ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΗΣΕΑ ΣΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΚΛΗ- ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΗΣΕΑ ΣΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΚΛΗ- ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Θησεας ηταν ο πρωτος Ελληνας βασιλιας παγκόσμιος, ο οποιος διδαξε ότι οι πραγματικοι Ελληνες βασιλιαδες επωμίζονται τα περισσοτερα βαρη από ολους τους υπολοιπους, ενω τους καρπους των προσπαθειών τους, τους μοιράζονται με ολους τους πολιτες. Ακομη ο Θησεας διδαξε ότι σε κάθε μαχη, σε κάθε πολεμο, καθημερινα της περισσοτερες φορες από οποιονδηποτε άλλο στρατιωτη, βαζει την ζωη του σε κινδυνο ο εκάστοτε Ελληνας Βασιλιας. 
 
Για αυτό ολοι οι Ελληνες Βασιλεις, στρατηγοι κατά την αρχαια και μεσαιωνικη εποχη, οπου οι προγονοι μας ηταν διοικητες της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, επιτεθοταν ολομόναχοι εναντιoν χιλιαδων αντιπαλων, για να παρουν θαρρος οι υπολοιποι Ελληνες στρατιώτες για να κερδιθουν οι μαχες και οι πολεμοι υπερ της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας. Eπι Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας δεν ειχες το δικαιωμα να εισαι βασιλιας, αρχιστράτηγος, στρατηγος, εάν δεν πολεμουσες στην πρωτη Γραμμη της κάθε μαχης, του κάθε πολεμου.
 
Στα πλαισια  αυτων των σκοπων ο βασιλιας Θησεας δημιουργησε το αθλημα παγκρατιο το απολυτο πολεμικο εργαλειο μαχης και εθνικης επιβιωσως ολους εκεινους τους αιωνες.
 
 
Ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλης θα ερθει μεσα απο τα εργα του και τις ιερες διδασκαλιες του να επιβεβαιωσει το ιερο αξιωμα του Βασιλια Θησεα. 
 
Μονον που ο Αριστοκλης προσεθεσε οτι ο εκαστοτε Ελληνας βασιλιας δεν θα ειναι μονον ο πιο γεναιος σε καθε μαχη και σε καθε πολεμο, αλλα θα ειναι παραλληλα ο πιο ηθικος, και ο μεγαλυτερος φιλοσοφος. 
 
Αυτο που μας διδασκει ειναι οτι ολοι οι βασιλιαδες πρεπει να ειναι ηθικοι,  να ειναι γεναιοι, να ειναι δικαιοι, αλλα μαζι με ολες αυτες τις αρετες το επιπεδο της παδειας και των γνωσεων τους να ξεπερνα καθε αλλον Ελληνα.
 
 
Μονον οι Βασιλεις πολεμιστες-φιλοσοφοι  ειναι σε θεση να ανταποκριθουν σε καθε δυσκολια, σε καθε πολεμο και να διοικουν δικαια και σωστα σε περιοδους ειρηνης και πολεμου.
 
 
Εἶεν: ταῦτα μὲν δὴ ὡμολόγηται, ὦ Γλαύκων, τῇ μελλούσῃ ἄκρως οἰκεῖν πόλει κοινὰς μὲν γυναῖκας, κοινοὺς δὲ παῖδας εἶναι καὶ πᾶσαν παιδείαν, ὡσαύτως δὲ τὰ ἐπιτηδεύματα κοινὰ ἐν πολέμῳ τε καὶ εἰρήνῃ, βασιλέας δὲ αὐτῶν εἶναι τοὺς ἐν φιλοσοφίᾳ τε καὶ πρὸς τὸν πόλεμον γεγονότας ἀρίστους, 
ὡμολόγηται, ἔφη.
 
Ειναι ζητημα ζωης και θανατου ολοι οι Ελληνες βασιλεις, στρατηγοι-αρχηγοι του Ελληνικου εθνους να εχουν απαραιτητος ολα αυτα τα στοιχεια τα οποια μας διδαξαν ο Θησεας με τον Αριστοκλη.
 
Σε διαφορετικη περιπτωση δεν υπαρχει καμια απολυτως πιθανοτητα να επιβιωσει το Ελληνικο εθνος.
 
ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
ΒΑΣΙΛΙΑ-ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΓΑΠΗ
ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ 
ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΑΡΑΚΑΤΩ,
 
 
Στην πιο κρισιμη στιγμη στην ιστορια του Ελληνικου εθνους βρεθηκε στον Ελληνικο θρονο ενας βασιλιας φιλοσοφος οπως τον ηθελε ο Αριστοκλης. 
 
 
Τον Ελληνα πρωτυπο που ξεπερασε σε ολους τους τομεις ακομη τον Μεγα Αλεξανδρο, τον συκοφαντουν με μεγαλο δολο εδω και πολλους αιωνες οι νεοταξιτες, ωστε τα επιτευγματα του να μην αποτελουν παραδειγμα για τους υπολοιπους Ελληνες.
 
Να περασουμε τωρα να δουμε α επιτευγματα του μεγαλου αυτου Ελληνα τον οποιο κατηγορει με αστεια και αισχρα ψευδη κατα κυριο λογω ο Γιββων.
 
Ο Γιββων εγραψε σχετικα με τον Ηρακλειο ότι είναι ο πιο "ανώμαλος" χαρακτηρας της ιστοριας. Ο Ελληνας αυτοκρατορας συμφωνα με τον Γιββων είναι ένα παραδοξο, ένα ακατανοητο φαινομενο. Όλα αυτά διοτι "ηταν" σε ολη του την ζωη ο Ελληνας Ηράκλειος, "δουλος" της αργιας, της ηδονης, της δεισιδαιμονιας, και αδιάφορος θεατης των δημοσιων συμφορων. Αυτό που μας λεει δηλαδή για τον Ηρακλειο , είναι ότι εκανε σεξουαλικες ανωμαλίες- οργια, και ότι "αδιαφορουσε", για τα δεινα του Ελληνικου λαου. Όμως "ξαφνικα", μεσα σε αυτην την αδρανεια και την παρακμη, ο Ηράκλειος ειχε μια αναλαμπή εξι ετων. Το ποσο μεγαλος είναι ο δολος του Γιββων, φαινεται από τον τροπο με τον οποιο εξυμνεί τον Ανδρονικο τον α Κομνηνο. Ο Ανδρόνικος ο α Κομνηνος αναφερει ο Γιββων ηταν από τους πιο ενδιαφεροντες χαρακτήρες του μεσαιωνα, για αυτό η ζωη του πρεπει να γινει βιβλιο. 
 
 
 
Για οσους δεν γνωριζουν ο Ανδρόνικος ο α Κομνηνος ηταν εξαδερφος του Μανουηλ του α Κομνηνου. Μανουηλ και Ανδρόνικος, μεγαλωσαν μαζι, από παιδια, μαζι στις στρατιωτικες ασκησεις και στους ερωτες. 
 
Όμως ο Ανδρόνικος αν και γενναιος πολεμιστης, ηταν περισσοτερο ενας περιπλανομενος τυχοδιώκτης, με μια ζωη γεματη ερωτικα οργια και ερωτικες περιπέτειες. Ενδεικτικο είναι ότι σε μια εκστρατεια εναντια στο κομματι του Αρμενικου λαου το οποιο δεν πολεμουσε διπλα στον Ελληνικο (ρωμαικο) στρατο, ο Μανουηλ εστειλε τον Ανδρονικο να τους αντιμετωπισει. Ο Ανδρόνικος ειχε παρει μαζι του στο βοηθητικο στράτευμα πορνες και χορευτριες. Το πρωι πολεμουσε γενναια, και το βραδυ ξενυχτουσε με τις πορνες και τις χορευτριες σε ασκοπα οργια και γλεντια. Οι αντίπαλοι, οι οποιοι τα παρατηρησαν όλα αυτά, επιτεθηκαν μια βραδια και νικησαν το Ελληνικο στράτευμα το οποιο διασκεδαζε αναιτια και ανεύθυνα, οδηγώντας σε ηττα την Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια. Επισης τον Ανδρόνικο κατά την διαρκεια του πολυταραχου βιου του, τον ακολουθησαν, μερικες γυναικες ευγενικης καταγωγης, οι οποιες όχι μονον ελεγαν δημοσιως ότι είναι ερωμενες του, αλλα ταυτόχρονα δηλωναν δημοσιως, ότι είναι και παλλακιδες του. Μια εξ αυτων των γυναικων ηταν η Θεοδωρα η χηρα βασιλισσα του Βαλδουίνου του γ της Ιερουσαλήμ, με την οποια απεκτησε και δυο νοθα παιδια. Ακομη εκλεψε τις καρδιες, της πριγκίπισσας Φιλιππας η οποια ηταν αδερφη της Μαριας της Αντιοχειας, και της Ευδοκιας, που ηταν επισης ευγενικης καταγωγης. Όλη του την ζωη την περασε ο Ανδρόνικος, μεσα σε σεξουαλικα οργια, σκανδαλα και συνομωσίες, εναντιον του εξαδερφου του και νομιμου αυτοκρατορα του Μανουηλ του α Κομνηνου. Ερχεται λοιπον ο Γιββων και εξυμνεί τον Ανδρονικο για όλα αυτά τα οργια και τα αισχη, και για παρα πολύ ασχημες και κατάπτυστες πραξεις. Ταυοτοχρονα για τις ιδιες "πραξεις" έαν υποθεσουμε, ότι τις εκανε ο Ηράκλειος, τον κατηγορει ως έναν από τους χειροτερους αυτοκράτορες στην ιστορια. 
 
 
 
 
 
 
Ο Γιββων τα εγραψε όλα αυτά για δυο λογους. Ο πρωτος ηταν να μειωσει με ψεύδη τον δευτερο κορυφαιο Ελληνα ολων των εποχων, που κατεκτησε την Εωσφορικη περσικη αυτοκρατορια. Ο δευτερος λογος ηταν ότι ακομη και μετα από την μεγαλυτερη ηττα ολων των εποχων (Νινευή 12 /12/ 627, μ.Χ.) για εκεινους, οι εωσφοριστες "νεοταξιτες" ηθελαν να εχουν ετεροχρονισμένα οφελος, και να παρουσιασουν στις μελλοντικες γενιες των Ελλήνων τον δευτερο κορυφαιο Ελληνα ολων των εποχων ( Ηράκλειος), ως το μεγαλυτερο προτυπο σεξουαλικών ανωμαλιών, οργιων και ανηθικότητας. Μεσα από την επιτυχια του Ελληνα Ηρακλειου, ο οποιος αποτελει παγκοσμιο πρότυπο γενναιοτητος, στρατηγικης, πιστεως και ηθικης, οι προαιωνιοι εχθροι του Ελληνισμού θελησαν να περασουν στις επερχόμενες γενιες των Ελληνων το διαχρονικα καταστροφικο τροπο ζωης για την Ελλαδα και την ανθρωποτητα που δεν είναι άλλος από την σεξουαλικη διαφθορα, τα οργια, τα ασκοπα και αχρηστα γλεντια και την αδιαφορια για τα δεινα των συνανθρωπων μας. Σε περιπτωση που ειχε κανει ο Ηράκλειος όλα αυτά τα αισχη, τοτε θα ειχε κατακτηθεί η Ελλαδα από τους Περσες και του Γερμανους (γοτθους, ουννους, βανδαλους κλπ) από την εποχη του Ηρακλειου. Ακομη και ενας ανθρωπος με τέτοιες ικανότητες όπως ο Ηράκλειος ο οποιος ξεπερασε σε αρκετους τομεις τον μεγα Αλεξανδρο, σε περιπτωση που εκανε όλα αυτά που τον κατηγορει ο Γιββων, είναι αδυνατον να επανελεθει μετα από τοσα χρονια οργιων, σεξουαλικών ανωμαλιων, διασκεδασεων κλπ. Ειδικα οι καταστασεις τις οποιες αντιμετωπισε η Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια με την εισβολή των Περσων και την κατακτηση του μισου Ελληνικου (ρωμαικου) κρατους, απαιτουσε πληρη διαυγεια, γενναιοτητα, αντιληψη και ηθικη. 
 
 
Για να αντιμετωπιστουν οι περσες χρειαζοταν ενας αυτοκράτορας σε πληρη ετοιμότητα, σε πληρη ακμη όπως αποδειχτηκε ότι ηταν ο Ηράκλειος. Ιστορικα και διαχρονικα αποδεδειγμενο, ότι ανθρωποι, οι οποιοι εχουν παρα πολύ μεγαλες ικανότητες μετα από τοσα χρονια σεξουαλικών ανωμαλιών και διαφθορας, οργιων κλπ, είναι τελειως αδυνατον να αντιμετωπισουν τοσο κρίσιμες και επικίνδυνες καταστασεις.
 
 
 
Το εμποδιο, ώστε να αντιμετωπισθουν οι Περσες ηταν το χρεωκοπημενο Ελληνικο (ρωμαικο) κρατος. Στον αντιποδα οι Περσες βρισκοταν σε πληρη ακμη. 
 
 
Την επιθετικοτητα τους, ενισχυσε, η απαραδεκτη ενεργεια των προηγουμενων αλλοδαπών αυτοκρατορων της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, και ειδικα του Ιουστινιανού, οι οποιοι με τις διωξεις που εκαναν σε οσους κατοικους της αυτοκρατοριας, δεν ηταν Χριστιανοι τους ανάγκασαν να καταφυγουν στην περσικη αυτοκρατορια, για να γλυτωσουν. 
 
 
Οι εκατονταδες χιλιαδες Ελληνες που εφυγαν για να σωθουν, διδαξαν στους Περσες πολιτισμο, τεχνες, βιοτεχνια, αλλα και πολεμικες τακτικες.
 
Ολα αυτά θα τα βρει μπροστα του μισο αιωνα αργοτερα ο πρωτος Ελληνας αυτοκρατορας που ανεβηκε στον Ρωμαικο θρονο, ο Ηράκλειος. Την ωρα ακριβως που η Ελλαδα θα κληθει να αντιμετωπισει την πιο θανασιμη απειλη στην ιστορια της (Περσικη αυτοκρατορια, δυναστεια των Σασσανιδών), θα βρεθει χωρις καθολου, στρατο, χωρις καθολου χρηματα. Σημαντικότατο ρολο σε αυτην την οικονομικη καταστροφή επαιξαν, οι ασκοποι επεκτατικοι πολεμοι του Ιουστινιανού. Δεν υπηρχε ουτε ένα χρυσο νομισμα, μεσα στα αυτοκρατορικα ταμεια.
 
 
 
 
Ο ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΣΕ
ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ,
ΑΛΛΑ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΔΥΟ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ.
 
Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΗΡΩΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΤΡΗΣ
ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΝΟΙΞΕ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ, ΠΑΝΔΙΔΑΚΤΗΡΙΟΝ,
ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ 
ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ
ΣΧΟΛΕΣ. ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ
ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΣΑΣΙΛΕΙΣ- 
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ.

Ο Ηρακλειος δημοσιευσε της εξαιρετικες επιστημονικες του εργασιες με τους τιτλους, υπόμνημα εις την μεγαλην του Πτολεμαιου συνταξιν. Η δευτερη σπουδαια εργασια ειχε τιτλο,περι κατασκευης, σφαιρας του αρατου.
 
 
OI ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ
ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑΝ
ΤΙΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ.
 
 
Εντούτοις δικαιως εκλεισε ο Ιουστινιανος της φιλοσοφικες σχολες, διοτι οι τελευταίοι νεοπλατωνικοί Ιάμβλιχος και Πρόκλος δεν ήσαν τόσον φιλόσοφοι όσον ιερείς μιας εωσφωρικής και ανυπάρκτου θρησκείας» (Άρνολντ Τόυμπη Σπουδή της Ιστορίας, μετ. Ν. Παπαρρόδου, Αθήναι 1962,σελ.457). Το χειροτερο όμως ηταν ότι οι φιλοσοφικες σχολές των Αθηνών είχαν μεταβληθεί σε κέντρα άσκησης μαυρης μαγείας, γεγονός που οδήγησε τελικά στο κλείσιμό τους το 529μ.Χ. από τον Ιουστινιανό. Η ενεργεια, του Ιουστινιανού, να κλεισει τα κεντρα μαυρης μαγειας του εωσφορικου δωδεκαθεου ήταν μεν πολύ σωστή, όμως σε καμια περιπτωση δεν επρεπε να τους απομακρυνει από την Ελλαδα. Στους χρόνους που κατέρρεε η ειδωλολατρία, η μαγεία και η δεισιδαιμονία είχαν λάβει αφάνταστες διαστάσεις. Όπως μας πληροφορούν συγγραφείς της εποχής, π.χ. ο Λουκιανός, η μαγεία είχε καταλάβει πρωτεύουσα θέση στις λαϊκές μάζες. «Μάγοι υπό ποικίλα ονόματα, ως φαρμακομάντεις, ιατρομάντεις, βωμολόχοι, αγύρται κλπ, έχοντας ως βοηθούς γραίας βωμολόχους, περιμακτρίας, τελεστρατίας, τυμπανιστρίας κ.α. περιήρχοντο τας πόλεις, υποσχόμενοι ζωή, υγεία, πλούτο, ευτεκνία, κάλλος και οποιοδηποτε αγαθό» (Θ.Η.Ε.,τομ.8,449). Ο καθηγητής Ν. Λούβαρις τόνισε πως στους ύστερους χρόνους της αρχαιότητος «μάγοι πολυάριθμοι και ποικιλώνυμοι, αγύρται, απολακταί,βωμολόχοι, ιατρομάντεις, καθαρτές, φαρμακομάντεις, κλπ, συνοδευόμενοι υπό γυναικών μαγισσών ή βοηθών και αφορμώμενοι εκ Θεσσαλίας κυρίως, ήτις εθεωρείτο η κατ’ εξοχήν κοιτίς των, περιέτρεχον τας πόλεις και εξηπάτουν τους απλοϊκούς ανθρώπους.
 
 
 
 
Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες.
 
 
Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων, μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου, εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια.
 

 

Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες.

 

 
Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια. Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο. Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας.
 
 
Ακομη και ο Αλεξανδρος , με παρα πολύ εμπειρους στρατιώτες, με πολύ περισσοτερους στρατιώτες, σε σχεση με τον Ηρακλειο, και με ένα πανισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο κρατος πολιτικα-οικονομικα εκανε μεγαλυτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια, σε σχεση με τον Ηρακλειο
 
 
 Κατά την εποχη του Ιουστινιανού του α, όπως και στην εποχη του Θεοδοσιου, του Αρκαδιου, του Θεοδοσιου του β, του Ιουστινου του α, του Ιουστινου του β, είχαμε μονον συνοριακους πολεμους, και περιοδους ειρηνης με τους περσες. Μονον όταν ανεβηκε στον θρονο , ο πρωτος Ελληνας χριστιανος Αυτοκρατορας , ο Ηράκλειος, εκαναν οι περσες ολα αυτά τα τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα οποια, δεν ειχαν ξαναγινει ποτε από μερος των περσων. Ειχαμε δηλαδή εισβολή , και κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας
 
 
 
 
Δραματική ηταν η οικογενειακή ζωή του Ηρακλείου.
 
 
 
 
Την ημέρα της ενθρονίσεώς του παντρεύθηκε την Φαβία-Ευδοκία, που του χάρισε μια θυγατέρα και ένα γιο. Η Ευδοκία έπασχε όμως από επιληψία και πέθανε λίγους μήνες μετά τη γέννηση του γιου της (612).
 
Ο Ηρακλειος μετα από ένα τοσο πολυ σκληρο χτυπημα, αγαπησε ακομη περισσοτερο τον Ιησου Χριστο. Αρκετοι ανθρωποι ,όταν δεχτουν τοσο σκληρα χτυπήματα από την ζωη, πληγωνονται παρα πολύ, με αποτέλεσμα, να απομακρύνονται από τον Θεο. Μερικοι εξ αυτων καταληγουν να γινονται αθεοι, ειτε σατανιστες. Αλλοι, καταντουν αθεοι, να υβριζουν καθημερινα τα θεια. Αντίθετος ο πολύ ξεχωριστος Ελληνας Ηρακλειος, αγαπησε οσο τιποτε άλλο τον Χριστο, παρα τα απανθρωπα χτυπήματα που δεχτηκε απο την ζωη, χανωντας την γυναικα του.

Αυτό το πραγμα μας δειχνει ξεκάθαρα το ποσο ξεχωριστος ηταν ο μεγας Ηράκλειος.
 
Οι Ελληνες οι  προγονοι μας ειχαν παντοτε για αρχηγους τους πιο γεναιους τους πιο δικαιους, τους πιο ηθικους. Δυστυχως αυτην την εποχη μετα απο τοσους αιωνες το ιερο παναρχαιο αξιωμα καταργηθηκε.
 
Αυτο εγινε εξαιτιας της σεξουαλικης διαφθορας και της αμαθειας. 
 
 Δυστυχως η κοινωνια ειναι πλεον παρα πολυ σαπισμενη με αποτελεσμα να κυβερνουν κατα γενικη ομολογια οι προδοτες, οι σαπιοι, οι κλεφτες και οι ανανδροι.
 
Ο καθε λαος εχει για κυβερνητες ατομα αναλογα με τα αξιωματα του, την ηθικη του και την παιδεια του. 
 
Οι ηθικοι-γνησιοι Ελληνες ψηφιζουν μονον τους πιο ηθικους, δικαιους και γεναιους ενω εφαρμοζουν την μοναδικη προταση για να επιβιωσουμε ως εθνος.
 
Ορθοδοξια, χρηστα ηθη, ιστορικη γνωση, μουσικα σχολεια, αρθρο 120 του Ελληνικου συνταγματος παραγραφος 4, αλλαγη πολιτευματος και δια παντος καταργηση των κομματων. 
 
Στρατιωτικη θητεια-εκπαιδευση για ολες τις γνησιες Ελληνιδες γυναικες,συμμαχια με  την Συρια και γαμοι με τις Συριες. Ολα τα προαναφερομενα θα μας οδηγησουν στην εθνικη επιβιωση.
 
 
 
 
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ 
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΕΔΕΙΞΑ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝθΡΩΠΟΙ 
ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΖΟΥΝΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΝΗΘΙΚΗ
ΚΑΙ ΣΑΠΙΑ ΖΩΗ ΕΠΙ ΠΟΛΛΑ ΕΤΗ ΕΙΝΑΙ 
ΑΔΥΝΑΤΟΝ  ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 
ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ,
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.
 
 
ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟ 
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ 
ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΓΕΝΑΙΟΥΣ ΤΟΥΣ 
ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟΥΣ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ 
ΟΧΙ ΤΑ ΑΝΑΝΔΡΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ 
ΤΑΞΗΣ.
 
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.
 
 
 
 
 
 
ΥΨΗΛΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΜΕΡΟΣ Β         ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ