Η ΡΩΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΡΩΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Οι ρωσοι εκτος απο τον διαμελισμο της Ελλαδος και την διεκδικηση της Μακεδονιας, διεκδικουν εδω και αιωνες το Ελληνικο οικουμενικο  πατριαρχειο.


 
 
 
Αυτα τα δυο υψιστης σημασιας θεματα για την επιβιωση της Ελλαδος εχουν παρα πολυ μεγαλη σχεση μεταξυ τους.
 
Σε αντίθεση με την καθολική εκκλησια, η οποια ειναι ενωμενη κατω απο την εξουσια του εκαστοτε πάπα, η Ορθοδοξία δεν ειναι ενωμενη αυτην την πολυ δυσκολη εποχη.

Εδω και πολλους αιωνες το Ελληνικο ορθοδοξο πατριαρχειο της πολεως εχει τα πρωτεια σε ολο τον κοσμο για αυτο και ονμαζεται οικουμενικο.

Επι Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας, παντοτε ο εκαστοτε Ελληνας  πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως ήταν ο μοναδικος υπευθυνος για την στέψη του Ελληνα-ρωμαιου αυτοκρατορα και για την χειροτονια ολων των επισκοπων στην ρωσια αλλα και σε αλλες εκχριστιανισμενες βαρβαρικες χωρες.

Η Εκκλησία της Ρωσίας ήταν  διοικητικά εξαρτημένη μεχρι και  την πτωση της Ελληνικγς-ρωμαικης αυτκρατοριας στους γερμανους και εν συνεχεια την πτωση της Κωνσταντινουπόλεως το 1453 μ.χ  στους Ισμαηλίτες.


 
 
Ο μητροπολίτης Κιέβου και πάσων των Ρωσίων ήταν παντοτε Έλληνας και διοριζόταν από την Κωνσταντινούπολη και το οικουμενικο πατριαρχειο.
 
Μόνον κατά την ύστερη περίοδο τον 13ο και 14ο αιώνα, υπήρχε εναλλαγή Ελλήνων και Ρώσων στην κεφαλή της Εκκλησίας. Οι Ρωσοι υποψηφιοι ομως επρεπε να ταξιδεψουν μέχρι την Κωνσταντινουπολη για να ενθρονιστουν μητροπολιτες .
 
Η Ελληνικη Εκκλησία είχε μεγαλη αιγλη -επιρροή, ολους κεινους τους αιωνες διοτι
αντιπροσώπευε την εξωτερικη πολιτικη της αυτοκρατοριας. 
 
 
Η εξωτερικη πολιτικη-ιδεολογία της ρωμαικης αυτοκρατοριας ηταν βασισμενη
επάνω στο αξιωμα της χριστιανικης οικουμενικότητας  και των ρωμαικων πολιτικων αξιωματων.
 
 
Η βασική αρχή της πολιτικης Ρωμαικης θωριας ηταν η Pax Romana, η αιωνια
παγκοσμια ρωμαική Αυτοκρατορία ένωσε ολη την οικουμένη και επεφερε την υποταγή των Βαρβάρων, κατάργησε τα σύνορα των εθνών και σχημάτισε την πατριίδα που γεννήθηκε ο Θεάνθρωπος.

 

Οι Ελληνες οι οποιοι ηταν οι κληρονομοι και οι συνεχιστες στην διοικηση της ρωμαικης αυτοκρατοριας από σεβασμο στον κληροδοτη και εθνικο ευεργετη τον αγιο Κωνσταντινο, χαράξουν την ιδια πολιτικη πορεία παντα  με βάση την ίδια αρχή, το ρωμαικο δικαίο, την ρωμαικη κρατικη οργανωση, και την Ελληνικη χριστιανική ηθική-πίστη μαζι με την πνευματική παράδοση του ελληνισμού. 

 

Η ρωμαικη αυτοκρατορία συνεχισε τον ελληνιστικο πολιτισμό (παιδεια,γλώσσα, ήθη, έθιμα), μεσα σε ένα κρατος με τα πολιτικά αξιωματα των Αρχαιων αλλοδαπών ρωμαιων της ιταλιας.  

 

Το ρωμαικο κράτος συνεχισε να υπαρχει εξαιτιας του Χριστου, του αγιου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, και των τριων ιεραρχων μαζι με τον αγιο γρηγοριο τον επισκοπο Νυσσης.

Φυσικα πανω από όλα η Ελληνικη-Ρωμαικη αυτοκρατορια ηταν  η κοιτίδα, ηταν το παγκοσμιο κεντρο  διάδοσεως της χριστιανικής θρησκείας, με στοχο την  εξάπλωση-διδαχη  των χριστιανικων ευαγγελίων και της σωτηρίας του ανθρωπίνου γένους.

 

,Οι Ελληνες είναι πλεον οι παγκόσμιοι ηγετες  όλων των άλλων εθνων. 

 

Αυτό σημαίνει πως όλοι οι λαοί όφειλαν σεβασμό στους παγκοσμιους Ελληνες και στον παγκοσμιο πολιτισμο τους (Pax romama-pax ellas).

 

 Οι Ελληνες με το που αναλαμβανουν την διοικηση του Ρωμαικου κρατους , εχουν πληρη συνειδηση της πολιτισμικης και θρησκευτικης ανωτερότητας τους. 

 

Γνωριζουν παρα πολυ καλα οι Ελληνες ότι εξαιτιας του Χριστου ,του Πλατωνα ,και των χρηστων ηθων απελευθερωθηκαν χωρις να πολεμησουν . Δεν εφτανε όμως αυτό αλλα εγιναν διοικητες στο κρατος στο οποιο προηγούμενος ηταν σκλαβοι.

 

Τωρα πλεον οι Ελληνες ειναι Ρωμαιοι αυτοκρατορες, ρωμαιοι υπηκοοι , διοικουν την παγκοσμια Ρωμαικη αυτοκρατορια. 

 

Οι τιτλοι λοιπον Ρωμαιος , Ρωμαιοι αυτοκρατορες , Ρωμαιοι υπηκοοι ,σημαιναν ταυτοχρονος τους τιτλους εξουσιας, ελευθεριας, και πολιτιστικης ανωτεροτητας των Ελλήνων.

 

Δεν υπαρχει καμια απολυτως υπερβολή όταν σας αναφερω ότι οι υπολοιποι λαοι από σεβασμο στα επιτεύγματα των Ελλήνων του μεσαιωνα, οι οποιοι  από σκλαβοι εγιναν διοικητες του ρωμαικου κρατους χωρις να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτ.
 
ΟΛα αυτα. με μοναδικα στηρίγματα τον Χριστο και τον Πλατωνα, με συνεπεια οι αγιοι προγονοι μας να προκαλον δεος-σεβασμο στα υπολοιπα εθνη τα οποια
αναγνωρίιζαν ως ανωτατη παγκοσμια αρχη την ρωμαικη αυτοκρατορια.

Σχεδόν ολο τον μεσαιωνα,ο Ελληνας μοναρχης ηταν ο απολυτος αρχοντας του μεσαιωνικου κοσμου.

 
Μεχρι να προσχωρησει το βατικανο στον εωσφορισμο, ο εκαστοτε παπας, χρονολογουσε τα εγγραφα του, με το ετος βασιλειας του Ελληνα μοναρχη.
 
Για ολους τους λαους των βαλκανιων η Κωνσταντινουπολη ηταν το τσαριγκραντ,που σημαινε η πολη των ρωμαιων αυτοκρατορων.
 
 
Οι βορειοτεροι λαοι, οπως οι Ισλανδοι κατά την εποχη του μεσαιωνα ελεγαν τα στενα του Βοσπορου σγιαβινταρσουντ, που σημαινει τα στενα των ευσεβών Χριστιανών.
 
Η Κωνσταντινουπολη δεν εγινε μονον παγκοσμιο πολιτικο, στρατιωτικο κεντρο, αλλα εγινε ταυτόχρονα, παγκοσμιο πνευματικο κεντρο της ανθρωπότητας.
 
Σκοπος ζωης για ολους τους αλλοδαπούς, ηταν να μπορεσουν εστω και για μια φορα να επισκεφτουν την Κωνσταντινουπολη, την πολη με της περισσοτερες, με τις πιο θαυμαστες Εκκλησιες, την πολη με τα περισσοτερα μοναστηρια σε ολο τον κοσμο, που ταυτόχρονα ηταν τα πιο θαυμαστα ολου του κοσμου. 
 
 
 
Ακομη ηταν η πολη με τα περισσοτερα φιλανθρωπικα ιδρυματα, σε ολη την οικουμενη. Επισης ονειρο ζωης πολλων αλλοδαπών ηταν να φοιτησουν, στην Ελληνικη φιλοσοφικη πανεπιστημιακη σχολη Κωνσταντινουπόλεως.

 

Μετα από ολη αυτην την πενυματικη και πολιτισμικη ανωτερωτητα δεν ηταν και τοσο δυσκολο να ασπασθούν τον Χριστιανισμό, εαν ήθελαν να είχαν θέση στον Ελληνικο παγκοσμιο κοσμο..

 

Αυτος ηταν ο σκοπος των Ελλήνων διοικητών της ρωμαικης αυτοκρατοριας.

 

Η νεα πρωτεύουσα, η Κωνσταντινούπολη, είναι η νεα Ρώμη, η Βασιλεύουσα.

 

 Ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές, η Θεία Πρόνοια θα έσωζε την Πόλη και την αυτοκρατορία, εξαιτιας της μαχητικότητας και των χρηστων ηθων. 

Το αξιωμα του Imperium Romanum μαζι με την διαδοση του χριστιανισμου
ηταν τα στοιχεια τα οποια καθορισαν  την εξωτερική πολιτική των Ελληων αυτοκρατόρων.
 
Παραλληλα ολοκληρώθηκε  ο εξελληνισμος του αυτοκρατορικου Ελληνικου
ρωμαικου κρατους, ο οποιος συνοδεύτηκε από την γεννηση  του Ελληνικου εθνικισμού  από τις αρχές του 7ου αιώνα με την ανοδο του μεγα Ελληνα του Ηρακλειου από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας.
 
Είναι αδιαμφισβητητο γεγονος ότι εκτος από την παγκοσμια πολιτικη ρωμαικη θεωρια, η Ελληνικη πλεον αυτοκρατορια στηριχθηκε και στην εξαπλωση του οικουμενικου Χριστιανισμού, ο οποιος καθορισε ολους τους υπολοιπους αιωνες την εξωτερικη πολιτικη του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους.
 
Η πολιτικη θεωρια της παγκόσμιας αυτοκρατοριας  είναι η ακριβης συνεχιση της ρωμαϊκής ιδεολογίας. Σύμφωνα με αυτήν, το να είσαι Ρωμαιος σήμαινε πως είσαι προνομιούχος από την ιδια  την ζωη, και ότι εχεις το ιερό καθήκον να προσφερεις στην  ανθρωπότητα. 
 
 
Το Ελληνοχριστιανικο Imperium Romanum ειχε μονιμα το πολιτικο αξιωμα ότι η παγκοσμια ρωμαικη  αυτοκρατορία αποτελούσε την αγια κληρονομια του Ελληνικου εθνους που ηταν δωσμενη από τον αγιο Κωνσταντινο, ενώ η συνεχεια του κρατους ηταν ευλογημενη και καθορισμενη απ τον Χριστιανισμο και τον ιησου Χριστο.
 
 
 
Για αυτό η Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια επρεπε να συνεχισει την ακριβως πολιτικη με τους κληροδοτες και να ξαναφέρει την αυτοκρατορίαστα παλαια της σύνορα.
 
 
Η απαλλαγη του μεσαιωνικου  κόσμου από τους βαρβάρους ήταν απαραίτητη προϋπόθεση και ανάγκη για τη διατήρηση της ειρήνης, για την επιβολή Ελληνικου-  ρωμαικου δικαίου και του χριστιανισμου για να έρθουν όλοι οι βάρβαροι  λαοί στους κόλπους της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας.
 
 
Η Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια σαν μια σπλαχνικη μητερα όπως η παναγια τους αγκαλιάζει όλους και τους μαθαίνει τον Ελληνικό πολιτισμό μαζι με την χριστιανική πίστη.
 
Για να είναι σε θεση να συμβιωσουν ολοι οι λαοι ειρηνικα και δικαια μεταξυ θα επερεπε ολοι αυτοι οι βάρβαροι να εγκαταλειψουν τον εωσφορισμο.
 
Οι εωσφοριστες-νεοταξιτες γερμανοι με πρόσχημα τον καθολικισμο του βατικανου  
προσπαθουν να οδηγησουν τα υπολοιπα κρατη στον εωσφορισμο.
 
Καθολικοί ιεραπόστολοι έφθασαν στα Βαλκάνια και στην Ανατολική Ευρώπη, περιοχές που ως τότε βρίσκονταν υπό την Ελληνικη σφαίρα επιρροής, επιχειρωντας να "εκχριστιανίσουν" ολους  τους ως τότε ημιβάρβαρους και βάρβαρους λαούς. 
 
 
Ο "εκχριστιανισμός" τους ισοδυναμούσε με πολιτιστική υποδούλωση και ταύτιση, με το γερμανικο εθνος διοτι ολοι οι λαοι οι οποιοι προσχωρουσαν αποδεχοταν τα εωσφορικα ηθη και εθιμα των γερμανων.
 
 
Όπως ηταν λογικο η Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια  δεν γινοταν να μείνει αμετοχη στις γερμανικες προκλησεις.
 
 
Η Ορθοδοξια ξεπερασε τα σύνορα του κράτους και πηρε εναν νεο, οικουμενικο χαρακτηρα. 
 
Η Ελληνικη ορθοδοξια ηταν το μοναδικο μεσον εξάπλωσεως του Ελληνικού πολιτισμού με δικαωμα και στην  άσκηση και της Ελληνικης πολιτικης. 
 
 
Ως απαντηση στις γερμανικες ενεργειες, η αυτοκρατορια απεστειλε  δικους της ιεραποστολους που μεταφερουν το ορθοδοξο μηνυμα.
 
Επειτα από παρα πολυ μεγαλες αντιπαραθεσεις λίγο ελειψε να προκαλεσουν πολεμικη συγκρουση και μετα από ένα συντομη πρώτη ρηξη τα έτη 863-7, οι δυο θρησκευτικοί αντιπαλοι μοιράστηκαν τις σφαίρες της θρησκευτικης τους
επιρροής.
 
Στην Δύση, στην Κεντρική Ευρωπη, στην Μοραβία και στο κράτος των ουγγρων, επικρατησε ο Καθολικισμός. Στην Σερβια, Βουλγαρια και Ρωσια, η Ορθοδοξια.
 
 Σταδιακά δημιουργήθηκαν ορθόδοξες επισκοπες-αρχιεπισκοπες και κατά τοπους πατριαρχεια που ολα ηταν άμεσα εξαρτημένα από το Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης.
 
Πρόκειται για μια εξαιρετικη περίοδο μοναδικών θρησκευτικών επιτευγμάτων για την Ελληνικη αυτοκρατορία (Κύριλλος και Μεθοδιος, εκριστιανισμος των ρωσων από τον ιερο Βασιλειο τον β). 
 
Συνεπώς, η οικουμενική αποστολή της αυτοκρατορίας επετυχε εν μερη ώστε να γινουν καποιοι εωσφοριστες χριστιανοι, Εντούτοις δεν σταματησαν ποτε οι επιθεσεις εναντια στην Ελληνικη-ρωμαικη αυτοικρατορια.
 
Αυτό διοτι δεν εγιναν ποτε πραγματικοι χριστιανοι οι περισσοτεροι από τους βαρβαρους.
 
 
Η πολιτικη θεωρια της Pax Romana αλλαξε πλεον μορφή πταν θα αναλαβουν την διοικηση της αυτο0κρατοριας οι Ελληνες και μεσα σε όλα τα ρωμαικα πολιτικα ιδεώδη προστεθηκε και ειχε την πρωτοκαθεδρια η πνευματικοτητα του χριστιανισμου.
 
 
Παράλληλα με τη θρησκευτική επεκταση, το ρωμαικο κρατος προώθησε και την αρχαια Ελληνικη παιδεια. καθώς εισήγαγε ενα νέο αλφάβητο στους εως τοτε
αγραμματους λαούς της ανατολικής ευρωπης, φερνοντας τους για πρωτη φορά σε επαφή με τον γραπτο πολιτισμό.
 
 
 
 
Ο εκχριστιανισμός και ο εκπολιτισμος των σλαβικων λαων  μας δειχνει  την πολιτιστική ανωτεροτητα της ρωμαικης αυτοκρατοριας και η οποια αποτέλεσε ως σήμερα την σπουδαιότερη και την μεγαλυτερη κληρονομιά που εδωσε ο μεσαιωνικος ελληνικος πολιτισμος στις βαλκανικες χωρες.
 
Αυτή η εξωτερικη πολιτικη ειχε  ως συνεπεια την ενίσχυση του  γοήτρου της αυτοκρατορίας, την ισχυροποιηση του κρατους σε ολους τους τομεις, και την εδαφικη επεκταση που για πρωτη φορα μετα τα χρονια του Ιουστινιανού του
α, ελαβε μεγαλες διαστάσεις.
 
 
Εως το τέλος του ενατου αιώνα, η ρωμαικη αυτοκρατορια ασκουσε πολιτικη επιρροη στην Βενετία στην Δαλματία,  ενώ ταυτοχρονα ασκουσε πολιτική και πνευματική
επιρροη στην Σερβια και στην Βουλγαρια.

 

Όλα αυτά παντοτε ως ένα βαθμο διοτι αρκετες φορες ειδικα οι Βουλγαροι ανευ λογου επιτεθοταν στην Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια.

Η πολιτικη-θρησκευτικη εξωτερικη πολιτικη των Ελλήνων του μεσαιωνα θα ηταν απολυτως επιτυχημενη, εάν δεν εμπλεκοταν οι εωσφοριστες γερμανοι.

 
 
 

Η Ελληνικη εκκλησία  συνυπηρχε επι αιωνες παρα πολυ αρμονικα με την πολιτικη και την στρατιωτικη εξουσία δηλαδη το Ελληνικο-ρωμαικο κρατος

Αυτην την εποχη κατι παρομοιο γινεται στην ρωσια., η οποια εχει με βαση τις επισημες στατιστικες περίπου 100 εκατομμυρια σε ολο τον κοσμο.

Με πρωτυπο τους Ελληνες της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας κινουνται σε καθε τομεα οι ρωσοι στην συγχρονη εποχη.

Υπο την απολυτως αρμονικα συνδυασμενη εξουσια του πατριαρχη Μοσχας Κυριλλου, και του ρώσου προεδρου πούτιν, στην Ρωσία τα τελευταια χρονια έπετυχαν να  εδραιωσουν μια συμμαχια για την επιδίωξη ολων των γεωστρατηγικων στοχων της ρωσιας..

Η εξωτερικη πολιτικη-γεωστρατηγικη αναμεσα στην ρωσικη εκκλησια και τπυς κοσμικους αξιωματουχους στην ρωσια, ειναι τελεια εναρμονισμενες.

Ο βασικος αξονας γεωστρατηγικης του πουτιν στην ευρωπη και στα βαλακανια για να επεκτεινει την ρωσικη κυριαρχια και τα ρωσικα εδαφη ειναι η Ορθοδοξια.

Για αυτο ως βασικο αξονα γεωστρατηγικης εθεσε ο πουτιν την προστασια των ρωσικών αξιών οσο και του του ρωσικου-παγκοσμιου ορθόδοξου χριστιανισμου. 

Την ορθοδοξια και της Χριστιανικες αξιες υποτιθεται  οτι  πρσταετευει η ρωσια απο την διεφθαρμενη κοσμική αμερικη και ευρωπη. 

PAX ROMANA 

Εδω και αιωνες οι ρωσοι ισχυριζονται οτι ειναι οι μοναδικοι και νομιμοι κληρονομοι της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Στα πλασια αυτα αναβιωσαν το Ρωμαικ-μεσαιωνικο και  Ελληνινοχριστιανικο Pax Romana.

Η ρωσια  μεσα στους μεγαλεπιβουλους στοχους της, επιθυμει να διοικει ολους τους ορθοδοξους χριστιανους της οικουμενης, για αυτο παρουσιαζεται ως θεματοφυλακας του ορθοδόξου πολιτισμου και της ορθοδοξιας.

Συμφωνα με την ρωσικη πολιτεια-εκκλησια ειναι καθηκον του ρωσικου εθνους  να προστατευει ολους τους ορθοδοξους χριστιανους, και ολους τους ναους ανα τον κοσμο.

Οι ρωσοι αυτην την εποχη προσθαθουν να παρουν με καθε τροπο την επι αιωνων παραδοσιακη θεση του Ελληνικου  εθνους για αυτο παρουσιάζουν την  γνησια ορθοδοξη πιστη ως την μοναδικη πνευματική δυναμη η οποια προστατευει απο τον παρα πολυ  παρακμιακο ατομικισμο  τον καταναλωτισμο και την σεξουαλικη διαφθορα του δυτικου κοσμου.

Επι προεδριας του Βλαντιμιρ Πουτιν στα πλασια της ρωσικης εξωτερικης πολιτικης δινονται πολλα χρηματα δια την ανεγερση χριστιανικων ναων ειδικα στην δυτικη ευρωπη.

Ενδεικτικα σας αναφερω την δημιουργια ναων απο την ρωσια  στην Ρώμη και  στον πυργο του αιφελ στο Παρίσι.

Εντουτοις μια απο τις πιο βασικες γεωστρατηγικες επιδιωξεις των ρωσων ειναι να μεταφερθει το οικουμενικο πατριαρχειο στην Μοσχα και να γινει ρωικο απο Ελληνικο.

Επι της πυσιας το Ελληνορθοδοξο οικουμενικο  Πατριαρχείο της πολης-Κωνσταντινουπολης ειναι το μοναδικο εμποδιο  για την ρωσικη κυριαρχία στον ορθόδοξο πληρωμα σε παγκοσμιο επιπεδο.

Ομως μετα απο τοσους αιωνες τουρκικης κατοχης το Ελληννορθοδοξο πατριαρχειο εξακολουθει ωςς εν;α βαθμο να διαδραματιζει  τον παραδοσιακό του ρολο τον οποιον ειχε επι Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

 

ΤΑ ΧΡΗΣΤΑ ΗΘΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ ΔΥΜΑΜΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.

Το Ελληνικο ορθοδοξο πατριαρχειο Κωνσταντινουπολεως εχει γλυτωσει το Ελληνικο εθνος απο σιγουρο αφανισμο (610 μ.χ. εως 627 μ.χ.).
 
Βρισκόμαστε στην χειροτερη ιστορικη στιγμη, από καταβολης του Ελληνικου εθνους. 
 
 
Για την επιβίωση του εθνους , είναι απαραιτητη η δημιουργια ηθικων αρχων. Ειδικα για της επομενες γενιες. 
 
 
Τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο "μυστικο " επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. 
 
 
Εξαιτιας των χρηστων ηθων , και της σωστης παιδειας, οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα , από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους ,εγιναν διοικητες του (ρωμαικου κρατους ), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.
 
Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. Ο συνδυασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος.
 
 
Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. 
 
 
 
Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. 
 
 
Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων, μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου,εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. 
 
 
Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. 
 
 
 
Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια.
 
 
 Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο.
 
 
 Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας.
 
 Ακομη και ο Αλεξανδρος , με παρα πολύ εμπειρους στρατιώτες, με πολύ περισσοτερους στρατιώτες, σε σχεση με τον Ηρακλειο, και με ένα πανισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο κρατος πολιτικα και οικονομικα, εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια ,σε σχεση με τον Ηρακλειο.
 
 
 Κατά την εποχη του Ιουστινιανού του α, όπως και στην εποχη του Θεοδοσιου, του Αρκαδιου, του Θεοδοσιου του β, του Ιουστινου του α, του Ιουστινου του β, είχαμε μονον συνοριακους πολεμους, και περιοδους ειρηνης με τους περσες.
 
Μονον όταν ανεβηκε στον θρονο , ο πρωτος Ελληνας χριστιανος Αυτοκρατορας , ο Ηράκλειος, εκαναν οι περσες ολα αυτά τα τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα οποια, δεν ειχαν ξαναγινει ποτε από μερος των περσων. Ειχαμε δηλαδή εισβολή , και κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας.
 
 
 
ΤΟ ΑΠΟΓΕΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
 
Το απογειον της Ελληνορθοδοξιας πανω από όλα, ηταν οταν ο Ελληνας Αυτοκρατορας Ηράκλειος πηρε πισω από τους Περσες τον Τιμιο Σταυρο, τον οποιο πηγε ο ιδιος πισω στα Ιεροσόλυμα.
 
Ο θριαμβος των Ελλήνων ήταν ολοκληρωτικος. 
 
 
 
Δεκατέσσερα χρονια πριν, δηλαδή το 614 μ.Χ., το Ελληνικο (ρωμαικο) κρατος, δεν είχε βρεθει μονον κατακτημενο κατά το ημισυ από τους Περσες, αλλα ήταν για πρωτη φορα στην ιστορια του σκοπιμα, εξαιτιας των αλλοδαπών αυτοκρατορων, τελειως χρεωκοπημενο.
 
 
Ηταν η εποχη που εδωσαν οι εωσφοριστες Περσες το τελεσιγραφο στους προγονους μας, ότι ή θα εγκαταλείψουν ολοι τον Ιησου Χριστο, η δεν θα ξαναδουν ποτε τον ηλιο.
 
Τελικα ο υπεροπτης εωσφοριστης Χοσροης ο οποιος αποκαλουσε τον Ηρακλειο, δουλο του, εχασε την ζωη του, και ο γιος του εκανε κηδεμονα-δουλο του το παιδι στον Ελληνα αυτοκρατορα Ηρακλειο. 
 
 
Αυτο ειναι το απολυτο απογειο της Ορθοδοξιας και του Ελληνισμου. 
 
Ο Χριστος και η Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια ειχαν κερδισει κατα κρατος τον εωσφορο και την αυτοκρατορια του. 
 
ΕΔΩ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ 
ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ
ΕΛΛΗΝΩΝ.
 
 
Η Περσικη εωσφορικη, αυτοκρατορια, προσπαθουσε, παρα πολλους αιωνες να αφανισει δια παντως τον Ελληνισμο. 
 
 
Τελικα εξαιτιας της γενναιοτητας, του ηθους, της πιστης, των χρηστων ηθων, και της βοηθειας του Ιησου Χριστου, οι προγονοι μας κατεβαλαν δια παντως τον προαιωνιο εχθρο του Ελληνικου εθνους. 
 
 

Η αρχαια περσικη αυτοκρατορια των αχαιμενιδων ειχε αναστηθεί από την δυναστεια των σασσανιδων, η περσια βρισκοταν ξανα πλεον στο απογειο της δυναμης της, ισαξια ισως και ανωτερη από την περσικη αυτοκρατορια των Αχαιμενιδων.
 
 
Ολα αυτα την ωρα που καθοταν ενας Ελληνας στον Αυτοκρατορικο θρονο της Κωνσταντινουπόλεως
 
Την ωρα που η περσικη αυτοκρατορια βρισκεται στο απολυτο απογειο της δυνάμεως της από την ημερα που δημιουργηθκε​ την ιδια στιγμη η Ελλαδα βρισκοταν στο απογειο της αδυναμίας της, εξαιτιας της μεγαλύτερης χρεοκοπιας στην ιστορια του Ελληνικου εθνους.
 
Ο Ελληνας βασιλιας Ηράκλειος χωρις καθολου κρατικα εσοδα,​με ένα χρεοκοπημενο κρατος,​χωρις στρατο,​ειχε παρει την αποφαση​ ​να παρει την πρωτε​υ​ουσα του Ελληνικου​-​ρωμαικου κρατους και να την παει στην Καρχηδονα,​ ​παραδι​δο​ντας με αυτόν τον τροπο το 80% της Ελληνικης​-​ρωμαικης αυτοκρατοριας, ​αμαχητί χωρις πολεμο, χωρις αντισταση.


Ενδεικτικο είναι ότι όταν ο Ελληνας αυτοκρατορας Ηρακλειος​ ανοιξε τους​ στρατιωτικούς καταλογους, διαπιστωσε ότι από τις πολλες χιλιαδες στρατου που ειχαν αναγορευσει αυτοκρατορα τον συντοπιτη του από την αγιοτοκο Καππαδοκια τον​ Μαυρικιο​,​ ειχαν απομεινει μονον δυο ​εν ενεργεια στρατιωτες​. (1)
 ​Οι ελάχιστοι στρατιώτες που υπηρχαν ηταν απληρωτοι και σε αθλια κατασταση.
 
Πολύ σημαντικότατο ρολο σε αυτην την οικονομικη καταστροφή επαιξαν, οι ασκοποι επεκτατικοι πολεμοι του Ιουστινιανού. Δεν υπηρχε ουτε ένα χρυσο νομισμα, μεσα στα αυτοκρατορικα ταμεια.
 
 
 
ΟΙ ΑΣΚΟΠΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ
 
Την επιθετικοτητα τους, ενισχυσε, η απαραδεκτη ενεργεια των προηγουμενων αλλοδαπών αυτοκρατορων της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, και ειδικα του Ιουστινιανού, οι οποιοι με τις διωξεις που εκαναν σε οσους κατοικους της αυτοκρατοριας, δεν ηταν Χριστιανοι τους ανάγκασαν να καταφυγουν στην περσικη αυτοκρατορια, για να γλυτωσουν. 
 
 
Οι εκατονταδες χιλιαδες Ελληνες που εφυγαν για να σωθουν, διδαξαν στους Περσες πολιτισμο, τεχνες, βιοτεχνια, αλλα και πολεμικες τακτικες. 
 
 
Ολα αυτά θα τα βρει μπροστα του μισο αιωνα αργοτερα ο πρωτος Ελληνας αυτοκρατορας που ανεβηκε στον Ρωμαικο θρονο, ο Ηράκλειος. 
 
 
Την ωρα ακριβως που η Ελλαδα θα κληθει να αντιμετωπισει την πιο θανασιμη απειλη στην ιστορια της (Περσικη αυτοκρατορια, δυναστεια των Σασσανιδών), θα βρεθει χωρις καθολου, στρατο, χωρις καθολου χρηματα. 


Μεσα σε ολη αυτην την απελπιστικη οικονομικη κατασταση ηρθε ο μεγας πατριαρχης Σεργιος με την πανισχυρη Ελληνικη ορθοδοξη Εκκλησια η οποια βοηθησε τα μεγιστα στην οικονομικη ενισχυση του πτωχευμενο Ελληνικου-ρωμαικου​ κρατους καθως εθεσε ολους τους​ πολυτιμους​ Εκκλησιαστικους θησαυρους στην διαθεση του Ελληνα αυτοκρατορα Ηρακλειο.
​.
Ο αυτοκρατορας Ηράκλειος επετυχε σε συνδυ​ασμο με τις παρα πολυ σημαντικες ​ οικονομικες​-διοικητικες μεταρρυθμισεις να​ ειναι ετοιμη πλεον ​η Ελλαδα να περασει στην Μικρα Ασια για να δωσει την μαχη ζωης και θανατου,​καθως οποιος κερδιζε οπως αποδειχτηκε θα εμενε για παντα
​.​

​Ειχε ερθει πλεον η μεγιστη ελληνικη ιστορικη στιγμη, επειτα από​ την Αρχαια Σπαρτη και Αθηνα η σειρα της Κωνσταντινουπολεως να δωσει 
την μαχη ζωης και θανατου εναντιον των Περσσων, για να αποτρεψει το παγκοσμιο σατανικο
Πεσρ​σ
ικο 
κρατος.
 
Όταν ειδαν οι εωσφοριστες ότι το 610 μ.Χ., στον θρονο της Βασιλευουσας
Κωνσταντινουπόλεως ανεβηκε για πρωτη φορα Ελληνας, και ότι η αυτοκρατορια εγινε και τυπικα Ελληνικη, αντεδρασαν παρα πολύ ασχημα.
 
 

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΙΣΑΞΙΟ ΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΙΒΟ ΚΑΙ ΟΛΑΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ.


  ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ...

Περισσότερα
 
 
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ