Ο ΕΒΡΑΙΟΣ  ΔΑΙΜΟΝΑΣ ΑΠΟΛΛΩΝ (ΕΒΡΑΙΚΗ Η ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΛΑΤΡΕΙΑ)-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΔΑΙΜΟΝΑΣ ΑΠΟΛΛΩΝ (ΕΒΡΑΙΚΗ Η ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΛΑΤΡΕΙΑ)-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Η μουσικη ηταν το βασικοτερο μαθημα των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων μαζι με την γεωμετρια.
 
 
Ο μουσικος πολιτισμος ειναι κατι πολυ σημαντικο για την επιβιωση του Ελληνικου εθνους.
 
Για τους αρχαιους φιλοσοφους το μαθημα της μουσικης ηταν το ποιο βασικο μαζι με το μαθημα της γεωμετριας. 
 
 
 
 
Εδω και δεκα 12 πλεον χρονια δινω εναν τιτανιο αγωνα μεσα απο τις προσωπικες μου ιστορικες εργασιες ωστε να δημιουργηθουν Ελληνες ανωτερης και ανωτατης ποιοτητας. 
 
Ειμαι ο μοναδικος Ελληνας στον κοσμο που εδω και 12 χρονια μεταξυ πολλων αλλων προτεινω τον μοναδικο συνδυασμο που θα μας οδηγησει εγγυημενα στην εθνικη επιβιωση.   
 
 
Ορθοδοξια, Εκκλησιασμος, Κατηχηση, Μουσικα σχολεια, Παγκρατιο, Γνωση της πραγματικης Ιστοριας μεσα απο την στηλη Ισχυς δια της γνωσεως. 
 
 
 
 
Ολα αυτα θα οδηγησσουν τα νεα παιδια να εχουν πολυ υψηλες ηθικες αξιες και να ζουνε με χρηστα ηθη. 
 
 
 
Παραλληλα παραμενει παρα πολυ υψηλα το ηθικο τους με αποτελεσμα να ειναι σε θεση να αντιμετωπισουν ολες τις δυσκολιες της ζωης.
 
 
Α ΣΩΣΤΑ ΕΙΔΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.
 
 
 
 
Τα σωστα ειδη μουσικης αποτελουν οπωσδήποτε αντίβαρο στην μαστιγα του συγχρονου τρόπου ζωής της νεας ταξης και στην εξάπλωση της. 
 
 
 
 
 
 
Πολυ σημαντικο είναι οτι οι τρεις Ιεραρχες με την σειρα τους επιμενουν να ακουνε οι Ελληνες μονον τα σωστα ειδη μουσικης ώστε να εχουν το μεγιστο οφελος στην ψυχη και στην παιδεια. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Αντίθετα αναφερουν ότι τα τα αλλα ειδη μουσικης κανουν παρα πολύ μεγαλο κακο στις ψυχες των ανθρωπων, οι οποιοι γινονται ευάλωτοι και εν συνεχεια ανήθικοι και κακοι ανθρωποι.

Για πολλοστη φορα σας επαναλαμβάνω πολύ μεγαλη προσοχη, στα νεοταξικα ειδη μουσικης, τα οποια ναι μεν δημιουργουν μια στιγμιαια ψυχικη ευφορια , ταυτόχρονα όμως την ιδια στιγμη  προκαλουν τεραστιο κακο στην ψυχη ολων οσων ακουνε αυτά τους είδους τα τραγουδια. 
 
 
 
 
 
Το αποτέλεσμα ολεθριο, καθως μεσα από αυτά τα ειδη, νεοταξικης "μουσικης", παραγονται ανθρωποι χυδαίοι σεξουαλικα, βίαιοι ,δειλοι, και ραγιαδες.
 
 
 
 

Οι τρεις ιεραρχες προτρεπουν ολους τους Ελληνες να ασχοληθουν με την εκκλησιατικη μουσικη. 
 
 
 
 
 
 
Η εκκλησιαστικη μουσιικη είναι ένα τεραστιο κεφαλαιο στον Ελληνικο μουσικο πολιτισμο καθως συνυπαρχουν όλα τα οφελιμα ειδη μουσικης των αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων, μαζι με την μουσικη για την δοξολογια του θεου. 

 
 
 
Η εκκλησιαστικη μουσικη συμβαλει στην αποκτηση ηθους αλλα βοηθα στον μεγιστο βαθμο στην καλιεργεια της δημιουργικότητας ολων των ανθρωπων.
 

 
 
 
Ολοι οσοι προσπαθουν να ενωθουν με το Θειο, να βαλουν τον Χριστο μεσα στην ζωη τους και να γινουν καλυτεροι ανθρωποι, είναι απολυτως αναγκαιο να ασχολούνται με την εκκλησιαστικη Ελληνικη μουσικη.

 
 
 
 
 
Οι Αγιοι Ιεραρχες εκτος από την ιερη αρχαια Ελληνικη παιδεια, προσεφεραν τα μεγιστα και στην Ελληνικη μουσικη, παραγωγα της οποιας στην σημερινη εποχη είναι το Ελληνικο παραδοσιακο τραγουδι και το εντεχνο.

 
 
 
 
 
Οι Ιεραρχες επιβεβαιωνουν τους ιερους αρχαιους Ελληνες Φιλοσοφους ότι η μουσικη είναι η επιστημη η οποια μεσα από τους ηχους και της σωστες μελωδιες προσφερει ανεκτίμητα στην διαπλαση των σωστων χαρακτηρων και στην ανθρωπινη εξελιξη. 
 
 
 
Το ηθος στην μουσικη δοαμορφωνει τον χαρακτηρα το πνευμα και την ψυχη του καθε ανθρωπου. 
 
 
 
 
 
 
Οι τεσσερις κορυφαιοι νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι,
οι ιεραρχες για να μην  καταστραφουν οι Ελληνες ηθικα, πνευματικα και κατ επεκτασιν στρατιωτικα, πολιτικα και κοινωνικα, δεν επετρεπαν τα ειδη πορνικης μουσικης.   
 
 
                                                
Οι αγιοι ιεραρχες το εκαναν για να διακοψουν 
οριστικα τους δωδεκαθεστικους δεσμους  του εβραικου δωδεκαθεου και της χριστιανικής θρησκείας.
 
 
Αυτη ειναι η αιτια που απαγόρευσαν την χρήση των προστυχων εβραικων μουσικων  και των αντιστοιχων οργανων. 
 
 
 
Τον 4ο αιώνα μ.χ. , εγιναν προσπαθειες για την αναβαθμιση της εκκλησιατικης μουσικης με στοχο την δημηουργια καλυτερων ανθρωπων.
 
 
 
Σε αυτην την προσπαθεια πρωτοστατουν οι αγιοι της ορθοδοξιας μας.,με επικεφαλεις τους Αγιους ιεραρχες Τον Ιωαννη τον Χρυσοστομο και τον μεγα Βασιλειο. 
 
 
 
 
Το παραδειγμα των αγιων ιεραρχων ως αξιοι συμπαραστατες ακολουθουν και αλλοι συγχρονοι τους οπως ειναι  ο μεγας Αθανασιος, ο  Εφραίμ ο Σύρος, ο Αμβρόσιος στην Εκκλησία των Μεδιολάνων, 
 
 
 
 
 
Η βασικη επιδιωξη των Αγιων ιεραρχων ειναι να αποτρεψουν τους Ελληνες απο τα πορνικα και εκφυλα ειδα μουσικης. 
 
 
 
 
 
Στα πλαισια αυτων των σκοπων οι αγιοι ιεραρχες θα συθεσουν νεα ειδη εκκλησιαστικης μουσικης για να υπαρχει βέλτιωση των ανθρωπων ειδικα στις ψυχες τους.  
 
 
 
 
Δημιουργησαν  οι αγιοι πατερες νεα ειδη μουσικης για να οδηγηθουν στον σωστο δρομο οι Ελληνες. 
 
 
 
 
Χωρις ηθικες αξιες δεν υπηρχε περιπτωση να επιβιωσει ο Ελληνισμος και αυτο ειναι κατι το οποιο το γνωριζαν παρα πολυ καλα οι αγιοι ιεραρχες.
 
 
 
 
 
Για αυτο διδαξαν και μετεδωσαν την ηθικη και τις αξιες του Ελληνισμου μεσα απο το κορυφαιο μαθημα μαζι με την γεωμετρια το οποιο ειναι η μουσικη , οπως μας διδαξαν οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι με πρωτο τον υπατο των φιλοσοφων τον Αριστοκλη. 
 
 
 
 
 
 
Τα νεα ειδη εκκλησιαστικης μουσικης οι αγιοι ιεραρχες τα δημιουργισαν με βαση την μουσικη των Ελληνων Δωριεων, καθως οπως ειναι γνωστο η μουσικη αυτη ξεχωριζει για την ηθικη της της, την αξιοπρεπεια της, την σεμνοτητα και το μεγαλειο της.  
 
 
 
 
 
 
Επισης οι αγιοι ιεραρχες για τους Ελληνες που επρεπε να εχουν θαρρος και να ειναι γεναιοι επελεξαν να συνδυασουν δυο ειδη μουσικης. 
 
Την δωρικη και την Φρυγικη Μουσικη. 
 
 
 
Την Φρυγικη Μουσικη την επελεξαν διοτι ειναι ενα ειδος μουσικης που σου δημιουργει θαρρος και αυτοπεποιθεση. 
 
 
 
 
ΟΙ ΠΟΡΝΙΚΕΣ ΕΩΣΦΟΡΙΚΕΣ ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ.
 
 
 
 
Οπως σας εχω αναφερει πολλες φορες σε καθε εποχη οι εωσφοριστες της νεας ταξης δεν μας πολεμουσαν μονον με τα οπλα στελνωντας πολλα εθνη εναντιον μας αλλα μας πολεμουσαν και με τις αιρεσεις. 
 
 
 
 
 
 
Ο βασικος στοχος των αιρεσεων ηταν η πνευματικη και η ηθικη καταρευση για να επελθει εν συνεχεια η πολιτικος, ο  στρατιωτικος και ο κοινωνικος αφανισμος του ενδοξου Ελληνικου
εθνους.
 
 
 
 
 
 
 
Στα πλαισια αυτων των σκοπων οι αιρετικοι νεοταξιτες προωθουν τα προστυχα ειδη χορων και μουσικης. 
 
 
 
 
 
 
 
Οι αγιοι ιεραρχες πολεμουν με μεγαλο παθος αυτα τα ειδη μουσικης, οπως μαχονται ενταντια  σε  εκεινους που τα δημιουργησαν και τα προβαλουν ωστε να μην οδηγηθουν στην σεξουαλικη διαφθορα και σε πασης φυσεως αμαρτια και κακουργια οι Ελληνες χριστιανοι.
 
 
 
 
 
Οι αγιοι θα δωσουν μεγαλους αγωνες για τα ειδη μουσικης αλλαπαραλληλα στρεφονται εναντια σε ολες τις κοσμικες διασκεδασεις οι οποιες διαφθειρουν και καταστρεφουν τους Ελληνες. 
 
 
Την εποχη των αγιων ιεραρχων ειχαμε
εωσφορικους μουσικους διαγωνισμους,οι οποιοι γινοταν στα θεατρα.
 
 
 
 
 
Εκει ερχοταν για να διαγωνιστουν επαγγελματιες μουσικοι, χορευτες, ηθοποιοι. 
 
 
 
 
 
Οι μετεχοντες στα εωσφορικα μουσικα δρωμενα ονομαζονται διονυσιακοι και βρισκονταν υπο την προστασια του δαιμονα διονυσου και των  θεάτρων.
 
 
 
 
 
Οι διονυσιακοι εωσφοριστες ιδρυουν δικα τους σωματεια, τα οποια συμμετεχουν στους μουσικους αγώνες.
 
 
 
 
Παραλληλα οι λατρεις του Φρυγικου δαιμονα διονυσου αξιωνουν προνομια οπως ειναι η ασυλλια και να μην πληρωνουν φορους στο κρατος.  
 
 
 
 
 
 
Τα εωσφορικα αυτα δωδεακθειστικα σωματεια ειχαν επεκταθει κατα την εποχη της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας μέχρι και την Μικρά Ασία. κατά την περίοδο της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας.(1)
 
 
 
 
 
 
Οπως οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι καταδικαζαν το Αιγυπτιακο δωδεκαθεο ως αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου, το ιδιο εκαναν και οι τρεις ιεραχες.
 
 
Καταδικαζαν ως αναξια του Ελληνικου πνευματος
-ηθους, της πορνικες μουσικες, τα θεατρα και της εν γενη διασκεδασεις των εωσφοριστων του δωδεκαθεου. 
 
 
 
 
Αυτο γιατι παντοτε το  περιεχόμενό τους ηταν και ειναι  ξένο προς τα χριστιανικά ήθη, καθως ειναι χυδαιο, άσεμνο, και σε οδηγει στην σεξουαλικη διαφθορα και στην συμμετοχη σε σατανσιτικες τελετες.   
 
 
 
 
Βασικο σημειο αυτων των εωσφορικων των πορνικων θεαματων και διασκεδασεων ηταν οτι οι ανδρες και οι γυναικες συνουσιαζοταν επι της σκηνης, με την συνοδεια των πολυ αισχρων δωδεακθειστικων-διονυσιακων ειδων μουσικης. 
 
 
 
 
 
Στο σημειο αυτο να κανω αναφορα οτι οι προσβολες και η διακωμωδηση της ορθοδοξιας δεν ειναι τωρινο φαινομενο απο τα κατακαθια των μμε , του θεατρου και του κινηματογραφου, αλλα γινοταν απο εκεινες της αρχαιες εποχες.
 
 
 
 
Ακομη και την τελετη των αχραντων μυστηριων διακωμωδουσαν οι διονυσιακοι ηθοποιοι του μεσαιωνα.
 
 
 
 
 

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ. 

Μεσα απο τα εωσφορικα ειδη της Φοινικικης μουσικης, οι λατρεις του φρυγικου δαιμονα Σαβαζιου ο οποιος μετονομαστηκε σε Διονυσο και υιοθετηθηκε απο τον αρχιδαιμονα Δια, προξενησαν φοβερη γενοκτονια στην Ελλαδα.   

 
 
 
Η οργιαστικη διονυσιακη λατρεια, αναμειχτηκε με αλλα τοπικα εωσφορικα στοιχεια, οπου δημιουργηθηκε ο ορφισμος, μια νεα θρησκεια, η οποια άρχισε να εξαπλωνεται σε ολη την Ελλαδα, από τον 8ο π. Χ. αιωνα.
 
 
 
 
Οι φανατικοι λατρεις του φρυγικου δαιμονα των οργίων και της κραιπαλης, διέδιδαν τη νέα θρησκεια με πρωτοφανή βιαιότητα.
 
 
 
 
 
Ο εκστασιασμένες δαιμονικες πορνες του μεθυσου δαιμονικου Διονυσου, ετρεχαν τις νυχτες στις ερημιές ουρλιάζοντας, καταβρόχθιζαν ωμά τα ατυχα ζώα που έβρισκαν μπροστά τους, αλλά και τους ανδρες που τυχαινε να συναντήσουν. 
 
 
Αναφέρεται ότι μαιναδες κατασπάραξαν και εφαγαν τον Ορφεα. 
 
 
 
Επίσης οι λατρεις του Διονυσου ηταν υποχρεωμενοι να παιρνουν μέρος στα εμετικά "ιερα οργια".
 
 
 
 
Εκει στις αισχρες Διονυσιακες εορτες εκαναν τρομερες ηθικές αθλιοτητες. 
 
 
 
 
 
 
 
Η καθε γυναίκα, εγγαμη η μη, ήταν υποχρεωμενη στο ονομα του δαιμονικου θεου, να ανεχτει τις σεξουαλικες βρωμερες και διεστραμμενες ορεξεις του καθε εβραιου εωσφοριστη του δωδεκαθεου. 
 
 
 
 
 
Οι βιασμοι γυναικων και η ασκηση καθε είδους βίας κατά την διάρκεια των εορτων, όχι μόνο δεν θεωρουνταν έγκλημα, αλλά ηταν μερος της λατρειας του μεθυσου και εωσφορικου "θεου".
 
 
 
 
Η "ιερη" πορνεια επισης ήταν λατρευτικη απαιτηση των δαιμονων. 
 
 
 
 
 
Οσοι αρνουνταν να τη δεχτουν και να συμμετασχουν στα εμετικα οργια κατασφαζονταν ως εχθροι του νέου δαιμονα. 
 
 
 
Μια περιγραφη αυτης της τρομερηςγενοκτονιας
μας δίνει ο μεγαλος τραγικος ποιητης Ευριπιδης στην τραγωδια του «Βάκχες».(1)
 
 
 
 
Ο αγιος Χρυσοστομος μας διδαξε οτι  η ηθική των αρχαίων φιλοσοφφων βρικσεται μεσα στην εκκλησιαστικη μουσικη.
 
 
Διοτι η εκκλησιατικη μουσικη εχει αρμονικες και  ηρεμες  μελωδίες για αυτο και επιτυγχανει να βελτιωνει τις ψυχές ενω παραλληλα της απομακρύνει από την σεξουαλικη διαφθορα και την ανηθικοτητα. 
 
 
 
 
 
Ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος ειναι ο πρώτος απο τους πατερες της εκκλησιας ο οποιος εγραψε υμνους, που προερχονται απο την Δωρικη μουσικη, για αυτο συνεβαλε τα μεγιστα ωστε οι  χριστιανοι να έρθουν πιο κοντά στον Θεό και την Ελλαδα. 
 
 
 
Ενδεικτικα ειναι αυτα τα οποια μας διδαξε ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος :
 
H  φαυλη μουσικη και τα αισχρα πορνικα ασματα
δημιουργουν ηθη κολάσμενα και διεφθαρμενες ζωες, με ατομα που αγαπουν την μαλθακη ζωη, την καλοπεραση, την νωθροτητα και την
θηλυπρεπη συμπεριφορα καθως μεταξυ αλλων υποτασονται στις γυναικες.  
 
 
 
 
Ο αγιος Χρυσοστομος μας διδασκει και ποια ειναι τα μουσικα οργανα τα οποια μας οδηγουν στην σεξουαλικη διαφθορα και τα οποια καταστρεφουν τις ψυχες.
 
 
Οι αγιοι πατερες της Εκκλησίας διοτι σπουδασαν φιλοσοφια και ρητορικη στην αρχαια Αθηνα αλλα και σε αλλα μερη ενω υπηρξαν για λιγο διαστημα πρωτου να γινουν ιερεις επαγγελματιες ρητορες και σοφιστες αντιλήφθηκαν αμεσως την αξία του αρχαίου Ελληνικου πνευματος.
 
 
Για αυτο  χρησιμοποιησαν τις αξίις και τα ιδανικα του για να δημιουργησουν την χριστιανικη Ελληνορωμαικη αυτοκρατορια. 
 
 
 
 
 
Οι Αγιοι αξιοποιοησαν στο επακρο  την Ελληνική γλωσσα για να γραψουν ολα τα υψηλοτατου επιστημονικου φιλοσοφικου και πνευματικου επειπεδου εργα τους.
 
 
 
 
Ταυτοχρονα μεσα απο την ιερη αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια διατυπωσαν τα αξιωματα της αγιας
ορθοδοξιας ωστε να προστατεψουν την ανερχομενη θρησκεια απο τους αιρετικους και  απο πασης φυσεως αιρεσεις.
 
 
 
 
 
Οι αγιοι ιεραρχες μεσα απο την δυναμη και  την πνευματικότητα της αρχαιοελληνικής αγωγής, διδαξαν στους Ελληνες την ελευθερια, την ομορφια, την αγαπη, την ηθικη, την δικαιοσυνη, την γεναιοτητα και  την πιστη στον Ιησου Χριστο.
 
 
 
 
Ο αγιος Χρυσόστομος, ήταν πολυ μεγαλος νεοπλατωνικος φιλσοφος και ρητορας, για αυτο χρησιμοποιησε την αρχαία φιλοσοφία και μεταξυ αυτων την μουσικη που διδαξαν και εγραψαν οι αρχαιοι για να δωσει την ιδια ισχυ και αξια και στην εκκλησιαστική μουσική με μοναδικο σκοπο την ανύψωση της ψυχής και του ανθρώπου.
 
 
 
 
ς.
 
 
OI ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΕΖΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ.
 
 
Απο την εποχη του αγιου Κωνσταντινου εως την εποχη του αυτοκρατορα Θεοδοσιου εζησαν οι 5 μεγαλυτεροι Ελληνες νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι του μεσαιωνα. *
 
Αυτοι ηταν ηταν ο μεγας Βασιλειος, ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος, ο αγιος Γρηγοριος Νυσσης και η φιλοχριστιανη Αλεξανδρινη φιλοσοφος η Υπατια. 
 
Την εποχη εκεινη και οι πεντε τεραστιοι νεοπλατωνικοι διδασκουν τον Αριστοκλη εχοντας παντοτε την αμεριστη υποστιριξη των αυτοκρατορων.
 
Οι αυτοκρατορες γνωριζουν προσωπικα τους μεγαλους φιλοσοφους και ρητοτρες τους αγιους ιεραρχες και τους στηριζουν  στο επιστημονικο τους εργο το οποιο δεν ηταν αλλο απο την ενσωματωση ολοκληρης της Πλατωνικης διδασκαλιας στον Χριστιανισμο. 
   
 
Με την ολοκληρωση αυτου του μοναδικου στο ειδος του στα παγκοσμια χρονικα φιλοσοφικου και πνευματικου εργου καθως οι αγιοι Ιεαραρχες μετετρεψαν τον ιουδαικο χριστιανισμο σε καθαρα Ελληνικο, αμεσως ο αγιος και μεγας Θεοδοσιος τον Μαιο του 381 μ.χ. θα ανακηρυξει τον Ελληνικο πλεον χριστιανισμο σε επισημη θρησκεια της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
 
 
Εαν οι αυτοκρατορες ηταν εναντια στον Ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο δεν θα επετρεπαν ποτε και σε καμια περιπτωση την ενσωματωση αυτουσιας της διδασκαλιας του Αριστοκλη στην χριστιανικη θρησκεια.
 
 
 
 
 
 
Ακομη αμεσα οι αυτοκρατορες θα τιμωρουσαν τους αγιουςς ιεραρχες και θα τους αφαιρουσαν ολα τα εκκλησιαστικα τους αξιωματα.  
 
Φυσικα θα απαγορευαν την διδασκαλια του Πλατωνα και στους αγιους ιεραρχες στην φιλοχριστιανη Υπατια αλλα και σε ολους τους υπολοιπους φιλοσοφους. 
 
Αυτο ομως ειναι κατι το οποιο δεν το εκανε ποτε ο κανενας αυτοκρατορας καθως ολοι οι φιλοσοφοι διδασκαν ελευθερα τον Πλατωνα.
 
Μεταξυ αλλων οι αυτοκρατορες θα εκλειναν και ολες τις φιλοσοφικες σχολες.
 
 
 
 
Ο αγιος Θεοδοσιος εδωσε Ελληνοχριστιανικη παιδεια, στα τεκνα του και αυτα με την σειρα τους στα δικα τους παιδια με αποτελεσμα να ανοιξει ο δρομος στην Ελληνιδα αγια Ευδοκια-Αθηναιδα να εξελιξει και να επανιδρυση την ανωταση φιλοσοφικη πανεπιστημιακη σχολη της πολης-Κωνσταντινουπολεως.
 
 
Το ετος 425 μ.χ. με  διαταγμα του Θεσοδοσιου του β αναβαθμιζεται και επανιδρυεται η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της πολης κατοπιν επιθυμιας της αγιας αυτοκρατειρας Ευδοκιας-Αθηναιδας.
 
 
 
 
 
Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 
 
 
Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 
 
 
 
Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασει στην κορυφη του κοσμου το Εθνος, για αυτο και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   
 
 
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
 
 
Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. 
 
 
 
 
Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 
 
 
 
 
 
 
 
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως; 
  
;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται,ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
 
Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων.   
 
 
Σε παρα πολλες ιστορικες μου εργασιες εχω αναφερθει στο εβραικο δωδεκαθεο. 
 
 
 
 
Σημερα σχετικα με την Ιουδαικη καταγωγη του δαιμονα Απολλωνα, ας δουμε την αποψη και καποιου αλλου. 
 
 
 
Αυτος ειναι ο Δημητρης Σκουρτελλης. 
 
 
 
 
Ειναι μια εξαιρετικη εργασια, σχετικα με την προελευση του δαιμονα.  
 
ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΚΟΥΡΤΕΛΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ. 
 
 
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟΨΕΙΣ.
 
 

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ