ΜΕΓΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ-ΜΕΡΟΣ Γ'- ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΜΕΓΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ-ΜΕΡΟΣ Γ'- ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ 
ΞΕΝΟΙ ΗΓΕΜΟΝΕΣ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ 
ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ 
ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥΣ.


 
 
ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΧΟΥΝ 
ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΤΗΝ 
ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.
 
 
 
Με την ανοδο του Θεοδοσιου του α, στον θρονο ξεκινα η ενδυναμωση των γερμανων, οι οποιοι προσλαμβάνονται κατά χιλιαδες στον Ελληνικο (ρωμαικο ) στρατο.

Αυτην ηταν η "λυση" που εδωσε ο Θεοδόσιος ο α, ώστε να σταματησουν επιτελους οι γερμανοι μετα από δυο αιωνες, να γενοκτονουν τον Ελληνικο λαο. 
 
 
 
Η "λυση " που εδωσε ο Θεοδόσιος ηταν απαραδεκτη και καταστροφικη. 

Μετα τον θανατο του Θεοδοσιου του α όλα τα επομενα χρονια την πραγματικη εξουσια στο ρωμαικο κρατος ασκουν οι γοτθοι στρατηγοι οι οποιοι ανεβοκατεβαζουν αυτοκρατορες ως μαριονετες αναλογα με τα συμφεροντα τους.




Όταν ο Αγιος Κωνσταντινος, πήρε την ιατορικη αποφαση να κανει διοικητες της ρωμαικης αυτοκρατοριας τους Ελληνες, οι οποιοι ηταν προηγουμένως σκλαβοι, του Ρωμαικου κρατους, τοτε για πρωτη φορα εμανιζονται στο προσκηνιο οι Γερμανοι.

Οι Γερμανοι ειχαν την εντολη, να παρουν πισω με κάθε μεσο, την Ρωμαικη αυτοκρατορια από τους Ελληνες. 
 
 
Με την μεταφορα της πρωτευουσας του Ρωμαικου κρατους απο την αρχαια Ρωμη στην Κωνσταντινουπολη ξεκινα μια ακομη θανασιμη περιπετεια για το Ελληνικο εθνος. 
 
 
Οι Γερμανοι εγκατασταθηκαν στον Δουναβη, και την σημερινη Βουγλαρια μονιμα. 
 
 
 
Με ορμητηριο αυτές τις δυο περιοχες αρχιζουν να προκαλουν τρομερες καταστροφες ,με συνεχομενες φοβερες επιδρομες μεχρι την Πελοποννησο. 
 
 
 
Κυριολεκτικα ερμαιο ηταν οι Ελληνες ολους εκεινους τους αιωνες, στους Γερμανους, Ουννους, Γοτθους, Βησιγοτθους, Οστρογοτθους, Βανδαλους κλπ. 
 
 
 
Στις 9 Αυγουστου του 378 μ.Χ., η κριση εφτασε στο απογειο της όταν οι Γερμανοι σκοτωσαν τα δυο τριτα του Ελληνορωμαικου στρατου, μαζι με τους στρατηγους Τραιανο, Σεβαστιανο, με αποκορύφωμα την δολοφονια του αλλοδαπου αυτοκρατορα Φλαβιου Ιουλιου Ουαλη. 
 
 
 
Μετα από όλα αυτά ο πατριώτης αλλοδαπος αρχιστράτηγος magister militum per orientem o Ioυλιος, διεταξε να σφαχτουν ολοι οι Γερμανοι στρατιώτες του Ελληνικου (ρωμαικου ) στρατου. 
 
 
 
Ολες οι ορδες των βαρβαρων Γερμανων ηταν τελειως αδυνατον να αντιμετωπισθουν με τα οπλα, εξαιτιας της πολιτικης των αλλοδαπών αυτοκρατορων της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας. 
 
 
 
Ηταν η εποχη που αυτοκρατορας των Ελλήνων ηταν ο αλλοδαπος Θεοδόσιος ο Α. Ο Θεοδόσιος εκρινε ότι η μοναδικη λυση για να σταματησουν οι Γερμανοι τις καταστροφες ηταν να προσληφθουν μαζικα, ως μισθοφόροι στον Ρωμαικο στρατο. 
 
 
Πραγματικα τους προσελαβε. 
 
 
Οι Γερμανοι ηταν οι πιο ακριβοπληρωμένοι μισθοφόροι αξιωματικοι και στρατιώτες. 
 
 
 
Ειχαν πληρη φοροαπαλλαγή, ενώ ειχαν το δικαιωμα να κανουν γαμους με Ελληνιδες. Όμως εκεινοι αντι να προστατευουν τα Ελληνικα (ρωμαικα) σύνορα τα παραβιαζαν οι ιδιοι συνεχίζοντας κανονικα τις επιδρομες μεχρι την Πελοποννησο. 
 
 
 
Οι Γερμανοι στρατηγοι έγιναν η απολυτη εξουσια στην Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια, και αποφάσιζαν για το ποιος θα γινει αυτοκρατορας. Τοτε οι γενναιοι Ελληνες αξιωματικοι του Ελληνικου (ρωμαικου) στρατου, πηραν την κατασταση στα χερια τους. 
 
 
 
Στις 12 Ιουλιου του 400 μ.Χ., οι Ηρωες Ελληνες αξιωματικοι και στρατιώτες, έσφαξαν μερικες χιλιαδες Γερμανων ανωτατων αξιωματικών και στρατιωτών στην Κωνσταντινουπολη. 
 
 
Με τον τροπο αυτό ματαιωσαν την τελευταια στιγμη την ανοδο μιας γερμανικης δυναστείας στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο της Κωνσταντινουπόλεως.

Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟΔΟΣΙΟ

Ο Θεοδόσιος ειχε επιτρεψει, να κανουν οι Ιουδαίοι συναγωγη διπλα στην Αγια Σοφια. 
 
 
Οι Ελληνες Χριστιανοι, αντέδρασαν για αυτην την προσβολή στον Χριστο, με αποτελεσμα να καψουν την εβραικη συναγωγη. Τοτε πηρε την αποφαση ο Θεοδόσιος ο α, να ξαναγινει η εβραικη συναγωγη, με χρηματα των Ελλήνων χριστιανων.

Ο Μεγας Θεοδόσιος ηταν ο αυτοκρατορας ο οποιος καθιερωσε τον Ζωοδοτη Χριστιανισμο ως επισημη θρησκεια της Ελληνικης- Ρωμαικης αυτοκρατοριας. 
 
 
 
Επισης το 390, ένα διάταγμα του αυτοκράτορα Θεοδοσίου Α΄ προέβλεπε τη θανατικη ποινη για τον πειθαναγκασμο η το εμποριο ανδρων για πορνεια.
 
 
 
Με Νεαρα, την οποια εξεδωσε στις 27 Φεβρουαρίου του 380 μ.Χ., ο Θεοδοσιος καθορισε επι πνευματικου επιπεδου την εννοια της Ορθοδοξιας, διεκηρυξε οτι μονον οι δεχομενοι τις αποφασεις της α Οικουμενικής Συνόδου, δικαιουνταν να ονομαζονται Ορθοδοξοι Χριστιανοι και οτι στους αιρετικους δεν επιτρεποταν να χρησιμοποιουν το όνομα της Εκκλησιας. 
 
 
 
Τέλος με την δημοσιευση μιας ακομη νεαρας, διεταζε την επιστροφη ολων των εκκλησιων στους ορθοδοξους Χριστιανους.

Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΔΕΜΟΜΕΝΑ 

Στην Κωνσταντινουπολη βρισκοταν τοτε και ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος,ο οποίος ειχε προσκληθεί απο τους Χριστιανους προς καταπολεμηση των αιρετικων Γερμανων -Αρειανών.

Ο Θεοδόσιος απομακρυνε απο τον πατριαρχικο θρονο τον Αρειανο Δημοφιλο και παρεχώρησε την θέση του στον Άγιο Γρηγόριο τον Θεολογο.

Η σπουδαια αυτή ευεργεσία του Αγίου Θεοδοσίου προς την Ορθοδοξια είχε ακόμη καλυτερη συνέχεια. 
 
 
Κατά το έτος 381 μ.Χ., με την ευσεβή φροντίδα του και ενέργεια, συγκροτηθηκε η β Οικουμενικη συνοδος που επικυρωσε την δογματικήιερη αποφαση της α’ οικουμενικης συνόδου σχετικα με τον Ιησού Χριστο, συμπληρωσε το Συμβολο της πιστεως προσθετοντας και τον περί Αγιου Πνειματος ορο, εναντιων της αιρετικης διδασκαλιας του Μακεδονίου.

Επισης ρυθμυσε τα της νομίμου κατοχης των αρχιερατικών θρόνων, η οποία είχε διαταραχθει επί της παντοδυναμιας των Αρειανων.
 
 
 
Δυο ακόμη Σύνοδοι συνεκλήθησαν στην Κωνσταντινούπολη το 382 και το 383 μ.Χ. Σκοπός τους ηταν αντιστοιχα, η υπογραμμιση της αυτονομιας της εκκλησιας της Ανατολης και η θεαματικη καταδίκη καθε μορφης αιρετικων δογματων.

Ο Θεοδοσιος εξέδωσε αλλεπαλληλα διαταγματα κατα των αιρετικων (Μανιχαιων, Αρειανων, πνευματομαχων και άλλων αιρετικων), με τα οποία καθοριστηκαν και οι ποινες των Χριστομαχων. 
 
 
Οι αποφασεις των συνοδων εφαρμοστηκαν αυστηρα. 
 
 
Επανεφερε τον νομο περι αργιας τις Κυριακες,ενω απαγορευσε τα θεαματα του αμφιθεατρου και του ιπποδρομου τις Κυριακες. 

Ο Μεγας Θεοδοσιος ελαβε μετρα κατα της εμποριας των λειψανων των αγίων και των μαρτύρων.

Στα σφάλματα του αυτοκράτορα Θεοδοσιου πρέπει να προστεθεί και η αδικη σφαγη δεκα χιλιαδων Ελληνων από τους Γερμανους στον Ιπποδομο της Θεσσαλονικης. 
 
 
Αιτια για όλα αυτά η αδικη συλληψη από τους Γερμανους ενός Ελληνα ηνιοχου. 
 
 
Οι Ελληνες ζητησαν την απελευθερωση του και οι Γερμανοι αρνηθηκαν. 
 
 
Τοτε οι Ελληνες που δεν αντεχαν τον γερμανικο ζυγο και τις φοβερες επιδρομες τους ολους εκεινους τους αιωνες, σκοτωσαν τον στρατηγο των Γερμανων Βοθεριχο, μαζι με αλλους Γερμανους στρατιώτες.

Την διαταγή αυτή αμέσως την "αλλαξε" ο Θεοδόσιος, αλλά η ανάκλησή της έφτασε στη Θεσσαλονίκη οταν πια είχαν σφαγεί οι δεκα χιλιαδες Ελληνες.

Μετά από αυτό το αισχρο έγκλημα, όταν ο Θεοδόσιος θέλησε να εισέλθει στον καθεδρικό ναό του Μιλάνου, ο Άγιος Αμβρόσιος στάθηκε στη θύρα και απαγόρευσε την είσοδο στον αυτοκράτορα. 
 
 
 
Όλοι περίμεναν το ξέσπασμα του θυμού του Θεοδοσίου. 
 
 
 
Ομως εκείνος υπάκουσε ταπεινά, ζήτησε με δάκρια στα μάτια συγγνωμη και ταπεινωμένος γυρισε στα ανακτορα. 
 
 
 
 
Εκτελεσε τον κανονα της μετανοιας που του έβαλε ο Επίσκοπος και όταν το επιτίμιο συμπληρώθηκε μετα από οκτώ μήνες, προσήλθε στην Εκκλησία, σαν ένας κοινός άνθρωπος, με έναν απλό χιτώνα, χωρίς κανένα διακριτικό του αξιώματός του, και του διαβασαν την συγχωρητική ευχή και κοινώνησε.
 
 
 Κατά την εορτή των Χριστουγέννων λέγοντας τον λόγο του Δαυίδ: «Εκολλήθη τω εδάφει η ψυχή μου, ζήσόν με κατά τον λόγον σου». Καρπός της μετάνοιάς του, που παραδειγμάτισε τον λαό του, ήταν ένας νόμος που έλεγε πως κανείς καταδικασμένος σε θάνατο δεν θα εκτελείτο, αν δεν περνούσαν τριάντα ημέρες από την λήψη της καταδικαστικής αποφάσεως.

Μεταξυ αλλων ο Μεγας Θεοδοσιος καταργησε με νεαρα ολες τις ειδωλολατρικες θυσιες, την λατρεία των δαιμονων, και κάθε δημόσια-απόκρυφη τελετή των δωδεκαθειστών, και κατήργησε, το 394 μ.Χ., δια νεαρας, τους ολυμπιακους αγωνες, που χρησίμευαν στην διατηρηση της μαυρης μαγειας και της λατρειας των δαιμονων.

Oλα αυτά διοτι οι "νεοπλατωνικοί" εκεινης της εποχης δεν ήταν φιλόσοφοι αλλα ιερείς μιας εωσφορικής και ανυπάρκτου θρησκείας (Άρνολντ Τόυμπη Σπουδή της Ιστορίας, μετ. Ν. Παπαρρόδου, Αθήναι 1962,σελ.457). 
 
 
 
Το χειροτερο όμως ηταν ότι οι φιλοσοφικες οι σχολές των Αθηνών είχαν μεταβληθεί σε κέντρα άσκησης της μαυρης μαγείας, γεγονός που οδήγησε τελικά στο κλείσιμό της το 529μ.χ. από τον Ιουστινιανό. 
 
 
Πολύ σωστες οι ενεργειες, των Ιουστινιανού, σχετικα με τους μαυρους μαγους του εωσφορικου δωδεκαθεου. 
 
 
Στους χρόνους που κατέρρεε η ειδωλολατρία, η μαγεία και η δεισιδαιμονία είχαν λάβει αφάνταστες διαστάσεις. 
 
 
Όπως μας πληροφορούν συγγραφείς της εποχής, όπως ο Λουκιανός, η μαγεία είχε καταλάβει πρωτεύουσα θέση στις λαϊκές μάζες. 
 
 
«Μάγοι υπό ποικίλα ονόματα, ως φαρμακομάντεις, ιατρομάντεις, βωμολόχοι, αγύρται κλπ, έχοντας ως βοηθούς γραίας βωμολόχους, περιμακτρίας, τελεστρατίας, τυμπανιστρίας κ.α. περιήρχοντο τας πόλεις, υποσχόμενοι ζωή, υγεία, πλούτο, ευτεκνία, κάλλος και οποιοδηποτε αγαθό» (Θ.Η.Ε.,τομ.8,449).
 
 
 
 Ο καθηγητής Ν. Λούβαρις τόνισε πως στους ύστερους χρόνους της αρχαιότητος «μάγοι πολυάριθμοι και ποικιλώνυμοι, αγύρται, απολακταί, βωμολόχοι, ιατρομάντεις, καθαρτές, φαρμακομάντεις, κλπ, συνοδευόμενοι υπό γυναικών μαγισσών ή βοηθών και αφορμώμενοι εκ Θεσσαλίας κυρίως, ήτις εθεωρείτο η κατ’ εξοχήν κοιτίς των, περιέτρεχον τας πόλεις και εξητάτουν τους απλοϊκούς.

Οι Ελληνες Χριστιανοί της εποχής, δεν καταφεροταν εναντια στον θαυμαστο και ανεκτιμητο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.

 
 
 
 ​Αντιδρούσαν όμως σε ένα σύνολο από πολυ ακραιες εωσφορικες εκδηλωσεις των σατανιστων του δωδεκαθεου όπως οι ανθρωποθυσιες, μερος των οποιων ηταν και η σπλαγχνομαντεια, δηλαδη αποσπουσαν τις κοιλιες των θυματων και τελουσαν
​ ​γαστερομαντεια παρατηρωντας μεσα σε αυτην τα μελουμενα.

Οι Ελληνες χριστιανοι ηταν παντοτε καθετα αντιθετοι στα εωσφορικα βασανιστηρια, στους αυτοβασανισμους, στους ευνουχισμους στις σεξουαλικες ανωμαλιες,προς τιμην του εωσφορου, στις μυήσεις με χρηση φόβου και ναρκωτικων ουσιων (βλεπε ως παράδειγμα εωσφορικα Ελευσινια μυστηρια).

Από τοτε αρχισαν καποιοι Εθνικοι να καταφευγουν στην περσικη αυλη, ένα πραγμα που ηταν καταστρεπτικο για την Ελλαδα, καθως οι περσες μαθαιναν τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο ,αλλα και τα σχετικα με την βιοτεχνια, της τεχνες ,και τον πολεμο (στρατηγικη). 
 
 
 
Στα θετικα του Θεοδοσιου είναι ότι εκανε τον Χριστιανισμο επισημη θρησκεια του κρατους, ότι συμπληρωσε τα τοιχη της Κωνσταντινουπολεως. 
 
 
 
Με τον θανατο του προηγουμενου αυτοκρατορα του Ουαλη, και την ανοδο του θεοδοσιου του α εχουμε την οριστικη ηττα του Αρειανισμου μιας ακομη αιρεσεως που δημιουργησε το κοματι του εβραικου λαου που πιστευει στον εωσφορο (βλεπε δηλωσεις του μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως) .

Όταν ηρθαν οι γερμανοι-γοτθοι στα Βαλκανια εγιναν "δηθεν "χριστιανοι, ασπαζομενοι την αιρεση του Αρειου.
 
 
Μια αιρεση την οποια στηριξαν ολοψυχα οι γερμανοι σατανιστες με στοχο την διασπαση της ορθοδοξιας. 

Αυτό που εκανε τελικα ο θεοδοσιος o α είναι παγκοσμια πρωτοτυπια, καθως δεν φτανει που μας εσφαζαν δωρεαν οι γερμανοι επι τοσους αιωνες ,αλλα ηρθε ο Θεοδόσιος και τους προσελαβε στον Ελληνικο (ρωμαικο ) στρατο, τους εδωσε αξιωματα και της καλυτερες αμοιβες, για να συνεχισουν να σφαζουν, να κλεβουν , να κανουν εμπρησμούς εις βαρος των αθωων Ελλήνων υπηκόων, με αμοιβες και αξιωματα. 
 
 
 
Οι άμοιροι Ελληνες πληρωναν από το υστέρημα τους γοτθους για να "προστατευουν τα εξωτερικα σύνορα του κρατους. 
 
 
 
Εκεινοι όμως το μονον που εκαναν είναι αυτό που ξερουν παντοτε, δηλαδη σφαγες, κλοπες, εμπρησμοι, βιασμοι, σκλαβωμα γυναικων, δια την τελεση σεξουαλικών ανωμαλιών, ως λατρευτικο τυπικο του εωσφορου.
 
 
ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ 
ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΟΥ 
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ.
 
 
 
Τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο "μυστικο " επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. 
 
 
Εξαιτιας των χρηστων ηθων , και της σωστης παιδειας, οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα , από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους ,εγιναν διοικητες του (ρωμαικου κρατους ), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.
 
Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. 
 
 
Ο συνδυασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος.
 
 
Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. 
 
 
Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. 
 
 
Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων, μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου, εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. 
 
 
Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. 
 
 
Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια. 
 
 
 
Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο. Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. 
 
 
 
Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας. 
 
 
 
Ακομη και ο Αλεξανδρος με παρα πολύ εμπειρους και με πολύ περισσοτερους στρατιώτες, σε σχεση με τον Ηρακλειο, και με ένα πανισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο κρατος πολιτικα και οικονομικα, εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια ,σε σχεση με τον Ηρακλειο.
 
 
 
 Κατά την εποχη του Ιουστινιανού του α, όπως και στην εποχη του Θεοδοσιου, του Αρκαδιου, του Θεοδοσιου του β, του Ιουστινου του α, του Ιουστινου του β, είχαμε μονον συνοριακους πολεμους, και περιοδους ειρηνης με τους περσες.
 
 
 Μονον όταν ανεβηκε στον θρονο , ο πρωτος Ελληνας χριστιανος Αυτοκρατορας , ο Ηράκλειος, εκαναν οι περσες ολα αυτά τα τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα οποια, δεν ειχαν ξαναγινει ποτε από μερος των περσων. Ειχαμε δηλαδή εισβολή , και κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας
 
 
 


Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.
 
 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ