ΜΗΤΕΡΑ ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΗ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΟΞΑ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΜΗΤΕΡΑ ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΗ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΟΞΑ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

 Η μητερα μας ειναι η Ελλαδα. Τι ειναι ομως η Ελλαδα ;


 
 
H Eλλαδα ειναι ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος με προεξεχων τον υπατο των Φιλοσοφων τον Αριστοκλη.
 
Η Ελλαδα ειναι η Ορθοδοξια, οι Ηρωες Βασιλεις, οι Ηρωες στρατηγοι, οι αξιωματικοι, οι στρατιωτες, οι Αγιοι και οι Αγιες. 
 
Ο Διονυσιος Σολωμος δεν χρειαζεται συστασεις. 
 
Ο Σολωμος μεσα απο τα ποιημα του μας μιλησε για την ελευθερια, για την πιστη, για την ομορφια της δημιουργιας, για την θυσια στην πατριδα.
 
Μεσα σε ολα τα προαναφερομενα η μητερα Ελλαδα η οποια παρα τις δυσμενεις συνθηκες , τον πνευματικο 
ξεπεσμο και την σκλαβια απο τους τουρκους στεκεται αγερωχη και περιμενει τα ενδοξα παιδια της να την απελευθερωσουν.
 
 
Γνωριζει η μητερα Ελλαδα οτι σε καθε εποχη γεννα τους μεγαλους ηρωες. 
 
Για αυτο και περιμενει αταραχη και με μεγαλη υπομονη τα παιδια της να την ελευθερωσουν. 
 
 
Δυστυχως την ιερη ιστορικη παραδοση τοσων πολλων χιλιαδων ετων επετυχαν οι εωσφοριστες-νεοταξιτες να την διακοψουν στην συγχρονη εποχη απο το 1974 μεχρι και σημερα.
 
Τα ποιηματα του Σολωμου ειναι οτι καλυτερο για να μαθουν ειδικα τα μικρα παιδια τις πατροπαραδοτες Ελληνικες αξιες, για τους Ηρωες του 1821 και για την εξοδο του Μεσολογγιου. 


 
 
ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΗΘΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ 
ΑΛΛΩΣΗ ΤΟΥ 1453 ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ 
ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΤΟ 1826.
 

Καθε φορα που επιχειρουν οι εβραιοι εωσφοριστες του Φοινικικου-Αιγυπτιακου δωδεκαθεου στο περασμα των αιωνων να μας κανουν κακο, καταληγουν χωρις καμια προθεση απο την πλευρα τους να ευεργετουν το Ελληνικο εθνος.  
 
Αυτο συμβαινει διοτι ειναι ικανοι μονον για κακο και για αδικιες και καταστροφες. 
 
Μονον που το κακο οπως και η καθε πολυ κακη πραξη γινεται παρα πολυ ευκολα καθως ακομη και ατομα με μειωμενες ικανοτητες τα οποια δεν εχουν ηθικη-παιδεια μπορουν να κανουν οτιδηποτε καταστροφικο. 
 
Με αυτους τους τροπους νιωθουν ολοι οι ανανδροι και οι ανικανοι οτι ειναι καποιοι.
 

Ολα τα ανδραποδα απο καταβολης κοσμου,  οπως κανουν ολοι οι αχρηστοι, προσπαθουν να καλυψουν την ανικανοτητα τους με κακια, προσβολες ανομια, αταξια, και προδοσιες. 
 
Στον αντιποδα για να κανεις καλο θελει κοπο, παρα πολυ μεγαλο ενω ταυτοχρονα πρεπει να εχεις ηθικη,παιδεια, ανδρισμο και αξιοπρεπεια.
 
Απο τα παναρχαια χρονια ολοι οι ανανδροι και οι αχρηστοι εωσφοριστες το μονον το οποιο κανουν ειναι σφαγες, κλοπες, εμπρησμους, βιασμους,  σκλαβωμα γυναικων.
 
Επισης κανουν πλεκτανες και αδικιες πασης φυσεως εις βαρος αλλων αθωων. 
 
Απο την αλλη οι ιεροι Ελληνες απο καταβολης κοσμου
δημιουργουν σε ολους τους τομεις οπως ειναι οι επιστημες, οι τεχνες, ο αθλητισμος, και γενικοτερα επι 
παντος επιστητου για το καλο της ανθρωποτητας.
 
 
Οι εκαστοτε προδοτες διοτι δεν ειναι Ελληνες αλλα ειναι αποδεδειγμενα αλλοδαποι, για αυτο παντοτε κανουν ενα τεραστιο λαθος, διοτι εσκεμενα αγνοουν ενα παρα πολυ σημαντικο αξιωμα.
 
ΤΟ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΞΙΩΜΑ.
 
Το αξιωμα αυτο ειναι οτι το κακο αρχικα επικρατει ενω παντοτε στο τελος ητταται. 
 
Σε διαφορετικη περιπτωση εαν δεν ισχυε αυτο το ιερο αξιωμα η Ελλαδα θα ειχε εξαφανιστει απο προσωπου γης παρα πολλους αιωνες πριν. 
 
Εδω και πολλες χιλιαδες χρονια το εχουμε δει αυτο παρα πολλες φορες να γινεται στην περιπτωση του Ελληνικου εθνους.  
 
Το ιερο αυτο αξιωμα μας το διδαξε ο Μεγας φιλοσοφος ο Αριστοκλης, οτι μετα απο κατι κακο ερχεται παντοτε κατι παρα πολυ καλο. 
 
Η διαφορετικα οπως το ερμηνευσε ο Οδυσσεας Ελυτης :  Σε ευλογημενη ημερα βγαζει παντα το κακο. 
 
Με αυτο το ιερο αξιωμα ειναι συμφωνος και ο Γιαννης Ριτσος για αυτο εγραψε και το πολυ σημαντικο ποιημα το οποιο μελοποιηθηκε : 
 
Σε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει μηδέ αλυσίδα στου Ρωμιού
και στ’ αγεριού το πόδι.
 

 

 Ένα από αυτά τα οποια μας διδαξαν οι προγονοι μας, είναι ότι η μεγαλυτερη αξια σε έναν ανθρωπο ειναι να κρατα την ψυχη στο στομα, να πολεμα, να επιμενει για το αδυνατο, το ακατορθωτο. 
 
 
 
Από την στιγμη που δεν θα λυγησει, δεν κανει πισω αλλα παραμενει σταθερος-ανυποχωρητος, τοτε γινεται το θαυμα που ποτε ενας δειλος δεν μπορει να πιστεψει, καθως το αδυνατο, το ακατορθωτο εχει γινει πλεον δυνατο κερδιζοντας την ζωη και την ελευθερια.
 
 
Αυτή ακριβως είναι η διαφορα των αρχαιων προγονων μας, των ΙΕΡΩΝ Ελλήνων, από τους σημερινους ραγιαδες προδοτες.
 
 
Παντοτε οι αρχαιοι προγονοι μας, όταν όλα εδειχναν τελειωμένα, εκει που φαινοταν, να μην υπαρχει καμια ελπιδα, οι πραγματικοι Ελληνες αγωνιζόταν, εναντια σε κάθε λογικη. 
 
 
 
Το αποτελεσμα σε κάθε εποχη, είναι να πετυχαίνουν το ακατορθωτο. Επειδή όμως σε κάθε περιοδο υπαρχουν δειλοι ραγιαδες προδοτες, θα δημιουργείται μονιμος πρόβλημα επιβιώσεως του Ελληνικου εθνους.
 
 
Οι προδοτες και οι δειλοι της κάθε εποχης κρινοντας απο την δικη τους αδυναμια δεν μπορουν να πιστεψουν οτι υπαρχουν γεναιοι ανθρωποι, οι οποιοι είναι σε θεση να κερδισουν την ελευθερια τους.
 
Ομως οι αληθινοι Ελληνες, οι ιεροι αρχαιοι προγονοι μας, δεν απελπιζοταν ποτε, διοτι γνωριζαν οτι εστω και σε λιγοστες ψυχες ζουνε, οι δυο μεγαλυτερες ηθικες αρχες ,που οι ιδιοι οι Ελληνες της επλασαν με αιμα και πονο ενω ειναι και οι δυο αθανατες, η ελευθερια με την αξιοπρεπεια.
 
 
Η ελευθερια του ανθρωπου ειναι το πιο ακριβο αγαθο ,δεν δινεται δωρεαν ουτε απο τον Θεο, ουτε απο τους ανθρωπους, χρειαζεται πολυς αγωνας, πολυς κοπος, πολυ αιμα για να παρεις πισω την ζωη σου.
 
 
Αυτό μας το εδειξαν οι ιεροι πολεμοι-αγωνες των αγιων προγονων μας, οι οποιοι
πολεμουσαν, ολους εκεινους τους αιωνες για να παραμεινουν ελευθεροι, και για να εχουν την διοικηση της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας.
 
 
Υπαρχουν λαοι οι οποιοι καλουν τον Χριστο να τους βοηθησει με βλασφημιες, με κλαματα και με παρακαλια. 
 
 
Ομως ο Ελληνας μονον με εναν τροπο ξερει να καλει τον Χριστο να τον βοηθησει και αυτος ειναι να πολεμα για την ελευθερια της Ελλαδος, οπτε αυτη ειναι σκλαβωμενη, οπως ειναι και στην εποχη μας οπου εχει καταλυθει το Ελληνικο συνταγμα. 
 
 
 
 
Εάν η ζωη ηταν μονον προσευχες, καθως και υποστηριξη του Χριστου μεσω "θεόσταλτων σωτηρων"  τοτε οι προγονοι μας οι αγιοι Ελληνες του μεσαιωνα, αυτοι οι τέλειοι χριστιανοι δεν θα χρειαζοταν να πολεμησουν ποτε, αλλα θα επρεπε να καθοταν ολους εκεινους τους αιωνες δικαιωματικα στα σπιτια τους - καναπέδες να περιμενουν τον αντιστοιχο βατατζή, τον οποιο περιεμνουν οι ραγιαδες σημερα.
 
ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ;
 
 
Διοτι οι Ελληνιδες γυναικες του μεσαιωνα, ζουσαν χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα, κάθε ημερα εκαναν ελεημοσύνες, πηγαιναν σε εσπερινους, αγρυνπιες κλπ.Της Κυριακες πηγαιναν παντοτε στην Θεια λειτουργεια, η οποια αποτελουσε για εκεινους τροπο ζωης.
 
 
Σε εβδομαδιαια βαση επισκεπτοταν φτωχούς στα νοσοκομεια οι οποιοι ηταν αρωστοι ενω δεν ειχαν συγγενείς και φιλους.
 
Ακομη πηγαιναν και επισκεπτοταν στα φτωχοκομεία, φτωχούς, οι οποιοι δεν ειχαν παρεα και συγγενείς.
 
Για τους ιδιους λογους επισκεπτοταν κρατουμενους. Από τετοιου είδους πραγματικες Ελληνιδες γεννηθηκαν οι ηρωες της Αλωσεως (29 Μαιου 1453).
 
ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑΝ
ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΕΚΑΝΑΝ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΕΣ ΑΛΛΑ
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΤΑΝ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
ΒΑΣΗ OΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ
ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ.
 
 
Για αυτο ολους εκεινους τους αιωνες αυτοι οι τέλειοι αγιοι- ηρωες χριστιανοι, της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, πολεμουσαν ΣΥΝΕΧΕΙΑ για να παραμεινουν ελευθεροι, για να εχουμε την Ελληνοχριστιανικη αυτοκρατορια.
 
 Ο Χριστος δεν τους εστειλε ποτε κανεναν βατατζή. 
 
 
Η ελευθερια του ανθρωπου ειναι το πιο ακριβο αγαθο ,δεν δινεται δωρεαν ουτε απο τον Χριστο ουτε απο τους ανθρωπους, χρειαζεται πολυς αγωνας, πολυς κοπος, πολυ αιμα για να παρεις πισω την ζωη σου. 
 
 
 
Αυτό μας το εδειξαν οι πολεμοι, οι αγωνες των προγονων μας, οι οποιοι πολεμουσαν , για τοσους αιωνες.
 
Η προσμονη "θεόσταλτων σωτηρων" από τον τριαδικο θεο είναι ένα  από τα μεγαλύτερα δειγματα αμαθειας και παρακμης των νεοραγιαδων, οι οποιοι σαπισμένοι από την σεξουαλικη διαφθορα αναμενουν βοηθεια από τον θεο.
 
Οπως ηδη ανεφερα στην αρχη της ιστορικη μου εργασιας παντοτε σε καθε τους προσπαθεια να μας αφανισουν οι νεοταξιτες μας ευεργετουν. 
 
 
Αυτην την εποχη επι παραδειγματι που προσπαθουν να ξεπουλησουν την Μακεδονια το μονον που εκαναν ηταν να αφυπνισουν τους Ελληνες.
 
Αυτο ειναι το 
σημαντικοτερο διοτι κερδισαμε χρονο για να τους επιφερουμε το τελειωτικο χτυπημα. 
 
Τι πρεπει να κανουμε μετα τα Συλλαλητηρια ;
 

Σκεφτειτε τι θα γινοταν εαν οι προγονοι μας οι αγιοι Ελληνες της ρωμαικης αυτοκρατοριας σε καθε εισβολη των αμετρητων εxθρων μας αντι να πόλεμουν να 
εκαναν μονον συλλαλητηρια  ;
 
Θα ειχε αφανιστει η Ελλαδα πολλους αιωνες πριν. 
 
 
Φανταστειτε την ωρα που εισεβαλαν οι περσες, οι αγαρηνοι, οι γοτθοι, οι βουλγαροι, οι ρωσοι, οι αβαροι κλπ να επαιρναν οι προγονοι μας σημαιες και πανο να εκαναν συλλαλητηρια και να ελεγαν δεν πολεμαμε.
 
Η ζωη ειναι γλυκεια για ολους τους ανθρωπους και ειδικα για τους Ελληνες χριστιανους η ομορφια, 
το μεγαλειο της δημιουργιας-
 ζωης δεν συγκρινονται  
με τιποτε αλλο.
 
Οσα  χρονια και να ζησει καποιος χριστιανος ποτε δεν θα κορεστει απο το μεγαλειο της ζωης και της δημιουργιας.. 
 
 
η ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ 
ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ
ΘΕΟΥ.
 
Την ανοιξη, ειναι όλα ανθισμένα, τα παντα ειναι ευλογημενα, από τον ποιητη            ουρανου και γης τον αναρχο τριαδικο Θεο.
 
Ολοι οι γνησιοι Ελληνες χριστιανοι ευχαριστουν τον τριαδικο θεο που τους επλασε μεσα σε ένα παραδεισο με θαλασσες, δαση, ζωα, φυτα και πανω απο ολα διοτι επλασε τις γυναικα καθως και πασης φυσεως αλλη ομορφια.
 
Για αυτό δεν νοειται αληθινος Ελληνας Χριστιανος ο οποιος βλεπωντας ολη αυτην την ευλογια του Χριστου να μην αναφερει καθημερινα το Ειη το κρατος της βασιλειας σου ευλογημενον και οτι σου εστιν η βασιλεια και η δυναμις και η
δοξα. 
 
 
Η ζωη φυσικα ηταν ακομη πιο γλυκεια για τους αρχαιους ιερους προγονους μας οι οποιοι επιθυμουσαν παρα πολυ να ζησουν, διιοτι αγαπουσαν την  φυση, την θαλασσα, τα δαση,τον αερα, τα αστερια, τις πανεμορφες και ηθικες Ελληνιδες γυναικες και γενικα  ότι ωραιο επλασε ο τριαδικος Θεος δημιουργος. 
 
Ολοι αυτοι οι Ελληνες του μεσαιωνα οι αγιοι Ελληνες της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας ηθελαν να ζησουν και να γερασουν με τις οικογενειες τους.
 
ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ ΓΕΝΑΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΓΑΝ 
ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΓΙΑ 
ΠΑΡΑΔΩΣΗ ΚΑΙ ΣΚΛΑΒΙΑ. 
 
Παντοτε οι προγονοι μας σε καθε προταση των εχθρων να παραδωθουν και να μην πολεμησουν απαντουσαν αρνητικα. 
 
 
Γνωριζαν ολοι οι αυθεντικοι Ελληνες  τον ιερο και διαχρονικο τροπο επιβιώσεως του εθνους και ότι εάν γινουν προδοτες θα σπασει η ιερη ιστορικη συνεχεια, η οποια κρατουσε το εθνος ζωντανο στο περασμα πολλων αιωνων.
 
Ηξεραν παρα πολύ καλα οι Ελληνες οτι  ότι εάν γινοταν προδοτες τοτε θα κατεστρεφαν δια παντος τον Ελληνισμο. 
 
 
Αυτό διοτι ανα πασα στιγμη οι επομενες γενιες των Ελλήνων στρατιωτικων και του λαου  θα τους  ειχαν ως παράδειγμα με συνεπειες τραγικες καθως  θα γινοταν με την σειρα τους προδοτες και η Ελλαδα θα σκλαβωνοταν και θα αφανιζοταν.
.
 
Από την στιγμη που θα καταστραφει η ιερη ιστορικη συνεχεια των ηθικων και των γεναιων Ελλήνων θα ακολοθουσαν αρκετες  γενιες προδοτων και δειλων στρατιωτικων. 
 
 
Αυτό ομως δεν το επετρεψαν να γινει οι Ελληνες ηρωες  αυτοκρατορες, στρατηγοι,  αξιωματικοι, και στρατιωτες για να μην διαλυθει οριστικα το Ελληνικο εθνος. (1)
 
ΑΛΩΣΗ 1453 Μ.Χ ΗΘΙΚΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ
 
 
Οι τελευταιες ημερες πριν από την αλωση της πολεως είναι παρα πολύ σημαντικες σε ηθικο επιπεδο. Ολοι οι Ελληνες γνωριζουν πολύ καλα ότι οι πιθανότητες τους να επιβιωσουν είναι σχεδόν ανύπαρκτες.

 

Εντούτοις ολες εκεινες της ημερες αντι να πεσει τελειως το ηθικο τους, ωστε  
να πολεμουν με λιγοτερο ζηλο και παθος, οι προγονοι μας μεσα στην αυτή
την απελπισια πολεμουσαν με ακομη μεγαλυτερο παθος όπως αρμοζει στο εθνος των Ελλήνων.
 
Οι προγονοι ενιωθαν να αυξάνονται οι δυναμεις σε ηθικο, σε πνευματικο και σε σωματικο επιπεδο εκεινες τις δυσκολες σιτγμες. 
 
 
Ενώ βρισκοταν μεσα στην απολυτη απελπισια, καθως το τελος τους πλησιαζε με γοργους ρυθμους, εκεινοι πολεμουσαν με πολύ μεγαλυτερο ζηλο.
 
Αυτο ακριβως είναι ένα από τα μεγαλύτερα ηθικα αξιωματα των Ελλήνων.
 
Ολοι οι αλλοι λαοι σε περιπτωση που βρισκοταν στην θεση των Ελλήνων της αλωσεως ειτε θα ειχαν παραδωθει ειτε θα πολεμουσαν παρα πολύ νωχελικα.
 
Οι Ελληνοχριστιανοι ηρωες  θυσιασαν πολύτιμες γυναικες, κορες, αδερφες, εξαδερφες, μητερες, ανηψιες, για την τιμη και την επιβιωση της Ελλαδος.
 
Αλλωστε πως θα μπορουσαν να κανουν διαφορετικα όταν για προγονους τους ειχαν τον κορυφαιο αυτοκρατορα ολων των εποχων παγκόσμιος, τον ιερο βασιλειο τον β τον Βουλγαροκτονο, τον Αλεξανδρο τον μεγα,τον Ηρακλειο, τον Αργαλεο θανατο των σαρακηνων τον Νικηφορο τον β, τον Λεωνιδα, τον Παυσανια, τον Θεμιστοκλη, τον Μιλτιαδη, τον Βρασιδα, τον Πλατωνα, τον Σωκρατη, τον Ηρακλειτο, τον Αναξιμανδρο, τον Θαλη,τον Αισχυλο, και εκατομμύρια εκατομμυριων αλλους ενδοξους προγονους, στρατηγους , πολεμιστες, φιλοσοφους, σοφιστες, πανεπιστήμονες. 
 
Το μεγαλειο ψυχης των Ελλήνων της πολεως δεν ειχε οριο. Αυτό διοτι πριν την τελικη μαχη τους εδωσε αμέτρητες ευκαιριες ο μωαμεθ, για να φυγουν ειρηνικα, μαζι με της οικογενειες τους και ολη την κινητη τους περιουσια, και να πανε να κατοικησουν οπου εκεινοι επιθυμουν.
 
Όμως ολες της φορες οι Ελληνες απαντησαν αρνητικα. Γνωριζαν τον ιερο και διαχρονικο τροπο επιβιώσεως και ότι εάν γινουν προδοτες θα σπασει η ιερη ιστορικη συνεχεια, η οποια κρατουσε το εθνος ζωντανο στο περασμα πολλων αιωνων.
 
Ηξεραν παρα πολύ καλα οι Ελληνες της αλωσεως ότι εάν γινοταν προδοτες τοτε θα κατεστρεφαν δια παντος τον Ελληνισμο. Αυτό διοτι ανα πασα στιγμη οι επομενες γενιες των Ελλήνων θα τους ειχαν ως παράδειγμα με συνεπειες τραγικες καθως θα ακολουθουσαν και αλλοι οι οποιοι θα γινοταν προδοτες.
 
Από την στιγμη που θα καταστραφει η ιερη ιστορικη συνεχεια των ηθικων και των γεναιων Ελλήνων θα ακολοθουσαν  γενιες προδοτων και δειλων. Αυτό ομως δεν το επετρεψαν να γινειει οι ηρωες της αλωσεως. για να μην διαλυθει οριστικα το Ελληνικο εθνος.
 
 
Οι Ελληνες ηξεραν παρα πολύ καλα , πως δεν ειχαν πολλες πιθανότητες να νικησουν τους Ισμαηλιτες, ηξεραν παρα πολύ καλα οι Ελληνες οτι οι γυναικες τους, οι κορες τους, οι αδερφες τους οι εξαδερφες τους, οι μητερες τους,τα αγορια τους, τα ανηψια τους, μετα  την μαχη θα επεφταν στα χερια των ισμαηλιτων,όπως και επεσαν.
 
Οι Ισμαηλίτες θα τους σκλαβωναν ολους για να τελουν ολο το 'θρησκευτικο" λατρευτικο τυπικο του Εωσφορου, με σεξουαλικες ανωμαλίες, οργια, σεξ με τα του ιδιου φυλου, παιδεραστιες κλπ.
 
Τραγικη φιγουρα είναι κυριολεκτικα ο Κωνσταντινος Παλαιολογος. Ηδη η ζωη του ειχε επιφυλαξει πολύ σκληρα χτυπήματα. Πρωτου να γινει βασιλιας στην πολη-κρατος την Κωνσταντινουπολη ειχε χασει τις δυο του συζυγους.
 
Ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος παντρεύτηκε πρώτη φορά σε ηλικία 23 ετών τον Ιούλιο του 1428, τη Μαγδαληνή (Μαντελένα Τόκκο), ανιψιά του Λεονάρδου Β΄ Τόκκου, Λατίνου ηγεμόνα της Ηπειρου.
 
Η σύζυγός του βαφτίστηκε ορθόδοξη με το όνομα Θεοδώρα και τελέστηκε το μυστήριο. Δυστυχώς μετά από ένα χρόνο περίπου, το 1429, η Μαγδαληνή-Θεοδώρα πέθανε στο Στάμηρο-Σανταμέρι της Αχαΐας, ενώ ήταν έγκυος.
 
 
Η δεύτερη συζυγος ήταν η Caterina Gattilusio, κoρη του αρχοντα  Δορiνου Γατελοyζου, ο οποίος ηταν ηγεμόνας στην Λέσβο, όπου έγινε και ο γάμος το καλοκαιρι 1441.

Τότε ο Κωνσταντίνος ήταν δεσπότης της Πελοποννήσου. Αλλά όταν ο αδερφός του Δημήτριος, που ήθελε τον θρόνο της Κωνσταντινούπολης, συνεννοήθηκε με τους Τούρκους και απέκλεισαν την Πόλη, έσπευσε να βοηθήσει τον αδελφό του Ιωάννη.

Στο ταξίδι του προς την Πόλη πήρε μαζί με την σύζυγό του Αικατερίνη , που είχε μείνει έγκυος. 

 

Δυστυχως εν πλω από την Μυτιληνη προς την βσιλευουσα επιτεθηκαν στον δεσποτη Κωνσταντινο τουρκικα πλοια για αυτό και κατεφυγαν στο καστρο της Λημνου.

Κατά την διαρκεια της μαχης τα τουρκικα πλοια εκαναν συνεχεια χρηση των κανονιων  τους. Το αποτέλεσμα ηταν να τρομαξει η Αικατερινη Γατελουζου να αποβαλει  και να πθανει το 1443, λόγω των επιπλοκών.

 

Ο Κωνσταντινος μετα από ένα τοσο σκληρο και απανθρωπο χτυπημα, από την μοιρα  παρεμεινε  πιστος τον Ιησου Χριστο και στην πατριδα.

 

Αρκετοι ανθρωποι ,όταν δεχτουν τοσο σκληρα χτυπήματα από την ζωη,        πληγωνονται παρα πολύ, με αποτέλεσμα, να απομακρύνονται από τον Θεο. Μερικοι εξ αυτων καταληγουν να γινονται αθεοι, ειτε σατανιστες. Αλλοι, καταντουν αθεοι, να υβριζουν καθημερινα τα θεια.

 

Αντίθετος ο πολύ ξεχωριστος Ελληνας Κωνσταντινος Π., αγαπησε οσο τιποτε άλλο τον Χριστο, παρα τα απανθρωπα χτυπήματα που δεχτηκε απο την ζωη, χανωντας γυναικες και παιδαι. 

Αυτό το πραγμα μας δειχνει ξεκάθαρα το ποσο ξεχωριστος ανθρωπος ηταν ο Κωνσταντινος Παλαιολογος.

Η μαρτυρικη ζωη του Κωνσταντινου Παλαιολογου συνεχιζεται με αμείωτους ρυθμους μεχρι το τελος της ζωης του.
 
Λιγο πριν από την αλωση της πολεως εχει να παρει μια παρα πολύ δυσκολη αποφαση καθως μεταξυ αλλων με την αρνηση του να παραδωσει την πολη στον σαρακηνο μωαμεθ, γνωριζε το φριχτο τελος το οποιο θα ειχαν ολες οι Ελληνιδες χριστιανες της. 
 
 
Οι Ελληνιδες  γυναικες εκεινη την εποχη ειχαν τεραστια αξια, ηταν ανθρωποι με ολη την σημασια της λεξεως. Για ολους τους γνησιους Ελληνες ανδρες της εποχης εκεινης ολες οι γυναικες ανεξαρτητου σχεσεως, ηταν για ολους τους Ελληνες ,κορες, αδερφες. και φιλες .
 
Το ιδιο ακριβως δεχοταν ολοι οι υπολοιποι Ελληνες,όχι μονον για τις γυναικες τους, τις αδερφες  τους, τις κορες τους, τς ανηψιες τους κλπ αλλα και για ολες της άλλες γυναικες με τις οποιες δεν ειχαν καμια απολυτως συγγενεια.
 
Ακομη και τις ξενες γυναικες, της θεωρουσαν κορες τους, και αδερφες τους.
 
Αυτό διοτι ηταν ,μοναγαμικες , ηθικες και αξιες.   
 
 
 
 
 
 
ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 1825 Μ.Χ. -1826 Μ.Χ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΠΙΣΤΗ
 
 
 Η πρωτη πολιορκια ξεκινησε απο τον Απριλιο του 1825 μέχρι τον Οκτωβριο του 1825 όταν η πολη πολιορκηθηκε από τους Ισμαηλιτες του κιουταχηκαι η δευτερη απο τον Δεκεμβριο του 1825 εως τον Απριλιο του 1826 οταν η πολη πολιορκηθηκε απο τους Σαρακηνους του ιμπραημ και του κιουταχη απο κοινου.
 
 
 
Το 1825 ο Κιουταχης συγκεντρωσε μεγαλο στρατο και κατευθύνθηκε στο Ηρωικο Μεσολόγγι. Στα τελη Απριλίου 1825 στρατοπεδευσε στην περιοχη και ξεκηνησε την πολιορκία του ενδοξου Μεσολογγίου.
 
Όλες οι επιθέσεις που επιχείρησε ο Κιουταχης εναντιον της πολης απετυχαν, οπως και η προσπαθεια του να αποκλεισει τον ανεφοδιασμο της πολης απο στερια και θαλασσα.
 
ΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΓΕΝΑΙΑ.
 
Δυστυχως για τους  Ελληνες ηρωες  τα δεδομενα αλλαξαν δραματικα όταν στα τέλη του 1825 κατεφθασε στο αγαρηνο στρατοπεδο ο Ιμπραημ με αξιόλογες αγαρηνες δυναμεις.
 
 
 
Απο τον Μαρτιο λοιπον η κατασταση αρχισε να αλλαζει με καταληψη απο τους Τουρκους στρατηγικων θεσεων της λιμνοθαλασσας, οπως το Βασιλαδι και ο Ντολμας.
 
Οι Έλληνες καταφεραν να διατηρησουν τον ελεγχο της νησιδας Κλεισοβα μετα απο μια σκληρη μαχη, στην οποια οι Ισμαηλίτες του Ιμπραημ ειχαν παρα πολυ βαριες απωλειες.
 
Ομως η προσπαθεια του Ελληνικου στολου να ανεφοδιασει την πολη ειχε καταστει αδυνατη, με αποτελεσμα οι αμυνομενοι να βρεθουν σε δυσμενη θέση.
 
 
Η πολιορκια συνεχιζοταν με αμειωτους και εξαντλητικούς ρυθμους
και οι πολιορκημένοι ηταν καταπονημενοι απο τις μαχες και την ελλειψη τροφων.
 
Παρα τις αντίξοες συνθηκες οι Ελληνες του Μεσολογγίου επεδειξαν μεγαλο παθος να πολεμησουν και ειτε να νικησουν ειτε να θυσιαστουν μαχομενοι εδειχνε τον ηρωισμο και την αυτοθυσια που διέκρινε τους Χριστιανους της πολης, αυτους τους ελευθερους πολιορκημενους που παρα τον εχθρικο κλοιο εμειναν ελευθεροι και αδουλωτοι στο Ελληνες.
 
 
Οι Ελληνες είχαν γίνει η σκια του εαυτου τους, και η πολη ειχε γινει ερειπια από τους συνεχεις βομβαρδισμους. Τροφιμα δεν υπηρχαν, σπιτια ελαχιστα παρεμειναν ορθια και απο τα χαλασματα επαιρναν υλικο για να ενισχυσουν τις οχυρωσεις.
 
Η κατασταση στην πολη εγινε δραματικη και η πεινα αρχισε να θεριζει τους κατοικους.
 
Οι Ελληνες εξαναγκαστηκαν να σιτιζονται με σκυλια, γατες, ποντικια άλογα,
μουλαρια, γαιδουρια και ώστε να αποφυγουν τον θανατο απο την πεινα.
 
Οταν τελειωσαν και αυτα αρχισαν να τρωνε αρμυρικια, πικρα χορτα που φύτρωναν στην λιμνοθαλασσα του Μεσολογγιου. 
 
 
 Μπροστά σε αυτή την αθλια κατάσταση το συμβουλιο των οπλαρχηγων και προκριτων της πολης πηρε την αποφαση για την εξοδο των κατοικων απο το Μεσολογγι. Η έξοδος οριστηκε για την νυχτα του Σαββάτου του Λαζαρου με ξημερωματα Κυριακης των Βαιων, μεταξύ 10ης και 11ης Απριλίου 1826.
 
 
 
Η θυσια των Ελλήνων χριστιανων  ηρωων του Μεσολογγιου,ο μεγαλος
ηρωισμος και η αυτοθυσια  ξεσηκωσε μεγαλο κυμα φιλελληνισμου στην Ευρωπη και συνεβαλε στην ευνοικη αντιμετωπιση της επαναστάσεως  σε πανευρωπαικο επιπεδο.

 

 

 
 

 

 
 
 

 

 
 
 

 

 
​ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΕΙΧΑΝ ΩΣ ΠΡΩΤΥΠΟ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ
ΤΟΥ 1453 Μ.Χ. ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ. ΓΙΑ
ΑΥΤΟ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ
ΣΤΟΝ 
ΧΡΙΣΤΟ
 

 

​Αναφερουν ενδεικτικα οι Ελευθεροι Πολιορκημενοι του Μεσολογγίου :

 

 

 

 ​ Εν ονόματι της Αγίας Τριάδος. Βλέποντες τον εαυτόν μας, το στράτευμα και τους πολίτας, εν γένει μικρούς και μεγάλους παρ' ελπίδα εστερημένους από όλα τα κατεπέιγοντα αναγκαία της ζωής προ 40 ημέρας και ότι επληρώσαμεν τα χρέη μας ως πιστοί στρατιώται της πατρίδος εις στενήν πολιορκίανταύτην και ότι, εάν μίαν ημέραν υπομείνωμεν περισσότερον, θέλομεν αποθάνει όρθιοι εις τους δρόμους όλοι.

 

 

Θεωρούντες εκ του άλλου ότι μας εξέλιπεν κάθε ελπίς βοηθείας και προμηθείας τόσον από την θάλασσαν καθώς και από την ξηράν, ώστε να δυνηθώμεν να βαστάξωμεν, ενώ ευρισκόμεθα νικηταί του εχθρού, αποφασίσαμεν ομοφώνως: η έξοδός μας να γίνει βράδυ εις τας δύι ώρας της νυκτός 10 Απριλίου, ημέρα Σάββατον και ξημερώνοντας των Βαϊων, κατά το εξής σχέδιον, ή έλθη ή δεν έλθη βοήθεια.

 

 

Την τελευταία εκείνην βραδια ο επισκοπος Ιωσηφ βοηθουμενος απο τους ιερεις του κοινωνησαν των Αχραντων Μυστηριων ολους τους Ελληνες κατοικους του Μεσολογγιου (10.500 Ελληνες). 
 
 
 
​Οι προγονοι εχυσαν το αιμα τους, για την ιερη πιστη του Χριστου και μονον, και εάν αυτην την εποχη φτασαμε στο απογειον της παρακμης αιτια είναι οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου.
 
 
 

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ.
 
Το Ελληνικο εθνος ειναι το μοναδικο εθνος σε ολοκληρο τον κοσμο το οποιο προσδιοριζει την εθνικοτητα του με βαση το θρησκευμα.
 
Συνεπως το χριστιανος δεν υποδηλωνει μονο το θρησκευμα αλλα και την εθνικοτητα.


 
 
 
Α ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ.

Σημαντικότερο ολων εiναι το β αρθρο της εθνοσυνελεύσεως διοτι δωθηκε ο ορισμος για το ποιοι είναι πραγματικοι Ελληνες. Στο αρθρο αναφeρεται ότι : Oσοι αυτόχθονες κατοικοι της επικράτειας της Ελλάδος πιστευουσιν εις Χριστον, εισιν Έλληνες και απολαμβανουν ανευ τινος διαφορας ολων των πολιτικων δικαιωμάτων.


Στο συνταγμα των επαναστατημένων Ελλήνων του 1821, υπάρχουν πολλές αναφορές στην Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια.

Νομικη διαταξη της Ανατολικης Χέρσου Ελλαδος, η Οργανισμος του Αρειου πάγου, Γερουσίας της Ανατ. Ελλαδος, 4/11/1821: Οι κοινωνικοι νομοι των αειμνηστων χριστιανων αυτοκρατορων της Ελλαδος μονοι ισχυουσι κατα το παρον εις την Ανατολικην Χέρσον Ελλάδαν.

Πολίτευμα της Ελλάδος 1/1/1822, οπου μεταξυ αλλων αναφερει: Άχρι της κοινοποιησεως των ειρημενων κωδικων, αι πολιτικαι και εγκληματικαι διαδικασιαι βασιν εχουσι τους νομους των αειμνηστων Χριστιανων ημων αυτοκρατορων..Νόμος της Επιδαύρου, Β Εθνοσυνέλευση, εν Άστρει 1823: ΔιορΙζεται επιτροπη για να εκθέση τα κυριωτερα των εγκληματικων εκ του προχειρου, ερανιζομενη από τους νομους των ημετερων αειμνηστων Ελληνωνν Αυτοκρατόρων. Πολιτικό σύνταγμα της Ελλαδος, Τροιζηνα, 1827 : Εως οτου δημοσιευθωσι οι κώδικες-Ελληνικοι-ρωμαικοι νομοι. Οι παρα της Ελληνικης πολιτείας δημοσιευομενοι νομοι εχουν ισχυν.
 
 
Τα Ελληνικα δικαστήρια στο ποινικο -αστικο δικαιο εφαρμοζουν μονο τους 
νομους των Ελλήνων χριστιανων αυτοκρατορων.
 
Ολοι οι νομοι της Ελληνικης αυτοκρατοριας είναι συγκεντρωμένοι από τον δικαστικο του μεσαιωνα Κωνσταντινο Αρμενοπουλοο οποιος συγκεντρωσε σε ένα εργο τους περισσοτερους νομους.
 
 
Το εργο αυτό ονομάζεται εξαβιβλβος.
 


Η Εθνικη καταβολή από την Ελληνοχριστιανικη ρωμαικη αυτοκρατορια εκφράζεται και στις επαναστατικες σημαιες του 21 δεσπόζουν ο αγιασμενος δικέφαλος αετός με την κορώνα σε συνδυασμο με την πορφυρα, σύνδεσμος των επαναστατων με την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια. Μια άλλη Πολεμικη σημαια της επαναστασης, εχει τεσσερις ερυθρούυς δικεφαλους αετους στις τεσσερις γωνιες και κυανο σταυρο στο κεντρο.
 
Στο γνωστο πινακα ζωγραφικης ο αγωνιστης Νικολακης Μητροπουλος κραταει τριχρωμη σημαια με το σταυρο και την επιγραφη απο το οραμα του Αγιου Κωνστατινου <<εν τουτω νικα>>. Η σημαια που υψωσε ο Αλεξανδρος Υψηλαντης στο Ιασιο, στις 22 Φεβρουαρίου 1821, εχει στο κεντρο της τον σταυρό και την ίδια επιγραφή εν τούτω νίκα.

Στην επαναστατικη προκήρυξη ο μεγαλος αυτος πατριωτης καλει τους Έλληνες να αγωνιστούν: Μάχου υπέρ Πίστεως και Πατρίδος, τα λογια του παραπέμπουν στον λόγο του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου προς τους υπερασπιστές της Πολης, οπως τα διασώζει ο ιστορικός της Άλωσης Γεωργιος σφραντζής
 
:Ξερετε καλα, αδερφια, οτι για τέσσερις λογους οφειλουμε ολοι να προτιησουμε τον θανατο παρα την ζωη : πρωτον, για την πιστη και την ευσεβεια μας, δετερον, για την πατριδα,τριτον, για τον Χριστο και τον βασιλεα και τέταρτον, για τους συγγενεις και φιλους.


Ο Θεοδωρος Κολοκοτρώνης ο οποιος ανδρωθηκε με τα Ελληνοχριστιανικα ιδεωδη, αναφερει στον αγγλο ναυαρχο Χάμιλτον, οτι οι κλεφτες και οι αρματολοι στα βουνα είναι ο στρατος του Ηρωα Κωνσταντινου Παλαιολογου, ο οποίος συνεχιζει ακομη να πολεμα τους τουρκους.
 
 
 
ΔΕΥΤΕΡΑ 28 ΜΑΙΟΥ 1453 Μ.Χ.
ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΑΠΛΡΙΛΙΟΥ 1826 Μ.Χ.
ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΑΝΘΙΣΜΕΝΑ.
 
 
 
Σας καλω τωρα εσας τους λιγους Ελληνες να παμε νοερα, να δουμε τους Ελληνες κατά την τελευταια βραδια της ζωης τους, κατά την 28η Μαιου του 1453 μ.Χ. , και την 10η Απριλιου του 1826μ.χ., οπου οι προγονοι μας ηταν στις επαλξεις επανω στις πολεμιστρες, λιγο πριν τις τελικες μαχες. 
 
Εκει λοιπον οι προγονοι μας αγκαλιασαν για τελευταια φορα, της γυναικες τους, τις κορες τους τις εξαδερφες τους, τις ανηψιες τους , τις μητερες τους. 
 
Της φιλησαν γλυκα τρυφερα, ζεστα μυρισαν για τελευταια φορα τα ομορφα μαλλια τους, της κοιταξαν στα ματια. 
 
Σκεφτειτε οτι οι γυναικες εκεινων  των εποχων ειχαν παρα πολυ μεγαλη φυσικη ομορφια και οι περισσοτερες εξ αυτων ηταν  ανεκτιμητα εργα τεχνης.
 
Εκτος απο την καταστροφη του Ελληνικου εθνους οι βαρβαροι εχθροι μας, οι σαρακηννοι, οι ρωσοι,  οι γερμανοι, οι σλαβοι, οι περσες κλπ, της σκλαβωναν τις Ελληνιδες διοτι οι δικες τους γυναικες υπολειποταν σε ομορφια. 
 
Τι τραγικο μεχρι και τις αρχες του 1990 μ.χ. οι Ελληνιδες ηταν οι ωραιοτερες γυναικες στον κοσμο. Τωρα μαζι με την ηθικη και την πνευματικη παρακμη, εγιναν πολυ ασχημες οι περισσοτερες γυναικες.
 
Ενδεικτικο  ειναι οτι αρκετες φορες στο περασμα των αιωνων οι
Αγαρηνοι δεν δεχοταν να ανταλλαξουν τις Ελληνιδες αιχμαλώτες με τις δικες τους της σαρακηνες, παρα τις προτασεις των Ελληνων αυτοκρατορων. 
 
 
Επισης φανταστειτε τους πολυ πολύ νεους που μολις ειχαν παντρευτει, που μολις ειχαν αρραβωνιαστεί και κρατουσαν ο ενας τον άλλο για μια  τελευταια φορα αγκαλια, οι αντρες τις φυλουσαν, της αγκαλιαζαν για τελευταια φορα.
 
Ολα αυτά λιγες ωρες πριν πεθανουν, όλα αυτά λιγες ωρες πριν της εγκαταλειψουν στα χερια των Ισμαηλιτών, για να της κανουν εφ ορου ζωης σκλαβες και πορνες του Εωσφορου.
 
 

 
Οι  αγιοι προγονοι μας οι κορυφαιοι του κοσμου, οι σπουδαιοτεροι ανθρωποι ολων των εποχων στην ιστορια του πλανητη οι Ελληνες της ρωμαικης αυτοκρατοριας υπολογιζαν ως ανδρες και Ελληνες μονον οσους πολεμουσαν. 
 
Ολους τους υπολοιπους τους θεωρουσαν ανανδρους, δηλαδη θηλυπρεπεις για αυτο τους σιχαινοταν και τους περιφρονουσαν. Το ιδιο ακριβως αξιωμα ειναι και ο Ελληνας στρατιωτικος-αυτοκρατορας Ρωμανος ο δ Διογενης.
 
 
Oποιος δεν πολεμουσε εκεινους τους αιωνες με το σπαθι στο χερι δεν τον θεωρουσαν Ελληνα και ανδρα αλλα γυναικα.
 
Δεν υπηρχε μεγαλυτερη ατιμωση και προσβολη για εναν γνησιο Ελληνα ανδρα απο το να τον διωξουν απο τον Ελληνικο-ρωμαικο στρατο για οποιαδηποτε αιτια.
 
Αμεσως εχανε την κοινωνικη του θεση και υποσταση.
 
 
Ο Ιωαννης Κουρκουας (Τζιμισκης) συνεναισε στην δολοφονια του Αγιου Αυτοκρατορα Νικηφορου Φωκα, ο οποιος ηταν και θειος του διοτι οχι μονον του αφαιρεσε ολα τα στρατιωτικα του αξιωματα, αλλα τον εκανε απλο πολιτη και τον εθεσε σε κατ οικον περιορισμο.
 
Δεν του επετρεψε ο Αγιος Νικηφορος να πολεμα ουτε ως απλος στρατιωτης.
 
Εκεινους τους αιωνες δεν υπηρχε μεγαλυτερη προσβολη απο το να μην πολεμας για την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια, τον Κυριο Ιησου Χριστο αλλα και για την προστασια του αμαχου Ελληνικου πληθυσμου.
 

 

Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ.
 
Τι σημαινε εκεινους τους αιωνες να πολεμα καποιος γεναια σε καθημερινη μας το εδειξε η μεγαλυτερη Ελληνδια χριστιανη Ελληνιδα Φιλοσοφος. 
Ενδεικτικη ειναι η ενεργεια της μεγαλυτερης Ελληνιδας φιλοσοφου μαζι με την Υπατια, της Πριγκιπισσας Αννας Κομνηνης, η οποια μεσολαβησε στον πατερα της τον αυτοκρατορα Αλεξιο τον α Κομνηνο, να μην τιμωρησει τον αξιωματικο αρμενικης καταγωγης τον Αλεξιο Μουσελε, διοτι ηταν γεναιος στα πεδια των μαχων.
 
 
Τους προγονους μονον με έναν τροπο τους τιμαμε με της πραξεις μας , με τον ηθικο τροπο ζωης με τα χρηστα ηθη.
 
Τα χρηστα ηθη ,θα μας δωσουν για μια ακομη φορα το δικαωμα στην επιβίωση ,και εν συνεχεια στην ελευθερια. Συνεχιστε να ζειτε μεσα στην μοδα και την σεξουαλικη διαφοθορα, και ο αφανισμος δεν θα είναι μονον σιγουρος (κατά γενικη ομολογια), αλλα θα είναι και πολύ μαρτυρικος.
 
Αυτοκτονιες, ορφανα παιδια εξαιτιας των αυτοκτονιων , αστεγοι, ανεργοι, φτωχοι , αδικημένοι. 
 
Επισης μεταξυ αλλων εισβολεις , βιασμοι, δολοφονιες, κλοπες κλπ.
 
ΤΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ ΤΗΣ
ΑΛΩΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟ 2010, ΟΠΟΥ ΕΓΙΝΕ
ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟΝ
ΕΝΑ.
 
Το μηνυμα της αλωσεως και των ηρωων του Μεσσολογιου είναι η εφαρμογή του αρθρου 120 παραγραφος 4 του Ελληνικου συνταγματος.
 
ΤΙ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΗ 
ΑΜΥΝΑ ;
 
ΚΡΕΙΤΩΝ ΓΑΡ ΕΠΑΙΝΕΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΧΩΡΙΖΟΥΣΗΣ ΘΕΟΥ. 
 
 
 ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΝΑΖΙΑΝΖΗΝΟΣ.
 
Ο αγιος Γρηγοριος ως  νεοπλατωνικος φιλοσοφος ηταν απολυτως συμφωνος με το ιερο αξιωμα του Αριστοκλη, που διδαξε οτι απο την μητερα, τον πατερα και ολους τους αλλους προγονους η Ελλαδα ειναι το ιεροτερο, το το σεβαστοτερο και τον πολυτιμοτερο πραγμα. (1)

Οπως μας διδαξε ο παρα πολυ μεγαλος αγιος της
Ορθοδοξιας μας, δεν μπορουμε να κατηγορησουμε εναν χριστιανο που παιρνει το οπλο για να κατατροπωσει τον εχθρο, απο την στιγμη που ο εχθρος εχει ως σκοπο να αφανισει τον Ελληνα, την πιστη του και την πατριδα του.  
 
Δεν γινεται να αγαπαμε τους παντες ακομη και τους εχθρους μας και να τους επιτρεπουμε να μας σφαξουν διοτι τοτε δεν θα ειμαστε στην ζωη για να διαδωσουμε το εργο του Χριστου, δεν θα μπορουμε να ζησουμε για να αγαπησουμε, για να προσφερουμε. 
 
Επισης με αυτην την νεοταξικη και εωσφορικη λογικη θα ειχε εξαφανσιτει απο τον παγκοσμιο χαρτη πολλους αιωνες πριν το Ελληνικο εθνος.
 
Δεν ειναι χριστιανικο και λογικο να αγαπαμε τους εχθρους μας μεχρι θανατου. 
 
Ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος εξησε κατα την εποχη την οποια οι γερμανοι απειλουσαν με αφανισμο την Ελληνικη-ρωμαικη αυκτρατορια. 
 
 
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΙ  ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ.
ΙΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ,
 
Ηταν εντελως αδυνατον ενας απο τους κορυφαιους αγιους της ορθοδοξιας, ο οποιος προσφερε τα παντα στο Ελληνικο εθνος για να επιβιωσει και παραλληλα για να μεγαλουργησει τους επομενους αιωνες να διδασκει πραγματα εναντια στον Ιησου Χριστο. 
 
Τις διδαχες του αγιου Γρηγοριου της ασπαστηκαν και εφαρμοσαν ολους τους επομενους αιωνες ολοι οι Ελληνες χριστιανοι αυτοκρατοτρες, αρχιστρατηγοι, στρατηγοι, αξιωματικοι και στρατιωτες.
 
Αυτος ομως που εφαρμοσε περισσοτερο απο ολους τους υπολοιπους τις διδασκαλιες του αγιου Γρηγοριου, ηταν ο κορυφαιος στρατιωτικος αγιος της Ορθοδοξιας μας ο Αγιος Νικηφορος ο β Φωκας.
 
Ο  Aγιος Νικηφορος σχετικα με την αντιμετωπιση των αγαρηνων ειναι απολυτος οπως και ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος, αφανισμος των εχθρων μεχρι ενος με την βοηθεια και την ευλογια του  Χριστου για να επιβιωσει το Ελληνικο εθνος.
 

 
 
 
ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΟΙ
ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΕΣ.
 
Η ηθικη ζωη και η Ελληνικη παιδεια είναι τα διαχρονικα τα μοναδικα μεσα  για να εχουμε αρχικα δικαιωμα στην εθνικη επιβίωση, και λιγο αργοτερα να εχουμε δικαιωμα στην ελευθερια, ειτε με ειρηνικο, ειτε με βιαιο τροπο, συμφωνα με το αρθρο 120 ,παραγραφος 4, του Ελληνικου συνταγματος.
 
 
Διαβαστε και δειτε σχετικα , με το αρθρο 120 του συνταγματος τους καθηγητές Συνταγματικου δικαιου Γιωργο Κασιματη, Βασιλη Σπυρου, και αλλους.
 
Ελληνες μπορειτε να κανετε οσες απεργιες θελετε, οσες διαδηλώσεις θελετε, οσους πολιτικους φορεις θελετε. 
 
 
Επισης μπορειτε να περιμενετε οσους "σωτηρες " θελετε .
 
Τιποτε από όλα αυτά δεν τους ενοχλεί, τιποτε δεν τους φοβιζει.
 
 Ένα μονο πραγμα τρεμουν την επιστοφη στα χρηστα ηθη. Διοτι τοτε και μονον τοτε θα κερδίσουμε την ελευθερια μας. 
 
 
 
Μονον τοτε θα καταργησουμε το στημενο ελεγχομενο κατά γενικη ομολογια" πολίτευμα" ολων των Ελληνων και τα προδοτικα κομματα.
 
Μονον τοτε θα γινει αποδεκτη από τους γνησιους Ελληνες , η επι  12 χρονια προταση μου , για αλλαγη πολιτεύματος.
 
Με την αλλαγη πολιτεύματος θα εχουμε καταργηση των κομματων.
 
 Η επιλογή των υποψηφιων θα γινεται από τους Ελληνες , με βαση τον εντιμο ηθικο βιο. 
 
 
 
Προσοχη δεν θα κατεβαινουν από μονοι τους υποψήφιοι, θα τους επιλεγουμε εμεις. Οι εκλογες θα γινονται με κληρο.
 
Μολις παρανομησει καποιος αμεσως του αφαιρουμε το αξιωμα και τον τιμωρούμε αυτό διοτι την ανωτατη εξουσια σχετικα με θεματα δικαιοσυνης θα την εχουμε μονιμος εμεις οι Ελληνες ο λαος.
 
 
Στις εκλογες αυτές δεν θα εχουν δικαιωμα όλα τα μελη των σημερινων κομματων , και οι συγγενείς τους μεχρι εκτου βαθμου.
 
 
 Μονον οι γνήσιοι και ηθικοι Ελληνες θα εχουν δικαιωμα συμμετοχης. Για να γινουν όμως όλα αυτά χρειαζεται πολύ υψηλη πραγματικη Ελληνικη παιδεια ,και ηθικες αρχες, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΝΗΣΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. 
 
 
Οι ελαχιστοι σωστοι πολιτικοι δεν τους επιτρεπουν μεσα απο το απολυτως ελεγχομενο πολιτευμα να προσφερουν το παραμικρο στην πατριδα. 
 
Σε περιπτωση που τολμησουν να κανουν κατι καλο ειτε τους εκβιαζουν ειτε τους τιμωρουν αδικα.
 
Οι μοναδικες λυσεις για την εθνικη μας επιβιωση κατα γενικη ομολογια ειναι μονον αυτες οι οποιες σας προτεινει η στηλη ισχυς δια της γνωσεως.
 
Ορθοδοξια, χρηστα ηθη, ιστορικη γνωση, μουσικα σχολεια, αρθρο 120 του Ελληνικου συνταγματος παραγραφος 4, αλλαγη πολιτευματος και δια παντος καταργηση των κομματων. 
 
Στρατιωτικη θητεια-εκπαιδευση για ολες τις γνησιες Ελληνιδες γυναικες, 
συμμαχια με την Συρια και γαμοι με τις Συριες. 
 
 
Ολα τα προαναφερομενα κατα γενικη ομολογια με μαθηματικη ακριβεια θα μας οδηγησουν στην εθνικη επιβιωση.
 
Στο σημειο αυτο να επαναλαβω για να μην το ξεχνα κανενας Ελληνας οτι 
ολοι οι ελεγχομενοι απο τους νεοταξιτες "ψευτοπατριωτες" δεν ζητουν ποτε την εφαρμογη του αρθρου 120 του Ελληνικου συνταγματος, δεν ζητουν ποτε την αλλαγη του πολιτευματος και φυσικα δεν ζητουν ποτε ιερο εθνικο συνδυασμο τον οποιο μονον η στηλη ισχυς δια της γνωσεως προτεινει.  
 
 

Παγια αρχη μου είναι ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν. 

Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους, ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους. 

 

Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει ; Εναι λοιπον δικαιο να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως ;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.

Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.

 
(1) ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΙ 
ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ
 
 
 

O υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλης (Πλατων) ειναι ο πρωτος και μοναδικος Ελληνας Εθνικιστης.
 
Ο κορυφαιος φιλοσοφος ολων των εποχων μας διδασκει το πρωτο Ελληνικο-εθνικιστικο αξιωμα.
 
Ο Αριστοκλης διδαξε τα παντα για να επιβιωσει η Ελλαδα.
 
 
Μαλιστα εφτασε στο σημειο να παει εναντια στς ηθικες και φιλοσοφικες του αρχες και τις διδασκαλιες του, με μοναδικο σκοπο την εθνικη μας επιβιωση.
 
 
Ουδεποτε στην παγκοσμια ιστορια το εκανε αυτο καποιος αλλος Ελληνας Φιλοσοφος, σοφιστης, ρητορας, ιστορικος, ποιητης κλπ.
 
 
ΜΗΤΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΑΞΙΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.
 
 
Απο την μητερα, τον πατερα και ολους τους αλλους προγονους η πατριδα ειναι το πολυτιμοτερο, το σεβαστοτερο και το ιεροτερο πραγμα.
 
 
 
Με αυτο το αξιωμα ο Αριστοκλης καθορισε το τι πρεπει να ειναι η Ελλαδα για τους Ελληνες.
 
Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΘΥΣΙΑ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΦΟΥ. 
 
Ο ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΦΙΚΛΟΣΟΦΙΚΗ
ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ. ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΜΕΛΟΣ
ΕΩΣΦΟΡΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ 
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ.
 
 
Με μοναδικο τροπο και με τον πιο αξιοθαυμαστο μας διδαξε ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλής τι είναι δικαιο, ηθικο, γεναιο, και αξιο τιμης.
 
 
 
Ο Αριστοκλής μας διδαξε την αρετη,την αγνοτητα, την συνυπραξη με τους αλλους ανθρώπους, και την ελευθερια με τροπο ανεπαναληπτο.
 
Οι μεγιστες πανανθρώπινες αρχες τις οποιες δημιουργησαν οι αρχαιοι Ελληνες διδαχτηκαν από τον Αριστοκλή με τροπους που ομοιοι τους δεν θα βρεθουν ποτε, από κανεναν άλλο φιλοσοφο και από άλλο λαο.
 
 
Διδαξε τα παντα ακομη και στους τομεις εργασιας. Για αυτό εγραψε στα ιερα του εργο την πολιτεια οτι ο κάθε Ελληνας θα πρεπει να εργαζεται στον τομεα οπου είναι ικανότερος ώστε να εχει οφελος η πατριδα και ο ιδιος.
 
Ο Αριστοκλης σε μια προσπαθεια να επιβιωσει η Ελλαδα από τους αλλοδαπούς εωσφοριστες του Δωδεκαθεου εφτασε να διδαξει εναντια στις ηθικες και στις φιλοσοφικες του αρχες.
 
 
Ο υπατος των φιλοσοφων o ιερος Αριστοκλης που επι πολλα ετη διδαξε στην ιεροτατη σχολη του την γεναιοτητα, την καλοσυνη, την ηθικη, την αρετη, την δικαιοσυνη, την αγαπη για την πατριδα και για το πως μπορει να είναι ενας ανθρωπος χρησιμος στην κοινωνια, ο ανθρωπος που διδαξε την αρετη με τοση τεχνη και την ομορφια αλλαζει πλεον την διδασκαλια
του για καλο του εθνους.
 
 
Τωρα ο ιδιος συνηδειτα εχει γινει ο πρωτος αρχαιος φιλόσοφος ολων των εποχων ο οποιος αλλα διδαξε και αλλα ζητουσε να κανουν οι Ελληνες για να επιβιωσουν ως εθνος.
 
Ο κορυφαιος φιλόσοφος ολων των εποχων ο Αριστοκλής ο οποιος μας διδαξε με τον πιο θαμαυστο τροπο την αρετη, την ηθικη και την αγαπη για την πατριδα, από μεγαλη αναγκη για να μην εξαφανιστεί δια παντος το Ελληνικο εθνος εκανε λοιπον κατι το μοναδικο.
 
 
Ο ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ ΠΗΓΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ 
ΚΑΙ ΗΘΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΕΣ.
 
ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ
ΚΟΣΜΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ
ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.
 
Ο Αριστοκλης θα μας διδαξει ότι ολοι οι γνήσιοι Ελληνες πρεπει να ζουνε μαζι σε κοινοβιο, να μοιράζονται τις γυναικες,και να μην παντρεύονται ποτε, για  να μην γνωριζει κανεις ποιο είναι το δικο του παιδι.
 
 
Ο Αριστοκλής με όλα αυτά που αναφερει, ζητα και διδασκει την
κοινοκτημοσυνη ολων των παιδιων και των γυναικων.
 
Αυτό το πραγμα το οποιο μας διδαξε ο υπατος των φιλοσοφων δεν συμβαινει ουτε στο ζωικο βασιλειο. Ακομη και τα ζωα γνωριζουν ποια είναι τα παιδια τους.
 
Με αυτη την προταση του ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλης επι της
ουσιας μας ζητα και μας διδασκει να γινουν οι Ελληνες κατώτεροι ακομη και από τα ζωα.

 

Τοσο θανάσιμος ηταν ο κίνδυνος για το Ελληνικο εθνος εξαιτιας των αλλοδαπων εισβολεων, για αυτο ο Αριστοκλης μας διδαξε να ζησoυμε με τροπο πολυ κατωτερο και από αυτόν με τον οποιο διαβιωνουν τα κτηνη.
 
Επισης μας διδασκει την κοινη στρατιωτικη εκπαιδευση - παιδεια για τους ανδρες και τις γυναικες. Αναφερει ότι είναι απαραιτητο οι γυναικες να εχουν την ιδια εκπαιδευση στον στρτατιωτικο τομεα με ολους τους ανδρες και το ιδιο μορφωτικο επιπεδο.
 
Όλα αυτά τα εκανε για έναν πολύ ιερο σκοπο ο Αριστοκλής, διοτι ηθελε να μας κανει πραγματικα αδερφια, να μας κανει ένα σωμα και μια ψυχη ώστε να επιβιώσουμε από τον αφανισμο που ειχε επιφερει η σκλαβια από το εωσφορικο και εβραικο δωδεκαθεο.
 
Δεν υπηρξε ποτε κανενας άλλος φιλόσοφος σε ολο τον κοσμο ο οποιος  απο αγαπη για την πατριδα του να παει εναντια στις πεποιθήσεις του την ηθικη και την φιλοσοφια με ένα και μοναδικο σκοπο την συνεχεια, την
επιβίωση του Ελληνικου εθνους.
 
Δεν ηταν ποτε δυνατον από την μια στιγμη στην άλλη να εχει γινει τοσο πολύ
 "ανήθικος" ειτε να εχει "χασει" τα λογικα του, ώστε να τα διδασκει όλα αυτά ξαφνικα και χωρις σοβαρο λογο εναντια στις ηθικες του και στις φιλοσοφικες του αρχες, ώστε να καταστρεψει τον εαυτο του και την υστεροφημια του και φυσικα να κλεισει η σχολη του.
 
 
 
Όμως κανενας μαθητης δεν εφυγε ποτε από την σχολη του Πλατωνα.
 
Αυτό διοτι ολοι οι μαθητες του γνωριζαν σχετικα με το εωσφορικο δωδεκαθεο.
 
Σε διαφορετικη περιπτωση θα εφευγαν ολοι οι μαθητες και θα εκλεινε η σχολη του Πλατωνα.
 
 
Το ιδιο συμπεριφερθηκαν και ολοι οι γνήσιοι Ελληνες, οι οποιοι ηταν διπλα στον αγιο Αριστοκλή και στις διδασκαλιες και τις προτασεις του για την εθνικη μας επιβίωση.
 
Σε καμια των περιπτώσεων οι αλλοι φιλοσοφοι και ειδικα οι σοφιστες με τους οποιους βρισκοταν σε πολυ εντονη διαμαχη ο Αριστοκλής με τον Σωκρατη,
δεν θα δεχοταν αυτην την διδσκαλια του Αριστοκλή εάν δεν ηταν ζητημα ζωης και θανατου για το Ελληνικο εθνος.  
 
 
Κυριολεκτικα δεν θα εβρισκε τοπο να σταθει ο Αριστοκλής, καθως ολοι οι Σοφιστες θα μιλουσαν δημοσιος και παρα πολύ σκληρα εναντιον του.
 
Πολύ ενδεικτικα σας αναφερω τα εργα του Αριστοκλή με τιτλους, 
Πρωταγόρας και Ιππιας οπου η διαμαχη μεταξυ φιλοσοφων - σοφιστών βρισκεται στο απογειο της.
 
Ειδικα στο εργο του Ιππιας είναι παρα πολυ μεγαλη η διαμαχη του Αριστοκλή, ο οποιος στους διαλογους με τον Σωκρατη και τον Ιππια. αναφερονται απίστευτα πραγματα για το επιπεδο του αγιου και υπατου των φιλοσοφωνν.
 
 
Μετα από όλα αυτά τα απίστευτα ο Ιππιας με μεγαλη απορια θα ρωτησει, τον Σωκρατη σχετικα με αυτα τα πολύ ανοητα πραγματα, τα οποια προκαλεσαν την απορια του Ιππια.
 
Όλα αυτά με μοναδικο σκοπο να αποδειξει ότι μονον οι φιλοσοφοι είναι ικανοι να διδαξουν τι είναι ηθικο, καλο, δικαιο. τιμιο, γεναιο, και χρηαιμο για το Ελληνικο Εθνος.
 
Ο υπατος των φιλοσοφων μισουσε τους σοφιστες για αυτό δημοσιος και μεσα απο τους διαλογους με πρωταγωνιστη τον Σωκρατη, αφεφερε ότι οι σοφιστες διαφθειρουν και καταστρεφουν ηθικα τους νεους.
 
Η αντιπαλοτητα μεταξυ φιλοσοφων και σοφιστών ηταν παρα πολύ μεγαλη.
 
Ο Αριστοκλής πρωτοστατουσε απο την πλευρα των Ελλήνων φιλοσοφων,
σε αυτην την φιλοσοφικη και ρητορικη διαμαχη. 

 

Ακομη και μικρότερης σημασιας ηθικο παραπτωμα να εκανε ο Πλατων δεν υπηρχε περιπτωση να γλυτωσει απο την οργη των σοφιστών τους οποιους κατηγορουσε ως τους χειροτερους και τους πιο ακαταλληλους για την διαπαιδαγωγηση των Ελλήνων
 

 

 
Αυτην την ιερη διδαχη την διαβασαν στην Συρια, το Κουρδισταν, το Ισραηλ, την Νορβηγια και την εφαρμοζουν με παρα πολύ μεγαλο σεβασμο.
 
 
Δυστυχως για εμας τα διδαξε ο Αριστοκλής για να επιβιώσουμε όμως οι αλλοι λαοι το εφαρμοζουν.
 
 
Κλεινοντας για πολλοστη φορα σας υπενθυμιζω ως 
ως Αγγελος Γιαννόπουλος, οτι γνήσιοι Ελληνες εθνικιστες, είναι μονον οσοι ζητουν σε καθημερινη βαση την εφαρμογη του αρθρου 120 του Ελληνικου συνταγματος την καταργηση των κομματων και την αλλαγη πολιτευματος.
 
 
Ακομη γνήσιοι Ελληνες Χριστιανοι εθνικιστες, είναι οσοι στηριζουν , ο ενας τον άλλο σε όλα τα επιπεδα, ηθικο, κοινωνικο, οικονομικο.
 
 
 
Oι γνήσιοι Ελληνες χριστιανοι εθνικιστες παντοτε πηγαινουν τα παιδια τους σε μουσικα σχολεια, στην εκκλησια, στο καταχητικο, στο αθλημα του παγκρατιου και ειναι συμφωνοι να υπηρετουν οι γυναικες στον Ελληνικο στρατο. 
 
Πανω απο ολα οι γνησιοι Ελληνες μαθαινουν στα παιδια τους την πραγματικη Ελληνικη ιστορια, διοτι ενας λαος που δεν γνωριζει την πραγματικη του ιστορια δεν εχει ουτε παρον ουτε μελλον, ουτε ηθικη-πνευματικη, πολιτικκη και στρατιωτικη δυναμη.
 
 
Επισης ολοι οι πραγματικοιοι Ελληνες-εθνικιστες
προστατευουν,ολους τους ηλικιωμένους που        πουλανε καστανα, χορτα, κουλουρια, λιβανι, σκορδα για να επιβιωσουν.  
 
Φυσικα προστατευουν παντοτε της Ελληνιδες από τους λαθρο , για να μην εχουν την τυχη της Μυρτους.
 
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΜΟΝΙΜΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ
ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ.
 
 
Ευχομαι να αναστηθεί ο Χριστος πραγματικα μεσα στις καρδιες ολων των Ελληνων, για να εχουμε δικαιωμα στην Εθνικη και ατομικη επιβίωση.
 
 
Επαναλαμβανω είναι τραγικη ειρωνια και παρα πολύ μεγαλη προσβολή προς τον Χριστο αυτην την εποχη οι σατανιστες να στηριζουν ο ενας τον άλλο σε όλα τα επίπεδα οικονομικο, ηθικο, κοινωνικο.
 
 
 
Στον αντιποδα αυτοι που δηλωνουν χριστιανοι να
αδιαφορει ο ενας για τον άλλο ,ειτε να κανει κακο ο ένας στον άλλο.

 

ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ
 
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
 
 
Μητέρα, μεγαλόψυχη στον πόνο και στη δόξα
κι αν στο κρυφό μυστήριο ζουν πάντα τα παιδιά σου
με λογισμό και μ’ όνειρο, τι χάρη έχουν τα μάτια, 
τα μάτια τούτα να σε ιδούν μες το πανέρμο δάσος, 
που ξάφνου σου τριγύρισε τ’ αθάνατα ποδάρια.
Κοίτα, με φύλλα της Λαμπρής, με φύλλα των Βαϊώνε!
Το θεϊκό σου πάτημα δεν άκουσα, δεν είδα, 
ατάραχη σαν ουρανός μ’ όλα τα κάλλη πώχει, 
που μέρη τόσα φαίνονται και μέρη `ναι κρυμμένα.
Αλλά, Θεά, δεν ημπορώ ν’ ακούσω τη φωνή σου
κι ευθύς εγώ του Ελληνικού κόσμου να τη χαρίσω;
Δόξα `χ’ η μαύρη πέτρα του και το ξερό χορτάρι  
 

Ο Απρίλης με τον Έρωτα χορεύουν και γελούνε,
Κι όσ' άνθια βγαίνουν και καρποί τόσ' άρματα σε κλειούνε.

Λευκό βουνάκι πρόβατα κινούμενο βελάζει,
Και μες στη θάλασσα βαθιά ξαναπετιέται πάλι,
Κι ολόλευκο εσύσμιξε με τ' ουρανού τα κάλλη.
Και μες στης λίμνης τα νερά, όπ' έφθασε μ' ασπούδα,
Έπαιξε με τον ίσκιο της γαλάζια πεταλούδα,
Που ευώδιασε τον ύπνο της μέσα στον άγριο κρίνο·
Το σκουληκάκι βρίσκεται σ' ώρα γλυκιά κι εκείνο.
Μάγεμα η φύσις κι όνειρο στην ομορφιά και χάρη,
Η μαύρη πέτρα ολόχρυση και το ξερό χορτάρι·
Με χίλιες βρύσες χύνεται, με χίλιες γλώσσες κραίνει·
 Όποιος πεθάνει σήμερα χίλιες φορές πεθαίνει.

Τρέμ' η ψυχή και ξαστοχά γλυκά τον εαυτό της.

  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ