ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΡΑΧΗΛ ; ΜΕΡΟΣ Β ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΡΑΧΗΛ ; ΜΕΡΟΣ Β ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

 

 
 
Μεσα στους επιδοξους σωτηρες αυτης της παρηκμασμένης και πολύ ασχημα εξαθλιωμένης πατριδος προστεθηκε και η Ραχηλ.
 
 
Με οπλο τον αντιμνημονιακο της αγωνα και ότι δεν ψηφισε τα αισχρα και προδοτικα μνημονια επιθυμει να μας γλυτωσει από τον ολεθρο.
 
Η Ραχηλ εχει την εξωθεν καλη μαρτυρια με βαση τα πεπραγμένα της.
 
Είναι όμως ο αντιμνημονιακος αγωνας το εχεγγυο για να δικαιούται η Ραχηλ να μας οδηγησει στον δρομο της εθνικης σωτηριας ;
 
 
Φυσικα και δεν είναι.
 
Ποιος μπορει να ξεχασει τον μεγαλυτερο και τον πιο "φαβερο-τρομερο αντιμνημονιακο" ολων των εποχων ;


 
 
 
 
 
Ο  Πανος Καμμενος ο οποιος επι χρονια με τους  πυρινους λογους του κατακεραυνωσε ολους οσους ειχαν ψηφισει μεχρι εκεινη την στιγμη τα προδοτικα μνημονια. 
 
 
Εντούτοις μολις ηρθε η ωρα να κανει το καθήκον του προς την νεα ταξη ψηφισε με πολύ μεγαλη ευκολια και εκεινος το τριτο προδοτικο και παρανομο μνημονιο.
 
 
Μεσα σε όλα όπως διαβασαμε στο διαδικτυο η Ραχηλ εκπροσωπησε την κυβερνηση συριζα στην Αυστρια σχετικα με την εκδηλωση για το ολοκαύτωμα των Εβραιων.
 
 
Ποσο τυχαιο μπορει να είναι ότι από μια κατοχικη κυβερνηση διαβαστε σχετικα τον καθηγητη συνταγματικου δικαιου τον Γιωργο Κασιματη, με τοσα  μελη, στην εκδηλωση για το ολοκαύτωμα να την εκπροσωπεί μια  Ραχηλ.
 
Γιατι δεν πηγε καποιος από τους τοσους πολλους υπουργούς, αλλα και υφυπουργούς ;
 
Γιατι επρεπε να παει η Ραχηλ η οποια ηταν τοτε βουλευτης και εκτος κυβερνητικου σχηματος ;
 
Πιθανον στην υποληψη των νεοταξιτων να ειμαστε κατωτεροι και από τους ζουλου.
 
 
Εάν αναζητήσετε αυτην την στιγμη την ειδηση στο διαδικτυο την εχουν κυριολεκτικα εξαφανισει , δεν μπορει να την βρει κανενας.
 
Γιατι αραγε να συνεβη αυτό ;
 
Ποιον ενοχλουσε να βλεπουν οι Ελληνες τις φωτογραφιες της Ραχηλ στην εκδηλωση του ολοκαυτώματος στην Αυστρια να εκπροσωπεί την κατοχικη κυβερνηση ;
 
H στηλη όλα αυτά τα χρονια συμφωνα με τις δικες σας αναφορες , σας ανεβαζει πολύ το ηθικο και σας δινει την δυναμη και της λυσεις για να αγωνιστείτε μεσα από τις πρωτυπες και πολύ ξεχωριστες ιστορικες μου παρατηρήσεις και εργασιες, της οποιες όπως επισημαίνεται δεν εχετε διαβασει ποτε και σε κανεναν άλλο Ελληνα και ξενο ιστορικο.
 
 
Όμως εξισου πολύ σημαντικο είναι ότι σας εμαθε η στηλη να ξεχωρίζετε τους αληθινούς από τους ψεύτικους σωτηρες. Ένα από αυτά τα οποια τους ξεχωρίζουμε είναι ότι δεν ζητουν ποτε εφαρμογή του αρθρου 120 παραγραφος 4 του Ελληνικου συνταγματος και δεν ζητουν ποτε την καταργηση των κομματων.
 
 
Αραγε δεν γνωριζει η Ελληνιδα ; Ραχηλ ότι εχει καταλυθεί το συνταγμα και ότι εχει γινει πραξικοπημα ;
 
Γιατι δεν ζητα εφαρμογή του αρθρου 120 ; 
 
 
 
Γιατι δεν ζητα την οριστικη καταργηση των κομματων και την αλλαγη του πολιτεύματος.
 
Ολα αυτα ειναι ερωτηματα τα οποια ζητουν απαντησεις.
 
Oτι δεν προδωσε η Ραχηλ ψηφιζοντας το προδοτικο μνημονιο ειναι κατα πολυ σημαντικο. Εντουτοις στο σημειο το οποιο εχουν φτασει τα πραγματα δεν ειναι απο μονο του αρκετο ωστε να εχει την εξωθεν καλη μαρτυρια.
 
 
 
Δεν γνωριζει η Ελληνιδα ; Ραχηλ ότι η Ελλαδα είναι σκλαβωμενη από το 1832 μ.Χ., με την δημιουργια του νεοσυστατου νεοελληνικου κρατους
 
 
 
Μεσα στα σχεδια των εωσφοριστων, δεν συμπεριλαμβανοταν, σε καμια των περιπτώσεων, η απελευθερωση της Ελλαδος.

Η επανασταση των Ελληνων Ηρωων του 1821 εγινε εναντια σε κάθε λογικη. Ολοι μας ειχαν ξεγραμμενους, εκεινη την εποχη.

 

 
Αυτή ακριβως είναι η διαφορα μας ως Ελληνες από τους ραγιαδες, από τους προδοτες. Ότι εκει που όλα δειχνουν τελειωμένα, εκει που όλα δειχνουν ,να μην υπαρχει ελπιδα, οι πραγματικοι Ελληνες αγωνιζόμαστε ,αντίθετα σε κάθε λογικη.
 
 
Το αποτελεσμα σε κάθε εποχη , είναι να πετυχαίνουμε το ακατορθωτο, και να κερδίζουμε την ελευθερια μας, την επιβίωση μας.
 
 
Οι προγονοι μας ηταν σε αθλια πνευματικη κατασταση την 1821 , ηταν αγραμματοι οι περισσοτεροι, και δεν γνωριζαν ουτε να υπογραφουν
 
 
Δεν ειχαν την πνευματικη αιγλη των αρχαιων Φιλοσοφων, και των των αρχαιων Ελλήνων της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας.
 
 
Εντούτοις ειχαν κατι κοινο με τους αρχαιους προγονους. Αυτό ηταν τα χρηστα ηθη, ζουσαν με ταξη Ιησου Χριστου, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα, το αποτέλεσμα ηταν να βρουν της απαραιτητες δυναμεις ώστε να κερδισουν την ελευθερια τους.
 
 
 
Αυτό διοτι δεν ειχαν σαπισει ηθικα και πνευματικα , όπως σαπισαν οι περισσοτεροι νεοραγιαδες στην εποχη μας.
 
 
Κατά την εποχη της επαναστάσεως του 21, πριν ακομα να απελευθερωθεί η Ελλαδα, βρεθηκε καταχρεωμενη (και κατ ουσιαν ξανα  σκλαβωμενη), με δυσβασταχτους ορους, στους προγονους των γνωστων σημερινων, παγκοσμιων τοκογλυφων εωσφοριστων.
 
 
Το πρωτο δάνειο 800.000 λιρών είχε τόκο 5%, προμήθεια 3%, ασφάλιστρα 1,5% και περίοδο αποπληρωμής σε 36 χρόνια.
 
 
 
 
Ως εγγύηση για την αποπληρωμή του δανείου τέθηκαν από ελληνικής
πλευράς τα δημόσια κτήματα και όλα τα δημόσια έσοδα.
 
 
 
 
 
 
 
Όμως, το ποσό που έφθασε στην επαναστατική διοίκηση ήταν μόλις 298.000 λίρες, αφού το παραχωρούμενο δάνειο είχε οριστεί στο 59% του ονομαστικού (472.000 λίρες) και από αυτό παρακρατήθηκαν 80.000 ως προκαταβολή τόκων δύο ετών, 16.000 για χρεολύσια, 2.000 ως προμήθεια και άλλες δαπάνες. Λιγο αργοτερα η Ελλαδα θα παρει και δευτερο δανειο 816.000 λίρες,
 
 
 
 
 
Από το δάνειο διατέθηκαν: 212.000 λίρες για την αναχρηματοδότηση του πρώτου δανείου, 77.000 για την αγορά όπλων και πυροβόλων, από τα οποία λίγα έφθασαν στην Ελλάδα, 160.000 για την παραγγελία 6 ατμοκίνητων πλοίων, από τα οποία μόνο τρία έφθασαν στην Ελλάδα (Καρτερία, «Επιχείρηση», Ερμής) και 155.000 για τη ναυπήγηση δύο φρεγατών σε ναυπηγεία της Νέας Υόρκης, από τις οποίες μόνο η μία (Ελλάς) ήλθε στην Ελλάδα, ενώ η δεύτερη πουλήθηκε για να χρηματοδοτηθεί η πρώτη.
 
 
 
 
Τελικά, στην Ελλάδα έφθασε μόνο το ποσό των 232.558 στερλινών, δηλαδή λιγότερο από εκείνο που έλαβε κατά το πρώτο δάνειο, αν και το δεύτερο είχε συναφθεί σε υπερδιπλάσιο ύψος. 
 
 
Τα δύο αυτά δάνεια τα πηραν με στοχο, να ενισχυσουν τον αγώνα, τον οποίον όχι μόνο δεν ωφέλησαν, αλλά υπήρξαν αφετηρία εξάρτησης της χώρας από τους εωσφοριστες νεοταξιτες τραπεζιτες της Αγγλίας.
 
 
 
Ραγιαδισμος, κακομοιρια, εξευτελισμος.
 
Οι δηθεν γραμματιζούμενοι, γραμματεις και φαρισαίοι (ραγιαδες, προδοτες) οδηγουν εξ αρχης την Ελλαδα στην καταστροφή, με τα δανεια τα οποια πηραν από τους παγκοσμιους τοκογλύφους. 
 
 
Συνεπεια των δανειων αυτων και της οικονομικης σκλαβιας των Ελλήνων , ηταν η συνηθηκη της 6ης Ιουλίου του 1827.
 
 
 
Την ημέρα αυτή, υπογράφτηκε η συνθήκη του Λονδίνου ανάμεσα στην Αγγλία, τη Γαλλία και τη Ρωσία.
 
 
 
Αναγνώριζε αυτόνομη Ελλάδα από τη γραμμή Αμβρακικού - Παγασητικού και νότια, κάτω από την επικυριαρχία του σουλτάνου.
 
 
 
Το κυριότερο όμως ήταν πως η συνθήκη περιελάμβανε μυστικά άρθρα, που προέβλεπαν την αποστολή τριεθνούς στόλου στην Πελοπόννησο, με εντολή την επιβολή των αποφάσεων.
 
 
 
 
 
Εκτελεστές της συνθήκης ορίστηκαν οι ναύαρχοι Ερρίκος Δανιήλ Γκοτιέ κόμης Ντεριγνί (1782 - 1835) για τη Γαλλία, Εδουάρδος Κόδριγκτον (1770 - 1851) για την Αγγλία και Λογγίνος Χέιντεν (1772 - 1840) για τη Ρωσία. Οι αγγλοι και ολοι οι υπολοιποι ξενοι μας αντιμετωπιζουν ως προτογονους αφρικανους.
 
 
 
 
Σε αυτό συνεβαλε η τεραστια πνευματικη εξαθλιωση που υπηρχε για την πλειοψηφια των κατοικων, σε συνδιασμο με την εμφανιση των προγονων μας, οι oποιοι φορουσαν φουστανελες.

Ελληνες είναι πολύ σημαντικο να γνωρίζετε , ότι μολις απελευθερωθηκε η Ελλαδα από τους Τουρκους, την ιδια στιγμη εγινε πρτοτεκτορατο των μεγαλων δυναμεων.
 
 
 Ενδεικτικο είναι ότι σημαντικό ρόλο στην κλήση του Καποδίστρια στην Ελλάδα διαδραμάτισε και ο Κολοκοτρώνης.
 
 
 
Ο Κολοκοτρώνης ηταν τοτε αρχηγος του αλλοδαπου κόμματος (αγγλικο,
ρωσικο, γαλλικο), αν και αρχικά ήταν κατά της εκλογής του Καποδιστρια, αλλαξε όμως γνώμη στην συνέχεια ήταν αυτός που πηρε την έγκριση του Άγγλου μοιράρχου Χάμιλτον, που είχε και τη σύμφωνη γνώμη του Στράτφορντ Κάνινγκ. 
 

 

Ένα ακομη ενδεικτικο περιστατικο (από τα παρα πολλα), το οποιο μας δειχνει ότι εγιναν οι προγονοι μας ξανα ραγιαδες ενώ καλα καλα δεν ειχαν προλαβει να απελευθερωθούν, είναι ότι ο Καποδίστριας, πρωτου ακομη να δεχθεί την πρόταση που του έγινε, επισκέφθηκε την Πετρουπολη προκειμένου να αποδεσμευθεί επισήμως από την υπηρεσία του Τσάρου.
 
 
 
 
Στην συνέχεια κατευθύνθηκε προς το Λονδινο όπου έφτασε σε ατυχή συγκυρία, δεδομένου ότι την επομένη της άφιξής του κηδευόταν ο Τζωρτζ Κάνινγκ.
 
 
Η υποδοχή που του έγινε εκεί ήταν τουλάχιστον ψυχρή.
 
 
 
Ύστερα από σύντομη παραμονή στο Παρισι, όπου έγινε θερμά δεκτός, αναχώρησε για την Αγκώνα, όπου έφτασε στις 8 Νοεμβρίου.
 
 
 
Εκεί θα τον παρελάμβανε αγγλικό πλοίο να τον μεταφέρει στην Ελλάδα.
 
 
Ο ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΟΜΗΡΟΣ ΚΑΙ ΡΑΓΙΑΣ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ
ΔΥΝΑΜΕΩΝ.
 
Παρέμεινε όμως εκεί ως ραγιας, με επιθυμια των ξενων για 49 μέρες.
 
 
 
Ομως το πλοίο που τον παρέλαβε στις 26 Δεκεμβρίου αντί να τον μεταφερει  στην Κέρκυρα να προσκυνήσει τους τάφους των προγόνων του και κατόπιν στην Ελλάδα, κατά παράβαση της συμφωνίας του με τους Άγγλους, τον μετέφερε στην Μάλτα, όπου συναντήθηκε με τον ναύαρχο Κόδριγκτον για να τον ενημερώσει για τις διαθέσεις της πολιτικής της Αγγλίας, που στο μεταξύ, μετά τον θάνατο του Κάνιγκ είχε μεταστραφεί σε πιο ανθελληνικές θέσεις.
 
 
Ο Καποδίστριας απέπλευσε επιτέλους από τη Μάλτα για την Ελλάδα στις 14 Ιανουαρίου με το αγγλικό πολεμικό πλοίο Warspite 74, με συνοδεία δύο ακόμη πολεμικών πλοίων, ενός γαλλικού και ενός ρωσικού.
 
 
Οι Αγγλοι, τα εκαναν όλα αυτά, διοτι ηθελαν να καταστήσουν σαφές ότι οι Ελληνες θα παραμεινουν ραγιαδες, και οτι η Αγγλία δεν θα δεχόταν καμία προσπάθεια του Καποδίστρια για επέκταση των συνόρων του νεοπαγούς κράτους και θα έπρεπε να αρκεστεί σε αυτά που καθόριζε η συνθήκη της 6ης Ιουλίου, δηλαδή σε αυτονομία και όχι ανεξαρτησία του Ελληνικου εθνους ενώ τα σύνορα θα ηταν η γραμμή Αχελώου-Μαλιακού. Α

 

 
 
Ακομη οι Αγγλοι ηθελαν ο Καποδίστριας να αποστασιοποιηθεί , από την εξωτερική πολιτική της Ρωσίας ως πρώην υπουργός εξωτερικών αυτής.

 

 
Ενα ακομη περιστατικο το οποιο  είναι ενδεικτικο για το καθεστως δουλειας.

 
ΕΠΙ ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΙ ΟΙ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ
ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.



Το 1853 ξεκινα ο Κριμαικος πολεμος. Αγγλοι-γαλλοι στο πλευρο των Τουρκων εναντον των Ρωσων.


Η Ελλάδα επωφελειται από την ρωσοτουρκικη ρηξη και επιχειρει να απελευθερωσει την Ηπειρο, την ΘεσσαλΙα, και την Μακεδονια


Οι ξενες χωρες αντιδρουν και παλι. Τον Μαιο του 1854 αποβιβάζονται στον Πειραιά μια γαλλική μεραρχία και ένα αγγλικό σύνταγμα. Επιβάλλεται νεος αποκλεισμός.


Οι εισβολείς βιαιοπραγούν εναντίον των Ελλήνων.


Το χειρότερο είναι οτι, ο ξενος στρατός κατοχής, μεταδίδει επιδημία χολέρας που οδήγησε στον μαρτυρικο θανατο πολλες χιλιαδες Αθηναίους.



Το 1886 οι Βουλγαροι αρπαζουν την Ανατολικη Ρωμυλία, ο Ελληνικος λαος αντιδρα. 


Την ιδια στιγμη οι ναυτικες δυναμεις των ξενων χωρων επιβαλλουν εκ νεου αποκλεισμο ώστε να μην εχουν το δικαιωμα οι προγονοι μας να πολεμησουν.


Φυσικα ολοι οι ψευτοπολιτικοι ραγιαδες με πολυ μεγαλη δουλοπρεπεια προσκυνουν της ξενες χωρες, και με τον ραγιαδισμο τους "επικυρωνουν" την κατοχη από τα παναρχαια της Ανατολικης Ρωμυλίας από τους Βουλγαρους.


Τα ιδια τραγικα γεγονοτα είχαμε το 1897 κατά την Ηρωικη επανασταση στην Κρητη.


Η Κρητικη επανασταση πνίγεται στο αιμα εξαιτιας των ξενων χωρων που εξουσιαζουν την Ελλαδα.




Από εκεινα τα χρονια ολοι οι "Ελληνες" κομματαρχες είναι πιονια των ξενων δυναμεων χωρις καμια επιθυμια να αντιδαρασουν εστω και στην παραμικρη αδικια. 


Η Ελλαδα, εγινε αμεσως μετα την απελευθερωση της, ένα αθλιο εξαθλιωμενο και καταχρεωμενο προτεκτορατο των ξενων.

 

 
 
 
Δυστυχως, το αιμα, οι θυσιες, οι ζωες, και οι περιουσιες των προγονων μας το 1821 πηγαν χαμενες, εξαιτιας των νεοταξιτων. Το σπουδαιοτερο ολων είναι ότι δεν εστειλαν για βασιλια έναν οποιονδηποτε αλλοδαπο, αλλα μας εστειλαν έναν γερμανο.

 

 
 
 
Οι γερμανοι όπως σας εχω αναφερει αρκετες φορες, είναι ο χειρότερος, ο φοβερότερος εχθρος του Ελληνικου εθνους.

 

 
 
Οι γερμανοι παρουσιαζουν μια ιστορικη συνεπεια 1700 ετων, με φοβερούς πολεμους και γενοκτονιες εις βαρος του Ελληνικου εθνους.Το απογειον της γερμανικης θηριωδίας, ηταν η κατακτηση της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, τον Απριλιο του 1204 μ.Χ.

 

 
Η ΑΙΩΝΙΑ ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ
ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΙΝΟΥΣ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΤΕ ΝΑ
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΟΛΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
ΩΣ ΕΘΝΟΣ.
 
 
 
Εξαιτιας των χρηστων ηθων, οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα, από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους εγιναν διοικητες του, χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο. 
 
 
 
 
Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, επιστημονες.. 
 
 
Ο συνδιασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτως πολεμος.
 
 


Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων, μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου, εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια. Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο. Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας. 

 

 

 

Ακομη και ο Αλεξανδρος , με παρα πολύ εμπειρους στρατιώτες, με πολύ περισσοτερους στρατιώτες, σε σχεση με τον Ηρακλειο, και με ένα πανισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο κρατος πολιτικα και οικονομικα, εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια ,σε σχεση με τον Ηρακλειο.

.
 
 
 
Κατά την εποχη του λατιφωνου Ιουστινιανού του α, όπως και στην εποχη του Θεοδοσιου, του Αρκαδιου, του Θεοδοσιου του β, του Ιουστινου του α, του Ιουστινου του β, είχαμε μονον συνοριακους πολεμους, και περιοδους ειρηνης με τους περσες.
 
 
 
Μονον όταν ανεβηκε στον θρονο , ο πρωτος Ελληνας χριστιανος βασιλιας- Αυτοκρατορας , ο Ηράκλειος, εκαναν οι περσες ολα αυτά τα τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα οποια, δεν ειχαν ξαναγινει ποτε από μερος των περσων. Ειχαμε δηλαδή εισβολή , και κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας.
 
 

 

 
ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΒΑΖΙΖΟΥΝ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΝ
ΔΡΟΜΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΧΑΡΑΞΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ
ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΥΑΛΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.
 
 
Η αλλαγη του Χριστιανισμου από τον εβραικο στον Ελληνικο πολιτισμο εφερε την οικουμενικοτητα του Ευαγγελικού κηρυγματος. 
 
 
 
Συνεβαλε ο χριστιανισμος στην εκ θεμελιων μεταμορφωση του Ελληνικου πολιτισμού, που υπηρξε η κορύφωση της ανθρωπινης προόδου και ο οποιος καταστραφηκε από το εωσφορικο δωδεκαθεο.
 

 

Ο Χριστιανισμός μαζι με τον σωτηρα Ιησου Χριστο διαμορφωσαν ηθικα και πνευματικα ολοκληρο το Ελληνικο εθνος, διοτι εξ αρχης ο Χριστιανισμος ταυτισθηκε με τον Ελληνισμο.
 
 
Τρια απο τα τεσσερα Ευαγγελια γραφτηκαν απευθειας στα Ελληνικα, οπως επίσης οι πράξεις των Αποστολων, οι επιστολες του Αποστόλου Παύλου και τα πρωτα άρθρα πιστεως και χριστιανικης θεολογιας.
 
 
Την Ελληνικοτητα του χριστιανισμου την διαπιστώνουμε μεσα από την ορθοδοξη Εκκλησια και την χρηση της Ελληνικής γλώσσας στις γραπτές πηγες της χριστιανικης πιστης όπως είναι η Αγια γραφή, και ολη η καινη διαθηκη κλπ
 
 
Η ιερη ιστορικη διαδρομή του αρχαιου Ελληνικου κοσμου θα ενωθει με τον Χριστιανισμο και την Εκκλησια ως σωμα Χριστου, οταν οι Ελληνες θα αναλάβουν την ηγεσία της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας και της αγιας ορθόδοξης Εκκλησίας.
 
 
Ο μεγιστος εκφραστής της κλασικής Ελληνικής Αρχαιότητας ο υπατος των φιλοσοφων ο Πλατων μαζι με τους τρεις Ιεραρχες θα δημιουργησουν της βασεις για την οικουμενικοτητα και την αιωνια διαχρονικοτητα του Ελληνισμού και της χριστιανικης Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Τα περισσοτερα στοιχεια του αρχαιου Ελληνικου πνευματος θα είναι πλεον μεσα στην ορθοδοξη Ελληνικη πιστη και οικουμενικοτητα.


​Σε πνευματικο επιπεδο την εποχη του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους, ολοι οι συμμετέχοντες είναι ταυτόχρονα και φορεις του ιερου αρχαιου​ Ελληνικου πνευματος.

Οι Αγιοι φωστηρες της τρισηλιου Θεοτητος με την εισαγωγή του υπατου των φιλοσοφων στην χριστιανικη διδασκαλια,​ ​αλλαξαν​ τον μεχρι τοτε εβραικο Χριστιανισμο σε Ελληνικο. 

Έξω από την Ελληνικη Ορθοδοξία αφησαν οι αγιοι Ιεραρχες το δωδεκαθεο τον εβραικο παγανισμο ως εωσφορικο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου
 
 
H Ελληνικη Εκκλησία χρησιμοποιησε την πνευματική κληρονομιά της αρχαίας Ελληνικης φιλοσοφίας για τη διαμόρφωση της Χριστιανικής δογματικής διδασκαλίας και κατ επέκτασιν της Ελληνιικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
 
Με τον Πλατωνα και τα φιλοσοφικα του αξιωματα, ο χριστιανισμος όχι μονον γινεται η κορυφαια θρησκεια σε ολο τον κοσμο, αλλα ταυτόχρονα θωρακίζεται χωρις να κινδυνευει από της αμέτρητες αιρεσεις που δημιουργουσαν,ολους εκεινους τους αιωνες οι εωσαφοριστες με σκοπο να διαλυσουν τον Χριστιανισμο.

Μεσω του υπατου των Ελλήνων φιλοσοφων του Αριστοκλη ασφάλισαν την πίστη, όρθωσαν φραγμούς στις αιρέσεις και παρερμηνείες και σφυρηλάτησαν την πανοπλία, με την οποία αμύνονται παλιοί και νέοι πρόμαχοι της ορθόδοξης πίστης.

Ηταν τοσο φοβερες οι διωξεις σε καθημερινη βαση ολους εκεινους τους αιωνες, που παρα τον ερχομο, τα θαυματα, τα μαρτυρια και την ανασταση του Θεανθρωπου, ηταν τελειως αδυνατον να επιβιωσει ο Χριστιανισμος, χωρις τον Πλατωνα.
 
 
Ταυτόχρονα μεσα από τα πλατωνικα διδαγματα και τα ηθικα αξιωματα, ο Χριστιανισμος εγινε πολύ ευκολοτερα αποδεκτος από τους Ελληνες, καθως τους φανηκε από την αρχη, ότι ο Χριστιανισμος είναι κατι πολύ οικειο, προς εκεινους.

Το αποτέλεσμα ηταν να εχουμε πολύ μεγαλη εξαπλωση του Χριστιανισμου, στην αυτοκρατορια.
 

Μονον οσοι ηταν αγραμματοι δεν εγιναν χριστιανοι, ειτε δεν μπορεσαν να διεισδυσουν στα ουσιωδη νοηματα της χριστιανικης διδασκαλιας.
 
 
Στο περασμα των αιώνων ο χριστιανισμος ειναι ο βασικοτερος παραγοντας που διαμορφώνει τον χαρακτηρα του Ελληνικου κρατους σε σχεση με τα αλλα εθνη. 

 

 
Ο παγκοσμιος χαρακτηρας της Ελληνορωμαικης 
αυτοκρατοριας  εδραιωνεται σταθερα μεσα απο  την οικουμενικη χριστιανικη ιδέα.

 

 

Ο βασικος σκοπος των Ελληνων του ρωμαικου κρατους ειναι  η ενοποιηση του πληθυσμου της μεσω της χριστιανικης πιστεως, βασικο στοιχειο συνοχης της για να αντιμετωπισει τον μονιμο κινδυνο λογω των διαφορετικων λαων.
 
 
 
Η πολιτικη ιδεολογία της Ελληνικης - ρωμαικης αυτοκρατοριας θεμελιωθηκε επάνω στο αξιωμα της χριστιανικης οικουμενικότητας  και των ρωμαικων πολιτικων αξιωματων.
 
 

 

 

Η βασική αρχή της πολιτικης Ρωμαικης θωριας ηταν η Pax Romana,
η αιωνια παγκοσμια Ρωμαική Αυτοκρατορία ένωσε ολη την οικουμένη και επεφερε την υποταγή των Βαρβάρων, κατάργησε τα σύνορα των εθνών και σχημάτισε την πατριίδα που γεννήθηκε ο Θεάνθρωπος.

 

Οι Ελληνες οι οποιοι ηταν οι κληρονομοι και οι συνεχιστες στην διοικηση της ρωμαικης αυτοκρατοριας από σεβασμο στον κληροδοτη και εθνικο ευεργετη τον αγιο Κωνσταντινο, οφειλαν  να χαράξουν την ιδια  πολιτικη πορεία παντα  με βάση την ίδια αρχή, το ρωμαικο δικαίο, την ρωμαικη κρατικη οργανωση, και την Ελληνικη χριστιανική ηθική-πίστη μαζι με την πνευματική παράδοση του ελληνισμού.

 

Οι Ελληνες με το που αναλαμβανουν την διοικηση του Ρωμαικου κρατους , εχουν πληρη συνειδηση της πολιτισμικης και θρησκευτικης ανωτερότητας τους. Γνωριζουν παρα πολυ καλα οι Ελληνες ότι εξαιτιας του Χριστου ,του Πλατωνα ,και των χρηστων ηθων απελευθερωθηκαν χωρις να πολεμησουν .
 
Δεν εφτανε όμως αυτό αλλα εγιναν διοικητες στο κρατος στο οποιο προηγούμενος ηταν σκλαβοι.
 
Τωρα πλεον οι Ελληνες ειναι Ρωμαιοι αυτοκρατορες, ρωμαιοι υπηκοοι , διοικουν την παγκοσμια Ρωμαικη αυτοκρατορια..
 
 
Οι τιτλοι λοιπον Ρωμαιοι αυτοκρατορες , στρατηγοι , αξιωματούχοι, είναι αρχικα διοικητικοι τιτλοι για τους Ελληνες του μεσαιωνα. 
 
 
Διοτι το κρατος αυτό, την ρωμαικη αυτοκρατορια , δεν την δημιουργήσαμε εμεις οι Ελληνες, αλλα οι αρχαιοι Ρωμαιοι, μεχρι που ενας εξ αυτων, μας παρεδωσε την διοικηση του Ρωμαικου κρατους.
 
Σε περιπτωση που οι ιεροι και αγιοι προγονοι μας αλλαζαν την ονομασια της αυτοκρατοριας, από Ρωμαικη, σε Ελληνικη, αμεσως θα χαναμε την εξουσια, στα περισσοτερα εδάφη της Ρωμαικης αυτοκρατοριας. 
 
 
Ακομη ως εθνος το οποιο είναι ανωτερο ολων των υπολοιπων σε πνευματικο και πολιτιστικο επιπεδο επρεπε να τιμησουμε τους δυο
Κληροδοτες.αγιους οι οποιοι είναι ταυτόχρονα οι μεγαλυτεροι εθνικοι ευεργετες ολων των εποχων για το Ελληνικο εθνος.
 
 
Αυτοι οι δυο αγιοι μας παρεεδωσαν την διοικηση του Ρωμαικου κρατους.


 

Η ρωμαικη αυτοκρατορία συνεχισε τον ελληνιστικό πολιτισμό (παιδεια,  γλώσσα, ήθη, έθιμα), μεσα σε ένα κρατος με τα πολιτικά αξιωματα των Αρχαιων αλλοδαπών ρωμαιων της ιταλιας. 

Το ρωμαικο κράτος συνεχισε να υπαρχει εξαιτιας του Χριστου, του αγιου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, και των τριων ιεραρχων μαζι με τον αγιο γρηγοριο τον επισκοπο Νυσσης.

Φυσικα πανω από όλα η Ελληνικη-Ρωμαικη αυτοκρατορια ηταν η κοιτιδα ηταν το παγκοσμιο κεντρο  διάδοσεως της χριστιανικής θρησκείας, με στοχο την  εξάπλωση-διδαχη  των χριστιανικων ευαγγελίων και της σωτηρίας του ανθρωπίνου γένους.,

Οι Ελληνες είναι πλεον οι παγκόσμιοι ηγετες  όλων των άλλων εθνων. Αυτό σημαίνει πως όλοι οι λαοί όφειλαν σεβασμό στους παγκοσμιους Ελληνες και στον παγκοσμιο πολιτισμο τους (Pax romama-pax ellas).

 

Δεν υπαρχει καμια απολυτως υπερβολή όταν αναφερω ότι οι υπολοιποι λαοι από σεβασμο στα επιτεύγματα των Ελλήνων του μεσαιωνα, που από σκλαβοι εγιναν διοικητες του ρωμαικου κρατους χωρις να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο. με μοναδικα στηρίγματα τον Χριστο και τον Πλατωνα, με συνεπεια οι αγιοι προγονοι μας να προκαλον δεος-σεβασμο στα υπολοιπα εθνη τα οποια αναγνωρίιζαν ως ανωτατη παγκοσμια αρχη την ρωμαικη αυτοκρατορια.

 

 
 
Η Ελλαδα είναι το μοναδικο εθνος στον κοσμο το οποιο προσδιοριζει με το θρήσκευμα την εθνικη ιδιοτητα. 
 
 
Αυτό το καθορισαν με το αιμα καιτους αγωνες τους οι Ηρωες του 1821. 
 
Εν συνεχεια το ψηφισαν και στις τρεις εθνοσυνελεύσεις που ακολουθησαν σε Επιδαυρο, Αστρος και Τροιζηνα.

 

Η ονομασια χριστιανος δεν σημαινει απλα το θρήσκευμα αλλα το ιδιο ονομα προσδιοριζει και την εθνικοτητα.  
 
Επρεπε λοιπον παση θυσια να καταργησουν και επισημά την εθνικοτητα και το θρήσκευμα, και όχι μονον το θρήσκευμα όπως νομιζουν λανθασμένα οι παντες.
 
Από την στιγμη που αφαιρεθηκε οριστικα το θρήσκευμα από τις νεες ταυτότητες, παραλληλα αφαιρεθηκε και η εθνικοτητα των Ελλήνων.
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.
 
Παγια αρχη μου είναι ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν. Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους, ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους. Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει ; Εναι λοιπον δικαιο να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως ;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.

 

 
ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ Η ΡΑΧΗΛ ΜΕ ΟΛΑ
ΤΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΤΗΝ ΚΑΛΩ ΝΑ
ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
120 ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΩΝ
ΚΟΜΜΑΤΩΝ.
 
 
 
 
kasimatis george - Το Κουτί της Πανδώρας