Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΜΕΡΟΣ Α -ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΜΕΡΟΣ Α -ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Εδω και πολλες δεκαετιες μεσα στα ψεματα τα οποια λεγονται απο τους εωσφοριστες του δωδεκαθεου ειναι οτι οι χριστιανοι σκοτωσαν την Υπατια.


 
Ολα αυτα στα πλαισια του παναρχαιου στοχου τους ο οποιος ειναι ο αφανισμος του Ελληνικου εθνους.
 
Την ιδια εποχη με την Υπατια στην Αιγυπτο εζησε και η Aγια Ευδοκια-Αθηναις στην Κωνσταντινουπολη.
 
Σε περιπτωση που ο χριστιανισμος ηταν εναντια στον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο η Αγια Ελληνιδα Αθηναιδα-Ευδοκια δεν θα γινοταν χριστιανη.
 
 

Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ

THN  ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΥΔΟΚΙΑΣ-ΑΘΗΝΑΙΣ.

 

Εκει διδασκοταν το μαθημα της φιλοσοφιας, ακριβως με τον ιδιο τροπο που διαδασκοταν στην αρχαια Ελλαδα, οπου οι σπουδαστες των πανεπιστημιακών σχολων Κωνσταντινουπόλεως διδασκοταν μουσικη,γεωμετρια, αστρονομια, φιλοσοφια, φιλολογια. 

 

 

Η ΑΓΙΑ ΑΘΗΝΑΙΔΑ

 

Η Ελληνιδα Ευδοκια-Αθηναις εβαλε τα θεμελια μετα τους τρεις ιεραρχες για την ανοδικη πορεια του Ελληνισμου και της αυτοκρατοριας. Παραλληλα με το νεο πανεπιστημιο-αρχαιοελληνικη φιλοσοφικη σχολη η αυτοκρατειρα Ευδοκια θωρακιζε τον Ελληνισμο σε ηθικο-πνευματικο και σε πολιτικο και σε στρατιωτικο επιπεδο.  



 

Η ΑΓΙΑ ΕΥΔΟΚΙΑ-ΑΘΗΝΑΙΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕ 
ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.
 
 
Πολλες φορες σας εχω αναφερει οτι οι Ελληνες της Ελληνικης-ρωμαικης
αυτοκρατοριας λατρεψαν οσο τιποτε αλλο στον κοσμο τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.
 
Ειναι πολυ ενδεικτικο οτι οι Ελληνες χριστιανοι της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας αγσπησαν τοσο πολυ τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο με αποτελεσμα να ειναι φανατικα προσκολημενοι σε αυτον.
 
Αυτο συνεβαλε στο να μην εξελιχθουν πολιτιστικα οσο θα επρεπε με βαση τις ικανοτητες τους και την παιδεια τους.
 
 
Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 
 
 
Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 
 
 
 
 
Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασουμε στην κορυφη του κοσμου και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   
 
 
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
 
 
Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 
 
 
Ενα ακομη ατομο το οποιο στηριξε ολοψυχα τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο, ειναι η Ελληνιδα Αθηναις-Ευδοκια η οποια ηταν κορη του ρητορα Λεοντιου και συζυγος του Θεοδοσιου του β.
 
 
Η Ευδοκια συνδυασε αριστα το αρχαιο Ελληνικο πνευμα με την Χριστιανικη πιστη.
 
 
Κατοπιν επιθυμιας της Ευδοκιας ο αυτοκρατορας Θεοδοσιος ο β το  ιδρυσε
μια νεα ανωτατη φιλοσοφικη σχολη στην Κωνσταντινουπουλη το 425 μ.χ.
 
 
Η ΑΓΙΑ ΕΥΔΟΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΦΙΛΟΣΦΟΣ-ΡΗΤΟΡΑΣ.
 
Η Αγια Ευδοκια-Αθηναις ειναι η πρωτη Ελληνιδα φιλοσοφος-ρητορας και αποτελει προδρομο της μεγαλης Αννας Κομνηνης.
 
Παραλληλα η αγια Ευδοκια επιδοθηκε στην συγγραφη πολυ σημαντικων εργων. Δυστυχως τα περισσοτερα εργα της δεν εχουν διασωθει.
 
Ελαχιστα ειναι αυτα τα οποια σωθηκαν μεταξυ αυτων οι στιχοι για την νικη
των Ελληνων επι των περσων, και οι εργασιες της για τους προφητες Δανιηλ και Ζαχαρια. 
 
Επισης εγραψε την ιστορια του ευαγγελιου σε Ομηρικους στιχους, ενω δεν παρελειψε να γραψει εναντια στον μαυρο μαγο του δωδεκαθεου τον Κυπριανο απο την Αντιοχεια. 
 
 
 
Η Αθηναιδα ηταν κορη του ρητορα Λεοντιου. Ο Λεοντιος διδαξε στην Αθηναιδα την αρχαια Ελληνικη γραμματεια. 
 
Η Ελληνιδα Ευδοκια-Αθηναις σπουδασε μουσικη, γεωμετρια,αστρονομια, φιλοσοφια και ρητορικη.
 

 

 
 
 
Σε περιπτωση που ηταν τα πραγματα οπως τα αναφερουν οι μεγιστοι εχθροι του Ελληνισμου οι εβραιοι δωδεκαθειστες δεν θα ανοιγε το 425 μ.χ. με επιθυμια της αγιας Ευδοκιας στην Κωνσταντινουπολη η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη.
 
 
Επισης η ιδια η υπατια ειχε εκεινα τα χρονια ως μαθητες παρα πολλους χριστιανους. 
 
Αυτο ειναι ενδεικτικο οτι ο γνησιος ορθοδοξος χριστιανισμος ουδεποτε ηταν εναντια στην αρχαια Ελληνικη γραμματεια. 
 
 
Εαν οι Ελληνες χριστιανοι ηταν εναντια στον αρχαιο Ελληνικο πολιτσμο τοτε δεν θα τους δεχοταν η Φιλοσοφιος Υπατια ως μαθητες της.
 
Aυτο ειναι ιστορικο γεγονος πλεον. 
 
Ομως σε ολα τα χρονια τα οποια διδασκε η Υπατια ειχε παντοτε πολλους χριστιανους ως μαθητες.
 
 
Ο Συνεσιος ενας απο τους αμετρητους θαυμαστες της φιλοσοφου εκεινα τα χρονια διατηρουσε αλληλογραφια με την μεγαλη φιλοσοφο. 
 
Ο Συνεσιος ηταν χριστιανος και μαθητης της Υπατιας ενω μετα απο την φοιτηση του στην σχολη της Υπατιας εγινε επισκοπος Κυρηνης.
 
Σε μια απαντηση της Υπατιας προς τον Συνεσιο η μεγαλη φιλοσοφος ειχε εκφρασει την επιθυμια να γινει Χριστιανη.
 
Η Υπατια αγαπουσε πολυ τον Χριστιανισμο και τους χριστιανους μαθητες της.
 
Αυτος ειναι και ο λογος για τον οποιο η Υπατια δεχοταν ως μαθητες τους χριστιανους, διοτι γνωριζε οτι ο Χριστιανισμος και η αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια ειχαν τα ιδια αξιωματα. 
 
Αλλωστε η Υπατια ειχε το παραδειγμα των τριων ιεραρχων οι οποιοι ως φιλοσοφοι ενσωματωσαν ολοκληρη την Πλατωνικη διδασκαλια στον χριστιανισμο.
 
Γνωριζε η μεγαλη φιλοσφος Υπατια οτι ο χριστιανισμος ηταν κατα πολυ καλο για τον Ελληνισμο και για ολοκληρη την ανθρωποτητα.
 
 
Ποιες ομως ηταν οι αιτιες για τις οποιες δολοφονηθηκε η Υπατια ; 
 
 
Η Υπατια ηταν κορη του Θεωνα απο την Εξελληνισμενη Αλεξανδρεια της Αιγυπτου και ηταν φιλοσοφος. 
 
 
Η υπατια ως νεοπλατωνικη φιλοσοφος διδασκε γεωμετρια, μουσικη, φιλοσοφια, ρητορικη κλπ. 
 
 
Ως φιλοσοφος η υπατια απεκτησε πολυ μεγαλη φημη διοτι ειχε παρα πολλους μαθητες χριστιανους και εωσφοριστες του δωδεκαθεου.
 
Αναμεσα στους παρα πολλους μαθητες της Φιλοσοφου Υπατιας ηταν και ο Ορεστης ο οποιος οταν τελειωσε τις σπουδες στην φιλοσοφικη σχολη της Υπατιας εγινε ρωμαιος επαρχος. 
 
Η Υπατια ως γυναικα ηταν ενα πολυ ανησυχο πνευμα και εκτος απο την αρχαια Ελληνικη γραμματεια ασχολουνταν και με την πολιτικη. 
 
Αυτο ομως ηταν κατι πρωτογνωρο για τα δεδομενα εκεινης της εποχης μια γυναικα να ασχολειται με τα δημοσια πραγματα και ειδικα με την πολιτικη.
 
 
Η Υπατια διοτι ειχε γνωση των υψηλων ικανοτητων της αλλα και του πολυ μεγαλου σεβασμου τον οποιο ειχε στο προσωπο της η πλειοψηφια των κατοικων της Αλεξανδρειας, δεν συμμετειχε απλα στα πολιτικα δρωμενα αλλα κατ ουσιαν ηταν εκεινη η οποια διοικουσε σε ενα μεγαλο βαθμο την εξελληνισμενη πολη.
 
Αυτο γινονταν διοτι ο μαθητης της ο Ορεστης ο οποιος ηταν χριστιανος και διοικητης της πολεως ως ρωμαιος επαρχος, της ειχε τεραστιο σεβασμο αλλα και μεγαλη αδυναμια.
 
Η ΥΠΑΤΙΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΦΘΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ.
 
Η φημη και ο σεβασμος προς την Υπατια αυξανοταν συνεχεια. 
 
Η αναμιξη της ομως στην πολιτικη ηταν κατι το οποιο ενοχλουσε τρομερα τους ανδρες πολιτικους απο ολες τις εθνικοτητες οπως ηταν οι Ελληνες Χριστιανοι, οι Εβραιοι αλλα και οι εθνικοι. 
 
Παρα τις διαμαρτυριες και της πολλες συστασεις η Υπατια εξακολουθουσε να συμμετεχει στα συμβουλια και ουδεποτε δεχτηκε να αποσυρθει απο την ενεργη πολιτικη.
 
 
Αυτο το καθεστος προκαλουσε τρομερη οργη στους πολιτκους ανδρες της Αλεξανδρειας οι οποιοι δεν δεχοταν σε καμια των περιπτωσεων να ασκει την διοικηση της πολεως κατα ενα μεγαλο βαθμο μια γυναικα, εστω και αν αυτη ηταν μια φιλοσοφος. 
 
Εδω βλεπουμε ξεκαθαρα το ποσο πολυ επηρεασμενη ηταν η Υπατια απο τον ιερο και αγιο Αριστοκλη (Πλατων) ο οποιος διδαξε οτι τις πολεις θα πρεπει να τις διοικουν οι φιλοσοφοι-βασιλεις, οι οποιοι θα ειναι οι ικανοτεροι ολων των υπολοιπων ανθρωπων σε ολους τους τομεις.
 
 
Εκτος απο τους εβραιους της Αλεξανδρειας ενας απο αυτους που ηταν εξαλος με την εντονη πολιτικη δραση της Υπατιας ηταν και ο πατριαρχης Αλεξανδρειας ο Κυριλλος. 
 
 
Η μη συμορφωση της Φιλοσοφου Υπατιας στις υποδειξεις των ανδρων πολιτικων, ωστε να σταματησει την εμπλοκη της με την πολιτικη επεφερε  φοβερο μισος εναντιον της και μια κατασταση εκτος ελεγχου στην πολη της Αλεξανδρειας. 
 
Δυστυχως  η Υπατια αγνοησε επιδεικτικα τις υποδειξεις των πολιτικων και θρησκευτικων παραγοντων της πολης να μην αχολειται με την πολιτικη και τελικα η επιμονη της αυτη με την πολτικη προκαλεσε τον θανατο της.
 
Ολοι αυτοι οι πολιτικοθρησκευτικοι παραγοντες ομως ο πατριαρχης Κυριλλος και οι Ραββινοι δεν δεχοταν να τους επισκιαζει και να διοικει την Αλεξανδρεια η Ελληνιδα φιλοσοφος Υπατια.
 
Τελικα η αποφαση της Υπατιας να συνεχισει να ασολειται με την πολιτικη στα πρωτυπα του πλατωνα Βασιλεας-φιλοσοφος επεφερε τον θανατο της.
 
 
Ο πατριαρχης Κυριλλος ειναι ενας απο εκεινους ο οποιος δεν επιθυμουσε την αναμιξη της Υπατιας στα Πολιτικα της Αλεξανδρειας.
 
 
Σαν χαρακτηρας ο πατριαρχης Κυριλλος ηταν πολυ δυναμικος και κινηθηκε εναντιον των εχθρων του Χριστου στην Αλεξανδρεια οπως ηταν οι Ιουδαιοι και οι Νοβοτιανοι.
 
Τα μετρα που ελαβε ο Πατριαρχης Κυριλλος εναντια στους Ιουδαιους εφεραν την αντιδραση του Χριστιανου επαρχου του Ορεστη.
 
Σε αυτην την πολυ επεισοδιακη εποχη για την πολη της Αλεξανδρειας ο επαρχος Ορεστης συνελαβε με υποδειξεις των εβραιων τον χριστιανο γραμματεα Ιερακα. 
 
Ο ιερακας θα μαστιγωθει με την κατηγορια οτι προετοιμαζε αντισταση κατα των ρωμαικων αρχων.
 
Την ιδια ημερα οταν πλεον ειχε βραδιασει οι Εβραιοι διεδωσαν ψεματα οτι καιγεται ο ναος του Αγιου Αλεξανδρου. 
 
Αμεσως ετρεξαν οι χριστιανοι για να σβησουν την ανυπαρκτη φωτια. Τοτε 
επεσαν στην παγιδα των ιουδαιων οι οποιοι τους λιθοβολησαν και επετυχαν να σκοτωσουν αρκετους χριστιανους εκεινη την βραδια.
 
 
Την επομενη ημερα με βαση τις ενισχυμενες εξουσιες τις οποιες ειχε ο πατριαρχης Κυριλλος εκανε κατασχεσεις στις περιουσιες των Εβραιων οι 
οποιοι συμμετειχαν στις δολοφονιες, ενω στην συνεχεια τους απελασε απο την πολη. 
 
Ο επαρχος Χριστιανος Ορεστης ηταν ταυτοχρονα και ο ρωμαιος πολιτικος διοικητης της Αλεξανδρειας, για αυτο στα πλαισια αυτα προσπαθουσε να τηρησει τις ισορροπιες αναμεσα στους Χριστιανους στους εβραιους και στους εθνικους. 
 
Ο επαρχος Ορεστης γνωριζοντας το μενος των εβραιων προσπαθουσε να τους κανει τα χατηρια ωστε να εξομαλυνθει η κατασταση αναμεσα στους χριστιανους και τους εβραιους. 
 
Ομως αυτη η τακτικη-πολιτικη του Ορεστη εφερε ακριβως τα αντιθετα αποτελεσματα με αποκορυφωμα την δολοφονια της φιλοσοφου Υπατιας.
 
Ο ιδιος ο μεγαλος της θαυμαστης, ο μαθητης της ο οποιος ηταν και πολυ
ερωτευμενος με την φιλοσοφο Υπατια, ο επαρχος ορεστης εγινε η αιτια να σκοτωθει η δασκαλα του.
 
Eξαιτιας αυτης της μεγαλης πολιτικοθρησκευτικης διαμαχης μεταξυ των χριστιανων και των εβραιων ενα χρονο πριν απο τον θανατο της Υπατιας θα ξεσπασει σταση εναντια στον επαρχο Ορεστη.
 
 
 
Η πολιτικη αντιμετωπιση του Ορεστη ηταν κατι το οποιο δυσαρεστουσε παρα πολυ ενας μερος των Χριστιανων της Αλεξανδρειας, οι οποιοι σε μια συναντηση τους με τον Ορεστη και οταν τα πνευματα ειχαν οξυνθει εκ νεου, θα του πεταξουν μια πετρα στο κεφαλι και θα τον τραυματισουν.
 
Ο χριστιανος Αμμωνιος ο οποιος πεταξε την πετρα θα συλληφθει και θα
θα γινουν ανακρισεις. 
 
Στην παρα πολυ αυτη ταραχωδη εποχη η πολυ μεγαλη διαμαχη μεταξυ του πατριαρχη Κυριλλου και του επαρχου χριστιανου Ορεστη θα συμβαλουν σε πολυ σημαντικο βαθμο στο να δολοφονηθει η Υπατια.
 
 
Η πολιτικη αντιπαλοτητα των δυο κορυφαιων παραγοντων της πολης ηταν τεραστια και χωρις τελειωμο. Ο κοσμος της Αλεξανδρειας λαθεμενα υπεθεσε οτι γιατι ο Ορεστης ηταν μαθητης της Υπατιας, οτι εκεινη ειναι η υπευθυνη για την σταση του Ορεστη απεναντι στον Κυριλο. 
 
Ομως η Υπατια ηταν ταυτοχρονα και με τις δυο πλευρες καθως υποστηριζε τον χριστιανισμο και την φιλοσοφια για αυτο ηταν γεματη η σχολη της απο Χριστιανους και εθνικους ολα τα χρονια τα οποια διδαξε.
 
 
Βλεπουμε λοιπον εδω οτι ακομη και στην εποχη του Θεοδοσιου του β οι χριστιανοι ειχαν υποστει διωξεις παρα πολυ ισχυρες απο τους εβραιους και ειδικα στην πολη της Αλεξανδρειας.
 
Πολυ προσφατη ηταν και η σφαγη πολλων χιλιαδων χριστιανων απο τους εβραιους στην Κυπρο. Για την σφαγη αυτη εχουμε αναφορα για μεχρι και 240000 δολοφονημενους χριστιανους.
 
 
Κατα τα αλλα μας αποκαλουν οι εβραιοι δωδεκαθειστες με το προδοτικο και παρα πολυ προσβλητικο εβραιοχριστιανοι. 
 
Ενδεικτικο ειναι οτι την παρα πολυ επεισοδιακη αυτην εποχη στην πολη της Αλεξανδρειας, ο πατριαρχης Κυριλλος δεν γινοταν ποτε δεκτος σε ακροαση απο τον αυτοκρατορα Θεοδοσιο, ωστε να προστατευθουν απο τους εβραιους οι χριστιανοι της Αλεξανδρειας. 
 
Εντουτοις οι εβραιοι δωδεκαθειστες παρουσιαζονται ως δηθεν διωκομενοι απο τον χριστιανισμο και τους "κακους" χριστιανους.
 
Μεγα λοιπον και αισχροτατο ψευδος αυτο που θελουν να περασουν στον κοσμο οτι χριστιανισμος και Ιουδαισμος ειναι ενα πραγμα.
 
Στην πραγματικοτητα συμβαινει ακριβως το αντιθετο με βαση τον Πλατωνα στο εργο του Μενεξενος, τον Ηροδοτο στο β βιβλιο του Ευτερπη και τον Ισοκρατη στο εργο του Ελενης εγκωμιον.
 
 
 
Αυτο ομως οι αγραμματοι κατοικοι της Αλεξανδρειας ηταν αδυνατον να το αντιληφθουν.
 
Πολυ σημαντικο ειναι οτι την εποχη που δολφονηθηκε η Υπατια ο Κυριλλος δεν ηταν στην πολη της Αλεξανδρειας ενω μετα τις ταραχες και την δολοφονια της Υπατιας οι κατοικοι της πολης ζητουν απο τον μικρο Θεοδοσιο τον β, μεσω αντιπρωσοπειας ανθρωπων του επαρχου Ορεστη την παραμονη του πατριαρχη Κυριλλου στον Αλεξανδρεια. 
 
Ακομη και οι αιρετικοι Νεστοριανοι οι οποιοι ηταν απο τους μεγαλους αντιπαλους και εχθρους του Κυριλλου δεν ουδεποτε τολμησαν να τον κατηγορησουν ως "δολοφονο" της Υπατιας.
 
Ο Κυριλλος κατηγορειται αδικα και για ενα ακομη λογο διοτι μεσα απο τις εργασιες κατατροπωσε τον Ιουλιανο και τα ψευδη τα οποια εγραψε εις βαρος του Χριστιανισμου. 
 
Ο πατριαρχης Κυριλλος ειχε ως εχθρους τους εβραιους δωδεκαθειστες και πασης φυσεως αιρετικους. 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ