οι κώδικες-Ελληνικοι-ρωμαικοι νομοι. 
Οι παρα της Ελληνικης πολιτείας δημοσιευομενοι νομοι εχουν ισχυν.
 
Τα Ελληνικα δικαστήρια στο ποινικο -αστικο δικαιο εφαρμοζουν μονο τους  νομους των
Ελλήνων χριστιανων αυτοκρατορων.
Ολοι οι νομοι της Ελληνικης αυτοκρατοριας είναι συγκεντρωμένοι από τον δικαστικο του μεσαιωνα Κωνσταντινο Αρμενοπουλο οποιος συγκεντρωσε σε ένα εργο τους περισσοτερους νομους.
 
Το εργο αυτό ονομάζεται εξαβιβλβος.
 Η Εθνικη καταβολή από την Ελληνοχριστιανικη ρωμαικη αυτοκρατορια εκφράζεται και στις επαναστατικες σημαιες του 21 δεσπόζουν ο αγιασμενος δικέφαλος αετός με την κορώνα σε συνδυασμο με την πορφυρα, σύνδεσμος των επαναστατων με την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια.
 
Μια άλλη Πολεμικη σημαια της επαναστασης, εχει τεσσερις ερυθρούυς δικεφαλους αετους στις τεσσερις γωνιες και κυανο σταυρο στο κεντρο.
 
Στο γνωστο πινακα ζωγραφικης ο αγωνιστης Νικολακης Μητροπουλος κραταει τριχρωμη σημαια με το σταυρο και την επιγραφη απο το οραμα του Αγιου Κωνστατινου εν τουτω νικα. 
 
Η σημαια που υψωσε ο Αλεξανδρος Υψηλαντης στο Ιασιο, στις 22 Φεβρουαρίου 1821, εχει στο κεντρο της τον σταυρό και την ίδια επιγραφή εν τούτω νίκα.
Στην επαναστατικη προκήρυξη ο μεγαλος αυτος πατριωτης καλει τους Έλληνες να αγωνιστούν: Μάχου υπέρ Πίστεως και Πατρίδος, τα λογια του παραπέμπουν στον λόγο του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου προς τους υπερασπιστές της Πολης, οπως τα διασώζει ο ιστορικός της Άλωσης Γεωργιος Σφραντζής :
Ξερετε καλα, αδερφια, οτι για τέσσερις λογους οφειλουμε ολοι να προτιμησουμε τον θανατο παρα την ζωη.
 
Πρωτον, για την πιστη και την ευσεβεια μας, δετερον, για την πατριδα,τριτον, για τον Χριστο και τον βασιλεα και τέταρτον, για τους συγγενεις και φιλους.

Ο Θ.Κολοκοτρώνης ο οποιος ανδρωθηκε με τα Ελληνοχριστιανικα ιδεωδη, αναφερει στον αγγλο ναυαρχο Χάμιλτον, οτι οι κλεφτες και οι αρματολοι στα βουνα είναι ο στρατος του Ηρωα Κωνσταντινου Παλαιολογου, ο οποίος συνεχιζει ακομη να πολεμα τους τουρκους.
 
Στην Ελλαδα του 1821 οπως ηδη προανεφερα οι περισσοτεροι ηταν αγραμματοι. 
 
Ομως υπηρχαν και οι Ελληνες που ευποροι, για αυτο εστελναν τα παιδι τους να σπουδασουν στο εξωτερικο. 
 
Ενα απο τα πιο λαμπρα παραδειγματα ηταν ο δικαστης Πολυζωιδης. 
 
Οσοι Ελληνες ειχαν σπουδασει στο εξωρτερικο γνωριζαν οι περιισοτερεοι πολυ καλα για τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ποιητες κλπ και για τους Ελληνες του μεσαιωνα.
 
Για αυτο αν και οι ηρωες προγονοι μας το 1821 γνωριζουν για την υπαρξη του  δωδεκαθεου, εντουτοις δεν κανουν καμια απολυτως αναφορα σε αυτο. 
Ο λογος ειναι οτι γνωριζαν οτι το δωδεκαθεο ειναι φοινικικης προελευσεως και οτι πρακαλεσε και προκαλει φοβερες εθνικες τραγωδιες και καταστροφες. (2)  
 
ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 1825 Μ.Χ. -1826 Μ.Χ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΠΙΣΤΗ
 
Η πρωτη πολιορκια ξεκινησε απο τον Απριλιο του 1825 μέχρι τον Οκτωβριο του 1825 όταν η πολη πολιορκηθηκε από τους Ισμαηλιτες του 
κιουταχηκαι η δευτερη απο τον Δεκεμβριο του 1825 εως τον Απριλιο του 1826 οταν η πολη πολιορκηθηκε απο τους Σαρακηνους του 
ιμπραημ και του κιουταχη απο κοινου.
Το 1825 ο Κιουταχης συγκεντρωσε μεγαλο στρατο και κατευθύνθηκε στο Ηρωικο Μεσολόγγι.
Στα τελη Απριλίου 1825 στρατοπεδευσε στην περιοχη και ξεκηνησε την πολιορκία του ενδοξου Μεσολογγίου.
 
Όλες οι επιθέσεις που επιχείρησε ο Κιουταχης εναντιον της πολης απετυχαν, οπως και η προσπαθεια του να αποκλεισει τον ανεφοδιασμο της πολης απο στερια και θαλασσα.
 
ΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΓΕΝΑΙΑ.
 
Δυστυχως για τους  Ελληνες ηρωες  τα δεδομενα αλλαξαν δραματικα όταν στα τέλη του 1825
κατεφθασε στο αγαρηνο στρατοπεδο ο Ιμπραημ 
με αξιόλογες αγαρηνες δυναμεις.
 
Απο τον Μαρτιο λοιπον η κατασταση αρχισε να αλλαζει με καταληψη απο τους Τουρκους στρατηγικων θεσεων της λιμνοθαλασσας, οπως το Βασιλαδι και ο Ντολμας.
 
Οι Έλληνες καταφεραν να διατηρησουν τον ελεγχο της νησιδας Κλεισοβα μετα απο μια σκληρη μαχη, στην οποια οι Ισμαηλίτες του Ιμπραημ ειχαν παρα πολυ βαριες απωλειες.
 
Ομως η προσπαθεια του Ελληνικου στολου να ανεφοδιασει την πολη ειχε καταστει αδυνατη, με αποτελεσμα οι αμυνομενοι να βρεθουν σε δυσμενη θέση.
 
Η πολιορκια συνεχιζοταν με αμειωτους και εξαντλητικούς ρυθμους και οι πολιορκημένοι ηταν καταπονημενοι απο τις μαχες και την ελλειψη τροφων.
 
Παρα τις αντίξοες συνθηκες οι Ελληνες του Μεσολογγίου επεδειξαν μεγαλο παθος να πολεμησουν και ειτε να νικησουν ειτε να θυσιαστουν μαχομενοι.
 
Αυτο εδειχνε τον ηρωισμο και την αυτοθυσια που διέκρινε τους Χριστιανους της πολης, αυτους τους ελευθερους πολιορκημενους που παρα τον εχθρικο κλοιο εμειναν ελευθεροι και αδουλωτοι στο Ελληνες.
Οι Ελληνες είχαν γίνει η σκια του εαυτου τους και η πολη ειχε γινει ερειπια από τους συνεχεις βομβαρδισμους. 
 
Τροφιμα δεν υπηρχαν. 
 
Οσο για τις κατοικιες ελαχιστα σπιτια παρεμειναν
ορθια και απο τα χαλασματα επαιρναν υλικο για να ενισχυσουν τις οχυρωσεις.
 
Η κατασταση στην πολη εγινε δραματικη και η πεινα αρχισε να θεριζει τους κατοικους.
Οι Ελληνες εξαναγκαστηκαν να σιτιζονται με σκυλια, γατες, ποντικια άλογα, μουλαρια, γαιδουρια ώστε να αποφυγουν τον θανατο απο την πεινα.
 
Οταν τελειωσαν και αυτα αρχισαν να τρωνε αρμυρικια, πικρα χορτα που φύτρωναν στην λιμνοθαλασσα του Μεσολογγιου. 
 
Μπροστά σε αυτή την αθλια κατάσταση το 
συμβουλιο των οπλαρχηγων και προκριτων της πολης πηρε την αποφαση για την εξοδο των κατοικων απο το Μεσολογγι. 
 
Η έξοδος οριστηκε για την νυχτα του Σαββάτου του Λαζαρου με ξημερωματα Κυριακης των Βαιων, μεταξύ 10ης και 11ης Απριλίου 1826.
 
Η θυσια των Ελλήνων χριστιανων  ηρωων του Μεσολογγιου,ο μεγαλος ηρωισμος και η αυτοθυσια ξεσηκωσε κυμα φιλελληνισμου στην Ευρωπη .
Αυτη η ηρωικη εξοδος συνεβαλε στην ευνοικη αντιμετωπιση της επαναστάσεως  σε πανευρωπαικο επιπεδο.

  

 
 
​ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΕΙΧΑΝ ΩΣ ΠΡΩΤΥΠΟ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ
ΤΟΥ 1453 Μ.Χ. ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ. ΓΙΑ
ΑΥΤΟ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ
ΣΤΟΝ 
 
ΧΡΙΣΤΟ
Αναφερουν ενδεικτικα οι Ελευθεροι Πολιορκημενοι του Μεσολογγίου :

Εν ονόματι της Αγίας Τριάδος. Βλέποντες τον εαυτόν μας, το στράτευμα και τους πολίτας, εν γένει μικρούς και μεγάλους παρ' ελπίδα εστερημένους από όλα τα κατεπέιγοντα αναγκαία της ζωής προ 40 ημέρας και ότι επληρώσαμεν τα χρέη μας ως πιστοί στρατιώται της πατρίδος εις στενήν πολιορκίανταύτην και ότι, εάν μίαν ημέραν υπομείνωμεν περισσότερον, θέλομεν αποθάνει όρθιοι εις τους δρόμους όλοι.

 

Θεωρούντες εκ του άλλου ότι μας εξέλιπεν κάθε ελπίς βοηθείας και προμηθείας τόσον από την θάλασσαν καθώς και από την ξηράν, ώστε να δυνηθώμεν να βαστάξωμεν, ενώ ευρισκόμεθα νικηταί του εχθρού, αποφασίσαμεν ομοφώνως: η έξοδός μας να γίνει βράδυ εις τας δύι ώρας της νυκτός 10 Απριλίου, ημέρα Σάββατον και ξημερώνοντας των Βαϊων, κατά το εξής σχέδιον, ή έλθη ή δεν έλθη βοήθεια.

Την τελευταία εκείνην βραδια ο επισκοπος Ιωσηφ βοηθουμενος απο τους ιερεις του κοινωνησαν των Αχραντων Μυστηριων ολους τους Ελληνες κατοικους του Μεσολογγιου (10.500 Ελληνες). 

   
​Οι προγονοι εχυσαν το αιμα τους, για την ιερη πιστη του Χριστου και μονον, και εάν αυτην την εποχη φτασαμε στο απογειον της παρακμης αιτια είναι οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου.
 
ΤΟ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΞΙΩΜΑ.
 
Το αξιωμα αυτο ειναι οτι το κακο αρχικα επικρατει ενω παντοτε στο τελος ητταται. 
 
Σε διαφορετικη περιπτωση εαν δεν ισχυε αυτο το ιερο αξιωμα η Ελλαδα θα ειχε εξαφανιστει απο προσωπου γης παρα πολλους αιωνες πριν. 
 
 
Εδω και πολλες χιλιαδες χρονια το εχουμε δει αυτο παρα πολλες φορες να γινεται στην περιπτωση του Ελληνικου εθνους.  
 
 
Το ιερο αυτο αξιωμα μας το διδαξε ο Μεγας φιλοσοφος ο Αριστοκλης, οτι μετα απο κατι κακο ερχεται παντοτε κατι παρα πολυ καλο. 
Η διαφορετικα οπως το ερμηνευσε ο Οδυσσεας Ελυτης :  Σε ευλογημενη ημερα βγαζει παντα το κακο. 
 
Με αυτο το ιερο αξιωμα ειναι συμφωνος και ο Γιαννης Ριτσος για αυτο εγραψε και το πολυ σημαντικο ποιημα το οποιο μελοποιηθηκε : 
 
Σε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει μηδέ αλυσίδα στου Ρωμιού και στ’
αγεριού το πόδι.
 

Ένα από αυτά τα οποια μας διδαξαν οι προγονοι μας, είναι ότι η μεγαλυτερη αξια σε έναν ανθρωπο ειναι να κρατα την ψυχη στο στομα, να πολεμα, να επιμενει για το αδυνατο, το ακατορθωτο. 
 
Από την στιγμη που δεν θα λυγησει, δεν κανει πισω αλλα παραμενει σταθερος-ανυποχωρητος, τοτε γινεται το θαυμα που ποτε ενας δειλος δεν μπορει να πιστεψει, καθως το αδυνατο, το ακατορθωτο εχει γινει πλεον δυνατο κερδιζοντας την ζωη και την ελευθερια.
 
Αυτή ακριβως είναι η διαφορα των αρχαιων προγονων μας, των ΙΕΡΩΝ Ελλήνων, από τους σημερινους ραγιαδες προδοτες
Παντοτε οι αρχαιοι προγονοι μας, όταν όλα εδειχναν τελειωμένα, εκει που φαινοταν, να μην υπαρχει καμια ελπιδα, οι πραγματικοι Ελληνες αγωνιζόταν, εναντια σε κάθε λογικη. 
 
Το αποτελεσμα σε κάθε εποχη, είναι να πετυχαίνουν το ακατορθωτο. 
 
Επειδή όμως σε κάθε περιοδο υπαρχουν δειλοι ραγιαδες προδοτες, θα δημιουργείται μονιμος πρόβλημα επιβιώσεως του Ελληνικου εθνους.
 
Οι προδοτες και οι δειλοι της κάθε εποχης κρινοντας απο την δικη τους αδυναμια δεν μπορουν να πιστεψουν οτι υπαρχουν γεναιοι ανθρωποι, οι οποιοι είναι σε θεση να κερδισουν την ελευθερια τους.
Ομως οι αληθινοι Ελληνες, οι ιεροι αρχαιοι προγονοι μας, δεν απελπιζοταν ποτε.
Αυτο διοτι γνωριζαν οτι εστω και σε λιγοστες ψυχες ζουνε, οι δυο μεγαλυτερες ηθικες αρχες,
που οι ιδιοι οι Ελληνες της επλασαν με αιμα και πονο ενω ειναι και οι δυο αθανατες.
Αυτες ειναι  η ελευθερια με την αξιοπρεπεια.
 
Η ελευθερια του ανθρωπου ειναι το πιο ακριβο αγαθο, δεν δινεται δωρεαν ουτε απο τον Θεο, ουτε απο τους ανθρωπους, χρειαζεται πολυς αγωνας, πολυς κοπος, πολυ αιμα για να παρεις πισω την ζωη σου.
 
Αυτό μας το εδειξαν οι ιεροι πολεμοι-αγωνες των αγιων προγονων μας, οι οποιοι πολεμουσαν, ολους εκεινους τους αιωνες για να παραμεινουν ελευθεροι, και για να εχουν την διοικηση της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
 
Υπαρχουν λαοι οι οποιοι καλουν τον Χριστο να τους βοηθησει με βλασφημιες, με κλαματα και με παρακαλια. 
 
Ομως ο Ελληνας μονον με εναν τροπο ξερει να καλει τον Χριστο να τον βοηθησει και αυτος ειναι να πολεμα για την ελευθερια της Ελλαδος, οπτε αυτη ειναι σκλαβωμενη, οπως ειναι και στην εποχη μας οπου εχει καταλυθει το Ελληνικο συνταγμα. 
 
 
Εάν η ζωη ηταν μονον προσευχες, καθως και υποστηριξη του Χριστου μεσω "θεόσταλτων σωτηρων"  τοτε οι προγονοι μας οι αγιοι Ελληνες του μεσαιωνα, αυτοι οι τέλειοι χριστιανοι δεν θα χρειαζοταν να πολεμησουν ποτε.
 
 
 
 
Οι προγονοι μας θα επρεπε να καθοταν ολους εκεινους τους αιωνες δικαιωματικα στα σπιτια τους, στους καναπέδες για να περιμενουν τον αντιστοιχο βατατζή, τον οποιο αναμενουν οι νεοραγιαδες σημερα.
 
ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ;
Διοτι οι Ελληνιδες γυναικες του μεσαιωνα, ζουσαν χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα, κάθε ημερα εκαναν ελεημοσύνες, πηγαιναν σε εσπερινους, αγρυνπιες κλπ.
 
Της Κυριακες πηγαιναν παντοτε στην Θεια λειτουργεια, η οποια αποτελουσε για εκεινους τροπο ζωης.
 
Σε εβδομαδιαια βαση επισκεπτοταν φτωχούς στα νοσοκομεια οι οποιοι ηταν αρωστοι ενω δεν ειχαν συγγενείς και φιλους.
 
Ακομη πηγαιναν και επισκεπτοταν στα φτωχοκομεία, φτωχούς, οι οποιοι δεν ειχαν παρεα και συγγενείς.
Για τους ιδιους λογους επισκεπτοταν κρατουμενους. 
Από τετοιου είδους πραγματικες Ελληνιδες γεννηθηκαν οι ηρωες της Αλωσεως (29 Μαιου 1453).
 
ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΟΤΑΝ 
ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΕΚΑΝΑΝ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΕΣ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΤΑΝ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ
ΣΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΩΝ ΜΑΧΩΝ  OΛΟΥΣ 
ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ 
ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ.
 
Για αυτο ολους εκεινους τους αιωνες αυτοι οι τέλειοι αγιοι-ηρωες χριστιανοι, της Ελληνικης- ρωμαικης αυτοκρατοριας, πολεμουσαν συνεχεια
για να παραμεινουν ελευθεροι, για να εχουμε την Ελληνοχριστιανικη αυτοκρατορια.
 
Ο Χριστος δεν τους εστειλε ποτε κανεναν βατατζη. 
 
Η ελευθερια του ανθρωπου ειναι το πιο ακριβο αγαθο ,δεν δινεται δωρεαν ουτε απο τον Χριστο ουτε απο τους ανθρωπους, χρειαζεται πολυς αγωνας, πολυς κοπος, πολυ αιμα για να παρεις πισω την ζωη σου. 
 
Αυτό μας το εδειξαν οι πολεμοι, οι αγωνες των προγονων μας, οι οποιοι πολεμουσαν , για τοσους αιωνες.
Η προσμονη "θεόσταλτων σωτηρων" από τον τριαδικο θεο είναι ένα από τα μεγαλύτερα δειγματα αμαθειας και παρακμης των νεοραγιαδων.
 
Οι νεοραγιαδες σαπισμένοι από την σεξουαλικη διαφθορα αναμενουν βοηθεια από τον θεο.
 
Ο θεος βοηθα μονον αυτους που αγωνιζονται σκληρα, μονον οσους πολεμουν, μονον οσους ζουνε χωρις σεξουαλικες ανωμαλίες.
 
Μονον αυτοι οι οποιοι ζουνε ηθικα και αγωνιζονται θα εχουν την υποστηριξη από τον θεο.
 
Αντίθετος δεν βοηθα ποτε οσους ζουνε μεσα την σεξουαλικη διαφθορα.
 
Επισης ο Θεος δεν βοηθα ποτε οσους είναι  καθημενοι σε έναν καναπε και περιμενουν την ελευθερια, να τους δωθει ως "δωρο", χωρις να βοηθουν τον συνανθρωπο, χωρις να ζουνε ηθικα. 
 
 
Το πιο κλασικο παράδειγμα οι εβραιοι οι οποιοι εκαναν σεξουαλικες ανωμαλίες, ενώ ταυτόχρονα λατρεψαν δαιμονες. 
 
Τ
οτε ο Θεος περιμενε να πεθανει μεχρι και ο τελευταίος από τους εβραιους που ειχε αμαρτησει ενώπιον του. 
 
Μονον τοτε πηγε τους υπολοιπους εβραιους που δεν ειχαν αμαρτησει στην γη της επαγγελιας.
 
Καθως ο αληθινος θεος είναι ο θεος του καλου, της δικαιοσυνης, της αγαπης, της ταξης, της ηθικης, για αυτό δεν βοηθησε ποτε ανα τους αιωνες, τους σαπιους που ζουνε μεσα στην σεξουαλικη διαφθορα, την αδικια, την ανομια, την αταξια κλπ.  
 
Ο Θεος δημιουργος των παντων (ο Ιησούς Χριστός), είναι γεματος αγαπη, καλοσυνη, ταπεινοτητα. Αυτό διοτι είναι αγαθος και στον αγαθο, δεν υπαρχει καμια κακια, κανενα μισος, όπως μας διδαξε ο Πλατων, στο εργο για την δημιουργια του κοσμου, στο εργο του με την επωνυμια Τιμαιος. 
 
Ο Χριστος είναι γεματος αγαπη ειναι αιτια μονον για κάθε τι καλο που συμβαινει, καθως είναι ο θεος της απολυτης αγαπης, της δικαιοσυνης, της ομορφιας, της ταξης. 
 
Αντίθετα ο εωσφορος ειναι ο απολυτος "θεος" του μισους, της αδικιας, του ψευδους, της καταστροφης των παντων. 
Ο Εωσφορος είναι η αιτια για κάθε τι κακο που συμβαινει. 
Ο Εωσφορος είναι αυτος που μισει κάθε τι καλο, ωραιο, δικαιο, που εφτιαξε ο Θεος. 
 
Για αυτό ο Εωσφορος ανα τους αιωνες μεσα από τους λαους που πιστευουν σε αυτόν, προκαλει διαφορα τρομερα δεινα στην Ελλαδα, αλλα και σε ολους τους χριστιανους ανα τον κοσμο.
 
 
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως; 
  
;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται
,
ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
 
Αναφερομαι παντοτε στους εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκς και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
 Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων. 
 
 
Διοτι το Ελληνικο συνταγμα εχει καταλυθει και η ορθοδοξια και ο Ελληνισμος κατα γεενικη ομολογια ειναι ενα βημα πριν απο τον οριστικο αφανσιμο, με βαση το δικαιωμα το οποιο μου δινει το αρθρο 120 π. 4 του συνταγματος, θετω σε ισχυ εκ νεου το β αρθρο της α εθνοσυνελευσεως της Επιδαυρου.  (2) 
 
 
 
"Διακήρυξις της Εθνικής Συνελεύσεως", 15 Ιανουαρίου 1822, "έτος πρώτον της ανεξαρτησίας".

Tα κείμενα[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

 
ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΚΛΗ ΟΤΙΑΠΟ ΤΗΝ 
ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ 
ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΥΟΣ ΤΟ ΠΙΟ 
ΤΙΜΙΟ, ΤΟ ΠΙΟ ΑΓΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ
(ΠΛΑΤΩΝ, ΚΡΙΤΩΝ). 
 
 
ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΤΟΝ 
ΝΑΖΙΑΝΖΗΝΟ (ΘΕΟΛΟΓΟ) : 
 
ΚΡΕΙΤΩΝ ΓΑΡ ΕΠΑΙΝΕΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ 
ΕΙΡΗΝΗΣ ΧΩΡΙΖΟΥΣΗΣ ΘΕΟΥ, ΚΑΙ 
ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΝ ΙΣΧΥ 
ΑΡΘΡΟ 120 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ 
ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΟΛΟΙ 
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ 
ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 
ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΟΡΚΟ :  
 
 

 

" style="font-family:arial,sans-serif;color:rgb(102,0,153);text-decoration:underline" target="_blank">Η ΔΙΚΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ - YouTube

" style="font-family:arial,sans-serif;color:rgb(102,0,153);text-decoration:none" target="_blank">Ο ΟΡΚΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ - YouTube
 
O OΡΚΟΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ
 

" style="font-family:arial,sans-serif;color:rgb(102,0,153);text-decoration:underline" target="_blank">Ο ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ ΚΑΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ - YouTube
 
 

" style="font-family:arial,sans-serif;color:rgb(102,0,153);text-decoration:underline" target="_blank">1821 ο λογος (ΦΩΤΙΑ) του παπαφλεσσα - YouTube
 

" style="font-family:arial,sans-serif;color:rgb(102,0,153);text-decoration:underline" target="_blank">1821 ο λόγος του Παπαφλέσσα - YouTube
 

" style="font-family:arial,sans-serif;color:rgb(102,0,153);text-decoration:underline" target="_blank">ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ -ΤΗ ΥΠΕΡΜΑΧΩ-ΑΓΙΑ ΛΑΥΡΑ - YouTube
 
 
 
 
 
 
                            ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ 

 
    
                 ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ, ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ (ΠΛΑΤΩΝ)
 
 

 

 
 
 
 
 
 

 

(2) Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΦΟΙΝΙΚΩΝ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ

 

Ανατρεχοντας στους ιερους αρχαιους Ελληνες τον Εκαταιο Μιλησιο (Στραβων 7, 321), τον Θουκυδιδη (Α, 3 – 9), τον Ηροδοτο (Ιστορια Α 54 - 58), τον Ισοκρατη (Παναθηναικος, Ελένης εγκωμιον 68 – 69, Πανηγυρικος ), τον Διοδωρο (1, 23-24 και 28-29,  Μ, αποσπασμα 3), τον Υπατο των Φιλοσοφων τον Αριστοκλη (Μενεξενος, 245c-d) , θα δειτε οτι ολοι μας αναφερουν ακριβως τα ιδια σχετικα με τους Φοινικες και τους αλλους αλλοδαπους εωσφοριστες του δωδεκαθεου, οι οποιοι εισαβαλαν στην Ελλαδα. 

 

Πριν ακομη  απο τον  Τρωικο πολεμο  το 1500 π.Χ. ξεσπουν στην Αιγυπτο ασθενειες. 

 

 

Οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς εβραιους αλλόφυλους. 

 

 

Οι εβραιοι για να αποφυγουν τους εξαγριωμενους Αιγυπτιους, εγκαταλειπουν την Αιγυπτο . 

 

 

Απο αυτους καποιοι εβραιοι με αρχηγο τον Μωυση κατευθυνθηκαν δια ξηρας στο Ισραηλ. 

 

 

Οι Εβραιοι Δαναοι με πλοία και με αρχηγό το Δαναο, πηγαν αρχικα στην Ροδο και εν συνεχεια στο Αργος της Πελοποννησου. 

 

 

 

Οταν έφτασαν στο Αργος ηρθαν σε συγκρουση με τους ΅Ελληνες κατοίκους, που ηταν Αχαιοί στη. 

 

 

 

Εντουτοις ο βασιλιας των Αργειων, ο Γελανωρ, δεν είχε  διάδοχο και παραλληλα δεν ειχε στρατηγικες ικανοτητες γιανα νικησει τους εβαιρους δαναους.

 

 

 

Κατω υπο αυτες τις συνθηκες οι Αργειοι  προσκαλεσαν τον Δαναο για συνθηκολόγηση ωστε να γινει κοινος βασιλιας, Ελληνων και Εβραιων. 

 

 

Αυτος ειναι και ο λογος που  οι κατοικοι του Άργους ονομαζονταν Αχαιοι και Δαναοι . 

 

 

 

Συμφωνα με του Αριστοκλη Ισοκρατη, Θουκυδιδη, οι Δαναοι επιτεθηκαν στην Πελοποννησο το ετος 1511 π.Χ. και ο Καδμος στην Βοιωτία το ετος 1519 π.Χ. 

 

 

 

ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ :

 

Την παλιά εποχη ξεσπασε λοιμωδης ασθενεια στην Αιγυπτο και οι Αιγυπτιοι  απεδωσαν τις ασθενεις στους ασεβείς αλλόφυλους. 

 

Τοτε οι αλλοδαποι εφυγαν και ηρθαν στην Ελλαδα. 

 

Αρχηγοι των αλλοδαπων ηταν ο Καδμος και ο Δαναος. Οι υπόλοιποι εβραιοι δωδεκαθειστες πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ηταν ο Μωυσης, ο οποιος  ειχε φρονηση και ανδρεια (Διοδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, αποσπασμα 3).

 

 

Oι Εβραιοι που εφυγαν μαζι με τον Δαναο απο την Αιγυπτο εγκατασταθηκαν στο Αργος , ενω οι υπολοιποι πηγαν των Κολχωνστον στην Ιουδαια. 

 

O Φοινικας Κάδμος γεννηθηκε στις Θήβες της Αιγυπτου, και ενα απο τα παιδια του ηταν και η εβραια Σεμελη. 

 

Στα κατοπινά χρόνια, ο Ορφέας, που απόκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Έλληνες για την μουσική, τις τελετές και τα θεολογικά ζητήματα, φιλοξενηθηκε απο τους απογονους του Καδμου. 

 

 

Εκει  στην Θηβα απολαμβανε μεγαλες τιμες διοτι ειχε μυηθει στον εβραικο εωσφορισμο (Διοδωρος Σικελιωτης, βίβλος 1, 23-24 και 28-29).

 

Ο Εκαταίος ο Μιλήσιος αναφερει οτι την Πελοποννησο εκτος απο τους Ελληνες την κατοικησαν βαρβαροι.

 

 

Ολοκληρη σχεδόν η Ελλαδα ηταν πλεον κατοικία εβραιων-φοινικων στους παλιούς καιρους.

 

Αυτο διοτι ο Πελοπας εφερε εναν λαο απο στην  Πελοπόννησο, ενω ο Δαναός από την Αίγυπτο,  οι Δρυοπες, οι Καυκωνες  οι Πελασγοι και οι Λελεγες  μοιρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό. 

 

Την Αττικη κατέλαβαν οι εωσφοριστες Θρακες, οι οποιοι εισεβαλν με αρχηγο τον μεγαλο μαγο τον Ευμολπο.

 

Την Βιοωτια και την  Θηβα την κατεκτησαν οι Φοινικες που εισεβαλαν με τον Καδμο.

 

 

 

ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.

 

 

 

50

1 σχεδὸν δὲ καὶ πάντων τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν ἐξ Αἰγύπτου ἐλήλυθε ἐς τὴν Ἑλλάδα. διότι μὲν γὰρ ἐκ τῶν βαρβάρων ἥκει, πυνθανόμενος οὕτω εὑρίσκω ἐόν· δοκέω δ᾽ ὦν μάλιστα ἀπ᾽ Αἰγύπτου ἀπῖχθαι. 2 ὅτι γὰρ δὴ μὴ Ποσειδέωνος καὶ Διοσκούρων, ὡς καὶ πρότερόν μοι ταῦτα εἴρηται, καὶ Ἥρης καὶ Ἱστίης καὶ Θέμιος καὶ Χαρίτων καὶ Νηρηίδων, τῶν ἄλλων θεῶν Αἰγυπτίοισι αἰεί κοτε τὰ οὐνόματα ἐστὶ ἐν τῇ χώρῃ. λέγω δὲ τὰ λέγουσι αὐτοὶ Αἰγύπτιοι. τῶν δὲ οὔ φασι θεῶν γινώσκειν τὰ οὐνόματα, οὗτοι δέ μοι δοκέουσι ὑπὸ Πελασγῶν ὀνομασθῆναι, πλὴν Ποσειδέωνος· τοῦτον δὲ τὸν θεὸν παρὰ Λιβύων ἐπύθοντο·

 3 οὐδαμοὶ γὰρ ἀπ᾽ ἀρχῆς Ποσειδέωνος οὔνομα ἔκτηνται εἰ μὴ Λίβυες καὶ τιμῶσι τὸν θεὸν τοῦτον αἰεί. νομίζουσι δ᾽ ὦν Αἰγύπτιοι οὐδ᾽ ἥρωσι οὐδέν.

 
 
 
 

51[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν καὶ ἄλλα πρὸς τούτοισι, τὰ ἐγὼ φράσω, Ἕλληνες ἀπ᾽ Αἰγυπτίων νενομίκασι· τοῦ δὲ Ἑρμέω τὰ ἀγάλματα ὀρθὰ ἔχειν τὰ αἰδοῖα ποιεῦντες οὐκ ἀπ᾽ Αἰγυπτίων μεμαθήκασι, ἀλλ᾽ ἀπὸ Πελασγῶν πρῶτοι μὲν Ἑλλήνων ἁπάντων Ἀθηναῖοι παραλαβόντες, παρὰ δὲ τούτων ὧλλοι. 2 Ἀθηναίοισι γὰρ ἤδη τηνικαῦτα ἐς Ἕλληνας τελέουσι Πελασγοὶ σύνοικοι ἐγένοντο ἐν τῇ χώρῃ, ὅθεν περ καὶ Ἕλληνες ἤρξαντο νομισθῆναι. ὅστις δὲ τὰ Καβείρων ὄργια μεμύηται, τὰ Σαμοθρήικες ἐπιτελέουσι παραλαβόντες παρὰ Πελασγῶν, οὗτος ὡνὴρ οἶδε τὸ λέγω· 3 τὴν γὰρ Σαμοθρηίκην οἴκεον πρότερον Πελασγοὶ οὗτοι οἵ περ Ἀθηναίοισι σύνοικοι ἐγένοντο, [καὶ παρὰ τούτων Σαμοθρήικες τὰ ὄργια παραλαμβάνουσι]. 4 ὀρθὰ ὦν ἔχειν τὰ αἰδοῖα τἀγάλματα τοῦ Ἑρμέω Ἀθηναῖοι πρῶτοι Ἑλλήνων μαθόντες παρὰ Πελασγῶν ἐποιήσαντο· οἱ δὲ Πελασγοὶ ἱρόν τινα λόγον περὶ αὐτοῦ ἔλεξαν, [τὰ ἐν τοῖσι ἐν Σαμοθρηίκῃ μυστηρίοισι δεδήλωται].

52[Επεξεργασία]

1 ἔθυον δὲ πάντα πρότερον οἱ Πελασγοὶ θεοῖσι ἐπευχόμενοι, ὡς ἐγὼ ἐν Δωδώνῃ οἶδα ἀκούσας, ἐπωνυμίην δὲ οὐδ᾽ οὔνομα ἐποιεῦντο οὐδενὶ αὐτῶν· οὐ γὰρ ἀκηκόεσάν κω. θεοὺς δὲ προσωνόμασαν σφέας ἀπὸ τοῦ τοιούτου, ὅτι κόσμῳ θέντες τὰ πάντα πρήγματα καὶ πάσας νομὰς εἶχον. 2 ἔπειτα δὲ χρόνου πολλοῦ διεξελθόντος ἐπύθοντο ἐκ τῆς Αἰγύπτου ἀπικόμενα τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν τῶν ἄλλων, (Διονύσου δὲ ὕστερον πολλῷ ἐπύθοντο). καὶ μετὰ χρόνον ἐχρηστηριάζοντο περὶ τῶν οὐνομάτων ἐν Δωδώνῃ· (τὸ γὰρ δὴ μαντήιον τοῦτο νενόμισται ἀρχαιότατον τῶν ἐν Ἕλλησι χρηστηρίων εἶναι, καὶ ἦν τὸν χρόνον τοῦτον μοῦνον). 3 ἐπεὶ ὦν ἐχρηστηριάζοντο ἐν τῇ Δωδώνῃ οἱ Πελασγοὶ εἰ ἀνέλωνται τὰ οὐνόματα τὰ ἀπὸ τῶν βαρβάρων ἥκοντα, ἀνεῖλε τὸ μαντήιον χρᾶσθαι. ἀπὸ μὲν δὴ τούτου τοῦ χρόνου ἔθυον τοῖσι οὐνόμασι τῶν θεῶν χρεώμενοι· παρὰ δὲ Πελασγῶν Ἕλληνες ἐξεδέξαντο ὕστερον.

 
 
 

55[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν τῶν ἐν Θήβῃσι ἱρέων ἤκουον, τάδε δὲ Δωδωναίων φασὶ αἱ προμάντιες· δύο πελειάδας μελαίνας ἐκ Θηβέων τῶν Αἰγυπτιέων ἀναπταμένας τὴν μὲν αὐτέων ἐς Λιβύην τὴν δὲ παρὰ σφέας ἀπικέσθαι,

2 ἱζομένην δέ μιν ἐπὶ φηγὸν αὐδάξασθαι φωνῇ ἀνθρωπηίῃ ὡς χρεὸν εἴη μαντήιον αὐτόθι Διὸς γενέσθαι, καὶ αὐτοὺς ὑπολαβεῖν θεῖον εἶναι τὸ ἐπαγγελλόμενον αὐτοῖσι, καί σφεας ἐκ τούτου ποιῆσαι. 3 τὴν δὲ ἐς τοὺς Λίβυας οἰχομένην πελειάδα λέγουσι Ἄμμωνος χρηστήριον κελεῦσαι τοὺς Λίβυας ποιέειν· ἔστι δὲ καὶ τοῦτο Διός. Δωδωναίων δὲ αἱ ἱρεῖαι, τῶν τῇ πρεσβυτάτῃ οὔνομα ἦν Προμένεια, τῇ δὲ μετὰ ταύτην Τιμαρέτη, τῇ δὲ νεωτάτῃ Νικάνδρη, ἔλεγον ταῦτα· συνωμολόγεον δέ σφι καὶ οἱ ἄλλοι Δωδωναῖοι οἱ περὶ τὸ ἱρόν.