ΠΟΤΕ ΕΔΡΑΙΩΘΗΚΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΒΡΑΙΚΗ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ;-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΟΤΕ ΕΔΡΑΙΩΘΗΚΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΒΡΑΙΚΗ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ;-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν ειναι λιγοι οι  Ελληνες οι οποιοι δεν γνωριζουν τι συμβαινει με τους προδοτες πολιτικους. 


 
 
Οι προδοτες πολιτικοι υπαρχουν στην Ελλαδα απο την αρχαιοτητα. 
 
Απα τα αρχαια χρονια μεχρι και σημερα ειναι παντοτε οι ιδιοι αλλοδαποι οι οποιοι προκαλουν τρομερες εθνικες καταστροφες.
 
 Από το 1519 π.χ., με τον ερχομο των αλλοδαπών σκλαβων από την Αιγυπτο, οι
οποιοι επεβαλαν δια της βιας το εωσφορικο δωδεκαθεο, ξεκινα αμεσως η αντιστροφη μετρηση, για την καταστροφή του αρχαιου Ελληνικου κοσμου και εν συνεχεια ολα αυτα τα τρομερα δεινα τα οποια ζουμε μεχρι και σημερα. 
 
Διαβαστε σχετικα Ηροδοτο (β βιβλιο Ευτερπη), τον Μενεξενο του Πλατωνα
και τον Ισοκρατη στο εγο του Ελληνες εγκωμιον. 
 
Οι Σκλαβοι αυτοι με αρχηγούς τους Καδμο, Πελοπα, Δαναο, Λυγκεα, Αιγυπτο, κλπ κατελαβαν δια των οπλων την Στερεα Ελλαδα, Πελοποννησο, και επεβαλαν το δαιμονικο δωδεκαθεο, το οποιο ειχαν ως "Θρησκεια" στην Αιγυπτο, οπου ηταν σκλαβοι.
 
Οι αλλοδαποι σκλαβοι καταφεραν δια της βιας και της απατης να επιβαλλουν το δαιμονικο δωδεκαθεο στον αγραμματο Ελληνικο λαο της εποχης εκεινης. 
 
 
Οι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες δεν δεχτηκαν ποτε αυτην την ξενοφερτη δαιμονικη και αστεια θρησκεια από την Αιγυπτο ως κατι σοβαρο. 
 
 
 Μονον στην αρχαια Αθηνα θανατωθηκαν και εξοριστηκαν πανω από 500 Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, επιστήμονες, διοτι καταδικαζαν το ξενοφερτο εωσφορικο δωδεκαθεο.


 
 
 
Ολοι οι μεγαλοι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες διδαξαν ότι το δωδεκαθεο δεν είναι μονον δαιμονικο, αλλά ταυτόχρονα είναι αστειο και αναξιο του κορυφαιου πολιτισμου στον κοσμο, ο οποιος είναι ο Ελληνικος. 
 
 
 
 
Ο  ΙΕΡΟΣ ΠΛΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ.
 
 
ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ Ο ΥΠΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 
ΛΑΘΡΕΙΣΒ0ΟΛΕΙΣ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ ;
 
O Υπατος των Φιλοσοφων μας διδαξε μεταξυ πολλων αλλων οτι οι Ελληνες είναι αυτοχθονες και δεν μπορουν να τους διοικουν λαθροεπηλιδες. 
 
 
 
Για αυτό και ο Ιερος Πλατων, στον Μενεξενο ,εγραψε ότι εμεις οι γνήσιοι Ελληνες , δεν ειμαστε βαρβαρομικτοι, δεν ειμαστε ουτε Καδμοι, ουτε Δαναοι, ουτε Πελοπες , ουτε Αιγυπτοι. 
 
 
 
Για αυτό το μισος μας αυξάνεται εναντιον ολων αυτων των αλλοδαπών, οι οποιοι ερχονται συνεχεια , στην αρχαια Αθηνα.
 
 
 
 Ο Πλατωνας αν και γνωριζε τον θεσμο της φιλοξενιας και ότι ο φιλοξενούμενος είναι ιερο προσωπο, εντουτοις διοτι στην περιπτωση αυτή είχαμε μαζικη εισβολή λαθροεισβολεων ,για αυτό μιλα με τοσο μισος εναντιον των αλλοδαπών κατακτητών.
 
 
 
Ο ΜΕΓΑΣ ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ;


Εξαιτίας αυτης της νικηφόρου εκστρατείας των Ελλήνων στην Τροία, επήλθε τόσο μεγάλη μεταβολή, ώστε ενώ προηγουμένως οι βάρβαροι, που ζούσαν δυστυχισμένοι στους τόπους τους, και ο Δαναός, αφού έφυγε από την Αίγυπτο, κατέλαβε το Άργος, ο Κάδμος ο Σιδώνιος έγινε βασιλιάς της Θήβας, οι Κάρες αποίκησαν τα νησιά και ο Πέλοπας κυρίευσε την Πελοπόνησο, οι μετά από αυτού του πολέμου, το γένος μας γνώρισε τόση
 ακμή ώστε κατάφερε να αφαιρέσει από τους βάρβαρους μεγάλες πόλεις και τεράστιες εδαφικές εκτάσεις (Ισοκράτης Ελένης εγκώμιο 68 – 69).
 
 
 
Εκτος απο το να επιβαλλουν τον εωσφορισμο στην αρχαια Ελλαδα, οι φοινικες, οι σκλαβοι απο την Αιγυπτο
ειχαν καταλαβει και διαφορες σημαντικες πολιτικες θεσεις στις αρχαιες Ελληνικες πολεις κρατη.
 
Το αποτελεσμα ηταν μονιμα το ιδιο καθως προκαλουσαν φοβερες εθνικες τραγωδιες.
 
Οι αλλοδαποι πρωην σκλαβοι απο την Αιγυπτο ειχαν καταλαβει πλεον τα πιο ισχυρα ιερατικα αξιωματα και ταυτοχρονα σημαντικες πολιτικες θεσεις ωστε να ασκουν οχι μονον την θρησκευτικη εξουσια αλλα και σε ενα σημαντικο βαθμο την πολιτικη εξουσια.
 
Οποιος Ελληνας πολιτικος- στρατιωτικος δεν εκτελουσε τις ανθελληνικες εντολες τους τον καταδικαζαν σε εξορια
η σε θανατο, σε δημευση της περιουσιας του και σε αδικο δημοσιο εξευτελισμο. 
 
 
Επισης οι ιδιοι προκαλουσαν ολους τους εμφυλιους πολεμους αναμεσα στις αρχαιες Ελληνικες πολεις κρατη.
 
Ακομη  οπως ηταν φυσικο ειχαν παντοτε προδοτικη σταση στους περσικους πολεμους. 
 
 
ΠΕΡΣΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΚΛΑΣΙΚΗ ΕΠΟΧΗ.
 
 
Σε κάθε πολεμο που γινοταν εναντια στους περσες εδιναν αποτρεπτικούς χρησμούς στους Ελληνες να μην πολεμησουν τους περσες, οι οποιοι ηταν ομοθρησκοι τους, Ενδεικτικος είναι ο χρησμος της εβραίας Αριστονικης η οποια προδοτικα ειπε στους Ελληνες :


Τι κάθεσθε ταλαιπωροι, φυγετε στα περατα της γης, εγκαταλειψτε τις οικιες σας και την ακροπολη σας. Ο ερχομενος απο την Ασια αρης θα καταστρεψει τα παντα, και οχι μονον τα δικα σας τειχη, αλλα και τα τειχη των αλλων πολεων θα απολεσθουν.


Φύγετε λοιπόν από το οχυρό σας, έστω και αν αυτό γεμίζει θλίψη τις ψυχές σας» (Κ. Παπαρηγόπουλου Ιστορια Γ΄, σελ. 94 και Ηρόδοτος-VII,140).


Τους ιδιους χρησμούς η εβραια Αριστονικη έδωσε και σε άλλες πολεις όπως στους Αργείους και Κρήτες στους οποιους ειπε να τηρήσουν ουδετεροτητα απέναντι στον πολεμο Περσών–Ελλήνων και να υποταχθούν στους σατανιστες βάρβαρους ασιάτες εισβολείς (Ηρόδοτος .VII,148-169).
 

Όταν οι Ελληνες αρχηγοι δεν δεχοταν αυτους τους χρησμούς, και για αυτό ηθελαν να πολεμησουν τοτε εδιναν νεους χρησμούς παγιδες.


ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΔΑΞΑΣ Ο ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ


ΤΑ ΞΥΛΙΝΑ ΤΕΙΧΗ ΘΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
ΟΜΩΣ Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΗΞΕΡΕ
ΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΚΟΥ ΜΑΝΤΕΙΟΥ,
ΟΤΙ ΕΑΝ ΕΚΑΝΑΝ ΞΥΛΙΝΑ ΤΕΙΧΗ ΘΑ ΤΟΥΣ
ΕΚΑΙΓΑΝ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΟΙ ΠΕΡΣΕΣ ΜΕΣΑ
ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.

​Ο Ελληνας Θεμιστοκλής γινεται ο πρωτος ο οποιος αποφευγει με πολύ μεγαλη δεξιοτεχνια την θανασιμη εβραικη παγιδα-χρησμο από τους Δελφους. Ο Θεμιστοκλής επεισε τους υπολοιπους ότι ο δαιμονικος εβραικος χρησμος δεν ελεγε να κανουν ξυλινα τειχη , αλλα αυτό που ζητουσε ηταν να γινουν ξυλινα πλοα ώστε να γινει ναυμαχια.
 
Με αυτόν τον τροπο γλυτωσε ολους τους Ελληνες ο Θεμιστοκλής , καθως σε περιπτωση που εκαναν ξυλινα τειχη γυρω από την αρχαια Αθηνα θα τους ειχαν καψει ολους ζωντανούς οι περσες.​




Της περισσοτερες δυσκολιες από τις εβραικες παγιδες του μαντειου των δελφων τις αντιμετωπισε ο στρατηγος Παυσανίας.
 
 
 Μετα από τον τελειο χειρισμο από τον Θεμιστοκλή στην Σαλαμινα, οι εβραιοι μαυροι μαγοι εμφανιστηκαν πολύ πιο οργανωμένοι στις Πλαταιες.



​​Στις Πλαταιες οι εβραιοι εωσφοριατες των Δελφων απαγορευαν μεσω των δαιμονικων χρησμων στους Ελληνες να πολεμησουν. 
 
 
Ουτε να αμυνθουν δεν τους επτρεπαν για να μην προσβληθεί ο Εβραιος δαιμονας Απολλων,


Ειχαν περασει πλεον αρκετες ημερες οπου οι Ελληνες παρεμειναν
παθητικοι-θεατες στον ιδιο τους τον θανατο.
 
 
Οι Ελληνες στρατιώτες τραυματιζοταν από τους Περσες χωρις να εχουν το δικαιωμα να αμυνθουν , ενώ ταυτόχρονα εξαιτιας της παρατεταμένης απραξιας τελειωναν τα τροφιμα και το νερο. 
 
 

​​Εκεινη ακριβως την χρονικη στιγμη ερχεται το τελειωτικο χτυπημα στους Ελληνες με έναν ακομη "χρησμο" από την εβραικη σφηκοφωλιά των Δελφων.
 
 
 
 Ο νεος ψευδοχρησμος ελεγε ότι οι Αθηναιοι εάν θελουν να νικησουν τους περσες, θα πρεπει να εγκαταλειψουν της Πλαταιες και να πολεμησουν στην Αττικη, διοτι εκει υπαρχει ναος της Ισιαδας -Δημητρας της εωσφορικης θεας από την Αιγυπτο. 




Ο Ελληνας στρατηγος Παυσανίας με το επιτελειο του ειδε τον θανασιμο κίνδυνο, και την ολοκληρωτικη καταστροφή.
 
 
Για αυτό σκεφτηκε όπως ο Θεμιστοκλής και σε συνεννοηση με το επιτελειο του εβαλαν τους Πλαταιεις να παραχωρησουν τα εδάφη τους στους Αθηναιους, ώστε να πολεμησουν σε δικο τους εδαφος, ενώ ταυτόχρονα υπηρχε και στις Πλαταιες δαιμονικος ναος της Αιγυπτιας Ισιδας-Δημητρας,
 
 
Μετα το πολυ ευφυεστατο Ελληνικο σχεδιοδεν χρειαστηκε να φυγουν καθολου οι Αθηναιοι από τις Πλαταιες, διοτι ηταν πλεον Αθηναικο εδαφος υπο την Αθηναικη εξουσια.


Όμως για να είναι απολυτως σιγουροι ο Παυσανίας και το επιτελειο του, εβαλαν τον στρατηγο Αριμνηστο να πει στους Αθηναιους ότι ειχε δει "ονειρο" , στο οποιο τον διεταξε ο ο αρχηγος οων των εβραιων δαιμονωνν ο Διας, να "μεταφερει" στους Αθηναιους την εντολη του, να πολεμησουν στις Πλαταιες μαζι με τους υπολοιπους Ελληνες.
 

Οι Αθηναιοι πλεον μετα από όλα οσα του ειπε ο στρατηγος Αριμνηστος
ηταν πεποισμενοι ότι παση θυσια ηταν "εντολη-επιθυμια" να πολεμησουν στις Πλαταιες.
 
Για αυτο εκαναν αμεσως ολοκληρο το αιγυτιακο -εωσφωρικο τελετουργικο προς τιμην της δαιμονικης θεας-μαυρης μάγισσας της Ισιδας-Δημητρας.


Με αυτόν τον τροπο απέφυγαν οι πολυμηχανοι Ελληνες την θανασιμη εβραικη παγιδα από τους Δελφους, παρεμειναν οι Αθηναιοι στις Πλαταιες, και ολοι  μαζι οι Ελληνες ποιλεμησαν εναντια στους Περσες με αποτέλεσμα μια ακομη τεραστια νικη η οποια τους εξασφαλιζε πλεον την πολυοθητη ελευθερια. 


Η ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΗ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ
ΕΒΡΑΙΚΟΥ ΜΑΝΤΕΙΟΥ


Εν συνεχεια οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου για να εκδικηθουν τους ενδοξους Ελληνες αρχηγούς (Παυσανια, Θεμιστοκλή, Μιλτιαδη) , οι οποιοι δοξασαν και κρατησαν Ελευθερη την Ελλαδα , τους κατηγορησαν ψευδος ως προδοτες στους περσες.
 
 
 Οι τρεις Ελληνες αρχηγοι ,παρακουσαν της εντολες της μεγαλύτερης ανθελληνικης σφηκοφωλιας του Εωσφορικου μαντειου των δελφων, και πολεμησαν εναντια στους Περσες.
 
 
 Το αποτέλεσμα ηταν να τους εκδικηθουν, επειδή κρατησαν ελευθερη την Ελλαδα. Για αυτό τους κατηγορησαν ψευδος, και τους τρεις (Παυσανια, Μιλτιαδη, Θεμιστοκλή,) ως προδοτες στους Περσες.
 
 
 Ηταν αδυνατον να ηταν προδοτες οι Ελληνες αρχηγοι.
 
 
 
 
 Όλα αυτά από την στιγμη που επαιξαν της ζωες τους κορωνα γραμματα, στα πεδια των μαχων, κατά την διαρκεια των Περσικων Πολεμων.
 
 
 
 Ακομη οι τρεις αρχηγοι, με της στρατηγικες και της πολιτικες τους ικανότητες, απέφυγαν ολους τους χρησμούς παγιδες, του εωσφορικου μαντειου των Δελφων. Την εποχη που τους κατηγορησαν για προδοτες, η Ελλαδα ειχε διαφυγει με υπαιτιοτητα; των τριων αρχηγων (Μιλτιάδης, Παυσανίας. Θεμιστοκλής) ,κάθε κινδυνο.
 
 
 
 
 Εξαιτιας των τριων αυτων Ελλήνων, η Ελλαδα από θεση αμυνας, πατουσε πλεον πολύ δυνατα στα ποδια της, με αποτέλεσμα να είναι σε θεση αντεπιθέσεως, εναντια στους Περσες. 
 
 
 
Ενα πραγμα που εγινε τελικα με τους Αγησιλαο αρχικα, και αργοτερα με τον Αλεξανδρο τον γ. 
 
 
 
Δεν ειχε λοιπον κανενα νοημα, να γινουν "προδοτες", οι τρεις Ελληνες αρχηγοι, την στιγμη που όλα ειχαν κριθει υπερ της Ελλαδος, και εκεινοι ειχαν τεραστια συμβολή σε αυτό. 
 
 
Εντούτοις και οι τρεις αρχηγοι ειχαν τραγικο τελος. Σε κάθε εποχη ο ιδιος λαος ο οποιος κατοικει μονιμα στην Ελλαδα από το 1519 π.χ. ( Ηρόδοτος ,Ευτερπη), προκαλει κάθε είδους εθνικη καταστροφή.


Η περσικη αυτοκρατορια εχει υποστεί πλεον συντριπτικα πληγματα εξαιτιας του  Μιλτιάδη, του Παυσανία και του Θεμιστοκλή.
 
Οι εωσφοριστες περσες επέστρεψαν στην πατριδα τους ταπεινωμένοι και εντελως αδυναμοι να ανακανουν  οποιαδήποτε πολεμικη επιχειρηση εναντιον των Ελλήνων.
 
Για να "εκαναν " κατι τετοιο οι Ελληνες αρχηγοι δεν θα επρεπε να είναι "προδοτες¨" , αλλα θα επρεπε να ηταν και οι τρεις οι πιο παρανοικοι και γελοίοι ανθρωποι στον πλανητη.
 
Φυσικα ολοι γνωρίζουμε ότι οι τρεις Ελληνες αρχηγοι των περσικων πολεμων ηταν ακριβως το αντιθετο.
 
 
 ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΕΜΦΥΛΙΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ.
 
 
 Από το 1519 π.χ., με τον ερχομο των αλλοδαπών σκλαβων από την Αιγυπτο, οι οποιοι επεβαλαν δια της βιας το εωσφορικο δωδεκαθεο, ξεκινα αμεσως η αντιστροφη μετρηση, για την καταστροφή του αρχαιου Ελληνικου κοσμου.
 
 
 
 Σε τραγικη κατασταση παρακμης, οι αρχαιοι Ελληνες, πλην των Αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων, Σοφιστών, επιστημόνων, και μερικων γνησιων Ελλήνων, ολοι οι υπολοιποι, δηλαδή ένα μεγαλο μερος του λαου, ειχε ξεπεσει στον εωσφορισμο.
 
 

Οι Δωδεκαθειστες με το που ηρθαν στην Ελλαδα δεν άφησαν τιποτε ορθιο. Κατεδάφισαν τα ιερά, ισοπεδωσαν τις πολεις, ξεθεμελιωσαν τα καστρα, κατεστρεψαν τον πολιτισμο,των αρχαιων Ελληνων..


Οι ατυχοι Ελληνες οι οποιοι επεζησαν απο τις σφαγες των εωφσοριστων, εγιναν δουλοι, οπως για παραδειγμα οι ειλωτες της Λακωνικης, οι Πενέστες στην Θεσσαλία. Επισης ειχαμε τους Αφαμιώτας στην Κρήτη και πολλους αλλους σε διαφορα μερη της Ελληνικης επικρατειας.

Μελετώντας την αρχαιοελληνική εωσφορικη "θρησκεία" είναι εύκολο να διαπιστώσεις τα άπειρα εωσφορικα της στοιχεία.

 

 

 Μονιμος εκεινους τους αιωνες είχαμε, αδικες ανθρωποθυσίες Ελλήνων, το φαγωμα των θυσιασμένων (κανιβαλισμος), την δια της βιας εκπορνευση των Ελληνιδων γυναικων, εναντι αδρας αμοιβης, την οποια εισεπραταν οι μαστροποι εωσφοριστες ιερεις των δαιμονικων θεων.


Ακομη γινοταν ευνουχισμοι ανδρων, θυσιες ζωων, λιτανειες του φαλλου, και σεξουαλικες ανωμαλίες. 
 
 
Εκατομμυρια αθώοι Ελληνες ηταν τα θύματα των εωσφοριστων. 
 
 
 
Οι ατυχοι που θυσιαζοταν ηταν κατά κυριο λογο, αθωες, νέες παρθένες και αγνοι νεοι, οι οποιοι θυσιαζοταν από τους δαιμονικους ιερεις-παρανοικους δολοφόνους, της εωσφορικης θρησκειας, στους βρώμικους (κυριολεκτικά και μεταφορικά) βωμούς των αιμοβόρων δαιμονων του δωδεκαθεου.
 
 
 
 Όλα αυτά τα αισχη γινοταν με εντολες του δελφικου ιερου. 
 
 
 
Η μαυρη μαγεια, η μαντική, η αγυρτεία, η ψευτοθεραπείες, αποτελουσαν καθημερινοτητα, για τους εωσφοριστες ιερεις. 
 
 
 
Η μαγεία είχε τέτοια έκταση στους κόλπους της αρχαιοελληνικής εωσφορικης θρησκείας, ώστε είχε οριστεί ως προστάτιδά της η φοβερή τρίμορφη θεά της νύχτας, του σκότους και των φαντασμάτων Εκάτη - Άρτεμις, (Κορνούτος, Περί της θεών φύσεως,34,1). 
 
 
 
Ο Σουηδός καθηγητής Μ. Νilsson, ο μεγαλύτερος μελετητής της αρχαιοελληνικής θρησκείας, τονίζει εμφαντικά πως «οι μαγικές τελετουργίες του παρελθόντος πέρασαν στη λατρεία των θεών και έγιναν ιερές τελετές» (M. Nilsson, Ιστορία της Αρχαίας Ελληνικής Θρησκείας, Αθήνα 1977,σελ.109).
 
 
 
 
 Ολόκληρο το πολυποίκιλο τελετουργικό της αρχαίας θρησκείας ήταν εωσφορικο. ΑΜΕΤΡΗΤΑ είναι τα εγκλήματά του δωδεκαθεου κατά των Ελλήνων και κατά του Ελληνικου Έθνους. 
 
 
 
Το πολυποικιλο αυτο εωσφωρικό συνοθυλευμα, ηταν η πιο θανατηφορα πληγη στο σωμα του Ελληνικου εθνους, η οποια το σκότωνε αργα και σταθερα, απο το απώτερο παρελθόν το 1519 π.χ., εως το τελος του αρχαίου κόσμου με την κατακτηση της Ελλαδος απο τους αρχαιους Ρωμαιους. 
 
 
 
Δεν είναι τυχαίο ότι ο αρχαίος Ελληνισμός ξεψυχουσε στους υστερους χρονους, μαζί με την μοιραια- εωσφορικη του θρησκεια. 
 
 
 
Ειναι ολοφανερο πως το δωδεκαθεο συμπαρέσυρε στην καταστροφη και τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο, μαζί με τον πολιτισμο του και την ιστορια του. Είναι επίσης αποδεδειγμένο πως ο Ελληνισμός αναστηθηκε απο τον Χριστιανισμό. 
 
 
 
Όταν η αρχαια Ελλαδα σαπισε ηθικα, πνευματικα, εξαιτιας της σεξουαλικης διαφθορας και του εωσφορισμου, το αποτέλεσμα ηταν να πεσει κατ ουσιαν αμαχητί στους αρχαιους Ρωμαιους , ολοι πλεον μας ειχαν ξεγραμμενους ως εθνος. 
 
 
 
Ο Ιησους Χριστος δεν μας γλυτωσε μονον από το απολυτο ηθικο, πνευματικο σκοτος, δεν μας εσωσε μονον από την αμαρτια, δεν μας διδαξε μονον την αγαπη, αλλα ηταν η αιτια να αναστηθει ο νεκρος αρχαιος Ελληνικος κοσμος των μονοθειστων αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων. 
 
 
Ο Χριστος εγινε η αιτια σωτηριας του Ελληνικου λαου, από την σκλαβια των αρχαιων ρωμαιων, και τον σταδιακο αφανισμο στο περασμα των αιωνων. 
 
 
Ο Σωτηρας Χριστος ηταν η αιτια να σωθει η ετοιμοθανατη από το εωσφορικο δωδεκαθεο, ρωμαικη αυτοκρατορια, η οποια ειχε σαπισει σε ηθικο, σε πνευματικο επιπεδο, και η οποια θα ειχε ακριβως το ιδιο τελος με τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο. 
 
Ο Ιησους Χριστος είναι η αιτια της δημιουργιας της πρωτης και μοναδικης μεχρι και σημερα Ελληνοχριστιανικης αυτοκρατοριας. 
 
 
 
Είναι αυτονοητο, ότι τα θαυματα, η ανασταση, η διδασκαλια για αγαπη, δικαιοσύνη, βοηθεια, ειρηνη, αληθεια, συγκλονισαν τον τοτε γνωστο κοσμο, ο οποιος βριοκσοταν κατω από τον ληθαργο του εωσφορισμου. 
 
 
 
Η Ελλαδα κυριολεκτικα νεκραναστήθηκε από τον σωτηρα Χριστο. 
 
 
Μεσα στο δαιμονικο αντρο υπηρχαν οι περιβόητοι καταματωμένοι Ελληνικοι θησαυροι των διαφόρων πόλεων.


Εκει φυλασσονταν τα αιματοβαμμενα λάφυρα των Ελληνικων εμφυλίων πολέμων. Αυτά τα λαφυρα αποτελουσαν το μέγιστο όνειδος για τον Ελληνισμο.


Οι εωσφοριστες εδειχναν τα λάφυρα των εμφυλιων πολεμων. Με αυτό τον τροπο θυμιζαν στους Ελληνες προσκυνητές τις έχθρες, τις θηριωδίες και τις γενοκτονίες των αντιπάλων πόλεων. 
 
 
 
Το θεαμα έγειρε σε αυτους συναισθηματα μίσους και εκδικησεως ενώ ταυτόχρονα τους εξωθουσε σε νέες συγκρούσεις.
 
 
Οι νέοι Ελληνικοι εμφύλιοι πόλεμοι εφεραν νέα λάφυρα και χρηματα στο εωσφορικο μαντειο.


Δυστυχως όμως τα χρηματα αυτά προερχοταν, από το χυμένο αίμα των αθωων Ελλήνων. 
 
 
 
Δυστυχως εκεινες τις εποχές καποιοι εδειχναν απίστευτη δουλικότητα ως αντιπρόσωποι των πόλεων, απεναντι στους παντοδύναμους ιερείς, όταν πηγαιναν για να πάρουν εντολες καταστολής οποιασδήποτε επιβολης κατά των συμφερόντων του μαντειου. 
 
 
 
Ακομη και τον Αθηναίο Σόλωνα έβαλαν οι αδιστακτοι μαυροι μαγοι το 595 π. Χ., να διαπράξει ενα από τα μεγαλύτερα εγκληματα της αρχαιας Ελληνικης ιστορίας. 
 
 
Το εγκλημα αυτό ηταν ότι δηλητηριασε τα υδραγωγεία των φωκικών πολεων, της Κρισσης και της Κίρρας, με αποτέλεσμα να βρουν τραγικο θανατο χιλιαδες γυναικόπαιδα και αλλων ηλικιων αθωοι Ελληνες.




Οι εμφυλιοι πολεμοι, οσο περνουσαν τα χρονια αντι να περιοριζονται γενικευονταν, ενω έπαιρναν τον χαρακτήρα γενοκτονιών.



Πελοποννησιακος πολεμος, Μακεδονες κατα Ελληνικων πολεων, Μακεδονες κατά Αθηναιων, Αιτωλοι κατά Μακεδονων, Αιτωλοι κατα Ακαρνανων, Αιτωλοί κατα Ηπειρωτων, για να μην αναφερω τους ατέλειωτους εμφυλίους των επιγονων στα Ελληνιστικα χρονια.
 
 
Τι να πουμε βεβαια για τις Ελληνικές πόλεις που κάλουσαν τους Περσες , και στην συνεχεια τους Ρωμαιους κατακτητες για να τιμωρησουν τις αντίζηλες πόλεις ενώ πολέμησαν στο πλευρό των αλλοεθνων.



Ο Πελοπονησιακος πολεμος είναι ο φοβερότερος όλων των εμφυλίων της αρχαίας Ελλάδος, 431-404 π. Χ.), ο οποίος ευθύνεται κατά κύριο λόγο για την παρακμή της, είχε σαφώς χαρακτήρα θρησκευτικό.
 
 
Πίσω από αυτή τη φρικτή αδελφική γενοκτονία, σε πανελλήνια κλίμακα, βρισκόταν το διαβόητο δελφικό «ιερό», το οποίο εξωθούσε τα δύο αντίθετα στρατόπεδα σε φονικότατες συγκρούσεις και ανείπωτες φρικαλεότητες με τους εκατέρωθεν χαλκευμένους ψευτοχρησμούς του (Θουκυδιδης. Ιστορια α,4).

Τα εκατέρωθεν σκοταδιστικά ιερατεία τελούσαν θυσίες μέσα και έξω από τα τείχη στους κοινούς «θεούς» και προέβαιναν σε ανείπωτες άλλες δαιμονικες τελετουργίες για τη νίκη του δικού τους στρατοπέδου

Η ιστορια της αρχαιας Ελλαδας αποτελουσε δυστυχως ενα συνεχές θέατρο πολεμικων συγκρουσεων-εμφύλιων σπαραγμών. Ουδέποτε υπήρξε απολυτη ειρηνη και συμφιλίωση στον Ελλαδικό χώρο. Αβυσσαλέο και αγεφύρωτο μίσος κυριαρχουσε αναμεσα στις περισσοτερες πολεις – κρατη .

 

 Ορισμενες απο αυτες υπηρχαν μονον για να πολεμουν, όπως η στρατοκρατικη Σπαρτη, στην οποια οι πολιτες ήταν ισόβιοι ενεργοι στρατιωτες, ορκισμενοι να σπερνουν τον ολεθρο στους άλλους Ελληνες. 

Μεσα στο δαιμονικο αντρο υπηρχαν οι περιβόητοι καταματωμένοι Ελληνικοι θησαυροι των διαφόρων πόλεων.


Εκει φυλασσονταν τα αιματοβαμμενα λάφυρα των Ελληνικων εμφυλίων πολέμων. Αυτά τα λαφυρα αποτελουσαν το μέγιστο όνειδος για τον Ελληνισμο.


Οι εωσφοριστες εδειχναν τα λάφυρα των εμφυλιων πολεμων. Με αυτό τον τροπο θυμιζαν στους Ελληνες προσκυνητές τις έχθρες, τις θηριωδίες και τις γενοκτονίες των αντιπάλων πόλεων. 
 
 
 
Το θεαμα έγειρε σε αυτους συναισθηματα μίσους και εκδικησεως ενώ ταυτόχρονα τους εξωθουσε σε νέες συγκρούσεις.
 
 
Οι νέοι Ελληνικοι εμφύλιοι πόλεμοι εφεραν νέα λάφυρα και χρηματα στο εωσφορικο μαντειο.


Δυστυχως όμως τα χρηματα αυτά προερχοταν, από το χυμένο αίμα των αθωων Ελλήνων. 
 
 
 
Δυστυχως εκεινες τις εποχές καποιοι εδειχναν απίστευτη δουλικότητα ως αντιπρόσωποι των πόλεων, απεναντι στους παντοδύναμους ιερείς, όταν πηγαιναν για να πάρουν εντολες καταστολής οποιασδήποτε επιβολης κατά των συμφερόντων του μαντειου. 
 
 
 
Ακομη και τον Αθηναίο Σόλωνα έβαλαν οι αδιστακτοι μαυροι μαγοι το 595 π. Χ., να διαπράξει ενα από τα μεγαλύτερα εγκληματα της αρχαιας Ελληνικης ιστορίας. 
 
 
Το εγκλημα αυτό ηταν ότι δηλητηριασε τα υδραγωγεία των φωκικών πολεων, της Κρισσης και της Κίρρας, με αποτέλεσμα να βρουν τραγικο θανατο χιλιαδες γυναικόπαιδα και αλλων ηλικιων αθωοι Ελληνες.




Οι εμφυλιοι πολεμοι, οσο περνουσαν τα χρονια αντι να περιοριζονται γενικευονταν, ενω έπαιρναν τον χαρακτήρα γενοκτονιών.



Πελοποννησιακος πολεμος, Μακεδονες κατα Ελληνικων πολεων, Μακεδονες κατά Αθηναιων, Αιτωλοι κατά Μακεδονων, Αιτωλοι κατα Ακαρνανων, Αιτωλοί κατα Ηπειρωτων, για να μην αναφερω τους ατέλειωτους εμφυλίους των επιγονων στα Ελληνιστικα χρονια.
 
 
Τι να πουμε βεβαια για τις Ελληνικές πόλεις που κάλουσαν τους Περσες , και στην συνεχεια τους Ρωμαιους κατακτητες για να τιμωρησουν τις αντίζηλες πόλεις ενώ πολέμησαν στο πλευρό των αλλοεθνων.



Ο Πελοπονησιακος πολεμος είναι ο φοβερότερος όλων των εμφυλίων της αρχαίας Ελλάδος, 431-404 π. Χ.), ο οποίος ευθύνεται κατά κύριο λόγο για την παρακμή της, είχε σαφώς χαρακτήρα θρησκευτικό.
 
 
Πίσω από αυτή τη φρικτή αδελφική γενοκτονία, σε πανελλήνια κλίμακα, βρισκόταν το διαβόητο δελφικό «ιερό», το οποίο εξωθούσε τα δύο αντίθετα στρατόπεδα σε φονικότατες συγκρούσεις και ανείπωτες φρικαλεότητες με τους εκατέρωθεν χαλκευμένους ψευτοχρησμούς του (Θουκυδιδης. Ιστορια α,4).

Τα εκατέρωθεν σκοταδιστικά ιερατεία τελούσαν θυσίες μέσα και έξω από τα τείχη στους κοινούς «θεούς» και προέβαιναν σε ανείπωτες άλλες δαιμονικες τελετουργίες για τη νίκη του δικού τους στρατοπέδου

Η ιστορια της αρχαιας Ελλαδας αποτελουσε δυστυχως ενα συνεχές θέατρο πολεμικων συγκρουσεων-εμφύλιων σπαραγμών. Ουδέποτε υπήρξε απολυτη ειρηνη και συμφιλίωση στον Ελλαδικό χώρο. Αβυσσαλέο και αγεφύρωτο μίσος κυριαρχουσε αναμεσα στις περισσοτερες πολεις – κρατη .

 

 Ορισμενες απο αυτες υπηρχαν μονον για να πολεμουν, όπως η στρατοκρατικη Σπαρτη, στην οποια οι πολιτες ήταν ισόβιοι ενεργοι στρατιωτες, ορκισμενοι να σπερνουν τον ολεθρο στους άλλους Ελληνες. 

Μια απο της μεγαλυτερες γενοκτονιες εις βαρους του Ελληνικου εθνους ειναι η γνωστη εκστρατεια κατά των Αθηνων του αδιστακτου Θρακα μαυρου μαγου- ιερέα Ευμολπου, γεναρχη του ιερατικού-εωσφορικου γένους των Ευμολπιδών, του Ελευσίνιου ιερού τον 7ο π.Χ. αιώνα. 

 

 

Αυτος ο αλλοδαπος εωσφοριστης δολοφονος, στρατολογησε πληθώρα πολεμιστων,στο ονομα της απαισιας εωσφορικης θεας Δημητρας-Ισιδας και επιτεθηκε στην Αθηνα.


Εκατομβες αθωων θυματων πολιτών, πληθώρα ανθρωποθυσιών για να σωθει η πολη. Τελικα σταμάτησε η γενοκτονια, οταν η ληστρικη ιερατικη συμμορια κατοχυρωσε τα ασύλληπτα προνόμιά της.

 

 
Το 660 π.Χ. οι Κορίνθιοι με αρχηγό τον τύραννο Κύψελο κατάσφαξαν τους Κερκυραίους στην Ιλλυρική Επίδαμνο. Η αποκορύφωση της κακουργίας τους ήταν η αποστολή 300 αγοριών αιχμαλώτων στις Σάρδεις να ευνουχιστούν προς τιμή της «θεάς» Κυβέλης!
 

Ο βασιλεύς της Σπάρτης Κλεομένης το 505 π.Χ. σε μια από τις πάμπολλες εκστρατείες του εναντίον των Αργείων, των προαιώνιων και άσπονδων εχθρών των Σπαρτιατών, αφού ανάγκασε τον πληθυσμό να καταφύγει στο «ιερό» άλσος, έβαλε φωτιά και κατάκαψε πέντε χιλιάδες περίπου άμαχους Αργείους.
 
Μαζί με αυτούς απανθρακώθηκε και αφανίστηκε το άνθος των νέων του Άργους.  Η ιδιότητά τους ως ικέτες των κοινών «θεών» δεν τους έσωσε (Παυσ.3.4.1, Μεγ. Ελλνικη. Εγκυκλοπαιδεια, Φοίνιξ, τομος δ, σελιδα 77).
 
 
 
ΜΕΡΟΣ Β
 
...............................................................................
 
Ο Λεων ο γ είναι ενας αυτοκρατορας που ανεβηκε στον θρονο καθαρα,με την υποστηριξη των εωσφοριστων ,της "νεας " Ταξης. 
 
 
 
 
 
Ο Λεων ο γ ,μαζι με τον Εβραιο Σαρανταπηχο * από την Τιβεριαδα,είναι η αιτια για την δημιουργια του πιο θανατηφορου εμφυλιου πολεμου που γνωρισε ποτε το Ελληνικο Εθνος. 
 
 
 
H συμπαιγνια εις βαρος του Ελληνικου χριστιανικου λαου είναι τεραστια, για μια ακομη φορα.

Ο Λεων ο γ ενας εντελως αγνωστος, με μηδενικες πιθανότητες, να γινει αυτοκρατορας, ανεβηκε στον Ελληνικο θρονο με την υποστηριξη των εβραιων, καθως υπηρχαν παρα πολλοι αλλοι, με πολύ μεγαλύτερες ικανότητες από αυτές του Λεων του γ. 
 
 
 
 
 
 
Το αντιτιμο για τον θρονο αυτό,είναι να απαγορεψει την λατρεια των ιερων εικονων, του Χριστου,των Αγιων, της Παναγιας ,κλπ. 
 
 
 
 
Ο εμπαιγμος γινεται ακομη μεγαλύτερος όταν ο Λεων ο γ,στο νομοθετικο του εργο εκλογη, ειχε μεσα νομο,ο οποιος ελεγε ότι η ποινη για αυτους που είναι αιρετικοι είναι θανατος. 
 
 
Εντουτοις ο ιδιος ο Λεων ,δημιουργησε την χειροτερη, φοβεροτερη αιρεση ολων των εποχων για την Ελληνικη(ρωμαικη)αυτοκρατορια,για το Ελληνικο Χριστιανικο εθνος.
 
 
 
 
 
Μια αιρεση (εικονομαχια), που ειχε πολλες χιλιαδες νεκρων, εξορισμενων, βασανισμένων,αδικα διωκομενων χριστιανων εικονολατρων.

Η ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ ΜΕ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ- ΡΩΜΑΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. 


Μεταξυ αλλων ο εβραιος Σαραντάπηχος ο οποιος ηταν συμβουλος του Λεοντα, αποφασισε, νὰ ἀποχριστιανίσει τὴν Ελληνικη παιδεία καὶ τὴν αὐτοκρατορία, νὰ τὴν ἐκκοσμικεύσει, ὥστε νὰ μην εχει καμια επιρροή ο χριστιανισμος στοὺς Ελληνες πιστούς-υπηκόους.



Ὁ Λέων Ἴσαυρος, με τον Εβραιο Σαρανταπηχο, θέλησεαν νὰ δώσουν μία νεοταξικη εωσφορικη κατεύθυνση στὸν πολιτισμὸ καὶ στὴν παιδεία, ὅπως ἐπιθυμοῦν νὰ δώσουν καὶ οἱ νεώτεροι σημερινοι συγχρονοι προδοτες στὴν Ἑλλάδα,.

ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ
     ΕΔΡΑΙΩΘΗΚΕ Η ΕΒΡΑΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 
ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ;
 
 
H συμπαιγνια εις βαρος του Ελληνικου χριστιανικου λαου είναι τεραστια, για μια ακομη φορα.
 
 
 Την εποχη που είναι χαλίφης ο Γιεζιδ ο β, πηγαινουν εβραιοι και του λενε ότι είναι"προφήτες", αστρολογοι. 
 
 
 
Ειπαν λοιπον οι εβραιοι στον Γιεζιδ τον β ότι εάν ηθελε μεγαλες δοξες, εάν ηθελε να είναι χαλίφης για πολλα χρονια, η λυση είναι μονον μια. Θα επρεπε να απαγορεψει την λατρεια των ιερων εικονων του Χριστου,των αγιων,της Παναγιας , από ολους τους υπηκόους του χαλιφάτου.
 
 
Ο Γιεζιδ ο β,τους πιστεψε, για αυτό απαγορευσε την λατρεια των ιερων εικονων από τους Χριστιανούς υπηκοους του. 
 
 
 
Λιγο αργοτερα όμως πεθανε,αντι να ζησει παρα πολλα χρονια, με μεγαλες δοξες, όπως του ειχαν προφητεψει οι εβραιοι. Στον θρονο των Ισμαηλιτών ανεβαινει ο γιος του Χαλιφη, ο Χισαμ, ο οποιος εβγαλε διαταγή να πιασουν τους εβραιους "προφήτες". 
 
 
Οι εβραιοι όμως προλαβαν να περασουν τα σύνορα του αγαρηνου χαλιφάτου και να διαφυγουν.
 
 
Ο Ιωαννης Ζωναράς ο κορυφαιος Ιστορικος του μεσαιωνα κατά γενικη ομολογια,
χαρακτηριζει τους εβραιους αυτους που πηγαν στον Ισμαηλιτη χαλιφη Γιεζιδ ως απατεωνες. 
 
 
 
 
Εντουτοις στην συνεχεια όμως ο Ιωαννης Ζωναράς σιωπα, σχετικα για της ενεργειες των ιδιων εβραιων,για το ιδιο θεμα. 
 
 
 
 
Οι Εβραιοι συνεχιζαν της "προφητειες" (δολοπλοκιες), περι καταργησεως της λατρειας των ιερων εικονων, μεχρι να βρουν το καταλληλο ατομο, να κανει πραξη τα σχεδια τους. 
 
 
 
Οι εβραιοι δεν απογοητευτηκαν,και πηγαινουν εν συνεχεια, στα Ελληνοαραβικα συνορα, σε έναν αγνωστο εκεινη την εποχη στρατιωτη τον Λεων, για να του "προφητεψουν" ότι αυτος θα γινει σιγουρα αυτοκρατορας. 
 
 
 
Οταν όμως γινει αυτοκρατορας, θα τον επισκεφτουν,στην Κωνσταντινουπολη, 
για να του ζητησουν μια και μονον χαρη. 
 
 
Ο Λεων πραγματι γινεται αυτοκρατορας, οι ιδιοι εβραιοι πηγαινουν στην Βασιλευουσα να τον συναντησουν. 
 
 
 
Όταν τους δεχτηκε ο Λεων,οι εβραιοι του ειπαν ότι δεν θελουν ουτε χρηματα, ουτε παλατια ,ουτε δοξες σε ανταλαγμα που του "προφητεψαν " οτι θα γινει σιγουρα αυτοκρατορας,και το μονο πραγμα που του ζητουν είναι να απαγορεψει από ολους τους Χριστιανούς της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας,την λατρεια των ιερεων εικονων του Χριστου,των Αγιων, της παναγιας. 
 
 
Οντος ο Λεων ο γ απαγορεψε την λατρεια των ιερων εικονων του Χριστου. 
 
 
Ο Λεων μαζι με τους εβραιους είναι η αιτια για να ξεκινησει ο φοβερότερος θρησκευτικος εμφύλιος στην ιστορια του Ελληνικου Εθνους. 
 
Ενας εμφύλιος που δεν απειλησε μονον σε θρησκευτικο επιπεδο την Χριστιανικη Ελληνικη ρωμαικη αυτοκρατορια,αλλα ελαχιστα ελειψε να διαλυσει την αυτοκρατορια σε στρατιωτικο, πολιτικο επιπεδο,για να πεσει αμαχητί στα χερια των αγαρηνων.


Σχετικα με τον Ιωαννη Ζωναρα 

Είναι απολυτως απαραδεκτο αυτό που εκανε ο ιστορικος Ιωαννης Ζωναράς, ο οποιος ενώ αρχικα αποκαλει τους εβραιους "προφήτες" ως απατεωνες, όταν πηγαινουν στον χαλιφη Γιεζιδ τον β να κανουν της" προφητειες" τους. 
 
 
 
Στην συνεχεια οταν οι ιδιοι , εβραιοι, με αρχηγο τον Σαρανταπηχο,πηγαινουν
να πλησιασουν τον Λεοντα,στα Ελληνοαραβικα σύνορα, ο Ζωναράς να σιωπα, χωρις να ξαναναφερει ότι είναι απατεωνες. 
 
 
 
Αυτους που λιγο πριν ο ιδιος αποκαλεσε απατεωνες μεσα στο εργο του, τωρα τους δεχεται ως "προφήτες".Φυσικα δεν γνωρίζουμε εάν δεχτηκε πιεσεις, να μην γραψει την αληθεια.

Ο Λεων ο γ ενας εντελως αγνωστος, με μηδενικες πιθανότητες, να γινει αυτοκρατορας, ανεβηκε στον Ελληνικο θρονο με την υποστηριξη των εβραιων, καθως υπηρχαν παρα πολλοι αλλοι, με πολύ μεγαλύτερες ικανότητες από αυτές του Λεων του γ. 
 
 
 
Το αντιτιμο για τον θρονο αυτό,είναι να απαγορεψει την λατρεια των ιερων εικονων, του Χριστου,των Αγιων, της Παναγιας ,κλπ. 
 
 
Ο εμπαιγμος γινεται ακομη μεγαλύτερος όταν ο Λεων ο γ,στο νομοθετικο του εργο εκλογη, ειχε μεσα νομο,ο οποιος ελεγε ότι η ποινη για αυτους που είναι αιρετικοι είναι θανατος.
 
Εντουτοις ο ιδιος ο Λεων ,δημιουργησε την χειροτερη, φοβεροτερη αιρεση ολων των εποχων για την Ελληνικη(ρωμαικη)αυτοκρατορια,για το Ελληνικο Χριστιανικο εθνος.
 
Μια αιρεση (εικονομαχια), που ειχε πολλες χιλιαδες νεκρων, εξορισμενων,
βασανισμένων,αδικα διωκομενων χριστιανων εικονολατρων. 
 
 
Μια αιρεση που εγινε η αιτια, όταν βρισκοταν η εικονόφιλος Ελληνιδα Βασιλισσα Ειρηνη στον Ελληνικο ρωμαικο θρονο,τα στρατιωτικα θεματα της Μ. Ασιας, που ηταν στην πλειοψηφια τους ηταν εικονομαχικα, για να εκδικηθουν τον βασιλια που ηταν εικονολάτρης, αφηναν τους αραβες να φτανουν μεχρι την Κωνσταντινουπολη, κανοντας σφαγες, κλοπες, εμπρησμούς, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων, εντελως ανενοχλητοι    την ιδια ωρα που οι Ελληνες αυτοκρατορικοι στρατιώτες καθοταν ως θεατες σε παρελαση, μπροστα σε ολες της αραβικες επιθεσεις.

Το πιο σημαντικο είναι ότι οι βασιλιαδες που δεν ηταν απολυτα καλοι, σωστοι,οι τιμιοι, οπως ο Λεων ο γ, ο οποιος ανεβηκε στην εξουσια με τον τροπο που σας ανεφερα, απαγορεύοντας την λατρεια των ιερων Εικονων, εντούτοις μπορεσε να υπερασπιστεί την πατριδα στο ακεραιο από τους εξωτερικούς εχθρούς.

Οσο αναφορα τα πολιτικα δρωμενα του Λεων του γ, η "κορυφαια" του ενεργεια σε συνεννοηση , παντοτε με τον Σαρανταπηχο, ειτε με την αδεια του Σαρανταπηχου εάν προτιμάτε,εγινε ο διωγμος των Εβραιων της Ελληνικης(ρωμαικης) αυτοκρατοριας. 
 
 
 
Τον διωγμο των εβραιων τον εκανε ο Λεων ο γ , μαζι με τον Σαρανταπηχο, για έναν και μονο λογο,για να δικαιολογησει την εικονομαχικη αιρεση που δημιουργησε,η οποια ελαχιστα ελειψε από το να καταστρεψει δια παντος την Ελληνικη Ρωμαικη αυτοκρατορια. 
 
 
 
Η ενεργεια αυτή του Λεωντα είναι σπανιοτατη , καθως οι διωγμοι κατά,των εβραιων, την εποχη του μεσαιωνα είναι, παρα πολυ σπανιο φαινομενο. 
 
 
 
 
Θα πρεπει να γνωρίζεται ότι σε περιπτωση που δεν ειχαν κανει οι εβραιοι με τον Λεων αυτην την θανατηφορα μαστιγα (αιρεση),την εικονομαχια,είναι απολυτα βεβαιο ότι η Ελλαδα θα βρισκοταν σε εποχη ακμης όχι επι της Μακεδονικης Δυναστείας, αλλα επι Κωνσταντινου του Πεμπτου, και της δυναστείας των Ισαυρων.

Ο Κωνσταντινος ο πέμπτος ,είναι ο πρωτος Ελληνας Βασιλιας, ο οποιος κερδισε κατά κρατος του Βουλγαρους, εστω και προσωρινα, καθως δεν τους κατεστρεψε ολοσχερος , όπως ο Ιερος Βασιλειος ο β .

Το αποτελεσμα ηταν μετα τον θανατο του Κωνσταντινου του ε, οι Βουλγαροι να συνεχισουν της τρομερες τους επιδρομες. 
 
 
Ηταν δε τοσο μεγαλα τα μαρτυρια των Ελλήνων ,ώστε ολοι οι Εικονολατρες χριστιανοι, πηγαν στον ταφο του Ελληνα αυτοκρατορα Κωνσταντινου του ε, και εκαναν , δεησεις, λιτανειες , λειτουργιες, παρακαλώντας τον Χριστο ,να τον επαναφερει στην ζωη να τον αναστησει, ώστε να κυνηγησει εφιππος εκ νεου τους Βουλγαρους. 
 
 
 
 
Όλα αυτά με το ανοιγμα του ταφου του Κωνσταντινου του ε, εγιναν επι των ημερων του αυτοκρατορα, Μιχαηλ του α .

Δυστυχως ο ιδιος αυτοκρατορας , ακουλουθησε την πολιτικη,του πατερα του για το θεμα της λατρειας των εικονων. Μαλιστα ο Κωνσταντινος ο ε,στο θεμα αυτό εδειξε πολύ μεγαλυτερο ζηλο από οποιονδηποτε άλλο αυτοκρατορα.
 
Το 762 μ.χ.,εχουμε την πρωτη εκτελεση Ελληνα από τον βασιλια, σε εικονολατρη ,διοτι προσκυνουσε της ιερες εικονες του Χριστου ,και των Αγιων.
 
 
 
Το 765 μ.χ.,η μεμονωμενη βια γενικευτηκε,σε πολύ ασχημο σημειο,για αυτό εχουμε τον θανατο, του εικονολατρη ηγουμενου Στεφανου,της Μονης Αυξεντιου. 
 
 
 
Τον Αυγουστο του επομενου ετους καλογεροι υποχρεωθηκαν να παρελασουν μεσα στον ιπποδρομο, ενώ τέσσερις ημερες αργοτερα 19 πολιτικοι, και σρατιωτικοι εικονολατρες αξιωματούχοι, ταπεινωθηκαν δημοσια στον ιπποδρομο, αλλοι από αυτους τυφλωθηκαν,αλλοι εκτελεστηκαν,ενώ καποιοι εξοριστηκαν.
 
Αρχηγος μετα τον Κωνσταντινο τον ε, στους βασανισμούς, στις εκτελεσεις,στην δημοσια ταπεινωση εικονολατρων,ηταν ο στρατηγος του θεματος των Θρακησιων,ο Μιχαηλ Λαχανοδρακων.
 
 
Ο Μιχαηλ,εβαζε καλογερους να κανουν γαμους με μοναχες, εκαιγε τα γενια των καλογερων,εκποιουσε της περιουσιες των μοναστηριων, εκαιγε σημαντικα χειρόγραφα.
 
 
 
Ακομη εδινε τελεσιγραφο,σε οσους μοναχους δεν ηθελαν να παντρευτουν να σηκωθουν και να φυγουν από την Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια.
 
 
Για αυτό χιλαδες μοναχοι πηραν τον δρομο της εξοριας.
 
 
 
. Ακομη ο θεοφανης μας αναφερει ότι ο Κωνσταντινος, εβαλε ζωα μεσα στον ναο της αγιας Ευφημίας,ενω εκανε καποια μοναστηρια πανδοχεια, και σταβλους για τα ζωα.
 
 
 
Στο σημειο αυτό να αναφερω ότι ο Θεοφανης ηταν με τους εικονολατρες
αλλα γενικοτερα ως χρονογαφος και εκτος των γεγονοτων της εικονομαχίας δεν θεωρείται ο πλεον αξιοπιστος χρονογραφος του μεσαιωνα. 
 
 
Το μονον σιγουρο είναι ότι ο Θεοφανης δεν είναι αντικειμενικος απέναντι στον Κωνσταντινο.
 
 
 
ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΕΠΟΧΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΔΡΑΙΩΘΗΚΕ 
ΔΙΑ ΠΑΤΝΟΣ Η ΕΒΡΑΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΑ 
ΑΝΩΤΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.
 
 

Παγια αρχη μου είναι ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν. Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους, ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους. 

 

 

Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει ; Εναι λοιπον δικαιο να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως ;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.

 
 
 
Αναφέρομαι παντοτε στο τμημα του εβραικου λαου που από τα αρχαια χρονια εγκατλειψε τον θεο και τους προφήτες της παλαιας διαθηκης και να ενταχθουν
στον εωσφορισμο και στους δαιμονες του εβραικου-φοινικικου δωδεκαθεου και όχι σε ολους τους εβραιους.
 
Ολα αυτα  με βαση τις συνεντευξεις και τις δηλωσεις του Σεραφειμ Πειραιως.
 
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.
 
 

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΙΣΑΞΙΟ ΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΙΒΟ ΚΑΙ ΟΛΑΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ.


  ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ...

Περισσότερα
 
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ