Ο ΣΕΠΠΙΟΣ ΚΑΙ Η ΣΕΠΠΙΑ (Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ) ΜΕΡΟΣ Β-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Ο ΣΕΠΠΙΟΣ ΚΑΙ Η ΣΕΠΠΙΑ (Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ) ΜΕΡΟΣ Β-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Οι Ελληνες δεχομενοι πλεον τον Χριστιανισμο, εχουν αναστηθεί πνευματικα και ηθικα.


 
 
 
Αντιθετος η ρωμαικη αυτοκρατοριια, με την σειρα της σαπιζε πνευματικα, ηθικα και κατ επεκταση πολιτικα , στρατιωτικα από το εωσφορικο δωδεκαθεο και τον παγανισμο. 
 
 
 
 
Ολο αυτό το διαστημα που σταδιακα εσβηνε η αρχαια ρωμαικη αυτοκρατορια, ο Ελληνισμος, οι Ελληνες αναστηθηκαν πνευματικα ,ηθικα μεσω του χριστιανισμου, της ηθικης ζωης, και των χρηστων ηθων. 
 
 
 
Το κομβικο σημειο για την αλλαγη της παγκόσμιας ιστοριας είναι ο Αγιος Φλαβιος Βαλεριος Κωνσταντινος. 
 
Ο Αγιος Κωνσταντινος, ως ένα τεραστιο πολιτικο μυαλο ειδε το τελος της σχεδόν ετοιμοθάνατης ρωμαικης αυτοκρατοριας ,εξαιτιας του εωσφορικου δωδεκαθεου. 
 
 
Θελωντας να κρατησει το Ρωμαικο κρατος στην ζωη, και να μην εχει το τελος του αρχαιου Ελληνικου κοσμου, πηρε την ιστορικη αποφαση να παραδωσει την διοικηση του Ρωμαικου κρατους στους αναγεννημενους από τον Χριστο και τον Πλατωνα Ελληνες.
 
Ηξερε πολύ καλα ο Αγιος Κωνσταντινος ότι μονον με αυτον τον τροπο θα ανανεωσει, σε πνευματικο , ηθικο, πολιτικο, στρατιωτικο, κοινωνικο επιπεδο το ετοιμοθανατο ρωμαικο κρατος. 
 
 
 
 
Επειτα ειχε το παράδειγμα των αρχαιων Ελλήνων οι οποιοι, σαπισαν ηθικα, πνευματικα, και κατ επεκτασιν πολιτικα και στρατιωτικα από το δαιμονικο φοινικικο δωδεκαθεο, την σεξουαλικη διαφθορα (ανωμαλια), η οποια αποτελει αναποσπαστο "θρησκευτικο" λατρευτικο τυπικο των Εωσφοριστών από την πρωτη φορα που λατρεψαν τον Εωσφορο ως 'θεο" τους, στον πλανητη γη.


 
 
 
Για αυτους τους λογους οι αρχαιοι Ελληνες δεν μπορεσαν να αντιταξουν καμια απολυτως αντισταση εναντια στους Ρωμαιους κατακτητες, και επεσαν κατ ουσιαν αμαχητί.
 
 
 Οι Αρχαιοι Ελληνες, και oi αρχαιοι ρωμαιοι βρεθηκαν ακριβως στην ιδια κατασταση, εξαιτιας του δωδεκαθεου.
 
 
Ο Αγιος Φλαβιος Βαλεριος Κωνσταντισνος εδωσε 880 χρονια παραταση ζωης στην Ρωμαικη αυτοκρατορια με μια απιστευτη πολιτικη ενεργεια.



Εξαιτιας της απαφασεως του αγιου , συμβαινει ένα απιστευτο γεγονος, για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα. 
 
 
 
 
Οι Ελληνες του μεσαιωνα, από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους ,εγιναν διοικητες του ρωμαικου κρατους, χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.
 
Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο, πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, πανεπιστήμονες. 
 
 
 
 
Ο συνδιασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα.
 
 
Τα χρηστα ηθη ζωης των Ελλήνων ,είναι το παναρχαιο διαχρονικο "μυστικο", για την επιβιωση του εθνους στο περασμα των αιωνων. Ταυτόχρονα όμως είναι και το κλειδι ολων των μεγαλων Ελληνικων στρατιωτικών ,πολιτικων , κοινωνικων ,επιτημονικων επιτυχιων από καταβολης του Ελληνικου εθνους.
 
 
 
 
Οι Ελληνες με το που αναλαμβανουν την διοικηση του Ρωμαικου κρατους , εχουν πληρη συνειδηση της πολιτισμικης και θρησκευτικης ανωτερότητας τους. Γνωριζουν παρα πολυ καλα οι Ελληνες ότι εξαιτιας του Χριστου ,του Πλατωνα ,και των χρηστων ηθων απελευθερωθηκαν χωρις να πολεμησουν .
 
Δεν εφτανε όμως αυτό αλλα εγιναν διοικητες στο κρατος στο οποιο προηγούμενος ηταν σκλαβοι.
 
Τωρα πλεον οι Ελληνες ειναι Ρωμαιοι αυτοκρατορες, ρωμαιοι υπηκοοι , διοικουν την παγκοσμια Ρωμαικη αυτοκρατορια..
 
 
Οι τιτλοι λοιπον Ρωμαιοι αυτοκρατορες , στρατηγοι , αξιωματούχοι, είναι αρχικα διοικητικοι τιτλοι για τους Ελληνες του μεσαιωνα. Διοτι το κρατος αυτό , την ρωμαικη αυτοκρατορια , δεν την δημιουργήσαμε εμεις οι Ελληνες, αλλα οι αρχαιοι Ρωμαιοι, μεχρι που ενας εξ αυτων, μας παρεδωσε την διοικηση του Ρωμαικου κρατους.
 
Σε περιπτωση που οι ιεροι και αγιοι προγονοι μας αλλαζαν την ονομασια της
αυτοκρατοριας, από Ρωμαικη, σε Ελληνικη, αμεσως θα χαναμε την εξουσια, στα περισσοτερα εδάφη της Ρωμαικης αυτοκρατοριας. 
 
 
Ακομη ως εθνος το οποιο είναι ανωτερο ολων των υπολοιπων σε πνευματικο και πολιτιστικο επιπεδο επρεπε να τιμησουμε τους δυο Kληροδοτες.αγιους οι οποιοι είναι ταυτόχρονα οι μεγαλυτεροι εθνικοι ευεργετες ολων των εποχων για το Ελληνικο εθνος.
 
 
Αυτοι οι δυο αγιοι μας παρεεδωσαν την διοικηση του Ρωμαικου κρατους.
 
Το μεγιστο των επιτευγματων για την παγκοσμια και την Ελληνικη ιστορια ειχε ολοκληρωθει. 
 
 
Το κρατος του εωσφορου η παγκοσμια (pax romana) ρωμαικη-εβραικη αυτοκρατορια ειχε γινει το κρατος των Ελληνων και του κυριου Ιησου Χριστου. 
 
 
Οταν την θεση του εωσφορικου εβραικου δωδεκαθεου
πηρε
 ο Χριστιανισμός, αλλαξε η παγκοσμια ιστορια και σωθηκε η ανθρωποτητα.
 
 
 
OI ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ.
 
 
Απο την εποχη του Αγιου Κωνσταντινου εως και την εποχη του Θεοδοσιου εζησαν οι 5 μεγαλυτεροι Ελληνες νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι του μεσαιωνα. 
 
Αυτοι ηταν ηταν ο μεγας Βασιλειος, ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος, ο αγιος Γρηγοριος Νυσσης και η φιλοχριστιανη Αλεξανδρινη φιλοσοφος η Υπατια. 
 
Την εποχη εκεινη και οι πεντε τεραστιοι νεοπλατωνικοι διδασκουν τον Αριστοκλη εχοντας παντοτε την αμεριστη υποστιριξη των χριστιανων αυτοκρατορων. 
 
 
Οι αυτοκρατορες γνωριζουν προσωπικα τους μεγαλους φιλοσοφους και ρητοτρες τους αγιους ιεραρχες και τους στηριζουν  στο επιστημονικο τους εργο το οποιο δεν ηταν αλλο απο την ενσωματωση ολοκληρης της Πλατωνικης διδασκαλιας στον Χριστιανισμο. 
   
 
 
Με την ολοκληρωση αυτου του μοναδικου στο ειδος του στα παγκοσμια χρονικα φιλοσοφικου και πνευματικου εργου καθως οι αγιοι Ιεαραρχες μετετρεψαν τον ιουδαικο χριστιανισμο σε καθαρα Ελληνικο, αμεσως ο αγιος και μεγας Θεοδοσιος τον Μαιο του 381 μ.χ. θα ανακηρυξει τον Ελληνικο πλεον χριστιανισμο σε επισημη θρησκεια της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
 
 
Εαν οι αυτοκρατορες ηταν εναντια στον Ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο δεν θα επετρεπαν ποτε και σε καμια 
περιπτωση την ενσωματωση αυτουσιας της διδασκαλιας του Αριστοκλη στην χριστιανικη θρησκεια.
 
Ακομη αμεσα οι αυτοκρατορες θα τιμωρουσαν τους αγιουςς ιεραρχες και θα τους αφαιρουσαν ολα τα εκκλησιαστικα τους αξιωματα.  
 
Φυσικα θα απαγορευαν την διδασκαλια του Πλατωνα και στους αγιους ιεραρχες στην φιλοχριστιανη Υπατια αλλα και σε ολους τους υπολοιπους φιλοσοφους. 
 
Αυτο ομως ειναι κατι το οποιο δεν το εκανε ποτε ο κανενας αυτοκρατορας καθως ολοι οι φιλοσοφοι διδασκαν ελευθερα τον Πλατωνα.
 
Μεταξυ αλλων οι αυτοκρατορες θα εκλειναν και ολες τις φιλοσοφικες σχολες.
 
Ο αγιος Θεοδοσιος εδωσε Ελληνοχριστιανικη παιδεια στα παιδια του και αυτα με την σειρα τους στα δικα τους παιδια με αποτελεσμα να ανοιξει ο δρομος στην Ελληνιδα αγια Ευδοκια-Αθηναιδα να εξελιξει και να επανιδρυση την ανωταση φιλοσοφικη πανεπιστημιακη σχολη της πολης
-Κωνσταντινουπολεως.
 
 
Το σωτηριο ετος 425 μ.χ. με  διαταγμα του Θεσοδοσιου του β αναβαθμιζεται και επανιδρυεται η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της πολης κατοπιν επιθυμιας της αγιας αυτοκρατειρας Ευδοκιας-Αθηναιδας.
Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 
 
 
Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 
 
 
 
Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασει στην κορυφη του κοσμου το Εθνος, για αυτο και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   
 
 
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
 
 
Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 

Οι αγιοι πατερες της Εκκλησίας διοτι σπουδασαν φιλοσοφια και ρηρορικη στην αρχαια Αθηνα αλλα και σε αλλα μερη και υπηρξαν για λιγο διαστημα πρωτου να γινουν ιερεις επαγγελματιεςρητοτες και σοφιστες αντιλήφθηκαν αμεσως την αξία του αρχαίου Ελληνικου πνευματος για αυτο  χρησιμοποιησαν τις αξίις και τα ιδανικα του για να δημιουργησουν την χριστιανικη Ελληνορωμαικη αυτοκρατορια. 
 
Οι Αγιοι ιεραρχες αξιοποιοησαν στο επακρο την Ελληνική γλωσσα για να γραψουν
ολα τα υψηλοτατου επιστημονικου φιλοσοφικου και πνευματικου επειπεδου εργα τους 
ενω ταυτοχρονα μεσα απο την ιερη αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια διατυπωσαν
τα δογματα της ορθοδοξιας ωστε να προστατεψουν την ανερχομενη θρησκεια απο τους αιρετικους και  απο πασης φυσεως αιρεσεις.
 
 
Οι αγιοι ιεραρχες μεσα απο την δυναμη και  την πνευματικότητα της αρχαιοελληνικής αγωγής, διδαξαν στους Ελληνες 
την ελευθερια, την ομορφια, την αγαπη, την ηθικη, την δικαιοσυνη, την γεναιοτητα και 
την πιστη στον Ιησου Χριστο
 
 
Η ΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ.
 
Συνεβαλε ο χριστιανισμος στην εκ θεμελιων μεταμορφωση του Ελληνικου πολιτισμού, που υπηρξε η κορύφωση της ανθρωπινης προόδου και ο οποιος καταστραφηκε από το εωσφορικο δωδεκαθεο.
 

 

Ο Χριστιανισμός μαζι με τον σωτηρα Ιησου Χριστο διαμορφωσαν ηθικα και πνευματικα ολοκληρο το Ελληνικο εθνος, διοτι εξ αρχης ο Χριστιανισμος ταυτισθηκε με τον Ελληνισμο.
 
 
Τρια απο τα τεσσερα Ευαγγελια γραφτηκαν απευθειας στα Ελληνικα, οπως επίσης οι πράξεις των Αποστολων, οι επιστολες του Αποστόλου Παύλου και τα πρωτα άρθρα πιστεως και χριστιανικης θεολογιας.
 
 
Την Ελληνικοτητα του ιερου-αγιου χριστιανισμου την διαπιστώνουμε μεσα από την ορθοδοξη Εκκλησια και την χρηση της Ελληνικής γλώσσας στις γραπτές πηγες της χριστιανικης πιστης όπως είναι η Αγια γραφή, και ολη η καινη διαθηκη κλπ
 
 
Η ιερη ιστορικη διαδρομή του αρχαιου Ελληνικου κοσμου θα ενωθει με τον Χριστιανισμο και την Εκκλησια ως σωμα Χριστου, οταν οι Ελληνες θα αναλάβουν την ηγεσία της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας και της αγιας ορθόδοξης Εκκλησίας.
 
 
Ο μεγιστος εκφραστής της κλασικής Ελληνικής Αρχαιότητας ο υπατος των φιλοσοφων ο Πλατων μαζι με τους τρεις Ιεραρχες θα δημιουργησουν της βασεις για την οικουμενικοτητα και την αιωνια διαχρονικοτητα του Ελληνισμού και της χριστιανικης Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Τα περισσοτερα στοιχεια του αρχαιου Ελληνικου πνευματος θα είναι πλεον μεσα στην ορθοδοξη Ελληνικη πιστη και οικουμενικοτητα.


​Σε πνευματικο επιπεδο την εποχη του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους, ολοι οι συμμετέχοντες είναι ταυτόχρονα και φορεις του ιερου αρχαιου​ Ελληνικου πνευματος.

Οι Αγιοι φωστηρες της τρισηλιου Θεοτητος με την εισαγωγή του υπατου των φιλοσοφων στην χριστιανικη διδασκαλια,​ ​αλλαξαν​ τον μεχρι τοτε εβραικο Χριστιανισμο σε Ελληνικο. 

Έξω από την Ελληνικη Ορθοδοξία αφησαν οι αγιοι Ιεραρχες το δωδεκαθεο τον εβραικο παγανισμο ως εωσφορικο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. 
 
 
 
 
Προσθεσαν στον χριστιανισμο μονον ότι καλο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος μεσα από τα αξιωματα-διδαδματα του υπατου των Φιλοφοφων του Αριστοκλή. 

Το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο, δεν υπηρξε το μοναδικο, ουτε ηταν το καλυτερο στοιχειο της αρχαιοελληνικης παιδείας και του αρχαιου Ελληνικου κοσμου.

Οι Πατέρες της εκκλησιας προωθουν και συνεχιζουν σε ολους τους τομεις την Ελληνικη παιδεια, των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων, επιστημόνων. 
 
 
 
Επισης αντιγραφουν την ιστορια, ποιηση, τεχνη, αφαιρώντας μονον την ασέβεια και την ανηθικότητα των δαιμονων του δωδεκαθεου. 

Οι ιεραρχες διδαξαν μετα τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους-σοφιστες ότι ο αληθινος Ελληνας δεν μπορει να ειναι εωσφοριστης, οπως δεν ηταν και οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι.
 
Ο χριστιανισμος δεν εβλαψε τον Ελληνισμο, αλλα τον διεσωσε απο την παρακμη και του εδωσε νεα πνευματική δύναμη, για να συνεχισει την πορεια του.

Ο εκχριστιανισμός τωμ διαδασκαλιων του υπατου των φιλοσοφων Πλατωνα από τους αγιους ιεραρχες είναι η μεγαλυτερη αποδειξη ότι οι Ελληνες φιλσοφοι ηταν μονοθειτες και ότι δεν ειχαν καμια απολυτως σχεση με το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο.


Για τους Αγιους Ιεραρχες, η αρχαια Ελληνικη γραμματεια-πολιτισμος είναι η σπουδαιοτερη από όλες τις αρετές. 
 
 
 
Για αυτο θεωρουν την παιδεία ως το μεγαλυτερο δωρο προς τον ανθρώπο, ενω επιτίθονται λεκτικα εναντία σε ολους τους εχθρους της αρχαιας Ελληνικης παιδειας.

Οι ευαγγελικες αξιες ενωνονται με τα ιερα αξιωματα του Πλατωνα.
 
Με την εισοδο του Πλατωνα, ο ορθοδοξος Χριστιανισμος, εκτοξευτηκε στα υψη, ενώ ταυτόχρονα εγινε πολύ ευκολα κατανοητος και αποδεκτος από ολους τους Ελληνες.


Με τον Πλατωνα και τα φιλοσοφικα του αξιωματα, ο χριστιανισμος όχι μονον γινεται η κορυφαια θρησκεια σε ολο τον κοσμο, αλλα ταυτόχρονα θωρακίζεται χωρις να κινδυνευει από της αμέτρητες αιρεσεις που δημιουργουσαν,ολους εκεινους τους αιωνες οι εωσαφοριστες με σκοπο να διαλυσουν τον Χριστιανισμο.

Μεσω του υπατου των Ελλήνων φιλοσοφων του Αριστοκλη ασφάλισαν την πίστη, όρθωσαν φραγμούς στις αιρέσεις και παρερμηνείες και σφυρηλάτησαν την πανοπλία, με την οποία αμύνονται παλιοί και νέοι πρόμαχοι της ορθόδοξης πίστης.

Ηταν τοσο φοβερες οι διωξεις σε καθημερινη βαση ολους εκεινους τους αιωνες, που παρα τον ερχομο, τα θαυματα, τα μαρτυρια και την ανασταση του Θεανθρωπου, ηταν τελειως αδυνατον να επιβιωσει ο Χριστιανισμος, χωρις τον Πλατωνα.
 
 
Ταυτόχρονα μεσα από τα πλατωνικα διδαγματα και τα ηθικα αξιωματα, ο Χριστιανισμος εγινε πολύ ευκολοτερα αποδεκτος από τους Ελληνες, καθως τους φανηκε από την αρχη, ότι ο Χριστιανισμος είναι κατι πολύ οικειο, προς εκεινους.

Το αποτέλεσμα ηταν να εχουμε πολύ μεγαλη εξαπλωση του Χριστιανισμου, στην αυτοκρατορια.
 

Μονον οσοι ηταν αγραμματοι δεν εγιναν χριστιανοι, ειτε δεν μπορεσαν να διεισδυσουν στα ουσιωδη νοηματα της χριστιανικης διδασκαλιας.
 
 
Οι Ελληνες Χριστιανοί της εποχής, δεν καταφεροταν εναντια στον θαυμαστο και ανεκτιμητο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.

Αντιδρούσαν όμως σε ένα σύνολο από πολυ ακραιες εωσφορικες εκδηλωσεις των σατανιστων του δωδεκαθεου όπως οι ανθρωποθυσιες, μερος των οποιων ηταν και η σπλαγχνομαντεια, δηλαδη αποσπουσαν τις κοιλιες των θυματων και τελουσαν γαστερομαντεια παρατηρωντας μεσα σε αυτην τα μελουμενα.

Oλοι οι Ελληνες χριστιανοι ηταν παντοτε καθετα αντιθετοι στα εωσφορικα βασανιστηρια, στους αυτοβασανισμους, στους ευνουχισμους στις σεξουαλικες ανωμαλιες,προς τιμην του εωσφορου, στις μυήσεις με χρηση φόβου και ναρκωτικων ουσιων (βλεπε ως παράδειγμα εωσφορικα Ελευσινια μυστηρια).

Οι ενστασεις ​ολων των γνησιων Ελληνων​ σχετικα με το δωδεκαθεο είναι πολύ συγκεκριμενες. Πρωτον διοτι είναι ξενοφερτο (Ηρόδοτος, Αριστοκλής, Ισοκράτης, Εκαταίος κλπ).
 
 
Δευτερον γιατι εχθρευεται θανάσιμα τον Ελληνισμο. Τριτον γιατι όλα αυτά ανθρωποθυσίες, σεξουαλικες ανωμαλίες, κλπ, προκαλουν ανομια, αταξια και καταστροφή σε κάθε εποχη για το Ελληνικο εθνος.
 
 
Κυριολεκτικα οι συνεπειες είναι τραγικες. Μην ξεχνατε πανω από όλα οι ιδιοι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες κλπ, καταδικαζαν το δωδεκαθεο ως εωσφορικο , αστειο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. (1) Ειχαν απολυτο δικιο οι αρχαιοι προγονοι μας. 
 
 
 
 
Διοτι οι αδικες ανθρωποθυσίες, το φαγωμα των θυσιασμένων, η δια της βιας εκπορνευση των Ελληνιδων γυναικων εναντι αδρας αμοιβης , την οποια εισεπραταν οι μαστροποι εωσφοριστες ιερεις των δαιμονικων θεων.
 
 
 Όπως επισης οι ευνουχισμοι ανδρων, οι θυσιες ζωων ,οι λιτανειες του φαλλου, και οι σεξουαλικες ανωμαλίες , οι τελετες μαυρης μαγειας, όλα αυτά δεν ειχαν κατι το ηθικο, το δικαιο, το λογικο,το αξιολογο. Αντίθετος ολες αυτές της ενεργειες από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα της κανουν ολοι οι λαοι οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο.
 
 
ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΜΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΡΩΜΗ.
 
 
Ο Ιουλιος Καισαρ ειχε αμετρητα κοριτσια ως σκλαβες του σεξ στο παλατι του, ενω ταυτοχρονα εκανε εναν νομο για να μπορει να πηγαινει με οποια ελευθερη γυναικα επιθυμουσε.
 
Τραγικη και πολυ αστεια ειναι η δικαιολογια την οποια επικαλεστηκε ο Iουλιος καισαρας, καθως οπως ειπε 
επρεπε να διαιωνισει την ηρωικη και θεικη γενια του. 
 
 
Πρωτου να γινει αυτοκρατορας διατηρουσε ερωτικες σχεσεις με τον βασιλεα της Βυθινιας, με πολυ αισχρο και  εωσφορικο τροπο, ωστε η σχεση του αυτη ηταν ενα απο τα
μεγαλυτερα σκανδαλα εκεινων των εποχων.
 
Για οσους δεν γνωριζουν η ομοφυλοφιλια ηταν κατι το πολυ "φυσιολογικο" για ολους τους εωσφοριστες εκεινων των αιωνων, oπως και οποιαδηποτε σεξουαλικη ανωμαλια.
 
 
Καθε ειδους σεξουαλικες διαστροφη ηταν παρα πολυ 
γνωστη στις ανωτερες και κατωτερες κοινωνικες ταξεις. 
 
Επισης ο Ιουλιος καισαρας πολεμησε διπλα στο πλευρο του Μαρκου Λικινιου Κρασσου, ενω εμειναν μνημειωδεις οι διαμαχες με τον μεγαλο γιο του Μαρκου Κρασου τον Τιβεριο.
 
Μαλιστα σε μια κορυφωση αυτης της διαμαχης ο Μικρος Τιβεριος, βιασε τον Ιουλιο Καισαρα. 
 
Ο Ιουλιος Καισαρας και ο μικρος Τιβεριος εκεινη την εποχη διεκδικουσαν με καθε τροπο την δευτερη ιεραρχικα θεση στο ρωμαικο στρατευμα του Μαρκου Κρασσου. 
 
 
Ο Αυγουστος Οκταβιανος ειχε γνησιες εωσφορικες επιθυμιες. 
 
 
Αυτο διοτι είχε διαλέξει δωδεκα ρωμαιους αρχοντες και ρωμαιες αρχοντισσες που συμβολιζαν ο καθένας τους και η καθεμια από εναν "θεό"-Αιγυπτιακο δαιμονα ή "θεά"-Αιγυπτικακη δαιμονισα του Ολυμπου, και επιδιδονταν σε πασης φυσεως οργια μαζι τους.
 
ΜΑΥΡΚΟΣ ΑΥΡΗΛΙΟΣ
 
 
Ενας απο τρους πιο αρρωστους σεξουαλικα αυτοκρατορες, ηταν ο Μαρκος Αυρηλιος.
 
 
Ο Αυρηλιος παντρευτηκε μια ιερεια μαυρη μαγισσα του εβραικου δωδεκαθιεου της διαμονικης διοτι νομιζε οτι θα γεννουσε δαιμονες ισαξιος με τους Φοινικοαιγυπτιους δασιμονες Δια, Απολλωνα, Αφροδιτη κλπ.
 
Ο Αυρηλιος παντρευτηκε αλλες τεσσερις φορες. Την μια εξ αυτων για να ειναι εφικτος ο γαμος σκοτωσε τον αξιωματικο του, για να παντρευτει την γυναικα του.
 
Στην συνεχεια ο Αυρηλιος στα πλαισια της λατρειας του Εωσφορου αγαπησε εναν Ιππηλατη τον Ιεροκλη τον οποιο τον αποκαλουσε αντρα του. 
 
Ο αυτοκρατορας Αυρηλιος εκανε αποτριχωση στο σώμα του, εβαφε τα ματια και τα χειλη του, φορουσε γυναικειες περουκες και ντυνόταν με διάφανα πέπλα.
 
 Ο Σχιζοφρενης δαιμονολατρης Αυρηλιος ντυμενος  γυναίκα επισκεπτοταν οικους ανοχης στην αρχαια ρωμη και εκδιδοταν ως παθητικος ομοφυλοφιλος. 
 
Κάποιες φορές, σκοπιμα ενεργουσε ωστε τον συλλαβει επ αυτοφωρω ο εραστης του ο Ιππηλατης  Ιεροκλης με σκοπο να ζητησει απο τον εραστη του να τον τιμωρησει παραδειγματικα με σεξουαλικες ανωμαλιες.
 
 
Όταν δεν ήθελε να να παει στους οικους ανοχης επισκεπτόταν εμενε στο παλατι για να κανει τις ανωμαλίες του
 
Ο παρανοικος εωσφοριστης Μαρκος Αυρηλιος ειχε δωσει διαταγες στους αξιωματικους του να επισκεπτονται τα ρωμαικα δημοσια λουτρα, με μοναδικο σκοπο να διαλεγουν  τους πιο νεους με τα μεγαλυτερα προσοντα και να τους οδηγουν στο παλατι.
 
 
Οταν τους πηγαιναν τους νεους στο παλατι, εμφανιζοταν ο Μαρκος Αυρηλιος και χορευε πορνικους χορους μπροστα στους νεους ανδρες.
 
Οι αντρες ηταν υποχρεωμενοι να τον πληρωσουν για να τον σοδομισουν. 
 
Οταν τελειωναν οι σοδομισμοι και οι πασης φυσεως σεξουαλικες ανωμαλιες ο Αυρηλιος εδειχνε στους υπολοιπους τα κερδη του απο την πορνεια και ελεγε με πολυ υπερηφανα οτι ειναι η πιο ακριβοπληρωμενη πορνη της αυοκρατοριας. 
 
Μεταξυ αλλων δικαιως ο παρανοικος σατανιστης αυτοκρατορας απαιτουσε απο τους αξιωματουχους του να τον αποκαλουν αυτοκρατειρα.  
 
Ο Αυρηλιος απο εκεινη την εποχη ως προτωπορος στην ανωμαλια του εβραικου δωδεκαθεου αναζητουσε ιατρο ικανο να τον κανει κανονικη γυναικα κατοπιν χερουργικης επεμβασεως.
 
                             
 
Η ρωμαικη αριστοκρατια ακολουθουσε κατα ποδας σε ολες τις σεξουαλικες ανωμαλιες τους ανωμαλους αυτοκρατορες. 
 
 
 
Οι ακολασιες τους και τα οργια τους εμειναν θρυλικα στην ιστορια. 
 
Οι πορνες Μεσσαλινες δεν υπηρχαν πλεον μονον στα παλατια των αυτοκρατορων αλλά σχεδον σε ολα τα σπιτα των ευκαταστατων ρωμαιων. 
 
 
Οι ρωμαιοι με πολυ μεγαλο παθος εκαναν κάθε ειδους σεξουαλική διαστροφή που μπορεί να βάλει ο ανθρώπινος νους. 
 
 
Ενδεικτικο ειναι οτι ολοι οι ισχυροι οικονομικα ρωμαιοι ειχαν χαρεμια απο πολυ ωραιες σκλάβες. 
 
 
 
 
Τα τρομερα εκφυλα οργια των ρωμαιων "ευγενων" επανω στα σωματα των δυστυχισμενων αυτων γυναικων δεν εχουν ιστορικο προηγουμενο. 
 
 
Οι σκλαβοι δεν υπολογιζοταν ως ανθρωποι, αλλα ουτε καν ως ζωα, ήταν για τους ρωμαιους res-αντικειμενα και οι ρωμαιοι ειχαν το δικαιωμα να τους κανουν οτι επιθυμουσαν. 
 
 
Αλλωστε τα περισοτερα χρονια ειχαν την δυνατοτητα οι ρωμαιοι να φερνουν αρκετους αλλους καινουριους σκλαβους και σκλάβες, σε πολύ χαμηλες τιμες. 
 
 
Ενδεικτικο ειναι οτι οταν ηθελαν να προσφερουν θυσιες στους αιγυπτιους δαιμονες θυσιαζαν δουλους και όχι ζωα καθως μεταξυ αλλων τα ζωα κοστιζαν πολυ περισσότερο απο τους δουλους. Ο
 
 
 Οκταβιος διεταξε να σφαξουν στον βωμο του Καισαρα 300 δούλους (Σουετώνιος, Οκτάβιος 15). 
 
Ο Πομπηιος εδωσε την εντολη να ρίξουν στην θάλασσα πολλους δουλους για θυσια στον αιγυπτιο δαιμονα Πωσειδον (Δίων Κάσσιος 48). Ο παρα πολυ γνωστος ρωμαιος αυτοκρατορας  Αδριανος θυσιαζε ανα ετος απο έναν δουλο στον βωμό του αιγυπτιου δαιμονα του  ΔΙα (Λακταντιος dιv. instit. I 21). 
 
 
Η εωσφορικη ανωτατη-ανωτερη εκφυλη αρχουσα ρωμαικη ταξη σε ολες τις θρησκευτικες εωσφορικες τελετες εκανε παντοτε αισχρες-πορνικες διασκεδασεις και απιστευτα οργια.
 
 
Τα γευματα ολων των ισχυρων ρωμαιων εμειναν ξακουστα στην ιστορία. Την ιδια στιγμη που οι απλοι ρωμαιοι πεινουσαν η επαιτουσαν.
 
Ολοι οι πλουσιοι ρωμαιοι ειχαν την δυνατοτητα να έχουν στα τραπεζια τους καθε τι το εκλεκτο απο καθε γωνια της αυτοκρατοριας. Ο Ορτηνσιος για παραδειγμα ειχε τοσο πολυ κρασι ωστε να το πετα για να ποτιζει τα δέντρα του κηπου του. Ο Λουκουλος του οποιου τα γευματα εμειναν ως και σημερα ονομαστα, διοτι ξεπερνουσαν ακομη και τα αυτοκρατορικα στο αρχοντικο του ετρεφε στρατιες απο τις ωραιοτερες σκλαβες, αλλα και δουλους πολλους, τους οποιους εσφαζε και τους εριχνε τροφη στα ψαρια των λιμνων του.
 
 
Η παρακμη και ο  ξεπεσμος της εποχης δεν εχουν οριο. Εξαντλημενοι οι ρωμαιοι  επειτα απο τις  τοσες παραλυσιες επεφταν σε πληρη αδρανεια. Καποιοι εωσφοριστες ρωμαιοι  αηδιασμενοι από τετοιου ειδους οργια και διασκεδασεις αυτοκτονουσαν. Αρκετοι ρωμαιοι ηταν σωματικα και ψυχικα σε πολυ ασχημο επιπεδο, και  καιροφυλακτουσαν για μια νεα ζωη χωρις ανηθικοτητα.
 
Κανενας τους ομως απο ολους αυτους δεν γνωριζε ειτε δεν ηθελε να παραδεχτει οτι η νεα αυτη ζωη επρεπε να στηριζεται στην ηθικη, στα χρηστα ηθη στην σωστη παιδεια και στην εργασια. Όλοι οι προναναφερομενοι τα περιφρονουσαν ολα αυτα με αποτελεσμα την καταρρευση σε ολα τα επιπεδα (ηθικο, πνευματικο, πολιτικο, στρατιωτικο, κοινωνικο, εγασιακο, οικονομικο κλπ).
 
 
Ομως με βαση το μετρον αριστον και το μηδεν αγαν τις παγκοσμιες Ελληνικες μαθηματικες σταθερες μονον πολυ λιγοι ρωμαιοι ενιωθαν ντροπη για όσα γινονταν γυρω τους, ακόμη και για τους σκλάβους αισθανονταν ντροπη και οικτο. Αυτοι ομως ηταν πολυ λιγοι για να επηρεασουν την ρωμαικη εξουσια. 
 
 
      Οι Ρωμαιοι ποιητες ιουβεναλης και ο περσιος παρα την μας αναφερουν την κοινωνικη διαφθορα και την εξαθλειωση που υπηρχε παντου. 
 
Ο Σενεκας μας αναφερει πως στην εποχη του η εποχή του γινοταν εγκληματα. 
 
Μαλιστα υπηρχε και ανταγωνισμος μεταξυ των εωσφοριστων δωδεκαθειστων ρωμαιων για το ποιος θα διαπραξει τα περισσότερο και τα πιο πρωτοτυπα κακουργηματα (Σενέκας De ira II 8 και Επιστολ. 95). 
 
 

Από τα παναρχαια χρονια ολοι αυτοι που πιστευουν στον ανθρωποκτονο εωσφορο, παντοτε σφαζουν, κλεβουν, βιαζουν, κανουν εμπρησμούς, σκλαβωνουν Ελληνιδες. 
 
Ολα αυτα για να τελουν τα εωσφορικα θρησκευτικα τους καθήκοντα, με πασης φυσεως ,σεξουαλικες ανωμαλίες, παρα φυση σεξ μεταξυ ανδρων γυναικων, μετα του ιδιου φυλου, παιδεραστειες, αιμομιξίες,οργια κλπ. 
 
 
Μεταξυ αλλων απο τα αρχαια χρονια ολοι αυτοι οι λαοι μονιμα επιτιθονται στην Ελλαδα.
 
Αυτά είναι τα στοιχεια με τα οποια ξεχωρίζουμε τους λαους που πιστευουν στον Εωσφορο.
 
 
Η βασική αιτία της παρακμης της ρωμαικης αυτοκρατοριας ηταν το εωσφορικο δωδεκαθεο. 
 
Το εωσφορικο δωδεκαθεο μεταξυ αλλων εχει ως πιο    βασικο τελετουργικο του τις ανθρωποθυσιες και την σεξουαλικη διαφθορα.
 
Aκομη ενας απο τους βασικους θεσμους του δωδεκαθεου  ειναι ο θεσμος της δουλειας.
 
Το φοινικικο δωδεκαθεο με την σεξουαλικη διαφθορα και με τον θεσμο της δουλειας υπηρξε ανασταλτικος παραγοντας δια την παραπερα εξελιξη της ρωμαικης κοινωνιας σε ηθικο, πνευματικο, στρατιωτικο και σε οικονομικο επιπεδο, σχετικα με την αναπτυξη του ρωμαικου κρατους.
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ 
ΕΠΙΒΙΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ 
ΕΘΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΡΗΣΤΑ ΗΘΗ.
 
 
Το εχω γραψει χιλιαδες φορες και δεν θα κουραστων ποτε να το ξαναγραψω. 
 
Οι Ελληνες δεν εχουν καμια σχεση με τον εσωσφορικο συτικο πολιτισμο διοτι εχουμε τον δικο μας ο οποιος ειναι ο καλυτερος στον κοσμο.
 
Τωρα κατα την συγχρονη εποχη που εγκατελειψαν οι περισσοτεροι τον Ελληνοχριστιανικο πολιτισμο και ασπαστηκαν τον "πολιτισμο" των γερμανων ειμαστε μια ανασα πριν τον οριστικο αφανισμο.
 
Τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο "μυστικο " επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. 
 
 
Εξαιτιας των χρηστων ηθων,της Ορθοδοξιας και της αρχαιοελληνικης παιδειας, οι προγονοι μας οι ιεροι Ελληνες του μεσαιωνα από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους, εγιναν διοικητες στο ρωμαικο
κρατος, χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.
 
Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. 
 
Ο συνδυασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. 
 
Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος. 
 
 
 
ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ .
 
 
 
 
Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. 
 
 
 
Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. 
 
 
 
Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα.
 
 
Στους αγιους τοπους εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων, μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου,
εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. 
 
 
Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. 
 
 
 
Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα    περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια.
 
 
Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο.
 
 
Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. 
 
 
Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας.
 
Ακομη και ο Αλεξανδρος, με πολύ εμπειρους στρατηγους, με περισσοτερους στρατιώτες σε σχεση με τον βασιλια Ηρακλειο, καθως και ένα πολυ ισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο βασιλειο σε
ολους τους τομεις, (στρατιωτικο, διοικητικο, 
πολιτικο) εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια, σε σχεση με τον Ηρακλειο.
 
Επισης την εποχη που εγινε ο Μεγας Αλεξανδρος βασιλεας στην Ελληνικη Μακεδονια δεν ηταν η μιση Ελληνικη επικρατεια κατεκτημενη απο την ισχυροτερη αυτοκρατορια του κοσμου την Περσικη. 
 
 
Οταν ξεκινησε ο Αλεξανδρος την εκστρατεια του η Ελλαδα ηταν ελευθερη και ισχυρη.
 
Στον αντιποδα κατα την βασιλεια του Ηρακλειου επικρατουσε χαος και ολεθρος. 
 
 
Να μην ξεχνατε ποτε μια απο τις προσωπικες μου ιστορικες παρατηρησεις οτι κατά την εποχη του Ιουστινιανού του α, όπως και στην εποχη του Θεοδοσιου, του Αρκαδιου, του Θεοδοσιου του β, του Ιουστινου του α, του Ιουστινου του β, είχαμε μονον συνοριακους πολεμους, και περιοδους ειρηνης με τους περσες.
 
 
 
Μονον όταν ανεβηκε στον θρονο, ο πρωτος Ελληνας χριστιανος βασιλιας, ο Ηράκλειος απο την Καππαδοκια εκαναν  οι περσες ολα αυτά τα τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα οποια, δεν ειχαν ξαναγινει ποτε από μερος των Μηδων. 
 
 
Ειχαμε δηλαδή εισβολή και κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας.
 
 
Το σημαντικο ειναι να συνυπαρχουν ειρηνικα ολοι οι λαοι του πλανητη. 
 
Για αυτο παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
Τι θα πρεπει να κανουν οι Ελληνες όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο μας ;
 
Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως
  
 
;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου κρατους.
 
Από ολους τους προαναφερομενους εξαιρειται,
ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων  μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και          μηδεν αγαν.  
 
Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-σημιτες που απο μονοθειστες της Π.διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους Σημιτες. 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των Σημιτων. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ