ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΚΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ   ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 1821-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΚΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 1821-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Η KOINH ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ Η 
ΙΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ. 
 



 
 
 
Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΘΥΣΙΑ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ. 
 
Ο ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ. 
 
 
ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΜΕΛΟΣ ΕΩΣΦΟΡΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ 
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ.
 
 
 
 
Απο την αρχαιοτητα μεχρι και την επανασταση του 
1821, ολοι ειναι συμφωνοι οτι το ιεροτερο για εναν γνησιο Ελληνα ειναι η πατριδα.
 
 
 
 
Αυτο αναφερει στα εργα του ο Αριστοκλης, αλλα και οι 
ηρωες του 1821 κατα την διακυρηξη της ηρωικης Ελληνικης επαναστασεως.
 
 
 
 
 

ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ -ΤΗ ΥΠΕΡΜΑΧΩ-ΑΓΙΑ ΛΑΥΡΑ - YouTube 
 
 
 
 
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ. 
 
 
 
Επισης ειναι ενδεικτικο οτι ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλης και οι επαναστατες του 1821 αναφερουν πρωτα την πατριδα ως το πιο ιερο και μετα τον θεο. 
 
Αυτο το εκαναν ο Αριστοκλης και οι ηρωες του 1821 οχι για οχι για μειωσουν τον αληθινο Θεο, αλλα για να τονισουν την αξια και την ιεροτητα της Ελλαδος.
 
Ενα ακομη κοινο μεταξυ των ιερων αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων, των Ελληνων του μεσαιωνα και του 1821 ειναι οτι πιστευαν στον εναν θεο δημιουργο. (3)


 
 
 
 
Ο ΥΠΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ. 
 

O υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλης (Πλατων) ειναι ο πρωτος και μοναδικος Ελληνας Εθνικιστης.
 
 
 
 
 
 
Ο κορυφαιος φιλοσοφος ολων των εποχων μας διδασκει το πρωτο Ελληνικο-εθνικιστικο αξιωμα.
 
 
 
 
 
 
Ο Αριστοκλης διδαξε τα παντα για να επιβιωσει η Ελλαδα.
 
 
Μαλιστα εφτασε στο σημειο να παει εναντια στς ηθικες και φιλοσοφικες του αρχες και τις διδασκαλιες του, με μοναδικο σκοπο την εθνικη μας επιβιωση.
 
 
Ουδεποτε στην παγκοσμια ιστορια το εκανε αυτο καποιος αλλος Ελληνας Φιλοσοφος, σοφιστης, ρητορας, ιστορικος, ποιητης κλπ.
 
 
ΜΗΤΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΑΞΙΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.
 
 
Απο την μητερα, τον πατερα και ολους τους αλλους προγονους η Ελλαδα ειναι το πιο πιο ιερο, το πιο αγιο,  πολυτιμοτερο, το σεβαστοτερο και το ιεροτερο.
 
 
Με αυτο το αξιωμα ο Αριστοκλης καθορισε το τι πρεπει να ειναι η Ελλαδα για τους Ελληνες.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Με μοναδικο τροπο και με τον πιο αξιοθαυμαστο μας διδαξε ο Αριστοκλής τι είναι δικαιο, ηθικο, γεναιο, και αξιο τιμης.
 
 
 
 
 
 
 
Ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλής μας διδαξε την αρετη,την αγνοτητα, την συνυπραξη με τους αλλους ανθρώπους, και την ελευθερια με τροπο ανεπαναληπτο.
 
 
 
 
Οι μεγιστες πανανθρώπινες αρχες τις οποιες δημιουργησαν οι αρχαιοι Ελληνες διδαχτηκαν από τον Αριστοκλή με τροπους που ομοιοι τους δεν θα βρεθουν ποτε, από κανεναν άλλο φιλοσοφο και από άλλο λαο.
 
 
Διδαξε τα παντα ακομη και στους τομεις εργασιας. 
 
 
 
Για αυτό εγραψε στα ιερα του εργο την πολιτεια οτι ο κάθε Ελληνας θα πρεπει να εργαζεται στον τομεα οπου είναι ικανότερος ώστε να εχει οφελος η πατριδα και ο ιδιος.
 
 
 
Ο Αριστοκλης σε μια προσπαθεια να επιβιωσει η Ελλαδα από τους αλλοδαπούς εωσφοριστες του Δωδεκαθεου εφτασε να διδαξει εναντια στις ηθικες και στις φιλοσοφικες του αρχες.
 
 
 
 
 
Ο ιερος Αριστοκλης επι πολλα ετη διδαξε στην σχολη του την γεναιοτητα, την καλοσυνη, την ηθικη, την αρετη, την δικαιοσυνη, την αγαπη για την πατριδα και για το πως μπορει να είναι ενας ανθρωπος χρησιμος στην κοινωνια. 
 
 
 
 
 
Ο ανθρωπος που διδαξε τι ειναι ηθικο, δικαιο, γεναιο με τοση τεχνη, ο φιλοσοφος που μας διδαξε την ομορφια αλλαζε την διδασκαλια του
για το καλο του εθνους.
 
 
 
 
 
 
Τωρα ο Αριστοκλης συνηδειτα εχει γινει ο πρωτος αρχαιος φιλόσοφος ολων των εποχων ο οποιος αλλα διδαξε και αλλα ζητουσε να κανουν οι Ελληνες για να επιβιωσουν ως εθνος.
 
 
 
 
Ο κορυφαιος φιλόσοφος ολων των εποχων ο Αριστοκλής ο οποιος μας διδαξε με τον πιο θαμαυστο τροπο την αρετη, την ηθικη και την αγαπη για την  πατριδα από μεγαλη αναγκη για να μην εξαφανιστεί δια παντος το Ελληνικο εθνος εκανε λοιπον κατι το μοναδικο.
 
 
Ο ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ ΠΗΓΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΕΣ.
 
 
 
ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΚΟΣΜΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ 
ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.
 
 
 
 
Ο Αριστοκλης θα μας διδαξει ότι ολοι οι γνήσιοι
Ελληνες πρεπει να ζουνε μαζι σε κοινοβιο, να
μοιράζονται τις γυναικες και να μην παντρεύονται ποτε, για να  μην γνωριζει κανεις ποιο είναι το δικο του παιδι.
 
 
Με όλα αυτά που αναφερει, ζητα και διδασκει την κοινοκτημοσυνη ολων των παιδιων και των γυναικων.
 
 
 
 
Αυτό το πραγμα το οποιο μας διδαξε ο υπατος των φιλοσοφων δεν συμβαινει ουτε στο ζωικο βασιλειο. Ακομη και τα ζωα γνωριζουν ποια είναι τα παιδια τους.
 
 
 
 
Με αυτη την προταση του ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλης επι της ουσιας μας
ζητα και μας διδασκει να γινουν οι Ελληνες κατώτεροι ακομη και από τα ζωα.

 

 

 

 

 
Τοσο θανάσιμος ηταν ο κίνδυνος για το Ελληνικο εθνος εξαιτιας των αλλοδαπων εωσφοριστων-εισβολεων των φοινικων δωδεκαθειστων.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Για αυτο ο Αριστοκλης μας διδαξε να ζησoυμε με τροπο πολυ κατωτερο και από αυτόν με τον οποιο διαβιωνουν τα κτηνη. 
 
 
 
 
 
 
Επισης μας διδασκει την κοινη στρατιωτικη εκπαιδευση - παιδεια  για τους ανδρες και τις γυναικες. 
 
 
 
 
 
 
Αναφερει ότι είναι απαραιτητο οι γυναικες να εχουν την ιδια εκπαιδευση στον στρτατιωτικο τομεα με ολους τους ανδρες και το ιδιο μορφωτικο επιπεδο.
 
 
 
 
 
 
Όλα αυτά τα εκανε για έναν πολύ ιερο σκοπο ο Αριστοκλής, διοτι ηθελε να μας κανει πραγματικα αδερφια, να μας κανει ένα σωμα και μια ψυχη ώστε να επιβιώσουμε από τον αφανισμο που ειχε επιφερει η σκλαβια από το εωσφορικο και εβραικο δωδεκαθεο.
 
 
 
 
 
 
Δεν υπηρξε ποτε κανενας άλλος φιλόσοφος σε ολο τον κοσμο ο οποιος  απο αγαπη για την πατριδα του να παει εναντια στις πεποιθήσεις του την ηθικη και την φιλοσοφια με ένα και
μοναδικο σκοπο την συνεχεια, την επιβίωση
του Ελληνικου εθνους.
 
 
 
 
 
 
 
Δεν ηταν ποτε δυνατον από την μια στιγμη στην άλλη να εχει γινει τοσο πολύ "ανήθικος" ειτε να εχει "χασει" τα λογικα του, ώστε να τα διδασκει όλα αυτά ξαφνικα και χωρις σοβαρο λογο εναντια στις ηθικες του και στις φιλοσοφικες του αρχες, ώστε να καταστρεψει τον εαυτο του και την υστεροφημια του και φυσικα να κλεισει η σχολη του.
 
 
 
 
 
 
Όμως κανενας μαθητης δεν εφυγε ποτε από την σχολη του Πλατωνα.
 
 
 
 
 
 
Αυτό διοτι ολοι οι μαθητες του γνωριζαν σχετικα με το εωσφορικο δωδεκαθεο.
 
 
 
 
 
Σε διαφορετικη περιπτωση θα εφευγαν ολοι οι μαθητες και θα εκλεινε η σχολη του Πλατωνα.
 
 
 
 
 
 
 
 
Το ιδιο συμπεριφερθηκαν απεναντι στον υπατο
των φιλοσοφων και ολοι οι γνήσιοι Ελληνες, οι οποιοι ηταν διπλα στον αγιο Αριστοκλή και στις διδασκαλιες και τις προτασεις του για την εθνικη μας επιβίωση.
 
 
 
 
 
 
Σε καμια των περιπτώσεων οι αλλοι φιλοσοφοι και ειδικα οι σοφιστες με τους οποιους βρισκοταν σε πολυ εντονη διαμαχη ο Αριστοκλής με τον Σωκρατη, δεν θα δεχοταν αυτην την διδσκαλια του Αριστοκλή εάν δεν ηταν ζητημα ζωης και θανατου για το Ελληνικο εθνος.  
 
 
 
 
 
Κυριολεκτικα δεν θα εβρισκε τοπο να σταθει ο Αριστοκλής, καθως ολοι οι Σοφιστες θα μιλουσαν δημοσιος και παρα πολύ σκληρα εναντιον του.
 
 
 
 
 
Πολύ ενδεικτικα σας αναφερω τα εργα του Αριστοκλή με τιτλους, Πρωταγόρας και Ιππιας οπου η διαμαχη μεταξυ φιλοσοφων - σοφιστών βρισκεται στο απογειο της.
 
 
 
 
 
Ειδικα στο εργο του Ιππιας είναι πολυ μεγαλη η
διαμαχη του Αριστοκλή.
 
 
 
 
 
 
 
Στους διαλογους με τον Σωκρατη και τον Ιππια. αναφερονται απίστευτα πραγματα για το επιπεδο του αγιου και υπατου των φιλοσοφων.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Μετα από όλα αυτά τα απίστευτα ο Ιππιας με μεγαλη απορια θα ρωτησει,τον Σωκρατη σχετικα
με αυτα τα πολύ ανοητα πραγματα, τα οποια προκαλεσαν την απορια του Ιππια.
 
 
 
 
 
 
 
 
Όλα αυτά με μοναδικο σκοπο να αποδειξει ότι μονον οι φιλοσοφοι είναι ικανοι να διδαξουν τι είναι ηθικο, καλο, δικαιο. τιμιο, γεναιο, και χρησιμο για το Ελληνικο Εθνος.
 
 
 
 
 
Ο Αριστοκλης μισουσε τους σοφιστες για αυτό δημοσιος και μεσα απο τους διαλογους με πρωταγωνιστη τον Σωκρατη, αφεφερε ότι οι σοφιστες διαφθειρουν και καταστρεφουν ηθικα τους νεους.
 
 
 
 
Η αντιπαλοτητα μεταξυ φιλοσοφων και σοφιστών ηταν παρα πολύ μεγαλη.
 
 
 
 
Ο Αριστοκλής πρωτοστατουσε απο την πλευρα των Ελλήνων φιλοσοφων, σε αυτην την
φιλοσοφικη και ρητορικη διαμαχη. 

 

 

 

 

Ακομη και πολυ μικρότερης σημασιας ηθικο παραπτωμα να εκανε ο Πλατων δεν υπηρχε περιπτωση να γλυτωσει απο την οργη των σοφιστών,τους οποιους κατηγορουσε ως τους χειροτερους και τους πιο ακαταλληλους για την διαπαιδαγωγηση των Ελλήνων.
 
 
ΟΙ ΑΞΙΟΙ ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ 
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΗ ΤΗΝ 
ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ-ΡΩΜΑΙΚΗΣ
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ.
 
 
 
 
Απο την εποχη του αγιου Κωνσταντινου εως την εποχη του αυτοκρατορα Θεοδοσιου εζησαν οι 5 μεγαλυτεροι Ελληνες νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι του μεσαιωνα. 
 
 
 
 
 
 
Αυτοι ηταν ηταν ο μεγας Βασιλειος, ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος, ο αγιος Γρηγοριος Νυσσης και η φιλοχριστιανη Αλεξανδρινη φιλοσοφος η Υπατια. 
 
 
 
 
 
Την εποχη εκεινη και οι πεντε τεραστιοι νεοπλατωνικοι διδασκουν τον Αριστοκλη εχοντας παντοτε την αμεριστη υποστιριξη των αυτοκρατορων.
 
 
 
 
 
Οι αυτοκρατορες γνωριζουν προσωπικα τους μεγαλους φιλοσοφους και ρητοτρες τους αγιους ιεραρχες και τους στηριζουν  στο επιστημονικο τους εργο το οποιο δεν ηταν αλλο απο την ενσωματωση ολοκληρης της Πλατωνικης διδασκαλιας στον Χριστιανισμο. 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
Με την ολοκληρωση αυτου του μοναδικου στο ειδος του στα παγκοσμια χρονικα φιλοσοφικου και πνευματικου εργου καθως οι αγιοι Ιεαραρχες μετετρεψαν τον ιουδαικο χριστιανισμο σε καθαρα Ελληνικο, αμεσως ο αγιος και μεγας Θεοδοσιος τον Μαιο του 381 μ.χ. θα ανακηρυξει τον Ελληνικο πλεον χριστιανισμο σε επισημη θρησκεια της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
 
 
 
 
 
 
Εαν οι αυτοκρατορες ηταν εναντια στον Ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο δεν θα επετρεπαν ποτε και σε καμια 
περιπτωση την ενσωματωση αυτουσιας της διδασκαλιας του Αριστοκλη στην χριστιανικη θρησκεια.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ακομη αμεσα οι αυτοκρατορες θα τιμωρουσαν τους αγιους ιεραρχες και θα τους αφαιρουσαν ολα τα εκκλησιαστικα τους αξιωματα.  
 
 
 
 
 
 
Φυσικα θα απαγορευαν την διδασκαλια του Πλατωνα και στους αγιους ιεραρχες στην φιλοχριστιανη Υπατια αλλα και σε ολους τους υπολοιπους φιλοσοφους. 
 
 
 
 
 
 
 
Αυτο ομως ειναι κατι το οποιο δεν το εκανε ποτε ο κανενας αυτοκρατορας καθως ολοι οι φιλοσοφοι διδασκαν ελευθερα τον Πλατωνα.
 
 
 
 
 
 
Μεταξυ αλλων οι αυτοκρατορες θα εκλειναν και ολες τις φιλοσοφικες σχολες.
 
 
 
 
 
 
 
Ο αγιος Θεοδοσιος εδωσε Ελληνοχριστιανικη παιδεια στα παιδια του και αυτα με την σειρα τους στα δικα τους παιδια .
 
 
 
 
 
 
 
Το αποτελεσμα ηταν να ανοιξει ο δρομος στην Ελληνιδα αγια Ευδοκια-Αθηναιδα να εξελιξει και να επανιδρυση την ανωταση φιλοσοφικη πανεπιστημιακη σχολη της πολης-βασιλευουσα
.
 
 
 
 
Το 425 μ.χ. με  διαταγμα του Θεσοδοσιου του β αναβαθμιζεται και επανιδρυεται η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της πολης κατοπιν επιθυμιας της αγιας αυτοκρατειρας Ευδοκιας-Αθηναιδας.
 
 
 
 
 
Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 
 
 
Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 
 
 
 
Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασει στην κορυφη του κοσμου το Ελληνικο Εθνος.
 
 
Για αυτο και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. 
 
 
 
 
Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 
 
 
 
 
 
 
 
Οι αγιοι πατερες της Εκκλησίας διοτι σπουδασαν φιλοσοφια και ρηρορικη στην αρχαια Αθηνα αλλα και σε αλλα μερη ενω υπηρξαν για λιγο διαστημα πρωτου να γινουν ιερεις επαγγελματιες ρητορες και σοφιστες αντιλήφθηκαν αμεσως την αξία του αρχαίου Ελληνικου πνευματος.
 
 
 
 
 
Αμεσως χρησιμοποιησαν τις αξίεις και τα ιδανικα του για να δημιουργησουν την χριστιανικη Ελληνορωμαικη αυτοκρατορια. 
 
 
 
 
 
Οι Αγιοι ιεραρχες αξιοποιοησαν στο επακρο  την Ελληνική γλωσσα για να γραψουν ολα τα υψηλοτατου επιστημονικου φιλοσοφικου και πνευματικου επειπεδου εργα τους.
 
 
 
Ταυτοχρονα μεσα απο την Ελληνικη φιλοσοφια διατυπωσαν τα ιερα δογματα της 
ορθοδοξιας
ωστε να προστατεψουν την χριστιανικη θρησκεια απο τους αιρετικους και  απο πασης φυσεως αιρεσεις.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οι αγιοι ιεραρχες μεσα απο την δυναμη και  την πνευματικότητα της αρχαιοελληνικής αγωγής, διδαξαν στους Ελληνες  
την ελευθερια, την ομορφια, την αγαπη, την ηθικη, την δικαιοσυνη, την γεναιοτητα και 
 
την πιστη στον Ιησου Χριστου.
 
 
 
 
ΤΙ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ 
ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΗ ΑΜΥΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 
ΑΓΑΡΗΝΟΥΣ.
 
 
 
 
 
 
ΠΕΡΙ ΝΟΜΙΜΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΝΑΖΙΑΝΖΗΝΟΣ.
 
 
 
 
 
 
 
Ο αγιος Γρηγοριος ως  νεοπλατωνικος φιλοσοφος ηταν απολυτως συμφωνος με το ιερο αξιωμα του Αριστοκλη, που διδαξε οτι απο την μητερα, τον πατρεα και ολους τους αλλους προγονους η Ελλαδα ειναι το ιεροτερο, το το σεβαστοτερο και τον πολυτιμοτερο πραγμα.   
 
 
 
 
 
 
 
O υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλης (Πλατων) ειναι ο πρωτος και μοναδικος Ελληνας Εθνικιστης.
 
 
 
 
 
 
 
Ο κορυφαιος φιλοσοφος ολων των εποχων μας διδασκει το πρωτο Ελληνικο-εθνικιστικο αξιωμα.
 
 
 
 
 
 
Ο Αριστοκλης διδαξε τα παντα για να επιβιωσει η Ελλαδα.
 
 
 
 
Μαλιστα εφτασε στο σημειο να παει εναντια στς ηθικες και φιλοσοφικες του αρχες και τις διδασκαλιες του, με μοναδικο σκοπο την εθνικη μας επιβιωση.
 
 
 
 
 
Ουδεποτε στην παγκοσμια ιστορια το εκανε αυτο καποιος αλλος Ελληνας Φιλοσοφος, σοφιστης, ρητορας, ιστορικος, ποιητης κλπ.

 
 
 
Για αυτο με την σειρα του ο αγιος γρηγοριος ο Ναζιανζηνος μας διδαξε οτι :
 
Κρείττων γαρ επαινετός πόλεμος ειρήνης χωριζούσης Θεού,  μας διδαξε με τις ευλογιες του Ιησου Χριστου  ο Άγιος Γρηγόριος ο θεολογος.
 
 
 
 
Μεταφραση : Προτιμω και επαινω τον πολεμο, απο μια "ειρηνη" η οποια θα με χωρισει απο τον Χριστο. 
 
 
 
 
 
 
 
Οπως μας διδαξε ο μεγας αγιος της 
Ορθοδοξιας μας, δεν μπορουμε να κατηγορησουμε εναν χριστιανο, ο οποιος παιρνει το οπλο για να κατατροπωσει τον εχθρο, απο την στιγμη που ο εχθρος εχει ως σκοπο να αφανισει τον Ελληνα, την πιστη του και την πατριδα του.  
 
 
 
 
 
 
 
Δεν γινεται να αγαπαμε τους παντες ακομη και τους εχθρους μας και να τους επιτρεπουμε να μας σφαξουν διοτι τοτε δεν θα ειμαστε στην ζωη για να διαδωσουμε το εργο του Χριστου, δεν θα μπορουμε να αγαπησουμε. 
 
Επισης με αυτην την νεοταξικη και εωσφορικη "λογικη" θα ειχε εξαφανσιτει απο τον παγκοσμιο χαρτη πολλους αιωνες πριν το Ελληνικο εθνος.
 
Δεν ειναι χριστιανικο και λογικο να αγαπαμε τους εχθρους μας μεχρι θανατου. 
 
Ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος εξησε κατα την εποχη την οποια οι γερμανοι απειλουσαν με αφανισμο την Ελληνικη-ρωμαικη αυκτρατορια. 
 
 
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ 
ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΙ  ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ.
ΙΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ 
ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ,
 
 
 
Ηταν τελιως αδυνατον ενας απο τους κορυφαιους αγιους της ορθοδοξιας, ο οποιος προσφερε τα παντα στο Ελληνικο εθνος για να επιβιωσει και να μεγαλουργησει τους επομενους αιωνες να διδασκει πραγματα εναντια στον Ιησου Χριστο. 
 
 
 
 
 
 
 
Τις διδαχες του αγιου ιεραρχη Γρηγοριου του Θεολογου 
ασπαστηκαν και εφαρμοσαν ολους τους επομενους αιωνες ολοι οι Ελληνες χριστιανοι αυτοκρατοτρες, στρατηγοι, αξιωματικοι και στρατιωτες.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Αυτος ομως που εφαρμοσε περισσοτερο απο ολους τους υπολοιπους τις διδασκαλιες του αγιου Γρηγοριου, ηταν ο κορυφαιος στρατιωτικος αγιος της Ορθοδοξιας μας ο Αγιος Νικηφορος ο β Φωκας.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο Aγιος Νικηφορος οπως και ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος, ειναι απολυτοι σχετικα με τον αφανισμο των αγαρηνων, οι οποιοι μας διδαξαν οτι πρεπει να εξοντωθουν μεχρι ενος οι απιστοι εωσφοριστες αγαρηνοι με την ευλογια-βοηθεια του Θεου για να επιβιωσει το Ελληνικο εθνος.
 
 
 
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΕΙ 
ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΗ ΑΜΥΝΑ 
ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ 
ΒΙΑΙΗ ΕΦΑΡΜΟΦΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 120 
ΠΑΡ.4 
ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
 
 
 

 
 
 
 
Για αυτόν τον λογο επετρεψε για πρωτη και μοναδικη φορα σε ολο τον κοσμο ο τριαδικος θεος, να διακοψουν την λειτουργια του, το μνημοσυνο του, μεσα στον κορυφαιο ναο του Χριστιανισμου, την Αγια Σοφια, και να ψαλλουν τον Ελληνα Βασιλια Νικηφορο, ως αργαλεο θανατο των Σαρακηνών. 

 
 
 
Ακομη και τοσο γεναιος πολεμιστης που ηταν ο Νικηφόρος ο β,τοσο μεγαλος στρατηγος, που ηταν αυτοκρατορας στην κορυφαια αυτοκρατορια του κοσμου, μπροστα στον θεο, δεν ηταν παρα ενας απλος ανθρωπος, μεχρι εκεινη την στιγμη, καθως δεν ειχε γινει ακομη αγιος. 
 
 
 
 
 
 
 
Εν τουτοις οι καταστροφες των αραβων, ηταν τοσες πολλες επι πολλους αιωνες εις βαρος των αθωων Ελλήνων.
 
 
 
 
 
 
Τα μαρτυρια των Ελλήνων δεν ειχαν τελος ολους εκεινους τους αιωνες, από τους αγαρηνους, με σφαγες, κλοπες, εμπρησμούς, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Για αυτό επετρεψε ο θεος να διακοπτουν την δοξολογια του μεσα στην Αγια Σοφια, και να δοξολογουν τον Νικηφορο τον β Φωκα.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο αγιος Νικηφόρος είναι ο μοναδικος βασιλιας στον οποιο εγινε η υψιστη τιμη να διακοπτουν το μνημοσυνο του θεου μεσα στην αγια Σοφια τον κορυφαιο ναο της οικουμενης και να ψαλλουν εκεινον ως Αργαλεο θανατο των σαρακηνων, εγινε αντικειμοενο υβρεων-βιαιοτήτων εξαιτιας των εβραιων. 
 
 
 
 
 
 
 
Ουδέποτε στα παγκοσμια χρονικα  εγινε μια τετοια τιμη σε οποιοδήποτε άλλο βασιλια ουτε καν στον κορυφαιο Ελληνα ολων των εποχων τον Ιερο Βασιλειο τον β.
 


 
 
 
 
 
 
 
Ουτε στον κορυφαιο αυτοκρατορα ολων των εποχων τον ιερο Βασιλειο τον β  δεν εγινε τετοια τιμη, ουτε σε κανεναν άλλο Ελληνα αυτοκρατορα, να τους ψαλλουν μεσα στην κορυφαια εκκλησια του κοσμου, διακοπτωντας το μνημοσυνο του Σωτηρα Ιησου Χριστου. Αυτό ηταν ξεκάθαρα ένα δειγμα, ότι ο Νiκηφορος θα γινοταν Αγιος.
 
 
 
 
 
 

Ο ιδιος ο ιησους Χριστος ,επιτρεπει την νομιμη αμυνα, διαφορετικα δεν θα επετρεπε, στους Ελλήνες να αμυνονται επι τοσους αιωνες και να εχουμε αυτοκτρατορια.
 
 
 
 
 
 
Σχετικα την νομιμη αμυνα ειναι συμφωνος και ο επισκοπος Πλωμαριου το 1913 μ.χ., ο οποιος σε σχετικο του βιβλιο αναφερει οτι ο χριστιανος θα πρεπει να εξαντλησει ολα τα μεσα ωστε να αποφυγει τον φονο. 
 
 
 
 
 
 
Εαν ομως αυτο δεν ειναι εφικτο τοτε εχει καθε δικαιωμα, οπως και ο καθε ανθρωπος να υπερασπιστει την ζωη του.
 
 
 
 
 
 
ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΑΜΥΝΑ.
 
Αλλο ενα σημαντικοτατο παραδειγμα ειναι ο Ελληνας βασιλιας απο την Καππαδοκια ο Ηρακλειος, ο οποιος πρωτου να ξεκινησει το θρυλικο επος του εναντια στους περσες, πηγε και παντρευτηκε την εξ αιματος ανηψια του την Μαρτινα. 
 
 
Η Μαρτινα ηταν κορη της αδερφης του και ο λαος μαζι με τον αγιο  πατριαρχη Σεργιο αντεδρασαν σε αυτον τον γαμο.
 
 
Αυτο τον γαμο τον εκανε διοτι η πρωτη του γυναικα η Ευδοκια πεθανε πολυ προωρα απο επιληψια.
 
Εντουτοις ο Χριστος αξιωσε αυτον τον υπεροχο Ελληνα να ξεπερασει σε επιτευγματα τον μεγα Αλεξανδρο και να κρατησει δια παντος ζωντανο το Ελληνικο εθνος.
 
 
 
 
Ο βασιλιας Ηράκλειος ξεπερασε σε αρκετους τομεις τον M. Αλεξανδρο και κρατησε ζωντανη την Ελλαδα στην πιο κρισιμη ιστορικη καμπη ολων των εποχων.
 
 
 
 
 

Εάν δεν υπηρχε ο Ηράκλειος παρα τα χρηστα ηθη των προγονων μας η Ελλαδα θα ειχε σκλαβωθεί στους περσες.(2)
 
 
 
 
Δυστυχως ο Ιδιος ανθρωπος παντρευτηκε την εξ αιματος ανηψια του την Μαρτινα με την οποια εκανε πολλα παιδια. 
 
 
 
 
 
Ποιος ο ανθρωπος που ξεπερασε σε ποσους τομεις και επιτεύγματα τον Μεγα Αλεξανδρο. ​ 
 
 
 
 
 
 
Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. 
 
 
 
Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. 
 
 
Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, εγιναν κλοπες, εμπρησμοι, βιασμοι, σκλαβωμα γυναικων κλπ. 
 
 
 
 
 
 
Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα.
 
 
 
 
 
Στους αγιους τοπους εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων, μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου,
εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. 
 
 
 
 
 
Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. 
 
 
 
 
 
 
Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα    περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια.
 
 
 
 
 
 
 
 Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο.
 
 
 
 
 
 
Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. 
 
 
 
 
 
Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας.
 
 
 
 
 
Ακομη και ο Μ. Αλεξανδρος με πολύ εμπειρους και περισσοτερους στρατιώτες σε σχεση με τον Ηρακλειο, ο οποιος διοικουσε ενα πολυ ισχυρο
Ελληνικο Μακεδονικο βασιλειο σε ολους τους τομεις (
πολιτικο, οικονομικο επιπεδο κλπ),εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει 
την περσικη αυτοκρατορια, σε σχεση με τον Ηρακλειο.
 
 
 
 
Κατά την εποχη του Ιουστινιανού του α, όπως και στην εποχη του Θεοδοσιου, του Αρκαδιου, του Θεοδοσιου του β, του Ιουστινου του α, του Ιουστινου του β, είχαμε μονον συνοριακους πολεμους, και περιοδους ειρηνης με τους περσες
 
 
 
 
Μονον όταν ανεβηκε στον θρονο, ο πρωτος Ελληνας χριστιανος βασιλιας Ηράκλειος εκαναν  οι περσες ολα αυτά τα τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα οποια, δεν ειχαν ξαναγινει ποτε από μερος των περσων. 
 
 
 
 
 
 
 
Ειχαμε δηλαδή εισβολή , και κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας.
 
 
 
ΤΟ ΑΠΟΓΕΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
 
Το απογειον της Ελληνορθοδοξιας πανω από όλα, ηταν οταν ο Ελληνας Αυτοκρατορας Ηράκλειος πηρε πισω από τους Περσες τον Τιμιο Σταυρο, τον οποιο πηγε ο ιδιος πισω στα Ιεροσόλυμα.
 
 
 
 
 
Ο θριαμβος των Ελλήνων ήταν ολοκληρωτικος. 
 
 
 
Δεκατέσσερα χρονια πριν το 614 μ.Χ., το Ελληνικο-ρωμαικο κρατος, δεν είχε βρεθει μονον κατακτημενο κατά το ημισυ από τους Περσες, αλλα ήταν για πρωτη φορα στην ιστορια του σκοπιμα,εξαιτιας των αλλοδαπών αυτοκρατορων
,τελειως χρεωκοπημενο.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ηταν η εποχη που εδωσαν οι εωσφοριστες Περσες το τελεσιγραφο στους προγονους μας, ότι ή θα εγκαταλείψουν ολοι τον Ιησου Χριστο, η δεν θα ξαναδουν ποτε τον ηλιο.
 
 
 
 
 
Τελικα ο υπεροπτης εωσφοριστης Χοσροης ο οποιος αποκαλουσε τον Ηρακλειο, δουλο του, εχασε την ζωη του, και ο γιος του εκανε κηδεμονα-δουλο του το παιδι στον Ελληνα αυτοκρατορα Ηρακλειο. 
 
 
 
 
 
 
 
Αυτο ειναι το απολυτο απογειο της Ορθοδοξιας και του Ελληνισμου. 
 
 
 
 
 
Ο Χριστος και η Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια ειχαν κερδισει κατα κρατος τον εωσφορο και την αυτοκρατορια του. 
 
 
 
 
 
 
 
ΕΔΩ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΧΟΥΜΕ 
ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ 
ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
 
 
 
 
 
ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΑΒΙΚΗΣ 
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ.
 
 
Η Περσικη εωσφορικη αυτοκρατορια επι 1228 χρονια προσπαθουσε να αφανισει δια παντως τον Ελληνισμο. 
 
 
Τελικα εξαιτιας της γενναιοτητας, του ηθους, της πιστης, των χρηστων ηθων, και της βοηθειας του Ιησου Χριστου, οι προγονοι μας κατεβαλαν δια παντως τον προαιωνιο εχθρο του Ελληνικου εθνους. 
 
 
 
Αμεσως τοτε οι εωσφοριστες δημιουργησαν την πανισχυρη αραβικη αυτοκρατορια, στην θεση της Περσικης, ενώ όταν εξασθενισε ως δυναμη και η αραβικη αυτοκρατορια, αμεσως για μην παρουμε ανασα και εστειλαν εναντιον μας, τους Τουρκους. 
 
 
 
Φροντιζαν ολους εκεινους τους αιωνες να στελνουν κυριολεκτικα αμέτρητους λαους να μας πολεμουν, για να μην σταματαμε καθολου, να πολεμαμε συνεχεια.
 
 
Οι εωσφοριστες, μετα την συντριβη της περσικης αυτοκρατοριας , δεν πιστευαν τι ειχε συμβει . 
 
 
 
Οι ιεροι Ελληνες εγιναν από σκλαβοι διοικητες στο ένα τους δημιουργημα, που ηταν το ρωμαικο κρατος.
 
Με την αναληψη της εξουσιας στο ρωμαικο          κρατος επετυχαν να καταστρεψουν δια παντος το άλλο τους κατασκεύασμα την περσικη αυτοκρατορια.
 
 
 
 
 
Όταν οι Ελληνες ξαναεγιναν παγκόσμιοι κυριαρχοι με την κατακτηση της περσικης αυτοκρατοριας, τοτε πηραν την αποφαση να δημιουργησουν τον μωαμεθανισμο. 
 
 
 
 
 
Ο αποκλειστικος τους σκοπος να κατακτησουν την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια.
 
 
 
 
Τοτε συμβαινει κατι ακομη το μοναδικο.
 
 
 
 
Ενας λαος αγραμματος, αναλφάβητος, που ζουσε στην ερημο, εγινε μεσα σε εξι χρονια,παγκοσμια υπερδυναμη, με αποτέλεσμα να παρει πισω ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια την Μεσοποταμια κλπ, απο τους Ελληνες.
 
 
 
 
 
Αυτοι ηταν οι αραβες ,οι οποιοι μολις ειχαν ασπασθεί τον μωαμεθανισμο Εωσφορισμο.
 
 
 
 
Ακομη και εμεις οι Ελληνες με τον κορυφαιο πολιτισμο στον κοσμο χρειαστηκε να περασουν αιωνες για να ειμαστε κοσμοκρατορες και να διοικουμε την κορυφαια αυτοκρατορια στην οικουμενη.
 
Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασουμε στην κορυφη του κοσμου και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο. 
 
 
 
 
 
  
 
 
Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του
αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 
 
 
 
 
 
 
Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας μας
κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 
 
Μονον οταν διαχωρισαν οι αγιοι πατερες της εκκλησιας τον γνησιο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο απο το εωσφορικο δωδεκαθεο ηταν εφικτη πλεον η ανοδος του Ελληνισμου σε ολα τα επιπεδα.
 
 
Oλα τα μεγαλα βασιλεια εκαναν πρωτα ισχυρο 
πολιτισμο, οικονομια, διοικηση και στρατο ενω χρειαστηκε να περασουν αρκετοι αιωνες ειτε πολυ μεγαλο χρονικο διαστημα για να επιτυχουν τους σκοπους τους. 
 
Μονον οι αραβες, σε ολη την παγκοσμια ιστορια απο καταβολης κοσμου εγιναν μεσα σε 6 χρονια, χωρις να εχουν καθολου, πολιτισμο, οικονομια, διοικηση κλπ, εγιναν παγκοσμια υπρεδυναμη. 
 
 
 
 
Το να γινουν οι αραβες παγκοσμια υπερδυναμη οπως εξηγω μεσα απο τις προσωπικες μου ιστορικες παρατηρησεις δεν εγινε σε καμια των περιπτωσεων με φυσιολογικο τροπο. 
 
 
 
 
 
 
Για να χρειαστουν οι αγραμματοι αραβες μονον εξι χρονια, ηταν απολυτως βεβαιον οτι  από πισω τους βρισκοταν οι εωσφοριστες δωδεκαθειστες της "νεας" ταξης πραγματων.
 
 
 
 
 
 
 
Μην ξεχνατε οτι πριν απο την πολυ αφνιδιαστικη ανοδο των αγαρηνων σε υπερδυναμη, οι αισχροι νεοταξιτες ειχαν διαβρωσει ολες τις ανατολικες Ελληνικες-ρωμαικες επαρχιες της αυτοκρατοριας με την αιρεση του μονοφυσιτισμου.
 
 
 
 
 
 
 
Ειναι δεδομενο ότι σε κάθε εποχη οι νεοταξιτες δεν μας πολεμουν μονον με τα οπλα στελνωντας διαφορους λαους εναντιον μας όπως περσες, ρωμαιους, γοτθους, αγαρηνους και εκατοντάδες αλλους λαους. 
 
 
 
Ταυτοχρονα σε κάθε εποχη μαζι με τους πολεμους
, μας πολεμουσαν και σε πνευματικο, ηθικο επιπεδο, δημιουργώντας διαφορες αιρεσεις.
 
 
 
Οι αιρεσεις ειναι ενα πραγμα που είναι πολύ πιο επικινδυνο από έναν αιματηρο πολεμο η από αιματηρους πολεμους.
 
 
Αυτο διοτι απειλουν με ολοκληρωτικο αφανσιμο το Ελληνικο εθνος διοτι το καταστρεφουν αρχικα σε πνευματικο-ηθικο επιπεδο και εν συνεχεια σε πολιτικο-στρατιωτικο και κοινωνικο.  
 
 
 
 
Οι μονοφυσιτες ισχυριζοταν οτι ο ιησους Χριστος ειναι μονον μια φυση και δεν ηταν ταυτοχρονα θεος και ανθρωπος.
 
 
 
 
 
Μεσα λοιπον απο αυτον τον παρα πολυ αρρωστο
θρησκευτικο φανατισμο   
απο τους μονφυσιτες
επεσαν παρα πολυ ευκολα οι ανατολικες        επαρχιες της 
 
αυτοκρατοριας στους αγαρηνους.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Αυτο εγινε διοτι η πλειοψηφια των κατοικων ολων των ανατολικων επαρχιων ανηκαν στον μονοφυσιτισμο. 
 
 
 
1821
 
 
 
 
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ.
 
 
 
 
 
 
 
Το Ελληνικο εθνος ειναι το μοναδικο εθνος σε ολοκληρο τον κοσμο το οποιο προσδιοριζει την εθνικοτητα του με βαση το θρησκευμα.
 
 
 
 
 
 
Συνεπως το χριστιανος δεν υποδηλωνει μονο το θρησκευμα αλλα και την εθνικοτητα.

 
Α ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ.

Σημαντικότερο ολων εiναι φυσικα το β αρθρο της 
εθνοσυνελεύσεως διοτι δωθηκε ο ορισμος για το ποιοι είναι πραγματικοι Ελληνες. 
 
 
 
Στο αρθρο αναφερεται ότι : 
 
 
 
Oσοι αυτόχθονες κατοικοι της επικράτειας της Ελλάδος πιστευουσιν εις Χριστον, εισιν Έλληνες και απολαμβανουν ανευ τινος διαφορας ολων των πολιτικων δικαιωμάτων.


Στο συνταγμα των επαναστατημένων Ελλήνων του 1821, υπάρχουν πολλές αναφορές στην Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια.


 
 
 
Νομικη διαταξη της Ανατολικης Χέρσου Ελλαδος, η Οργανισμος του Αρειου πάγου, Γερουσίας της Ανατ. Ελλαδος, 4/11/1821: 
 
 
 
Οι κοινωνικοι νομοι των αειμνηστων χριστιανων αυτοκρατορων της Ελλαδος μονοι ισχυουσι κατα το παρον εις την Ανατολικην Χέρσον Ελλάδαν.

 
 
 
 
 
Πολίτευμα της Ελλάδος 1/1/1822, οπου μεταξυ αλλων αναφερει: Άχρι της κοινοποιησεως των ειρημενων κωδικων, αι πολιτικαι και εγκληματικαι διαδικασιαι βασιν εχουσι τους νομους των αειμνηστων Χριστιανων ημων αυτοκρατορων.
 
 
 
Νόμος της Επιδαύρου, Β Εθνοσυνέλευση, εν Άστρει 1823: ΔιορΙζεται επιτροπη για να εκθέση τα κυριωτερα των εγκληματικων εκ του προχειρου, ερανιζομενη από τους νομους των ημετερων αειμνηστων Ελληννν Αυτοκρατόρων.
 
 
 
 
 Πολιτικό σύνταγμα της Ελλαδος, Τροιζηνα, 1827
 
 
Εως οτου δημοσιευθωσι οι κώδικες-Ελληνικοι-ρωμαικοι νομοι. 
 
 
 
 
 
Οι παρα της Ελληνικης πολιτείας δημοσιευομενοι νομοι εχουν ισχυν.
 
 
 
 
 
 
Τα Ελληνικα δικαστήρια στο ποινικο -αστικο δικαιο εφαρμοζουν μονο τους  νομους των
Ελλήνων χριστιανων αυτοκρατορων.
 
 
 
 
 
 
Ολοι οι νομοι της Ελληνικης αυτοκρατοριας είναι συγκεντρωμένοι από τον δικαστικο του μεσαιωνα Κωνσταντινο Αρμενοπουλο οποιος συγκεντρωσε σε ένα εργο τους περισσοτερους νομους.
 
 
 
 
 
 
Το εργο αυτό ονομάζεται εξαβιβλβος.
 


Η Εθνικη καταβολή από την Ελληνοχριστιανικη ρωμαικη αυτοκρατορια εκφράζεται και στις επαναστατικες σημαιες του 21 δεσπόζουν ο αγιασμενος δικέφαλος αετός με την κορώνα σε συνδυασμο με την πορφυρα, σύνδεσμος των επαναστατων με την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια. 
 
 
 
 
 
 
Μια άλλη Πολεμικη σημαια της επαναστασης, εχει τεσσερις ερυθρούυς δικεφαλους αετους στις τεσσερις γωνιες και κυανο σταυρο στο κεντρο.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Στο γνωστο πινακα ζωγραφικης ο αγωνιστης Νικολακης Μητροπουλος κραταει τριχρωμη σημαια με το σταυρο και την επιγραφη απο το οραμα του Αγιου Κωνστατινου εν τουτω νικα. 
 
 
 
 
 
Η σημαια που υψωσε ο Αλεξανδρος Υψηλαντης στο Ιασιο, στις 22 Φεβρουαρίου 1821, εχει στο κεντρο της τον σταυρό και την ίδια επιγραφή εν τούτω νίκα.

 
 
 
 
 
Στην επαναστατικη προκήρυξη ο μεγαλος αυτος πατριωτης καλει τους Έλληνες να αγωνιστούν: Μάχου υπέρ Πίστεως και Πατρίδος, τα λογια του παραπέμπουν στον λόγο του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου προς τους υπερασπιστές της Πολης, οπως τα διασώζει ο ιστορικός της Άλωσης Γεωργιος Σφραντζής :
 
 
 
 
 
Ξερετε καλα, αδερφια, οτι για τέσσερις λογους οφειλουμε ολοι να προτιμησουμε τον θανατο παρα την ζωη.
 
 
 
 
 
 
Πρωτον, για την πιστη και την ευσεβεια μας, δετερον, για την πατριδα,τριτον, για τον Χριστο και τον βασιλεα και τέταρτον, για τους συγγενεις και φιλους.


Ο Θ.Κολοκοτρώνης ο οποιος ανδρωθηκε με τα Ελληνοχριστιανικα ιδεωδη, αναφερει στον αγγλο ναυαρχο Χάμιλτον,οτι οι κλεφτες και οι αρματολοι στα βουνα είναι ο στρατος του Ηρωα βασιλεως  Κωνσταντινου Παλαιολογου, ο οποίος συνεχιζει ακομη να πολεμα τους τουρκους.
 
 
 
Μεσα στα σχεδια των εωσφοριστων, δεν συμπεριλαμβανοταν, σε καμια των περιπτώσεων, η απελευθερωση της Ελλαδος.




Η επανασταση των Ελληνων Ηρωων του 1821, εγινε εναντια σε κάθε λογικη.
 
 
 
 
Ολοι μας ειχαν ξεγραμμενους, εκεινη την εποχη. 
 
 
 
Αυτή ακριβως είναι η διαφορα μας ως Ελληνες από τους ραγιαδες, από τους προδοτες. 
 
 
Ότι εκει που όλα δειχνουν τελειωμένα, εκει που όλα δειχνουν ,να μην υπαρχει ελπιδα, οι πραγματικοι Ελληνες αγωνιζόμαστε ,αντίθετα σε κάθε λογικη.
 
 
 
 
Το αποτελεσμα σε κάθε εποχη, είναι να πετυχαίνουμε το ακατορθωτο, και να κερδίζουμε την ελευθερια μας, την επιβίωση μας. 
 
 
 
 
 
Οι χριστιανοι προγονοι μας ηταν σε αθλια πνευματικη κατασταση το 21, ηταν αγραμματοι οι περισσοτεροι, και δεν γνωριζαν ουτε να υπογραφουν. 
 
 
 
 
 
Δεν ειχαν την πνευματικη αιγλη των αρχαιων Φιλοσοφων, και των των αρχαιων Ελλήνων της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας. 
 
 
 
 
 
Εντούτοις ειχαν κατι κοινο με τους αρχαιους προγονους. 
 
 
 
 
 
Αυτό ηταν τα χρηστα ηθη, ζουσαν με ταξη Ιησου Χριστου, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα, το αποτέλεσμα ηταν να βρουν της απαραιτητες δυναμεις ώστε να κερδισουν την ελευθερια τους.
 
 
 
 
 
 
 
Αυτό διοτι δεν ειχαν σαπισει ηθικα και πνευματικα , όπως σαπισαν οι περισσοτεροι νεοραγιαδες στην εποχη μας.
 
 
 

Ομως υπηρχαν και οι Ελληνες που ηταν ευποροι, για αυτο εστελναν τα παιδι τους να σπουδασουν στο εξωτερικο. 
 
 
Ενα απο τα πιο λαμπρα παραδειγματα ηταν ο δικαστης Πολυζωιδης. 
 
 
 
 
 
Οσοι Ελληνες ειχαν σπουδασει στο εξωρτερικο γνωριζαν οι περιισοτερεοι πολυ καλα για τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ποιητες κλπ και για τους Ελληνες του μεσαιωνα.
 
 
 
Για αυτο αν και οι ηρωες προγονοι μας το 1821 γνωριζουν για την υπαρξη του  δωδεκαθεου, εντουτοις δεν κανουν καμια απολυτως αναφορα σε αυτο. 
 
 
 
 
 
Ο λογος ειναι οτι γνωριζαν οτι το δωδεκαθεο ειναι φοινικικης προελευσεως και οτι πρακαλεσε και προκαλει φοβερες εθνικες τραγωδιες και καταστροφες. (2)  
 
 
 
 
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
 
 
 
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
 
 
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; 
 
 
Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως; 
  
;
 
 
 
 
 
 

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
 
 
 
 
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται
ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
 
 
 
 
 
 
 
Αναφερομαι παντοτε στους εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκς και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
 
 
 
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
 
 
 
 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων. 
  
 
(1) ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ :

 

Είναι κατανοητό ότι κάποιοι έχουν αμφιβολίες.

Είναι κατανοητό ότι κάποιοι ευελπιστούν και ελπίζουν.

Είναι κατανοητό πως είναι φρικτή η αλήθεια που γνωρίζουμε -αν και μας την κρύβουν και δεν θέλουμε να την πιστέψουμε, να την αποδεχθούμε.

Είτε μας αρέσει, είτε δεν μας αρέσει, στη χώρα έχει γίνει πραξικόπημα, με πολύ καλά οργανωμένο σχέδιο και με εναλλαγές στην θέση του κατ’ επίφασην πρωθυπουργού.

Το πολιτικό σύστημα γνωρίζει πάρα πολύ καλά τι συμβαίνει, όπως γνωρίζει πάρα πολύ καλά σε τι έχει συναινέσει, ενώ γνωρίζει πάρα πολύ καλά και την κατάληξη των όσων μέχρι σήμερα ζούμε.

Στην Ελλάδα έγινε ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ και η χώρα παραδόθηκε άνευ όρων σε καρτέλ οικονομικών συμφερόντων, σε συμφέροντα τρίτων χωρών και αποτελεί ταυτόχρονα το μέγιστο “πείραμα” της νέας τάξης πραγμάτων για την απόλυτη κατοχή μίας χώρας χωρίς να προηγηθεί πόλεμος.

Στην Ελλάδα έγινε ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ και οι πραξικοπηματίες κυβερνούν ενώ ταυτόχρονα μετέχουν σε σχέδιο ολικής απώλειας της εθνικής κυριαρχίας και ανεξαρτησίας.

Στην Ελλάδα έγινε ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ από όλους εκείνους που γνώριζαν πως η θέση τους για το υπόλοιπο της ζωής τους είναι σε κάποιο κελί μίας υπόγειας φυλακής και αντάλλαξαν την τιμωρία τους με την δική μας δουλεία και με την άλωση της χώρας εις το διηνεκές.

Αυτούς τους πραξικοπηματίες πρέπει να τους απομακρύνουμε εμείς, γιατί δεν θα το κάνει κανένας άλλος για εμάς. 

Είτε το πιστεύουμε, είτε όχι, όλοι γνωρίζουμε πως είναι πλέον ζήτημα ζωής και θανάτου. 

Ή αυτοί, ή εμείς.

 
(2) 
 
 
 
 
 
 
 

 

Tα κείμενα[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

 
 
 
ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΚΛΗ ΟΤΙΑΠΟ ΤΗΝ 
ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ 
ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΥΟΣ ΤΟ ΠΙΟ 
ΤΙΜΙΟ, ΤΟ ΠΙΟ ΑΓΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ
(ΠΛΑΤΩΝ, ΚΡΙΤΩΝ). 
 
 
ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΤΟΝ 
ΝΑΖΙΑΝΖΗΝΟ (ΘΕΟΛΟΓΟ) : 
 
ΚΡΕΙΤΩΝ ΓΑΡ ΕΠΑΙΝΕΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ 
ΕΙΡΗΝΗΣ ΧΩΡΙΖΟΥΣΗΣ ΘΕΟΥ, ΚΑΙ 
ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΝ ΙΣΧΥ 
ΑΡΘΡΟ 120 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ 
ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΟΛΟΙ 
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ 
ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 
ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΟΡΚΟ :  
 
 

 

" style="font-family:arial,sans-serif;color:rgb(102,0,153);text-decoration:underline" target="_blank">Η ΔΙΚΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ - YouTube

" style="font-family:arial,sans-serif;color:rgb(102,0,153);text-decoration:none" target="_blank">Ο ΟΡΚΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ - YouTube
 
O OΡΚΟΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ
 

" style="font-family:arial,sans-serif;color:rgb(102,0,153);text-decoration:underline" target="_blank">Ο ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ ΚΑΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ - YouTube
 
 

" style="font-family:arial,sans-serif;color:rgb(102,0,153);text-decoration:underline" target="_blank">1821 ο λογος (ΦΩΤΙΑ) του παπαφλεσσα - YouTube
 

" style="font-family:arial,sans-serif;color:rgb(102,0,153);text-decoration:underline" target="_blank">1821 ο λόγος του Παπαφλέσσα - YouTube
 

" style="font-family:arial,sans-serif;color:rgb(102,0,153);text-decoration:underline" target="_blank">ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ -ΤΗ ΥΠΕΡΜΑΧΩ-ΑΓΙΑ ΛΑΥΡΑ - YouTube
 
 
 
 
 
 
 
                            ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ 

 
    
                 ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ, ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ (ΠΛΑΤΩΝ)
 
 

 

 
 
 
 
 
 

 

(2) Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΦΟΙΝΙΚΩΝ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ

 

Ανατρεχοντας στους ιερους αρχαιους Ελληνες τον Εκαταιο Μιλησιο (Στραβων 7, 321), τον Θουκυδιδη (Α, 3 – 9), τον Ηροδοτο (Ιστορια Α 54 - 58), τον Ισοκρατη (Παναθηναικος, Ελένης εγκωμιον 68 – 69, Πανηγυρικος ), τον Διοδωρο (1, 23-24 και 28-29,  Μ, αποσπασμα 3), τον Υπατο των Φιλοσοφων τον Αριστοκλη (Μενεξενος, 245c-d) , θα δειτε οτι ολοι μας αναφερουν ακριβως τα ιδια σχετικα με τους Φοινικες και τους αλλους αλλοδαπους εωσφοριστες του δωδεκαθεου, οι οποιοι εισαβαλαν στην Ελλαδα. 

 

Πριν ακομη  απο τον  Τρωικο πολεμο  το 1500 π.Χ. ξεσπουν στην Αιγυπτο ασθενειες. 

 

 

Οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς εβραιους αλλόφυλους. 

 

 

Οι εβραιοι για να αποφυγουν τους εξαγριωμενους Αιγυπτιους, εγκαταλειπουν την Αιγυπτο . 

 

 

Απο αυτους καποιοι εβραιοι με αρχηγο τον Μωυση κατευθυνθηκαν δια ξηρας στο Ισραηλ. 

 

 

Οι Εβραιοι Δαναοι με πλοία και με αρχηγό το Δαναο, πηγαν αρχικα στην Ροδο και εν συνεχεια στο Αργος της Πελοποννησου. 

 

 

 

Οταν έφτασαν στο Αργος ηρθαν σε συγκρουση με τους ΅Ελληνες κατοίκους, που ηταν Αχαιοί στη. 

 

 

 

Εντουτοις ο βασιλιας των Αργειων, ο Γελανωρ, δεν είχε  διάδοχο και παραλληλα δεν ειχε στρατηγικες ικανοτητες γιανα νικησει τους εβαιρους δαναους.

 

 

 

Κατω υπο αυτες τις συνθηκες οι Αργειοι  προσκαλεσαν τον Δαναο για συνθηκολόγηση ωστε να γινει κοινος βασιλιας, Ελληνων και Εβραιων. 

 

 

Αυτος ειναι και ο λογος που  οι κατοικοι του Άργους ονομαζονταν Αχαιοι και Δαναοι . 

 

 

 

Συμφωνα με του Αριστοκλη Ισοκρατη, Θουκυδιδη, οι Δαναοι επιτεθηκαν στην Πελοποννησο το ετος 1511 π.Χ. και ο Καδμος στην Βοιωτία το ετος 1519 π.Χ. 

 

 

 

ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ :

 

 Την παλιά εποχη ξεσπασε λοιμωδης ασθενεια στην Αιγυπτο και οι Αιγυπτιοι  απεδωσαν τις ασθενεις στους ασεβείς αλλόφυλους. 

 

Τοτε οι αλλοδαποι εφυγαν και ηρθαν στην Ελλαδα. 

 

Αρχηγοι των αλλοδαπων ηταν ο Καδμος και ο Δαναος. Οι υπόλοιποι εβραιοι δωδεκαθειστες πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ηταν ο Μωυσης, ο οποιος  ειχε φρονηση και ανδρεια (Διοδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, αποσπασμα 3).

 

 

Oι Εβραιοι που εφυγαν μαζι με τον Δαναο απο την Αιγυπτο εγκατασταθηκαν στο Αργος , ενω οι υπολοιποι πηγαν των Κολχωνστον στην Ιουδαια. 

 

O Φοινικας Κάδμος γεννηθηκε στις Θήβες της Αιγυπτου, και ενα απο τα παιδια του ηταν και η εβραια Σεμελη. 

 

Στα κατοπινά χρόνια, ο Ορφέας, που απόκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Έλληνες για την μουσική, τις τελετές και τα θεολογικά ζητήματα, φιλοξενηθηκε απο τους απογονους του Καδμου. 

 

 

Εκει  στην Θηβα απολαμβανε μεγαλες τιμες διοτι ειχε μυηθει στον εβραικο εωσφορισμο (Διοδωρος Σικελιωτης, βίβλος 1, 23-24 και 28-29).

 

Ο Εκαταίος ο Μιλήσιος αναφερει οτι την Πελοποννησο εκτος απο τους Ελληνες την κατοικησαν βαρβαροι.

 

 

Ολοκληρη σχεδόν η Ελλαδα ηταν πλεον κατοικία εβραιων-φοινικων στους παλιούς καιρους.

 

Αυτο διοτι ο Πελοπας εφερε εναν λαο απο στην  Πελοπόννησο, ενω ο Δαναός από την Αίγυπτο,  οι Δρυοπες, οι Καυκωνες  οι Πελασγοι και οι Λελεγες  μοιρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό. 

 

Την Αττικη κατέλαβαν οι εωσφοριστες Θρακες, οι οποιοι εισεβαλν με αρχηγο τον μεγαλο μαγο τον Ευμολπο.

 

Την Βιοωτια και την  Θηβα την κατεκτησαν οι Φοινικες που εισεβαλαν με τον Καδμο.

 

 

 

ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.

 

 

 

50

1 σχεδὸν δὲ καὶ πάντων τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν ἐξ Αἰγύπτου ἐλήλυθε ἐς τὴν Ἑλλάδα. διότι μὲν γὰρ ἐκ τῶν βαρβάρων ἥκει, πυνθανόμενος οὕτω εὑρίσκω ἐόν· δοκέω δ᾽ ὦν μάλιστα ἀπ᾽ Αἰγύπτου ἀπῖχθαι. 2 ὅτι γὰρ δὴ μὴ Ποσειδέωνος καὶ Διοσκούρων, ὡς καὶ πρότερόν μοι ταῦτα εἴρηται, καὶ Ἥρης καὶ Ἱστίης καὶ Θέμιος καὶ Χαρίτων καὶ Νηρηίδων, τῶν ἄλλων θεῶν Αἰγυπτίοισι αἰεί κοτε τὰ οὐνόματα ἐστὶ ἐν τῇ χώρῃ. λέγω δὲ τὰ λέγουσι αὐτοὶ Αἰγύπτιοι. τῶν δὲ οὔ φασι θεῶν γινώσκειν τὰ οὐνόματα, οὗτοι δέ μοι δοκέουσι ὑπὸ Πελασγῶν ὀνομασθῆναι, πλὴν Ποσειδέωνος· τοῦτον δὲ τὸν θεὸν παρὰ Λιβύων ἐπύθοντο·

 3 οὐδαμοὶ γὰρ ἀπ᾽ ἀρχῆς Ποσειδέωνος οὔνομα ἔκτηνται εἰ μὴ Λίβυες καὶ τιμῶσι τὸν θεὸν τοῦτον αἰεί. νομίζουσι δ᾽ ὦν Αἰγύπτιοι οὐδ᾽ ἥρωσι οὐδέν.

 
 
 
 

51[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν καὶ ἄλλα πρὸς τούτοισι, τὰ ἐγὼ φράσω, Ἕλληνες ἀπ᾽ Αἰγυπτίων νενομίκασι· τοῦ δὲ Ἑρμέω τὰ ἀγάλματα ὀρθὰ ἔχειν τὰ αἰδοῖα ποιεῦντες οὐκ ἀπ᾽ Αἰγυπτίων μεμαθήκασι, ἀλλ᾽ ἀπὸ Πελασγῶν πρῶτοι μὲν Ἑλλήνων ἁπάντων Ἀθηναῖοι παραλαβόντες, παρὰ δὲ τούτων ὧλλοι. 2 Ἀθηναίοισι γὰρ ἤδη τηνικαῦτα ἐς Ἕλληνας τελέουσι Πελασγοὶ σύνοικοι ἐγένοντο ἐν τῇ χώρῃ, ὅθεν περ καὶ Ἕλληνες ἤρξαντο νομισθῆναι. ὅστις δὲ τὰ Καβείρων ὄργια μεμύηται, τὰ Σαμοθρήικες ἐπιτελέουσι παραλαβόντες παρὰ Πελασγῶν, οὗτος ὡνὴρ οἶδε τὸ λέγω· 3 τὴν γὰρ Σαμοθρηίκην οἴκεον πρότερον Πελασγοὶ οὗτοι οἵ περ Ἀθηναίοισι σύνοικοι ἐγένοντο, [καὶ παρὰ τούτων Σαμοθρήικες τὰ ὄργια παραλαμβάνουσι]. 4 ὀρθὰ ὦν ἔχειν τὰ αἰδοῖα τἀγάλματα τοῦ Ἑρμέω Ἀθηναῖοι πρῶτοι Ἑλλήνων μαθόντες παρὰ Πελασγῶν ἐποιήσαντο· οἱ δὲ Πελασγοὶ ἱρόν τινα λόγον περὶ αὐτοῦ ἔλεξαν, [τὰ ἐν τοῖσι ἐν Σαμοθρηίκῃ μυστηρίοισι δεδήλωται].

52[Επεξεργασία]

1 ἔθυον δὲ πάντα πρότερον οἱ Πελασγοὶ θεοῖσι ἐπευχόμενοι, ὡς ἐγὼ ἐν Δωδώνῃ οἶδα ἀκούσας, ἐπωνυμίην δὲ οὐδ᾽ οὔνομα ἐποιεῦντο οὐδενὶ αὐτῶν· οὐ γὰρ ἀκηκόεσάν κω. θεοὺς δὲ προσωνόμασαν σφέας ἀπὸ τοῦ τοιούτου, ὅτι κόσμῳ θέντες τὰ πάντα πρήγματα καὶ πάσας νομὰς εἶχον. 2 ἔπειτα δὲ χρόνου πολλοῦ διεξελθόντος ἐπύθοντο ἐκ τῆς Αἰγύπτου ἀπικόμενα τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν τῶν ἄλλων, (Διονύσου δὲ ὕστερον πολλῷ ἐπύθοντο). καὶ μετὰ χρόνον ἐχρηστηριάζοντο περὶ τῶν οὐνομάτων ἐν Δωδώνῃ· (τὸ γὰρ δὴ μαντήιον τοῦτο νενόμισται ἀρχαιότατον τῶν ἐν Ἕλλησι χρηστηρίων εἶναι, καὶ ἦν τὸν χρόνον τοῦτον μοῦνον). 3 ἐπεὶ ὦν ἐχρηστηριάζοντο ἐν τῇ Δωδώνῃ οἱ Πελασγοὶ εἰ ἀνέλωνται τὰ οὐνόματα τὰ ἀπὸ τῶν βαρβάρων ἥκοντα, ἀνεῖλε τὸ μαντήιον χρᾶσθαι. ἀπὸ μὲν δὴ τούτου τοῦ χρόνου ἔθυον τοῖσι οὐνόμασι τῶν θεῶν χρεώμενοι· παρὰ δὲ Πελασγῶν Ἕλληνες ἐξεδέξαντο ὕστερον.

 
 
 

55[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν τῶν ἐν Θήβῃσι ἱρέων ἤκουον, τάδε δὲ Δωδωναίων φασὶ αἱ προμάντιες· δύο πελειάδας μελαίνας ἐκ Θηβέων τῶν Αἰγυπτιέων ἀναπταμένας τὴν μὲν αὐτέων ἐς Λιβύην τὴν δὲ παρὰ σφέας ἀπικέσθαι,

2 ἱζομένην δέ μιν ἐπὶ φηγὸν αὐδάξασθαι φωνῇ ἀνθρωπηίῃ ὡς χρεὸν εἴη μαντήιον αὐτόθι Διὸς γενέσθαι, καὶ αὐτοὺς ὑπολαβεῖν θεῖον εἶναι τὸ ἐπαγγελλόμενον αὐτοῖσι, καί σφεας ἐκ τούτου ποιῆσαι. 3 τὴν δὲ ἐς τοὺς Λίβυας οἰχομένην πελειάδα λέγουσι Ἄμμωνος χρηστήριον κελεῦσαι τοὺς Λίβυας ποιέειν· ἔστι δὲ καὶ τοῦτο Διός. 

 

Δωδωναίων δὲ αἱ ἱρεῖαι, τῶν τῇ πρεσβυτάτῃ οὔνομα ἦν Προμένεια, τῇ δὲ μετὰ ταύτην Τιμαρέτη, τῇ δὲ νεωτάτῃ Νικάνδρη, ἔλεγον ταῦτα· συνωμολόγεον δέ σφι καὶ οἱ ἄλλοι Δωδωναῖοι οἱ περὶ τὸ ἱρόν