Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΙΚΑΙΩΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ Ο ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΚΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ


 
 
ΠΟΡΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΡΝΙΚΕΣ ΕΩΣΦΟΡΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ.
 
ΠΩΣ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ
ΑΓΩΝΕΣ ΕΒΡΑΙΚΟΙ ;
 
ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 
ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΚΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ;
 
ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΚΑΙ
ΜΕΓΑΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ; 
 
 
Με τον ερχομο των εβραιων δωδεκαθειστων απο την Αιγυπτο αρχισε η καταστροφη καθε τι του Ελληνικου.
 
Η αρχαιοι Ολυμπιακοι αγωνες ηταν για να βελτιωνουν το σωμα, το ηθος και τοιο πνευμα. 
 
Ομως σταδιακα ολα αυτα αλλαξαν. Σημερα θα δουμε το γιατι.
 
Στα αξιωματα των αρχαιων Ελληνων υπηρχε μεταξυ αλλων η πεποιθεση οτι εχουμε μετά θάνατον ζωη, οπως μας διδαξε ο υπατος των Φιλοσοφων ο Αριστοκλης.  
 
Οσοι εφευγαν απο την ζωη ηταν ιερα προσωπα για τους αρχαιους. 
 
Οι περισσοτεροι αθλητικοι αγωνες γινονταν για να τιμηθουν καποιοι σημαντικοι αποδημησαντες.
 
 
 
Στον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο ειχαν εξεχουσα θεση οι αθλητικοι αγωνες με τους οποιους τιμουσαν ολα τα σημαντικα προσωπα τα οποια ειχαν φυγει απο την ζωη. 
 
Συνεπως οι Ολυμπιακοι αγωνες δεν ηταν καθαρα αθλητικοι αγωνες αλλα ηταν αγωνες αθλητικοι και θρησκευτικοι παραλληλα διοτι τιμουσαν τους νεκρους.
 
Ταυτοχρονα στους Ολυμπιακους αγνωννες λατρευοταν οι Αιγυπτιοι δαιμονες του εβραικου-φοινικικου δωδεκαθεου. 


 
 
Η συμμετοχη και ειδικα η νικη ενος αθλήτη στους Ολυμπιακους καθως και σε ολους τους πανελληνιους αγωνες ειχε πολυ σημαντικη αξια για αυτο οι νικητες των αγωνων και ειδικα αυτοι οι οποιοι κερδιζαν στους εβραικους-φοινικικους Ολυμπιακους αγωνες ειχαν την εκτιμηση πολλων Ελληνων ενω απολαμβαναν διαφορα προνομια. 
 
Ολες αυτες οι δοξες και οι τιμες αρχισαν σταδιακα να δημιουργουν εναν αθεμιτο ανταγωνισμο αναμεσα στις αρχαιες Ελληνικες πολεις.
 
 
Οι υπερβολες στην αθλητικη εκγυμναση με στοχο την διακριση στους αρχαιους Ολυμπιακους αγωνες, η αναξιοπρεπης συμπεριφορα, η ηθικη υποβαθμιση και η διαφθορα ειναι κατι το οποιο θα αναφερουν οι Ελληνες σοφοι στις διδασκαλιες τους. 
 
Με μοναδικο κινητρο την νικη αρκετοι αθλητες εχαναν το μετρο και δεν συνδυαζαν σωστα την αναπτυξη του σωματος και του πνευματος.
 

 
 
Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.
 
 
 
Μετα απο την εκστρατεια στην Περσια, την Αιγυπτο, και ολη την Ανατολη απο τον Ελληνα στρατηλατη τον Μεγα Αλεξανδρο οπου ο Ελληνισμος εξαπλωθηκε και διαδωθηκε εντονα σε πολλα αλλα εθνη θα εχουμε παραλληλα αναμεσα σε πολλα αλλα και την παρακμη των Ολυμπιακων αγωνων.
 
Αυτο γινοταν για ενα ακομη λογο καθως το εβραικο δωδεκαθεο ειχε επιφερει κορεσμο και πανω απο ολα πνευματικη και ηθικη καταπτωση μεσα απο τις ανθρωποθυσιες, το φαγωμα των θυσιασμενων, τις πασης φυσεως σεξουαλικες ανωμαλιες, τους ευνουχισμους των ανρδων, την καταναγκαστικη εκπορενευση ολων των γυναικων και τον θεσμο της δουλειας.  
 
Αλλωστε οι Ελληνικοι Ολυμπιακοι αγωνες μετα την εισβολη των αλλοδαπων Φοινικων απο την Αιγυπτο ,αρχισαν σταδιακα να γινονται καθαρα εβραικη υποθεση με εωσφορικες τελετες και ολα τα γνωστα.  
 
Το θρησκευτικο συναισθημα των αρχαίων Ελληνων ειχε εξασθενισει πλεον. 
 
 
 
Η χαριστικη βολη στους αγωνες δωθηκε με την κατακτηση της Ελλάδας από τους αρχαιους Ρωμαιους. 
 
 
 Για οσους δεν γνωριζουν η Ρωμαικη αυτοκρατορια ιδρυθηκε από αλλοδαπούς εωσφοριστες δωδεκαθειστες "νεοταξιτες" στην αρχαια ρωμη, στην θεση της διαλυμενης περσικης αυτοκρατοριας από τον Ελληνα Μακεδονα τον Μεγα Αλεξανδρο.
 
Ο σκοπος της δημιουργιας της ρωμαικης αυτοκρατοριας ηταν η κατακτηση της Ελλαδος, και η δημιουργια (αργοτερα) του παγκοσμιου κρατους (Pax Romana).
 
 
Aκομη οι εωσφοριστες-νεοταξιτες ηθελαν με την δημιουργια της ρωμαικης αυτοκρατοριας, να κερδισουν χρονο, ώστε να ξαναδημιουργησουν την ανατολικη εωσφορικη αυτοκρατορια την περσικη.

Οι ιδιοι οι ρωμαιοι συγκλητικοι με πολυ μεγαλη υπερηφανεια δηλωναν δημοσια οτι η αρχαια Ρωμη ειναι η νεα πορνη Βαβυλωνα. 
 
Η Αρχαια Βαβυλωνα ηταν παλαιοτερο παγκοσμιο κεντρο του εωσφορισμου.
 
 
 
Με την εισβολη των αρχαιων Ρωμαιων στην Ελλαδα ηρθε και το τελος των Ολυμπιακων αγωνων. 
 
Οι κατακτητες ρωμαιοι ως παγκοσμια υπερδυναμη (pax romana), επιθυμουσαν να εχουν  την υπεροχη εναντι των κατεκτημενων λαων και στον αθλητισμο. 
 
 
 


 
 
Ενδεικτικο ειναι οτι   η 175η Ολυμπιαδα εγινε στην αρχαια
Ρώμη την παγκοσμια πρωτευουσα.
 
Αρκετοι Ρωμαιοι Αυτοκρατορες και αξιωματουχοι ελαβαν μερος στους αγωνες.
 
 
Ο Παυσανίας μας αναφερει στα εργα του αρκετες πληροφοριες καθως ως περιηγητης πηγαινε ο ιδιος και παρακολουθουσε τους Ολυμπιακους αγωνες.
 
 
Την εποχη την οποια ζουσε ο Παυσανιας οι Ολυμπιακοι αγωνες δεν ηταν πλεον πανελληνιοι αλλα διεθνεις διοτι συμμετειχαν αθλητες απο πολλα διαφορετικα εθνη. 
 
 
 
Οι Ολυμπιακοι αγωνες της Ρωμαικης εποχης  δεν ειχαν μεσα τους τιποτε απο το αρχαιο Ελληνικο πνευμα ενω το βασικοτερο ηταν οτι δεν ηταν Ελληνικη αλλα διεθνεις αγωνες.
 
 
Ηταν αθλητικοι αγωνες στα πλαισια της εωσφορικης ρωμαικης παγκοσμιοποίησεως οπως ειναι και οι σημερινοι συγχρονοι Ολυμπιακοι αγωνες.
 
Η γελοιοποιηση του Ολυμπιακου πνευματος δεν ειχε τελειωμο εκεινη την εποχη.
 
Οι αγωνες τον καιρό εκεινο, ηταν αστειοι καθως ακομη και παρανοικοι και σεξουαλικα ανωμαλοι  εωσφοριστες αυτοκρατορες οπως για παραδειγμα ο Νερων, ο που  ελαβε 1808 στεφάνια ως νικητης των αγωνων, εκαναν τον θεσμο φαιδρο και αναξιοπιστο.
 
Αυτο το εκανε ο Νερωνας διοτι δωροδοκουσε διαφόρους αξιωματουχους κατά τον Σουετώνιο (Νέρων 22-24).
 
 
Το 393 μ.Χ, έτος της 293ης Ολυμπιαδος, ο αγιος Θεοδοσιος θα βαλει τελος στην απαραδεκτη εωσφορικη εβραικη αθλητικη διοργανωση. 
 
 
 
Ο αγιος Θεοδοσιος καταργησε επι της ουσιας κάτι που ειχε χασει αιωνες πριν το πραγματικο του ηθικο Ελληνικο νοημα και ιδεωδες.
 
 
 
Ο αρχαιος κοσμος σαπισμενος απο το εβραικο δωδεκαθεο σε αποσύνθεση ,χωρις καμια δυνατοτητα αντιστασεως.
 
Η αρχαια ρωμη εσβηνε αργα και σταθερα οπως γινοταν με τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο εξαιτιας του εβραικου-φοινικικου δωδεκαθεου. 
 
ΠΩΣ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ; 
 
 
 

Οι Ελληνες δεχομενοι πλεον τον Χριστιανισμο, εχουν αναστηθεί πνευματικα και ηθικα.
 
Αντιθετος η ρωμαικη αυτοκρατοριια, με την σειρα της σαπιζε πνευματικα, ηθικα και κατ επεκταση πολιτικα , στρατιωτικα από το εωσφορικο δωδεκαθεο , τον φοινικικο παγανισμο. 
 
 
 
 
Ολο αυτό το διαστημα που σταδιακα εσβηνε η αρχαια ρωμαικη αυτοκρατορια, ο Ελληνισμος, οι Ελληνες αναστηθηκαν πνευματικα ,ηθικα μεσω του χριστιανισμου, της ηθικης ζωης, και των χρηστων ηθων. 
 
 
 
Το κομβικο σημειο για την αλλαγη της παγκόσμιας ιστοριας είναι ο Αγιος Φλαβιος Βαλεριος Κωνσταντινος. 
 
Ο Αγιος Κωνσταντινος, ως ένα τεραστιο πολιτικο μυαλο ειδε το τελος της σχεδόν ετοιμοθάνατης ρωμαικης αυτοκρατοριας ,εξαιτιας του εωσφορικου δωδεκαθεου. 
 
 
Θελωντας να κρατησει το Ρωμαικο κρατος στην ζωη, και να μην εχει το τελος του αρχαιου Ελληνικου κοσμου, πηρε την ιστορικη αποφαση να παραδωσει την διοικηση του Ρωμαικου κρατους στους αναγεννημενους από τον Χριστο και τον Πλατωνα Ελληνες.
 
Ηξερε πολύ καλα ο Αγιος Κωνσταντινος ότι μονον με αυτον τον τροπο θα ανανεωσει, σε πνευματικο , ηθικο, πολιτικο, στρατιωτικο, κοινωνικο επιπεδο το ετοιμοθανατο ρωμαικο κρατος. 
 
Επειτα ειχε το παράδειγμα των αρχαιων Ελλήνων οι οποιοι, σαπισαν ηθικα, πνευματικα από το δαιμονικο δωδεκαθεο, την σεξουαλικη διαφθορα (ανωμαλια), η οποια αποτελει αναποσπαστο "θρησκευτικο" λατρευτικο τυπικο των Εωσφοριστών από την πρωτη φορα που λατρεψαν τον Εωσφορο ως 'θεο" τους, στον πλανητη γη.
 
Για αυτους τους λογους οι αρχαιοι Ελληνες δεν μπορεσαν να αντιταξουν καμια απολυτως αντισταση εναντια στους Ρωμαιους κατακτητες, και επεσαν κατ ουσιαν αμαχητί.
 
 
 Οι Αρχαιοι Ελληνες, και oi αρχαιοι ρωμαιοι βρεθηκαν ακριβως στην ιδια κατασταση, εξαιτιας του δωδεκαθεου.
 

Στην ιδια λοιπον ακριβως κατασταση βρεθηκαν και οι προγονοι μας οι αρχαιοι Ελληνες κασι οι αρχαιοι ρωμαιοι εξαιτιας του Αιγυπτιακου εβραικου δωδεκαθεου. 
 
Ομως με το που γνωρισαν τον Χριστιανισμο αμεσως αλλαξαν τα δεδομενα για το εθνος μας. 
 
Το βασικο σημειο ηταν οταν η πλειοψηφια των Ελληνων εγκατελειψε το εωσφορικο φοινικικο δωδεκαθεο για να ασπαστει τον μοναδικο αληθινο θεο-δημιουργο.
 
Τον αληθινο θεο δημιουργο τον αναγνωριζαν και τον  διδασκαν ολοι οι Ελληνες φιλοσοφοι με προεξεχων τον Υπατο των φιλοσοφων τον Αριστοκλη.  
 
Το Ελληνικο εθνος μετα την εισβολη των σκλαβων απο την Αιγυπτο οι οποιοι ηταν σημιτικης καταγωγης αρχισε να οδηγειται αργα και σταθερα προς τον αφανισμο. 
 
Αυτο διοτι επεβαλλαν το εωσφορικο δωδεκαθεο καθως και πασης φυσεως τρελα ανωμαλια και καταστροφη. 
 
Μεσα απο την απιστευτη σεξουαλικη διαφθορα της ανθρωποθυσιες και τον θεσμο των δουλων το Ελληνικο εθνος δεν ειχε καμια ελπιδα επιβιωσεως.
 
Εκτος απο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους και ενα μικρο κομματι γνησιων Ελληνων η μεγαλη πλειοψηφια ακολουθουσε τον εωσφορισμο και το ξενοφερτο απο την Αιγυπτο δωδεκαθεο.
 
Οι συνεπειες του εωσφορισμου ηταν να σαπισει ηθικα και πνευματικα ο αρχαιος Ελληνικος κοσμος με αποτελεσμα να ακολουθησει η πολιτικη, η στρατιωτικη και φυσικα η κοινωνικη διαλυση του Ελληνικου εθνους. 
 
Εκτος απο τα προαναφερομενα οι φοινικες εωσφοριστες απο την Αιγυπτο προκαλεσαν τρομερους εμφυλιους σπαραγμους μεταξυ των αρχαιων Ελληνικων πολεων.  
 
Οταν θα ερθουν οι εωσφοριστες-νεοταξιτες οι ρωμαιοι να κατακτησουν την Ελλαδα θα βρουν τους Ελληνες εντελως αδυναμους, σε αθλια κατασταση χωρις να ειναι σε θεση να ανισταθουν και να υπερασπιτουν την πατριδα τους.
 
Ουδεποτε ειχε βρεθει το Ελληνικο εθνος σε παρομοια κατασταση απο την ημερα την οποια ειχε δημιουργηθει.
 
Μονον δυο φορες εχει γινει αυτο απο καταβολης κοσμου κατα την αρχαια εποχη αλλα και την συχρονη στην οποια ζουμε εμεις σημερα.
 
Χωρις καμια απολυτως αντισταση οι ρωμαιοι κατεκτησαν την αρχαια Ελλαδα. 
 
Οτι δεν επετυχαν οι φοινικες δωδεκαθειστες με  την περσικη αυτοκρατορια την Εσθηρ και τον Μαρδοχαιο, το κατορθωσαν με το νεο τους δημιουργημα την ρωμαικη αυτοκρατορια. 
 
  
Εντουτοις σχεδον απο την ημερα κατακτησεως του Ελληνικου εθνους θα αρχισει και η αντιστροφη μετρηση για τους αρχαιοιυς ρωμαιους. 
 
Η ρωμαικη αυτοκρατορια αποσυντιθεται αργα και σταθερα οπως ειχε γινει προηγουμενος με τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο.   
 
 
Ειναι γεγονος οτι η ανασταση Ελληνικου εθνους εγινε 
με τον ερχομο ομως του Χριστου και τις διδασκαλιες των αποστολων, οι Ελληνες θα ασπαστουν τον χριστιανισμο και θα αναστηθουν ηθικα, πενυματικα και  στην συνεχεια σε ολους τους τομεις.  
 
 
Οταν στην θεση του εωσφορικου εβραικου δωδεκαθεου
πηρε ο Χριστιανισμός, αλλαξε η παγκοσμια ιστορια και σωθηκε ο πλανητης και ενα μερος των ανθρωπων απο τον ολοκληρωτικο αφανισμο.
 
Επανερχομενος στους εβραικους Ολυμπικακους αγωνες
αυτοι δεν ηταν μονον αθλητικοι αγωνες αλλα ηταν πανω απο ολα σατανιστικοι, με αγωνιστικες ιεροπραξιες και τελετουργιες παγανιστικες. 
 
 
Ενας ακομη παρα πολυ σημαντικος λογος για τον οποιο καταργησε ο Αγιος Θεοδοσιος τους εβραικους ολυμπιακους αγωνες ειναι οτι οι γυναικες ειχαν δικαιωμα να παρακολουθουν τους πορνικους παγανιστικους αγωνες με αποτελσμα να οδηγουνται στην σεξουαλικη διαφθορα και τον εωσφορισμο.
 
Επειδη ειχαν δικαιωμα να παρακολουθουν οι γυναικες τους αγωνες επι τουτου δεν επιτρεποταν να αγωνιζονται ντυμενοι οι ανδρες αθλητες.
 
 
Οι μοναδικες γυναικες οι οποιες ειχαν δικαωμα να παρακολουθουν τους γυμνικους αγωνες μεσα στο σταδιο της αρχαιας Ολυμπιας ηταν οι οι μαυρες μαγισσες,οι ιερειες της εβραικης-Αιγυπτιακης θεας Δημητρας-Ισιδος. (1)
 
 
 
 
Σχετικα με την απαγορευση της συμμετοχης των γυναικων στους Ολυμπιακους αγωνες υπηρχαν ειδικες διαταξεις οπως μας αναφερει ο Παυσανιας. 
 
 
Η ποινη για οσες γυνναικες θα παρακολουθουσαν παρανομα τους αγωνες θα ηταν να τις πεταξξουν απο τον Τυπαιον ορος και να τις σκοτωσουν (Παυσανιας V 6.7).
 
Εντουτοις υπηρχαν καποιες κατηγοριες γυναικων στις οποιες επιτρεποταν να συμμετεχουν και να παρακολουθουν τους εβραικους Ολυμπιακους αγωνες.
 
Αυτες ηταν οι Ελληνιδες παρθενες και οι ανυπαντρες οι οποιες 
συμμετειχαν και στις εωσφορικες εβραικες τελετες στις οποιες γινοταν καθε σεξουαλικη ανωμαλια και διαστροφη (Παυσανιας V 13.9) και (Παυσανιας VI 20.9).  
 
Aκομη ο Παυσανιας μας αναφερει οτι απο ολα τα εβραικα ολυμπιακα αγωνισματα 
οι γυναικες ειχαν δικαιωμα συμμετοχης μονον στους Ιππικους αγωνες.  
 
Η επιλογη των αγνων Ελληνιδων γυναικων απο τους εβραιους ιερεις του δωδεκαθεου γινοταν σκοπιμα με μοναδικο στοχο να αυξανεται η δαιμονολατρεια, η σεξουαλικη διαφθορα, η ανομια και η αταξια ωστε να επελθει η πνευματικη,  η ηθικη καταπτωση για να επακολυθησει η πολιτικη, η στρατιωτικη και η κοινωνικη καταρρευση του Ελληνικου εθνους.
 
 
 
 
Η ενεργεια του Αγιου Θεοδοσιου να καταργησει τους εβραικους ολυμπιακους αγωνες ειναι μια πραξη υπερμετρης αγαπης προς τον  αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο τον οποιο αγαπουσε και υποστηριζε παρα πολυ και δεν αντεχε να βλεπει τον εξευτελισμο του.
 
Πανω απο ολα ομως η ενεργεια του αυτη αποσκοπουσε στην προστασια του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους.
 
 
 
OI ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΕΖΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ.
 
 
Την εποχη του αγιου Θεοδοσιου εζησαν οι 5 μεγαλυτεροι Ελληνες νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι του μεσαιωνα. 
 
Αυτοι ηταν ηταν ο μεγας Βασιλειος, ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος, ο αγιος Γρηγοριος Νυσσης και η φιλοχριστιανη Αλεξανδρινη φιλοσοφος η Υπατια. 
 
Την εποχη εκεινη και οι πεντε τεραστιοι νεοπλατωνικοι διδασκουν τον Αριστοκλη εχοντας παντοτε την αμεριστη υποστιριξη του αυτοκρατορα του μεγα Θεοδοσιου.
 
Ο Θεοδοσιος γνωριζει προσωπικα καποιους απο τους φιλοσοφους, τους αγιους ιεραρχες και τους στηριζει στο επιστημονικο τους εργο το οποιο δεν ηταν αλλο απο την ενσωματωση ολοκληρης της Πλατωνικης διδασκαλιας στον Χριστιανισμο. 
   
 
 
 
 
Με την ολοκληρωση αυτου του μοναδικου στο ειδος του για τα παγκοσμια χρονικα φιλοσοφικου και πολυ ανεκτιμητου πνευματικου εργου καθως οι Ιεαραρχες μετετρεψαν τον ιουδαικο χριστιανισμο σε καθαρα Ελληνικο, για αυτο αμεσως ο Αγιος-Μεγας Θεοδοσιος τον Μαιο του 381 μ.χ. θα ανακηρυξει τον Ελληνικο πλεον χριστιανισμο σε επισημη θρησκεια της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
 
 
 
 
 
Εαν ο αγιος Θεοδοσιος ηταν εναντια στον Ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο δεν θα επετρεπε ποτε και σε καμια περιπτωση την ενσωματωση αυτουσιας της διδασκαλιας του Αριστοκλη στην χριστιανικη θρησκεια.
 
Ακομη αμεσα ο αυτοκρατορας Θεοδοσιος θα τιμωρουσε τους τρεις ιεραρχες και θα τους αφαιρουσε ολα τα εκκλησιαστικα τους αξιωματα.  
 
Φυσικα θα απαγορευε την διδασκαλια του Πλατωνα και στους αγιους ιεραρχες στην φιλοχριστιανη Υπατια αλλα και σε ολους τους υπολοιπους φιλοσοφους. 
 
Αυτο ομως ειναι κατι το οποιο δεν το εκανε ποτε ο Αγιος Θεοδοσιος.
 
Μεταξυ αλλων θα εκλεινε και ολες τις φιλοσοφικες σχολες.
 
Ο αγιος Θεοδοσιος εδωσε Ελληνοχριστιανικη παιδεια στα παιδια του και αυτα με την σειρα τους στα δικα τους παιδια με αποτελεσμα να ανοιξει ο δρομος στην Ελληνιδα αγια Ευδοκια-Αθηναιδα να εξελιξει και να επανιδρυση την ανωταση φιλοσοφικη πανεπιστημιακη σχολη της πολης-Κωνσταντινουπολεως.
 
 
Το σωτηριο ετος 425 μ.χ. με  διαταγμα του Θεσοδοσιου του β αναβαθμιζεται και επανιδρυεται η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της πολης κατοπιν επιθυμιας της αγιας αυτοκρατειρας Ευδοκιας-Αθηναιδας.

 

 
Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 
 
 
Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 
 
 
 
 
Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασει στην κορυφη του κοσμου το Εθνος, για αυτο και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   
 
 
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
 
 
Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 
Το σημαντικο ειναι να συνυπαρχουν ειρηνικα ολοι οι λαοι του πλανητη. 
 
Για αυτο παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
Τι θα πρεπει να κανουν οι Ελληνες όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο μας ;
 
Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως
  
 
;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου κρατους.
 
Από ολους τους προαναφερομενους εξαιρειται,
ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων  μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και          μηδεν αγαν.  
 
Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-σημιτες που απο μονοθειστες της Π.διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους Σημιτες. 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των Σημιτων. 
(1) ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ 
 
Οι μεγαλυτεροι Ελληνες σοφοι και επιστημονες εχουν κανει αναφορες για το ξενοφεερτο δωδεκαθεο απο την Αιγυπτο. Μεταξυ αυτων ηταν οι Αριστοκλης, Ηροδοτος, Ισοκρατης, Εκαταιος κλπ.
 
 
Τιμη και δοξα σε ολους τους αρχαιους Ελληνες (φιλοσοφους, σοφιστες) που δεν φοβηθηκαν τους σκλαβους σημιτικης, αιγυπτιοχεμιτικης καταγωγης που κατελαβαν την Ελλαδα, για αυτό εγραψαν για αυτους και το δαιμονικο δωδεκαθεο που μας εφεραν, παρα τις εξοριες, τις θανατικες ποινες με κωνειο, το κλεισιμο των φιλοσοφικων σχολων, το καψιμο των βιβλιων τους.
 
Μονον στην αρχαια Αθηνα θανατωθηκαν και εξοριστηκαν πανω από 500 Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, επιστήμονες διοτι καταδικαζαν το  εωσφορικο δωδεκαθεο. 
 
 
Ολοι οι μεγαλοι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες διδαξαν ότι το δωδεκαθεο δεν είναι μονον δαιμονικο, αλλά ταυτόχρονα είναι αστειο και αναξιο του κορυφαιου πολιτισμου στον κοσμο, ο οποιος είναι ο Ελληνικος. 
 
Στο εργο του Πλατωνα με την επωνυμια Τιμαιος, καταλαβα ότι γεωμετρια σε τοσο υψηλο επιστημονικο επιπεδο δεν ειχε ξαναγραφτει παγκοσμίως. Τοτε για πρωτη φορα στην ζωη μου δημιουργηθηκε η εξης απορια: 
 
 
Πως ηταν δυνατον οι Αρχαιοι προγονοι, οι οποιοι δημιουργησαν τις επιστημες, τις εξελιξαν, εγραψαν όλα αυτά, τα αριστουργήματα, που κανενα εθνος δεν μπορει να δημιουργησει, ταυτόχρονα να πιστευουν σε δωδεκα ανυπαρκτους, δαιμονικούς, ανωμαλους, αιμομίκτες,"θεους"; 
 
 
Ηταν αδυνατον  οι μεγιστοι του πλανητη γη να πιστευουν σε ανθρωποθυσιες, σε φαγωμα των θυσιασμένων, σε θυσιες ζωων, σε ευνουχισμο νεων αγοριων, σε εκπορνευση κοριτσιων, σε "λιτανειες" ομοιοματων του ανδρικου γεννητικου οργανου, και σε απίστευτες σεξουαλικες ανωμαλίες.
 
 
Εκτος από τον Πλατωνα εχουμε αναφορες από τον Ηρόδοτος στο εργο του Ευτερπη, και στον Ισοκράτη, στα εργα του Ελένης εγκωμιον, Πανηγυρικος, Παναθηναικος.
 
 
 
Ο  ΙΕΡΟΣ ΠΛΑΤΩΝ

Οι Ελληνες είναι αυτοχθονες και δεν μπορουν να τους διοικουν λαθροεπηλιδες. Για αυτό και ο Ιερος Πλατων, στον Μενεξενο ,εγραψε ότι εμεις οι γνήσιοι Ελληνες , δεν ειμαστε βαρβαρομικτοι, δεν ειμαστε ουτε Καδμοι, ουτε Δαναοι, ουτε Πελοπες , ουτε Αιγυπτοι. 
 
 
 
Για αυτό το μισος μας αυξάνεται εναντιον ολων αυτων των αλλοδαπών, οι οποιοι ερχονται συνεχεια , στην αρχαια Αθηνα.
 
 
 
 Ο Πλατωνας αν και γνωριζε τον θεσμο της φιλοξενιας και ότι ο φιλοξενούμενος είναι ιερο προσωπο, εντουτοις διοτι στην περιπτωση αυτή είχαμε μαζικη εισβολή λαθροεισβολεων ,για αυτό μιλα με τοσο μισος εναντιον των αλλοδαπών κατακτητών.
 

Ο ΜΕΓΑΣ ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ;


Εξαιτίας αυτης της νικηφόρου εκστρατείας των Ελλήνων στην Τροία, επήλθε τόσο μεγάλη μεταβολή, ώστε ενώ προηγουμένως οι βάρβαροι, που ζούσαν δυστυχισμένοι στους τόπους τους, και ο Δαναός, αφού έφυγε από την Αίγυπτο, κατέλαβε το Άργος, ο Κάδμος ο Σιδώνιος έγινε βασιλιάς της Θήβας, οι Κάρες αποίκησαν τα νησιά και ο Πέλοπας κυρίευσε την Πελοπόνησο, οι μετά από αυτού του πολέμου, το γένος μας γνώρισε τόση ακμή ώστε κατάφερε να αφαιρέσει από τους βάρβαρους μεγάλες πόλεις και τεράστιες εδαφικές εκτάσεις (Ισοκράτης Ελένης εγκώμιο 68 – 69).
 
 
 
 
Ολοι αυτοι οι τεράστιοι προγονοι μας γραφουν για τους σκλαβους σημιτικης, χεμιτικης καταγωγης κλπ που εφυγαν απο την Αιγυπτο και ηρθαν στην Ελλαδα. 
 
 
 
Οι Σκλαβοι αυτοι με αρχηγούς τους Καδμο, Πελοπα, Δαναο, Λυγκεα, Αιγυπτο, κλπ κατελαβαν δια των οπλων την Στερεα Ελλαδα, Πελοποννησο, και επεβαλαν το δαιμονικο δωδεκαθεο, το οποιο ειχαν ως "Θρησκεια" στην Αιγυπτο, οπου ηταν σκλαβοι. (2)
 
 
 Αυτοι λοιπον οι σκλαβοι καταφεραν δια της βιας και της απατης να επιβαλλουν το δαιμονικο δωδεκαθεο στον αγραμματο Ελληνικο λαο της εποχης εκεινης. 
 
 
Οι Ελληνες φιλοσοφοι  σοφιστες, ποιητες, ιστορικοι δεν δεχτηκαν ποτε αυτην την
ξενοφερτη δαιμονικη και αστεια θρησκεια από την Αιγυπτο ως κατι σοβαρο. 
 
 
Αλλωστε αυτό ηταν αδυνατον να συμβει καθως η φαιδροτητα του δωδεκαθεου ξεπερασε κάθε οριο. Ενδεικτικα σας αναφερω ότι στην αρχαια Αιγυπτο εκαναν ειδικες τελετες μαυρης μαγειας σε σφαγμενα βοδια.
 
Μετα επαιρναν τα κεφαλια των βοδιων στα οποια εδιναν ειδικες καταρες, ενω εν συνεχεια πηγαιναν στην αρχαια αγορα της Αιγυπτου και εάν δεν εβρισκαν Ελληνες να τα πουλησουν τοτε τα πετουσαν στον ποταμο, εβριζαν και εφευγαν απογοητευμενοι. 
 
Ακομη απαγορευαν οι σατανιστες Αιγύπτιοι τους υπολοιπους να τρωνε από πηρουνια Ελληνων, να φιλουν Ελληνιδες, Ελληνες στο στομα. 
 
 
Eννοείται ότι οι αρχαιοι αιγυπτιοι εκαναν και περιτομη μεταξυ αλλων. 
 
Στο β βιβλιο του με την επωνυμια Ευτερπη, ο Ηροδοτος είναι πολύ περιγραφικος σχετικα με την προελευση του δαιμονικου δωδεκαθεου που μας το εφεραν από την Αιγυπτο. Πολύ αστεια ειναι η περιγραφή των αλλοδαπών γυναικων, οι οποιες ηταν ιέρειες στο δαιμονικο μαντειο της Δωδωνης. 
 
 
Οι βαρβαρες αυτές ιέρειες μιλουσαν μια πόλυ ασχημη βαρβαρικη διαλεκτο, που εμοιζε με διαλεκτο πουλιων. Για αυτό τον λογο της αποκαλουσαν οι ντοπιοι περιστερες.
 
Οταν καποτε η μια από αυτές τις δαιμονικες ιέρειες, μιλησε με μια πιο ηπια διαλεκτο, τοτε ειπαν οι ντοπιοι κατοικοι της Ηπειρου, οτι η περιστερα μιλησε με ανθρωπινη λαλια. Φυσικα οι αλλοδαπες σκλαβες ηταν μελαμψες.
 
 
 Ο Παυσανίας στο εργο του Αρκαδικα μας αναφερει ότι οι σατανιστες ιερεις του Λυκαιου Διος εκαναν τελετες μαυρης μαγειας όπως οι σημερινοι ζουλου, και ινδιάνοι, για να ερθει βροχη σε περιοδους ξηρασίας. 
 
 
Οσο για τα περιβοητα δαιμονικα Ελευσινια "μυστηρια", η κατασταση καταντα τελειως αστεια, καθως η "θεα" Ισιδα αναζήτα στα περατα της γης το κομενο μοριο του Οσιρι. Ο Οσιρις ηταν αδερφος και ταυτόχρονα εραστης της Ισιδας. Την Ισιδα όμως ηθελε για ερωμενη ο άλλος της αδερφος και αδερφος του οσιρι, ο σηθ(Τυφωνας).
 
 
Ο Σηθ ζηλευε ότι τα αλλα δυο αδερφια του ηταν εραστες, για αυτό σκοτωσε τον Οσιρι, για να γινει εκεινος εραστης της Ισιδας.
 
Η δαιμονικη θεα Ισιδα όμως με τελετες μαυρης μαγειας μπορεσε να ενωσει τα διαμελισμένα κομματια του εραστη-αδερφου της. 
 
 
Όμως της ελειπε όμως το πιο βασικο για εκεινη το μοριο. Τοτε αρχισε να το αναζήτα σε ολη την γη. Η αναζητηση αυτή είναι η βαση των Ελευσίνιων "μυστηριων". 
 
 
Την Ισιδα , την δαιμονικη θεα από την Αιγυπτο της αλλαξαν το ονομα, όπως εκαναν με ολους τους δαιμονικούς θεους, και την ονομασαν Δημητρα. Ηρόδοτος β Βιβλιο Ευτερπη. 
 
 
Το μισο Β βιβλιο του Ηροδοτου εχει απίστευτες λεπτομέρειες σχετικα με την προελευση του δωδεκαθεου από την αιγυπτο.
 
 
 
 Η αποθεωση σχετικα με την ηθικη και πνευματικη εξαθλιωση που επεφερε το δωδεκαθεο ερχεται όταν οι αρχαιοι Αθηναιοι καλουν τον μαυρο μαγο ονοματι Επιμενιδη να τους γλυτωσει από το Κυκλωνειο αγος. 
 
Δηλαδη να διωξει με μαγικα την τρομερη αυτή ασθενεια. Ματαια προσπαθουσε ο επιστημονας Ιατρος Ιπποκράτης να εξηγησει οτι η αρρωστια είναι φυσικο αιτιο, και ότι μονον εκεινος μπορουσε να την θεραπευσει ως Ιατρος. 
 
 
 
Παραλληλα τους ελεγε ο Μεγιστος Ιπποκράτης ότι δεν είναι σοβαρος τροπος θεραπειας αυτος με μαυρη μαγεια κλπ. 
 
Όμως ο αγραμματος και εξαθλιωμένος οχλος της αρχαιας Αθηνας δεν ηταν σε θεση να καταλαβει τι ελεγε ο Ιπποκράτη.
 
 
 
 

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ