ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΛΩΘΗΚΕ Η ΤΡΟΙΑ ; ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠHΧΘΕΙ Η ΕΛΕΝΗ KAI ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ;



 

 

 

Παντοτε σας αναφερω οτι ολοι οι λαοι της νεας ταξης από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα ,οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο, εχουν από τα αρχαια χρονια μεχρι και σημερα, ακριβως την ιδια συμπεριφορα. 

 

 
Οι αυτοκρατορες, οι αρχηγοι τους δεν πολεμουν ποτε, αλλα δινουν διαταγες η από το πισω μερος της κάθε μαχης, ειτε μενουν στα παλατια τους δινωντας από εκει της εντολες να σκοτωθουν οι υπολοιποι. 
 
Επισης σε καθε πολεμο εναντιον μας ολοι αυτοι οι λαοι παντοτε, σφαζουν, κλεβουν, βιαζουν,κανουν εμπρησμους
σκλαβωνουν Ελληνιδες για να τελουν τα εωσφορικα θρησκευτικα τους καθήκοντα.
 
Καθε φορα που εισεβαλαν στην Ελλαδα και σκλαβωναν τις Ελληνιδες, εκαναν πασης φυσεως σεξουαλικες ανωμαλίες, παρα φυση σεξ μεταξυ ανδρων γυναικων, μετα του ιδιου φυλου, παιδεραστειες, αιμομιξίες, οργια κλπ.


Εντουτοις υπηρξε μια και μοναδικη φορα στην ιστορια που εκαναν σχεδον τα ιδια και οι προγονοι μας.

 

Ομως ηταν απολυτως δικαιολογημενοι, καθως η πατριδα μας δεχτηκε εισβολη το 1519 π.χ. απο τους προαιωνιους εχθρους μας. 

 

Οι αλλοδαποι φοινικες κατελαβαν ενα σημαντικο τμημα της Ελληνικης επικρατειας και το χειροτερο επεβαλαν το εωσφορικο δωδεκαθεο στην Ελληνικη επικρατεια.

 


Ολοι οι μεγαλοι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες διδαξαν ότι το δωδεκαθεο δεν είναι μονον δαιμονικο, αλλά ταυτόχρονα είναι αστειο και αναξιο του κορυφαιου πολιτισμου στον κοσμο, ο οποιος είναι ο Ελληνικος.
 

Η αντιδραση των Ελληνων στον Τρωικο πολεμο, ειναι μια ακομη αποδειξη οτι οι προγονοι μας δεν ανεχοταν την φοινικικη σκλαβια και το ξενοφερτο δωδεκαθεο.                             

 

Στο περασμα των αιωνων και της αιωνιας διαμαχης με τους εωσφοριστες-νεοταξιτες οι ιεροι προγονοι μας περασαν στην αντεπιθεση και αλλες φορες. 

 

Οι πιο σημαντικες απο αυτες ηταν με τον Αγησιλαο, τον Μεγα Αλεξανδρο, τον Μεγα Ηρακλειο, τον Αγιο ΝΙκηφορο, και τον Ιερο Βασιλειο.

 

Ο Μεγας Ηρακλειος σε αντιποινα για την καταστροφη του παναγιου ταφου του ιησου Χριστου, κατεστρεψε στην περσια τον ναο του εωσφορου (Ζωροαστρη). (1)



 


ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ 
 
Ο Ελληνας Αγιος βασιλιας Νικηφόρος ο β Φωκας πολεμουσε πιο γενναια από ολους τους υπολοιπους Ελληνες, ενώ οποτε χρειαζοταν επιτεθοταν ολομόναχος εναντιον χιλιαδων αντιπαλων για να παρει θαρρος ο Ελληνικος-ρωμαικος στρατος. 
 
 
 
Επειδη το αιμα νερο δεν γινεται ποτε, oταν ηταν ακομη αρχιστράτηγος, ολες της πολεις που κατακτουσε, ειτε της ισοπεδωνε, ειτε εσφαζε ομαδικα τους αγαρηνους. 
 
 
 
Ολα αυτά σε αντιποινα για της σφαγες, τους βιασμους, της κλοπες, τους εμπρησμους, το σκλαβωμα γυναικων που εκαναν οι ισμαηλιτες, εις βαρος των Ελλήνων της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας. 

Ολες αυτές οι ενεργειες γινοταν με σκοπο να αποτρεψει την καταστροφή του Ελληνικου εθνους, από τη σιγουρη γενοκτονια.

Οταν ανεβηκε στον θρονο ο Νικηφόρος συνεχισε την ιδια ακριβως πολεμικη πολιτικη, εναντια στους Αγαρηνούς. 
 
ΙΕΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ο Β.
 
Το ιδιο ακριβως ισχυει και για τον κορυφαιο Eλληνα ολων των εποχων τον ιερο Βασιλειο ο οποιος οποτε επεστρεφε απο το Ανατολικο (αγαρηνοι) στο Βορειο μετωπο για να πολεμησει τους Βουλγαρους κατα την επιστροφη του το 996 και το 999 μ.χ. ,ισοπεδωνε τα παντα.
 
Αυτο σε αντιποινα για τους βιασμους, το σκλαβωμα των γυναικων, τις σφαγες, τους εμπρησμους, τις κλοπες που γινοταν σε ετησια βαση ολους εκεινους τους αιωνες.
 
Ποτε ομως ο Αγησιλαος, Μεγας Ηρακλειος, ο Αγιος Νικηφορος Φωκας  και ολοι οι υπολοιποι Ελληνες βασιλεις, δεν εκαναν βιασμους και σεξουαλικες ανωμαλιες.  
 
Ακομη και τις γυναικες τις οποιες επαιρναν αιχμαλωτες δεν τις βιαζαν ποτε, αλλα τις εκαναν ανταλλαγη με τις αγαρηνες εαν δεχοταν οι Ισμαηλιτες.
 
Οι Σαρακηνοι τις περισσοτερες φορες δεν δεχοταν την ανταλλαγη αιχμαλωτων. 
 
Δυο ηταν οι λογοι που δεν δεχοταν. 
 
 
Ο πρωτος οτι οι Ελληνιδες ηταν πανεμορφες ενω οι δικες τους γυναικες ηταν οι περισσοτερες ασχημες.
 
O δευτερος οτι επρεπε να απομακρυνθουν οριστικα απο τον χριστιανισμο και να λατρευουν τον εωσφορο μεσα απο τις σεξουαλικες ανωμαλιες οι Ελληνιδες. 
 
 
Οι διαμαχες και οι πολεμοι μεταξυ των Ελληνων κα των εβραιων εωσφοριστων δεν εχουν τελειωμο.
 
Αναμφιβολα οι μεγαλυτερες μαχες ητταν οι δυο Ελληνοφοινικικοι πολεμοι στην Τροια, οι Ελληνοπερσικοι πολεμοι στον Μαραθωνα,
στην Σαλαμινα, στις Πλατταιες) και οι δυο εκστρατειες-αντεπιθεσεις του Μεγα Αλεξανδρου και του Μεγα Ηρκαλειου.
 
 
 
 
ο Μεγας Αλεξανδρος για πρωτη φορα και για δευτερη και οριστικη ο Ηρακλειος, κατεκτησαν την Περσικη αυτοκρατορια. 
 
Το ιδιο ακιρβως εγινε και με την Τροια και τους Τρωικους πολεμους 
για τους οποιους ο ιερος Αριστοκλης μας γραφει στο εργο του Νομοι οτι την Τροια την πρωτη φορα την κατεκτησαν οι Ηρακλειδεις και την δευτερη φορα και οριστικη την κατεκτησαν οι Αχαιοι.
 
 

Από το 1519 π.χ., με τον ερχομο των αλλοδαπών σκλαβων Φοινικων από την Αιγυπτο, οι οποιοι επεβαλαν δια της βιας το εωσφορικο δωδεκαθεο, ξεκινα αμεσως η αντιστροφη μετρηση, για την καταστροφή του αρχαιου Ελληνικου κοσμου.
 
 
 
Σε τραγικη κατασταση παρακμης, οι αρχαιοι Ελληνες, πλην των Αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων, Σοφιστών, επιστημόνων, και μερικων γνησιων Ελλήνων, ολοι οι υπολοιποι, δηλαδή ένα μεγαλο μερος του λαου, ειχε ξεπεσει στον εωσφορισμο.
 
Οι δωδεκαθειστες με το που ηρθαν στην Ελλαδα δεν άφησαν τιποτε ορθιο.
 
 
Κατεδάφισαν τα ιερά, ισοπεδωσαν τις πολεις, ξεθεμελιωσαν τα καστρα, κατεστρεψαν τον πολιτισμο,των αρχαιων Ελληνων.

Παραλληλα οι αλλοδαποι φοινικες ιερεις του δωδεκαθεου εβαζαν τις αρχαιες Ελληνικες πολεις να πολεμουν μεταξυ τους προκαλωντας τρομερη γενοκτονια εις βαρος των Ελληνων.                    
 
Το 1200 π.χ. δηλαδη 300 χρονια αργοτερα οι προγονοι
μας θα αντεπιτεθουν στους Φοινικες δωδεκαθειστες με ακοπο να μην μας περικυκλωσουν απο τρια σημεια. 
 
Απο την Μητροπολιτικη Ελλαδα Πελοπονησος-Στερεα και απο την Μικρα Ασια. 
 
Επισης στο Ιλιον το οποιον ηθελαν να αντεπιτεθουν οι προγονοι μας ηταν μεγαλης γεωστρατηγικης σημασιας διοτι εαν το κρατουσαν οι εβραιοι-φοινικες δωδεκαθειστες τοτε θα χαναμε και τον ελεγχο των στενων (Βοσπορος). 
 
 
Παρα πολυ σημαντικο ειναι να γνωριζετε οτι κατα το χρονικο διατημα απο την πρωτη κατακτηση της Τροιας απο τους Ελληνες Ηρακλειδεις (Δωριεις), η Φοινικικης καταγωγης Τρωες εισεβαλαν στην Ελλαδα και εφτασαν μεχρι την Θεσσαλια και το Ιονιο Πελαγος. 
 
Αρχηγοι των εβραιων εωσφοριστων απο την Τροια ηταν ο Παρης ο οποιος πολεμησε στην Θεσσαλια με τον ηρωα Αχιλλεα και ο Εκτορας ο οποιος με αλλο Φοινικικο στρατευμα κατελαβε και λεηλατησε την Τροιζηνα. (2)
 
Διαβαστε σχετικα τον Πλουταρχο και το εργο του Βιοι παραλληλοι-Θησεας για την επιδρομη των Τρωων, στην Ελλαδα. (2)
 
Ο Ομηρος και οι περισσότεροι αποσιωπουν την Φοινικιη- τρωικη εισβολη γενοκτονια και κατακτηση.
 
Να μην ξεχνατε οτι σας εχω αναφερει στα 12 χρονια    της Ελληνοχριστιανικης στηλης, αρκετες φορες οτι ο Ομηρος και ο Ησιοδος ηταν απο εκεινους οι οποιοι προσχωρησαν στην νεα ταξη και το δωδεκαθεο.
 
 
 
 
Σκοπιμα λοιπον δεν αναφερουν απολυτως τιποτα για την εισβολη και την τρωικη κατακτηση και για τους φοινικες-τρωες βασιλεις που κυβερνησαν στην Ελλαδα.
 
Για οσους δεν γνωριζουν η Ελλαδα δεχτηκε την πρωτη εισβολη και κατακτηση εδαφων το 1519 π.χ.
 
Η πρωτη πολη στην αρχαια Ελλαδα η οποια λατρεψε το εβραικο δωδεκαθεο ηταν η Αρχαια Θηβα του Φοινικα Καδμου.
 
Εμπαιγμος, προδοσια και φαιδροτητα, επικρατει στις αφηγησεις και στις αναφορες καποιων αρχαιων καθως καποιοι "αιχμαλωτοι" εβραιοι μετα την πτωση της Τροιας, απο αιχμαλωτοι πολεμου εγιναν τελικα στην Ελλαδα βασιλιαδες. 
 
Μερικοι εξ αυτων των βασιλεων ηταν ο Ελενος, ο Τευκρος, ο Αδραστος κλπ.
 
Ο μεγας Ηρωας των Περσικων πολεμων ο Αισχυλος μας αναφερει για τον στρατο του εβραιου Αδραστου οτι μιλουσε μια βαρβαρικη γλωσσα και οτι ολοι ηταν αλλοδαποι απο το στρατευμα.
 
Ακομη ο Αισχυλος ως Ηρωας των περσικων πολεμων θα κανει την ιστορικη παρατηρηση οτι η επιθεση του Καδμου και των αλλων εβραιων στην Θηβα, εκεινη την εποχη, ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα με τις επιθεσεις των Περσων στην Ελλαδα, οι οποιες εγιναν μετεπειτα απο τον Δαρειο, τον Ξερξη και τον Μαρδονιο.
.
 
Συνεπως γνωριζει πολυ καλα ο Αισχυλος οτι οι περσες με τους εβραιους ηταν ομοθρησκοι και πιστευαν στον εωσφορο και στους δαιμονες.
 
 
 
Για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα στην ιστορια της ανθρωποτητος, εμφανιζονται αλλοδαποι σκλαβοι , οι οποιοι ηττηθηκαν στον πολεμο και ηταν αιχμαλωτοι πολεμου να γινονται βασιλεις σε διαφορες Ελληνικες πολεις.
 
 
Τωρα πλεον δεν υπαρχει καμια αμφιβολια το γιατι βασιλεψαν τρωες σε μεγαλες αρχαιες Ελληνικες πολεις. Το βεβαιον ειναι οτι η βασιλεια τους, ηταν πριν απο την δευτερη αλωση της τροιας.
 
 
 
Ενα μεγαλο μερος της Ελληνικης επικρατειας πριν απο τον δευτερο τρωικο πολεμο ηταν κατεκτημενο απο τους φοινικες εβραιους κα τους Φοινικες εβραιους απο τον Ιλιον. 
 
Οι φοινικες-τρωες ειχαν φτασει περα απο τον Πηνειο.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ.
 
Ο Ελληνας βασιλιας Θησεας θεωρουσε οτι δεν εχει καμια αξια το γεγονος οτι ειναι Ηρωας Βασιλιας εαν δεν ειχε για συζυγο του την ωραια Ελενη.

 

Οταν την ωραια Ελενη θα την απαγαγει ο μεγας Ελληνας Θησεας, θα εισβαλουν αμεσως οι Εβραιοι Διοσκουροι στην Αττικη την οποια ισοπεδωσαν-καταστρεψαν και πηραν πισω την ωραια Ελενη, η οποια ηταν αδερφη τους.
 
Πριν να αποχωρησουν απο την Αττικη οι διοσκουροι ορισαν δικο τους βασιλια τον Μενεσθεα.
 
 
Στον αντιποδα οταν την ωραια Ελενη την πηραν οι ομοεθνεις και ομοθρησκοι τους οι Τρωες, τοτε δεν θα πανε με τους υπολοιπους Ελληνες να πολεμησουν ο Καστωρ και ο Πολυδευκης.
 
Οι δωδεκαθειστες ποιητες και μυθογραφοι σε αυτην την περιπτωση αναφερουν εκ νεου φαιδρες αιτιασεις , καθως τα δυο αδερφια ξικινησαν δηθεν μονα τους και βουλιαξε το πλοιο τους. 
 
Οι εβραιοι φοινικες ηταν ναυτικος λαος και ηξεραν παρα πολυ καλα απο ναυτιλια, συν οτι οι διοσκουροι ηταν τοσο καλοι ναυτικοι, για αυτο τους ειχαν ως προστατες θεους οι εβραιοι δωδεκασθειστες.
 
 
Στην πρωτη απαγωγη της Ελενης οι διοσκουροι θα εισβαλουν με μισος εναντια στους Ελληνες της Αττικης και θα ισοπεδωσουν τα παντα, ενω στην στην δευτερη απαγωγη της Ελενης δεν δεχονται να πολεμησουν διπλα στους Ελληνες και εναντια στους τρωες, για να παρουν πισω την αδερφη τους.
 
Οι δικαιολογιες των συγγραφεων εκεινης ττων εποχων εινα κυριολεκτικα αστειες και παραλληλα τραγικες 
 
 
 
Μια ακομη αποδειξη οτι οι τρωες δεν ηταν Ελληνες αλλα ηταν Φοινικες, ειναι οτι κατα την εισοδο τους στην Τροια οι Ελληνες ξεσπασαν σε ιεροσυλίες.
 
 
Οι προγονοι μας εκαναν παιδοκτονίες, φονους, 
βιασμους ακομη και επανω στους δαιμονικους βωμους.
 
 
Μεχρι και ανθρωποθυσιες εκαναν συμφωνα με τον Ομηρο.
 
 
Εντουτοις υπαρχουν πολυ σοβαρες αμφιβολιες για τον δωδεκαθειστη Ομηρο και για την αναφορα του σε πολλα γεγονοτα οπως ειναι ο Δουρειος Ιππος.  
 
Μεσα απο τον Δουρειο Ιππο παρουσιαζει τους Ελληνες βρωμικους, ανανδρους και υπουλους. 
 
Επισης ειναι αποριας αξιον πως ο πιο δειλος τρωας ο Αλεξανδρος-Παρης σκοτωσε τον γεναιοτερο Ελληνα που ηταν ο Αχιλλεας ; 
 
Μετα ο Αιας ο δευτερος γεναιοτερος Ελληνας, εσφαζε ζωα, στην συνεχεια ηθελε να σκοτωσει τους βασιλεις και τελικα αυτοκτονησε !   
 
Υποπτες και απαραδεκτες ειναι και οι ανθρωποθυσιες μικρων παιδιων, οπως και νεαρων κοριτσιων απο τους Ελληνες. 
 
Μεχρι και σε βιασμο της μαυρης μαγισσας Κασσανδρας του εβραιου δαιμονα Απολλων φερεται οτι εκαναν οι Ελληνες.
 
Πως ομως γινεται απο την στιγμη που οι τρωες ηταν 
ομοθρησκοι και "Ελληνες" να ξεσπασουν οι πραγματικοι Ελληνες με τοσο μενος εναντια στους Tρωες κατα την εισοδο τους στο αρχαιο Ιλιον ;  (3)
 
Πως οι ευσεβεις Ελληνες "δωδεκαθειστες" εγιναν ξαφνικα τοσο ασεβεις στους εβραιους Ολυμπιους "θεους" απο την στιγμη που ηταν η "πατρωα" θρησκεια των Ελληνων το εβραικο δωδεκαθεο ;  
 
 
Oλους εκεινους τους αιωνες οι Φοινικες δωδεκαθειστες, και οι υπολοιποι λαοι οι οποιοι πιστευαν στον εωσφορο δεν πολεμουσαν μεταξυ τους παρα μονον εναντια στους Ελληνες. 
  

Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως;
 
;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται,ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
 
Αναφερομαι παντοτε στους εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων. 

 

(1) Παρα πολυ σωστα μεταξυ αλλων και ο Πατηρ Σαββας Αχιλλεως ειπε στα κηρυγματα του οτι ο εωσφορος εχει πολλα πολλα ονοματα. 

 

Πατρη Σαββας : 

 

Στην σημερινη εποχη,  οι Ινδοι αναμενουν τον Κρισνα, οι Βουσιστες τον Μαιτρεγια, οι Αγαρηνοι-μουσουλμανοι τον Μαγκντι, και οι εβραιοι τον μεσσια. 

 

Ομως ολοι περιμενουν ενα και μοναδικο προσωπο το λεγομενο βδελυγμα τον υιο της απωλειας , πιο γνωστο ως αντιχριστο.

 

Το ιδιο ακριβως γινονταν και στην αρχαιοτητα κατα την οποια εδιναν πολλα ονοματα στον εωσφορο νομιζοντας οτι θα προκαλεσουν συγχυση και δεν θα αναγνωριστουν απο τους λαους και ειδικα απο τον Ελληνικο.

 

(2) ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ-ΘΗΣΕΑΣ.

 

 

Αἴθραν δὲ τὴν Θησέως μητέρα γενομένην αἰχμάλωτον ἀπαχθῆναι λέγουσιν εἰς Λακεδαίμονα, κἀκεῖθεν εἰς Τροίαν μετὰ Ἑλένης· καὶ μαρτυρεῖν Ὅμηρον, ἕπεσθαι τῇ Ἑλένῃ φάμενον·

Αἴθρην Πιτθῆος θύγατρα Κλυμένην τε βοῶπιν.

 

ὃν ἐκ Δημοφῶντος Λαοδίκης κρύφα τεκούσης ἐν Ἰλίῳ συνεκθρέψαι τὴν Αἴθραν λέγουσιν. [34.2]ἴδιον δέ τινα καὶ παρηλλαγμένον ὅλως λόγον ὁ Ἴστρος ἐν τῇ τρισκαιδεκάτῃ τῶν Ἀττικῶν ἀναφέρει περὶ Αἴθρας, ὡς ἐνίων λεγόντων Ἀλέξανδρον μὲν τὸν Πάριν ἐν Θεσσαλίᾳ ὑπ᾽ Ἀχιλλέως καὶ Πατρόκλου μάχῃ κρατηθῆναι παρὰ τὸν Σπερχειόν, Ἕκτορα δὲ τὴν Τροιζηνίων πόλιν λαβόντα διαρπάσαι καὶ τὴν Αἴθραν ἀπάγειν ἐκεῖ καταλειφθεῖσαν. ἀλλὰ τοῦτο μὲν ἔχει πολλὴν ἀλογίαν.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΟΥ 
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
 
(3) 
Τιμη και δοξα σε ολους τους αρχαιους Ελληνες (φιλοσοφους, σοφιστες) που δεν φοβηθηκαν τους σκλαβους σημιτικης, αιγυπτιοχεμιτικης καταγωγης που κατελαβαν την Ελλαδα, για αυτό εγραψαν για αυτους και το δαιμονικο δωδεκαθεο που μας εφεραν, παρα τις εξοριες, τις θανατικες ποινες με κωνειο, το κλεισιμο των φιλοσοφικων σχολων, το καψιμο των βιβλιων τους.
 
 
 
 
 
 Μονον στην αρχαια Αθηνα θανατωθηκαν και εξοριστηκαν πανω από 500 Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, επιστήμονες. 
 
 

Ολοι οι μεγαλοι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες διδαξαν ότι το δωδεκαθεο δεν είναι μονον δαιμονικο, αλλά ταυτόχρονα είναι αστειο και αναξιο του κορυφαιου πολιτισμου στον κοσμο, ο οποιος είναι ο Ελληνικος. Στο εργο του Πλατωνα με την επωνυμια Τιμαιος, καταλαβα ότι γεωμετρια σε τοσο υψηλο επιστημονικο επιπεδο δεν ειχε ξαναγραφτει παγκοσμίως. Τοτε για πρωτη φορα στην ζωη μου δημιουργηθηκε η εξης απορια: 
 
 
Πως ηταν δυνατον οι Αρχαιοι προγονοι, οι οποιοι δημιουργησαν τις επιστημες, τις εξελιξαν, εγραψαν όλα αυτά, τα αριστουργήματα, που κανενα εθνος δεν μπορει να δημιουργησει, ταυτόχρονα να πιστευουν σε δωδεκα ανυπαρκτους, δαιμονικούς, ανωμαλους, αιμομίκτες,"θεους"; 
 
 
 
Πως ηταν δυνατον ειπα οι μεγιστοι του πλανητη γη να πιστευουν σε ανθρωποθυσιες, σε φαγωμα των θυσιασμένων, σε θυσιες ζωων, σε ευνουχισμο νεων αγοριων, σε εκπορνευση κοριτσιων, σε "λιτανειες" ομοιοματων του ανδρικου γεννητικου οργανου, και σε απίστευτες σεξουαλικες ανωμαλίες.
 
 
 Την απαντηση μας εδωσε ο ιδιος ο Πλατωνας στο εργο του Μενεξενος. 
 
Ο  ΙΕΡΟΣ ΠΛΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ.
 
 
ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ Ο ΥΠΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 
ΛΑΘΡΕΙΣΒ0ΟΛΕΙΣ ;
 
O Υπατος των Φιλοσοφων μας διδαξε μεταξυ πολλων αλλων οτι οι Ελληνες είναι αυτοχθονες και δεν μπορουν να τους διοικουν λαθροεπηλιδες. 
 
 
 
Για αυτό και ο Ιερος Πλατων, στον Μενεξενο ,εγραψε ότι εμεις οι γνήσιοι Ελληνες , δεν ειμαστε βαρβαρομικτοι, δεν ειμαστε ουτε Καδμοι, ουτε Δαναοι, ουτε Πελοπες , ουτε Αιγυπτοι. 
 
 
 
ενδεικτικα μας αναφερει οτι  το μισος μας αυξάνεται εναντιον ολων αυτων των αλλοδαπών, οι οποιοι ερχονται συνεχεια , στην αρχαια Αθηνα.
 
 
 
 Ο Πλατωνας αν και γνωριζε τον θεσμο της φιλοξενιας και ότι ο φιλοξενούμενος είναι ιερο προσωπο, εντουτοις διοτι στην περιπτωση αυτή είχαμε μαζικη εισβολή λαθροεισβολεων ,για αυτό μιλα με τοσο μισος εναντιον των αλλοδαπών κατακτητών.
 
 
Εκτος από τον Πλατωνα εχουμε αναφορες από τον Ηρόδοτος στο εργο του Ευτερπη, και στον Ισοκράτη, στα εργα του Ελένης εγκωμιον, Πανηγυρικος, Παναθηναικος.
 
 
 
 Ολοι αυτοι οι τεράστιοι προγονοι μας γραφουν για τους σκλαβους σημιτικης, χεμιτικης καταγωγης κλπ που εφυγαν απο την Αιγυπτο και ηρθαν στην Ελλαδα. 
 
 
 
Οι Σκλαβοι αυτοι με αρχηγούς τους Καδμο, Πελοπα, Δαναο, Λυγκεα, Αιγυπτο, κλπ κατελαβαν δια των οπλων την Στερεα Ελλαδα, Πελοποννησο, και επεβαλαν το δαιμονικο δωδεκαθεο, το οποιο ειχαν ως "Θρησκεια" στην Αιγυπτο, οπου ηταν σκλαβοι.
 
 
 
 Αυτοι λοιπον οι σκλαβοι καταφεραν δια της βιας και της απατης να επιβαλλουν το δαιμονικο δωδεκαθεο στον αγραμματο Ελληνικο λαο της εποχης εκεινης. 
 
 

Ο ΜΕΓΑΣ ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ;


Εξαιτίας αυτης της νικηφόρου εκστρατείας των Ελλήνων στην Τροία, επήλθε τόσο μεγάλη μεταβολή, ώστε ενώ προηγουμένως οι βάρβαροι, που ζούσαν δυστυχισμένοι στους τόπους τους, και ο Δαναός, αφού έφυγε από την Αίγυπτο, κατέλαβε το Άργος, ο Κάδμος ο Σιδώνιος έγινε βασιλιάς της Θήβας, οι Κάρες αποίκησαν τα νησιά και ο Πέλοπας κυρίευσε την Πελοπόνησο, οι μετά από αυτού του πολέμου, το γένος μας γνώρισε τόση ακμή ώστε κατάφερε να αφαιρέσει από τους βάρβαρους μεγάλες πόλεις και τεράστιες εδαφικές εκτάσεις (Ισοκράτης Ελένης εγκώμιο 68 – 69).

 
 
Οι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες δεν δεχτηκαν ποτε αυτην την ξενοφερτη δαιμονικη και αστεια θρησκεια από την Αιγυπτο ως κατι σοβαρο. 
 
 
Αλλωστε αυτό ηταν αδυνατον να συμβει καθως η φαιδροτητα του δωδεκαθεου ξεπερασε κάθε οριο. Ενδεικτικα σας αναφερω ότι στην αρχαια Αιγυπτο εκαναν ειδικες τελετες μαυρης μαγειας σε σφαγμενα βοδια.
 
 
 
 Μετα επαιρναν τα κεφαλια των βοδιων στα οποια εδιναν ειδικες καταρες, ενω εν συνεχεια πηγαιναν στην αρχαια αγορα της Αιγυπτου και εάν δεν εβρισκαν Ελληνες να τα πουλησουν τοτε τα πετουσαν στον ποταμο, εβριζαν και εφευγαν απογοητευμενοι. 
 
 
 
Ακομη απαγορευαν οι σατανιστες Αιγύπτιοι τους υπολοιπους να τρωνε από πηρουνια Ελληνων, να φιλουν Ελληνιδες, Ελληνες στο στομα. 
 
 
Eννοείται ότι οι αρχαιοι αιγυπτιοι εκαναν και περιτομη μεταξυ αλλων. Στο β βιβλιο του με την επωνυμια Ευτερπη, ο Ηροδοτος είναι πολύ περιγραφικος σχετικα με την προελευση του δαιμονικου δωδεκαθεου που μας το εφεραν από την Αιγυπτο. Πολύ αστεια ειναι η περιγραφή των αλλοδαπών γυναικων, οι οποιες ηταν ιέρειες στο δαιμονικο μαντειο της Δωδωνης. 
 
 
 
 
Οι βαρβαρες αυτές ιέρειες μιλουσαν μια πόλυ ασχημη βαρβαρικη διαλεκτο, που εμοιζε με διαλεκτο πουλιων. Για αυτό τον λογο της αποκαλουσαν οι ντοπιοι περιστερες. Οταν καποτε η μια από αυτές τις δαιμονικες ιέρειες, μιλησε με μια πιο ηπια διαλεκτο, τοτε ειπαν οι ντοπιοι κατοικοι της Ηπειρου, οτι η περιστερα μιλησε με ανθρωπινη λαλια. Φυσικα οι αλλοδαπες σκλαβες ηταν μελαμψες.
 
 
 
 Ο Παυσανίας στο εργο του Αρκαδικα μας αναφερει ότι οι σατανιστες ιερεις του Λυκαιου Διος εκαναν τελετες μαυρης μαγειας όπως οι σημερινοι ζουλου, και ινδιάνοι, για να ερθει βροχη σε περιοδους ξηρασίας. 
 
 
Οσο για τα περιβοητα δαιμονικα Ελευσινια "μυστηρια", η κατασταση καταντα τελειως αστεια, καθως η "θεα" Ισιδα αναζήτα στα περατα της γης το κομενο μοριο του Οσιρι. Ο Οσιρις ηταν αδερφος και ταυτόχρονα εραστης της Ισιδας. Την Ισιδα όμως ηθελε για ερωμενη ο άλλος της αδερφος και αδερφος του οσιρι, ο σηθ(Τυφωνας).
 
 
 
 Ο Σηθ ζηλευε ότι τα αλλα δυο αδερφια του ηταν εραστες, για αυτό σκοτωσε τον Οσιρι, για να γινει εκεινος εραστης της Ισιδας. Η δαιμονικη θεα Ισιδα όμως με τελετες μαυρης μαγειας μπορεσε να ενωσει τα διαμελισμένα κομματια του εραστη-αδερφου της. 
 
 
 
Όμως της ελειπε όμως το πιο βασικο για εκεινη το μοριο. Τοτε αρχισε να το αναζήτα σε ολη την γη. Η αναζητηση αυτή είναι η βαση των Ελευσίνιων "μυστηριων". 
 
 
 
 
Την Ισιδα , την δαιμονικη θεα από την Αιγυπτο της αλλαξαν το ονομα, όπως εκαναν με ολους τους δαιμονικούς θεους, και την ονομασαν Δημητρα. Ηρόδοτος β Βιβλιο Ευτερπη. 
 
 
 
Το μισο Β βιβλιο του Ηροδοτου εχει απίστευτες λεπτομέρειες σχετικα με την προελευση του δωδεκαθεου από την αιγυπτο.
 
 
 
 Η αποθεωση σχετικα με την ηθικη και πνευματικη εξαθλιωση που επεφερε το δωδεκαθεο ερχεται όταν οι αρχαιοι Αθηναιοι καλουν τον μαυρο μαγο ονοματι Επιμενιδη να τους γλυτωσει από το Κυκλωνειο αγος. 
 
 
 
 
Δηλαδη να διωξει με μαγικα την τρομερη αυτή ασθενεια. Ματαια προσπαθουσε ο επιστημονας Ιατρος Ιπποκράτης να εξηγησει οτι η αρρωστια είναι φυσικο αιτιο, και ότι μονον εκεινος μπορουσε να την θεραπευσει ως Ιατρος. 
 
 
 
Παραλληλα τους ελεγε ο Μεγιστος Ιπποκράτης ότι δεν είναι σοβαρος τροπος θεραπειας αυτος με μαυρη μαγεια κλπ. Όμως ο αγραμματος και εξαθλιωμένος οχλος της αρχαιας Αθηνας δεν ηταν σε θεση να καταλαβει τι ελεγε ο Ιπποκράτης.

 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ