ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΙΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ (  ΠΟΙΟΙ ΥΠΟΚΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΨΕΥΔΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ;  MEΡΟΣ Β -ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΙΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ ( ΠΟΙΟΙ ΥΠΟΚΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΨΕΥΔΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ; MEΡΟΣ Β -ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΥΘΕΙ ΟΠΩΣ ΔΙΔΑΞΕ
ΚΑΙ ΕΞΗΓΗΣΕ Ο ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ, 
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΙΣΧΥ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 120 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 
ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.


 
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΕΛΑΒΑΝ ΕΣΤΩ ΠΑΡΑΝΟΜΑ 
ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΣΙΜΑΤΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΠΤΑ ΣΥΝΑΠΤΑ ΕΤΗ ΕΧΕΙ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΟΜΙΚΟ ΘΕΣΦΑΤΟ ΚΑΙ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΟ.
 
 
 
ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΩΝ
ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΝΩ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ 
ΑΔΙΚΗΜΑ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ.
 
 
ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΟΥΝ 
ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΩΣ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ".
 
 
 
ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΜΕΡΕΣ  ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ, ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
 
 
 
 
 
 
 
Στην Ρωσια εδω και αιωνες εχουμε μερικα πολυ κοινα χαρακτηριστικα ολων οσων την κυβερνουν ειτε ειναι χριστιανοι ; Ειτε ειναι κουμμουνιστες.
 
Ακομη και στην ρωσια οι κουμμουνιστες ειχαν επεκτατικη και πατριωτικη εξωτερικη πολιτικη. Οι μοναδικοι κουμουνιστες στον κοσμο που επιχειρουν να αφανισουν με καθε τροπο την πατριδα μας ειναι αυτοι που ανηκουν σε διαφορα "Ελληνικα" κομματα.
 
 
 

Υπαρχουν εθνικιστες πατριωτες κουμμουνιστες, οι οποιοι δεν είναι θανάσιμοι εχθροι των χωρων τους και δεν επιθυμουν διακαως να αφανισουν τα εθνη τους.

 

Μαλιστα αγαπουν παρα πολύ της πατριδες τους.  

 

Επισης ολοι αυτοι οι ξενοι κουμμουνιστες αγαπουν την ιστορια  της πατριδας και δεν επιθυμουν την αλλαγη των σχολικων βιβλιων της ιστοριας. 

 

Μαλιστα δεν επιθυμουν καμια από της αλλαγες της νεας ταξης , οι οποιες θα αλλοιωσουν τον εθνικο χαρακτήρα.

 

Παντοτε σε κάθε χωρο, σε κάθε τομεα, σε κάθε λαο, σε κάθε ομαδα υπαρχουν εξαιρέσεις εστω και σε πολύ μικρο βαθμο. 

 

Δεν γινεται να είναι ολοι οι ανθρωποι ιδιοι . Όλα αυτά με βαση της παγκοσμιες Ελληνικες μαθηματικες σταθερες ,μηδεν αγαν  και ,μετρον αριστον. 

Φυσικα αυτοι οι πατριωτες κουμμουνιστες , δεν εχουν καμια απολυτως σχεση με την Ελλαδα. 

 

Αυτοι οι πατριωτες εθνικιστες κουμμουνιστες είναι από την Βουλγαρια και την ρωσια. 

 

Αυτοι οι πατριωτες κουμμουνιστες ειχαν στα σχολικα τους βιβλια και προωθουσαν με μεγαλο ζηλο την Βουλγαρικη ιστορια , με προεξέχων του Βουλγαρο Σαμουηλ, και τους πολεμους τους εναντια στον ιερο Βασιλειο τον β. 

 

Μαλιστα είναι τοσο παθιασμένοι, που εχουν τον Σαμουηλ μεχρι και σε γραμματοσημα. 

 

Βουλγαρικα γραματοσημα με τον Σαμουηλ και τους πολεμους του. 


Οι Βουλγαροι Κουμουνιστες πολιτικοι, επεδειξαν παρα πολύ μεγαλο ζηλο σχετικα με τα εθνικα Βουλγαρικα θεματα.        

 

 

Οι πατριωτες Βουλγαροι και οι ρωσοι Κουμμουνιστες , είναι τελειως ανιτθετοι με αυτους τους κουμμουνιστες ,που κατοικουν στην Ελλαδα. 
 

 
 
 
ΡΩΣΙΑ
 
 
Παντοτε οποιος και να κυβερνουσε ειτε οι τσαροι ειτε ο Λενιν με τον Σταλιν μονιμος στοχος της ρωσικης αυτοκρατοριας ηταν η εξοδος στο Αιγαιο.
 
 
Εδω και αιωνες προσπαθουν οι ρωσοι να κατακτησουν την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια με στοχο την εξοδο στο Αιγαιο. 
 
Απο την εποχη τοιυ Κωνσταντινου του πορφυρογενννητου ειχαν κανει οι ρωσοι πολεμους εναντιον των Ελληνων με σκοπο την κατακτηση της  Ελληνικης- ρωμαικης αυτοκρατοριας. 
 
 
Επι Κωνσταντινου του προρφυρογεννητου η Ρωσιδα Ολγα η γυναικα του Τσαρου εγινε χριστιανη στην Κωνσταντινουπολη. 
 
Εντουτοις αυτο δεν εμποδισε τους ρωσους να συνεχιζουν τις προσπαθειες για να κατακτησουν την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια με τρομερες πολιορκιες και πολεμους. 
 
 
 
 
Στα πλαισια της ρωσικης αυτοκρατορικης πολιτικης με βασικους αξονες τον επεκτατισμο αρχικά στις γειτονικές χωρες, με απωτερο σκοπο την πολυποθητη εξοδο στο Αιγαιο.
 
 
Αυτο ηταν κατι το οποιο δεν ειχαν επιτυχει οι τσαροι.
 
Ενας ακομη μεγαλεπιβολος ρωσικος στοχος ηταν και ειναι Η επέκταση στην Ευρώπη.
 
Στις αρχες του προηγουμενου αιωνα με εντολη των ρωσων
ο Κολλαρωφ, ειχε εκφρασει την επιδίωξη αυτονόμησης της Μακεδονιας και της Θρακης από την Ελλάδα, με στόχο να προσαρτηθουν στην Βουλγαρία.
 
 
Ολα αυτα για να παραδωθουν τα εδαφη εν συνεχεια στην ρωσια ωστε να επιτευχθεί η επιθυμια αιωνων να εχουν οι ρωσοι τον απολυτο έλεγχο του Αιγαίου. 
 
Το ετος 1924 η δηθεν ανυποψιαστη και "αμετοχη"  Μοσχα σχετικα με τα τεκτενομενα στην βαλκανικη επικυρωσε τις αποφασεις ολων των κουμμουνιστικων βαλκανικων κομματων για την αποσπαση της Μακεδονιας απο την Ελλαδα.                                                                                             
 
Η εναρξη του β Παγκοσμιου Πολέμου έδωσε την ευκαιρια
στον κουμμουνιστη ηγετη της Γιουγκοσλαβιας Τίτο στο να προχωρησει σε αυτονομηση  των Σκοπιων, το οποιο ηταν 
δηθεν το "πραγματικο Μακεδονικο εθνος."  
 
 
Οταν κατα τον β παγκοσμιο πολεμο εισεβαλαν στα Σκόπια οι ναζιστες-εωσφοριστες Γερμανοί απο την γειτονικη Βουλγαρια εγιναν δεκτοι απο τους Σλαβους των σκοπιων ως απελευθερωτες του "Ελληνικου-Μακεδονικου εθνους" 
 
 
Τα Σλαβικα Σκοπια ήταν τοτε η πρωτευουσα της νοτιας Σερβιας, γνωστης ως Βαρδαρσκα. 
 
 
Η γερμανικη ναζιστικη επιθεση κατα της Ελλαδας  εγινε στις  6 Απριλιου  του 1941.
 
Σε περιπτωση που η Ελλάδα, δεν δεχοταν να πολεμησει οπως επραξε  η Γιουγκοσλαβία, τοτε η εκβαση του πολεμου θα ηταν διαφορετικη.
 
 
 
Οι ναζιστες  εωσφοριστες γερμανοι θα ειχαν επιτυχει να κατακτησουν την Μοσχα πριν να έλθει ο χειμώνας και θα ηταν εντελως διαφορετικη η εκβαση του πολέμου.
 
 
Τελικα αποδειχτηκε οτι η επίθεση της ναζιστικης-φασιστικης Ιταλίας εναντια στην Ελλάδα υπήρξε καταλυτικη για την εκβαση του β παγκοσμιου πολεμου. 
 
Αλλη μια πολυ σημαντικη συνεπεια της Ιταλικης επιθεσεως ειναι οτι εαν δεν επιτεθοταν οι ιταλοι-λογγοβαρδοι (γερμανικο φυλο) στην Ελλαδα,το πιο πιθανο θα ηταν να   
μην κυριαρχουσε  ο επεκτατικος αυτοκρατορικος ρωσικος
κομμουνισμός στην τεως Γιουγκοσλαβια και δεν θα υπηρχε αυτην την στιγμη το προβλημα με τους ψευδομακεδονες τους Σλαβους Σκοπιανους. 
 
 
Ο Σερβος ; Τίτο ως γνησιος κομμουνιστης και πιονι της ρωσικης αυτοκρατορικης πολιτικης, εξουδετέρωσε τον Σερβο Εθνικιστή Μιχαηλοβιτς, στις 2 Αυγούστου 1944, με εντολη του Στάλιν.
 
Αμεσως μετα ο κουμμoυνιστης Τιτο προχωρησε στην δημιουργια του ψευδοκρατους με την ονομασια "σοσιαλιστικη δημοκρατια της Μακεδονιας», υλοποιώντας μια ρωσικη επιθυμια αιωνων.
 
 
 
Στα Πλαισια αναγνωρισεως τηςψευδομαδονικης εθνότητας
δημιουργησαν ενα ξεχωριστο κρατικο μορφωμα με ξεχωριστη υπόσταση, διαφορετικη ως ενα βαθμο γλωσσα ενω εκαναν ανεξάρτητη εκκλησία και νεες ιστορικες και πολιτιστικες παράδοσεις. 
 
Μεσα απο αυτα τα κατασκευασμενα στοιχεια του ανυπαρκτου-ψετομακεδονικου κρατους οι εωσφοριστες νεοταξιτες και αισχροι πλαστογραφοι της ιστοριας της Μακεδονιας μας εκαναν το τερατουργημα των Σκοπιων. 
 
 
Το 1945 εκαναν κυβερνηση και Βουλη "Μακεδονικη".
 
Οι νεοταξτες και οι Σλαβοι σκοπιανοι ονομασαν ως "Μακεδονικη" γλωσσα το προφορικο  Κουμανικο- Βουλγαρικο ιδιωμα, που ομιλείτο στα Σκοπια το 1945. 
 
 
Κατοπιν το Βουλγαρικο αυτο ιδιωμα το οποιο εγινεγλωσσα
μια απο τις επισημες γλωσσες της Γιουγκοσλαβιας. 
 
 
Επισης οι νεοταξιτες εγραψαν και  Γραμματικη για την ψευδομακεδονικη σκοπιανη γλώσσα το 1961.
 
Ακομη μεταξυ αλλων ο Τίτο, ίδρυσε το 1968 την ανεξαρτητη Εκκλησια της Μακεδονίας», την οποια ομως  δεν την αναγνωριζει καμια Ορθοδοξη Εκκλησια.
 
 
 
 Με τον φαιδρο και αστειο ισχυρισμό, ότι οι Αρχαίοι Μακεδόνες δεν ήταν Έλληνες, επινόησαν ότι ως Σλάβοι, ενώθηκαν τον 6ο αιώνα με τους μη Έλληνες Μακεδόνες και έγιναν αυτοί Μακεδόνες.
 
 Εν συνεχεια οι ψευτομακεδονες συγκέντρωσαν από όλα τα αρχεία του κόσμου, σχετικα με την Μακεδονία και οικειοποιήθηκαν όλα τα ιστορικα γεγονότα.
 
 
Ενδεικτικο ειναι οτι το ετος 1969  εθεσαν σε κυκλοφορια την "Ιστορια του ψευδομακεδονικου σλαβικου εθνους", το οποιο αποτελει παγκοσμιο ιστορικο, πολιτικο, και κοινωνικο εξευτελισμο.
 
Εκατονταδες εωσφοριστες νεοταξιες "επιστημονες" δούλεψαν επι δεκαετίες και κυκλοφορησαν βιβλία και περιοδικά για να πείσουν ότι υπάρχει "Μακεδονικο εθνος"στα σλαβικα Σκοπια.
 
 
 
Ενσωματωμένη εικόνα 1
 
 
 
 
 
Εδώ και αρκετα χρονια κυκλοφορουν στο διαδικτυο διαφορες "ιστορικες μελετες" ,σχετικα με την καταγωγή των αρχαιων Μακεδόνων.
 
 
 Μεσα σε αυτές της κατά φαντασιαν " ιστορικες εργασιες", εντεχνα αλλα, και με δολο ταυτόχρονα , εβαλαν μεσα σε "αρθρα", καποιες ιστορικες αληθειες.
 
 
Ολα αυτά με σκοπο να εξαπατησουν οσους  δεν γνωριζουν, με αποτέλεσμα να τους περασουν την αισχρη και καταπτυστη θεωρια ότι και οι Μακεδόνες Δωριεις είναι "ινδοευρωπαικης" καταγωγης.
 
 
Στην συνεχεια αλλαξαν γνωη οι νεοταξιτες και  παρουσιαζουν τους Μακεδονες ως Σλαβους Σκοπιανους.
 
 
Αρχικα να περασουμε να δουμε τι μας αναφερει σχετικα με τους Δωριεις ο Ηρόδοτος,ο πατερας της ιστοριας o Ηρόδοτος αναφερει (Κλειω , 56-57), ότι οι Δωριείς αρχικά κατοικούσαν στη Φθιώτιδα. 
 
 
Κατά την εποχη του βασιλιά Δώρου, οι Δωριείς διωκόμενοι από τους αλλοδαπούς Καδμειους, πήγαν στις πλαγιές της Όσσας και του Ολύμπου, στην χώρα που ονομάζεται Ιστιαιώτιδα. 
 
 
Από εκεί τους κυνηγησαν οι αλλοδαποι βάρβαροι οι Καδμείοι , για αυτό αναγκαστηκαν να πανε στην Πίνδο. Οσοι από τους Δωριεις παρεμειναν στην Μακεδονια , εγιναν γνωστοι με το όνομα έθνος Μακεδνό. 
 
 
 
Οι υπολοιποι Δωριεις αποφασισαν να περασουν στην αντεπιθεση, με τελικο σκοπο να παρουν πισω τα εδάφη τους , από τους αλλοδαπούς σκλαβους Σημιτικης, Αιγυπτιοχεμιτικης καταγωγης .
 
 
 
 Οι Ελληνες Δωριεις(Ηρακλειδεις), καταλαβαν ότι εξαιτιας της υποχωριτικοτητας τους θα ειχαν παρα πολύ ασχημο τελος από τους αλλοδαπούς σκλαβους, 
 
 
Αντιληφθηκαν οι Δωριεις ότι η Πινδος , δεν θα ηταν ο τελικος τους προορισμος . Αυτό διοτι οι αλλοδαποι Καδμείοι σκλαβοι, θα τους κατεδίωκαν μεχρι να τους πεταξουν μεσα στον Δουναβη. 
 
 
Τοτε οι Ελληνες Δωριεις πηραν την αποφαση να σταματησουν, να πολεμησουν και να κερδισουν πισω την ζωη τους, και την πατριδα τους ( Η κάθοδος των Δωριεων). 
 
 
Στην ανυψωση του ηθικου για την αντεπιθεση των Δωριεων συνεβαλε και η νικη των Ελλήνων επι των βαρβαρων Τρωων, Όπως μας αναφερει ο Ισοκράτης στο εργο Ελένης εγκωμιον :
 
«Εξαιτίας αυτης της νικηφόρου εκστρατείας των Ελλήνων στην Τροία, επήλθε τόσο μεγάλη μεταβολή, ώστε ενώ προηγουμένως οι βάρβαροι, που ζούσαν δυστυχισμένοι στους τόπους τους, και ο Δαναός, αφού έφυγε από την Αίγυπτο, κατέλαβε το Άργος, ο Κάδμος ο Σιδώνιος έγινε βασιλιάς της Θήβας, οι Κάρες αποίκησαν τα νησιά και ο Πέλοπας κυρίευσε την Πελοπόνησο, οι μετά από αυτού του πολέμου, το γένος μας γνώρισε τόση ακμή ώστε κατάφερε να αφαιρέσει από τους βάρβαρους μεγάλες πόλεις και τεράστιες εδαφικές εκτάσεις» (Ισοκράτης Ελένης εγκώμιο 68 – 69). 
 
 
 
Ενσωματωμένη εικόνα 3
 
 
 
 
 
 
ΠΩΣ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΩΡΙΕΙΣ ΣΤΗΝ 
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ ;
 
Επισης ο Ισοκράτης, σχετικά με τους Ηρακλειδεις (Δωριεις) μας αναφέρει ότι όταν πέθανε ο Ηρακλής, οι γιοί και οι απόγονοί του (οι καλούμενοι Ηρακλείδες), φοβούμενοι μήπως τους δολοφονήσει ο Ευρυσθέας (ο σφετεριστής του Θρόνου των Αργείων), κατέφυγαν στη Στερεά Ελλάδα. 
 
 
Αργότερα ήρθε εκεί ο Ευρυσθέας, για να τους βρει και να τους σκοτώσει, φοβούμενος και εκείνος μήπως γυρίσουν εκείνοι και του πάρουν την βασιλεία.
 
 
 
 Ωστόσο οι Αθηναίοι βοήθησαν τους Ηρακλείδες και σκότωσαν τον Ευρυσθέα. Στην συνέχεια οι Ηρακλείδες μαζί με Δωριείς κατέβηκαν από την Β. Ελλάδα στην Πελοπόννησο και κατέλαβαν όλες σχεδόν τις πόλεις της Πελοποννήσου ( Σπάρτη, Μεσσήνη, Άργος κλπ.), με το αιτιολογικό ότι η περιοχή αυτή ήταν βασιλική κληρονομιά των Ελλήνων Δωριεων γιων του Ηρακλή.
 
 
 
 Ακολούθως και αφού οι Δωριείς εγκατέστησαν τους απόγονους του Ηρακλή στο Θρόνο, Παρεμειναν στην πατριδα τους. (Ισοκράτης, Αρχίδαμος 16 – 19).
 
 
 Στο σημειο αυτό να αναφερω ότι, οι Δωριείς που εισέβαλαν στην Πελοπόννησο ήταν τρεις φυλές, οι Πάμφιλοι, οι Υλλείς και οι Δυνάμεις. 
 
 
Μόλις οι Δωριείς κατέλαβαν την Πελοπόννησο, οι Ηρακλείδες την μοίρασαν μεταξύ τους με κλήρο διαιρώντας την σε τρία μέρη:
 
 
 Στο Άργος, που δόθηκε στον Τήμενο, στη Μεσσήνη, που έλαβε ο Κρεσφόντης και στη Λακεδαίμονα που πήραν τα δυο αδέλφια Ευρυσθένης και Πρόκλης. 
 
 
Στους δυο τελευταίους ανήγαγαν την καταγωγή τους οι βασιλιάδες της Σπάρτης και γι αυτό, άλλωστε, ήσαν δύο στον αριθμό. 
 
 
Μετά την καταστροφή των Μυκηνών και της Τίρυνθας από τους εισβολείς, το Άργος έγινε η βάση των εξορμήσεων του μυθικού Δωρικού ήρωα Τέμενου, απόγονου του Ηρακλή, και ο μεγαλύτερος των τριών αδελφών, του Κρεσφόντη και Αριστόδημου, οι οποίοι κυρίευσαν την Πελοπόννησο. 
 
Οι γιοι και οι γαμπροί του διαδοχικά (Δειφόντης, Φαλκής, και Κεισός) κατέλαβαν την Τροιζήνη, Επίδαυρο, Αίγινα, Σικυών και Φλιούντα, οι οποίες έγιναν Δωρικές αποικίες. 
 
 
 
Οι Δωριείς μέχρι να καταλάβουν την Πελοπόννησο προκειμένου να επανέλθουν οι Ηρακλείδες στον θρόνο του Άργους, αλλά και για να βρουν οι Δωριείς καλύτερες συνθηκες ζωης σε σχεση με τα μέρη που έμεναν στα βουνά του Ολύμπου, έκαναν αρκετές επιχειρήσεις. 
 
 
 
Αυτες της πολεμικες επιχειρησεις της  εκαναν οι Ηρακλειδεις Κρεσφόντης, Τέμενος και Αριστόδημος. 
 
 
Ο Αριστόδημος πέθανε στην Ναύπακτο, χτυπημένος από κεραυνό, αφήνοντας πίσω του τα δίδυμα παιδιά του, Ευρυσθένη και Πρόκλη. 
 
 
Τα αδέλφια του, πέρασαν τον κόλπο και αποβιβάστηκαν στην Αχαΐα, όπου και πολέμησαν νικώντας τον άρχοντα της Πελοποννήσου, Τισαμένη . 
 
 
Όταν η Δωρική φάλαγγα έφθασε στην περιοχή της Λακωνίας και Μεσσηνίας, επικεφαλής ήταν ο Κρεσφόντης, ο οποίος κατοίκησε την εύφορη πεδιάδα της Πάμεσου.
 
Η ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
 
Να περασω τωρα στα κατά γενικη ομολογια ανθελληνικα σχολεια. 
 
 
Δυστυχως στα ανθελληνικα σχολεια , διδασκουν , αισχρα πραγματα. 
 
 
Στο σχολικό βιβλίο της Α’ τάξης Γυμνασίου ,στις σελίδες 8 και 60) διαβαζουμε τα εξής: 
 
«Τα πρώτα ελληνικά φύλα υπολογίζεται ότι έφτασαν στον ελληνικό χώρο γύρω στις αρχές της 2ης χιλιετίας π.Χ. 
 
 
 
Τα ελληνικά φύλα που έφτασαν στην Ελλάδα ήταν τμήμα της "ινδοευρωπαϊκής" γλωσσικής οικογένειας στην οποία ανήκαν και οι βάρβαροι Κέλτες, οι Γερμανοί Σλάβοι, οι Μήδοι και οι Πέρσες, μαζι με τους Ινδους. 
 
 
Οι Μυκηναίοι ανήκουν στα ινδοευρωπαϊκά φύλα που με αφετηρία τα Ουράλια όρη εξαπλώθηκαν στην Ευρώπη και μέχρι την Ινδία». 
 
 
 
Ακομη οι εωσφοριστες αναφερουν ότι οι Δωριείς ήρθαν στην Ελλάδα από το βορρά, από τις πεδιάδες της σημερινής Ουγγαρίας ή τα Ουράλια όρη, το 1100 "κατασφάζοντας" όσους λαούς βρήκαν στο διάβα τους, καθώς και ότι μετά τη κατάκτηση της Ελλάδας από τους Δωριείς δημιουργήθηκε ο πρώτος ελληνικός πολιτισμός. 
 
 
Ακομη ισχυριζονται ότι όταν οι Δωριείς κατέβηκαν στην Kρήτη, οι Kρήτες αντιστάθηκαν, μπροστά όμως στα σιδερένια όπλα των αντιπάλων, αντί των χάλκινων δικών τους,ηττηθηκσαν.
 
Αμεσως μετα την ηττα οι νικητες Δωριρις επεβαλλαν στην Κρητη
τα πρότυπα της Κοινωνίας της Σπάρτης, χώρισαν τους κατοίκους της σε διάφορες κατηγορίες υποτελών κατά τα Σπαρτιατικά έθιμα, τους περίοικους, μνωίτες, αφαμιώτες ή κλαριώτες κ.λπ. 
 
 
Ομως όλα αυτά είναι ψεματα των νεοταξιτων , δεν τα αναφερει κανενας αρχαιος Ελληνας πανεπιστήμονας. 
 
 
Το ελληνικό έθνος, όπως μας αναφερουν οι αρχαιοι προγονοι , μετά την Τροια εκτος από τους αυτόχθονες Δωριείς, τους Ίωνες, τους Αχαιούς και τους Αιολείς ), ειχε πλεον στην συνθεση του και μερικά άλλα βάρβαρα φύλα, απο την Αιγυπτο. τους Καδμείους ή Θηβαίους, τους Δαναούς, τους Πέλοπες, τους Χεμιτες κλπ.).
 
 
 
Ενσωματωμένη εικόνα 1
 
 
 
 
 Οι περισσοτεροι εξ αυτων ήρθαν σκλαβοι από την Αιγυπτο. 
 
 
 
Αλλοι βάρβαροι ηρθαν από την Ασια κλπ. Επομένως αυτά τα περί Ινδοευρωπαϊκής γλωσσικής οικογένειας απο όπου κατάγονται οι Έλληνες είναι αν μη τι άλλο Κατάπτυστες νεοταξικες εωσφορικες προδοσιες. 
 
 
Μην ξεχνατε Ελληνες ότι ο Ηρόδοτος (Α 56-58, Ε 17 και Η 43) λέει ότι η κάθοδος των Δωριέων δεν έγινε από τα Ουράλια ή την Ουκρανία, αλλά από τον Ελληνικό βορά ,από την Πίνδο της Μακεδονίας .
 
 
 Ολα αυτά ενώ προηγούμενος , οι Ελληνες Δωριεις ,έκαναν άνοδο, δηλαδή πήγαν από τη Δωρίδα της Θεσσαλίας στη Μακεδονία.
 
 
 Όλα αυτά γιατι τους κυνηγουσαν οι εωσφοριστες αλλοδαποι σκλαβοι οι Καδμιοι. Επαναλαμβανω όπως μας αναφερει ο Ηρόδοτος μερικοί μετά κατέβηκαν στην Πελοπόννησο, ενω ,καποιοι απεμειναν στην Πινδο οπου δημιουργησαν το Μακεδονικο εθνος. 
 
 
 
Ενσωματωμένη εικόνα 2
 
 
 
 
 
Τιμη και δοξα σε ολους τους αρχαιους Ελληνες (φιλοσοφους, σοφιστες) που δεν φοβηθηκαν τους σκλαβους σημιτικης, αιγυπτιοχεμιτικης καταγωγης που κατελαβαν την Ελλαδα, για αυτό εγραψαν για αυτους και το δαιμονικο δωδεκαθεο που μας εφεραν, παρα τις εξοριες, τις θανατικες ποινες με κωνειο, το κλεισιμο των φιλοσοφικων σχολων, το καψιμο των βιβλιων τους.
 
 
 
 
 
 Μονον στην αρχαια Αθηνα θανατωθηκαν και εξοριστηκαν πανω από 500 Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, επιστήμονες. 
 
 
 
 
 
Ολοι οι μεγαλοι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες διδαξαν ότι το δωδεκαθεο δεν είναι μονον δαιμονικο, αλλά ταυτόχρονα είναι αστειο και αναξιο του κορυφαιου πολιτισμου στον κοσμο, ο οποιος είναι ο Ελληνικος.
 
 
 
Πως ηταν δυνατον οι Αρχαιοι προγονοι, οι οποιοι δημιουργησαν τις επιστημες, τις εξελιξαν, εγραψαν όλα αυτά, τα αριστουργήματα, που κανενα εθνος δεν μπορει να δημιουργησει, ταυτόχρονα να πιστευουν σε δωδεκα ανυπαρκτους, δαιμονικούς, ανωμαλους, αιμομίκτες,"θεους"; 
 
 
 
 
Πως ηταν δυνατον οι μεγιστοι του πλανητη γη να πιστευουν σε ανθρωποθυσιες, σε φαγωμα των θυσιασμένων, σε θυσιες ζωων, σε ευνουχισμο νεων αγοριων, σε εκπορνευση κοριτσιων, σε "λιτανειες" ομοιοματων του ανδρικου γεννητικου οργανου, και σε απίστευτες σεξουαλικες ανωμαλίες.
 
 
 
 
 Την απαντηση μας εδωσε ο ιδιος ο Πλατωνας στο εργο του Μενεξενος. 
 
 
 
 
Εκτος από τον Πλατωνα εχουμε αναφορες από τον Ηρόδοτος στο εργο του Ευτερπη, και στον Ισοκράτη, στα εργα του Ελένης εγκωμιον, Πανηγυρικος, Παναθηναικος.
 
 
 Ολοι αυτοι οι τεράστιοι προγονοι μας γραφουν για τους σκλαβους σημιτικης, χεμιτικης καταγωγης κλπ που εφυγαν απο την Αιγυπτο και ηρθαν στην Ελλαδα. 
 
 
Οι Σκλαβοι αυτοι με αρχηγούς τους Καδμο, Πελοπα, Δαναο, Λυγκεα, Αιγυπτο, κλπ κατελαβαν δια των οπλων την Στερεα Ελλαδα, Πελοποννησο, και επεβαλαν το δαιμονικο δωδεκαθεο, το οποιο ειχαν ως "Θρησκεια" στην Αιγυπτο, οπου ηταν σκλαβοι.
 
 
 Αυτοι λοιπον οι σκλαβοι καταφεραν δια της βιας και της απατης να επιβαλλουν το δαιμονικο δωδεκαθεο στον αγραμματο Ελληνικο λαο της εποχης εκεινης. 
 
 
 
 
Οι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες δεν δεχτηκαν ποτε αυτην την ξενοφερτη δαιμονικη και αστεια θρησκεια από την Αιγυπτο ως κατι σοβαρο. 
 
 
Αλλωστε αυτό ηταν αδυνατον να συμβει καθως η φαιδροτητα του δωδεκαθεου ξεπερασε κάθε οριο. Ενδεικτικα σας αναφερω ότι στην αρχαια Αιγυπτο εκαναν ειδικες τελετες μαυρης μαγειας σε σφαγμενα βοδια.
 
 
 Μετα επαιρναν τα κεφαλια των βοδιων στα οποια εδιναν ειδικες καταρες, ενω εν συνεχεια πηγαιναν στην αρχαια αγορα της Αιγυπτου και εάν δεν εβρισκαν Ελληνες να τα πουλησουν τοτε τα πετουσαν στον ποταμο, εβριζαν και εφευγαν απογοητευμενοι. 
 
 
 
Ακομη απαγορευαν οι σατανιστες Αιγύπτιοι τους υπολοιπους να τρωνε από πηρουνια Ελληνων, να φιλουν Ελληνιδες, Ελληνες στο στομα. 
 
 
Eννοείται ότι οι αρχαιοι αιγυπτιοι εκαναν και περιτομη μεταξυ αλλων. Στο β βιβλιο του με την επωνυμια Ευτερπη, ο Ηροδοτος είναι πολύ περιγραφικος σχετικα με την προελευση του δαιμονικου δωδεκαθεου που μας το εφεραν από την Αιγυπτο. Πολύ αστεια ειναι η περιγραφή των αλλοδαπών γυναικων, οι οποιες ηταν ιέρειες στο δαιμονικο μαντειο της Δωδωνης. 
 
 
 
 
Οι βαρβαρες αυτές ιέρειες μιλουσαν μια πόλυ ασχημη βαρβαρικη διαλεκτο, που εμοιζε με διαλεκτο πουλιων. Για αυτό τον λογο της αποκαλουσαν οι ντοπιοι περιστερες. Οταν καποτε η μια από αυτές τις δαιμονικες ιέρειες, μιλησε με μια πιο ηπια διαλεκτο, τοτε ειπαν οι ντοπιοι κατοικοι της Ηπειρου, οτι η περιστερα μιλησε με ανθρωπινη λαλια. Φυσικα οι αλλοδαπες σκλαβες ηταν μελαμψες.
 
 
 
 Ο Παυσανίας στο εργο του Αρκαδικα μας αναφερει ότι οι σατανιστες ιερεις του Λυκαιου Διος εκαναν τελετες μαυρης μαγειας όπως οι σημερινοι ζουλου, και ινδιάνοι, για να ερθει βροχη σε περιοδους ξηρασίας. 
 
 
Οσο για τα περιβοητα δαιμονικα Ελευσινια "μυστηρια", η κατασταση καταντα τελειως αστεια, καθως η "θεα" Ισιδα αναζήτα στα περατα της γης το κομενο μοριο του Οσιρι. Ο Οσιρις ηταν αδερφος και ταυτόχρονα εραστης της Ισιδας. Την Ισιδα όμως ηθελε για ερωμενη ο άλλος της αδερφος και αδερφος του οσιρι, ο σηθ(Τυφωνας).
 
 
 
 Ο Σηθ ζηλευε ότι τα αλλα δυο αδερφια του ηταν εραστες, για αυτό σκοτωσε τον Οσιρι, για να γινει εκεινος εραστης της Ισιδας. Η δαιμονικη θεα Ισιδα όμως με τελετες μαυρης μαγειας μπορεσε να ενωσει τα διαμελισμένα κομματια του εραστη-αδερφου της. 
 
 
 
Όμως της ελειπε όμως το πιο βασικο για εκεινη το μοριο. Τοτε αρχισε να το αναζήτα σε ολη την γη. Η αναζητηση αυτή είναι η βαση των Ελευσίνιων "μυστηριων". 
 
 
Την Ισιδα , την δαιμονικη θεα από την Αιγυπτο της αλλαξαν το ονομα, όπως εκαναν με ολους τους δαιμονικούς θεους, και την ονομασαν Δημητρα. Ηρόδοτος β Βιβλιο Ευτερπη. 
 
 
 
Το μισο Β βιβλιο του Ηροδοτου εχει απίστευτες λεπτομέρειες σχετικα με την προελευση του δωδεκαθεου από την αιγυπτο.
 
 
 
 Η αποθεωση σχετικα με την ηθικη και πνευματικη εξαθλιωση που επεφερε το δωδεκαθεο ερχεται όταν οι αρχαιοι Αθηναιοι καλουν τον μαυρο μαγο ονοματι Επιμενιδη να τους γλυτωσει από το Κυκλωνειο αγος. 
 
 
Δηλαδη να διωξει με μαγικα την τρομερη αυτή ασθενεια. Ματαια προσπαθουσε ο επιστημονας Ιατρος Ιπποκράτης να εξηγησει οτι η αρρωστια είναι φυσικο αιτιο, και ότι μονον εκεινος μπορουσε να την θεραπευσει ως Ιατρος. 
 
 
 
Παραλληλα τους ελεγε ο Μεγιστος Ιπποκράτης ότι δεν είναι σοβαρος τροπος θεραπειας αυτος με μαυρη μαγεια κλπ. Όμως ο αγραμματος και εξαθλιωμένος οχλος της αρχαιας Αθηνας δεν ηταν σε θεση να καταλαβει τι ελεγε ο Ιπποκράτης.
 
 
 
Ολοι οι γνήσιοι Ελληνες θα πρεπει να διαβασουν το ιερο εργο του Αριστοκλή με την επωνυμια Τιμαιος,ωστε να δουνε μεταξυ αλλων με ποση μεγαλη δεξιοτεχνια αποφευγει τις διωξεις από τους εβραιους δωδεκαθειστες.
 
Αναφερει λοιπον σε ένα σημειο του εργου ο υπατος των φιλοσοφων τους δαιμονες του δωδεκαθεου ως θεους" κατωτερους, τους οποιους δημιουργησε ο ενας  και μοναδικος θεος δημιουργος.
 


Το δαιμονικο δωδεκαθεο ηταν λοιπον εντελως αναξιο μπροστα στον κορυφαιο πολιτισμο του κοσμου που ηταν ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος. Αυτό μας το δειχνει πρωτα από όλα, το κορυφαιο εργο του Πλατωνα για την δημιουργια του σύμπαντος. 
 
 
Οι Ελληνες είναι αυτοχθονες και δεν μπορουν να τους διοικουν λαθροεπηλιδες. 
 
 
Για αυτό και ο Ιερος Πλατων, στον Μενεξενο ,εγραψε ότι εμεις οι γνήσιοι Ελληνες , δεν ειμαστε βαρβαρομικτοι, δεν ειμαστε ουτε Καδμοι, ουτε Δαναοι, ουτε Πελοπες , ουτε Αιγυπτοι. 
 
 
 
Το μισος μας αυξάνεται εναντιον ολων αυτων των αλλοδαπών, οι οποιοι ερχονται συνεχεια , στην αρχαια Αθηνα. 
 
 
Ο Υπατος των Φιλοσοφων ο Αριστοκλης-Πλατωνας αν και γνωριζε τον θεσμο της φιλοξενιας και ότι ο φιλοξενούμενος είναι ιερο προσωπο, εντουτοις διοτι στην περιπτωση αυτή είχαμε μαζικη εισβολή λαθροεισβολεων ,για αυτό μιλα με τοσο μισος εναντιον των αλλοδαπών κατακτητών. 
 
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται , ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν. ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ- ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ 
 
 
 
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως;

;


Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.

 

Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.

 

 

 

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΙΣΑΞΙΟ ΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΙΒΟ ΚΑΙ ΟΛΑΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ.


  ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ...

Περισσότερα

 

 

Απαλλαγμένο από ιούς. www.a

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ